Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Ian 2009 11:23:28 Titlul subiectului: |
104939 |
|
Eu cred ca vor face fata, doar acelasi tipuri de geamuri sunt si la IVA si acolo e mult curent in vagon pe timp de vara cand sunt toate deschise.
Totusi, nu sunt de acord cu improvizatiile astea fiindca se duce naibii izolatia fonica a vagoanelor, asta era marele avantaj (pt calatori) al bombardierelor, ca sunt destul de silentioase inauntru si poti purta o conversatie cu cineva. |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 19:19:50 Titlul subiectului: |
108172 |
|
dave a scris:
Citat: | Intrebare: Trenurile Bombardier sunt apte de circulatie in mediu exterior (ploaie, zapada, diferente mari de temperatura)? |
Parerea mea este ca pot sa mearga. Uite, de exemplu la I.M.G.B. iese la suprafata. Nu cred ca pot avea probleme din cauza conditiilor meteo. |
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 15:01:32 Titlul subiectului: Bombardier |
108207 |
|
Rama Bombardier iesita din tunel:
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 20:50:17 Titlul subiectului: |
108225 |
|
Instalatiile de pe tren sint proiectate sa functioneze afara |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 20:10:59 Titlul subiectului: |
109670 |
|
Ruleaza de ceva timp la tv o reclama la Orange Prepay filmata intr-un Bombardier (cea cu tipa care citeste si calatorii care ii fac loc tipului sa se aseze langa tipa). In plan indepartat se pot observa la ambele capete ale vagonului usi in locul articulatiilor. Sunt instalatii provizorii pentru filmare? Sau sunt usi montabile in caz ca se doreste, prevazute de producator? |
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 21:46:00 Titlul subiectului: |
109680 |
|
Iata si reclama cu pricina:
http://www.youtube.com/watch?v=lG2nAWfd5Ik _________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Apr 2009 09:03:47 Titlul subiectului: |
109695 |
|
Si eu m-am intrebat acelasi lucru ieri.
Cred ca le-au pus ca sa izoleze actorii videoclipului fata de restul calatori ai trenului, intrucat nu au inchiriat un intreg tren de metrou doar pt filmare.
Deci alt scop decat pt cel al filmarii nu vad sa fie. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2009 17:26:28 Titlul subiectului: |
110050 |
|
S-ar putea sa existe o optiune de buy-back, astfel incat bombardierele se fie tinute 10-15 ani, dupa care sa fie vandute unei tari mai slab dezvoltate. Cu banii partial recuperati plus o mica investitie se pot avea astfel trenuri noi constant.
Problema e ca s-ar putea sa nu se potriveasca Bombardierele astea in alte sisteme. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Apr 2009 00:57:10 Titlul subiectului: |
110062 |
|
De care sisteme, in gemeral sistemele ATO si ATP sint cam aceleasi la nivel european , se pare ca si americanii au tendinta de a sa orienta spre aceste sisteme fiind foarte sigure dar sitemul facut de x nu este compatibil cu Y |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Apr 2009 19:54:19 Titlul subiectului: |
110102 |
|
Ecartament, dimensiunea tunelurilor, modelul captatorilor, curbele si pantele, lungimile peroanelor si mii de alti factori care pot difera de la o retea la alta |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 14:30:01 Titlul subiectului: |
110138 |
|
In principiu, desi poate teoretic nu accepti, aproape, daca nu chiar toate lucrurile sunt standardizate la nivelul anului 2009. Nimeni nu-si mai permite sa faca un lucru nestandardizat, poate numai in cazuri exceptionale cand e nevoie de un lucru extrem de special si care nu se gaseste pe piata. Metrourile sunt deja standardizate cred ca in totalitate.
Ce te-ai face de exemplu la masini, becurile de faruri, pozitie, etc sa fie unicat pentru nu stiu ce marca ? Iti dai seama cat ar costa sa-ti proiectezi/realizezi propriile becuri ? |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 21:00:04 Titlul subiectului: |
110174 |
|
La aparatura de exemplu aproape nimic nu e standardizat. Telefoanele, camerele, televizoarele, majoritatea au accesorii incompatibile cu alte marci (incarcatoare / alimentatoare, carduri de memorie, mufe etc).
Aceeasi discrepanta poate aparea si la metrouri (rusii, ucrainienii, englezii - au ecartamente diferite). Nu sunt pus la punct cu detalii, insa sunt convins ca sunt diferente si mai mari la nivelul statiilor si al infrastructurii (dimensiuni in general). Poate s-ar putea face modificarile necesare si ar merge acest sistem de buy-back, dar, spre deosebire de masini, s-ar gasi cumparatori? |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 21:07:48 Titlul subiectului: |
110177 |
|
Sunt aspecte diferite, incarcatoarele sunt diferite ca sa te oblige sa le iei tot de la ei. Ori firma BM de exemplu nu-si permite sa faca metrouri pentru fiecare tara in parte. Ea face module de BM -uri (parca modulul minim la BM e de 4 vagoane). Eu, din Africa Neagra de exemplu, daca ma apuc sa fac un metrou intai studiez piata si apoi ma apuc sa sap tunelele, ca sa-mi intre BM -ul in ele. Eu asa vad lucrurile. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 21:53:12 Titlul subiectului: |
110183 |
|
Te contrazic. Bombardier face metrouri proiectate strict pentru o retea de metrou. Asa se face ca Movia are profilul trapezoidal ca IVA, sau ca metrourile din New York si Washington arata la fel cu predecesoarele lor care nu erau proiectate de suedezi. Cauta pe site-ul lor toate produsele si o sa vezi ca au la activ cateva zeci de modele, diferite pentru fiecare oras |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 16:34:24 Titlul subiectului: |
111456 |
|
Inca o reclama Orange PrePay ma scandalizeaza Ce-i drept e oarecum veche, insa apare din nou un Bombardier modificat. E vorba de o bara verticala in dreptul usilor pe mijlocul vagonului exact ca in metrourile vechi. Nu gasesc reclama pe youtube, sa vad cum e prinsa bara de plafon (pentru ca apar cateva cadre si cu acel unghi) |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Lun 22 Iun 2009 23:44:50 Titlul subiectului: |
112737 |
|
Am observat ca de astazi a fost reactivat sistemul de deschidere a usilor din acel buton care se afla pe centrul lor la BM-urile de pe ambele magistrale. Imi amintesc ca acest sistem a functionat o perioada scurta doar cand au sosit primele trenuri de pe M2, apoi s-a renuntat. Ma intreb cu ce prilej s-a luat hotararea de a reveni la starea initiala _________________
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 06:25:49 Titlul subiectului: |
112740 |
|
Probabil e legata de intrarea in vacanta a elevilor. La ore tarzii este ok, nu are sens sa deschizi toate usile cand sunt folosite doar 2 de la fiecare vagon.
Dar la ore de varf, cand intri in statie si vezi peronul plin, trebuie sa fii cel putin nesimtit sa nu deschizi direct usile. Pentru ca oricum apesi pe un buton, d c sa nu apesi pe cel care trebuie. Probabil vor sa piarda mai mult timp in statii. Sau sa se pastreze mai bine caldura din vagoane.
Cred ca este un ordin primit de mecanici, pentru ca in cazul tututor celor 4 trenuri cu care am mers usile nu se deschideau toate automat. _________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 13:41:02 Titlul subiectului: |
112758 |
|
Mai nasol e cand se intampla sa nu se deschida din prima, sa apesi ca istericul doar-doar o face contact si exact cand sa dea mecanicul semnalul de inchidere a usilor sa ti se deschida si usa ta, pierzand astfel si timpul tau si al celorlalti care trebuie sa te astepte. Si era ora 9. |
|
Sus |
|
|
Yuri
Data înscrierii: 14/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Apr/2022 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 14:14:43 Titlul subiectului: |
112760 |
|
Panica e ca ieri la ora 6 seara cand metroul era plin, usile se deschideau de la buton. Ceea ce nu duce decat la o intarziere de cateva secunde in fiecare statie. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 15:32:13 Titlul subiectului: |
112765 |
|
Ice a scris: | Am observat ca de astazi a fost reactivat sistemul de deschidere a usilor din acel buton care se afla pe centrul lor la BM-urile de pe ambele magistrale. Imi amintesc ca acest sistem a functionat o perioada scurta doar cand au sosit primele trenuri de pe M2, apoi s-a renuntat. Ma intreb cu ce prilej s-a luat hotararea de a reveni la starea initiala |
Nu a fost reactivat , el se afla in functiune tot timpul , doar trebuie invirtit un buton pentru a face trecerea vezi poza http://tramclub.org/files/bord_401.jpg consola centrala |
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 18:33:09 Titlul subiectului: |
112769 |
|
Ar putea fi folosite ca la tramvaie, adica usa poate fi deschisa local, de la buton, sau de la wattman, cand e aglomeratie; conducatorul decide ce mod e utilizat.
Ar fi util daca usile ar avea memorie, odata apasat butonul la intrarea in statie, sa se deschida usa dupa oprire automat. |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 21:02:27 Titlul subiectului: |
112775 |
|
Eu am circulat in weekend pe M1 si am observat ca lumea era destul de confuza. Multi calatori care vroiau sa coboare fugeau la alta usa, la care se apasase pe buton, crezand ca cea cu pricina era defecta. Un moment amuzant s-a petrecut la Dristor 2 cand nimeni nu se urca in singurul tren aflat in statie, pentru ca toate usile erau inchise si metroul gol. Pana la urma cineva a avut stralucita idee sa apese pe buton, altfel trenul ar fi plecat gol. In fine, cred ca trebuia anuntata de catre Metrorex aceasta activare a sistemului de deschidere manuala a usilor, pentru a evita situatii neplacute ca cele de mai sus. _________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 21:36:45 Titlul subiectului: |
112784 |
|
Spuneti-mi si mie pls care este lungimea unui vagon de metrou. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 21:42:26 Titlul subiectului: |
112787 |
|
Lungimea teoretica a peronului este de 120 m. Tinand cont ca incap 6 vagoane, rezulta ca un vagon are aproximativ 20 m. |
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Iun 2009 06:24:07 Titlul subiectului: |
112795 |
|
Un vagon de IVA avea 18 m, si cred ca si la BM e la fel. |
|
Sus |
|
|
|