Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Austria, Innsbruck

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 05 Mai 2006 20:36:26    Titlul subiectului: Austria, Innsbruck 22362

Am devenit parca mai apropiat de acest oras, de cind in Brasov circula citeva troleibuze de aici. Am inteles ca vor sa introduca tramvaie in locul troleibuzelor.
Care mai este soarta troleibuzelor ramase?
In poza realizata de Ivan Furlanis admiram consolele si elementii de prindere a firului de contact si fugim pe Calea Dumbravii din Sibiu sa le revedem. NEFOLOSITE Evil or Very Mad
Site-ul oficial: www.ivb.at



IVB_805_Technik_West_010702.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.89 kb
 Vizualizat:  de 13577 ori

IVB_805_Technik_West_010702.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 23:02:46    Titlul subiectului: 44056

Zeci de poze cu si despre transportul din Innsbruck
http://80.109.148.130:81/inntram-public/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 10 Feb 2007 21:11:25    Titlul subiectului: Austria, Innsbruck 75734

24 februarie a.c. este ziua in care transportul cu troleibuze isi ia adio de la ei (noi). In 25 februarie are loc o parada de adio a doua troleibuze, programul putind fi vizualizat aici:
http://www.trolleymotion.com/intern/verwaltung/nimages/1171056447-o-bus-abschiedsfahrt.pdf
Daca doreste cineva sa participe, e excelent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2007 23:48:29    Titlul subiectului: 76898

Din pacate, pe 25 februarie a avut loc cursa de adio pentru troleibuzele din Innsbruck. Si, tot din pacate, locul nu le va fi luat de vreo alta forma de transport electric, ci de autobuze.
Un trist fotoreportaj...

http://de.sevenload.com/videos/IVT9jkA/Stubaitalbahn-Innsbruck - un material video cu Stubaitalbahn - linia de tramvai de 18 km, pe ecartament de 1000mm, dintre Innsbruck si Fulpmes. Tramvaiul parcurge un traseu cu peisaje extraordinare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2007 18:39:48    Titlul subiectului: 84198

Tot legat de Innsbruck este interesanta facilitatea de bilet prin SMS. Pe langa biletele clasice pe hartie ei au un numar la care daca trimiti un SMS primesti un cod valabil 45 de minute in orice autobuz/tramvai din orasul propriu-zis. Tariful este identic cu cel al biletelor de hartie si apare pe factura lunara. Exista si varianta comandarii, tot prin SMS dar la alt numar, al unei legitimatii de o zi.

Din pacate serviciul pare a fi disponibil doar pentru abonatii a doua dintre retelele austriece, nu si pentru cei in roaming.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2007 21:08:31    Titlul subiectului: 84218

Saptamana trecuta a sosit o garnitura din noile tramvaie Bombardier Flexity Outlook C, mai multe informatii, poze, imagini video :
http://www.strassenbahn.tk/inntram/index.html
toate bune ....la altii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Noi 2007 18:08:14    Titlul subiectului: 84587

Vor fi aduse 22 de vagoane, 6 dintre ele (351-356) urmand sa intre pe Stubaitalbahn, iar celelalte (301-316) pe liniile din oras si pe linia 6, catre Igls.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 05 Iul 2008 23:49:44    Titlul subiectului: 95388

Orasul Innsbruck se pregateste de despartirea de vagoanele GT6 si GT8, locul acestora fiind luat de noile Bombardier. O parte a vagoanelor care si-au facut pana acum datoria la Innsbruck vor pleca in curand spre Arad.

Parcul actual de tramvaie din Innsbruck este format in majoritate din vagoane second-hand aduse din Bielefeld (cele mai multe) si Hagen (Germania) la inceputul anilor '80, respectiv in a doua jumatate a anilor '70. O buna parte a acestor tramvaie au suferit modificari in timp, fiind transformate (unele chiar de mai multe ori) din vagoane cu 6 axe in vagoane cu 8 axe si invers.

In spiritul respectului pentru trecut, un vagon s-a reintors zilele trecute acasa, la Bielefeld, urmand a fi utilizat ca tramvai istoric. Astfel, vagonul 53 al IVB a fost incarcat pe 2 iulie in Innsbruck, iar pe 3 iulie era deja la Bielefeld.

Cateva date despre acest vagon:

- initial vagon cu 6 axe, fabricat in 1962 de catre Düwag si intrat in serviciu in Bielefeld cu numarul 244
- in 1968 este renumerotat in 814
- in 1974 este transformat in vagon cu 8 axe
- in 1981 este adus la Innsbruck, unde este transformat in vagon cu 6 axe si numerotat 32
- in 1991 este transformat din nou in vagon cu 8 axe (segmentul din mijloc provenind de la ex-Bielefeld 809, adus acolo in 1983 din Würzburg) si numerotat 53.

In noiembrie 2007 am avut ocazia de a calatori cu acest vagon si de a-i face cateva fotografii:

- foto 1: Pastorstraße, intrand in statia din fata sediului IVB
- foto 2, 3: Falstraße, putin dupa capatul liniei 1 de la Mühlauer Brücke

Transportul spre Bielefeld:

- foto 4: incarcarea la Innsbruck (sursa: http://forum.strassenbahn.tk)
- foto 5: sosirea la Bielefeld (sursa: Rainer Müller, Bielefeld Direkt)



IMG_0476.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.85 kb
 Vizualizat:  de 12962 ori

IMG_0476.JPG



IMG_0526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.43 kb
 Vizualizat:  de 12962 ori

IMG_0526.JPG



IMG_0528.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.43 kb
 Vizualizat:  de 12962 ori

IMG_0528.JPG



138_DSCF3108_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.62 kb
 Vizualizat:  de 12962 ori

138_DSCF3108_1.jpg



9f77c63ca8e9c624bd2655d16f2be898.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.3 kb
 Vizualizat:  de 12962 ori

9f77c63ca8e9c624bd2655d16f2be898.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Iul 2008 01:19:06    Titlul subiectului: 95389

Radu, să înțelegem că în Innsburck vor circula exclusiv Bombardiere pe liniile din oraș (că bănuiesc că bidirecționalele de pe Fulpmes(?) rămân)? Când va avea loc marea despărțire?

Se știe unde vor pleca? Sau cele care nu vor pleca peste câteva zile vor avea o întâlnire cu autogenul?

Când va avea loc marea despărțire (pe 25 iulie când ajung eu acolo le mai prind?)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Iul 2008 11:54:24    Titlul subiectului: 95393

Parcul IVB era format, cu tot cu vagonul 53, din 25 de tramvaie utilizabile in serviciu normal. Vagoanele bidirectionale care acum sunt trimise cu precadere pe STB vor mai ramane pentru un timp in Innsbruck, insa ca rezerve. Celelalte vor pleca anul asta (3 dintre ele - 2 Düwag si un Lohner - peste cateva zile, putin dupa jumatatea lunii).

In Innsbruck sunt deja 6 din cele 22 de vagoane Bombardier. Aceste tramvaie vor inlocui complet parcul actual si vor circula atat pe liniile din oras (1, 3), cat si pe linia 6 (Igls) si pe STB (Fulpmes). Vagoanele sunt bidirectionale, deci vor opera fara probleme pe linia spre Fulpmes (probele au si fost facute).

Nu cred ca va fi o "mare despartire", ca la Stuttgart, intrucat tramvaiele vechi sunt retrase pe masura aducerii de noi vagoane Bombardier si cred ca vor pleca din Innsbruck in loturi.

Pe cele 3 (31, 35 si 74) care pleaca luna asta spre Arad nu le mai prinzi pe 25, dar pe celelalte le vei gasi. E si o recomandare: grabiti-va sa prindeti vagoanele actuale, pentru ca tramvaiul din Innsbruck nu va mai avea acelasi farmec doar cu noile vagoane Bombardier!

Foto: Lohner GT6 74 la capatul liniei 3 de la Amras (Amraser Straße) si interiorul acestui vagon



IMG_0582.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.32 kb
 Vizualizat:  de 12935 ori

IMG_0582.JPG



IMG_0588.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.16 kb
 Vizualizat:  de 12935 ori

IMG_0588.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2008 20:40:27    Titlul subiectului: 98003

Situatia parcului de tramvaie aflate in circulatie in Innsbruck la sfarsitul lunii august 2008:

- Düwag GT6 ex-Bielefeld: 33, 36, 38-42
- Düwag GT8 ex-Bielefeld: 51, 52
- Lohner GT6 produse pentru Innsbruck: 71, 72, 75-77
- Düwag GT8 ex-Haga si ex-Bochum: 81-86, 88
- Bombardier Flexity Outlook: 301-305 (zilele acestea a fost adus si 306), 351, 352

Vagoanele 33, 36, 38-42

Date tehnice:

Producator vagon: Düwag (electrica Kiepe)
Ani fabricatie: 1957 - 1963
Producator motoare: Garbe-Lahmeyer
Tip motor: BG 75 Dmff
Alimentare: 600 V
Curent: 166 A
kW / CP: 100 / 135
rot/min: 335
Lungime (mm): 19300
Greutate (t): 19,3
Locuri pe scaune / Locuri in picioare: 35 / 78

Vagoanele au fost aduse la Innsbruck din Bielefeld la inceputul anilor '80. Atat la Bielefeld, cat si la Innsbruck, au trecut prin transformari succesive 6/8 axe -> 8/6 axe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2008 20:48:18    Titlul subiectului: 98004

Vagonul 33:

- produs in 1962
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1974 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1980 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Foto:

1 - 21 noiembrie 2007, Museumstrasse
2-4 - 14 august 2008, Marktplatz
5 - 27 august 2008, depoul IVB



IMG_0548.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.67 kb
 Vizualizat:  de 13534 ori

IMG_0548.JPG



IMG_1098.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.17 kb
 Vizualizat:  de 13534 ori

IMG_1098.JPG



IMG_1547.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.9 kb
 Vizualizat:  de 13534 ori

IMG_1547.JPG



IMG_1549.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.31 kb
 Vizualizat:  de 13534 ori

IMG_1549.JPG



IMG_3971.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.76 kb
 Vizualizat:  de 13534 ori

IMG_3971.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2008 21:05:11    Titlul subiectului: 98005

Vagonul 36:

- produs in 1962
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1975 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1982 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Foto:

1 - 21 noiembrie 2007, Bergisel (in fata sediului IVB)
2 - 14 august 2008, Marktgraben
3,4 - 14 august 2008, Marktplatz



IMG_0471.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.67 kb
 Vizualizat:  de 13528 ori

IMG_0471.JPG



IMG_1045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.53 kb
 Vizualizat:  de 13528 ori

IMG_1045.JPG



IMG_1541.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.58 kb
 Vizualizat:  de 13528 ori

IMG_1541.JPG



IMG_1569.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.87 kb
 Vizualizat:  de 13528 ori

IMG_1569.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2008 21:37:17    Titlul subiectului: 98007

Vagonul 38:

- produs in 1963
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1966 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Foto:

1,2 - 13 august 2008, Bergisel
3,4 - 27 august 2008, Bergisel



IMG_0982.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.51 kb
 Vizualizat:  de 13519 ori

IMG_0982.JPG



IMG_0983.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.38 kb
 Vizualizat:  de 13519 ori

IMG_0983.JPG



IMG_3872.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.75 kb
 Vizualizat:  de 13519 ori

IMG_3872.JPG



IMG_3883.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.55 kb
 Vizualizat:  de 13519 ori

IMG_3883.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2008 22:10:46    Titlul subiectului: 98009

Vagonul 39:

- produs in 1961
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Foto:

1 - 27 august 2008, Marktgraben
2 - 27 august 2008, Marktplatz
3,4 - 27 august 2008, Gara



IMG_3869.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.18 kb
 Vizualizat:  de 13513 ori

IMG_3869.JPG



IMG_4079.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.22 kb
 Vizualizat:  de 13513 ori

IMG_4079.JPG



IMG_4107.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.9 kb
 Vizualizat:  de 13513 ori

IMG_4107.JPG



IMG_4108.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.65 kb
 Vizualizat:  de 13513 ori

IMG_4108.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2008 22:34:55    Titlul subiectului: 98011

Vagonul 40:

- produs in 1962
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1974 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1982 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Foto:

1 - 21 noiembrie 2007, Amras
2 - 14 august 2008, Marktplatz
3 - 27 august 2008, Gara



IMG_0572.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.04 kb
 Vizualizat:  de 13510 ori

IMG_0572.JPG



IMG_1067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.07 kb
 Vizualizat:  de 13510 ori

IMG_1067.JPG



IMG_4121.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.59 kb
 Vizualizat:  de 13510 ori

IMG_4121.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 21:50:14    Titlul subiectului: 98057

Vagonul 41:

- produs in 1963
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon simplu articulat cu 6 axe
- in 1966 transformat in dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Foto:

1 - 21 noiembrie 2007, Conradstrasse (un mic blocaj)
2-4 - 14 august 2008, Marktplatz



IMG_0530.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.32 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

IMG_0530.JPG



IMG_1061.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.82 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

IMG_1061.JPG



IMG_1564.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.45 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

IMG_1564.JPG



IMG_1565.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.53 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

IMG_1565.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 21:57:54    Titlul subiectului: 98059

Vagonul 42:

- produs in 1957
- pus in circulatie in Bielefeld ca vagon dublu articulat cu 8 axe
- adus in Innsbruck in 1983 si refacut ca vagon simplu articulat cu 6 axe

Vagonul 42 nu mai iese la strada din cauza uzurii bandajelor (data fiind inlocuirea vagoanelor vechi, bandajele nu vor mai fi schimbate, iar acest tramvai nu va mai circula in Innsbruck).

Foto:

1,2 - 21 noiembrie 2007, Museumstrasse
3, 4 - 27 august 2008, depoul IVB



IMG_0550.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.68 kb
 Vizualizat:  de 13471 ori

IMG_0550.JPG



IMG_0551.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.59 kb
 Vizualizat:  de 13471 ori

IMG_0551.JPG



IMG_3962.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.28 kb
 Vizualizat:  de 13471 ori

IMG_3962.JPG



IMG_3963.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.14 kb
 Vizualizat:  de 13471 ori

IMG_3963.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 22:00:02    Titlul subiectului: 98060

In pozele 2-4 (vagonul 41) vad mai multe fire ale retelei de contact, poti radub sa ne zici despre ce este vorba? Si o ultima intrebare este posibil ca aceste tramvaie sa le vedem circuland prin Iasi? Cu multumirii!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 22:13:56    Titlul subiectului: 98061

Reteaua de troleibuz nu a fost demontata inca.
Soarta tramvaielor care vor fi retrase este inca incerta. Deocamdata nu pot face comentarii legate de o posibila aducere a lor la Iasi. Ce pot spune acum, insa, e ca 4 vagoane dublu articulate vor pleca in curand (probabil octombrie) spre Arad (51, 52 si inca doua de pe STB).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2009 19:44:15    Titlul subiectului: inns 111018

Can you tell us what was the reason for shutting down the trolleybus network in Innsbruck?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2009 20:36:15    Titlul subiectului: inns 2 111022

The trolleybus-network in Innsbruck was founded in the 1940's because of too less oil because of the WW2. In the 1970s the network (3 lines) was closed because the trolleybusses were too old and diesel-busses were much cheaper.

In the middle of 1980s the dieselbusses on the east-west-bound dieselbus-lines had a problem: to much passengers. To solve this problem there were two plans: 1.) new trolleybusses 2.) second-hand tramways from Germany ( the same type than the DÜWAG-Trams in Arad which came from Innsbruck (Austria) or OEG (Germany).
The government of the city decided to plan #1 and a standard-bus line with a intervall of 6 minutes was changed into a trolleybus-line with articulated busses with also 6 minutes. Later the intervall was changed into 5 minutes but now this is also too less capacity. Confused
So there were two plans: 1.) buying some new trolley-busses 2.) changing into a fast tramway (in Germany something like that is called "Stadtbahn") which should be extensioned into some suburbs.
Der government decided into Plan #2. So the network was shut down by little pieces and the busses were sold to Brasov, Sofia (Bulgaria) and Вологда (Russia).

Some of the wires of the trolleybusses are hanging around until now.

A picture of a tram in front of the depot. This pic was made on 25.4.2009 and on the upper side of the pic you can see some wires of the trolleybus:


For a period of a few years the traffic should be made by dieselbusses with articulated busses. Now, the only problem is that the construction of the new tramway is in delay and the first part of the new tramway-line should be go into traffic in 2011. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community