Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 16:39:57 Titlul subiectului: |
106083 |
|
La 33 au fost intr-adevar probleme ca vroia sa iasa cu el la remorcarea ultimelor tramvaie venite si i s-a interzis ca arata urat cu reclamele date jos si vopseaua cazuta. Problema e ca mi se pare nuanta de rosu mai deschisa si ca tinde spre roz, nu cum erau boghestrele inainte cand au venit in Arad si cum sunt si acum celelalte
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 18 Feb 2009 15:56:16 Titlul subiectului: |
106302 |
|
Poate vi se pare neimportant sau spam, insa vreau sa scriu ca l-am vazut iesind din depou pe GT6#258. Nu stiu sigur daca era cu remorca sau fara (eram la volan), insa in orice caz doresc sa salut repararea lui. Am mai scris de 258 si 260 pe aici, sunt deci un fan al lor, impreuna cu vagoanele 262,263 si 264.
http://arad.stfp.net/DataA/T/6/240_183-3-DZ:1.jpg
258+167
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 13:29:43 Titlul subiectului: |
109059 |
|
http://trolleybus.tramclub.org/index-112.htm
Aici aveti vagonul 230+189. 230 este casat, va fi restaurat pentru muzeu, iar remorca a fost cuplata de...258, in circulatie zilele acestea pe linia 3! Sper sa-l prind si sa il fotografiez, l+-am vazut doar din masina dar sunt sigur ca remorca este 189 si nu 167!
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 16:26:42 Titlul subiectului: |
109061 |
|
Remorca 167 este in depou Uta si cred ca va fi cuplata cu 262.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 12:37:40 Titlul subiectului: |
110134 |
|
ZGT6 44 va fi vopsit in aceasta schema de culori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.71 kb |
Vizualizat: |
de 19072 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 01 Mai 2009 23:04:22 Titlul subiectului: |
110326 |
|
N-ar fi rau daca 044 ar mai circula vreodata. Lipsa piese de schimb.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 01 Mai 2009 23:31:10 Titlul subiectului: |
110327 |
|
^Ce anume s-a defectat la acest vagon? Ar fi o mare pierdere totusi...
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 02 Mai 2009 20:29:40 Titlul subiectului: 044 |
110347 |
|
044 din cate am inteles e oprit pentru vopsit si dupa ce il termina va circula din nou
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 03 Mai 2009 23:38:18 Titlul subiectului: |
110386 |
|
Alaturi de 045 sta de mult timp. Din lipsa pieselor de schimb, cele doua vag. au fost incisiv descompletate. Fara o aprovizionare corespunzatoare e imposibil a mai fi puse in functie. Poate din doua-unul sau poate de la un altul care cade cu un defect mai mare... Sau poate vreo gaselnita financiara care sa rezolve problema pieselor nu doar pentru cele doua vagoane. Sau poate nu merita efortul. Exista oameni ce pot decide in sensul asta.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 04 Mai 2009 12:07:17 Titlul subiectului: |
110398 |
|
smilex a scris: | Alaturi de 045 sta de mult timp. Din lipsa pieselor de schimb, cele doua vag. au fost incisiv descompletate. |
Alaturi de #45 ? Sa inteleg ca momentan cele doua vagoane nici macar nu mai pot circula...Cum mai vorbeam si cu un prieten, nu pot sa inteleg de ce sa descomplecteaza unele vagoane care nu sunt retinute pe post de donator de piese ( Ex: GT4 #575 ; GT4 #628 ) sau pur si simplu ca vor urma sa fie casate. Acelasi lucru se intampla si cu GT4 #626 si poate chiar si cu celalalte doua GT4-uri din Ulm care stationeaza de o perioada indelungata de timp si de care tare imi este teama ca vor sfarsi ca #628. Eventual sa fi retinut un vagon pentru piese dar sa le descomplecteze pe ambele... Pf ! Tot ce ne mai ramane de facut este sa speram ca va mai circula macar unul dintre ele!
Citat: | Sau poate nu merita efortul. Exista oameni ce pot decide in sensul asta. |
Da. Cred ca se renunta mult prea repede la lupta cateodata....
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 04 Mai 2009 16:55:34 Titlul subiectului: |
110405 |
|
La problemele financiare ale CTP-ului, nu cred ca vor fi alocati bani pentru piese de schimb, mai ales ca parcul ramas face fata fara probleme. Cand se va deschide circulatia si pe Centru probabil va fi mai mare nevoie de cele doua vagoane. Pacat...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 04 Mai 2009 21:13:10 Titlul subiectului: |
110410 |
|
Alex_02 a scris: | Cred ca se renunta mult prea repede la lupta cateodata.... |
Asa e, insa sa nu uitam ca CTP apartine Primariei, care la randul ei primeste fonduri din taxe si impozite care sunt platite de populatie. Trebuie sa intelegem ca ceea ce pentru noi e comoara, pentru altii poate inseamna vechituri. Sa nu uitam ca in Arad suntem poate 10-12 impatimiti, maxim 15 (ma gandesc si la cei din depouri)... Restul populatiei insa nu prea ar considera necesara o asemenea investitie! Trist, dar in mare parte adevarat.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 05 Mai 2009 08:08:29 Titlul subiectului: |
110432 |
|
Poate ca n-ar fi rau ca CTP sa apartina Primariei. Din nefericire este proprietatea CLM. Ei numesc Consiliul de Administratie care din pacate sunt majoritatea cu pregatire umanista (juristi, profesori...) si chiar daca au intentii bune, nu prea inteleg latura eminamente tehnica a activitatii CTP. Spre exemplu la o sedinta au fost revoltati ca CTP a contractat 2000 suruburi M6 (printre altele). Cum sa le explici ca de fapt 2000 de suruburi este enorm de putin? Daca ai lucra "ca la carte" s-ar putea monta pe doua-trei vagoane. Oamenii se uita la cifre si se ingrozesc, dar problemele financiare ale CTP nu sunt generate de mult vorbita criza mondiala (chiar proprietarul are parte de vina daca analizam diverse facilitati sau gratuitati decise politic), ci de lucrarile desfasurate tot in interesul Aradului.
Chiar daca nu sunt multi pasionati, aradenii au putut "aprecia" prin comparatie, un alt gen de transport, cu autobuzul. Sper ca s-au lamurit.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 05 Mai 2009 17:00:02 Titlul subiectului: |
110460 |
|
^ Au putut, si in mare parte au fost dezgustati de acest sistem! Totusi, ma enerveaza ca sunt persoane care isi dau cu parerea fara sa inteleaga prea bine meseria. Aici ma refer la situatia descrisa de tine mai sus!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 06 Mai 2009 07:20:15 Titlul subiectului: |
110494 |
|
Astia nu-si dau cu parerea, ci chiar iau decizii! 044 si 045 sunt o parte a consecintelor acestor decizii. Probabil ca ma insel dar decizile astea mi se par al dracu` de suspecte. Parte din ele ajung si prin ziare (mai mult sau mai putin deformate).
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 14:48:10 Titlul subiectului: |
110625 |
|
Un tramvai merge fara vatman la bord : http://www.youtube.com/watch?v=1cTdBizBFKE
Evident ca e in spate la butoanele de comanda de acolo, asa e de fiecare data cand intoarce un GT8 la sere la Gradiste
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 22:02:36 Titlul subiectului: |
114322 |
|
GT6 OEG #303 + #313 după o reparație capitală
Descriere: |
GT6 OEG #303 + #313 (20.07.2009, Depoul MicĂŁlaca) |
|
Mărime fișier: |
88.99 kb |
Vizualizat: |
de 18158 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 22:52:19 Titlul subiectului: |
114326 |
|
Tot ce trebuie sa faca cei de la CTP este sa il fereasca de grafferi. Arata foarte bine, iata ca CTP respecta inca schemele de culoari cu care aceste tramvaie au venit din Germania. Din care mi-am dat seama, si vagonul 302 este oprit, dar probabil din cauza unei defectiuni tehnice.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 09:06:05 Titlul subiectului: 302 |
114341 |
|
Vagonul 302 e oprit cu semicupla elastica se ceve vreme buna.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 00:49:52 Titlul subiectului: |
115919 |
|
Vagonul 044 a fost recuperat cu oarece eforturi. 045 si 1093 s-au cam degradat...
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 08:37:50 Titlul subiectului: |
115925 |
|
Spre dezamagirea ta #044 a fost in RC asa ca nu vad din ce sa fie recuperat )
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 15:13:10 Titlul subiectului: |
115940 |
|
@FLAVIUS Vag. 044 a fost initial oprit pentru vopsit dar stationand, a fost folosit ca sursa de piese pentru a salva alte vagoane care circulau. Ajunsese la un punct in care recuperarea lui ridica un semn de intrebare datorita lipsei acute a pieselor (banilor) si a rentabilitatii financiare. Nu a fost in R.C. Urmareste tema mai sus.
|
|
Sus |
|
|
dj_gedy
Data înscrierii: 27/Aug/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2016 Mesaje: 10 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 05 Sep 2009 16:40:31 Titlul subiectului: |
116430 |
|
Vagonul044 a fost oprit pentru RC(reparatie capitala)si joi a iesit in proba cu N.C.,dar vagonul nu a rezistat nici pana la poarta depoului .Cand pornea nui mergea contactul 1,2,3, ci pornea direct din contactul 4. Asa arata un vagon iesit din RC in Arad.
_________________ Gedy1069 |
|
Sus |
|
|
|