Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Locomotive Electrice pe linia de tramvai
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 19:54:11    Titlul subiectului: Renovare 111226

Mai adug cateva poze...Sper ca maine sa mai fac cateva poze.


DSCF2009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 30540 ori

DSCF2009.JPG



DSCF2010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.23 MB
 Vizualizat:  de 30540 ori

DSCF2010.JPG



DSCF2011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 30540 ori

DSCF2011.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 16:41:54    Titlul subiectului: 111272

Ce presupune aceasta ,,restaurare"? Doar o cosmetizare sau se va repara si partea electrica?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
istvan_eloc



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2021
Mesaje: 60
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 17:09:49    Titlul subiectului: 111274

Numai o "cosmetizare"
Partile electrice oricum au fost substituite in '82 cu ITB V56
Nu avem resurse sa restauram partile electrice
(ar trebui motoare SSW D54, controller corespunzator, etc)
Dar nu avem nici Motor ITB V56, nici controller coresp.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 20:55:42    Titlul subiectului: E bine si asa... 111282

Cred ca aceasta renovare e in timp util si ii bine dpdv ca se va conserva inca cel putin 10 ani.


DSCF2012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2012.JPG



DSCF2013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2013.JPG



DSCF2014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2014.JPG



DSCF2015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2015.JPG



DSCF2016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.15 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2016.JPG



DSCF2017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2017.JPG



DSCF2018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.08 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2018.JPG



DSCF2020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.24 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2020.JPG



DSCF2021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.19 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2021.JPG



DSCF2022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 30471 ori

DSCF2022.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 21:07:27    Titlul subiectului: Renovare 111283

Locomotiva a primit o noua infatisare care seamana mult cu originalul Specialistii lucreaza la creare pantografului tip Lira care va semana mult cu originalul.Si a fost montat si o avertizare sonora manuala.


DSCF2023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2023.JPG



DSCF2025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.19 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2025.JPG



DSCF2026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2026.JPG



DSCF2027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.08 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2027.JPG



DSCF2028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2028.JPG



DSCF2029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.19 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2029.JPG



DSCF2030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2030.JPG



DSCF2031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2031.JPG



DSCF2032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2032.JPG



DSCF2033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 30466 ori

DSCF2033.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 21:09:47    Titlul subiectului: .... 111285

....


DSCF2034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 30465 ori

DSCF2034.JPG



DSCF2035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 30465 ori

DSCF2035.JPG



DSCF2036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Vizualizat:  de 30465 ori

DSCF2036.JPG



DSCF2037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 30465 ori

DSCF2037.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 17:07:13    Titlul subiectului: 111324

Felicitari din partea mea celor care si-au adus contributia la noua infatisare a locomotivei si la mai multe stiri de genul acesta Wink
Daca tin bine minte, ziua OTL e in 13 sau 14 iunie, nu-i asa?

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 19:36:34    Titlul subiectului: Poze noi 111642

Renovarea locomotivei se apropie de sfarsit.


DSCF2038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 30325 ori

DSCF2038.JPG



DSCF2039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 30325 ori

DSCF2039.JPG



DSCF2040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 30325 ori

DSCF2040.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2009 17:13:07    Titlul subiectului: 112400

Cu ocazia portilor deschise organizata de OTL, am avut ocazia sa admir locomotiva #3 reconditionata si pusa la curtea depoului, alaturi de #2


DSCF3137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.67 kb
 Vizualizat:  de 30163 ori

DSCF3137.jpg



DSCF3141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.96 kb
 Vizualizat:  de 30163 ori

DSCF3141.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2009 19:46:55    Titlul subiectului: 112401

Sa nu uitam ca aceasta locomotiva reflecta devotamentul unui grup de meseriasi de la OTL sub conducerea dl. Muresan Ioan, care doar din materialele disponibile in magazie fara nici o investitie financiara au reconditionat macar la exterior acesta locomotiva. Ar fi frumos sa se poata face functionala dar din pacate la Oradea linia Vignol nu cred ca permite circulatia acestei locomotive
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2009 23:35:08    Titlul subiectului: 112408

Cred că mai mult împiedică circulația lor lipsa unui motor funcțional și a altor componente care nu se văd cu ochiul liber decât tipul de linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 14 Iun 2009 18:44:32    Titlul subiectului: 112419

S-ar putea face functionale si nici nu cred ca ar fi foarte greu! Doar nu trebuie acelasi motor ca cel original,pur si simplu pot pune orice motor electric. Chiar daca nu va avea aceeasi capacitate,putere etc. Ideea e sa se miste din loc,sa o vezi cum merge,nu sa-i pui 100 de vagoane. Ar fi suficienta si tractiunea pe o singura osie pt asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 15 Iun 2009 03:59:18    Titlul subiectului: 112426

Ca să pui un ax cu cardan trebuie să schimbi și osia și devine costisitor.

Nu am în față schema exactă a transmisie, dar din ce scrie pe aici era asemănătoare cu cea de V56.... 2 motoare, fecare antrend câte o osie. Motoare de V56 nu se mai produc (bine, UMEBul cred că mai poate produce ceva asemăntor, dar pe comandă...). Cred că totuși s-ar putea adapta un motor de Timiș (cred că mai există prin magaziile OTL-RA), dar asta ar presupune multe improvizații... începând de la cum fixezi motorul pe truc, cum faci alte roți dințate și până la cum acționezi motorul, că o să îți trebuiască controller de Timiș sau asemănător și rezistențele de rigoare, care sunt mai multe decât cele de V56 (V56 avea 8 contacte, deci la fiecare contact scotea din circuit o rezistență/baterie de rezistențe. Timișul avea 20 de contacte la accelerație și 17 la frână...). O asemenea soluție nu cred că ar fi foarte costisitoare, dar ar implica multă muncă... prea multă în raport cu rezultatul final (o locomotivă care ar merge pe roțile ei doar de câteva ori pe an).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 13:37:11    Titlul subiectului: 112852

Dr2006 a scris:
Ca să pui un ax cu cardan trebuie să schimbi și osia și devine costisitor.

Nu am în față schema exactă a transmisie, dar din ce scrie pe aici era asemănătoare cu cea de V56.... 2 motoare,
Si totusi idei sunt chiar si atitudine pozitiva exista:
In duminica zilelor "Portile deschise" al OTL directorul general dl. Csuzi a organizat o intrunire in parcul Balcescu la care am fost invitat si eu. A fost defapt o mica prezentare istorica al transportului electric din Oradea sustinuta de istvan_eloc pe parcurs participantii au mai intervenit cu cate o amintire din viata lor. S-a mai discutat si soarta locomotivei neconditionate inca, in final s-a ajuns la concluzia, chiar dl. Csuzi a afirmat ca se intentioneaza reconditionarea in stare functionala si chiar se doreste reconstruirea unui vagon remorca poate dintr-un un vagon B4D, dar care momentan nu este disponibil. Eu demult tot cuget despre posibilitatea folosirii KT4D-urilor pe post de vagin remorca in schimb am primit raspunsul de la dl Tuduc ca KT4-ueile nu au fost concepute ca remorci, exista niste norme (nu le cunosc), care prevad conditiile de siguranta ce trebuie sa indeplineasca un vagon remorca (intuiesc ca printre altele trebuie sa aibe frana actionata de la unitatea tractoare si frana de urgenta (patina) si de pozitionare, ceea ce se poate impelementa prin montarea boghiurilor purtatoare provenite de la un vagon remorca si implementarea instalatiei electrice pentru comanda a franelor). In fine acest vagon remorca ar fi atasat de locomotiva cu ocazia plimbarilor prin oras. Totul este inca in stadiul de idee, dar avem speranta ca si acest proiect se va concretiza in viitorul apropiat. Motor exista (motor de Tatra T4/KT4) dar ce este mai greu este modul prindere pe truc si interfata de angrenare a osiilor care se poate rezolva si in cazul unui motor Tatra daca se monteaza in paralel cu osia si axul cardanic este foarte util pentru a compensa diferentele de aliniere fata de axul rotorului la capatul celalalt al axului cardanic vine montat o roata dintata cu diametru mic care vine prins intr-un suport, astfel poate angrena roata dintata de pe osie.
Mai e o problema tipul de controler folosit, care dupa fantezia mea se poate folosi sistemul de pe T4/KT4 cu pedale, acceleratorul se poate amplasa in sub una din capotele locomotive, ar trebui folosit un convertizor static, deoarece estimez ca nu prea ar fi spatiu adecvat pentru unul dinamic, rezistentele se pot amplasa pe acoperis si dedesubt pe truc. Totodata e nevoie de construirea unui suport rezistent pe locomotiva pentru a-l dota cu bara de remorcare la nivelul vagonului remorca (e diferenta mare intre nivelul trucului locomotivei si al vagonului remorca). Iar compatibilitatea bandajului cu linia Vignol se poate rezolva relativ usor prin strunjirea buzei bandajului .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 23:05:23    Titlul subiectului: 112898

Nu s-ar putea adapta un motor de Timiș? Nu mai există prin vreo magazie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 11:37:52    Titlul subiectului: 112926

Se va gasi o solutie intr-un final, din fericire actuala conducere a OTL isi arata interesul pentru "a salva" ce se mai poate salva, dar din pacate nu prea mai e ce. Asa cum a mentionat si zsizsi motorul ar fi una din probleme, dar o alta problema ar fi realizarea unui mecanism de actionare (controller), potrivit acestui tip de vehicul. Poate cu putin noroc s-ar mai gasi prin depourile din Bucuresti din vechile controllere utilizate la EP-uri, care erau identice cu cele care existau la aceste locomotive, sau o alta varianta ar fi ajungerea la un "compromis" cu regiile care detin vagoane vechi ce au "statie" dubla cu acest tip de controller, poate renunta la una din ele.
Sigur se va gasi o solutie, bunavointa exista si asta conteaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2009 23:00:14    Titlul subiectului: Poze cu Locomotiva Nr 3 Renovata 114211

Poze dupa renovare.


DSCF2049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.36 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2049.JPG



DSCF2050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  377.55 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2050.JPG



DSCF2051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.2 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2051.JPG



DSCF2052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.51 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2052.JPG



DSCF2055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  410.86 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2055.JPG



DSCF2056.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  340.35 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2056.JPG



DSCF2053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  398.36 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2053.JPG



DSCF2065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  421.15 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2065.JPG



DSCF2064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  379.02 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2064.JPG



DSCF2046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  380.36 kb
 Vizualizat:  de 29578 ori

DSCF2046.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2009 23:44:57    Titlul subiectului: 114217

De ce aceste locomotive au doua pantografe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2009 08:06:48    Titlul subiectului: pantograf 114290

Erau ncesare cele 2 pantografe de tip "lira", deoarece aceste locomotive in timpul manevrelor schimbau frecvent directia de mers si astfel se schimba si pantograful in functie de directia de mers.La tramveiele vechi, care aveau exclusiv acest tip de pantograf ( 1 la numar) la schimbarea directiei de mers era o problema manevrarea acestor pantografe care se rupeau destul de repede la zona de colector in momentul intoarcerii, sub presiunea firului de contact.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
istvan_eloc



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2021
Mesaje: 60
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 08:31:59    Titlul subiectului: 114337

Dupa cum vad din pozele recente eticheta de constructie nu mai este pe Locomotiva 3.
Am facut un slide show legat de locomotiva asta.
http://www.eminescu.rdsor.ro/istvan/kath33
Referitor la patografe in anii '30 - '40 au utilizat pantografe romb iar din anii '50 schimbai cu 2 lire cum se vede si pe poza cu loc 5 in 1943



18-3 kép NVV 5 villanymozdony.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.17 kb
 Vizualizat:  de 29448 ori

18-3 kép NVV 5 villanymozdony.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 24 Iul 2009 22:28:44    Titlul subiectului: Eticheta de constructie 114501

Eticheta de constructie am inteles ca a fost indepartata tot de accea persoana care a pastrat-o in bune conditii.
A fost indepartata probabil ca reprezinta o valoare deosebita pt cei care colectioneaza sau sunt pasionati de tramvaie.Cred ca pur si simplu din motive de securitate a fost indepartata.
E mai bine asa decat sa dispara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 08:13:54    Titlul subiectului: Renovare LOCOMOTIVA ELECTRICA 123612

Azi am am aflat ca in luna martie se va renova ultima locomotiva electrica ce se afla intr-o stare avansata de degradare. In momentul inceperii lucrarilor o sa revin cu poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 15:37:44    Titlul subiectului: 123628

Cine stie poate prin vreo minune (ambitie a domnului Csuzi) vom mai vedea vreuna din aceste locomotive circuland.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
istvan_eloc



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2021
Mesaje: 60
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2010 22:20:57    Titlul subiectului: 123646

O sa vedem, nu e usor de rezolvat tehnic sa fie circulabil. Dar pana atunci uploadez poza mea favorita cu locomotiva 1 (4'') din martie, 1985 facuta de catre mine la spatele scolii nr. 7


4_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.79 kb
 Vizualizat:  de 28109 ori

4_2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 16:52:52    Titlul subiectului: 142405

Trecutul reinvie in Oradea. Zilele astea a fost amenajat postamentul pentru locomotiva ce va fi amplasata in Centrul Civic. Duminica era in depou cu pantografele scoase. Poza am facut-o azi dimineata.


Postamentul pt locomotiva electrică.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.69 kb
 Vizualizat:  de 26416 ori

Postamentul pt locomotiva electrică.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community