Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 08:03:38    Titlul subiectului: 110389

Aradon a scris:
CTP Arad, gata pentru înstrăinare!

Arad - Primăria pregătește licitația pentru operatorul privat care va conduce destinele companiei de transport. comunicat 1|comunicat 2


Cu datorii de miliarde și probleme grave, CTP e pregătită acum de executiv pentru a fi înstrăinată prin delegarea gestiunii unui operator privat.

Aleșii locali au votat, fără să crâcnească (cu excepția Teodorei Hotăran), primii pași: modificarea actului constitutiv și prelungirea liniei de creditare, în valoare de 1,4 milioane lei, cu ipotecarea bunurilor societății. „Pentru a facilita participarea unor operatori privați cu experiență internațională în domeniul transportului public în managementul CTP" s-a decis, ca atare, reducerea numărului membrilor consiliului de administrație, de la șapte la trei, acordarea de puteri sporite administratorului privat (unul din cei trei), administrator ales în urma licitației internaționale organizată, se pare, în iulie. Există voci care indică drept suspect acest tip de privatizare.


Puteti accesa documentele (comunicare 1 si 3) printr-un singur click pe ele.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 08:43:10    Titlul subiectului: 110391

Glasul Aradului a scris:
Automatele pentru bilete de tramvai – păguboase uneori pentru arădeni

Nu de puține ori automatele înghit banii arădenilor, fără a mai elibera bilet

Sistemul de achiziționare a biletelor de tramvai este unul păgubos pentru arădenii care au ghinionul să rămână și fără suma introdusă și fără tichetul de tramvai.

Aparatele pentru bilete de tramvai ale CTP Arad se defectează de la o zi la alta, înghițind bancnotele și monedele introduse, fără a emite bilete. Conducerea CTP spune că de vină sunt... banii românești.

Fără bani și fără bilet
Printre cei care au luat „țeapă” de la aparatele de bilete ale CTP-ului se numără și Anca Cionca, o arădeancă ce locuiește în Cartierul Confecții. „Automatul de bilete mi-a mâncat banii în două zile consecutive. Marți, în jurul orei 20,15 și 20,30 în stația Miorița și miercuri, între orele 14,00 și 14,30 la Podgoria. În ambele zile am vrut să îmi cumpăr un bilet de tramvai, am introdus banii și nu mi-a dat nici bilet și nici banii înapoi. Pe aparatul din stația Miorița scria că nu am introdus suma necesară, iar pe cel de la Podgoria scria «bilet în tipărire», dar am putut să aștept că nu mi-a mai dat nici bilet nici, banii înapoi. De la Miorița am fost nevoită să iau taxiul cum nu era deschisă nici casa de bilete. Pe lângă că automatul mi-a luat banii și nu mi-a dat nimic am fost nevoită să mai dau și 12 lei la taxi până în Confecții unde locuiesc”, ne-a spus Anca Cionca.

Banii românești sunt de vină!
Conducerea CTP spune că se pot întâmpla erori la bancomate din cauza banilor românești care nu au caracteristicile bine definitivate. „E posibil să se fi terminat hârtia sau să fie aparatul defect. Se mai poate întâmpla și din cauza bancnotelor românești, care nu pot fi identificate ușor, pentru că nu au elementele de securizare bine definitivate. La fel poți să pățești și la parcomat. Noi le supraveghem tot timpul. La început chiar le-am pus lângă casieriile de bilete, pentru a putea fi urmărite dacă funcționează sau nu...”, ne-a spus Petru Cuvineanu – directorul tehnic al CTP Arad.
Totodată, întrebat cum își pot recupera sumele introduse în automat cei care au ghinionul să rămână fără bilet de tramvai și fără bani, Cuvineanu ne-a spus că aceastea nu pot fi returnate, deoarece procedura prin care s-ar putea dovedi că aparatul a înghițit banii fără a emite bilet este destul de greoaie. „E foarte greu de dovedit că ai introdus bani și n-ai primit bilet. Aparatul arată ce a încasat și ce bilete a dat. Scrie fiecare serie de bilet. Dar dacă s-au băgat bani și n-a ieșit hârtie e mai greu de probat. Se poate proba, dar nu în 10 minute... Oricum noi ne bucurăm că avem și aceste aparate. Ce să facem, așteptăm să folosim și noi euro și atunci n-o să mai avem probleme...”, ne-a mai declarat directorul tehnic al CTP Arad.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 15:36:52    Titlul subiectului: 110402

Totusi, cat de stupid poate suna duma cu euro? Daca un automat "inghite" banii, e foarte grav! Nu se poate asa ceva! Oare domnului director i-ar placea sa plateasca un serviciu de care nu beneficiaza, sau chiar sa il plateasca de 2 ori?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 15:47:48    Titlul subiectului: 110403

Si solutia ar fi....sa asteptam pana in anul in care se vor integra euro in Romania? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 16:45:41    Titlul subiectului: 110404

^ Adica 2012! E de-a dreptul stupid! Nu inteleg de ce nu se implementeaza un sistem cu card pre-platit care sa elibereze tichete!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 08:48:29    Titlul subiectului: 110433

Nu sunt bani pentru scule mai performante sau pentru alte sisteme. In locul in care s-a introdus aparatul eliminand vanzatoarea s-a constatat o reducere dramatica a incasarilor. Solutia este paguboasa atat pentru calatori cat si pentru CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 16:58:09    Titlul subiectului: 110459

S-a constatat ca e o reducere drastica dintr-un motiv foarte simplu: majoritatea covarsitoare a calatorilor nu stiu sau nu vor sa foloseasca aparatul, datorita tehnologiei (relativ simple, dar naucitoare pentru unii).
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 08:34:35    Titlul subiectului: 110497

Aradon a scris:
Încă doi ani pentru BERD

ARAD - Șantierul va dura cel puțin până la finele lui 2011, iar aleșii sunt chemați să voteze un alt preț al lucrării.

Încă doi ani, pe puțin. Atât va mai dura lucrarea pe creditul BERD, începută în Arad în 2007 și care își trece în cont o întârziere de un an. Aleșii locali sunt chemați joi în ședință extraordinară pentru a vota modificarea studiului de fezabilitate la „Transport urban în municipiul Arad”, prin adăugarea noilor valori ale etapei I de finanțare și execuție și ale etapei a doua, după votul de săptămână trecută, când consilierii și-au dat acceptul pentru noul credit BERD (în valoare de 13 milioane de euro). Aleșii ar urma să modifice, prin vot, sumele necesare finanțării proiectului care vine să înlocuiască liniile de tramvai și să modernizeze carosabilul, din Vlaicu până la Gara Aradul Nou.

În proiect, se indică faptul că finanțarea primei etape, care a ajuns la o valoare de 36.610.070 euro, se va face din creditul BERD ( 26.500.000 Euro), din credite bancare Dexia ( 1.679.302 euro), credite neprevăzute, din informațiile noastre, în primele acte ale proiectului, și din alocații de la buget (8.430.767 euro). Etapa a doua va avea acum o valoare de 11.384.814 euro și va fi susținută tot de creditul BERD (6.500.000 euro) și din alocații de la buget (4.884.814 euro).
Misiune imposibilă?

Consilierii sunt puși joi să voteze valoarea totală a investiției, care a ajuns acum la 47.000.000 euro, de la 39.000.000 euro, valoare stabilită la momentul semnării contractului de lucrări, dar și termenele de execuție, fixate acum la 27 de luni, pentru prima etapă, și la alte 19 luni, pentru cea de a doua.

Dacă totul va merge bine și nu vor mai fi probleme, iar ritmul lucrărilor va fi unul susținut, lucrarea BERD ar urma să se finalizeze la sfârșitul anului 2011.

Lucrările s-ar putea însă să se întindă și în 2012, dacă ar fi să menționăm doar două amănunte: etapa a doua a lucrării va depinde de demararea lucrărilor la Podul Traian, investiție cuprinsă în proiectul pe fonduri europene de reabilitarea a centrului vechi, pentru care licitația de lucrări este doar în faza de pregătire, și faptul că, fără probleme majore pe șatiner, lucrarea BERD are deja o întârziere de cinci luni și alte cinci luni sunt deja luate în calcul de bancă și Primăria Arad.
Start la Primărie

Primarul Gheorghe Falcă susține că tronsonul Vlaicu-Boul Roșu va fi finalizat în această toamnă, în ceea ce privește infrastructura, iar până la finele anului vor fi finalizate și lucrările complementare (precum spațiile verzi). Tot edilul este cel care susține că tronsonul Boul-Roșu-Aradul Nou (intersecția Calea Timișorii- strada Ștefan cel Mare) va intra în lucru doar anul viitor. În două săptămâni, va începe modernizarea Pieței Primăriei, unde investiția BERD va fi mai... elegantă (se vorbește aici de montarea de plăci de granit).
Costurile cresc

Creșterea continuă a costurilor acestei lucrări este pusă, în proiect, pe seama devizelor generale și a diferenței dintre valoarea euro la acea dată și cea din prezent (la startul lucrării euro fusese calculat la 3,4 lei, iar acum la 4,3). Ca un exemplu, finanțarea primei etape fusese stabilită, în 2005 la 24.000.000 euro, în 2007 la 35.000.000, iar în 2009 la 36.500.000 euro.

Trecerea anilor și schimbările făcute în creditul BERD au făcut o altă gaură la buget: încă 1,4 milioane de lei pentru firma care asigură consultanța lucrării (1,1 milioane lei, fuseseră plătite la început).


Sursa: Aradon.ro
Link aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 09 Mai 2009 13:11:56    Titlul subiectului: 110658

Semaforizări și circulație restricționată - 08.05.2009

Sâmbătă 09-05-2009 ora 11:00 se pune în funcțiune semaforizarea în zona Podgoria Piața Caius-Iacob, inclusiv la coborârea de pe viaductul Gradiște. De asemenea în noaptea de vineri 08-05-2009 se vor efectua lucrări de demontare a ultmului tronson din vechea linie de tramvai. Ca urmare circulația va fi restricționată.


Sursa: http://www.primariaarad.ro/stirea.php?sid=608&mode=thread&order=0&thold=0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 22:18:46    Titlul subiectului: 110981

Se finalizează lucrările de anvergură din Podgoria

Lucrările la cea mai dificilă porțiune de reabilitat (Podgoria) din cadrul proiectului BERD se vor finaliza în această săptămână.

Mai exact este vorba despre lucrările mari, deoarece vor mai exista unele de finisare a zonei. Reprezentanții Primăriei afirmă că timp de două-trei săptămâni până se va termina și semaforizarea, în intersecție se va cir-cula tip „giratoriu”.
Săptămâna viitoare, mai exact luni, vor începe lucrările și în fața Palatului Administrativ. „La începutul săptămânii se va lucra la scoaterea șinei vechi din fața Primăriei, deoarece dorim ca până la vară să se finalizeze lucrările”, afirmă Răzvan Popa, director tehnic în cadrul Primăriei Arad. De asemenea, continuă și lucrările până la Boul Roșu. Când lucrările vor mai înainta, în zona Teatrului va fi oprită pentru câteva zile circulația auto. Aceste modernizări fac parte din proiectul „Transport urban în municipiul Arad”, care cuprinde două etape. Prima se va finaliza în acest an și cuprinde reabilitarea liniei de tramvai, a carosabilului, a trotuarelor, a spațiilor verzi pe tronsonul Făt Frumos – Piața Arenei, iar ceea de a doua etapă cuprinde tronsonul Piața Arenei – Calea Timișorii. Finanțarea primei etape este de 24.000.000 euro, dintre care 20.000.000 euro din credite bancare externe BERD, iar 4.000.000 euro din alocații de la bugetul local.
Amintim că Primăria a mai solicitat Băncii Europeane de Reconstrucție și Dezvoltare pentru aces- te lucrări un credit în valoare de 13.000.000 euro din care 6.500.000 euro pentru finanțarea primei etape și 6.500.000 euro pentru finanțarea etapei a II-a.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/44848-se_finalizeaza_lucrarile_de_anvergura.html

_____________________________________________________________

Gata cu asfaltarea în Podgoria

ARAD - Lucrările majore la intersecția de la Podgoria se vor finaliza la sfârșitul acestei săptămâni, informează reprezentanții Direcției Tehnice a Primăriei.

Mai exact, este vorba despre lucrările mari de asfaltare, în viitoarele săptămâni urmând să se mai execute, însă, lucrări care nu vor mai afecta în foarte mare măsură traficul. A mai rămas de făcut, pe lângă partea de sincronizare a semafoarelor (care ar mai putea dura chiar și trei săptămâni), amenajarea spațiilor verzi, scoaterea stâlpilor care nu mai sunt folosiți.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/gata-cu-asfaltarea-in-podgoria/cn/news-20090514-04103234
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2009 17:04:16    Titlul subiectului: 111101

BERD împrumută Aradul cu încă 13 milioane de euro

Încă 13 milioane de euro vor fi investiți pentru reabilitarea unor linii de tramvai și a unor străzi din municipiu.

Anunțul a fost făcut, sâmbătă, de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) printr-un comunicat de presă.
Potrivit reprezentanților BERD, noul împrumut face parte din strategia de luptă împotriva crizei economice globale și oferă finanțare pentru proiecte de dezvoltare a infrastructurii, în absența unor surse auxiliare de finanțare.
Comunicatul remis de BERD a fost făcut după anunțul de luna trecută a primăriei municipiului în care spunea că va lua încă 13 milioane euro de la BERD, pentru finalizarea lucrărilor incluse în proiectul privind reabilitarea transportului urban, început în urmă cu patru ani. Rambursarea creditului se va face în opt ani, mai precis în perioada 2012 - 2020, în rate semestriale egale.
Prin proiectul „Transport urban în municipiul Arad” se prevede reabilitarea a 16 kilometri de linii de tramvai și modernizarea a 39 de peroane. De asemenea, este prevăzută reabilitarea a peste opt kilometri de străzi (artere principale de circulație), la care se adaugă și modernizarea semaforizării. Totodată, prin acest proiect va mai avea loc și repararea carosabilului pe 220.000 de metri pătrați și trotuare noi pe 15.000 de metri pătrați.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/44959-berd_imprumuta_aradul.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 12:47:11    Titlul subiectului: 111141

Se amână reabilitarea carosabilului din fața Primăriei

Lucrările de reabilitare a carosabilului din centru orașului, mai exact din fața Palatului Administrativ, nu vor începe în această săptămână.

Ele se amână până după Supermaratonul Bekescsaba – Arad, care se va desfășura în zilele de 23 și 24 mai. Până atunci se vor scote doar liniile de tramvai. Reprezentanții Primăriei afirmă că începerea modernizării va include restricții de circulație în Piața Primăriei, dar și desființarea parcării. „Pe timpul lucrărilor nu va mai fi voie să se parcheze în zona din fața Palatului Administrativ, deoarece se va lucra din bordură în bordură. Circulația în zonă nu va fi închisă în totalitate, dar vor avea loc restricții” afirmă Răzvan Popa, director tehnic din cadrul Primăriei Arad. Totodată reprezentanții Primăriei afirmă că, încă nu s-a decis dacă cele două parcări se vor desființa cu totul, s-au doar în timpul modernizării. Circulația autoturismelor va fi restricționată și în momentul când lucrările vor mai înainta și vor începe în zona Teatrului. Toate lucrările fac parte din proiectul „Transport urban în Municipiul Arad”, care cuprinde două etape. Prima se va finaliza în acest an și cuprinde reabilitarea liniei de tramvai, a carosabilului, a trotuarelor, a spațiilor verzi pe tronsonul Făt Frumos – Piața Arenei, iar ceea de a doua etapă cuprinde tronsonul Piața Arenei – Calea Timișorii. Deși pe tronsonul Făt Frumos-Podgoria s-a dat drumul circulației tramvaielor, iar mașinile nu mai au restricții, nu s-a făcut încă recepția lucrărilor, deoarece acestea nu sunt finalizate în totalitate. În momentul de față între UTA și Podgoria se lucrează la amenajarea zonei verzi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 12:48:08    Titlul subiectului: 111142

Se amână reabilitarea carosabilului din fața Primăriei

Lucrările de reabilitare a carosabilului din centru orașului, mai exact din fața Palatului Administrativ, nu vor începe în această săptămână.

Ele se amână până după Supermaratonul Bekescsaba – Arad, care se va desfășura în zilele de 23 și 24 mai. Până atunci se vor scote doar liniile de tramvai. Reprezentanții Primăriei afirmă că începerea modernizării va include restricții de circulație în Piața Primăriei, dar și desființarea parcării. „Pe timpul lucrărilor nu va mai fi voie să se parcheze în zona din fața Palatului Administrativ, deoarece se va lucra din bordură în bordură. Circulația în zonă nu va fi închisă în totalitate, dar vor avea loc restricții” afirmă Răzvan Popa, director tehnic din cadrul Primăriei Arad. Totodată reprezentanții Primăriei afirmă că, încă nu s-a decis dacă cele două parcări se vor desființa cu totul, s-au doar în timpul modernizării. Circulația autoturismelor va fi restricționată și în momentul când lucrările vor mai înainta și vor începe în zona Teatrului. Toate lucrările fac parte din proiectul „Transport urban în Municipiul Arad”, care cuprinde două etape. Prima se va finaliza în acest an și cuprinde reabilitarea liniei de tramvai, a carosabilului, a trotuarelor, a spațiilor verzi pe tronsonul Făt Frumos – Piața Arenei, iar ceea de a doua etapă cuprinde tronsonul Piața Arenei – Calea Timișorii. Deși pe tronsonul Făt Frumos-Podgoria s-a dat drumul circulației tramvaielor, iar mașinile nu mai au restricții, nu s-a făcut încă recepția lucrărilor, deoarece acestea nu sunt finalizate în totalitate. În momentul de față între UTA și Podgoria se lucrează la amenajarea zonei verzi.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/45011-se_amana_reabilitarea_carosabilului.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 14:48:26    Titlul subiectului: 111154

Am si eu o parere personala, pe aceasta tema: De ce la un asa proiect imens, nu s-a gandit nici un proiectant la parcari?!? Din cate stiu, sub tot bulevardul revolutiei nu este absolut nimic, nu exista bazine mici de apa, izvoare (sau ce tot s-a mai scris)

De ce nu s-au gandit la un proiect de parcari subterane, sau cel putin sub platoul din fata primariei dintr-o parte in alta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 19:19:44    Titlul subiectului: 111166

^Pentru ca cheltuielile pentru un asemenea proiect ar costa ENORM de multi bani, bani care nu stiu cat de mult s-ar amortiza. A existat pentru o perioada un asemenea proiect pentru zona Pietei Avram Iancu (in spate la Teatru), unde o companie urma sa isi deschida un supermarket subteran cu spatii de parcare publice facute pe cheltuiala acelei companii. Din pacate, nu se aude mai nimic despre asta in momentul de fata...

Glasul Aradului a scris:
Un barbat de 50 de ani a cazut in tramvai

Bărbatul a stat căzut în tramvai aproape jumătate de oră

Persoanele care călătoreau, ieri, în jurul orei 12.00 cu tramvaiul numărul 17, au avut parte de o sperietură groaznică cănd un bărbat de aproximativ 50 de ani a căzut inconștient la podea.
Tramvaiul care venea dinspre Micălaca și se îndrepta spre Vlaicu era foarte aglomerat, ceea ce a făcut ca temperatura din interior să fie și mai sufocantă. La jumătatea distanței dintre stația de la podul din Micălaca și Podgoria, bărbatul a dat semne că s-ar simți rău, iar în momentul următor a căzut la podea inconștient.
În așteptarea Salvării
Oamenii care se aflau în tramvai au sunat imediat la Salvare, însă bărbatul a fost dus la spital abia peste aproximativ o jumătate de oră, deoarece tramvaiul se afla între stații iar regulamentul Companiei de Transport Public prevede că este interzisă oprirea acestuia între stații chiar dacă este semnalat un incident, pentru evitarea altor incidente care ar putea avea loc, dat fiind că nu există locuri amenajate pentru coborărea pasagerilor.
Chiar dacă salvarea a fost solicitată cu ceva timp înainte ca tramvaiul să ajungă în stația de la Podgoria, totuși și aceasta a întârziat, bărbatul stând întins pe podeaua tramvaiului încă 20 de minute.
Oamenii care se aflau în tramvai au coborăt iar unii dintre ei au încercat să îl ajute pe bărbat până la sosirea Salvării, însă acesta nu și-a revenit.
Căldură fatală în tramvai
Salvarea l-a transportat pe bărbat la spital unde acesta a fost supus unor analize neurologice pentru a se stabili dacă omul și-a pierdut cunoștința din cauza unei boli pe care o are sau din cauza căldurii și aglomerației din tramvai.
Din fericire bărbatul a ajuns la timp la Urgențe, dar cele câteva zeci de minute petrecute pe podeaua tramvaiului în așteptarea Salvării îi puteau fi fatale, dacă ar fi fost vorba despre o problemă de sănătate gravă.
Acesta nu ar fi primul caz în care oamenii leșină din cauza temperaturilor ridicate din mijloacele de transport în comun, însă nici în această vară arădenii nu beneficiază de aer condiționat în tramvaie.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 23:28:40    Titlul subiectului: 111179

Probabil, nici peste 5 ani nu vom avea aer conditionat in tramvaie, spre deosebire de autobuzele gratuite in spre armonia, am patit o faza, sambata. Autobuzul avea ceva aer conditionat (ventilator, supapa, polizor etc.) si s-a oprit la bariera, la Fat-Frumos in asteptarea trenului. Soferul a oprit motorul si s-au oprit si sistemul care sufla asa zisul aer, dar, soferul si-a pastrat deschis ventilatorul...si ma gandesc ca se simtea foarte bine...avand in vedere ca noi, restul calatorilor din spatele lui muream de cald!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 12:38:12    Titlul subiectului: 111196

Singura sansa pe care o vad eu sa avem aer conditionat in tramvaie e daca se vor achizitiona tramvaie noi dotate cu asa ceva! Tramvaiele second-hand, fie ele din Innsbruck sau de altundeva, ma indoiesc sa fie dotate cu asa ceva.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Iun/2020
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 04:38:42    Titlul subiectului: 111256

MS-8 au in dotare ceva ventilatoare deasupra la neoane care daca ar fi folosite ar reusi sa mai raceasca atmosfera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 21:14:36    Titlul subiectului: 111287

arthurarad a scris:
S-a constatat ca e o reducere drastica dintr-un motiv foarte simplu: majoritatea covarsitoare a calatorilor nu stiu sau nu vor sa foloseasca aparatul, datorita tehnologiei (relativ simple, dar naucitoare pentru unii).

Aici te contrazic, in primul rand ca nu poti plati decat cu monede de 50 de bani, cele de un leu trebuie sa fie noi lucioase si drepte ca sa le accepte, apoi cele de la Lebada, gara si Podgoria sunt defecte, e si afis pe ele ca nu functioneaza! Deci poti sa vrei sa-l folosesti daca nu merge aparatul

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 08:12:13    Titlul subiectului: 111301

Nu functioneaza probabil din motive care tin macar partial de vandalizarea lor.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 12:38:41    Titlul subiectului: 111314

Din cate imi amintesc, cand au fost aduse acele automate in cateva zile toate erau vandalizate si nefuntionale, probabil au fost reparate in graba si puse in noile statii, de aici problemele lor cu functionarea Mad
Iata ce ne asteapta:
Arad Online a scris:
Numărătoare inversă la DN7
ARAD - De luni, ar putea începe modernizarea centurii Aradului, urmând ca traficul să fie deviat în oraș.
Drumul Național 7, porțiunea dintre Arad și Nădlac, care a intrat în modernizare începând din luna martie, este aproape de finalizare. Din declarațiile directorului Administrației Drumurilor Naționale, secția Arad, Ioan Balint, s-ar putea ca sâmbătă să fie încheiată partea de îmbrăcăminte bituminoasă, adică să se finalizeze asfaltarea propriu-zisă.

„În principiu, până la sfârșitul săptămânii vom termina cu toate cele trei straturi de asfalt. Urmează ca, apoi, să se lucreze la căile de acces și la acostament”, spune Balint. Odată cu finalizarea asfaltării, va începe și marcarea drumului. „Vor fi constituite două echipe care se vor ocupa de marcajele de pe DN 7. Acestea vor începe să delimiteze drumul dinspre Nădlac spre Arad”, mai spune directorul de la Drumuri Naționale.

Urmează centura
Ioan Balint precizează faptul că, în cel mai scurt timp, poate fi „atacată” și centura Aradului. „Dacă lucrurile decurg normal, luni vom putea începe deja lucrul la centură. Cum primim undă verde de la primărie, cum intrăm cu utilajele de frezare a asfaltului pe centură. Dar așteptăm acceptul administrației, deoarece urmează să deviem traficul prin oraș”, spune Balint. Acesta rămâne fidel la termenul de finalizare pe care l-a dat încă din luna martie.

„Termenul de execuție este de 20 de zile, și mi se pare unul destul de corect. Ținând cont că am reușit să finalizăm 56 de kilometri, între Arad și Nădlac, în aproximativ două luni, eu cred că putem termina 13,5 kilometri, cât are centura, în 20 de zile”, a subliniat Balint.

În iulie?
Directorul de la Drumuri Naționale susține că termenul de finalizare a întregii lucrări, respectiv sfârșitul lunii iulie, este unul cât se poate de real, și va fi respectat cu siguranță.

Din articol inteleg ca nu se opteaza ca peste tot cu o banda inchisa cu semafoare, care oricum nu ar bloca traficul mai mult decat trecerile la nivel cui calea ferata unde sunt necesare doua viaducte Confused

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 27 Mai 2009 15:10:28    Titlul subiectului: 111580

Treceri de 3,7 milioane de euro

Arad - 3,7 milioane de euro ( 14.088.746 lei). Atât ar trebui să cheltuiască Primăria Arad pentru amenajarea a 27 de treceri la nivel cu linia de tramvai, din municipiu.

Consilierii locali vor avea mâine, pe masa de ședință, un studiu de fezabilitate prin care se propune reabilitarea unui număr de 27 treceri la nivel cu linia de tramvai, adică reabilitarea a 2.369 m de linie de tramvai (inclusiv 10 macaze), respectiv 14.956 mp de carosabil, în interiorul acelor intersecții.

Primăria vrea prin acest obiectiv să obțină, conform expunerii de motive, „fluidizarea traficului rutier în intersecțiile care sunt amenajate ca și treceri la nivel cu liniile de tramvai, ajutând astfel la descongestionarea traficului rutier și la eliminarea timpilor suplimentari de traversare a intersecțiilor”.
În proiect, se vorbește de soluții moderne pentru realizarea structurii rutiere în zona acestor intersecții, soluții asemănătoare cu cele realizate pe BERD.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/treceri-de-37-milioane-de-euro/cn/news-20090527-12131146
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 27 Mai 2009 18:26:45    Titlul subiectului: 111593

Jurnalul Aradean a scris:
Microbuze în leasing la CTP
ARAD - Autoritățile speră să cumpere zece microbuze urbane pentru transportul public.
Municipalitatea alocă suma de 400.000 lei pentru a asigura o parte din banii necesari pentru achiziționarea de microbuze urbane (vechi și noi), urmând să se înființeze mai multe linii de transport în comun care să facă legătura între zonele mai îndepărtate ale orașului și stațiile de tramvai. Primarul și-a exprimat speranța de a se cumpăra măcar 10 astfel de vehicule, însă nu a putut preciza când acestea vor fi introduse în circulație. A avansat totuși un termen îndepărtat: „din punctul meu de vedere, din toamnă vor circula”. Vor avea loc două licitații, spune edilul, atât pentru leasing, cât și pentru autovehiculele propriu-zise.
Vestea că se vor înființa mai multe linii noi de transport în comun în municipiu a fost dată de primarul Gheorghe Falcă la finele anului 2008. Liniile noi de transport în comun vor fi înființate la cererea cetățenilor. Dintre acestea, una va fi în Bujac, din capăt, de la terenul de joacă și până la Fortuna. Alta va fi în Grădiște, pe strada Trenului, iar o alta va face legătura cu Spitalul Județean.

Consiliul Județean plusează

Și Consiliul Județean va participa cu fonduri pentru dotarea Companiei de Transport Public. Aleșii județeni sunt chemați vineri să aprobe suplimentarea sumei de 450 mii lei, alocată inițial la «Achiziții autobuze PIF, transport, taxe, înmatriculare» din lista de investiții, cu suma de 100 mii lei. Potrivit datelor din preambulul proiectului de Hotărâre, „suma totală de 550 mii lei este solicitată în vederea achitării avansului pentru achiziționarea în leasing financiar, pe perioada 2009-2011, a patru microbuze interurbane noi (19+1 locuri), patru midibuze interurbane noi (25-30 locuri) și un midibuz second hand (vechime maxim 2-3 ani). Valoarea totală de achiziție estimată de catre S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad este de 2.247.840 lei”.


Nu comentez stirea dar pare un lucru bun Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1003
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 27 Mai 2009 19:07:27    Titlul subiectului: 111597

Da, este un lucru bun. Traseul Podgoria-Spital-UTA era foarte greu de integrat intr-o ruta de autobuz ce ar putea fi rentabila, sau macar sa aibe cativa calatori. Stim cu totii ce s-a intamplat cu linia 20, pe care mai circula vreo 2-3 curse.

In privinta cartierului Bujac, poate CTP-ul ar putea suplimenta linia 41, nu de alta dar pare destul de solicitata. In Gradiste si pe 6 Vanatori avem deja liniile 31 respectiv 39b. Prima cred ca mai circula in orele de varf (Renaulturi sau microbuze din alea albe), pe când 39b nu este folosita aproape deloc (merg tot microbuze).

Eu as vedea extrem de interesanta o ruta Sanicolau Mic-sens giratoriu Multipoll-centura sud-est-cartier Subcetate, eventual iesire pe la 13 generali si capat linie zona Billa Micălaca (dacă tot vrem să facem legătura cu liniile de tramvai). De fapt, aproxiamtiv pe aici circula si linia 19 bus, cu exceptia faptului ca ocoleste prin Aradul Nou...

Dar poate cu microbuze la intervale mai dese s-ar obinsui lumea sa foloseasca transportul in comun si in aceste cartiere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 09:21:47    Titlul subiectului: 111624

Microbuzele/maxi-taxi nu ar fi in esenta un lucru rau, insa ca orice in Romania, ele sunt deturnate de la scopul lor initial si folosite in cu totul alte conditii decat cele normale.

Da, maxi-taxi-urile ar putea fi o solutie eficienta, dar numai daca s-ar indeplini simultan cateva conditii:
- sa fie operate de acelasi operator ca si cel care detine autobuzele, troleibuzele, tramvaiele, pentru a se evita asa-zisa "concurenta", care de fapt, in conditiile din Romania inseamna distrugerea transportului civilizat pentru a face loc privatilor cotizanti;
- folosirea de microbuze specializate pentru transport URBAN, precum cel utilizat experimental la Oradea si Bacau, cu minim 2 usi automate etc;
- microbuzele sa fie folosite strict in limita capacitatii, adica fara calatori in picioare, cu orar dimensionat functie de cererea de transport;
- folosirea lor pe un numar limitat de trasee, adica sa NU se apuce sa foloseasca microbuze pe toate liniile, sa limiteze cat mai mult liniile pe care folosesc asa ceva...

Dar ce va fi, veti si vom vedea...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 11 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community