Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport ale RATC.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 19:29:38    Titlul subiectului: 109816

Constanta - orasul fara transport electric. De 2 saptamani tot merg la Primarie cu un program etapizat de reintroducere a troleibuzelor in Constanta si culmea: niciodata nu ii la primarie. Sau este ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 21:44:52    Titlul subiectului: 109826

^ Ma tem ca sansele de izbanda sunt mici. Sunt unele primarii care refuza sa gandeasca spre viitor (aici incluzand si transportul electric) si prefera solutii de moment, care rezolva problemele tot asa, pe moment. Problema aici e ca pe viitor aceste solutii genereaza alte si alte probleme.

Treaba cu zgaltaitul ferestrelor are loc si in Arad, si cu toate astea Primaria nu a scos tramvaiele. Ba dimpotriva, s-au accesat fonduri europene partial nerambursabile pentru a repara Centrul Vechi (zona unde au existat acele plangeri) si a aduce calitatea liniilor la normal. Pana atunci insa, s-a decis restrictionarea vitezei in acele zone. Nu s-a putut face asta in Constanta?

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 22:05:09    Titlul subiectului: 109828

Nu, pentru ca MAZarea este un total contra transportului electric. Deci, automat ar fi fost si impotriva modernizarii lui. Ce este de facut ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 22:09:10    Titlul subiectului: 109829

La alegerile locale, majoritatea locuitorilor au votat cu actualul primar. Asta inseamna ca locuitorii din Constanta sunt multumiti cu actuala stare de lucruri din oras, inclusiv transportul in comun. Eu astept cu interes inceputul sezonului de vara sa vad "efectele benefice" ale desfiintarii tramvaiului. Se spunea ca acesta incurca circulatia, vom vedea vara asta cat de bine se va circula in oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 22:15:32    Titlul subiectului: 109830

Va fi dezastru! Autobuzele au inceput sa polueze anormal de mult de cateva luni,mai ales cand pleaca de pe loc. La unele nici macar usile nu se mai inchid ca lumea, scot niste zgomote de-ti sta inima locului, iar inauntru miroase a combustibil. Turistii vor intreba unde sunt troleibuzele si tramvaiele, iar noi vom raspunde ca intr-un an,in C-ta, au disparut 11 linii de troleibuz si 5 linii de tramvai. Asta da 'miracol'!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2009 03:12:41    Titlul subiectului: 109833

Pai probabil Aradul are niste conducatori mai inteligenti. Si la noi de mult timp incoace se restrictionase viteza tramvaielor pe distanta respectiva, adica ultima statie inainte de cap de linie. Insa daca vrei sa faci un rau, pana la urma il faci.

MAZ-urile 103 primele aduse, da, e adevarat, sunt intr-o stare deplorabila. E adevarat ca nici DAC-urile 117UD in ultimii ani inainte de a fi casate nu erau intr-o stare prea buna, insa erau 3 linii pe care mergeau. Nu erau puse in locul tramvaielor si troleibuzelor electrice pe toate liniile din oras (plus ca aveau durata de viata demult terminata). Iar aceste MAZ 103, daca stiu eu bine, au durata de viata 8 ani, adica la inceputul lui 2011 si-ar cam incheia activitatea. Oare alesul orasului va cumpara atunci alte MAZ-uri pe care sa le platim cu sume enorme ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2009 17:52:19    Titlul subiectului: 109856

Bineinteles.Doar nu crezi ca va aduce troleibuze?Cine stie peste cati ani vor mai circula din nou tramvaiele si troleibuzele in MAZare City! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 01:02:58    Titlul subiectului: 109920

Eu totusi speram deoarece am auzit niste zvonuri care spuneau ca acum ajuns la mediu, Nemirschi ar putea ajuta Constanta prin colectarea unor fonduri nerambursabile de la Uniune, fonduri care sa fie folosite la re-electrizarea orasului. Dar la cata bafta are orasul nostru...probabil sunt doar zvonuri fara sambure de adevar sau care nu se vor concretiza niciodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 19:12:36    Titlul subiectului: 110009

Nu cred ca sunt zvonuri.Cred ca avem mari sanse sa revedem Constanta de odinioara,poate chiar incepand cu vara asta,daca intradevar Nemirschi isi doreste asa.Sa nu ne pierdem speranta!Poate Neoplanuirle alea care stau la Ploiesti si asteapta ca o regie din tara sa le cumpere,vor sosi la Constanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 600
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 20:52:40    Titlul subiectului: 110016

Aditu a scris:
Nu cred ca sunt zvonuri. Cred ca avem mari sanse sa revedem Constanta de odinioara, poate chiar incepand cu vara asta...

Nu e nici macar un singur Neoplan la Ploiesti! A fost in teste si inca se asteapta o decizie de la primarie!

_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
phoenix12345



Data înscrierii: 16/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Noi/2009
Mesaje: 9
Locație: Tuzla, Constanta

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 21:45:18    Titlul subiectului: 110019

Cred ca cea mai buna solutie pentru Constanta, in caz ca se vor reinfiinta vechile linii, ar fi Irisbus Citelis pentru ca se produc in tara, au un pret mai convenabil decat al neoplanurilor si un aspect mai placut(parerea mea).
_________________
R.I.P. V3A-C 1984 - 2008
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 22:15:16    Titlul subiectului: 110022

Ai dreptate,dar eu as opta pentru troleibuzele Hess.Au o viteza si o manevrabilitate foarte mare si frumoasa,si s-ar potrivi perfect cu orasul nostru! Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2009 22:35:19    Titlul subiectului: 110384

rosetti61 (in alt topic) a scris:
[...] (linii care faceau "legea" in oras: 40, 41, 43, 45, 47 - ulterior au aparut liniile 42, 44, 46, 48, 49, 50, 51 care se completau reciproc. (linia 51 a aparut dupa 1990). Liniile care faceaua legatura cu portul - 44, 46, 49 - aveau particularitatea ca-si schimbau indicativul pe cursa de intoarcere, la ducere putea fi 49 dar la intoarcere era alt traseu. (informatie citita pe undeva pe forum).[...]



A existat vreodata linia 46 ? Scuze daca gresesc, dar eu nu stiu sa fi existat. Cele care intorceau jos in port la Poarta 1 si isi schimbau indicativul de la cursa la cursa erau 44, 49, 51.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2009 23:52:31    Titlul subiectului: 110387

Nu cred.Mai degraba 45.Ajungea la Piata Unirii,iar de-acolo facea la stanga si revenea pe linia lui 43-40.Circula pe ruta Ciresica-Piata Unirii-Ciresica,daca nu ma insel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 01:34:16    Titlul subiectului: 110388

Mai tarziu 45 a circulat pe ruta "Tomis Nord-Patinoar". Chiar imi aduc aminte de placa din tabla pe care era scrisa ruta. A circulat si dupa 1990 cativa ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 18:13:43    Titlul subiectului: 110408

Si ar fi nemaipomenit daca ar circula din nou,in special linia 41,pe timp de vara.Cu cateva troleibuze dublu articulate nu ar fi probleme pe timp de vara.Dar sa vedem ce-o sa fie.Mie mi s-a spus ca linia 41 nu va mai exista,ca acolo vor sa 'dezvolte turismul' cu ajutorul etajatelor Volvo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
phoenix12345



Data înscrierii: 16/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Noi/2009
Mesaje: 9
Locație: Tuzla, Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 22:05:03    Titlul subiectului: 110414

Eu cred ca ar fi mai bine ca etajatele sa circule pe soseaua de coasta cand aceasta va fi terminata, daca tot vor sa "dezvolte turismul". Iar pentru non-turistii ar trebui reinfiintate 41/47.
_________________
R.I.P. V3A-C 1984 - 2008
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marius-Cta



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2010
Mesaje: 31
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 22:28:44    Titlul subiectului: 110416

Da, intr-adevar, linia 41 a fost este si va fi mereu bine venita, insa se pare ca , de fapt, linia 41 este chiar linia Mamaia Estival a etajatelor. Poate suna ciudat, dar asta e adevarul.

P.S. Am o intrebare. Controlorii RATC conduc si autobuzele? Smile Azi am vazut pe B 93 AZI,un 102, controloarea care imi ceruse biletul acum 2 zile Smile

P.S. 2 Se pare ca sa definitivat. Linia 102 va fi de acum Pescarie - Delfinariu - Depou tramvaie. Chiar si placutele unde au acum traseu comun au fost schimbate. Iat-o pe cea de la Delfinariu:



Imagine007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.98 kb
 Vizualizat:  de 14172 ori

Imagine007.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 22:55:05    Titlul subiectului: 110422

Mai de mult era o linie de troleibuz ce lega Ciresica de autobaza de la Delfinariu.La un moment dat stiu ca se facea si trafic de calatori pe ea.Mai stie cineva cum se numeste?Ar putea fi reinfiintata si aceea,daca in trecut a avut calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2020
Mesaje: 62
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 23:13:47    Titlul subiectului: 110424

Este cea pe care am scris-o intr-un post de mai sus. Linia 45. Pleca din Tomis Nord (nu intorcea exact unde intorc 42 si 43 ci mai mergea pana la giratoriu din fata carciumei Ciresica). Era traseul de retragere al troleibuzelor de pe linia 45. Consulta tu, te rog, sectiunea de "Amintiri din Constanta electrificata" de aici de pe forum de la sectiunea judetului Constanta. Acolo am scris eu exact toata ruta liniei 45 cu toate detaliile aferente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 09:45:14    Titlul subiectului: 110436

Marius-Cta a scris:
P.S. Am o intrebare. Controlorii RATC conduc si autobuzele? Smile Azi am vazut pe B 93 AZI,un 102, controloarea care imi ceruse biletul acum 2 zile

In caz de nu stiai soferii/soferitile au drept de control asupra calatorilor.Femeia de care vorbesti , o cunosc , a lucrat pe KT4D iar acuma are un MAZ 107.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
phoenix12345



Data înscrierii: 16/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Noi/2009
Mesaje: 9
Locație: Tuzla, Constanta

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 19:18:37    Titlul subiectului: 110471

Mamaia Estival circula pe un traseu putin diferit fata de 41. La delfinariu face stanga si apoi face dreapta dupa statia "Bulevard", merge pe Lapusneanu pana in satul de vacanta si abia apoi intra in Mamaia. Ocoleste o groaza si degeaba...
_________________
R.I.P. V3A-C 1984 - 2008
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
phoenix12345



Data înscrierii: 16/Noi/2007
Ultima vizita: 11/Noi/2009
Mesaje: 9
Locație: Tuzla, Constanta

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 20:08:57    Titlul subiectului: 110477

Eu de fiecare data cand am calatorit cu ME nu a urcat/coborat nimeni pe aceasta portiune dintre Delfinariu si Satul de Vacanta.

Cred ca ar fi o idee buna daca in loc de linia 2b s-ar face o linie care sa aiba acelasi traseu ca al fostului tramvai 104, pentru ca timpul unei calatorii ar fi mai mic.

_________________
R.I.P. V3A-C 1984 - 2008
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 07:36:48    Titlul subiectului: 110598

Se spunea ca tramvaiele vor fi inlocuite cu noile autobuze MAZ pe trei osii, cand colo pe linia 101 circula autobuze MAZ 103. Din cate am vazut cand pleaca de la gara autobuzele o iau pe Sos. Mangaliei, iar la intoarcere pe B-dul 1 Mai. Adevarul este ca Sos. Mangaliei a ajuns intr-o stare foarte proasta, nici macar autocarele Metropolitanului nu o mai iau pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marius-Cta



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2010
Mesaje: 31
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 19:13:24    Titlul subiectului: 110633

Da intr-adevar, asa s-a spus la inceput, insa inainte de a scoate linia, au reformulat, spunand ca vor introduce autobuzele mai vechi vor circula pe Linia 101 si ca liniile mai utilizate(gen 43,42) vor fi dotate cu cele cu 2x osie, si, partial, asa este. L 43 si 43c beneficiaza de 5 sau 6 MAZ 107 iar in rest sunt fostele MAZ de pe linia 100(cele alb-albastre). De asemeni si L42 are in componenta MAZ 103 alb-albastre + cateva din seria veche.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 4 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community