Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Piatra Neamt
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2006 00:54:07    Titlul subiectului: 00000000 11752

Niste troleibuze SH din Lyon?
ex Lyon 2826, 2831, 2837 și 2830?
La 13.12.2005 au fost fotografiate pe tren la Viena
Vezi:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 19:45:05    Titlul subiectului: Troleibuzele din Piatra Neamt 23623

In mod evident, oamenii de la Piatra Neamt au fost extrem de amabili si buni cunoscatori ai parcului de vehicule. Aici am intilnit un director de exploatare ce-si cunostea troleibuzele dupa numar sau schema de culoare (RARA AVIS !). Omul le-a adus de la Bucuresti si a avut grija de ele.
Pina la urma, cu ceva retusuri, toate troleibuzele ar fi functionale!!! Insa renuntarea la troleibuzele articulate si orientarea catre troleibuzele bi-mode tip Berliet este de actualitate.
__________________________________________________
Sa aruncam o privire asupra flotei de troleibuze romanesti.
An de fabricatie 1995
101, 102, 103, 104 -ROCAR 217E; 105, 106, 107, 108 -ROCAR 212E
An de fabricatie 1996
112, 113, 115, 116, 119, 120, 122 -ROCAR 217E; 109, 110, 111, 114, 117, 118, 121, 123, 124 -ROCAR 212E
An de fabricatie 1997
125, 126, 129, 133 -ROCAR 217E; 127, 128, 130, 131, 132 -ROCAR 212E
An de fabricatie 1998
135, 136 -ROCAR 217E; 134, 137 -ROCAR 212E
Si o precizare: singurul troleibuz devenit oale si ulcele este 102.



Troleibuzul SA -101a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.24 kb
 Vizualizat:  de 55138 ori

Troleibuzul SA -101a.JPG



Troleibuzul SA -105c.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.8 kb
 Vizualizat:  de 55138 ori

Troleibuzul SA -105c.JPG



Troleibuzul SA -106 a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.1 kb
 Vizualizat:  de 55138 ori

Troleibuzul SA -106 a.JPG




Ultima modificare efectuată de către sisintea la Joi 25 Mai 2006 21:35:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 19:49:24    Titlul subiectului: 23625

Am intilnit si o frumoasa doamna blonda, soferita pe 107.


Troleibuzul SA -107 blondy.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.35 kb
 Vizualizat:  de 55136 ori

Troleibuzul SA -107 blondy.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 19:56:49    Titlul subiectului: 23626

Am ochit si doua bijuterii, troleibuzele 135 si 136, ce au fost ULTIMILE troleibuze articulate fabricate de ROCAR. 135 este inca in straiele sale originale.


Troleibuzul SA -135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.79 kb
 Vizualizat:  de 55134 ori

Troleibuzul SA -135.JPG



Troleibuzul SA -135a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.88 kb
 Vizualizat:  de 55134 ori

Troleibuzul SA -135a.JPG



Troleibuzul SA -135b.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.9 kb
 Vizualizat:  de 55134 ori

Troleibuzul SA -135b.JPG



Troleibuzul SA -135c.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.3 kb
 Vizualizat:  de 55134 ori

Troleibuzul SA -135c.JPG



Troleibuzul SA -136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.31 kb
 Vizualizat:  de 55134 ori

Troleibuzul SA -136.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 20:07:15    Titlul subiectului: 23627

Cele 5 Berlieturi ce si-au facut acomodarea la Medias isi vad de treaba aici bine-mersi. Aici este prezent si troleibuzul pt. piese de schimb ex-TCL 2610.

138 -ex-TCL 2932
139 -ex-TCL 2933
140 -ex-TCL 2934
141 -ex-TCL 2941
142 -ex-TCL 2611



Troleibuzul SA -139y.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.39 kb
 Vizualizat:  de 55130 ori

Troleibuzul SA -139y.JPG



Troleibuzul SA -140a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.55 kb
 Vizualizat:  de 55130 ori

Troleibuzul SA -140a.JPG



Troleibuzul SA -142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.02 kb
 Vizualizat:  de 55130 ori

Troleibuzul SA -142.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 20:16:29    Titlul subiectului: 23628

Pina sa alcatuim lista completa a Berlieturilor din Neamt sa ne multumim cu ce avem.
143 -ex-TCL 2836
145 -ex-TCL 2816
147 -ex-TCL 2826
148 -ex-TCL 2837



Troleibuzul SA -149a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.32 kb
 Vizualizat:  de 55127 ori

Troleibuzul SA -149a.JPG



Troleibuzul SA -147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.32 kb
 Vizualizat:  de 55127 ori

Troleibuzul SA -147.JPG



Troleibuzul SA -145.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.53 kb
 Vizualizat:  de 55127 ori

Troleibuzul SA -145.JPG



Troleibuzul SA -143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.47 kb
 Vizualizat:  de 55127 ori

Troleibuzul SA -143.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 00:39:12    Titlul subiectului: 00000000 80910

Parcul de troleibuze este format, in prezent, din ROCAR-uri 212, ROCAR-uri 217 si Berliet-uri. Initial, logica de achizitionare si repartizare a troleibuzelor pe trasee era corecta si totodata justificabila: ROCAR-uri 212 pentru traseele scurte si ROCAR-uri 217 pentru traseele lungi. Un exemplu de traseu scurt ar fi Darmanesti-Gara. Un exemplu de traseu lung ar fi Gara-Savinesti sau Scolile Normale- (Darmanesti) -Savinesti.
Concurenta cu transportatorii privati a dus la scaderea numarului de calatori pentru TROLEIBUZUL. In urma unor analize financiare si a unor factori care tineau cont de rentabilitatea societatii , s-a constatat ca troleibuzele articulate nu mai prezinta aceelasi grad de rentabilitate ca cele scurte. Prin urmare, s-a renuntat la o parte din ROCAR-urile 217. Cateva exemple de ROCAR-uri 217 casate: 101, 102, 103, 113, 125, 129... In randul ROCAR-urilor 212, casate au fost: 105, 117, 118...
Din nefericire (pentru mine si cu siguranta si pentru altii) , troleibuzul meu preferat, ROCAR-ul 217 cu numarul de parc 135 este in faza de descompunere. Din interiorul lui 135 s-au insusit majoritatea scaunelor si barelor. La exterior, rugina a fost lasata sa se manifeste in voie. Am sa mentionez faptul ca troleibuzele ROCAR aveau numerele de parc de la 101 la 137. Dintre acestea, 135 si 136 erau ultimele ROCAR-uri 217 achizitionate de TROLEIBUZUL iar 137 era scurt ( de tipul 212).
Prima oara cand l-am vazut pe 135 era in al doilea semestru al anului 1999. In urma cu un an (1998) cand am fost in Piatra-Neamt nu l-am vazut asa ca, este foarte posibil ca acest troleibuz sa fi fost achizitionat in anul 1999, probabil in primul semestru. Vopseaua lui este cea cu care a iesit din fabrica. Ultima oara cand am primit informatii din Piatra-Neamt am aflat ca 135 era intr-o stare avansata de dezmembrare. De asemenea, am mai aflat ca sunt troleibuze articulate care nu au "intrat" la casare. 125 de exemplu arata foarte bine. Sincer sa fiu, nu stiu cate troleibuze articulate mai sunt utilizate pe traseele din Piatra Neamt. Am inteles ca majoritatea troleibuzelor articulate sunt intr-un fel de stare de... conservare (informatie neoficiala). Multe nu ies pe traseu, o parte dintre ele au fost casate iar altele asteapta randul la casare. De asemenea, o mare parte dintre articulate sunt intr-o stare avansata de ruginire (113, 122, 135...)
Am avut ocazia sa calatoresc cu 135 de cateva ori, prin anii 2000, 2001. De multe ori l-am gasit pe liniile Gara - Savinesti si Scolile Normale - Savinesti. Arata foarte bine si functiona la fel de bine precum arata! Cum de s-a stricat atat de repede ( in 6, aproape 7 ani de cand a intrat in functiune?!) Pe de alta parte, nu cred ca 135 ar mai putea fi reconditionat...
Din cate am inteles, troleibuzele articulate - ca de altfel orice alt mijloc de transport articulat - nu prea mai sunt rentabile in Piatra Neamt datorita concurentei accerbe dintre TROLEIBUZUL si transportatorii privati, tot mai numerosi in ultima vreme.
Pe de alta parte, troleibuzele articulate care functioneaza pe liniile locale sunt ingrijite si mentinute in forma optima de functionare. In mod neoficial, mi s-a spus ca sunt o multime de piese de schimb ( in special de la troleibuzele articulate care nu mai sunt utilizate ) asa ca troleibuzele care functioneaza in prezent pot fi mentinute ani buni de acum inainte.



troleibuzul_sa_-135b_170.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.9 kb
 Vizualizat:  de 52196 ori

troleibuzul_sa_-135b_170.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 11:38:24    Titlul subiectului: 80915

135 e fabricat, cumva, in 1999?
-schema de culoare este identica cu cea a troleibuzelor clujene 069 (revopsit intre timp) si 080
-dispunerea ferestrelor e asemanatoare (nu identica, deoarece 079 si 080 sunt nearticulate)
-scaunele (cate au mai ramas) sunt la fel
-musamaua care acopera podeaua e la fel
-capacele de vizitare sunt la fel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 15:26:29    Titlul subiectului: 80923

Am fost vinerea trecuta in Piatra.Parerea mea este ca parcul de troleibuze este AUR curat.As dori sa se pastreze cateva articulate, asta pt ca sunt superbe.135 nu l am putut identifica, dar daca vorbim cu dl Tura cred ca ne ar ajuta sa l refacem si de ce nu chiar sa renovam cateva
Eu nu l am mai vazut acum pe 135.Si mie mi a placut mai ales schema de culoare.In Piatra mai circula in prezent un singur articulat 125 si 7 212E si 19 Berlieturi.Am inteles ca cele din urma sunt mai confortabile si nu asa de "gurmande" ca ROCARURILE.Consumul de curent s ar fi redus cu 30%.Restul sunt in conservare, multe sunt "obosite" dar daca ar exista interes s ar putea pune pe picioare si s ar putea ca Piatra sa aiba ROCARURI inca mult si bine, dar datorita concurentei TROLEIBUZUL este periclitat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Sep 2007 00:02:37    Titlul subiectului: 82824

Din surse neoficiale, am aflat ca sunt 8 ROCAR-uri 212 care functioneaza inca pe traseele locale din Piatra-Neamt. Acestea ar fi: 106, 114, 121, 130, 131, 132, 134, 137. Subliniez faptul ca sursa informativa este neoficiala.
Iata o poza cu troleibuzul 143 la intrarea in Piatra-Neamt. Sursa de la care am preluat poza este: http://www.piatra-neamt.net



Troleibuzul 143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.79 kb
 Vizualizat:  de 52032 ori

Troleibuzul 143.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2007 10:54:44    Titlul subiectului: 82863

Amiralul Byrd a scris:
Iata o poza cu troleibuzul 143 la intrarea in Piatra-Neamt. Sursa de la care am preluat poza este: http://www.piatra-neamt.net
Vad ca au preluat poza pur si simplu.
Originalul se gaseste aici:
http://www.neamt1.lx.ro/piatraneamt/imagepages/image4.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2007 21:52:26    Titlul subiectului: 83165

Iata interiorul troleibuzului DAC/Rocar nearticulat #134, mai exact scaunele. Ele sunt de plastic dar sunt acoperite cu un fel de musama groasa; rezultatul este neasteptat de confortabil. Nu stiu daca asa a fost livrat de uzina producatoare sau este o adaptare locala, poate stie cineva mai multe detalii.


sc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.2 kb
 Vizualizat:  de 51928 ori

sc.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2007 21:55:59    Titlul subiectului: 83166

Si tot legat de troleibuzul #134, la capatul de la Fibrex Savinesti soferul face niste reglaje la captatori; pana aici drumul a fost lin si nu au sarit nici o data, cine stie ce probleme or fi avand. In cea de-a doua poza, bordul.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.93 kb
 Vizualizat:  de 51926 ori

1.jpg



bo.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.85 kb
 Vizualizat:  de 51922 ori

bo.jpg




Ultima modificare efectuată de către stfp la Vin 28 Sep 2007 22:05:45, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2007 21:58:00    Titlul subiectului: 83167

Interiorul unui troleibuz Berliet; scaunele sunt confortabile si elegante.


be.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.41 kb
 Vizualizat:  de 51924 ori

be.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2007 23:25:37    Titlul subiectului: 83175

Referitor la scaunele troleibuzului 134: acestea au fost modificate (imbracate in musama albastra) de cei de la Troleibuzul. Aceste scaune sunt de tip ROCAR si sunt confectionate din plastic de culoare gri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 00:19:42    Titlul subiectului: Re: 00000000 83194

Amiralul Byrd a scris:
Cateva exemple de ROCAR-uri 217 casate: 101, 102, 103, 113, 125, 129...
Fie e o greseala fie a avut loc o renumerotare: #125 este singurul articulat care acum cateva zile nu era in zona mortii ci statea parcat in zona cu troleibuze ce se foloseau in mod curent. Nu stiu daca si iese la traseu dar parea rezonabil de intreg.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 04:25:42    Titlul subiectului: Re: 00000000 83195

stfp a scris:
#125 este singurul articulat care acum cateva zile nu era in zona mortii ci statea parcat in zona cu troleibuze ce se foloseau in mod curent.
...și care de fapt este #136, #125 original fiind oale și ulcele cam de un an.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 10:50:16    Titlul subiectului: 83198

O astfel de permutare s-a intamplat si cu troleibuzele 117 si 108. Mai precis, 117 a fost casat iar numarul sau a fost preluat de troleibuzul 108. In prezent, din cate am observat din materialele postate de Stfp, 117 (cu numarul permutat) este tras pe dreapta.
Pe de alta parte, studiind pozele afisate de Stfp, observ ca o mare parte din troleibuze arata foarte bine si nu prea inteleg de ce sunt trase pe dreapta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 14:59:22    Titlul subiectului: 83202

Actualul 125 este singurul articulat care mai iese in oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 21:48:40    Titlul subiectului: 110412

Nu stiu daca, in prezent, toate cele 20 de troleibuze Berliet sunt functionale. Cert este ca autohtonele ROCAR 112E au pierdut teren iar cele articulate - ROCAR 117E - nu mai au nici un reprezentant functional.
Din pozele pe care le-am cules in cursul acestor zile am observat ca in materie de troleibuze, viitorul "electric" de la Piatra-Neamt poarta sigla Renault-ului. Am reusit deocamdata sa aflu ca din vechea flota de troleibuze autohtone circula 131, 132 si 134, acestea neaflandu-se insa in cea mai grozava conditie de functionare. Am reusit sa surprind - intr-una din fotografiile postate la http://www.flickr.com o poza cu troleibuzul 106, inca functional in primavara anului 2009 - conform postarii respective. Din pacate, acesta arata groaznic, peste autocolantele vechi s-au lipit autocolante noi, care la randul lor si-au pierdut din insemnare. Posibil ca pe 106 sa-l astepte casarea...
Am sa prezint, mai jos, doua seturi de poze, primul fiind cules de la http://www.sklyscrapercity.com . Pozele au fost realizate in cursul anilor 2007-2008 si dezvaluie ca, desi troleibuzele sunt destul de vechi, cei de la autobaza fac treaba buna si le mentin cat mai ingrijite.
Cel de-al doilea set de poze a fost preluat de la http://www.flickr.com



134 si 147 la iesirea din Piatra-Neamt 15.06.2007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.76 kb
 Vizualizat:  de 49835 ori

134 si 147 la iesirea din Piatra-Neamt 15.06.2007.jpg



153 in vara anului 2007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.72 kb
 Vizualizat:  de 49835 ori

153 in vara anului 2007.jpg



139 in decembrie 2007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.07 kb
 Vizualizat:  de 49835 ori

139 in decembrie 2007.jpg



139 in februarie 2008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.56 kb
 Vizualizat:  de 49835 ori

139 in februarie 2008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 23:27:46    Titlul subiectului: 110425

Cel de-al doilea set:


141 frontal.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.6 kb
 Vizualizat:  de 49815 ori

141 frontal.jpg



141 posterior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.36 kb
 Vizualizat:  de 49815 ori

141 posterior.jpg



106.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.95 kb
 Vizualizat:  de 49815 ori

106.JPG



aerial view.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.19 kb
 Vizualizat:  de 49815 ori

aerial view.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 14:03:21    Titlul subiectului: 113828

Stie cineva de ce o buna parte din Berliet-urile din Piatra Neamt (sau poate toate? nu stiu) au fost vopsite sau colantate pe partea cu usile intr-un rosu care parerea mea ca e tare dizgratios?

(exemple)

Schema originala de culori era mult mai draguta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 14:52:08    Titlul subiectului: 113833

Nu e roșu, e porotoclaiu model PD-L, ca la Târgoviște.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 15:04:16    Titlul subiectului: 114236

Mai rau este ca nu se mai pot observa - la o parte din aceste troleibuze - numerele de parc, si, in plus, in anumite zone, sub autocolantele astea rosii/portocalii se poate dezvolta rugina.
Mai jos, un exemplu preluat de pe http://www.panoramio.com
Nici nu stim ce numar de parc are troleibuzul cu pricina. Mi s-a mai spus ca la unele troleibuze si partea din fata a devenit portocalie asa ca in astfel de conditii o identificare buna pentru evidentiere mi se pare al naibii de greoaie...



troleibuz Neamt.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.5 kb
 Vizualizat:  de 48995 ori

troleibuz Neamt.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 27 Oct 2009 09:29:05    Titlul subiectului: 119035

Sa aduc si alte informatii privitoare la troleibuzele autohtone achizitionate de Troleibuzul S.A.
-105 initial era vopsit in alb-galbui cu o dunga lata portocalie in zona inferioara. A avut la un moment dat bare de protectie negre, pe urma a fost revopsit;
-106 initial arata ca 109 din pozele de mai sus;
-107 avea schema initiala alb cu dunga subtire bleu sub geamuri si dunga lata albastra in partea inferioara;
-109 a promovat reclama la Radio Terra pana la casare;
-110 a avut schema de culoare originala ca a lui 109. Inainte de a fi vopsit in albastru cu alb a promovat reclama la Frutti Fresh;
-112 era singurul troleibuz care nu avea dunga de culoare in zona inferioara. A fost alb cu dunga bleu subtire sub geamuri. A avut barele de protectie schimbate cu unele de culoare albastru inchis si pentru o perioada de timp a efectuat reclama la Ardaf;
-114 avea schema initiala de culoare alb cu dunga rosie subtire sub geamuri si dunga lata bleu in zona inferioara. A fost primul troleibuz care a efectuat reclama pentru firma Altex (pe atunci abia se deschisese primul sediu, in Piatra-Neamt);
-115 a promovat si el reclama la Izvorul Minunilor impreuna cu articulatele 104 si 120;
-116 a efectuat pana la casare reclama pentru magazinul Unic. A fost sprijinit in acesta actiune de troleibuzele 125 si 133;
-134 a fost initial alb cu dunga orange in zona inferioara;
-137 a avut schema de culoare originala alb cu dunga subtire portocalie mai jos de geamuri si dunga lata portocalie in zona inferioara. A avut la un moment dat bara din spate schimbata cu una vopsita in alb.
Celelalte troleibuze si-au pastrat schemele de culoare aproape identice cu cele originale. Diferentele sunt date, in mare parte de nuantele de culoare (unele aveau dungi bleu acum sunt albastre) precum si de jonctiunile efectuate cu numerele de parc.
In prezent mi s-a spus ca cel mai vechi si totodata mai rezistent troleibuz din punct de vedere tehnic (ma refer la cele din "gasca autohtona") este 106.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community