Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
clv Vizitator
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 19:50:54 Titlul subiectului: |
43736 |
|
Tramvaiele acelea basculanta cu care se transporta balast in santierul centrului civic mai exista sau au fost casate ?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 19:57:56 Titlul subiectului: |
43740 |
|
Au existat doua variante, una cu forme mai rotunde si una cu forme drepte, ca vagonul 001 din poza de mai sus. Primele au disparut demult, iar urmatoarele (modernizari din primele??) au ajuns in final la Arad, de unde unul a scapat sub forma tramvaiului acela de vara (01). Restul au fost probabil taiate.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 20 Ian 2007 00:49:11 Titlul subiectului: |
44242 |
|
3VU #022
--------
La redeschidere, Depoul Giurgiului a primit 2 utilitare 1VU (#12 și #14) și un Ep/V3A, #6073.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.87 kb |
Vizualizat: |
de 30912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.46 kb |
Vizualizat: |
de 30912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.16 kb |
Vizualizat: |
de 30912 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 26 Ian 2007 14:11:15 Titlul subiectului: |
44735 |
|
Iată un 3VU atunci când era nou...
Și 2VU #22, devenit 3VU #022. Mulțumesc lui Acier pentru că a reunit cele 2 părți ale celei de-a 2a poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.08 kb |
Vizualizat: |
de 30806 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
618.7 kb |
Vizualizat: |
de 30806 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
serban
Data înscrierii: 10/Ian/2007 Ultima vizita: 29/Apr/2014 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 14:19:52 Titlul subiectului: 7lll9 |
55090 |
|
Tramvai generator electric pentru sudarea sinelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.5 kb |
Vizualizat: |
de 31225 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 01 Feb 2007 23:04:09 Titlul subiectului: |
75096 |
|
Și încă un vagon utilitar... UGZ.00, Utilaj greu pentru deszăpezire". A fost produs în 1982. Avea roți cu dimatrul de 900 mm și cântărea 22 de tone. A fost casat acum aproximativ 8 ani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.34 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.04 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 01 Feb 2007 23:10:05 Titlul subiectului: |
75099 |
|
1VU #3 la începutul vieții sale. Inițial, toate 1VU aveau controlere Ep în 12 trepte... foarte ne-fiabile, care au fost rapid înlocuite cu controler-e cu 8 trepte (Thomson-Houston, Als-Thom, AEG). Totodată, se pare că peria era comandată tot printr-un controler (se pare că pe 1VU #100 din Constanța peria este încă acționată cu controler).
În prezent, vagonul #3 aparține Depoului Victoria.
În poză el trage o ,,sărăriță", o remorcă micuță pentru împrăștiat sare pe linie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.39 kb |
Vizualizat: |
de 30698 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 01 Feb 2007 23:14:56 Titlul subiectului: |
75100 |
|
1VB... pare a fi genul de vagon folosit pnetru transport de marfă... boghiurile par a fi de Ep original. De altfle, și fața este de Ep... Seamănă izbitor de mult ca structură cu #001, este posibil ca el să fi fost modernizat pe tiparul Ep/V3A, fiindu-i schimbate fața, pantograful și boghiurile, iar instalația de polizare să fi fost adăugată ulterior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.9 kb |
Vizualizat: |
de 30692 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Iul 2007 20:22:47 Titlul subiectului: |
80484 |
|
Un utilaj de sudura folosit si la modernizarea liniei de pe Soseaua Progresului. Poza este facuta vis-a-vis de Kaufland.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.34 kb |
Vizualizat: |
de 29630 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.53 kb |
Vizualizat: |
de 29630 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 20 Iul 2007 21:20:53 Titlul subiectului: |
80491 |
|
Cu o mica mentiune: Pseudo-locomotiva de sudura este intr-adevar acelasi tip ca cel folosit la Trafic Greu (PRSM-4) dar este alt vehicul; cel de acolo era PRSM-4-027, acesta pare PRSM-4-063.
Nu sunt locomotive (chiar daca par din avion), ci utilaje; ele nu sunt gandite sa traga vagoane, ci sunt niste masinarii de sudat calea autopropulsate.
Ele apartin (cel putin cea de pe Progresului) firmei Sudarec: http://www.cfr.ro/JF/romana/2000_4/sudarec.htm (in articol apar poze chiar cu astfel de monstri, la lucru cu capota ridicata) care se ocupa de fapt de caile ferate dar proabil a fost angajata/contractata si de cei care refac liniile de tramvai, avand experienta si sculele necesare. Nu stiu daca utilajele au ajuns la Sudarec pe vremea comunismului sau au fost cumparate dupa, din tarile ex-URSS.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 21 Iul 2007 00:40:41 Titlul subiectului: |
80502 |
|
În articolul din linkul lui Stfp se vorbește și despre folosirea mașinii de sudat șina ,,Taurus", o struțo-cămilă ce a existat și în dotarea R.A.T.B. până acum câțiva ani... Or fi fost mai multe asemenea utilaje, sau cea care a ajuns la R.A.T.B. a fost ex-Sudarec? Mai există așa ceva pe undeva?
|
|
Sus |
|
|
unimog
Data înscrierii: 28/Mai/2009 Ultima vizita: 21/Dec/2016 Mesaje: 56 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Iun 2009 15:44:19 Titlul subiectului: utilitare |
112336 |
|
Nu am vazut in topicul acesta nimic despre tramvaiele din anii 85-86 care au fost transportate si gandite pentru a aduce zarzavagii la piata. Imi amintesc ca erau curse speciale de la autogara Rahova, opreau la piata Rahova, apoi mergeau si spre Unirea unde intorceau. Nu mai imi amintesc decit ca erau ceva vagoane vechi cu remorca, golite de scaune cu o usa mai mare la mijloc si cu citeva scaune imprastiate, sa stea omul linga cosurile cu marfa. O avea cineva poza la asa ceva?
|
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Mar 2010 01:26:11 Titlul subiectului: #6050 - La ce foloseste, de ce ...? |
124481 |
|
La ce foloseste - exact - un tramvai ca #6050, de ce are comenzi si in spate si de ce uneori tracteaza boghiuri? Le transporta pur si simplu sau folsesc si la altceva boghiurile tractate?
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 12 Mar 2010 20:45:21 Titlul subiectului: |
124561 |
|
Existau tramvaie de marfa, dar nu le-am vazut niciodata carand altceva decat boghiuri sau mergand goale (poate se intorceau dela treaba).
Iata o imagine, din arhiva RATB. Remorca este de tip V12, cum este si cea care a mers la parada de 100 ani de RATB de anul trecut.
Vagonul motor era V56/58. Aceste vagoane, ca si cel din imagine, aveau o usa mai mare in mijloc, dar utilizarea ei era nu pentru zarzavaturi, ci pentru piese mai mari care erau incarcate (nu cred ca pietarii nu incapeau pe o usa normala de V56). Aceste vagoane au ramas insa ulterior pe post de vagoane utilitare, care transportau boghiuri si alte echipamente intre depouri si/sau URAC. Ele sunt denumite in mod generic magari, dar nu sunt evident acelasi lucru cu magarusii din URAC.
Au existat foarte multi magari de tip V56. Unul dintre ei a supravietuit sub forma vagonului restaurat 119 si altul inca mai exista sub forma vagonului S21.
Magarii V56/58 pe care i-am vazut sunt:
119,151,152,154,156,157,160,166,204,221(?)
246 (actualul 119),253 (actualul S21),267,280,328,337,348,382,397
400,434,443,446,448,449,464,466,474(?),484,494
(30 vagoane; e posibil sa fi fost mai multe).
In 1999 locul acestora a inceput sa fie luat de vagoanele EP/V3A. Unele dintre acestea au comanda in spate pentru manevre. E posibil ca tot prin spate sa fie si comanda macaralei din interiorul vagonului. Boghiurile, motoarele si alte echipamente sunt transportate la URAC pentru reparatii. Vagoanele mai fac si diverse transporturi tehnologice intre depouri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.86 kb |
Vizualizat: |
de 27191 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Mai 2010 23:10:48 Titlul subiectului: |
127310 |
|
Prezint cateva poze cu vagonul de tip Rathgeber #2663. Tramvaiele de acest tip nu mai circula, majoritatea fiind casate. Cateva dintre ele sunt folosite ca vagoane utilitare, cum este si cazul acestui vagon de la depoul Dudesti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.58 kb |
Vizualizat: |
de 26649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66 kb |
Vizualizat: |
de 26649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.67 kb |
Vizualizat: |
de 26649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.94 kb |
Vizualizat: |
de 26649 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
COSTACHE ANGEL
Data înscrierii: 23/Iun/2010 Ultima vizita: 04/Oct/2012 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Iul 2010 14:25:27 Titlul subiectului: |
130122 |
|
In urma cu cateva seri, ma aflam cu fratele meu COSTACHE MIHAIL in zona 13 Septembrie. La un moment vad un tramvai Rathgeber care se indrepta spre capatul liniei 41 din Ghencea. Eu credeam ca este un vagon de seviciu, dar cand ma uit mai atent, am vazut ca are remorca! Fratele meu spunea ca este doar motorul, insa cand se uita mai atent si vede si el ca tramvaiul avea si remorca a ramas masca, mi-a spus sa intorc masina si sa mergem dupa el. Am intors masina, si am prins tramvaiul in apropiere de capatul liniei 41. Fratele meu i-a facut semn sa opreasca. Am coborat in viteza, eu am inceput sa le povestesc ca suntem pasionati de tramvaie, ca nu am mai vazut de mult timp un Rathgeber cu remorca, in timp ce fratele meu a inceput sa il pozeze. Manipulantul si colegul lui au fost foarte amabili cu noi, au spus ca acesta este un tramvai stropitoare pentru a uda gazonul situat intre sinele de tramvai, precum si peroanele statiilor de tramvai ale liniilor 41. In interior erau amplasate cate 3 rezervoare de apa atat in vagonul motor, cat si in remorca,in fiecare rezervor incap cate 2000 l de apa, in total transportand 12.000 litri de apa. In fata avea amplasat un dispozitiv pentru udat si mai avea o improvizatie in care au amplasat doua faruri care le-au luat de la un plug de zapada model vechi. Tramvaiul nu arata foarte bine, si sunt mari probleme cu federele si cu reostatica. Am stat de vorba cu ei mai mult de 30 de minute, pana in jurul orei 0:00.
|
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Iul 2010 15:38:28 Titlul subiectului: |
130129 |
|
Am vazut si eu acest tramvai in ultimele doua seri pe Soseaua Oltenitei. Ai senzatia ca vezi o fantoma tinand cont ca aceste vagoane au disparut de mult din Bucuresti. Si eu am ramas surprins sa il vad circuland cu toate ca stiam de existenta lui. Sper sa il reconditioneze pentru muzeu fiind ultimul vagon de acest tip din Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Joi 15 Iul 2010 20:32:37 Titlul subiectului: |
130152 |
|
Pozele tramvaiului stropitoare 2416 - 3474 sunt facute marti 13 iulie 2010 intre orele 23:30 - 0:00, la capatul liniei 41 din Ghencea .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.89 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.15 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.5 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.38 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.32 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.78 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.19 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.31 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.16 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.77 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm |
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Joi 15 Iul 2010 20:42:50 Titlul subiectului: |
130155 |
|
Iata si alte poze, de data aceasta facute in vagonul motor si la bordul tramvaiului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.45 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.8 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.58 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.77 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.29 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.99 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.8 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.03 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.37 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.04 kb |
Vizualizat: |
de 26254 ori |
|
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm |
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Joi 15 Iul 2010 20:56:42 Titlul subiectului: |
130158 |
|
Si alte poze cu unele detalii ale tramvaiului stropitoare 2416 - 3474
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.16 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.12 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.93 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.6 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.54 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.74 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.07 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.93 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
203.8 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.3 kb |
Vizualizat: |
de 26248 ori |
|
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Iul 2010 21:28:50 Titlul subiectului: |
130742 |
|
Are cineva idee cum au fost introduse in vagoane acele rezervoare de apa? Din ce se vede in poze nu par sa incapa pe usi.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iul 2010 11:28:27 Titlul subiectului: |
130818 |
|
Nu are uși în spate
Probabil au fost aduse pe bucăți și asamblate înăuntru.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 01:59:15 Titlul subiectului: |
131756 |
|
Poate le-au bagat prin acoperis.
Insa cisternele sunt din plastic, motiv care ma face sa fiu sigur ca au fost asamblate in interior, fiind lipite prin "sudare".
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Sâm 27 Noi 2010 21:15:54 Titlul subiectului: |
136866 |
|
Se poate intampla ca anumite avarii la reteaua electrica de alimentare a tramvaielor sa se produca in anumite conditii extreme (sa zicem la ore tarzii sau pe viscol puternic, iar durata reparatiei sa fie estimata a fi foarte mare, sa zicem dupa oprirea viscolului sau pomparea apei in urma unei inundatii etc) si sa se impuna tractarea tramvaielor imobilizate pe traseu spre depouri.
In conditiile in care avem de-a face cu o linie de tramvai "clasica", am vazut ca se utilizeaza un camion de interventii care tracteaza tramvaiele.
Ce se intampla insa in cazul unor linii "modernizate", fie in sistem "metrou usor", fie "linie verde", precum pe 35, de exemplu, unde camionul nu poate avea acces pe linie pentru a tracta tramvaiul imobilizat ?!?
Eu ma gandeam ca ar putea fi util un fel de "tramvai-diesel", sa-i zic asa, adica sa fie actionat de un motor termic, si care in aceste fel, fiind independent de reteaua electrica de alimentare, ar putea avea acces pe portiunile de linie ramase fara alimentare si sa tracteze vehiculele imobilizate...
Insa asta ar presupune vehicule special concepute in acest scop.
Mult mai potrivita mi s-ar parea solutia unui tramvai de interventii modificat astfel incat sa fie dotat si cu un motor diesel care sa antreneze un generator electric, iar curentul rezultat sa fie utilzat pentru actionarea tramvaiului de interventii ca si sum ar fi alimentat din firul aerian.
Solutia asta mi se pare mai OK deoarece s-ar putea folosi ca "baza" un tramvai obisnuit pe care sa fie montate, suplimentar, agregatele necesare, rezultand ceva similar unei locomotive diesel-electrice, sa-i zicem asa, un fel de "tramvai diesel-electric".
Aveti idee daca RATB detine ceva similar? Sau alte companii de transport?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 27 Noi 2010 21:38:15 Titlul subiectului: |
136869 |
|
Exista anumite vehicule rutiere de interventii care au montate osii cu roti de otel cu bandaje, exact ca pentru "cale ferata". Cei de la RATP din Ploiesti am vazut intamplator ca au asa ceva. De RATB nu stiu sincer...
Sistemul asta este mai des intalnit la "masinile grele", gen excavatoare, brate pneumatice, etc. Vehiculele se numesc "road-rail". Am vazut un astfel de "exemplar" pe santier la Pasajul Basarab. In momentele in care "sunt nevoite" sa ruleze pe sine, osiile respective sunt coborate de niste pistoane hidraulice, iar intreg ansamblul este asa gandit incat, daca osiile sunt pe sine, rotile pneumatice nu ating pamantul, dar sunt in contact cu osiile metalice, punandu-le in miscare. Osiile nu au conexiune cu sistemul de transmisie, sunt independente si "moarte".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.67 kb |
Vizualizat: |
de 24831 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
|