Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rețeaua de troleibuz

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DÂMBOVIȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2006 13:32:47    Titlul subiectului: 10327

Ar fi bine sa se reia circulația troleibuzelor, dar numai un traseu e suficient; cele doua spre zona industriala nu se justifica, investitia in reteaua aia spre zona industrială a fost bani aruncati; insa traseul care leaga insa cele doua capete ale orasului de centru cred ca ar putea fi rentabil, dar ar trebuia sa se revina la afisarea orarului in statii, sa stie lumea, ca altfel multi renunta si o iau pe jos.
O solutie ar fi daca ar muta o parte din retea in alta parte a orasului. Combinatul ala nu e chiar mort (de fapt sint 2 acum, ambele privatizate), dar nici nu mai e ca atrunci cand s-a realizat linia de troleibuz (de la 12.000 de angajati atunci mai sunt vreo 3-4000 acum, din cate am inteles). In afara de combinate, liniile alea 2 de troleibuz nu deservesc nimic, deci in afara de 3 curse /zi, sunt total inutile, asa ca a fost o ioncestitie nejustificata; singura linie cu flux oarecum constant de calatori e cea care trece prin centru si pe la gara, traversand orasul; din pacate, data fiind configuratia orasului, nici nu prea au unde sa mai faca o noua linie, si daca vor, pentru ca nu ar exista calatori; dar macar de ar pastra linia aia.
Reteaua se pare ca va fi conservata, in eventualitatea reluarii circulatiei intr-un viitor necunoscut.
Altfel, circulatia cu dubele care au inlocuit troleibuzele si mare parte a autobuzelor e un cosmar, de multe ori trebuie sa mai coboare 5-6 oameni si sa urce din nou pe linga cei care chiar vor sa coboare intr-o anumita statie; din comentariile oamenilor, se pare ca nu sunt prea multumiti ca masinile sunt mici si e greu de urcat/coborit si chiar calatorit in picioare, dar cum la noi primariile si/sau societatile de transport nu tin cont de parerile cetatenilor, asta nu conteaza, singurul lucru pozitiv este ca, spre deosebire de Bucuresti, se dau bilete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2006 19:52:53    Titlul subiectului: 42149

Mesajul transmis de mine către primarul municipiului Târgoviște si raspunsul acestuia.

Postata de: Autorul si-a declinat identitatea
La data: 06 Iunie 2006
Tip: Reclamatie
Cod: 6807
Probleme cu transportul in comun

Domnule Primar,
Orasul Targoviste are o retea de troleibuz aflata intr-o stare destul de buna (mai putin portiunea din zona magazinului XXL care a fost rupta (??)), insa nefolosita, iar troleibuzele zac de aproape un an in depou. Microbuzele care inlocuiesc troleibuzul (pe linia 5) sunt destul de aglomerate la orele de varf, astfel ca soferii sunt nevoiti sa ia si omaeni in picioare (lucru care nu este legal), cu toate ca taie bilete pentru acestia. Totodata intervalul de succedare a dubelor este destul de mare, mai precis.... nimeni nu stie cand vine si ce vine, deorece se poate intampla sa treaca 2 goale unul dupa altul si dupa aia o ora sp nu mai treaca nimic... Aceste microbuze (ca si autobuzele de altfel) au un mare dezvantaj: POLUAREA. Niciun motor diesel sau pe benzina, indiferent daca este Euro 1, 2, 3 sau 4 nu poate fi total nepoluant.
Pe de alta parte, troleibuzele au o capacitatea mai mare de transport, nu polueaza, iar un motor electric rezista mult mai mult timp decat un motor Diesel (acelasi tipuri de troleibuze se afla in circulatie si in Bucuresti, aduse intre 1989 si 1994 si de abia anul trecut s-au mai casat cateva, toate fabricate inainte de 1991), ducand si la costuri de intretinere mai mici decat ale unor autobuze de aceleasi dimensiuni. Dar si mecanicii si soferii ar trebui sa fie mai atenti cu vehiculele... majoritatea autobuzelor arata jalnic, reparatiile la ele sunt facute de mantuiala, iar microbuzele sunt trimise pe linii precum 5 (unde ar fi foarte bune troleibuze) unde merg supraincarcate.
Sunt de parere ca intervalele de succedare ale vehiculelor de transport in comun ar trebui aduse la cunostiinta publicului calator, cel putin prin afisarea lor la capete de linii (daca nu si in statii). La aceasta se adauga si respectarea lor de catre soferi (am stat 40 de minute la 5... am mers pana la Micro 11 si pana mi-am rezolvat treaba in zona ma trezesc ca dupa microbuzul cu care am venit mai venise unul tot pe 5... si nu trecusera mai mult de 10 minute).
Pe scurt, ceea ce vreau sa va intreb este : De ce ati desfiintat tranportul in comun cu troleibuzele? Troleibuzul este cel mai ecologic mijloc de transport si totodata cel mai usor de intretinut.
Va multumesc,
Dragos A.

Răspunsul D-lui Primar Iulian Furcoiu:

,,Referitor la problemele legate de transportul in comun, si in special la transportul in comun cu troilebuzele va comunicam urmatoarele:
1) Cauzele retragerii din circulatie a troleibuzelor vizeaza urmatoarele aspecte:
* Troilebuzele sunt uzate moral si fizic, au durata de functionare expirata;
* Nu mai prezinta siguranta in circulatie;
* Au un consum ridicat de energie electrica, nu sunt economicoase.
Pentru viitor se are in vedere achizitionarea de troilebuze usoare, cu consum redus de energie electrica.
2) In ceea ce priveste reteaua rupta in zona magazinului XXL, va informam ca firul a fost rupt la data de 04.05.2006, de catre o instalatie de foraj agabaritica apartinand S.C. UTILAJ PETROLIER S.A. S-a intocmit proces verbal de constatare de catre politia rutiera si a fost intocmit devizul de lucrari. Urmraza a se executa reintregirea retelei in zona afectata.
3) In privinta circulatiei microbuzelor s-a retinut informatia formulata in sesizare, care s-a transmis operatorului de transport S.C. TRANSPORT PUBLIC S.A., pentru reglementarea circulatiei tuturor mijloacelor de transport calatori precum si afisarea programelor de circulatie.
Va rog sa primiti multumirile noastre pentru cele sesizate,
Al dumneavoastra,
PRIMAR,
ing. IULIAN FURCOIU"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2006 22:49:03    Titlul subiectului: Rețeaua de troleibuz 42155

Sunt 2 zone de retea rupte, la (fosta?) fabrica de paine
(magazinul XXL) si la RAGG, ambele din cauza unor utilaje mari care au rupt reteaua; avand in vedere ca in rest reteaua exista si arata bine, cred a mai sint sperante de revenire a troleibuzului; cat despre starea vehiculelor, parerea mea este ca nu au fost intretinute corespunzator in primul rand (ca si multe autobuze de altfel), si vina este in exclusivitate a societatii care le-a exploatat.
Sper sa se renunte cit mai curind la dube, care de multe ori nu fac fata pe tronsonul Micro XI - Autogară al liniei 5 (fosta de troleibuze).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 12:35:55    Titlul subiectului: 78094

Rețeaua de troleibuz fiind construită mai recent, a beneficiat de construirea unor dispecerate destul de moderne, cel puțin pentru anul în care au fost construite.
În pozele de mai jos apare dispeceratul de la capătul C.O.S., acum nefolosit.



STATII-26695.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.94 kb
 Vizualizat:  de 8922 ori

STATII-26695.jpg



STATII-26696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.29 kb
 Vizualizat:  de 8922 ori

STATII-26696.jpg



STATII-26697.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.57 kb
 Vizualizat:  de 8922 ori

STATII-26697.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 12:39:49    Titlul subiectului: 78095

Acum să vă prezint câteva elemente de rețea, surprinse în timpul călătoriei mele de-a luingul rețelei.


RETEA-26666.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.56 kb
 Vizualizat:  de 8919 ori

RETEA-26666.jpg



RETEA-26667.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.88 kb
 Vizualizat:  de 8919 ori

RETEA-26667.jpg



RETEA-26669.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.86 kb
 Vizualizat:  de 8919 ori

RETEA-26669.jpg



RETEA-26675.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.06 kb
 Vizualizat:  de 8919 ori

RETEA-26675.jpg



RETEA-26676.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.55 kb
 Vizualizat:  de 8919 ori

RETEA-26676.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 12:40:48    Titlul subiectului: 78096

. . . continuăm . . .


RETEA-26677.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.46 kb
 Vizualizat:  de 8918 ori

RETEA-26677.jpg



RETEA-26678.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.47 kb
 Vizualizat:  de 8918 ori

RETEA-26678.jpg



RETEA-26679.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.43 kb
 Vizualizat:  de 8918 ori

RETEA-26679.jpg



RETEA-26680.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.38 kb
 Vizualizat:  de 8918 ori

RETEA-26680.jpg



RETEA-26681.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.34 kb
 Vizualizat:  de 8918 ori

RETEA-26681.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 12:41:46    Titlul subiectului: 78097

. . . și ultimele poze cu elemente de rețea.


RETEA-26682.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.21 kb
 Vizualizat:  de 8917 ori

RETEA-26682.jpg



RETEA-26683.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.18 kb
 Vizualizat:  de 8917 ori

RETEA-26683.jpg



RETEA-26684.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.03 kb
 Vizualizat:  de 8917 ori

RETEA-26684.jpg



RETEA-26685.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.26 kb
 Vizualizat:  de 8917 ori

RETEA-26685.jpg



RETEA-26686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.37 kb
 Vizualizat:  de 8917 ori

RETEA-26686.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 11:47:52    Titlul subiectului: 112918

Cateva imagini actuale cu starea retelei de troleibuze:


P1250498.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.78 kb
 Vizualizat:  de 6959 ori

P1250498.jpg



P1250499.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.78 kb
 Vizualizat:  de 6959 ori

P1250499.jpg



P1250501.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.87 kb
 Vizualizat:  de 6959 ori

P1250501.jpg



P1250517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.63 kb
 Vizualizat:  de 6959 ori

P1250517.jpg



P1250518.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.58 kb
 Vizualizat:  de 6959 ori

P1250518.jpg



P1250519.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.68 kb
 Vizualizat:  de 6959 ori

P1250519.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 11:51:25    Titlul subiectului: 112919

Un detaliu extrem de interesant al retelei de troleibuz targovistene este faptul ca alimentarea retelei de contact se face prin niste cabluri care nu sunt ingropate, asa cum se procedeaza de obicei, ci sunt pozate suprateran, deasupra trotuarului Exclamation , pe niste console!

Nu stiu sa mai fie folosit undeva in Romania acest sistem de legatura intre statia de redresare si punctul de injectie in retea.
Ba chiar exista si o grinda metalica Shocked care traverseaza strada, sustinand cablurile de alimentare pentru sensul opus!

Cu verde am indicat reteaua de troleibuz si cu rosu cablurile de alimenatre a retelei.



zP1250512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.51 kb
 Vizualizat:  de 6957 ori

zP1250512.jpg



zP1250513.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.43 kb
 Vizualizat:  de 6957 ori

zP1250513.jpg



zP1250514.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.07 kb
 Vizualizat:  de 6957 ori

zP1250514.jpg



zP1250515.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.34 kb
 Vizualizat:  de 6957 ori

zP1250515.jpg



zP1250516.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.72 kb
 Vizualizat:  de 6957 ori

zP1250516.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DÂMBOVIȚA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community