Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 00:50:56 Titlul subiectului: |
107918 |
|
Inchei prima parte a prezentarii liniei de tramvai de pe bulevardul Traian cu un set de detalii asupra liniilor de alimentare cat si cu doua exemple de placute indicatoare de statii pentru fosta linie de tramvai 35.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.33 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.72 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.42 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.5 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.94 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.04 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
348.9 kb |
Vizualizat: |
de 19745 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 08:47:44 Titlul subiectului: Linia 54 |
107933 |
|
Deocamdata linia de pe Traian aferenta traseului 54, adica de la spitatul militar pana in piata, este inca functionala. Daca o scoate, devine inutila toata linia de pe str Bucovinei pana la Pationar.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 12:45:17 Titlul subiectului: |
107939 |
|
Nu vreau sa fiu rau dar vad ca tot consilieri ai PD-L vor eliminarea tramvaiului de pe unele strazile Galatiului ,concidenta vacand ca si in Braila tot un consilier PD-L dorea in urma cu 2 ani sa se scoata tramvaiul din Braila.La Galati din cate am vazut in reportajele de la televizor se pare ca domnu' Nicolae a mentionat in proiectul de modernizare a str. Mihai Bravu(daca am inteles eu bine) ca surse banesti drept bugetul local, buget care nu ar fi suprtat investitia aceasta.Se pare ca acesti consilieri minune au uitat sa precizeze ca exista fonduri europene nerambursabile si ca tramvaiul este un mijloc de transport ecologic ce daca este ingrijit si operat cu tramvaie moderne nu ar mai produce trepidatii.Nu este posibil ca intr-un oras poluat cum este Galatiul sa pretinzi ca liniile de tramvai spre Gara ar fi cam neimportante pe motivul ca sunt mai multe linii de autobuz in aceasta directie dar si ca nu prea circula lumea cu tramvaiul.Eu unu nu sunt galatean dar mereu cand intru in acest oras vad lume care urca in tramvaie si nu imi inchipui cum pot spune unele studii d etrafic ca nu sunt rentabile unele linii.Ca incheiere regret aceste decizii luate cu prea multa usurinta mai ales ca unii oameni intervievati au spus ca unele tramvaie nu produc trepidatii si ca nu-i deranjeaza circulatia lor.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 16:13:47 Titlul subiectului: |
107955 |
|
With no trams running on line 36, the replacement bus service today (15/03/09) comprised of 2000 Temsa Prestij 'MIE'. It is seen in the following photograph running parallel with the tram tracks in the Micro 39 area of Galati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.07 kb |
Vizualizat: |
de 20438 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast
Ultima modificare efectuată de către Terry Ronald Lawson la Dum 15 Mar 2009 16:15:12, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 16:14:15 Titlul subiectului: |
107956 |
|
E ciudata gandirea unor consilieri locali galateni.Nu cunosc structura consiliului local Galati, insa renuntatrea cu asa de multa usurinta la o linie de tramvai, o linie ecologica 100% nu mi se pare un lucru prea normal.Fiind un oras poluat, asa cum a zis si Stefan, nu cred ca e o solutie foarte buna ceea ce se intampla acum .Acelasi motiv cauta sa se impute si liniei 101 din Ploiesti:este o linie care se intersecteaza cu 4 linii de autobuz care duc toate in acelasi loc.Si fiindca tramvaiul mai face si vibratii.. e usor de dedus ce se doreste...
O sa urmaresc cu mare interes evolutia situatiei de la Galati...insa linia 35 e amintire deja... sa nu mai urmeze si altele...
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 20:22:34 Titlul subiectului: |
107976 |
|
Da 36 pe unde merge de s-a scos si tramvaiul de pe aceasta linie? Ca doar nu merge pe Traian.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 21:15:13 Titlul subiectului: |
107978 |
|
Ciudat ca traseul 36 de tramvai este deservit de midibuze... Din cate am vazut si am dovedit prin fotografii, linia pe Mihai Bravu este functionala; in plus, conform informatiilor primite, nici alte tronsoane de linie nu sunt afectate. Sunt curios daca si-n cursul saptamanii Transurb-ul va lasa tot midibuze Prestij sau Isuzu pe acest traseu.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 19:59:38 Titlul subiectului: |
108045 |
|
Ce se intampla?deja traseul 36 va avea aceeasi soarta ca si 35?daca e asa...imi pare rau sa realizez ca peste ani traseele de tramvai se vor imputina...numai cat ma gandesc ca dupa 36,il va urma 44 fiindca aceste doua trasee merg mult in paralel,si dupa 35 cred ca-l va urma 54..daca se vor continua lucrarile pe str.Traian,pe urma...poate nu stiu ce consilieri vor vrea sa elimine traseele spre Sidex pe motiv ca "tramvaiele produc trepidatii pe viaduct"sau motive din acestea banale.Tot ce pot e sa sper ca Galatiul nu va avea aceeasi soarta ca si Constanta...
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 21:08:23 Titlul subiectului: Mihai Bravu |
108182 |
|
De ce nu mai circula tramvaiele pe Mihai Bravu:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
551.67 kb |
Vizualizat: |
de 20296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
567 kb |
Vizualizat: |
de 20296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
594.97 kb |
Vizualizat: |
de 20296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
552.09 kb |
Vizualizat: |
de 20296 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 21:55:04 Titlul subiectului: |
108419 |
|
There is a tramway link between Str. Traian and Str. Basarabei, via Str. Cerealelor and Str. Carnabel Alexandru Dr., which is considered by some to be disused. This is currently incorrect however as on weekdays two workings use this link, one in the morning and one in the afternoon.
The following views show ex: Dresden Tatra T4D nr. 1313 and B4D nr. 1270 on this link today (24/03/09).
In the first photo 1313 is prevented from decending Str. Cerealelor by a parked taxi - the driver of which was probably one of those that thought the link was disused !
In the second photo 1313 makes the turn from Str. Cerealelor into Str. Carnabel Alexandru Dr.
In the third photo the connection from Str. Carnabel Alexandru Dr. to Str. Basarabei can be seen through 1313's windscreen.
Descriere: |
1313 is prevented from decending Str. Cerealelor by a parked taxi |
|
Mărime fișier: |
136.12 kb |
Vizualizat: |
de 20219 ori |
|
Descriere: |
1313 makes the turn from Str. Cerealelor into Str. Carnabel Alexandru Dr. |
|
Mărime fișier: |
158.68 kb |
Vizualizat: |
de 20219 ori |
|
Descriere: |
the connection from Str. Carnabel Alexandru Dr. to Str. Basarabei can be seen through 1313's windscreen. |
|
Mărime fișier: |
151.28 kb |
Vizualizat: |
de 20219 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 22:37:04 Titlul subiectului: |
108680 |
|
The following two photographs show how the tramway in Str. Asachi Gheorghe, in the Tiglina 3 area of Galati, changed between 1973 and 2009 !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.56 kb |
Vizualizat: |
de 20140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.04 kb |
Vizualizat: |
de 20140 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 01 Apr 2009 11:50:29 Titlul subiectului: |
108872 |
|
Astazi am vazut ca muncitorii astupau gaurile si fixau linia.Cred ca tramvaiul 36 va circula din nou.
|
|
Sus |
|
|
vali.iftimie
Data înscrierii: 27/Iul/2008 Ultima vizita: 15/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 02 Apr 2009 15:17:38 Titlul subiectului: |
108925 |
|
Datorita lucrarilor pe strada Bucovinei,traseele 54 si 42 vor fi deviate pe strada Basarabiei.
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 02 Apr 2009 15:23:13 Titlul subiectului: |
108926 |
|
Au inceput sa scoata linia de pe str Bucovinei?
|
|
Sus |
|
|
vali.iftimie
Data înscrierii: 27/Iul/2008 Ultima vizita: 15/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 02 Apr 2009 15:33:28 Titlul subiectului: |
108928 |
|
Lucrarile la strada Bucovinei incep pe data de 6 Aprilie
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Vin 10 Apr 2009 23:31:48 Titlul subiectului: |
109297 |
|
Line 54 was not in operation today (10/04/2009) and the rails were being cut and removed in Str. Traian, just north of the junction with Str. Basarabei, making operation of this route unlikely in the near future. No replacement bus was provided.
The following three photographs show this work being carried out.
The final photo was taken through the windscreen of ex: Dresden Tatra T4D nr. 1308.
On a brighter note - line 36 was in operation today and ex: Rotterdam Duewag ZGT nr. 1252 was noted on the service.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.16 kb |
Vizualizat: |
de 19940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.91 kb |
Vizualizat: |
de 19940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.88 kb |
Vizualizat: |
de 19940 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Apr 2009 15:32:18 Titlul subiectului: Linia de pe str Traian, Bucovinei, Cosbuc |
109442 |
|
Cand au fost facute fotografiile deja erau incepute lucrarile langa Baia Comunala, dar linia "inca mai avea luciu" in zonele fotografiate. Precizez ca linia nu mai este in serviciu, si urmeaza a fi demontata.
Si cum arata inainte de demontare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
609.87 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
563.01 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
595.04 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
575.76 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
593.04 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
599.19 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
573.24 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
B-dul Cosbuc - continuarea liniei desfiintate in 2005 |
|
Mărime fișier: |
572.06 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
591.47 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
594.71 kb |
Vizualizat: |
de 19887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.86 kb |
Vizualizat: |
de 19847 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2009 23:30:51 Titlul subiectului: |
110669 |
|
In cursul zilei trecute m-am deplasat pe strada Frunzei, strada inclusa in planul de modernizare al primariei inca de la sfarsitul anului 2008. Desi ne apropiem de jumatatea anului 2009, nu se intrevede la orizont nici o intentie de modernizare. Poate ca intr-un fel, e mai bine asa... Daca ar fi sa luam ca exemplu lucrarile de langa Inelul de Rocada, taragante de luni de zile, promisiunile primarului, visele de o zi ale politicienilor si multe alte idei "inovatoare", ar insemna ca strada Frunzei sa arate mai rau decat este in prezent.
Mentionez ca aceasta strada asigura legatura intre Bulevardul Brailei si Prelungirea Brailei, mai precis intre cartierele Micro 18, 19 si Micro 17, Tiglina III si este strabatuta de toate traseele de tramvai care au capat de linie in cartierul Micro 20. Initial, strada a avut sens unic, au existat perioade cand doar tramvaiele si masinile riveranilor au circulat pe ea insa, de cativa ani, "restrictiile" s-au ridicat. Strada Frunzei este pavata cu piatra cubica si cuprinde, pe parcursul sau, doua statii de tramvai pentru turul spre Micro 20 si doar o statie pentru retur. Este una dintre strazile vechi, marginite de case, majoritatea construite la repezeala, si, mai nou, cateva vile si firme in extremitatile "orasenesti" spre Micro-uri. Vegetatia salbatica cat si copacii inalti, batrani, creaza pe anumite portiuni o panorama splendida, strabatuta parca in mod ireal de retelele si liniile de tramvai.
Am sa prezint mai multe seturi de poze. Pentru inceput, am sa incep cu extremitatea dinspre Micro17-Tiglina III:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.15 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
314.75 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.01 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.88 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.9 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.67 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.81 kb |
Vizualizat: |
de 19753 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2009 23:34:35 Titlul subiectului: |
110670 |
|
Si reteaua de alimentare aferenta acestei zone:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.69 kb |
Vizualizat: |
de 19752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.1 kb |
Vizualizat: |
de 19752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.41 kb |
Vizualizat: |
de 19752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.37 kb |
Vizualizat: |
de 19752 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2009 23:48:33 Titlul subiectului: |
110671 |
|
Aspecte din zona mediana. Infrastructura este afectata pe unele portiuni, in mare parte datorita conditiilor de exploatare. Din cate se poate observa, de la inceputul pavarii acestei strazi si pana in prezent nu s-au efectuat niciodata lucrari de intretinere sau reparatii ale portiunilor mai afectate. Singurele interventii au fost acelea asupra liniilor de tramvai, carpite si sudate pe unele portiuni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
922.01 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
239.91 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.03 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.16 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.79 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
416.07 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.02 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.01 kb |
Vizualizat: |
de 19751 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2009 23:50:00 Titlul subiectului: |
110672 |
|
Reteaua de alimentare corespunzatoare zonei prezentata anterior:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
295.61 kb |
Vizualizat: |
de 19749 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.85 kb |
Vizualizat: |
de 19749 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.6 kb |
Vizualizat: |
de 19749 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.97 kb |
Vizualizat: |
de 19749 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.25 kb |
Vizualizat: |
de 19749 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 10 Mai 2009 00:14:44 Titlul subiectului: |
110673 |
|
Cea de-a treia zona pe care o prezint, cu "iesire" spre Micro 18, respectiv Micro 19, pare si cea mai avariata. Se pare ca infrastructura nu a rezistat prea bine conditiilor de trafic, mai mult, pietrele cubice s-au distantat, unele au fost luate, altele au coborat functie de tasarea terenului. La cativa zeci de metri de intersectia cu strada Brailei, exista o portiune schimbata de linie, unde se poate observa un macaz automat si o ramificatie... imaginara. Daca se poate presupune ca linia de tramvai cu "ramificatie" sa fie adusa dintr-o zona cu activitate moarta, fostul macaz automat este un mare mister intrucat in zona nu exista nici o alta linie de tramvai...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
323.19 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
239.1 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
414.33 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.84 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.17 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
354.6 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.62 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.92 kb |
Vizualizat: |
de 19741 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 10 Mai 2009 00:16:04 Titlul subiectului: |
110674 |
|
Si, desigur, aspecte legate de reteaua de alimentare din zona prezentata:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.39 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.45 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.66 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.79 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.12 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 10 Mai 2009 03:29:23 Titlul subiectului: |
110676 |
|
Amiralul Byrd a scris: | se poate observa un macaz automat si o ramificatie... imaginara. |
Acela nu este macaz, ci compensator de dilatare.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 12:28:07 Titlul subiectului: |
111507 |
|
In urma lucrarilor efectuate in Bariera Traian,am observat ca Depoul de Tramvaie din acea zona nu mai poate fi folosit,deoarece bucla fostului traseu 39b este afectata,si alta cale de rulare nu mai este in afara de aceea de pe str.Alexandru Macelaru.
|
|
Sus |
|
|
|