Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 16:56:10    Titlul subiectului: 111217

nu e nici o iluzie, pana a trecut de acea serpuiala, a mers cu vreo 5 km/h
Cand mai trec pe acolo, o sa pozez din statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 26
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 16:59:19    Titlul subiectului: 111218

Asa este la noi,trebuie sa avem ceva deformari in sine,dar se accepta pentru ca am vazut ca este doar aceea si atat.Cand or aparea mai multe sa vedeti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 19:38:11    Titlul subiectului: 111223

Se pare ca acea imagine imi confirma discutia pe care am auzit-o intre doi vatmani, discutie care sublinia faptul ca noile linii nu prea au fost proiectate sa faca fata deformarilor datorate dilatarii. Daca asa este, inseamna ca s-a introdus o GRAVA greseala de proiectare, care nu face decat ca toate lucrarile de pana acum sa fie in zadar, ba chiar in dezavantaj!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 21:10:08    Titlul subiectului: 111286

arthurarad a scris:
^ Si ce rost avea ca tramvaiul care circula pe ruta Fat Frumos - UTA - Gara sa opreasca in statie atat inainte de intersectie, cat si dupa???

Eu ziceam statia sa fie mutata alaturi de cele trei, nu sa fie doua!

Comfirm deformarea de la UTA, am pozat-o si eu fara sa fie cu intentie, acuma ma uitam la poze si am prins-o, eram intr-un tramvai aglomerat si am stat in spate si am zis sa fac niste poze cu linia, dar mai mult din cauza afiselor PDL puse pe toti stalpii din mijlocul liniei Evil or Very Mad



deformare.JPG
 Descriere:
UTA
 Mărime fișier:  330.08 kb
 Vizualizat:  de 13258 ori

deformare.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 08:10:54    Titlul subiectului: 111300

Stie cineva daca s-a facut receptia acestei lucrari?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 11:53:59    Titlul subiectului: 111308

Inaceptabil, asa ceva nu se poate trece cu vederea. Daca la primul val de caldura ne trezim cu astfel de probleme, ce naiba o sa ne facem peste vreo 3-4 ani, cum vor arata sinele atunci?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 12:28:44    Titlul subiectului: 111312

S-ar putea sa se fi facut receptia lucrarii, dar cei de la ICIM trebuie sa dea o garantie, deci tot ei sper sa remedieze situatia si sa gaseasca solutii sa nu se mai intample.
Alt lucru interesant e ca la statile de la Podgoria au aparut niste gropi probabil pentru o acoperitoare mica si cu o banca de fier, cum e la statia BRD, ori eu nu vad la ore de varf cand ploua sa ninge cum 100 sau chiar mai multi calatori se inghesuie sub o singura semiacoperitoare din asta Confused

Sa nu uitam ca la inceput au tras de timp cu lucrarile, abia cand s-a apropiat campania electorala s-au mai grabit Confused . Deci timp pentru gandit au avut, ca dovada intarzierea de un an de acum.
Vestea buna este ca azi toata ziua trei oameni de la ICIM erau in acea zona si pana la ora aceasta trebuia sa fi remediat problema.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 21:52:08    Titlul subiectului: 111341

Am o intrebare... am vazut in poza lui srazvi ca 'semaforul' pentru macaz functioneaza. Stiti cumva, macazul se actioneaza din cabina tramvaiului? sau tot ranga 'e baza'... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 23:39:15    Titlul subiectului: 111346

Acel macaz automat functioneaza cam la o saptamana de la deschiderea traficului spre Gradiste, drept ca a mai fost defect o perioada dar functioneaza. Altfel spus din februarie sunt doua macaze automate, cel de la UTA sens gara/Alfa si cel de la Fortuna sens Gai/Fat Frumos
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Mai 2009 01:40:44    Titlul subiectului: 111349

Iata, am mai gasit o serpuiala, la Podgoria, cu toate ca aceasta zona putem spune ca arata destul de bine :



Imi pare rau ca nu am putut fotografia mai aproape.
App. de UTA, am trecut azi pe acolo si au remediat situatia Surprised
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 20:28:08    Titlul subiectului: 111466

Iata o parte din noutatile peisajului pe sine din Arad.
- 1 & 2 -> pregatirea pentru refugiile de care s-a discutat deja. Nu va bucurati, e doar cate un refugiu pe fiecare parte, doar ca le-am pozat din unghiuri diferite. Poze facute sambata dimineata.
- 3 & 4 -> starea lucrarilor in acest moment in Pta Primariei. Observati in poza 4 cum uneltele isi asteapta titularii... care erau de nevazut. Nu prea se omoara ei cu munca, cel putin nu in momentul de fata. Poze facute azi dimineata.

De asemenea se lucreaza la montarea stalpilor "verzi" intre Podgoria si Primarie, dar acolo nu am mai reusit sa pozez.



DSC00455.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.4 kb
 Vizualizat:  de 13051 ori

DSC00455.JPG



DSC00456.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.6 kb
 Vizualizat:  de 13051 ori

DSC00456.JPG



DSC00457.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.74 kb
 Vizualizat:  de 13051 ori

DSC00457.JPG



DSC00459.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.98 kb
 Vizualizat:  de 13051 ori

DSC00459.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 22:25:28    Titlul subiectului: 111474

The_Kid a scris:
Inaceptabil, asa ceva nu se poate trece cu vederea. Daca la primul val de caldura ne trezim cu astfel de probleme, ce naiba o sa ne facem peste vreo 3-4 ani, cum vor arata sinele atunci?

Dar cine a efectuat lucrarile? Firma respectiva nu ofera garantie? Trebuiau puse niste clauze inca de la inceput!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 11:55:07    Titlul subiectului: 111501

Nu stiu ce sa iti raspund pentru ca nu detin toate datele problemei, nu vreau sa vorbesc nici in necunostinta de cauza pentru insa din ce am vazut eu sinele de pe Vlaicu sunt sudate si nu au rosturi de dilatare. Un coleg de-al meu de serviciu care a terminat MRCF-ul imi spunea ca e posibil sa fi procedat asa iar rosturile de dilatatie sa fie doar in statii unde viteza de rulare este mai mica si nu se simt la trecerea vagonului.
Daca aveti alti colegi de forum mai multe detalii despre asta lamuriti-ma si pe mine pentru ca sincer sa fiu tot nu imi este clar cum s-a procedat.
Nu vreau sa fiu pesimit insa am mari retineri despre ICIM firma constructoare si experienta acestora si daca acum la prima caldura intampinam astfel de probleme ce ne facem mai incolo? Poate nici sina folosita nu este de cea mai buna calitate, habar nu am ce sa zic insa m-am uitat la aspectul asta si aici in Germania unde locuiesc pentru moment si al naibii sa fiu daca am vazut vreo deplasare sau deformare cauzata de dilatatie.
Referitor la garantia si receptia lucrarii, din ce stiu eu aceasta inca nu s-a facut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 16:05:07    Titlul subiectului: 111529

^ Eu zic sa "vanam" daca exista rosturi in statii... altfel nu ne putem lamuri.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 30 Mai 2009 23:08:29    Titlul subiectului: 111759

Am gasit o explicatie la infrastructura din Oradea ceea ce sigur nu s-a respectat la noi, de unde si aceste serpuieli in primul an de folosinta. Vreau sa spun ca nu avem rosturi de dilatatie la linia schimbata:
marcel a scris:
Ce priveste rosturile de dilatare: in mod teoretic (chiar si practic, caci la CFR se practica) nu sunt necesare rosturi de dilatare, daca inainte de sudura, sina respectiva este intinsa la o lungime precalculata (lungimea sinei respective pe care ar avea-o la temperatura de 20 de grade Celsius, daca tin minte bine cu ajutorul unui aparat hidraulic nu prea sofisticat, si apoi este bine fixat pe traverse. Astfel, in cazul unei executii acceptabile, ea nu se rupe iarna si nicu nu se curbeaza sus sau lateral vara, nefiind capabila sa paraseasca traversele. La temperaturi extreme, in jurul a 50-60 grade celsius (in sina) se umple zona alaturata sinelor cam pana la coroana cu piatra de concasaj pentru a evita contactul direct cu razele solare si pentru a scade astfel temperatura. Acuma, daca ai sina incorporata in asfalt negru faci mai greu chestia asta. De aceea, in tzari semi-civilizate, se uda sinele de tramvai de 3-4 ori pe zi din motive evidente.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 16:17:55    Titlul subiectului: 112017

Am o veste buna si una rea.
Vestea buna e ca au aparut rosturile de dilataie, cel putin la UTA.
Veste rea e felul cum arata acoperitoarea din statia Lebada:



acoperitoare.JPG
 Descriere:
Lebada
 Mărime fișier:  394.76 kb
 Vizualizat:  de 12738 ori

acoperitoare.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 17:18:41    Titlul subiectului: 112026

Singurul rost al acelei acoperitori e daca ploua de undeva din spatele statiei. Daca ploua de deasupra sau din fata... E ca si cum nici nu ar fi!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 17:48:26    Titlul subiectului: 112028

Cred ca e de "dizain". La fel e si montata, ORIBIL! nu au nici un rost nici una din ele, sunt prea mici, statiile prea mari, nu incap numai maxim 5 persoane sub ele...
Ideea cam asta ar fi in general, din 89 toat lumea tace, nu zice nimic si normal ca cei de la putere isi permit sa procedeze cum vor, ca niciodata nu ii va trage nimeni la raspundere. Daca companiei nu ii pasa, de ce ne-ar pasa noua?!?

Mai era o problema, in cat timp trebuia sa se efectueze acei km de rodaj pe linii? Se zicea ca dupa acel rodaj se vor fixa limitele de viteza, intre 10 si 80km/h.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Iun 2009 11:50:24    Titlul subiectului: 112064

Eu am alta problema, de luni toate tirurile si masinile grele de pe centura sunt deviate prin Vlaicu, asta dupa ce trec de 3 bariere ca sa le para un drum nesfarsit!
Banuiesc ca e din cauza valurilor cu care au facut cei de la ICIM drumul, acum se pot justifica, au fost deviate masinile de pe centura, deja de o saptamana au inchis portiunea de nici 2 km de la intersectia cu drumul de Curtici si cartierul Gai. In atata timp au asfaltat drumul de la Arad la Nadlac, ce urmaresc totusi, chiar le trebuie o motivatie pentru esecul BERD? Evil or Very Mad

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2009 13:29:18    Titlul subiectului: 112100

Referitor la ce spunea pic2re mai sus de serpuirea de la Podgoria, am mai gasit o poza pe Transira si cu tristete pot sa constat ca ICIM-ul si-a batut joc de lucrare la fel cum a facut si cu asfaltul valurit. Pur si simplu au facut un lucru de rahat pe bani multi, tipic romanesc Sad

Sa vina sa imi explice nu stiu ce director de la CTP sau mai stiu eu ce purtatoare de cuvant de la Primarie cum explica ei aceste grave deficiente de executie, insa asa e cand lucrezi cu puscariasi si la propriu dar si la figurat (cel din fruntea Primariei), asa e cand aplici vesnica mentalitate romaneasca specifica lui Dorel "las-o ba ca merge asa".
Imi pare rau, sunt negru de suparare cand vad ce se intampla in Arad si nimeni nu este tras la raspundere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2009 14:49:40    Titlul subiectului: 112102

Vinovati sunt si oamenii de rand, adica noi. Din moment ce nimeni nu protesteaza, nimeni nu se plange etc. de ce ar fi cineva tras la raspundere? Ia sa mearga la primarie toti cei ce calatoresc cu tramvaiele si sa faca un protest de proportii sau pur si simplu sa refuze intr-o zi a mai merge cu transportul public... sa vedeti cum vor pune imediat sine de calitate! Dar daca omu' tace... evident ca si pe ei ii doare in cot!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2009 20:21:18    Titlul subiectului: 112128

ATENTIE, lucrarile nu au fost inca receptionate pe nici un tronson! Asa ca orice deformare de genul asta (inca mai) poate costa scump compania constructoare. Sper insa sa se faca ceva, caci altfel peste cativa ani va fi dezastru!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Mai/2022
Mesaje: 84
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2009 21:48:25    Titlul subiectului: 112137

Intradevar, lucrarile nu sunt receptionate. Au chiar si garantie. Nu acuzati Primaria sau CTP-ul gratuit, nu sunt multe de facut in privinta asta. Municipalitatea nu este decat beneficiarul lucrarii castigate prin licitatie publica. Legea e stupida, obliga firmele cu capital de stat sa achizitioneze produsele si servicile cele mai ieftine. Practic, o firma "de stat" nu poate cumpara produsul unei firme de prestigiu. Legea achizitilor publice e o porcarie, ca si alte legi. Sigur, lipsa receptiei sau garantia nu este in masura sa ne satisfaca pe noi, aradenii. Ce folos toate astea daca din nou vor fi lucrari, intreruperi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 01:20:18    Titlul subiectului: 112152

Poate se va schimba situatia dupa ce regia de transport public din Arad va fi privatizata. Ca nu mai e mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 08:53:29    Titlul subiectului: 112157

^ Situatia in care se afla liniile reabilitate nu depinde nici macar 1% de catre cei de la CTP. Ei circula pe liniile/soselele oferite de catre cei de la Primarie si Consiliul Judetean.
Aceste 2 institutii fac o licitatie, castiga oferta cu pretul cel mai scazut, iar apoi acea firma (ICIM - aradenii stiu ce prost poate lucra firma asta) se ocupa de lucrari, iar institutia care a comandat lucrarea va face receptia lucrarilor.

Problema cu "cel mai mic pret" este unul vechi, existent si in alte tari dezvoltate. Nu cu mult timp in urma citeam pe un site american urmatorul lucru: la constructia navetelor spatiale se face licitatie, unde de asemenea trebuie respectat un caiet de sarcini, pretul cel mai mic castiga. Totul e OK, dar haideti sa ne punem putin in pielea astronautilor care ar trebui sa se urce intr-o naveta spatiala. Va dati seama ce "friguri" l-ar trece daca in interior ar scrie "Acest aparat a fost construit de catre ofertantul cu cel mai mic pret"?

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 15 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community