Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele Bombardier
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Ian 2009 11:23:28    Titlul subiectului: 104939

Eu cred ca vor face fata, doar acelasi tipuri de geamuri sunt si la IVA si acolo e mult curent in vagon pe timp de vara cand sunt toate deschise.

Totusi, nu sunt de acord cu improvizatiile astea fiindca se duce naibii izolatia fonica a vagoanelor, asta era marele avantaj (pt calatori) al bombardierelor, ca sunt destul de silentioase inauntru si poti purta o conversatie cu cineva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 19:19:50    Titlul subiectului: 108172

dave a scris:
Citat:
Intrebare: Trenurile Bombardier sunt apte de circulatie in mediu exterior (ploaie, zapada, diferente mari de temperatura)?

Parerea mea este ca pot sa mearga. Uite, de exemplu la I.M.G.B. iese la suprafata. Nu cred ca pot avea probleme din cauza conditiilor meteo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionelus



Data înscrierii: 21/Dec/2008
Ultima vizita: 17/Mar/2020
Mesaje: 18
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2009 15:01:32    Titlul subiectului: Bombardier 108207

Rama Bombardier iesita din tunel:

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2009 20:50:17    Titlul subiectului: 108225

Instalatiile de pe tren sint proiectate sa functioneze afara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 20:10:59    Titlul subiectului: 109670

Ruleaza de ceva timp la tv o reclama la Orange Prepay filmata intr-un Bombardier (cea cu tipa care citeste si calatorii care ii fac loc tipului sa se aseze langa tipa). In plan indepartat se pot observa la ambele capete ale vagonului usi in locul articulatiilor. Sunt instalatii provizorii pentru filmare? Sau sunt usi montabile in caz ca se doreste, prevazute de producator?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Le 3400



Data înscrierii: 12/Apr/2008
Ultima vizita: 23/Iul/2011
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti 3 (Salajan)

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 21:46:00    Titlul subiectului: 109680

Iata si reclama cu pricina:
http://www.youtube.com/watch?v=lG2nAWfd5Ik

_________________
91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 09:03:47    Titlul subiectului: 109695

Si eu m-am intrebat acelasi lucru ieri.
Cred ca le-au pus ca sa izoleze actorii videoclipului fata de restul calatori ai trenului, intrucat nu au inchiriat un intreg tren de metrou doar pt filmare.
Deci alt scop decat pt cel al filmarii nu vad sa fie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 17:26:28    Titlul subiectului: 110050

S-ar putea sa existe o optiune de buy-back, astfel incat bombardierele se fie tinute 10-15 ani, dupa care sa fie vandute unei tari mai slab dezvoltate. Cu banii partial recuperati plus o mica investitie se pot avea astfel trenuri noi constant.

Problema e ca s-ar putea sa nu se potriveasca Bombardierele astea in alte sisteme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Apr 2009 00:57:10    Titlul subiectului: 110062

De care sisteme, in gemeral sistemele ATO si ATP sint cam aceleasi la nivel european , se pare ca si americanii au tendinta de a sa orienta spre aceste sisteme fiind foarte sigure dar sitemul facut de x nu este compatibil cu Y
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Apr 2009 19:54:19    Titlul subiectului: 110102

Ecartament, dimensiunea tunelurilor, modelul captatorilor, curbele si pantele, lungimile peroanelor si mii de alti factori care pot difera de la o retea la alta Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 14:30:01    Titlul subiectului: 110138

In principiu, desi poate teoretic nu accepti, aproape, daca nu chiar toate lucrurile sunt standardizate la nivelul anului 2009. Nimeni nu-si mai permite sa faca un lucru nestandardizat, poate numai in cazuri exceptionale cand e nevoie de un lucru extrem de special si care nu se gaseste pe piata. Metrourile sunt deja standardizate cred ca in totalitate.
Ce te-ai face de exemplu la masini, becurile de faruri, pozitie, etc sa fie unicat pentru nu stiu ce marca ? Iti dai seama cat ar costa sa-ti proiectezi/realizezi propriile becuri ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 21:00:04    Titlul subiectului: 110174

La aparatura de exemplu aproape nimic nu e standardizat. Telefoanele, camerele, televizoarele, majoritatea au accesorii incompatibile cu alte marci (incarcatoare / alimentatoare, carduri de memorie, mufe etc).

Aceeasi discrepanta poate aparea si la metrouri (rusii, ucrainienii, englezii - au ecartamente diferite). Nu sunt pus la punct cu detalii, insa sunt convins ca sunt diferente si mai mari la nivelul statiilor si al infrastructurii (dimensiuni in general). Poate s-ar putea face modificarile necesare si ar merge acest sistem de buy-back, dar, spre deosebire de masini, s-ar gasi cumparatori?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 21:07:48    Titlul subiectului: 110177

Sunt aspecte diferite, incarcatoarele sunt diferite ca sa te oblige sa le iei tot de la ei. Ori firma BM de exemplu nu-si permite sa faca metrouri pentru fiecare tara in parte. Ea face module de BM -uri (parca modulul minim la BM e de 4 vagoane). Eu, din Africa Neagra de exemplu, daca ma apuc sa fac un metrou intai studiez piata si apoi ma apuc sa sap tunelele, ca sa-mi intre BM -ul in ele. Eu asa vad lucrurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 21:53:12    Titlul subiectului: 110183

Te contrazic. Bombardier face metrouri proiectate strict pentru o retea de metrou. Asa se face ca Movia are profilul trapezoidal ca IVA, sau ca metrourile din New York si Washington arata la fel cu predecesoarele lor care nu erau proiectate de suedezi. Cauta pe site-ul lor toate produsele si o sa vezi ca au la activ cateva zeci de modele, diferite pentru fiecare oras Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 16:34:24    Titlul subiectului: 111456

Inca o reclama Orange PrePay ma scandalizeaza Laughing Ce-i drept e oarecum veche, insa apare din nou un Bombardier modificat. E vorba de o bara verticala in dreptul usilor pe mijlocul vagonului exact ca in metrourile vechi. Nu gasesc reclama pe youtube, sa vad cum e prinsa bara de plafon (pentru ca apar cateva cadre si cu acel unghi)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 257
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 23:44:50    Titlul subiectului: 112737

Am observat ca de astazi a fost reactivat sistemul de deschidere a usilor din acel buton care se afla pe centrul lor la BM-urile de pe ambele magistrale. Imi amintesc ca acest sistem a functionat o perioada scurta doar cand au sosit primele trenuri de pe M2, apoi s-a renuntat. Ma intreb cu ce prilej s-a luat hotararea de a reveni la starea initiala Confused
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 06:25:49    Titlul subiectului: 112740

Probabil e legata de intrarea in vacanta a elevilor. La ore tarzii este ok, nu are sens sa deschizi toate usile cand sunt folosite doar 2 de la fiecare vagon.

Dar la ore de varf, cand intri in statie si vezi peronul plin, trebuie sa fii cel putin nesimtit sa nu deschizi direct usile. Pentru ca oricum apesi pe un buton, d c sa nu apesi pe cel care trebuie. Probabil vor sa piarda mai mult timp in statii. Sau sa se pastreze mai bine caldura din vagoane.

Cred ca este un ordin primit de mecanici, pentru ca in cazul tututor celor 4 trenuri cu care am mers usile nu se deschideau toate automat.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 13:41:02    Titlul subiectului: 112758

Mai nasol e cand se intampla sa nu se deschida din prima, sa apesi ca istericul doar-doar o face contact si exact cand sa dea mecanicul semnalul de inchidere a usilor sa ti se deschida si usa ta, pierzand astfel si timpul tau si al celorlalti care trebuie sa te astepte. Si era ora 9.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Yuri



Data înscrierii: 14/Mai/2008
Ultima vizita: 09/Mar/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 14:14:43    Titlul subiectului: 112760

Panica e ca ieri la ora 6 seara cand metroul era plin, usile se deschideau de la buton. Ceea ce nu duce decat la o intarziere de cateva secunde in fiecare statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 15:32:13    Titlul subiectului: 112765

Ice a scris:
Am observat ca de astazi a fost reactivat sistemul de deschidere a usilor din acel buton care se afla pe centrul lor la BM-urile de pe ambele magistrale. Imi amintesc ca acest sistem a functionat o perioada scurta doar cand au sosit primele trenuri de pe M2, apoi s-a renuntat. Ma intreb cu ce prilej s-a luat hotararea de a reveni la starea initiala Confused

Nu a fost reactivat , el se afla in functiune tot timpul , doar trebuie invirtit un buton pentru a face trecerea vezi poza http://tramclub.org/files/bord_401.jpg consola centrala
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2020
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 18:33:09    Titlul subiectului: 112769

Ar putea fi folosite ca la tramvaie, adica usa poate fi deschisa local, de la buton, sau de la wattman, cand e aglomeratie; conducatorul decide ce mod e utilizat.
Ar fi util daca usile ar avea memorie, odata apasat butonul la intrarea in statie, sa se deschida usa dupa oprire automat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 21:02:27    Titlul subiectului: 112775

Eu am circulat in weekend pe M1 si am observat ca lumea era destul de confuza. Multi calatori care vroiau sa coboare fugeau la alta usa, la care se apasase pe buton, crezand ca cea cu pricina era defecta. Un moment amuzant s-a petrecut la Dristor 2 cand nimeni nu se urca in singurul tren aflat in statie, pentru ca toate usile erau inchise si metroul gol. Pana la urma cineva a avut stralucita idee sa apese pe buton, altfel trenul ar fi plecat gol. Razz In fine, cred ca trebuia anuntata de catre Metrorex aceasta activare a sistemului de deschidere manuala a usilor, pentru a evita situatii neplacute ca cele de mai sus.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 21:36:45    Titlul subiectului: 112784

Spuneti-mi si mie pls care este lungimea unui vagon de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 21:42:26    Titlul subiectului: 112787

Lungimea teoretica a peronului este de 120 m. Tinand cont ca incap 6 vagoane, rezulta ca un vagon are aproximativ 20 m.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2020
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 06:24:07    Titlul subiectului: 112795

Un vagon de IVA avea 18 m, si cred ca si la BM e la fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 7 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community