Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele vechi ale transportului local din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 21:25:48    Titlul subiectului: 104454

Daca ar fi sa facem o comparatie intre "vechi" si "foarte vechi", la capitolul functionare si intretinere corespunzatoare s-ar afirma detasat doua autobuze si anume: "gloria anilor '93", adica MKG si "gloria anilor '96", mai precis TZG. Daca pe cel din urma l-am postat in cadrul mesajului anterior, intr-o forma excelenta de functionare si cu un aspect impecabil, a sosit timpul sa vedem cateva fotografii si cu veteranul MKG; despre acesta pot spune ca a fost cel mai ingrijit si mai intretinut autobuz din intregul lot, a fost manevrat cu grija iar motorul si echipamentele tehnice din dotare nu au dat pana in prezent prea mari batai de cap mecanicilor. Intr-un cuvant, un autobuz realizat "ca la carte" de uzinele ROCAR si intretinut corespunzator de personalul Transurb-ului.
Imi amintesc ca a fost o perioada de timp (pe la sfarsitul anilor '90) cand MKG a deservit luni bune doar Curse Conventie. Pana in prima jumatate a anilor 2000 a deservit si trasee locale dintre care, cel mai des a rulat pe linia 29. Ca aspect interior, MKG a fost dotat cu mocheta cu striuri inguste (inca rezistenta!), banchete imburetate de culoare maron (inlocuite intre timp cu altele, de culoare alba), panouri laterale si de protectie in zonele de acces aferente usilor de culoare maron inchis, panouri superioare de culoare alba, elementi de fixare metalici, tot de culoare alba. De asemenea, MKG a avut girofar de interventii montat deasupra cabinei soferului, far de iluminare exterioara pentru accesul la usile II si III (de culoare neagra, provenind de la un tractor), iluminarea superioara pentru accesul la usi era mereu functionala, la fel si sistemul de balizare, in plus, in salon, in panoul de comanda al celei de-a doua usi era montat un difuzor ce reda in salon muzica pe care o asculta soferul in cabina.



0185 - MKG vedere frontala (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.42 kb
 Vizualizat:  de 18557 ori

0185 - MKG vedere frontala (17.01.2009).JPG



0186 - MKG vedere laterala 1 (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.93 kb
 Vizualizat:  de 18557 ori

0186 - MKG vedere laterala 1 (17.01.2009).JPG



0188 - MKG vedere laterala 2 (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.62 kb
 Vizualizat:  de 18557 ori

0188 - MKG vedere laterala 2 (17.01.2009).JPG



0189 - MKG vedere laterala 3 (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.6 kb
 Vizualizat:  de 18557 ori

0189 - MKG vedere laterala 3 (17.01.2009).JPG



0187 - MKG roata axa A (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.74 kb
 Vizualizat:  de 18557 ori

0187 - MKG roata axa A (17.01.2009).JPG



0191 - MKG vedere interioara (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.87 kb
 Vizualizat:  de 18557 ori

0191 - MKG vedere interioara (17.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 23:46:39    Titlul subiectului: 104464

La http://www.przegubowiec.com am descoperit o poza cu ROCAR-ul U 312 B cu numarul de parc YUD. Poza dateaza din anul 2002. In spatele lui YUD se observa, partial, un alt ROCAR U 312 B, cu numarul de parc GGE. In 2002 inca se mai pastrau, la unele autobuze, afisajul pe panza de deasupra cabinei soferului... Imi amintesc ca, prin 2003-2004 YUD a avut autocolante cu reclame la o marca de bere fabricata local (sub licenta), Damburger, care acoperea ochiul pentru afisajul traseului de dupa cea de-a doua usa; prin urmare, soferul a fixat placuta traseului pe primul geam de dupa cea de-a doua usa, ca pe vremurile batranelor DAC-uri 117...


YUD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.33 kb
 Vizualizat:  de 18545 ori

YUD.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 17:03:39    Titlul subiectului: 105618

As vrea sa stiu cate vehicule mai sunt disponibile, pe tipuri de producatori. De exemplu : MAZ 30 vehicule, DAB 20 vehicule (din care 2 casate), etc..

Are cineva situatia exacta a parcului Transurb? Aici includ si vehiculele care nu mai ies pe trasee urbane dar apar pe cursele conventie. Multumesc anticipat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 18:01:08    Titlul subiectului: 105629

Situatia este astfel(am sa scriu si numele fiecarui autobuz/midibuz disponibil,cele casate "au murit"deci nu mai are rost):
Autobuze Rocar:BWV,BWW,CHE,CHF,CHG,GGE,GGG,EFO,PNY,SHO,SHP-11 Autobuze;
Autobuze DAC:BZE,BZF,JEU,JEV,MKA,MKG,TGO,TGP,TGR,TZF,TZG,TZH,YGG,YGJ,YGK-15 Autobuze
Autobuze Rocar De Simon:PNN,PNO-2 Autobuze
Autobuze DAB:DWH(?),DWI,DWJ,DWK,DWL,DWM,DWN,DWO,DWP,DWR,FPU,FPV,FPW,FPX(?),FPY,FPZ,FRA,FRC,FRD,FRE-20 Autobuze
Autobuze MAZ:601-630-30 Autobuze
Midibuze Isuzu:EEJ,EEL,JTE,WZG,WZH,WZJ,WZK,WZL,WZM,WZN,WZO,WZP,XDL,XDM,XDN,XDO,YRA,YRB,YRC,YRD,YRE-21 Midibuze
Midibuze Prestij:LXA,LXB,LXC,LXD,MAO(?),MAU,MAV,MAW,MAY,MIE,MIJ,MKN,MKO,MKP,MRM,MRN,MRO,MRP,MRR,MRU-20 Midibuze
Midibuze Cobra:CEY,CIH,CIJ,CIK,CKW,UEE,UMN,UMO,UUV,UXA,UXB,UXC,VOD,VOE,WKC-15 Midibuze
+1 Autocar Isuzu(WUM)
Troleibuze Ikarus:1269,1270,1271-3 Troleibuze
Troleibuze MAZ:1400-1409-10 Troleibuze.

Facand o evaluare,observam ca Transurb-ul s-ar descurca mult mai bine in transportul Galatean daca ar fi repartizate corect mijloacele de transport si ar iesi la strada zilnic macar trei sferturi din ele(si nu pe Curse Conventii-pentru aceste curse exista Atlas de ex.) Scuze pt.un mic off-topic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 10:25:42    Titlul subiectului: 105669

La autobuzele ROCAR mai exista si YUD,YUE.
La midibuze Isuzu: WZK a fost casat, dar mai exista WZR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 19:03:30    Titlul subiectului: 105683

Da, aveti dreptate...nu stiu cum l-am uitat pe YUD si YUE..Deci rectific-13 Autobuze Rocar...

Ultima modificare efectuată de către deprodio la Sâm 07 Feb 2009 11:41:06, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 21:43:41    Titlul subiectului: 105694

WZR a fost casat la sfarsitul anului 2008, impreuna cu JTD, ambele aveau motoarele terminate. In cursul ultimei vizite la Transurb le-am vazut pe amandoua in tarcul de casare, WZR mai avea doar tablele laterale si parbrizul iar JTD era descompletat in proportie de 70%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 00:09:10    Titlul subiectului: 106860

Zilele acestea am dat peste o notita despre loturile de autobuze gri-maronii achizitionate in octombrie respectiv noiembrie 1988. Prezentarea de mai jos vine in completarea celor spuse deja de colegul nostru, cg2005.
3611 a fost transformat in Asistenta Tehnica dupa ce si-a incheiat "activitatea urbana"; a pierdut articulatia si i s-a sudat posteriorul unui autobuz din vechea generatie (cu stopuri dreptughiulare), vospit in galben cu dungi negre.
3698 a functionat destul de putin, majoritatea timpului petrecandu-si-l prin atelierele Transurb-ului. Am aflat recent ca acest autobuz a avut trei reparatii majore la motor in decurs de un an iar sistemul de transmisie si cutia de viteze au constituit si ele o problema cu care s-au confruntat deseori mecanicii Transurb-ului.
3643, 3648 si 3693 se pare ca au fost cele mai bine realizate din acest lot. 3643 si 3693 au facut intr-o perioada de timp reclama la cotidianul local "Viata Libera" (varianta portocaliu cu dunga alba).
8265 si 8293 au fost casate fara sa fi primit, pe parcursul activitatii lor, vre-un strat de vospea diferit de cel din fabrica. Atat 8265 cat si 8293 rulau deseori pe traseele de port si pe bine-cunoscutul 26, ele fiind cel mai des utilizate autobuze din lot. Imi amintesc ca 8265, spre finalul activitatii sale avea plasticurile stopurilor sparte iar becurile atarnau cu tot cu soclii in afara locasurilor aferente... Bara din spate era indoita iar burduful terminat. In plus, suspensia pentru roata dreapta a articulatiei era terminata. Canatele usilor erau descentrate iar tablele laterale zgaraiate si indoite, in special in zonele de extremitate. 8293 se prezenta cam in aceeasi situatie, in plus avea panouri din tabla pentru doua geamuri ale canatelor de dupa articulatie. Semnalizarile laterale erau terminate iar aspectul interior uzat datorita izolatiei slabe.
Despre 8270 se spune ca ar mai fi avut o schema de culoare in cea de-a doua jumatate a activitatii sale: galben cu dunga mediana albastra. Eu nu-mi amintesc de asa ceva... posibil insa sa fi avut.
Cu 8266 am calatorit deseori pe traseul 28, chiar la putin timp dupa introducerea in circuitul urban. La interior avea banchete imburetate, invelite in vinilin maron, panouri laterale maron deschis iar cele superioare gri deschis. Sistemul de iluminare in salon era functional pe o singura ramura (cea dreapta). In plus, era singurul autobuz care l-am vazut la Galati cu sistem de iluminare activa pentru articulatie.
8377 avea mereu probleme cu suspensiile fata si spate; autobuzul statea de multe ori "ridicat de burduf" (ca sa folosesc un termen muncitoresc), cu botul si posteriorul lasate. Am calatorit rareori cu el, dupa refacere fiind mai mult folosit pe Curse Conventie.
8378 a fost unul dintre "activele" lotului, el circuland pe majoritatea traseelor. A fost refacut in proportie de 80% in cadrul unui RK si utiliat mai apoi deseori pe Curse Conventie pentru combinatul siderurgic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 15:20:07    Titlul subiectului: 109528

Incet dar sigur, vechiul parc auto al Transurb-ului incepe sa dispara. De la utlima vizita si pana in prezent au mai cedat doua autobuze, dintre care unul pe motive de oboseala tehnica iar celalalt (probabil) datorita unei defectiuni la puntea spate (TGP si CHG), in plus, trei dintre autobuze sunt transferate la depoul de tramvaie de langa General (YGG, JEU si JEV) si nu stiu daca mai sunt functionale sau au fost dezmembrate acolo. Doua autobuze - TGO si TGR - nu le-am gasit in curte, fie ca erau pe Curse Conventii, fie se aflau in vreo hala de reparatii si nu le-am observat.
Cele doua veterane - MKA si MKG - continua sa deserveasca Cursele Conventie. MKA pare mai deteriorat ca MKG, in plus a avut bara spate schimbata si re-vopsita (probabil luata de la MKF).
BZE era pregatit pentru Cursele Speciale, alaturi de TZH. BZE poate fi urmatorul candidat la casare, judecand dupa oboseala motorului. Nici TZH nu e prea departe de Tarcul de Casare. "Cicatricile" exterioare nu au mai fost tratate, inca un semn asupra principiului "ceea ce cedeaza se caseaza".
BZF arata mult mai ingrijit la exterior iar motorul sau nu da deocamdata semne de oboseala.
TZG ramane bijuteria "ROCAR 112" a Transurb-ului. Cred ca dupa ce isi va incheia perioada de activitate (daca nu va suferi vre-un accident, acea perioada se anunta lunga si glorioasa) va putea fi depus intr-un muzeu. Un alt caz fericit este colegul de lot TZF, pregatit pentru Conventii.
YGJ si YGK se mentin deocamdata in conditii bune de functionare. YGK continua sa poarte reclama la "Cosmote" in timp ce RK-ul major din 2007 pare sa tina YGJ-ul departe de zona de casare. De asemenea, bara posterioara a lui YGK a fost inlocuita cu cea de la o "mai veche cunostiinta": MKB.



0312 - MKG & MKA (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.68 kb
 Vizualizat:  de 18220 ori

0312 - MKG & MKA (14.04.2009).jpg



0309 - cabina MKA (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.06 kb
 Vizualizat:  de 18220 ori

0309 - cabina MKA (14.04.2009).jpg



0264 - BZE (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.9 kb
 Vizualizat:  de 18220 ori

0264 - BZE (14.04.2009).jpg



0311 - BZF (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.82 kb
 Vizualizat:  de 18220 ori

0311 - BZF (14.04.2009).jpg



0315 - BZF (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.97 kb
 Vizualizat:  de 18220 ori

0315 - BZF (14.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 15:22:21    Titlul subiectului: 109529

Si al doilea set de poze in ceea ce priveste ROCAR-urile mai sus amintite:


0259 - TZF (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.94 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

0259 - TZF (14.04.2009).jpg



0338 - TZG (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.24 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

0338 - TZG (14.04.2009).jpg



0262 - TZH (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.76 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

0262 - TZH (14.04.2009).jpg



0263 - TZH (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.94 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

0263 - TZH (14.04.2009).jpg



0340 - YGJ (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.62 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

0340 - YGJ (14.04.2009).jpg



0335 - YGK (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.58 kb
 Vizualizat:  de 18219 ori

0335 - YGK (14.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 21:52:14    Titlul subiectului: 109567

Sa vedem acum si sectorul ROCAR-urilor U 312 B, sau mai precis ce a ramas din acesta. Am sesizat cateva absente insa din nou nu stiu daca respectivele autobuze au fost retrase in hala de reparatii sau erau trimise pe Curse Conventii in momentele in care am efectuat pozele. Absentele sunt: PNY, SHO, BWV si CHE.
Un posibil candidat la casare este ROCAR-ul EFO, tras in zona halelor de reparatii. Pe langa exteriorul destul de carpit, autobuzul da semne de oboseala. De asemenea, am remarcat montate la exterior diverse piese de la alte autobuze casate; de exemplu primul canat al celei de-a treia usi apartine ROCAR-ului GGI (usor de recunoscut dupa autocolantele albe) iar panoul lateral de dupa prima usa apartine ROCAR-ului GGF.
Unul dintre veterane, membru al primului lot achizitionat de Transurb in 1996, avea zi de odihna. Este vorba de SHP, revopsit cu cateva luni in urma si inca aflat intr-o stare buna de functionare. Din pacate, colegii de lot pe care ii stiam ramasi in functiune nu erau in parc.
YUD si YUE continua sa deserveasca Cursele Conventie. Se spune ca, desi YUE are exteriorul mult mai degradat ca YUD, la partea tehnica lucrurile stau pe dos.
GGE sau "spalacitul" - dupa cum l-au mai denumit colaboratorii mei continua sa se mentina departe de tarcul de casare. Am avut ocazia sa-l remarc si pe GGG, unul dintre autobuzele care a facut cu brio fata pe traseul 35. Se spune ca in urma cu cateva saptamani s-a incercat introducerea unui MAZ pe acest traseu insa autobuzul a cedat foarte repede si astfel greul a cazut tot pe "veterane".
Atat GGE cat si GGG sunt utilizate pe Cursele Conventie pentru Combinat.
De asemenea, un alt autobuz activ este CHF, detinatorul unui motor bun, care deocamdata evita sa dea semne de oboseala.
Sa vedem doua seturi de poze:



0345 - EFO (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.13 kb
 Vizualizat:  de 18179 ori

0345 - EFO (14.04.2009).jpg



0347 - EFO (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.59 kb
 Vizualizat:  de 18179 ori

0347 - EFO (14.04.2009).jpg



0348 - EFO (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.48 kb
 Vizualizat:  de 18179 ori

0348 - EFO (14.04.2009).jpg



0341 - SHP (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.3 kb
 Vizualizat:  de 18179 ori

0341 - SHP (14.04.2009).jpg



0337 - BWW (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.04 kb
 Vizualizat:  de 18179 ori

0337 - BWW (14.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 22:06:30    Titlul subiectului: 109569

Al doilea set de poze


0313 - YUD (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.81 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

0313 - YUD (14.04.2009).jpg



0266 - YUE (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.12 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

0266 - YUE (14.04.2009).jpg



0334 - GGE (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.32 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

0334 - GGE (14.04.2009).jpg



0339 - GGG (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.09 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

0339 - GGG (14.04.2009).jpg



0314 - CHF (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.01 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

0314 - CHF (14.04.2009).jpg



0333 - CHF (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.45 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

0333 - CHF (14.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 22:09:07    Titlul subiectului: 109570

Si un ultim det de poze, avand in prim-plan ROCAR-ul CHG, aflat in curs de descompletare in cadrul parcului, intrucat tarcul de casare este deja plin. De asemenea, am realizat si cateva poze cu zona care a determinat - probabil - casarea acestui autobuz. Din cate imi amintesc, in 2007, CHG a trecut printr-un RK amanuntit in urma caruia arata ca nou. Se pare totusi ca incidentul suferit a determinat retragerea prematura. Nu am reusit sa aflu ceea ce a patit CHG, poate din pozele de mai jos putem totusi sa formulam cateva ipoteze...


0320 - CHG (14.04.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.75 kb
 Vizualizat:  de 18176 ori

0320 - CHG (14.04.2009).JPG



0322 - CHG (14.04.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.25 kb
 Vizualizat:  de 18176 ori

0322 - CHG (14.04.2009).JPG



0323 - CHG (14.04.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.29 kb
 Vizualizat:  de 18176 ori

0323 - CHG (14.04.2009).JPG



0324 - CHG (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.08 kb
 Vizualizat:  de 18176 ori

0324 - CHG (14.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 11:41:19    Titlul subiectului: 109708

Miscat de nostalgia "vremilor" de odinioara, am cautat prin arhiva mea de fotografii unde am gasit ultimele poze pe care le-am realizat ROCAR-urilor JEU si YGG. Pana voi avea noi informatii despre acestea, postez fotografiile amintite anterior:


1979 - JEU (octombrie 2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.67 kb
 Vizualizat:  de 18136 ori

1979 - JEU (octombrie 2008).jpg



1980 - JEU (octombrie 2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.9 kb
 Vizualizat:  de 18136 ori

1980 - JEU (octombrie 2008).jpg



1922 - YGG (octombrie 2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.37 kb
 Vizualizat:  de 18136 ori

1922 - YGG (octombrie 2008).jpg



1326 - YGG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.59 kb
 Vizualizat:  de 18107 ori

1326 - YGG.jpg



0118 - JEV (ultima oara in autobaza).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.18 kb
 Vizualizat:  de 18107 ori

0118 - JEV (ultima oara in autobaza).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2009 20:45:37    Titlul subiectului: 109819

Dupa mult timp de absenta pe traseele locale,astazi(19.04) autobuzul DAC "TZF"a circulat pe traseul 35...este o minune sa mai circuli cu asemenea autobuze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 20:50:05    Titlul subiectului: 112591

Pe masura ce ne apropiem de jumatatea verii anului 2009, tot mai multe autobuze autohtone nu mai trec de I.T.P. si prin urmare sunt trimise fie la casare, fie intr-o hala din depoul de tramvaie de langa Piata Energiei.
O parte dintre cele care au reusit sa-si prelungeasca activitatea - ce-i drept doar pe Curse Conventie - sunt:
-TZG - cel mai bine intretinut autobuz autohton al Transurb-ului;
-TZF - rezistent si robust poate si fiindca a fost un "adept" al Curselor Conventie dupa anii 2000;
-MKG - se mentine inca pe pozitii;
-MKA - remarcat la inceputul acestei luni pe Curse Conventie;
-BZE - cel putin doua curse speciale pe zi cu toate ca motorul suna tot mai "ragusit";
-YGK - a trecut printr-o revizie sumara si a primit si un strat nou de vopsea dupa ce a renuntat la autocolantele publicitare;
-GGE - unul dintre putinele Rocar-uri U 312 B care mai paraseste autobaza;
-GGG - continua sa-si pastreze reclama la Lineliv si avand in vedere ca nu a mai trecut de mult pe la vopsitorie nu cred sa o mai duca mult;
-BWW - cel mai activ dintre ROCAR-urile U 312 B.
Banuiesc ca mai sunt si alti reprezentanti din randul "veteranilor" de care insa nu am reusit sa aflu nimic. Se spune ca o parte din autobuzele ROCAR U 312 B din primele generatii au fost mutate in hala de care am amintit la inceputul acestui mesaj, unde probabil vor fi dezmembrate in viitorul apropiat.
Am postat mai jos, o poza cu Rocar-ul YGK, surprins astazi, 18.06.2009 in zona cartierului Micro 20.



4305 - YGK dupa RK (18.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.26 kb
 Vizualizat:  de 17659 ori

4305 - YGK dupa RK (18.06.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 21:58:40    Titlul subiectului: 112594

Active pe Curse Conventie am mai vazut si urmatoarele autobuze:BZF,CHF,SHP,TZH(se afla in Autobaza Transurb),YGJ,YUD si YUE.Au mai ramas CHE,EFO,PNY,SHO,TGO siTGR despre care chiar nu stiu nimic...Daca cineva ar putea sa afle informatii despre ele...as ruga sa posteze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 22:07:13    Titlul subiectului: 112595

Din surse neoficiale am aflat ca TGO si TGR sunt la un loc cu JEU si JEV, in hala din depoul de tramvaie de langa Piata Energiei. Intrucat s-a spus ca au mai ajuns acolo si ceva ROCAR-uri U 312 B, banuiesc ca SHO, PNY si CHE "intregesc echipa"... Despre EFO, desi nu l-am mai vazut in ultima perioada, se spune ca este functional insa nu stiu deocamdata daca a trecut de I.T.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 15/Feb/2024
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 16:39:13    Titlul subiectului: 112728

Am sa postez o poza veche, cu un autobuz Tv pe strada Domneasca langa hotel Dunarea, de prin anii 70. Scuze pentru calitatea pozei.


Autobuz tv pe strada Domneasca.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  704.65 kb
 Vizualizat:  de 17557 ori

Autobuz tv pe strada Domneasca.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 22:51:09    Titlul subiectului: 112736

Astazi am descoperit ceva informatii cat si un desen al unui autobuz vechi apartinand Transurb-ului, cu numarul de parc 9116. Iata si informatiile pe care le-am gasit:
-achizitionat impreuna cu 9114 si 9115 in toamna anului 1989, avand initial culoarea portocalie;
-utilizat pe majoritatea traseelor locale insa nu la fel de frecvent ca 9114 si 9115. In a doua jumatate a anilor '90 devine unul dintre autobuzele utilizate frecvent pe Curse Conventie;
-dotari interioare: banchete de culoare alba din pal presat, panouri laterale si superioare tot de culoare alba, izolatie slaba, sistem deficitar de actionare a usilor. In toamna anului 1994 era ruginit si zgaraiat iar toba de esapament sparta;
-autobuzul este casat inainte de anul 2000 insa numarul este preluat de un alt autobuz DAC model vechi (inainte de 1989) al carui numar nu l-am aflat nici pana in ziua de astazi. Cel care a preluat numarul lui 9116 avea suspensiile axei B mult mai "tari" decat cele ale axei A si din acest motiv autobuzul parea "ridicat de spate". Din punct de vedere tehnic parea destul de obosit. Canatul de la cabina soferului era sudat in zonele laterale si posterioare. Culoarea autobuzului care a preluat identitatea lui 9116 era visiniu inchis;
-a rulat, pentru aproximativ un an, pe traseul 12 (forma veche) si deseori pe Curse Conventie.
(Si 3417 a trecut printr-o astfel de "operatie", aratand identic cu autobuzul care a preluat numarul 9116. Asadar, pe la inceputul anului 2000, in curtea Transurb-ului erau doua autobuze identice ca aspect dar diferite ca numar).
De asemenea, am sa postez si schita pe care am gasit-o, putin retusata in prezent:



4355 - 31-GL-9116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.63 kb
 Vizualizat:  de 17511 ori

4355 - 31-GL-9116.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 15/Feb/2024
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 09:10:34    Titlul subiectului: 112800

Cu autobuzul 9116, am calatorit si eu. A fost introdus in Galati la sfarsitul anilor '80 pe noile trasee "rapid".Tin minte ca era pe traseul 26 rapid, si eram bucuros ca ajungeam repede la parcul CFR,petru a ajunge la lacul Brates.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:10:58    Titlul subiectului: 113217

Dupa cum sustineam, licitatia cuprinde atat mijloace de transport aflate in curs de descompunere (vezi topicul "Panopticul autobuzelor casate") cat si autobuze intregi, functionale. Acestea se afla la autobaza 4 de pe strada Magistrala Sidex nr.4 intr-unul din garajele disponibile. Am reusit sa realizez fotografii si cu aceste autobuze si, inainte de prezentare, doresc sa multumesc persoanelor de la Transurb care mi-au oferit sprijinul necesar.
Pentru persoanele interesate de licitatia organizata de Transurb cat si pentru cei pasionati, am sa postez mai jos fiecare autobuz expus pentru vanzare la autobaza 4. Mentionez ca spatiul in care se afla aceste autobuze este destul de stramt si prin urmare pozele cuprind, de obicei, aspecte ale acestor mijloace de transport.

Incep cu Rocar-ul 112 cu numarul de parc JEU. De pe acesta nu s-au demontat piese si a fost adus la Autobaza 4 in stare functionala, in toamna anului trecut. JEU a fost deseori utilizat pe Curse Conventie in ultimii ani de activitate si foarte rar pe traseele locale. Salonul se prezinta in conditii multumitoare, la fel si exteriorul. Surprinzator, JEU inca mai pastreaza autocolantele publicitare pe care le avea in momentul retragerii la Autobaza 4.
Pret de pornire licitatie: 2299 RONI, garantie de participare: 229 RONI



0604 - JEU.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.08 kb
 Vizualizat:  de 17483 ori

0604 - JEU.jpg



0605 - JEU.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.63 kb
 Vizualizat:  de 17483 ori

0605 - JEU.JPG



0610 - JEU.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.58 kb
 Vizualizat:  de 17483 ori

0610 - JEU.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:17:38    Titlul subiectului: 113219

Continui cu un Rocar 112 fabricat si achizitionat in 1996, cu numarul de parc YGG. Si acesta se afla in conditii bune, atat din punct de vedere tehnci cat si exterior, este functional si a deservit in ultima sa perioada de activitate curse speciale pentru Combinatul Siderurgic. Salonul se prezinta in conditii optime pentru calatori iar tehnic sustin ca este apt sa deserveasca transport de persoane. In opinia mea este cel mai bun Rocar 112 scos la vanzare.
Pret de pornire licitatie: 2299 RONI, garantie de participare: 229 RONI.



0602 - YGG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.73 kb
 Vizualizat:  de 17481 ori

0602 - YGG.jpg



0603 - YGG.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.41 kb
 Vizualizat:  de 17481 ori

0603 - YGG.JPG



0609 - YGG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.97 kb
 Vizualizat:  de 17481 ori

0609 - YGG.jpg



0618 - YGG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.69 kb
 Vizualizat:  de 17481 ori

0618 - YGG.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:28:45    Titlul subiectului: 113224

Un alt Rocar 112 scos la vanzare este cel cu numarul de parc TGO. Din punct de vedere tehnic se comporta foarte bine pentru varsta sa (an de fabricare 1996) - sustin acest lucru din experienta calatoriilor pe care le-am efectuat cu el in ultima sa perioada de functionare. Salonul arata bine, singura exceptie fiind mocheta uzata in zonele de trafic intens (zona usilor si a culoarului dintre banchete). Din punct de vedere exterior, TGO are un aspect ingrijit. Lipseste insa un capac de vizitare (probabil va fi montat in cazul in care se arata vreo persoana dornica sa-l achizitioneze).
Mentionez ca pentru o buna perioada de timp acest autobuz a fost utilizat pentru cursele speciale spre combinat si prin urmare a scapat de fenomenul de vandalizare la care sunt supuse mijloacele de transport in comun de catre unii calatori.
Pret de pornire pentru licitatie: 2299 RONI, garantie de participare: 229 RONI.



0612 - TGO.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.83 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

0612 - TGO.jpg



0617 - TGO.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.15 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

0617 - TGO.jpg



0619 - TGO.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.86 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

0619 - TGO.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:36:10    Titlul subiectului: 113227

Un alt "exponat" este Rocar-ul 112 cu numarul de parc TGR. Acesta a fost achizitionat in 1996 si este coleg de lot cu TGO. Ca si celelalte autobuze prezentate pana acum, TGR este functional, a trecut recent printr-un RK capital si prezinta un aspect ingrijit. Din punct de vedere tehnic nu creaza probleme iar salonul se prezinta in conditii bune pentru transportul de persoane. Detalii suplementare despre evolutia lui TGR se gasesc in cadrul acestui topic (in postari anterioare).
Pret de pornire licitatie: 2299 RONI, garantie de participare: 229 RONI



0629 - TGR.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.08 kb
 Vizualizat:  de 17473 ori

0629 - TGR.JPG



0631 - TGR.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.22 kb
 Vizualizat:  de 17473 ori

0631 - TGR.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Următoare
Pagina 12 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community