Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 34
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 21:44:14    Titlul subiectului: 104369

Intre intersectia dintre Mihai Bravu si Camil Ressu/Calea Dudesti si intersectia cu Calea Vitan (ultima portiune modernizata) am observat ca lipseste chitul mastic. Ca tipuri de vagoane avem V3A-uri 93, V3A-uri modernizate la Faur (fostele pantere roz) si ultimul tip (PPC-uri, am intalnit doua pe traseu, #4005 si #4017).


Captured 2009-1-16 00081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.58 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00081.JPG



Captured 2009-1-16 00082.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.64 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00082.JPG



Captured 2009-1-16 00084.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.94 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00084.JPG



Captured 2009-1-16 00085.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.75 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00085.JPG



Captured 2009-1-16 00087.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.57 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00087.JPG



Captured 2009-1-16 00090.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.71 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00090.JPG



Captured 2009-1-16 00092.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.89 kb
 Vizualizat:  de 19354 ori

Captured 2009-1-16 00092.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 22:30:58    Titlul subiectului: 104373

Modernizarea liniei, nu poate, din pacate rezolva si problema spiritului civic si a disciplinei in trafic. Taxele mari si amenzile corespunzatoare au insa un efect mirific! Wink
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 14:49:31    Titlul subiectului: 104477

Vineri am avut o pana de curent si nu am apucat sa termin prezentarea. Fiindca mi-a iesit o prezentare cam "kilometrica" voi mai pune doar cateva poze de la Piata Sudului, mai ales ca situatia de pe Calea Vacaresti a mai fost prezentata cu cateva luni in urma, tot la acest topic.
Probleme destul de mari au fost la Piata Sudului, si pe Sos. Oltenita (inspre Romprim) din cauz microbuzelor parcate pe prima banda si a traficului destul de ridicat. Intersectia ar trebui sistematizata, la un moment dat se avea in vedere construirea unui pasaj subteran in zona. Tramvaiele 34 care vor sa faca stanga de pe Vacaresti pe Sos. Oltenita risca sa ramana blocate in centrul intersectiei.



Captured 2009-1-16 00131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.13 kb
 Vizualizat:  de 19238 ori

Captured 2009-1-16 00131.JPG



Captured 2009-1-16 00132.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.49 kb
 Vizualizat:  de 19238 ori

Captured 2009-1-16 00132.JPG



Captured 2009-1-16 00134.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.65 kb
 Vizualizat:  de 19238 ori

Captured 2009-1-16 00134.JPG



Captured 2009-1-16 00135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.58 kb
 Vizualizat:  de 19238 ori

Captured 2009-1-16 00135.JPG



Captured 2009-1-16 00137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.52 kb
 Vizualizat:  de 19238 ori

Captured 2009-1-16 00137.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 12:58:44    Titlul subiectului: 104807

De maine dispare in sfarsit naveta 634; oricum traseul lui 34 e doar 'aproximativ' de baza, lipsind bucata terminala spre Gara de Nord.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=239

RATB a scris:
Ca urmare a reluarii circulatiei tramvaielor liniei 34 pe traseul de baza, incepand cu data de 24.01.2009, linia naveta de autobuze 634 se desfiinteaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 23:25:21    Titlul subiectului: 107823

S-a modernizat linia lui 34, inclusiv in zona marilor intersectii inlocuindu-se sinele, macazurile, etc.
Care este rezultatul schimbarii macazurilor clasice cu cele electrice ?
Vatmanul tramvaiului liniei 46, trebuie sa schimbe macazul "modern" de la Piata Iancului tot dupa metoda clasica, cu ranga. Lucrarea efectuata anul trecut nu are cumva si garantie ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2020
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 07:37:51    Titlul subiectului: 107825

Vad, in pozele de sus, ca asfaltul e uscat in zona acelor. Macazurile acestea au cumva un sistem antiinghet?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 08:31:30    Titlul subiectului: 107827

guest a scris:
...Vatmanul tramvaiului liniei 46, trebuie sa schimbe macazul "modern" de la Piata Iancului tot dupa metoda clasica, cu ranga.

Nu e adevarat, macazul se schimba automat.O fi ratat comanda, se mai intampla
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 07:04:23    Titlul subiectului: 109921

De cateva zile pe Mihai Bravu au facut un fel de delimitare intre calea de rulare a tramvaiului si restul bulevardului, trasand o banda continua, la limita dintre sine si bulevard. Nu stiu insa cat vor respecta soferii banda contiua, si nu vor merge pe sina de tramvai. De asemenea sunt curios daca vor separa calea de rulare a tramvaiului 34 cu balize, etc, asa cum se auzea la un moment dat


INCDA Fundulea, 22 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.21 kb
 Vizualizat:  de 18270 ori

INCDA Fundulea, 22 aprilie 001.jpg



INCDA Fundulea, 22 aprilie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.68 kb
 Vizualizat:  de 18270 ori

INCDA Fundulea, 22 aprilie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 11:53:38    Titlul subiectului: 109926

Separarea aceea semifica faptul ca axul drumului nu mai este practic intre cele 2 linii de tramvai.Liniile de tramvai nu mai fac parte din drum, cum ar veni. Pe cale logica da mana libera politiei sa te amendeze daca te prinde pe liniile de tramvai. Daca nu erau liniile acelea politia nu avea acoperire legala sa te amendeze. Bine au facut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 14:02:12    Titlul subiectului: 109927

Eu unu sunt de parere ca 21 si cu 34 meritau sa fie transformate in metrou usor.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 14:07:14    Titlul subiectului: 109928

Bulevardul Mihai Bravu este destul de lat, avand in general 3 benzi (cu unele exceptii, intre intersectia cu Baba Novac/str. Dristorului si cea cu Camil Ressu/sos. Dudesti, unde nu sunt decat doua benzi), din pacate, cu toate lucrarile de modernizare a acestui bulevard (reabilitare rutiera+reabilitare cale de rulare tramvaie) care au dat peste cap traficul vreo doi ani de zile, nu s-a reusit rezolvarea problemei locurilor de parcare. Un exemplu este si intersectia de la Piata Iancului unde am facut pozele dimineata, zona intersectiei fiind "gatuita" de masinile parcate, uneori si pe doua benzi (se vede mai clar si in poza 2 din postarea anterioara).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 18:36:08    Titlul subiectului: 109956

CRAZY BOY a scris:
Eu unu sunt de parere ca 21 si cu 34 meritau sa fie transformate in metrou usor.

Unicul inconvenient pentru care NU sunt de acord cu metroul usor este urmatorul : Masinile de interventie, ce faci cu ele ? Pe unde o iau ? Evident, in cazuri de trafic blocat.
Parere personala : Montat camere de luat vederi, legiferat cumva ca fotografia respectiva este proba neatacabila in dosar, si te pui frate de dat amenzi fara numar, fara numar, vorba manelistului.Amenda pe adresa TITULARULUI masinii, sa se descurce el mai departe cu cine a condus masina la data respectiva.
Referitor la locurile de parcare din P-ta Iancului, e o MARE problema acolo. Fara sa se construiasca parcari masiv o sa fie o incurcatura mare de tot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 19:55:12    Titlul subiectului: 109965

In ultimile zile in zona P-ta Sudului-Romprim se lucreaza de zor pe bucati la smoala turnata intre sinele de tramvai,chiar m-au frapat muncitorii cand i-am vazut dimineata la 5:30 lucrand la peticirea cu bitum a sinei de tramvai Shocked Shocked .Oare cand vor termina cu adevarat modernizarea acestei lucrari?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 13:16:34    Titlul subiectului: 109990

Stai, sa iasa din garantie, sa vezi dupa aia cratere la imbinarea liniei de tramvai cu asfaltul. Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 14:35:30    Titlul subiectului: 125383

Nu a trecut foarte mult timp de la terminarea lucrarilor. Am facut cateva poze mai in detaliu la noul refugiu de statie de la Bucur Obor, sa vedeti "calitatea de exceptie" a lucrarilor. Astept si o parere a unui specialist din domeniu referitor la calitatea lucrarilor. Ca tot se vorbea de management, aici s-au cheltuit niste bani. Cum arata dupa doi ani refugiul asta, si cum arata refugiile de statie din tari situate mai la vest.


Captured 2010-4-1 00013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.25 kb
 Vizualizat:  de 16817 ori

Captured 2010-4-1 00013.JPG



Captured 2010-4-1 00014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.34 kb
 Vizualizat:  de 16817 ori

Captured 2010-4-1 00014.JPG



Captured 2010-4-1 00017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.61 kb
 Vizualizat:  de 16817 ori

Captured 2010-4-1 00017.JPG



Captured 2010-4-1 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.3 kb
 Vizualizat:  de 16817 ori

Captured 2010-4-1 00018.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Dec 2010 21:20:10    Titlul subiectului: 137103

Nu ca n-am fi stiut deja, dar iata ca au aflat si cei de la Curtea de Conturi. Lucrarile la linia lui 34 (pachetul de pe bulevardul Iancu de Hunedoara) au fost supraevaluate cu 80 % http://www.realitatea.net/lucrarile-la-tramvaiul-de-pe-bulevardul-iancu-de-hunedoara-supraevaluate-cu-80prc_779422.html

Citat:
Lucrările la tramvaiul de pe Bulevardul Iancu de Hunedoara, supraevaluate cu 80%

,La omul sărac, nici boii nu trag!" Este o zicală ce se potrivește perfect Bucureștiului. Cu un buget și așa destul de mic, locuitorii Capitalei nu prea au avut noroc nici de edili pricepuți în gestionarea banilor. Nu o spunem noi, o spun cei de la Curtea de Conturi. Aceștia au identificat un proiect pentru care bucureștenii au plătit aproape dublu față de prețul real.

Judecătorii de la Curtea de Conturi spun că au fost comise nereguli financiare mari la efectuarea plăților pentru tronsonul de tramvai realizat pe Bulevardul Iancu de Hunedoara. Judecătorii Curții de Conturi spun că pentru realizarea acestui tronson de tramvai, cei de la Primăria Capitalei au plătit un preț mult prea mare, mai exact, cu 80 de procente mai mare decât cel real.


"În anul 2008, Primăria Municipiului București a plătit nejustificat suma de 1.069.489 lei unei societăți comerciale pentru realizarea obiectivului. Modernizare străzii cu linii de tramvai - Bulevardul Iancu de Hunedoara, prin aplicarea unor sporuri procentuale în cuantum de 80% asupra cheltuielilor directe cu materialele, manopera și utilajele, fără a exista prevederea legală pentru perceperea acestora", se arată în decizia Curții de Conturi.

Primarul de atunci, Adriean Videanu, nu a putut fi contactat până la această oră. Reprezentanții Primăriei Generale spun însă că ei au plătit un preț mai mare cu 80% decât cel real pentru că... așa a cerut executantul proiectului.

Reprezentanții Primăriei Generale au contestat decizia celor de la Curtea de Conturi. Cei care trebuie să stabilească cine are dreptate și să rezolve diferendul dintre curte de conturi și Primăria Capitalei sunt magistrații Tribunalului București.

Si acum.....surpriza cica e CRIZA si nu prea mai sunt bani pentru alte investitii. Pai daca banii se furau intr-o veselie....

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 18:46:14    Titlul subiectului: 137169

Si putem fi siguri ca asa se procedeaza la FIECARE lucrare din Bucuresti, motiv pentru care apar si intarzierile enorme si calitatea redusa.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community