Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 09:03:19    Titlul subiectului: 112158

Cum nu e vinovata Primaria? Pai nu sunt ei beneficiarul lucrarii? Cum va inchipuiti voi ca antreprenorul va remedia situatia inainte de receptie daca in cateva luni a lucrat PROST? Ganditi-va din punct de vedere tehnic.
Cine de garanteaza ca nu vor aparea si alte probleme, si alte deformari ale sinei dupa cvasireceptia Primariei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 09:42:56    Titlul subiectului: 112159

Nu todeauna trebuie sa le gasim nod in papura...Cum scria si mai sus, ei au platit sau inca platesc firma sau firmele. E exact acelasi lucru ca si cum tu ma platesti pe mine sa fac un banner(pt galerie) si il fac prost, dar tu nu vii sa vezi cum decurg lucrarile numai la final...si acolo ar trebuii sa inceapa scandalul, numai ca in exemplul nostru, ar fi mai usor de remediat decat in cazul sinelor de tramvai Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 09:54:01    Titlul subiectului: 112160

Ti-as da dreptate daca as stii ca s-ar face ceva si nu s-ar face toti ca ploua.

Referitor la UTA si alte scandaluri cu Primaria, alea le pastram pt forumul UTA-ei sa nu amestecam borcanele Smile, eu doar imi exprimam dezamagirea fata de ceea ce se intampla in Arad pt. ca si atunci cand avem ocazia sa facem un lucru bun si durabil il compromitem in cel mai romanesc stil posibil.
Crezi ca lui Falca ii pasa de calitatea lucrarilor, crezi ca ii pasa ca liniile se deformeaza? Nu-i pasa, ti-o spun sincer ca in atatia ani am ajuns sa il cunosc si nu o data prin prisma activitatilor pe care le desfasor am avut ocazia sa stau de vorba cu el si sa vad cum gandeste. In sfarsit, nu vreau ca discutia sa mearga pe o latura politica sau sa insinuez un alt candidat, nu, vroiam doar sa spun ca administratiei (sa nu mai spun Falca) nu-i pasa de aceste lucrari, ei bifeaza doar pe foaie ca s-a facut pt. ca ulterior la alegeri sa pretinda votul meu sau al tau.
In sfarsit, ma opresc aici sa nu o "luam pe aratura" insa daca vrei putem dezvolta subiectul in alta parte. Numai bine! Cool

P.S. Crede-ma ca nu sunt obtuz in gandire si nu imi place sa amestec lucrurile, hobby-urile sunt hobby-uri iar pasiunile sunt pasiuni, pot sa ma delimitez de oricare atunci cand trebuie sa fac o analiza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 10:40:26    Titlul subiectului: 112161

@ Kid: sa stii ca orice problema a administratiei, aici includ in special problemele cauzate de lucrarile BERD (ca tot suntem pe un forum de transport) pot afecta cu usurinta imaginea administratiei locale. Totusi, sa nu sarim la concluzii.
Pana in momentul de fata nu putem neglija ca lucrari de anvergura s-au facut si inca se mai fac (vedem cum vor fi ele receptionate), s-au introdus pentru prima oara in Arad macaze automate, se vor achizitiona midibuse si microbuse care sa asigure transport in comun si legatura cu orasul si in zone unde pana acum nu se vedea asa ceva nici in cele mai frumoase vise, se discuta inca la stadiul de proiect achizitia de tramvaie noi (daca vor fi produse la Astra Vagoane Arad va mai fi inca un boom pentru comunitatea locala). Ne place sau nu, avem si alte motive sau nu, Aradul are o administratie care face ceea ce dezamagitor de putine administratii locale din Romania fac: dezvolta si imbunatateste transportul in comun!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 51
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 11:48:27    Titlul subiectului: 112163

@boy4ever: privatizarea rezolvă o singură problemă: PROFIT-ul operatorului privat. E capitalism... remember?

@arthurarad: prețul cel mai mic nu are nici o legătură cu calitatea oricăror lucrări comandate prin licitație. Caietul de sarcini și modul în care aceste firme îndeplinesc și sunt „forțate” să îndeplinească caietele de sarcini au. Chiar și la NASA, sunt sigur, merge treaba cu prețul cel mai mic.

Sunt sigur că în caietul de sarcini s-a vorbit de o curbă continua cu o anumită rază, ș.a.m.d. și nu de o curbă formată din 5 „sub-curbe” unite de 4 laturi (drepte). Că pe executant îl doare undeva de respectarea caietului de sarcini, are de a face cu total alte chestii decât „prețul cel mai mic”.

Idea că „prețul cel mai mic” este o pacoste este o „spălare de creier” de genul hai să facem ceva să pară prostie că după aia „plebea” va dori automat altceva. Mai concret: cum scăpăm de „limitările” impuse de „prețul cel mai mic”? Simplu: la fiecare lucrare prost executată spunem că de vină este prețul cel mai mic. Adică cineva este chiar atât de naiv încât să creadă că dacă prețul ar fi mai mare calitatea ar fi mai bună? Ex. Brașov: lucrările executate sunt atât de profitabile încât „abonatul” la aceste lucrări își permite să-și cumpere elicopter și să-l și exploateze în mod curent. Asta în schimb nu are ca rezultat lucrări bine executate sub nici o formă.

În general este bine să mesteci bine până să înghiți. Mai ales idei exprimate de alții. Chiar și acest post până la urmă Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 13:10:08    Titlul subiectului: 112166

Pretul cel mai mic a fost recent suplimentat cu 50% iar termenul depasit cu 1 an! Acum se pun pe timp de noapte rosturi de dilatatie pe unde se apuca ca doar nu fac cei de la ICIM un studiu unde sa le puna sa nu incurce tramvaiele sau mai apoi sa fie nevoie de ele in acel loc.
Nu mai injurati primaria ca au furat mai mult de jumatate din banii din imprumut si nici ca n-au verificat calitatea lucrarilor. Ei n-au nici o vina, asta fac la orice proiect! Laughing
Cel mai rau o duc vatmanii care au salar mai mic decat majoritatea pensionarilor ce se plimba gratis si trebuie sa indure toate nepriceperile celor de la ICIM

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 21:46:55    Titlul subiectului: 112175

In asemenea situatii se poate apela la un sistem de parteneriat public-privat in care deciziile se iau de comun acord, investitiile se fac impreuna, insa si eventualele profituri se impart (de obicei cu avantaje pentru partea privata).
In momentul de fata CTP e la limita supravietuirii, rezistand doar datorita infuziunii de bani proveniti din partea Primariei. Asta se datoreaza mult din cauza faptului ca existe rute de autobuze gratuite pe traseul Podgoria - Piata Romana. Acele autobuze generaza cheltuieli prin combustibilul utilizat (in condtitii de trafic intens si caldura consumul creste considerabil, spre limita superioara), piesele de schimb (in caz de defectiuni sau uzura) si prin salarii (nu sunt ele cele mai mari din lume, dar se considera la capitolul cheltuieli). Toti cei 3 factori majori ar trebui acoperiti de vanzarea de bilete, insa pentru ca transportul pe acest traseu e gratuit, nu trebuie sa fii expert in contabilitate ca sa iti dai seama ca genereaza pierderi majore.
Ori operatorul privat probabil ca va investi, dar va veni cu pretentii: fie subventionarea totala a transportului pentru pensionari fie eliminarea completa a acestui lucru, si nu in ultimul rand majorarea considerabila tarifelor la bilete si abonamente. Nu m-ar mira sa se introduca un sistem de tarifare dupa distanta care se parcurge (de ex. calatoresti 3 statii - platesti 1 leu, calatoresti 10 statii - platesti 2 lei).

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 08:13:04    Titlul subiectului: 112179

@Arthurarad: ai perfecta draptate. Indiferent de grosimea dosarului pe care-l are Falca, chiar daca s-a furat (ma indoiesc ca se poate din banii BERD), in Arad s-au facut multe lucruri bune. Decat un primar cinstit si inactiv, mai bine asa. Se putea si mai bine dar...
@Pok: pretul mic are intotdeauna legatura cu calitatea. Dovada se afla in discutie mai sus. Sigur ca nerespectarea caietului de sarcini va duce la penalizari, uneori in instanta, dar pentru cazul concret de mai sus, pe noi aradenii ne deranjeaza urmarile, nu ne pasa de firma respectiva. O firma de prestigiu, pentru care conteaza mult calitatea, nu va gastiga o astfel de licitatie, chiar si numai pentru faptul ca firma castigatoare minte cu buna stiinta asupra posibilitatii respectarii caietului de sarcini. In CTP (si banuiesc ca nu numai) au fost nenumarate astfel de cazuri si procese. In asta consta deficienta legii, firmele respective (si administratorii lor) nu sunt scoase din circuit, merg mai departe, cu unii va tine, cu alti nu...

Pe privatizarea CTP sa nu pariati. Daca chiar ar avea loc, nici un astfel de operator n-ar avea un alt interes decat profitul. Poate ca imaginea transportului public s-ar imbunatatii (ca ambalaj) dar ma indoiesc ca ar fi in folosul calatorilor actuali. Daca totusi s-ar dori un transport accesibil tuturor, CL ar plati mai mult ca acum. In decursul acestui an vom vedea ce si cum. Dar inca o data, nu pariati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 08:27:54    Titlul subiectului: 112181

@smilex, cu prima parte a mesajului tau dedicata lui Arthur eu unul nu pot sa fiu de acord. M-am saturat sa se inoculeze ideea asta ca bine e si asa, ca fura dar ma macar a facut ceva. Fara suparare.

Referitor la ICIM pot sa spun ca in urma cu putin timp am fost la o nunta la care nu stiam pe nimeni si din vorba in vorba m-am intretinut toata seara cu un tip ce era inginer constructor la ICIM. Omul mi-a spus ca si ei sunt foarte nemultumiti de cum se lucreaza in Arad, de presiunile care se fac asupra lor sa inceapa cat mai multe santiere, de faptul ca se lucreaza pompieristic si nu se pune pret pe calitate insa nu au ce sa faca pentru ca stiu ca totul e politic la nivel de managementul firmei insa chiar el spunea ca mai tarziu or sa se intoarca astea toate impotriva lor. Poate unii o sa fiti tentati sa spuneti ca iar am eu ce am cu Falca insa din pacate astea erau si alte referinte de ale mele, asa se lucreaza in Arad. Daca voi puteti sa fiti de acord ca s-a facut ceva si ca bine e si asa, e dreptul vostru, eu unul nu mai inghit galusca, nu si de data asta.

P.S. Nu imi pun nici prea multe sperante in faptul ca inca nu sunt receptionate lucrarile pentru faptul ca mare lucru nu o sa se intample, o sa fusereasca si o sa retuseze pe ici pe colo insa adevaratele probleme tot nu le rezolva nimeni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 08:35:33    Titlul subiectului: 112182

^Cum am spus se putea si mai bine dar asta am ales noi, aradenii. Spui ca nu mai inghiti galusca. Corect. Ai vreo solutie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 08:41:05    Titlul subiectului: 112184

^ Te rog nu adu acuze de hotie. Desi e in cercetare, inca nu s-a dovedit ca ar fi furat. Pana la proba contrarie, oricine (chiar si un violator) are prezumtia de nevinovatie!

Referitor la discutia ta cu acel inginer, as fi vrut sa ii pun si eu cateva intrebari, sa vad daca poate raspunde la fel de usor:
- cateva imagini mai sus am surprins santierul din fata Primariei, cand in jurul orelor 11 erau vreo 4-5 unelte "parasite" de stapani. Tot de la Falca a venit asta?
- presiunea din partea partidului vine pentru a deschide cat mai multe santiere, si clar a lucra intr-un timp cat mai scurt. Din nou, daca muncitorii si-ar face datoria, consider cu mana pe inima ca de mult timp circulam deja pe o intreaga lucrare BERD TERMINATA!!!
- cine a proiectat statiile de tramvai atat de inguste? Sa fie oare chiar acel inginer? Daca da, sa vedem caietul de sarcini unde scrie cum se va proceda. Daca apare acolo, imi retrag cuvintele din acest subpunct.
- cine a gandit ca liniile Vlaicu si Micalaca spre Centru sa intre in plin prin intersectie? Pariu ca acolo va fi prapad atunci cand tramvaiele vor recircula pe centru? Daca nu ma insel, nu avea si ICIM un cuvant de spus in privinta asta?
- cum s-a putut turna ciment in miez de iarna, cu temperaturi cu mult sub 0 grade? Ce inginer "scolit" a decis asta?
Mai continui?

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 09:05:51    Titlul subiectului: 112185

@Arthur,

Nu am spus ca nu s-a facut insa conteaza si cu ce sacrificii, cu ce bani si cu ce "mostenire" ramanem pentru ca zecile alea de milioane de la BERD s-au papat toate pentru niste borduri, asfalt valurit si linii strambe.
Chiar nu am inteles de ce naiba te-ai basicat asa, parca ar fi tac`tu? Daca ar fi atat de nevinovat ar lasa justitia sa isi faca treaba si anume sa fie judecat pe fond nu sa se foloseasca de tot felul de tertipuri avocatesti prin care se sustrage de la judecata. In sfarsit, destul cu asta, nu vreau sa se inteleaga altceva si nici sa denaturam scopul discutiei insa asta nu inseamna ca nu am voie sa imi spun parerea civilizat chiar daca altii nu sunt de acord cu ea. Am inteles, esti fan PDL, e optiunea ta insa hai sa judecam cu aceeasi unitate de masura si sa privim problema din toate laturile pentru ca aici nu suntem la o sedinta de partid.
Referitor la intrebarile tale, ei bine uite, nu mi-a venit inspiratia si nici nu cunoastem toate detaliile astea pe care le spui abia acum, daca le-as fi stiut in mod sigur l-as fi intrebat.

@smilex,

Eu am o opinie si cred ca ar reprezenta o optiune mai buna pentru Arad insa o pastrez pentru mine pentru ca nu facem propaganda politica. Ideea insa este ca ar fi destui oameni competenti si corecti daca lumea nu ar fi atat de imatura atunci cand pune stampila pe buletinul de vot.
Si da ai spus bine, asta am votat, asta avem, in fond si la urma urmei proverbul ala chinezesc este vechi de 5000 de ani si are perfecta dreptate: "orice popor are conducatorii pe care-i merita".

Ma retrag din discutie, eventual am sa ma implic doar pentru chestii pur legate de subiect pentru ca in toata discutia asta am ajuns sa discutam putin mai general desi nu consider ca ar fi off-topic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 10:09:48    Titlul subiectului: 112186

Nu ma refeream la o solutie electorala, ci punctual, la faptul ca infrastructura lasa de dorit, cu consecinte asupra Aradului pentru mai multi ani. Ar trebui intervenit acum (daca nu-i prea tarziu) si nu aruncand cu pietre, parerea mea. Eventual prin oameni care pot influenta factori de decizie (chiar PDL-isti) pentru a accentua pe calitate sau vreo alta solutie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 10:54:03    Titlul subiectului: 112188

Ca sa fiu sincer cu tine nu cred ca ma pot hazarda sa dau niste solutii tehnice pentru ca nu e domeniul meu de activitate, tot ce pot sa fac e sa trag niste semnale de alarma ca si simplu pasionat desi asta nu inseamna ca nu am nicio idee cu tehnica si ca ma uit ca boul la poarta noua, sunt si eu inginer de profesie (chiar daca nu in domeniul asta) insa tot ce facem noi acum este sa discutam discutii pentru ca solutiile trebuie sa le ia altii.
Ce as putea sa spun acum, ce solutii sa dau pentru faptul ca s-au deformat liniile? Am spus-o intr-un alt post pe o pagina anterioara ca din ce am vazut eu nu am gasit niciun rost de dilatatie, ca e gresit cum s-a procedat sau nu, nu sunt eu in masura sa spun pt. ca am inteles ca ar exista si o astfel de tehnologie fara rosturi de dilatatie (vezi discutia de la infrastructura din Oradea unde zsizsi a explicat o situatie de genul). Poate ne lumineaza totusi radub care nu este doar un simplu pasionat asa cum sunt eu.

P.S. Poate ai sa imi spui atunci de ce comentez sau de ce blamez insa eu stiu una ca si cetatean al Aradului si implicit beneficiar al lucararii ca lucrarea trebuia sa iasa "zeiss" si n-a iesit, ca s-au bagat o gramada de de bani pentru o treaba de mantuiala altfel nu imi explic cum pot sa apar astfel de probleme intr-un timp atat de scurt. Nu mai vorbesc de faptul ca tot noi cetatenii Aradului vom plati aceste rate la imprumutul BERD si nu Falca. Asta e si motivul pentru care ma irit cand vreun pedelist sau/si nu numai imi arunca in fata faptul ca suntem prea carcotasi, ca nu stim sa apreciem. Ba da, stiu sa apreciez insa nu atunci cand cineva isi bate joc de mine si de increderea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 12:10:09    Titlul subiectului: 112191

Dpdv tehnic nu ma pot pronunta, intrucat nu ma pricep.
Vin, insa, cu o alta intrebare, adresata in special lui smilex: in relatia BERD - CTP/municipalitate nu exista si o firma de consultanta? La Iasi, BERD a impus existenta unui consultant. Cu firma respectiva s-a lucrat la caietul de sarcini, la analiza ofertelor, la desemnarea potentialului castigator (agreat in ultima faza de catre BERD). In etapa urmatoare firma de consultanta monitorizeaza permanent lucrarile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1003
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 14:44:04    Titlul subiectului: 112199

Într-adevăr, la Podgoria s-ar putea să existe mari probleme, mai ales pe firul Centru-Micălaca. Linia este totalmente prinsa in asfalt, la o distanta de nici 20 metri de semafor! Este greu de crezut ca la acel semafor nu vor sta mai mult de o masina pe banda de circulatie, astfel incat tramvaiul sa poata trece. Au fost eliminate acele refugii din mijlocul intersecției, utilizate frecvent de vatmani atunci cand luau curba. Sa speram totusi ca va iesi calcului inginerilor in aceasta intersectie. Altfel Podgoria va deveni un cosmar si mai urat dpdv al traficului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 14:54:40    Titlul subiectului: 112200

Daca vorbim de vreo relatie, aceasta este BERD - Municipalitate, CTP nu e variabila in ecuatia asta. Da, exista un consultant, dar problema nu este in elaborarea caietului de sarcini (sunt convins), ci mai degraba cred ca firma executanta s-a inhamat la mai mult decat poate duce. Ei au stiut care sunt conditile si termenele de predare si uite ca nu pot sa respecte nimic. E adevarat ca s-au schimbat unele conditii (de ex: devalorizarea leului), totusi... Problema este ca chestiunile astea exista deja, oare ce ar fi de facut ca lucrarea sa nu fie predata asa? Oare cum pot fi determinate autoritatile (chiar si alaturi de firma executanta) sa gaseasca si sa aplice niste solutii tehnice adecvate pentru a corecta ce se poate? Pentru ca daca se vor inchde ochii, incep sa cred ca Kid are dreptate. Convingerile mele insa, nu conteaza, nu rezolva nimic. Problema trebuie rezolvata acum, daca se mai poate. Un alt primar, in alte alegeri, cu acelasi Arad intors cu josul in sus, pentru a corecta greseli, nu poate sa ne multumeasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 15:29:59    Titlul subiectului: 112203

Sincer, nu consider "scuza" povestea cu devalorizarea leului. In comparatie cu alte tari, printre care si Ungaria, noi stam FOARTE bine. Leul, cu interventia BNR si-a cam pastrat in linii mari aceleasi valori, neafectand economia locala atat de mult pe cat lasa unii sa se creada. Devalorizarea e de fapt o metoda a unora de a justifica scumpirile de materiale, sau chiar lipsa comenzilor datorate cel mai probabil calitatii slabe a materialelor.
E clar, sunt multi factori in ultima perioada care au contribuit la o problema serioasa in zona materialelor de constructii, dar un asemenea contract de o asemenea anvergura ajuta orice afacere, indiferent de dimensiuni! Totusi, desi arata super bine acei stalpi de pe centru, ma deranjeaza contrastul. Fie puneau stalpi verzi si pe ruta Fortuna - Podgoria, fie puneau stalpi gri pe Centru. Asa... e o varza gri-verzuie. Confused

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 15:38:44    Titlul subiectului: 112204

Dar firma de consultanta nu a avut atributii si in faza de executie a lucrarilor? La noi nu numai ca firma respectiva monitorizeaza permanent lucrarile, insa chiar si pentru rezolvarea unor chestiuni marunte ce apar pe santiere este musai sa analizeze situatia si sa accepte sau sa respinga o solutie propusa de catre constructor. De asemenea, periodic, santierele sunt inspectate - deci nu vizite de curtoazie, ci analiza tehnica - de catre oficiali BERD. Chiar in aceasta saptamana asteptam o astfel de delegatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 15:55:07    Titlul subiectului: 112206

Ba da, au intervenit cand a fost cazul, dar s-au strecurat si omisiuni. Oanenii sunt suspiciosi pentru ca, daca n-ai stiut radub, noi am avut primari de tot felul, chiar si unul dat in urmarire generala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1003
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 23:42:28    Titlul subiectului: 112227

Primarul Falca a spus intr-o emisiune televizata ca nu cunoaste termenul de garantie al lucrarii BERD. De asemenea, a motivat unele probleme ale lucrarii prin decesul celui mai bun inginer din firma ICIM...

Nu stiu daca nu e prematur sa acuzam acum anumite legaturi prea stranse intre primarie si ICIM, firma care a castigat aproape tot ce se putea castiga in Arad. In momentul cand exista o legatura prea directa intre executant si cel care a comandat lucrarea, firma de consultanta cred ca isi pierde din putere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2009 08:31:34    Titlul subiectului: 112235

Nu stiu daca 100% exista vreo legatura intre Primarie si ICIM, dar ceea ce e clar e ca ICIM isi permite sa construiasca la cel mai mic pret, pentru ca nici calitatea lucrarii sau a muncitorilor de pe santier nu e prea ridicata.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2009 12:07:01    Titlul subiectului: 112243

E tipic lucrarilor din Romania, primesti fonduri 100 de lei, firma zice ca pe chitante sunt cheltuiti in totalitate, dar ei iau la negru materiale si folosesc ingineri/constructori/muncitori de cea mai proasta calitate si tot acest intreg ii costa 40 de lei, restu 60 raman "firmei"

Asa e la noi, putem schimba, dar nu vrem!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2009 18:26:52    Titlul subiectului: 112309

Intradevar, prematur pentru presupuneri. Nu putem decat spera ca receptia va fi corecta si ca nu se vor "inchide ochii" pentru deficiente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 15 Iun 2009 08:15:28    Titlul subiectului: 112429

De cand cu semaforizarea intersectiei de la Podgoria (consider ca e una benefica), timpii de asteptare pentru tramvaie si pietoni cresc considerabil! Pe cand oare "unda verde" pentru tramvaie?

Si o veste buna: macazele tramvaielor care urca spre podul de la Gradiste vor fi automate, asta probabil in momentul in care se va da liber circulatiei si pe Centru. Infrastructura pare pregatita, inclusiv cu semafoarele cu sageti de directie (daca au alta denumire, rog sa ma corecteze cineva!).

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 16 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community