Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 20 Mai 2009 16:56:10 Titlul subiectului: |
111217 |
|
nu e nici o iluzie, pana a trecut de acea serpuiala, a mers cu vreo 5 km/h
Cand mai trec pe acolo, o sa pozez din statie.
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 20 Mai 2009 16:59:19 Titlul subiectului: |
111218 |
|
Asa este la noi,trebuie sa avem ceva deformari in sine,dar se accepta pentru ca am vazut ca este doar aceea si atat.Cand or aparea mai multe sa vedeti.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 20 Mai 2009 19:38:11 Titlul subiectului: |
111223 |
|
Se pare ca acea imagine imi confirma discutia pe care am auzit-o intre doi vatmani, discutie care sublinia faptul ca noile linii nu prea au fost proiectate sa faca fata deformarilor datorate dilatarii. Daca asa este, inseamna ca s-a introdus o GRAVA greseala de proiectare, care nu face decat ca toate lucrarile de pana acum sa fie in zadar, ba chiar in dezavantaj!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 08:10:54 Titlul subiectului: |
111300 |
|
Stie cineva daca s-a facut receptia acestei lucrari?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 11:53:59 Titlul subiectului: |
111308 |
|
Inaceptabil, asa ceva nu se poate trece cu vederea. Daca la primul val de caldura ne trezim cu astfel de probleme, ce naiba o sa ne facem peste vreo 3-4 ani, cum vor arata sinele atunci?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 12:28:44 Titlul subiectului: |
111312 |
|
S-ar putea sa se fi facut receptia lucrarii, dar cei de la ICIM trebuie sa dea o garantie, deci tot ei sper sa remedieze situatia si sa gaseasca solutii sa nu se mai intample.
Alt lucru interesant e ca la statile de la Podgoria au aparut niste gropi probabil pentru o acoperitoare mica si cu o banca de fier, cum e la statia BRD, ori eu nu vad la ore de varf cand ploua sa ninge cum 100 sau chiar mai multi calatori se inghesuie sub o singura semiacoperitoare din asta
Sa nu uitam ca la inceput au tras de timp cu lucrarile, abia cand s-a apropiat campania electorala s-au mai grabit . Deci timp pentru gandit au avut, ca dovada intarzierea de un an de acum.
Vestea buna este ca azi toata ziua trei oameni de la ICIM erau in acea zona si pana la ora aceasta trebuia sa fi remediat problema.
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 21:52:08 Titlul subiectului: |
111341 |
|
Am o intrebare... am vazut in poza lui srazvi ca 'semaforul' pentru macaz functioneaza. Stiti cumva, macazul se actioneaza din cabina tramvaiului? sau tot ranga 'e baza'...
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 23:39:15 Titlul subiectului: |
111346 |
|
Acel macaz automat functioneaza cam la o saptamana de la deschiderea traficului spre Gradiste, drept ca a mai fost defect o perioada dar functioneaza. Altfel spus din februarie sunt doua macaze automate, cel de la UTA sens gara/Alfa si cel de la Fortuna sens Gai/Fat Frumos
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2009 01:40:44 Titlul subiectului: |
111349 |
|
Iata, am mai gasit o serpuiala, la Podgoria, cu toate ca aceasta zona putem spune ca arata destul de bine :
Imi pare rau ca nu am putut fotografia mai aproape.
App. de UTA, am trecut azi pe acolo si au remediat situatia
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 20:28:08 Titlul subiectului: |
111466 |
|
Iata o parte din noutatile peisajului pe sine din Arad.
- 1 & 2 -> pregatirea pentru refugiile de care s-a discutat deja. Nu va bucurati, e doar cate un refugiu pe fiecare parte, doar ca le-am pozat din unghiuri diferite. Poze facute sambata dimineata.
- 3 & 4 -> starea lucrarilor in acest moment in Pta Primariei. Observati in poza 4 cum uneltele isi asteapta titularii... care erau de nevazut. Nu prea se omoara ei cu munca, cel putin nu in momentul de fata. Poze facute azi dimineata.
De asemenea se lucreaza la montarea stalpilor "verzi" intre Podgoria si Primarie, dar acolo nu am mai reusit sa pozez.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.4 kb |
Vizualizat: |
de 13218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.6 kb |
Vizualizat: |
de 13218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.74 kb |
Vizualizat: |
de 13218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.98 kb |
Vizualizat: |
de 13218 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 22:25:28 Titlul subiectului: |
111474 |
|
The_Kid a scris: | Inaceptabil, asa ceva nu se poate trece cu vederea. Daca la primul val de caldura ne trezim cu astfel de probleme, ce naiba o sa ne facem peste vreo 3-4 ani, cum vor arata sinele atunci? |
Dar cine a efectuat lucrarile? Firma respectiva nu ofera garantie? Trebuiau puse niste clauze inca de la inceput!
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 11:55:07 Titlul subiectului: |
111501 |
|
Nu stiu ce sa iti raspund pentru ca nu detin toate datele problemei, nu vreau sa vorbesc nici in necunostinta de cauza pentru insa din ce am vazut eu sinele de pe Vlaicu sunt sudate si nu au rosturi de dilatare. Un coleg de-al meu de serviciu care a terminat MRCF-ul imi spunea ca e posibil sa fi procedat asa iar rosturile de dilatatie sa fie doar in statii unde viteza de rulare este mai mica si nu se simt la trecerea vagonului.
Daca aveti alti colegi de forum mai multe detalii despre asta lamuriti-ma si pe mine pentru ca sincer sa fiu tot nu imi este clar cum s-a procedat.
Nu vreau sa fiu pesimit insa am mari retineri despre ICIM firma constructoare si experienta acestora si daca acum la prima caldura intampinam astfel de probleme ce ne facem mai incolo? Poate nici sina folosita nu este de cea mai buna calitate, habar nu am ce sa zic insa m-am uitat la aspectul asta si aici in Germania unde locuiesc pentru moment si al naibii sa fiu daca am vazut vreo deplasare sau deformare cauzata de dilatatie.
Referitor la garantia si receptia lucrarii, din ce stiu eu aceasta inca nu s-a facut.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 16:05:07 Titlul subiectului: |
111529 |
|
^ Eu zic sa "vanam" daca exista rosturi in statii... altfel nu ne putem lamuri.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 30 Mai 2009 23:08:29 Titlul subiectului: |
111759 |
|
Am gasit o explicatie la infrastructura din Oradea ceea ce sigur nu s-a respectat la noi, de unde si aceste serpuieli in primul an de folosinta. Vreau sa spun ca nu avem rosturi de dilatatie la linia schimbata: marcel a scris: | Ce priveste rosturile de dilatare: in mod teoretic (chiar si practic, caci la CFR se practica) nu sunt necesare rosturi de dilatare, daca inainte de sudura, sina respectiva este intinsa la o lungime precalculata (lungimea sinei respective pe care ar avea-o la temperatura de 20 de grade Celsius, daca tin minte bine cu ajutorul unui aparat hidraulic nu prea sofisticat, si apoi este bine fixat pe traverse. Astfel, in cazul unei executii acceptabile, ea nu se rupe iarna si nicu nu se curbeaza sus sau lateral vara, nefiind capabila sa paraseasca traversele. La temperaturi extreme, in jurul a 50-60 grade celsius (in sina) se umple zona alaturata sinelor cam pana la coroana cu piatra de concasaj pentru a evita contactul direct cu razele solare si pentru a scade astfel temperatura. Acuma, daca ai sina incorporata in asfalt negru faci mai greu chestia asta. De aceea, in tzari semi-civilizate, se uda sinele de tramvai de 3-4 ori pe zi din motive evidente. |
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 16:17:55 Titlul subiectului: |
112017 |
|
Am o veste buna si una rea.
Vestea buna e ca au aparut rosturile de dilataie, cel putin la UTA.
Veste rea e felul cum arata acoperitoarea din statia Lebada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
394.76 kb |
Vizualizat: |
de 12905 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 17:18:41 Titlul subiectului: |
112026 |
|
Singurul rost al acelei acoperitori e daca ploua de undeva din spatele statiei. Daca ploua de deasupra sau din fata... E ca si cum nici nu ar fi!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 17:48:26 Titlul subiectului: |
112028 |
|
Cred ca e de "dizain". La fel e si montata, ORIBIL! nu au nici un rost nici una din ele, sunt prea mici, statiile prea mari, nu incap numai maxim 5 persoane sub ele...
Ideea cam asta ar fi in general, din 89 toat lumea tace, nu zice nimic si normal ca cei de la putere isi permit sa procedeze cum vor, ca niciodata nu ii va trage nimeni la raspundere. Daca companiei nu ii pasa, de ce ne-ar pasa noua?!?
Mai era o problema, in cat timp trebuia sa se efectueze acei km de rodaj pe linii? Se zicea ca dupa acel rodaj se vor fixa limitele de viteza, intre 10 si 80km/h.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 06 Iun 2009 11:50:24 Titlul subiectului: |
112064 |
|
Eu am alta problema, de luni toate tirurile si masinile grele de pe centura sunt deviate prin Vlaicu, asta dupa ce trec de 3 bariere ca sa le para un drum nesfarsit!
Banuiesc ca e din cauza valurilor cu care au facut cei de la ICIM drumul, acum se pot justifica, au fost deviate masinile de pe centura, deja de o saptamana au inchis portiunea de nici 2 km de la intersectia cu drumul de Curtici si cartierul Gai. In atata timp au asfaltat drumul de la Arad la Nadlac, ce urmaresc totusi, chiar le trebuie o motivatie pentru esecul BERD?
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Dum 07 Iun 2009 13:29:18 Titlul subiectului: |
112100 |
|
Referitor la ce spunea pic2re mai sus de serpuirea de la Podgoria, am mai gasit o poza pe Transira si cu tristete pot sa constat ca ICIM-ul si-a batut joc de lucrare la fel cum a facut si cu asfaltul valurit. Pur si simplu au facut un lucru de rahat pe bani multi, tipic romanesc
Sa vina sa imi explice nu stiu ce director de la CTP sau mai stiu eu ce purtatoare de cuvant de la Primarie cum explica ei aceste grave deficiente de executie, insa asa e cand lucrezi cu puscariasi si la propriu dar si la figurat (cel din fruntea Primariei), asa e cand aplici vesnica mentalitate romaneasca specifica lui Dorel "las-o ba ca merge asa".
Imi pare rau, sunt negru de suparare cand vad ce se intampla in Arad si nimeni nu este tras la raspundere.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 07 Iun 2009 14:49:40 Titlul subiectului: |
112102 |
|
Vinovati sunt si oamenii de rand, adica noi. Din moment ce nimeni nu protesteaza, nimeni nu se plange etc. de ce ar fi cineva tras la raspundere? Ia sa mearga la primarie toti cei ce calatoresc cu tramvaiele si sa faca un protest de proportii sau pur si simplu sa refuze intr-o zi a mai merge cu transportul public... sa vedeti cum vor pune imediat sine de calitate! Dar daca omu' tace... evident ca si pe ei ii doare in cot!
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 07 Iun 2009 20:21:18 Titlul subiectului: |
112128 |
|
ATENTIE, lucrarile nu au fost inca receptionate pe nici un tronson! Asa ca orice deformare de genul asta (inca mai) poate costa scump compania constructoare. Sper insa sa se faca ceva, caci altfel peste cativa ani va fi dezastru!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 07 Iun 2009 21:48:25 Titlul subiectului: |
112137 |
|
Intradevar, lucrarile nu sunt receptionate. Au chiar si garantie. Nu acuzati Primaria sau CTP-ul gratuit, nu sunt multe de facut in privinta asta. Municipalitatea nu este decat beneficiarul lucrarii castigate prin licitatie publica. Legea e stupida, obliga firmele cu capital de stat sa achizitioneze produsele si servicile cele mai ieftine. Practic, o firma "de stat" nu poate cumpara produsul unei firme de prestigiu. Legea achizitilor publice e o porcarie, ca si alte legi. Sigur, lipsa receptiei sau garantia nu este in masura sa ne satisfaca pe noi, aradenii. Ce folos toate astea daca din nou vor fi lucrari, intreruperi...
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 08 Iun 2009 01:20:18 Titlul subiectului: |
112152 |
|
Poate se va schimba situatia dupa ce regia de transport public din Arad va fi privatizata. Ca nu mai e mult.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 08 Iun 2009 08:53:29 Titlul subiectului: |
112157 |
|
^ Situatia in care se afla liniile reabilitate nu depinde nici macar 1% de catre cei de la CTP. Ei circula pe liniile/soselele oferite de catre cei de la Primarie si Consiliul Judetean.
Aceste 2 institutii fac o licitatie, castiga oferta cu pretul cel mai scazut, iar apoi acea firma (ICIM - aradenii stiu ce prost poate lucra firma asta) se ocupa de lucrari, iar institutia care a comandat lucrarea va face receptia lucrarilor.
Problema cu "cel mai mic pret" este unul vechi, existent si in alte tari dezvoltate. Nu cu mult timp in urma citeam pe un site american urmatorul lucru: la constructia navetelor spatiale se face licitatie, unde de asemenea trebuie respectat un caiet de sarcini, pretul cel mai mic castiga. Totul e OK, dar haideti sa ne punem putin in pielea astronautilor care ar trebui sa se urce intr-o naveta spatiala. Va dati seama ce "friguri" l-ar trece daca in interior ar scrie "Acest aparat a fost construit de catre ofertantul cu cel mai mic pret"?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
|