Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 11:55:37 Titlul subiectului: |
112975 |
|
Cand au intrat pe traseele locale din Galati, majoritatea autobuzelor DAB primisera autocolante publicitare pe laterale, autocolante care, tinand cont atat de perioada de contract cat si de criza financiara au "cazut", unul cate unul, de pe aceste mijloace de transport. In prezent, doar FPV, FPY si FPZ au mai ramas cu vechile reclame (probabil ca si DWH care insa nu se mai vede in parcul auto, probabil fiind retras prin vre-un atelier...). Zilele trecute a fost randul lui FRA. In mod surprinzator, spre deosebire de celelalte DAB-uri, FRA are in partea de jos o dunga rosie subtire, care practic o diferenteaza de celelalte colege de lot de la Galati (dunga este vizibila mai clar in poza in care FRA inca mai purta autocolante).
Se pare ca postarea de autocolante publicitare pe mijloacele de transport pare sa fi atins o "cota minima", probabil definita atat de faptul ca o mare parte din unitatile de munca din oras s-au inchis si ca o alta parte din acestea se straduiesc sa supravietuiasca. In prezent, doar cei de la "Apa Canal" continua sa-si arboreze reclame pe DAB-uri precum FPU sau FRC...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.37 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.46 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
335.31 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 12:26:20 Titlul subiectului: |
112977 |
|
Tin sa va corectez intr-o privinta:singurele DAB-uri care mai poarta reclama sunt FPY(Rangriz) si FPZ(Venus Stones)(bineinteles FRC, DWR si FPU care au o "semi reclama"la Directia Apa Canal)...FPV NU mai detine reclama,(acesta impreuna cu FRC au purtat autocolante cu firma Eleonor...)
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 12:43:14 Titlul subiectului: |
112978 |
|
Probabil ca tot in cursul acestei luni a "scapat" si FPV de autocolantul sau. Acest DAB poate fi observat seara, pe un itinerar destul de ciudat: gareaza cateva minute in zona benzinariei de dupa Inelul de Rocada, si apoi vine in statia pentru Cursele Conventie de langa Palatul Sporturilor; se spune ca asteapta coloana pentru combinat.
Un alt aspect ce tine de DAB-uri este rolul dublu pe care l-au primit de la cei din Transurb: autobuze suplinitoare pe traseele locale precum si autobuze de cursa conventie la orele stabilite de combinat. Cam toti soferii care conduc DAB-uri au parte de "suplementare", fie pe cursele de noapte, fie pe cele de amiaza, si asta pentru ca autobuzele DAC si ROCAR (cu foarte putine exceptii) nu mai sunt disponibile.
Later edit: doua poze cu FPV pe care le-am realizat pe 29.06.2009 in curtea autobazei 1 si care confirma afirmatiile colegului nostru, deprodio:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.05 kb |
Vizualizat: |
de 15234 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.95 kb |
Vizualizat: |
de 15234 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 01 Iul 2009 10:11:41 Titlul subiectului: |
113275 |
|
In cursul zilei de 29.06.2009, desi am trecut pe la autobaza 1 cu scopul fotografierii autobuzelor expuse pentru licitatie nu m-am putut abtine sa nu remarc activitatea intensa care se desfasura in jurul autobuzelor DAB. In zona atelierelor erau stranse mai multe - probabil pentru verificari minore iar altele erau deja plecate pe trasee si curse conventie. De cand majoritatea autobuzelor romanesti "au fost lasate la vatra", sarcinile pe care le indeplineau acestea au fost atribuite autobuzelor daneze.
Nici in cursul scurtei mele vizite la Autobaza 1 nu am vazut DAB-ul DWH. Colegul sau retras la marginea peroanelor, FPX, se afla - in continuare - in curs de descompletare desi cu ceva timp in urma se anunta repararea lui. De la ultima mea vizita si pana in prezent, FPX a ramas fara geamurile canatelor de la usa posterioara iar in salon - in special in zona cabinii soferului - s-au mai scos din echipamente. Mai jos, o poza doveditoare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.13 kb |
Vizualizat: |
de 15232 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Iul 2009 20:19:08 Titlul subiectului: |
114040 |
|
Asta seara DAB-ul DWO rula pe traseul 31, nimic nou aici, modul cum rula era insa interesant pur si simplu era complet aplecat pe partea dreapta astfel incat in stanga erau mai bine de 20 de cm intre roata si aripa. Sunt tare curios cum au acceptat dispeceritele de la capat sa lase autobuzul ala sa circule in asa hal.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 09:19:33 Titlul subiectului: |
114052 |
|
DWO a rulat toata ziua pe cuplul de trasee 21/31 si inca de la amiaza avea un comportament cam ciudat; spre seara s-a blocat sistemul de kneeling (lasare pe partea dreapta atunci cand ajunge in statii) asta dupa ce sistemul de sincronizare pentru sarcina totala parea sa nu mai functioneze in conditii optime.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 22:07:28 Titlul subiectului: |
114324 |
|
Prea multa utilizare strica... Cam la aceasta concluzie s-a ajuns in cazul DAB-ului DWK. Autobuzul a cedat tehnic in cursul acestei dupa-amieze in zona statiei Modern, asta dupa ce in ultimele saptamani a fost utilizat frecvent pe traseele locale, alaturi de DWR (ruleaza zilnic ca suplinitor, pe parcursul intregului program) si DWP (ruleaza de obicei in tura de dimineata).
Sa speram ca nu este nimic grav si DWK va reveni pe traseele locale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
312.95 kb |
Vizualizat: |
de 15084 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 20 Iul 2009 23:00:23 Titlul subiectului: |
114327 |
|
Pe data de 18.07 l-am vazut "cedat" si pe DAB-ul FPW cu luminile de avarii la intersectia Str.Prundului cu Str.Traian...acesta deservea traseul 26 dar...n-a mai apucat sa ajunga in Micro 13...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 10:01:00 Titlul subiectului: |
114958 |
|
O veste imbucuratoare: DAB-ul DWH a fost refacut in proportie de 85%. Posibil ca, in viitorul apropiat sa-l vedem pe traseele locale - sau macar pe Cursele Conventie. Din punct de vedere tehnic, DWH a efectuat cateva ture de proba prin autobaza 1 insa mai sunt probleme la instalatia de kneeling precum si la cea de echilibrare a salonului functie de numarul de pasageri transportati. In principiu, aceste doua instalatii trebuiesc racordate la computerul de bord. Sa speram ca si aceaste probleme vor fi rezolvate. Exista acum posibilitatea preluarii a cel putin o parte din echipamentele necesare de la DAB-ul FPX despre care se spune ca nu va mai fi reparat vreodata atat datorita cutiei de viteze si motorului defect cat si din cauza numarului tot mai mare de piese care au fost preluate in ultima vreme pentru a mentine in circulatie celelalte DAB-uri...
Desi au aproape 14 ani de functionare, DAB-urile achizitionate de Transurb Galati raman adevarate bijuterii pentru transportul public. Aceste autobuze continua sa se mentina in bune conditii, dovada a faptului ca personalul din Silkeborg s-a ocupat la modul serios de conceperea lor.
Daca ar fi ca Transurb-ul sa mai efectueze achizitii, m-as bucura sa se orienteze spre DAB-uri SH decat spre MAZ-uri noi.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 10:41:46 Titlul subiectului: |
115458 |
|
De doua zile DAB-ul FPV a primit, pe langa Cursele Conventie pe care obisinuia sa le efectueze (in special Micro 39 - U.C.C.) cateva "iesiri" pe traseele locale. Dupa o "incercare timida" pe traseul 22, in cursul zilei de ieri l-am remarcat pe linia 17. E posibil ca FPV sa fi intrat ca suplinitor intrucat o parte din soferi sunt in concediu si prin urmare sunt ture care raman descoperite.
Daca FPV ar primi o vopsea noua si ar schimba toba de esapament (dupa zgomotul produs am impresia ca toba este fisurata) am putea spune ca este pregatit pentru trasee locale. Asta conform primelor impresii; din surse neoficiale am aflat ca FPV are un motor cam sensibil si pretentios si din acest motiv se prefera utilizarea lui pe Curse Conventie.
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 17 Iun 2010 13:23:21, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 13:57:31 Titlul subiectului: |
115468 |
|
Practic ar fi ca FPV sa primeasca ce au primit toate DAB-urile,adica autocolante cu numele lui...deoarece e singurul DAB care poate fi recunoscut greu in trafic.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 14:58:23 Titlul subiectului: |
115473 |
|
Pe langa FPV mai este si DWN care a ramas cu autocolantele galbene. Din pacate nu cred ca vre-unul din aceste doua DAB-uri sa mai primeasca autocolante similare cu cele amplasate la ceilalti 18 colegi de lot fiindca sunt considerate autobuze suplinitoare, baza reprezentand-o cursele conventie. Dupa ce au primit ultimele straturi de vopsea, nici BWW si nici YUD nu au mai primit numerele de parc. De ce? Fiindca, precum in cazul lui FPV, se intentiona utilizarea lor doar pe Curse Conventie.
Din cate imi amintesc, FPV este singurul DAB care nu a avut pana acum parte de autocolante. Stiu insa ca a rulat constiincios pe traseul 102 pana aproape de sosirea MAZ-urilor dupa care - cu mici exceptii - a fost utilizat doar pe Speciale. Poate il vom vedea mai des pe traseele locale - asta daca "sanatatea" ii va permite si atunci banuiesc ca va primi si autocolante. Cat despre partea cu recunoasterea in trafic nu e nici o problema: FPV are o multime de stegulete in partea superioara a parbrizului, o banda alba care impodobeste capacul dintre faruri, un stegulet romanesc de dimensiuni reduse atarna pe partea stanga, deasupra caroseriei... aa, si desigur, cred ca la I.T. 10 se stie ca FPV e singurul care nu are numarul de parc afisat prin urmare poate fi recunoscut prin procedeul de... "excludere".
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 18 Aug 2009 10:11:35 Titlul subiectului: |
115561 |
|
Schimbarile cele mai vizibile, in cazul DAB-urilor, sunt geamurile. Asta fiindca o parte din DAB-uri au geamurile transparente iar altele au geamuri fumurii. Banuiesc ca pe stoc exista in prezent ceva piese de rezerva, spun acest lucru fiindca FPU a primit un geam lateral transparent, care nu ar fi putut apartine donorului FPX (care are geamuri fumurii). Cum DWH este in refacere iar celelalte DAB-uri sunt functionale, ramane de crezut faptul ca cele 20 de autobuze din Copenhaga au venit si cu elemente/echipamente de schimb.
DWP este in prezent unul dintre cele mai active autobuze pe traseele locale. Se pare insa ca a avut si el parte de un mic incident cand ultimul panou de vizitare din zona lateral posterioara si zona de curbura a barei de protectie au cazut. Capac s-a gasit repede insa elementul de fixare (bara se prinde central insa are si fixare pentru portiunile extreme) a ramas absent. Cum bara posterioara la FPX nu mai este, banuim ca fie se asteapta caderea altui DAB, fie se vor comanda mai multe piese de schimb din Danemarca...
De asemenea, o parte din aceste autobuze ar necesita un nou proces de vopsire. Unele au fost vopsite partial iar altele deloc. Probabil ca daca s-ar acorda mai multa atentie exteriorului, autobuzele ar promova un aspect mult mai placut.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.63 kb |
Vizualizat: |
de 14840 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.29 kb |
Vizualizat: |
de 14840 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 21 Aug 2009 09:04:47 Titlul subiectului: |
115754 |
|
De ceva luni m-am tot straduit sa amplasez pe You Tube o prezentare cu DAB-urile din Galati (fotografii + videoclipuri). Rezultatul il gasiti accesand link-ul de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=5w4WURA9PD4
Totul a plecat de la o propunere venita pe e-mail si care a prins destul de rapid "gust" la unii dintre soferi. Multumesc pentru sprijinul pe care acestia mi l-au acordat, pentru rabdare si intelegere.
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Vin 21 Aug 2009 12:50:02 Titlul subiectului: |
115774 |
|
Acea piesa de care vorbesti tu este un coltar.
_________________
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 11 Sep 2009 09:00:48 Titlul subiectului: |
116677 |
|
DAB-ul DWH revine pe traseele locale, reparat, vopsit si intr-o conditie de zile mari. Astazi dimineata deservea traseul 26, considerat ca fiind unul optim de proba pentru autobuzele iesite din service (ruta relativ lejera, frecventa redusa...). Mai jos, doua poze cu acest autobuz pe care le-am realizat in cursul acestei dimineti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.8 kb |
Vizualizat: |
de 14602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.1 kb |
Vizualizat: |
de 14602 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2022 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 20:04:56 Titlul subiectului: |
117118 |
|
A photo of 'DWH' follows - in addition to those already posted by Amiralul Byrd.
The bus was photographed today (18/09/09) whilst operating route 19.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.68 kb |
Vizualizat: |
de 14506 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Noi 2009 18:41:43 Titlul subiectului: |
120658 |
|
In cursul zilei de astazi (28.11.2009), unul dintre cele mai active DAB-uri din parcul auto al Transurb-ului - e vorba de FPZ - era garat in cursul diminetii in statia "Potcoava de Aur". Initial am crezut ca este vorba de o defectiune insa perioada indelungata de asteptare a autobuzului mi-a infirmat aceasta ipoteza.
Se pare ca acest DAB este mijlocul de transport pus la dispozitie de Transurb pentru mestesugarii veniti in Galati cu ocazia Sarbatorilor orasului...
Si mai frumos, afisajul lui FPZ: traseul 14! O fi oare de dragul vremurilor de odinioara, cand Transurb-ul detinea acest traseu?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.05 kb |
Vizualizat: |
de 14131 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.69 kb |
Vizualizat: |
de 14131 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 03 Dec 2009 12:44:11 Titlul subiectului: |
120837 |
|
Dupa refacerea DAB-ului DWH cei de la Transurb doresc sa-l aduca si pe FPX in circuitul urban. Va fi cam mult de munca la el, in cazul in care intentia se va... materializa, multe componente fiind deja instalate la alte DAB-uri.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 11 Dec 2009 13:03:24 Titlul subiectului: |
121141 |
|
Un articol mai mult sau mai putin tendentios la adresa autobuzelor DAB:
http://www.gandul.info/societatea/galatiul-a-cumparat-20-de-autobuze-epava-2336227
Jafuri Pentru 25 miliarde de lei vechi
Galațiul a cumpărat 20 de „autobuze-epavă“
de Sorin ȚIȚEI | 16 IANUARIE 2008
Au 12 ani, consumă 40 de litri la sută și nu prea mai găsești piese pentru ele
Consiliul Local avea în proiect cumpărarea a 40 de autobuze noi
Galațiul a cumpărat 20 de „autobuze-epavă“
La sfârșitul anului trecut, pe străzile Galațiului au apărut mai multe autobuze vechi pe care municipalitatea le-a achiziționat din Danemarca. Tranzacția, prezentată ca o mare afacere, ascunde, de fapt, după cum afirmă consilieri locali, o escrocherie. Autobuzele, a căror marcă poartă un nume ciudat, DAB, sunt fabricate în urmă cu 12 ani și au un consum exagerat - peste 40 de litri de motorină la suta de kilometri. Pe lângă faptul că nu îndeplinesc minimele norme ecologice, cele 20 de epave de autobuze, care costă fiecare aproximativ 35.000 de euro, au fost exploatate de vechii proprietari la limită. Din cauza anului de fabricație îndepărtat, nici piesele de schimb nu se mai găsesc ușor.
Fără licitație, dar cu comision
Cu toate acestea, primarul Dumitru Nicolae a prezentat achiziția de autobuze pentru firma de transport a CL Galați, Transurb, ca fiind o mare realizare pentru oraș. Edilul-șef a omis, însă, să specifice faptul că autobuzele au fost cumpărate fără a se organiza o licitație publică, așa cum prevede legea, fiind preferată selecția de oferte. Mai mult, municipalitatea a uitat complet de proiectul de hotărâre a Consiliului Local Galați, care prevede cumpărarea a 40 de autobuze noi, de fabricație recentă.
Proiectul respectiv a fost atacat în contencios administrativ, pe motive puerile, și apoi tras pe linie moartă. După cum afirmă surse din Consiliul Local Galați, motivația renunțării la cumpărarea unor autobuze noi o reprezintă un comision confidențial, în valoare de cinci miliarde de lei vechi, bani proveniți din afacerea cu hârburi daneze și care au fost împărțiți, deja, într-un cerc restrâns.
sorin.titei@gandul.info"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 11 Dec 2009 14:20:10 Titlul subiectului: |
121151 |
|
Un articol scris de o persoana care nu beneficiaza de suficiente informatii privitoare la "galbenele daneze"... In primul rand piesele de schimb sunt comandate de la danezi si ajung intr-un timp multumitor la Transurb. Prin comanda de piese s-a putut repara DAB-ul DWH si nu numai.
Situatia parcului auto pana la sosirea acestor 20 de "vechituri mancatoare de motorina" (asa cum le numeau cu un an si ceva in urma scepticii) era dezastruoasa. Investitia a fost buna iar autobuzele ruleaza si astazi pe traseele locale. Nu as vrea sa fiu malitios insa... autobuzele DAB nu au creat pana acum angajatilor Transurb atatea probleme cat au creat MAZ-urile, noi-noute... Asta ca sa nu mai spun de sistemele avansate de functionare... Cu exceptia lui FPX, toate celelalte DAB-uri ruleaza multumitor, nu polueaza si sunt mai mereu prezente atat la Conventii cat si la supliniri.
Ce norme ecologice nu respecta aceste autobuze?! Si inca ceva: sa nu comparam 12 ani de vechime in serviciul danez cu 12 ani de vechime in serviciul nostru, autohton... Nu ma refer doar la proiectare, constructie si asamblare de autobuze ci si la gradul de civilizatie al calatorilor precum si la infrastructura drumurilor...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 24 Dec 2009 15:21:01 Titlul subiectului: |
121649 |
|
Ninsorile din cursul saptamanii trecute cat si urmarile acestora au cam speriat autobuzele achizitionate din Danemarca... Desi pregatite (si) pentru conditii de iarna, foarte putine au iesit la supliniri, preferate fiind midibuzele Cobra.
Au existat zile in cursul saptamanii trecute cand doar pe traseul 17 au existat DAB-uri. Lucrurile au inceput insa sa revina la normal si in ceea ce priveste distribuirea "galbenelor daneze", in "carti" au mai intrat traseele 10, 11 (la suplinire), 22 (la suplinire) si 31. Printre cele mai active masini amintesc: DWI, DWO, FPW, FPZ, FRA.
De remarcat inca un aspect: DAB-urile au cam pierdut suprematia in ceea ce priveste traseul 31. De regula, DWO si FPU rulau in schimburi, acum acestea apar mai rar, in locul lor fiind utilizate midibuzele Prestij si uneori Cobra sau alte DAB-uri suplinitoare (DWL este cel mai des utilizat pentru aceasta linie).
A existat o perioada cand DWO avea un singur sofer (si atunci lucra doar pe tandemul 21-31) in prezent, observ ca acest DAB are doi "colaboratori"; de regula, cand lucreaza soferul cel nou, DWO este pe linia 10 iar cand lucreaza cel titular, DWO este pe linia 31.
FPU pare sa fi ramas fara soferul titular. Acest DAB apare deseori la Conventii si mai rar la traseul sau "de baza". Iata-l in poza de mai jos, prins in ambuteiajul de pe dealul dintre Inelul de Rocada si Mc, ruland pe Cursa Conventie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
340.66 kb |
Vizualizat: |
de 13775 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 26 Dec 2009 22:26:55 Titlul subiectului: |
121731 |
|
In aceasta imagine preluata din alt topic:
este foarte haios afisajul autobuzului DAB: Linia 17 - circula la Piata Primariei din Copenhaga ... chiar asa sa fie oare?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 31 Dec 2009 11:24:06 Titlul subiectului: |
121837 |
|
Sunt mai multe DAB-uri care au avut si au probleme cu afisajele. La o parte dintre ele s-a renuntat la panoul digital frontal, din partea superioara a cabinei la altele acesta a fost intrerupt si s-a preferat amplasarea siglei Transurb in locul liber - de exemplu DWH sau DWJ (culmea, in primele zile de dupa reparatia capitala, DWH avea panoul functional, ma mir ca au renuntat asa de repede la el!...). Colac peste pupaza, defectiunile panourilor digitale au reprezentat un punct "minor" in alegerea DAB-urilor titulare la Cursele Conventie; primele "galbene daneze" care au avut probleme cu afisajele au fost trimise la speciale. Este drept ca si acestea mai apar, rareori, la trasee, in special la supliniri.
Printre DAB-urile care informeaza corespunzator asupra rutei parcurse se numara FRC si FRD.
Banuiesc ca ar fi foarte ciudat pentru un danez care, aflat in vizita in Galati, sa vada la un autobuz un afisaj digital precum cel din poza postata mai sus... Probabil c-ar zice ceva de genul: "Hey, med at jeg kommer hjem!" ("Hei, cu asta ajung acasa!)
De la inceputul lunii decembrie, atmosfera de sarbatoare este promovata in maniera eleganta si de unul dintre mijloacele de transport ale Transurb-ului, mai precis de DAB-ul DWH. Acesta are cabina si bratele oglinzilor exterioare impodobite cu ghirlande mov si albe. Mai jos, o poza pe care am efectuat-o ieri seara, din pacate nu foarte clara...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
298.64 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 04 Ian 2010 22:03:24 Titlul subiectului: |
121936 |
|
Astazi, 04.01.2010, am avut rara ocazie sa-l observ pe DWJ la traseu... De obicei DWJ ruleaza doar pe Cursele Conventie, astazi insa a fost "una dintre acele exceptii" cand acest DAB a fost pastrat pentru cateva ture in regim urban (probabil se afla intre doua Curse Conventie, si, pentru a nu-l retrage in autobaza dupa prima speciala ca mai apoi, la un interval relativ scurt de timp sa-l trimita la cea de-a doua speciala, s-a preferat sa fie "util" la o cursa locala). Metoda se aplica mai rar, iata de ce :
-capatul primei curse conventie se afla in vecinatatea unui capat de linie locala (Gara C.F.R., Micro 19-20...);
-capatul celei de-a doua curse conventie se afla in vecinatatea unui alt capat de linie locala;
-este nevoie de mijloc de transport suplinitor sau de dublare la traseul ce ar putea fi deservit in conditiile prezentate anterior.
Conform celor precizate, liniile care primesc astfel de... exceptii sunt: 9, 17, 22 si 26.
Tot astazi, un alt DAB care de obicei este folosit la Cursele Speciale a fost utilizat in regim urban: este vorba de FPW. Acesta a deservit linia 11. S-a simtit insa ca FPW nu prea este utilizat in regim local decat in anumite zile si pentru un numar redus de ture; astazi s-a "fortat nota" si prin urmare FPW nu a apucat sa termine "ziua de munca". Se pare ca motorul sau s-a incins si pe seara (in jurul orelor 20:30) s-a retras incet spre autobaza, cu avariile puse si panoul posterior (de la motor) ridicat.
|
|
Sus |
|
|
|