Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 12:05:36    Titlul subiectului: 103752

Ce am observat in zilele in care am utilizat RATB?
Aspectul 1: curatenia interioara. Daca autobuzele si troleibuzele noi sunt destul de curate si inca menajate, tramvaiele (mai putin cele foarte noi cu care nu am circulat) sunt foarte insalubre in interior. Mai ales podelele care sunt pline de tot felul de pete, aratind ca un veritabil "meniu".
Al doilea aspect este referitor la calitatea caii de rulare dintre Sf. Vineri si Republica. Dupa mine s-a ajuns la limita, iar pana la reabilitare ar trebui suspendate liniile de tramvai care trec pe acolo. La fel este si cu linia 5 care in plus "beneficiaza" de un oribil terminal la Aero.
Referindu-ma din nou la curatenie, remarc lipsa de bun simt a calatorilor care nu mentin curate noile statii amenajate.
As sugera deasemenea soferilor RATB sa foloseasca cu incredere alveolele din statii si sa nu mai opreasca pe banda 1. Acum de sarbatori lipseste motivul parcarii in statii. Acestea erau chiar libere.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 10:54:58    Titlul subiectului: 103957

De ce nu se da drumul la caldură în vehiculele R.A.T.B.? Azi a trebuit să ajung la talciocul de la Valea Cascadelor (Drumul Taberei), și nici în troleibuzul 69, și nici în tramvaiul 25 nu era dat drmul la căldură!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 15:54:56    Titlul subiectului: 104012

Singurele vehicule RATB in care nu functioneaza încalzirea sunt autobuzele DAF si Rocar de Simon. La DAF-uri, aerotermele fie au fost scoase/furate (mai ales pe liniile din Ferentari), fie nu sunt functionale/puse în functiune. In Rocar de Simon exista aeroterme, însa în 99% din cazuri acestea nu functioneaza. In toate celelalte vehicule functioneaza încalzirea.
Probabil ai avut ghinion cu troleibuzul fara incalzire de pe linia 69, pentru ca in toate Irisbusurile in care am urcat era cald. Cât despre tramvaiele Tatra (de pe lnia 25), si in acestea functioneaza incalzirea, dar nu "se simte" prea mult, probabil din cauza proastei izolari termice a vagonului. Poti verifica functionarea caldurii : pe partea stânga a fiecarui vagon, la mijloc (in exterior) este un radiator care face zgomot daca merge ventilatorul. La toate tramvaiele Tatra in care am urcat sau care au trecut pe lânga mine, am auzit acest ventilator functionând.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 16:15:11    Titlul subiectului: 104013

Am verificat în tramvaiul cu care am mers și nu se prea simțea nici un pic de căldură. Probabil a fost și de vină faptul că fusese o problemă de separator la intersecția de la Răzoare și tramvaiul stătuse 15-25 de min fără curent. Pe geamuri era însă la ghiață...
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 09:09:17    Titlul subiectului: 108437

Din pacate introducerea liniei 77 de troleibuze nu a rezolvat problema aglomeratiei de la terminalul Piata Sudului. Ier la ora 17 am avut drum acolo, am reusit sa iau abia al treilea 77 spre Piata Resita. Nici in 76 sau 381, care aveau statia vis-a-vis de capatul lui 73, 74 si 77 de la Piata Sudului nu prea te puteai urca cu usurinta, datorita aglomeratiei. Aici se simte cel mai bine lipsa articulatelor.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 22:13:14    Titlul subiectului: 109289

Azi la capatul Complex Comercial Baneasa stationau in jurul orei 11.30 cate 3 autobuze pentru fiecare din liniile 131 si 335. Sunt destul de multe stationate acolo, in conditiile in care am asteptat la Piata Presei 335 peste 10 minute, iar cand a plecat unul din ele (de ex. #4116) a venit #4122. Acest lucru inseamna o stationare la capatul din Baneasa de minimum 20 minute. Pentru linia 131 poate ar fi OK tinand cont de faptul ca la Piata Romana nu stationeaza. Dar pentru linia 335 este foarte mult pentru ca la Barajul Dunarii cred ca stationeaza la fel de mult (nu cunosc situatia in acea zona a orasului).
Sunt pentru folosirea transportului in comun, dar daca avem autobuze si ne batem joc de ele casandu-le sau facem grafice de toata jena nu pot fi asteptari mari in sensul imbunatatirii traficului in Bucuresti prin lasarea masinii personale acasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 08:38:37    Titlul subiectului: 109312

Probabil ca dispecerii de la Baneasa tin cont si de blocajele in trafic care apar acolo. In orele de varf, se face si o jumatate de ora de la Centrul Comercial Baneasa pana la Aeroportul Baneasa (o statie !!!). Daca le-ar da drumul o data la 5 minute, am avea o coloana de autobuze blocata in trafic si intervalele de succedare tot nu ar scadea foarte mult.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 08:54:35    Titlul subiectului: 109314

Si la Carrefour Militari am asteptat vineri pe la 12:30 10 minute sa plece un 137 din cele 5 care erau stationate acolo la Dispecerat.

La 135 am stat si eu odata tot pe la prinz in zona Dristor-Vitan ( am uitat cum ai spune statiei ) 10 minute dar spuneau batrani din statie ca stau de 20-30 minute, apoi au venit 3 odata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 14:25:13    Titlul subiectului: 109439

Eu sunt nemultumit de nr. imens de afise pestrite lipite in interiorul mijloacelor de transport in comun, care toate au acelasi scop! Sa intimideze calatorii care nu perforeaza. Dar totusi este prea exagerat acest aspect, parca cei de la ITB numai grija asta o au, ca sa stoarca banul de la bietii calatori, pentru ca numai compostand, vom fi partenerii lor, pentru un transport civilizat! Mai ales ca la autobuzele Mercedes anunta acest lucru si in difuzoare. Dar ma intreb: Ei de ce nu vor sa fie partenerii nostri si sa ne rezolve problemele! Am cateva luni de cand incerc sa ii conving pe cei de la ITB sa reinfiinteze linia 17, iar ei vin cu fel si fel de argumente, deloc plauzibile! De ex. una ar fi lipsa de calatori pe aceasta linie, care trece exact prin locurile aglomerate, Sos Progresul, Sura Mare, Big,Mihai Bravu, Bucur Obor, Lacul Tei. Oare cand a circulat pe linia de inel doar o singura linie de tramvai, cum se intampla acum cu 34 care circula singur de la Big pana la Sos Iancului? Linia 17 ar fi picat ca o manuse, caci ar fi suplinit pe 34.Apoi cei de la ITB(mie asa imi place sa le zic) spun ca pentru a introduce macar 3-4 vagoane pe linia 17, sunt cheltuieli nejustificate! Eu nu inteleg ce cheltuieli ar putea fi, cand calatorii au inteles ca trebuie sa fie parteneri civilizati, si datorita acelor afise de intimidare, acum toti composteaza!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 21:43:40    Titlul subiectului: 109469

Ar fi o chestie daca s-ar infiinta... De cand au reinfiintat linia 46, deja se simte diferenta pe tronsonul comun - nu mai sunt vagoanele asa aglomerate ca inainte, in plus, daca 34 are un blocaj pe linie, vine 46 si preia calatorii afectatie de aceasta intarziere, sau invers... Nu ar fi o idee rea reinfiintarea liniei 17... O sa fac si eu o sugestie la R.A.T.B., poate daca vad ca ii tot piseaza lumea la cap, o sa raspunda pozitiv pana la urma. Intr-adevar nu sunt tramvaie suficiente, stiu ca suna aberant dar sa se ia din rezerve, sau macar 1-2 tramvaie de la cate un depou -> Colentina, Dudesti, Titan. Se plang ca n-au tramvaie, dar ei caseaza in prostie V2A-uri, care sunt inlocuite de CH-PPC, ce-i drept, dar de ce sa le caseze, cand nu sunt vagoane suficiente...? Oricum, nu e nevoie de acel V2A pt. construirea CH-PPC-ului. Nu mai zic de Rathgeber, ca si-au batut joc de ele; puteau sa mai mearga lejer cativa ani cu intretinere minima, desi de cand sunt in Bucuresti, aceste vagoane n-au avut parte de nicio RK !!! Dar stim sa ne vaitam ca nu avem tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 22:04:56    Titlul subiectului: 109474

Daca ai trimite si tu o petitie la ITB pentru infiitarea acestei linii, numita 17, ar fi extraordinar! Au scos-o fara motiv!Cum sa nu aiba calatori, cand 34 circula full? Apoi cum ai spus si tu, daca se face vreun blocaj pe linia 34, linia 17 ar prelua fluxul de calatori! Eu am cerut macar cateva vagoane, macar 2-3, si tot ar fi bine, pentru ca o sa stim orele de plecare, sau macar ne scoatem abonament si tot iesim mai ieftin, chiar daca facem 3-4 transbordari! Si nu imi vine sa cred, ca pe acesta linie de inel, adica pe fostul traseu al liniei 26, sa circule doar o singura linie de tramvai? adica 34? In acest Bucuresti supraaglomerat, sa nu circule calatori cu 17? Mi-aduc aminte ca in anii 80, pe sos. Mihai Bravu si Stefan Cel Mare circulau atatea linii! 27, 34, 50, 24, 4, 5, 26, 1, 17, 51, 52, si poate altele, iar acum??? Degeaba avem mijloace de transport in comun cu gps foarte moderne, daca stam inghesuiti ca sardelele in ele, mergem 3-4 statii, apoi trebuie sa coboram ca sa schimbam alt mijloc, si tot asa!!!!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 20:05:58    Titlul subiectului: 109549

Da ai dreptate 17 ar trebui reinfiintat dar ar mai trebui si niste vagoane de tramvaie pe care RATBul nu le are si nici nu s-a obosit sa le cumpere au transformat niste tramvaie pe care le avea deja Evil or Very Mad .Si acum gandesc precum gandesc mintiile luminate din RATB ce rost ar avea reinfiintarea unei linii de tramvai cand platitorul de abonament poate merge inghesuit folosind zeci de linii ca sa ajunga la destinatie. Si o sa vedeti ce va fi la vara cu tot transportul in comun din Bucuresti din cauza crizei financiare care se face simtita pe zi ce trece mai mult.Oare va mai merita sa-mi cumpar abonament la vara daca voi astepta autobuzul zeci de minute in statie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 09:34:13    Titlul subiectului: 109633

Si raspunsul ce a sosit surprinzator de repede:
Citat:
Referitor la sesizarea dvs, va informam ca reinfiintarea liniei 17 de tramvaie este in atentia noastra dar, din pacate, in prezent nu avem resurse pentru a realiza acest lucru.

Precizam ca in perioada de functionare a liniei 17, gradul de incarcare inregistrat pe aceasta era destul de redus, motiv pentru care treptat parcul circulant a fost diminuat pana cand intervalele de succedare dintre vehicule a inregistrat valoarea de 60 minute. Aceasta linie functiona, in mare parte, in paralel cu linii de mare capacitate care sunt mentinute in exploatare si in prezent.

Odata cu finalizarea lucrarilor de infrastructura la calea de rulare a tramvaielor si la Pasajul Basarab, vom reanaliza reteaua de tramvaie in sensul dimensionarii corespunzatoare a capacitatii de transport in functie de valoarea fluxurilor de calatori generate in fiecare zona.

Va multumim.

Serviciul Relatii Publice


Stilul lor specific...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 21:35:35    Titlul subiectului: 109730

Citat:
Precizam ca in perioada de functionare a liniei 17, gradul de incarcare inregistrat pe aceasta era destul de redus, motiv pentru care treptat parcul circulant a fost diminuat pana cand intervalele de succedare dintre vehicule a inregistrat valoarea de 60 minute.

Aici nu prea sunt de acord cu explicatia oficiala referitoare la gradul de incarcare. Fluxul de calatori pe aceasta linie a inceput sa scada, dupa reducerea numarului de tramvaie pentru aceasta linie. La fel s-a intamplat si cu linia 1. Un exemplu in ultimii ani este linia 42, cu un singur tramvai pe traseu.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 21:56:48    Titlul subiectului: 109734

Ei cam inlocuiesc cauza cu efectul si invers.
Singuri fac niste orare aberante, astfel incat ai sanse sa ajungi mai repede pe jos decat cu mijlocul de transport (chiar si in conditii de trafic lejer), iar apoi "se mira" (fac pe prostii) ca nu mai au calatori.
Tin minte ca pana in 2005, asteptand tramvaiul 11 la Romprim, un calator a intrebat de tramvaiul 1. Dispecerul i-a spus: la ora de varf sunt 2 tramvaie, iar acum e unul singur pe traseu.
Acum ce om normal ar mai fi asteptat tramvaiul 1? Normal ca s-a suit in primul 34. Dar asta nu inseamna ca nu ar fi fost destui calatori pt linia 1. La fel si pt 17.
Acelasi lucru se intampla pe preorasenesti (la orice ora) si observ ca si pe liniile urbane (seara). Daca la primele se tot invoca motive de genul multi blatisti care vandalizeaza autobuzele, la cele urbane nu prea au nici o explicatie.
E evident ca ideea de inlocuire a masinii personale cu RATB mai are mult pana a fi pusa in practica.

In raspunsul lor mai grava mi se pare afirmatia: "din pacate, in prezent nu avem resurse pentru a realiza acest lucru."

Probabil ca intr-o tara normala cel care a hotarat casarea tramvaielor Rathgeber ar fi fost luat la intrebari.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 21:57:44    Titlul subiectului: 109735

17 nu a avut niciodată călătorii lui... oamenii îl luau dacă venea în fața lui 34. Singurii călători erau studenții de la Construcții care locuiau în Berceni și prin alte zone străbătute de 17 și babele care nu aveau ce face sau voriau neapărat loc pe scaun de la Obor. Primii aveau la dispoziție 34+16 (că doar abonamentul pe 17 le permitea să meargă cu orice pe porțiunile de traseu comune), iar cele din urmă oricum aveau mult timp de pierdut și stăteau și așteptau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 22:11:36    Titlul subiectului: 109739

Sa stiti ca eu am prins 17 in forma care l-a consacrat, forma lunga(prin 1999 - 2000) CFR Progresul - Soseaua Giurgiului - Piata Eroii Revolutiei - Calea Serban Voda - Bulevardul Gheorghe Sincai - Pod Timpuri Noi - Strada Nerva Traian - Bulevardul Octavian Goga - Piata Vitan - Calea Dudesti - Soseaua Mihai Bravu - Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Strada Lizeanu - Strada Maica Domnului - Bulevardul Lacul Tei - Soseaua Petricani - Bulevardul Dimitrie Pompeiu - Platforma Industriala.Nu numai ca avea multi calatori(la interval de aprox.10 minute era full), dar era si o legatura buna, la fel a ramas si cand a fost scurtat la Lacul Tei, iar mai apoi la Sura Mare.Declinul sau a inceput atunci cand a fost adus pe Oltenitei/Piata Sudului/Vacaresti/Mihai Bravu.Dubla prea mult pe 34, si nu prea avea de unde sa ia calatori.Cei din RATB au profitat, au casat tramvaiele albastre(Rathgeber), apoi au diminuat parcul liniei pana s-a ajuns la intervale astronomice.Insa fiti siguri ca daca linia 17 ramanea in formatul vechi, pana in anii 2002 - 2003, ar fi fost una dintre cele mai aglomerate linii de tramvai din Bucuresti.Eu sper sa se reinfiinteze aceasta linie !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 06:55:09    Titlul subiectului: 109743

Totusi problema principala cred ca este lipsa "fizica" a vagoanelor de tramvai la RATB. Trebuia sa se reduca capacitatea de tranport pe unele linii si astea erau liniile care au fost alese, probabil pe criterii de suprapunere cu alte trasee de suprafata sau de metrou.
De ex. in Pipera ajungi foarte repede de la Eroii Revolutiei cu metroul, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 09:51:31    Titlul subiectului: LINIA 17 109749

De aceasta linie, o linie cu traditie, mai veche decat 16, cei de la ITB si-au batut joc de ea! Au macelarit-o pana au scos-o de tot din peisaj! Mai intai, i-au redus traseul scurtandu-l pana la Lacul Tei! Apoi, ca si cum nu ar fi fost de ajuns, i-au scurtat si celalalt capat, adica in loc de CFR Progresul sa fie Sura Mare! Parca nu ar fi fost calatori pe sos. Giurgiului! Apoi a inceput sa scoata cate un vagon, incat mai ramasese un singur vagon sambata si duminica si 2 vagoane in zile de lucru! Este si firesc ca bietul calator sa nu mai stea o ora sa il astepte, ci lua ce tramvai venea. Iar cei de la ITB spun ca din lipsa de calatori a fost desfiintat, deci ei spun exact pe dos! Nu spun ca ei ne-au fortat sa renuntam la el prin micsorarea nr. de tramvaie pe aceasta linie 17! Si sunt sigur ca petitiile care le trimitem nu ajung unde trebuie, ci se opresc pe biroul secretarelor care ne si trimit raspunsul foarte repede! Eu tin mult la aceasta linie, si o sa ajung si la Boc sa spun aceasta nedreptate! Ce sa mai zic de linia 1 ca la Europa 21 saracu' pleaca full, oare in 1 de ce nu s-ar urca calatori? Apoi la Piata Obor, credeti ca nu sunt calatori? sau apoi pe linia 34 pana la Romprim? Va circula cu destui calatori!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 13:58:22    Titlul subiectului: 109754

Un alt aspect negativ pe care l-am semnalat in ultimul timp este scaderea frecventei troleibuzelor de pe unele linii, cum ar fi 79 sau 86. Daca in privinta autobuzelor exista unele imbunatatiri (linia 135 de exemplu), pe linia 86 se poate asteapta si mai mult de o jumatate de ora. Pana acum un an jumate-doi, la capatul de la Stadionul National, erau stationate si 7-8 troleibuze, acum insa de fiecare data cand am fost in zona, nu am gasit mai mult de 3 troleibuze in terminal (de cele mai multe ori erau doar doua).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 15:55:06    Titlul subiectului: 109760

Acesta este un lucru bun deoarece scapam de troleibuze, cel mai lent mijloc de transport, si poate mai dezaglomeram acest oras.Oricum, fara banda speciala, un mijloc de transport precum troleibuzul nu se poate afirma, iar cum la noi sunt ori strazi inguste, ori cu prima banda transformata in parcare, acest mijloc de transport nu va avea niciodata succes.Troleibuzul este facut pentru orase cu sub 500.000 locuitori.Troleibuzele nu sunt pentru Bucuresti !

Ultima modificare efectuată de către V3nt0R la Sâm 18 Apr 2009 16:52:06, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 16:10:13    Titlul subiectului: 109762

Troleibuzele sunt foarte bine acolo unde sunt. Consider ca este mai firesc sa profitam de infrastructura existenta, decat sa ne apucam sa distrugem.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Mai/2024
Mesaje: 9929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 23:54:43    Titlul subiectului: 109792

V3nt0R a scris:
Acesta este un lucru bun deoarece scapam de troleibuze, cel mai lent mijloc de transport

Intai ar trebui sa circuli cu acest mijloc de transport in comun. Nu stiu de unde ati scos perlele cu mijloc de transport "lent", ineficient in orase mari ?
Va rog frumos sa consultati topicele referitoare la transport in comun din strainatate. Sa vedem: Roma, troleibuze articulate http://tramclub.org/viewtopic.php?t=181
Atena: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2177
Lyon: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=6487
Budapeste: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1106&postdays=0&postorder=asc&start=25
Zurich: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10197

Toate acestea sunt orase mai mari de 500 de mii de locuitori, si culmea circula troleibuze articulate. La ei cum se poate. Mai ales ca au si ei probleme cu parcarile. Nu suntem noi singurul oras din Europa care are mari probleme cu locurile de parcare.

V3nt0R a scris:
poate mai dezaglomeram acest oras

Ar trebui sa scapam de aproximativ un milion de masini mici, iar orasaul ar fi foarte liber. Nu cred ca daca nu vor mai fi 400 de troleibuze scurte, orasul va fi mai liber. E greu insa cu matematica in zilele noastre Laughing

Rugamintea mea este ca pe viitor argumentele sa fie mai la obiect, nu sa postam ceva de genul "-Eu nu vreau troleibuze in Bucuresti fiindca nu imi plac". Cam asa ceva a mai spus si cineva cu o functie mai inalta din Constanta Twisted Evil

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 10:45:25    Titlul subiectului: 109803

V3nt0R a scris:
Troleibuzele nu sunt pentru Bucuresti !


Imi permit sa te contrazic. In conditiile poluarii din Bucuresti, troleibuzele, in afara de tramvaie sunt singurul mijloc de locomotie motorizat ce nu emite noxe... Iar faptul ca nu exista banda speciala pentru RATB si se mai creeaza blocaje pe traseu este problema municipalitatii nu a troleibuzelor in sine. Oricum, cu sau fara 300 de troleibuze orasul nu va fi mai liber...

In alta ordine de idei as dori sa imi declar nemultumirea fata de frecventa liniilor 40 si 56, care este una execrabila. Vineri in jurul orei 10.30 am asteptat 25 de minute in statie la Delea Noua sens spre Sf. Vineri tramvaiul, in conditiile in care atunci cand am ajuns in statie #358 de pe linia 56 tocmai pleca. Apoi nu a mai venit nici un tramvai pana la ora 10.53 cand, agale, vagonul #240 tot de pe linia 56 si-a facut aparitia. Cat despre linia 40, nu se stia nimic Twisted Evil

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 20:01:42    Titlul subiectului: 109904

Azi am fost cu părinții până la Cimitirul Ghencea 2.
Din 13 Septembrie am luat 122 (a venit după 20 min) și am coborât cu o stație înainte de capăt. Ne facem treaba și la 11 vedem de la cimitir un 122 care pleacă...am ajuns în stație la 11:10 și următorul 122 a venit la 11:54 și spre surprinderea mea erau doar 4 mașini în traseu...și cică de la 1 aprilie sunt 10 mașini pe traseu...și pe site mai scrie că vine la 22 minute...când în realitate 2x22+10 minute.
RUȘINE R.A.T.B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 13 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community