Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tronsonul Gara de Nord 2 - Gara Progresul
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 17:22:11    Titlul subiectului: 114655

Distanta ar fi de 270 de metri intre statii si daca mai adaugam si cele 3 subtraversari care le efectueaza M4 intre cele doua statii se va ajunge la mai mult de 350 de metri. Distanta ar fi mai mare decat GdN2 - Basarab.

Alta solutie ar fi crearea unui nod comun M1-M3-M4-M5. Conditia ar fi ca statia de pe M5 aflata la Cismigiu sa se numeasca Izvor.



Cismigiu - Izvor.JPG
 Descriere:
Amplasamentul statiilor Cismigiu si Izvor pe M4.
 Mărime fișier:  175.97 kb
 Vizualizat:  de 21538 ori

Cismigiu - Izvor.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 17:41:12    Titlul subiectului: 114656

lucian-crusher a scris:
II. Berzei: statia ar trebui amplasata sub Piata Emil Cioran. Undeva imediat dupa ce metroul ia curba la dreapta venind pe sub Dinicu Golescu, dar construita in asa fel incat metroul sa poata lua curba stanga pe sub Stirbei Voda.

Sa inteleg ca te-ai gandit ca M4 sa mearga pe sub Stirbei Voda ?

Fara indoiala cea mai buna solutie din punct de vedere al calatorilor ar fi un nod M1/M3-M4-M5.Problema este ca nu prea exista loc pentru asa ceva acolo si in plus la o statie sau doua , la Eroilor, mai avem nod M1/M3 cu M5.... Ideal ar fi, asa cum a propus andrei11, ca statia M4 sa fie intre statiile M1/M3 si M5 si atunci s-ar rezolva totul. Din pacate nu este spatiu acolo si singura solutie pe care o vad ca ideea lui andrei11 sa fie pusa in practica ar fi o statie M4 cu peroanele unul deasupra celuilalt.
Problema este ca s-ar putea ca si pentru M5 s-ar putea sa fie cam ingust spatiul acolo pentru statie si sa se prefere varianta 2 de amplasament (chiar in fata parcului), ceea ce complica un pic lucrurile.
Este insa foarte posibil sa se prefere varianta de intersectie M4-M5 la Pod Hasdeu dupa care M4 sa se indrepte oarecum fortat stanga spre Izvor si sa faca legatura cu M1/M3.
Insa as vedea si alta solutie, ca M5 sa se duca inainte pe sub Stirbei Voda, sa intersecteze M4 la Pta Emil Cioran, sa se inscrie dreapta pe sub portiunea veche din Stirbei Voda si apoi sa faca iar drepta sa subtraverseze Cirmigiul si sa revina pe sub bd Regina Elisabeta si mai departe traseul cunoscut pana la Universitate. Este putin mai ocolit, dar poate fi o solutie, se evita curba cam fortata de la Eroilor pentru inscrierea pe sub Kogalniceanu si nu mai exista duble intersectii la doar o statie sau doua....



Izvor M1-M3-M4-M5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.37 kb
 Vizualizat:  de 21535 ori

Izvor M1-M3-M4-M5.jpg



Varianta traseu M5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.73 kb
 Vizualizat:  de 21530 ori

Varianta traseu M5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DeSimon



Data înscrierii: 12/Iul/2008
Ultima vizita: 28/Iul/2010
Mesaje: 11
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 18:31:40    Titlul subiectului: 114657

Se poate folosii actuala statie Eroii Revolutiei (M2) pentru a fii o statie communa intre M2 si M4, apoi fac o parte de tunel communa pana cand M4 sa faca dreapta pe B-dul Constantin Brancoveanu, unde face statie.
Solutia mea a descarca mult linii ca 76, 77, 381, 116, 141
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 18:47:49    Titlul subiectului: 114658

Ideal ar fi o "tripleta" in zona Kogalniceanu / Izvor, desi ca o parere personala eu cred ca nu va fi asa. Cum nu cred in traseul lui M 5 desenat de Sab, desi ar fi fost o varianta interesanta.
M 5 cu siguranta de la Eroilor 5 va face dreapta pe sub Dambovita, pe sub parcul Operei ca sa se incadreze in final spre Kogalniceanu.
Cat priveste statia "Eroii Revolutiei" ea in orice caz nu poate ramane numai cu 2 linii in cazul unei intersectii majore cum e intersectia intre M 2 si M 4. Eu am facut de mult o propunere dar in varianta ca M 4 ar lua-o de acolo direct pe Giurgiului.
Astept de la voi si o schita cu noua "Eroii Revolutiei". Daca nu se poate altcumva, macar schema macazelor, ca sa-mi imaginez cum ar arata statia. Oricum prevad oprirea circulatiei pe M 2 pentru multa vreme in zona, ceea ce va produce un deranj mare. Sau poate nu ? Ma gandesc la un tunel de rezerva care se va sapa ca sa scurtcircuiteze "Eroii..." in timpul lucrarilor. Nu stiu, poate faceti si voi niste schite
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 18:56:18    Titlul subiectului: 114659

Am o intrebare in legatura cu propunerea lui Sab. Vad ca M4 o ia pe sub Strada Cobalcescu. Strada nu este prea ingusta? Are loc metroul sa treaca pe acolo fara sa fie necesare demolari?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 18:59:54    Titlul subiectului: 114660

DeSimon a scris:
Pai se poate folosii actuala statie Eroii Revolutiei (M2) pentru a fii o statie communa intre M2 si M4, apoi fac o parte de tunel communa pana cand M4 sa faca dreapta pe B-dul Constantin Brancoveanu, unde face statie.
Imposibil, s-ar paraliza M2 pentru lucrari si pentru corelarea traficului pe tronsonul comun. Si pe M2 chiar nu este de gluma...Singura solutie ar fi tunele separate intre Eroii Revolutiei si Brancoveanu ca la GdN2-Basarab, dar cum varianta " deja castigatoare"(nu a fost pusa niciodata la indoiala) este pe sub sos Giurgiului ...
lucian-crusher a scris:
Am o intrebare in legatura cu propunerea lui Sab. Vad ca M4 o ia pe sub Strada Cobalcescu. Strada nu este prea ingusta? Are loc metroul sa treaca pe acolo fara sa fie necesare demolari?
Pai asta am vazut ca este varianta "oficiala" de traseu astfel incat M4 sa nu rateze Izvorul. Altfel ar merge pe la Podul Hasdeu, dar este un pic mai greu, asa cum am explicat mai sus. Cred ca la limita ar merge si un tunel prin decopertare pe sub Cobalcescu. Au mers asa pe sub Polizu si nu cred ca este mai lat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 18:59:56    Titlul subiectului: 114661

Daca tunelul este sapat de cartita si are o adancime in jur de 13 m ( acceptabil) deasupra pot fi si case de chirpici, vor ramane in picioare. Eventualele demolari vor fi in jurul statiilor. (raspuns ptr Lucian Crusher)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 00:51:33    Titlul subiectului: 114680

Varianta cu Hasdeu - Panduri - Chirigiu - Viilor era interesanta insa problema e daca traseul metroului pe sub str Izvor nu interfera cu anexele subterane ale MApN si Palatulului Parlamentului, (alea care or fi - ca fusesera discutii legate de amplasarea Catedralei Neamului acolo, ca nu se puteau face sapaturi ca nu stiu ce are armata pe acolo). Punctul mai important pe bucata respectiva este zona Arsenalului - Panduri.
Asa, in varianta clasica, cu Izvor, urmatoarele statii nu pot fi decat la Rond Cosbuc, Filare (traseu prin Cutitul de Argint sau ocol prin dr Istrate, Viilor) , Eroii Revolutiei, Piata Progresul, Drumul Gazarului, Luica, Gara Progresu. Macar sa-l construiasca pana la Eroii Revolutiei - cand se vor hotari sa-l execute, propabil va fi in intregime datorita dezvoltarii zonelor din sud.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 04:15:57    Titlul subiectului: 114681

Pentru tronsonul Gara de Nord 2 - Gara Progresu, am o propunere de traseu. Ca sa fie reduse costurile de executie de noi tuneluri, eu zic ca intre Piata Romana si Eroii Revolutiei M2 si M4 sa aiba traseu comun, asa cum au M1 si M3 intre Eroilor si Nicolae Grigorescu. De la Gara de Nord 2 tunelurile ar merge pe sub Grivita si apoi stanga pe sub bd. Dacia pana la Piata Romana, unde s-ar produce jonctiunea. Calea Grivitei are o portiune ingusta dar daca au putut sapa pe sub Polizu, vor putea si pe sub Grivita, la o adancime optima, pentru a nu afecta cladirile si pentru a nu fi nevoie de demolari. Statia Piata Romana eu as reconstrui-o de la zero, mai la sud cu cativa metri de actualul amplasament, exact dupa modelul statiei Grozavesti (pasajul acela pietonal dintre cele doua iesiri de la primul nivel al statiei ar juca rol de peron nou pentru linia 3, iar intrarea ar fi pozitionata exact in oglinda fata de cum este la Grozavesti, in rest arhitectura si aspectul tehnic ar fi aproximativ aceleasi). Mai jos am atasat mai multe scheme ale zonei, asa cum vad eu situatia. Sunt schite orientative, nu desene tehnice la scara. Curba aceea care intra de pe Magheru pe bd. Dacia pe sub piata este tehnic posibila fara demolari. Curba este la fel de "violenta" (arcul de cerc este cam la fel de strans) asa cum este intrarea pe sub Polizu de la Gara de Nord 1, doar ca la Polizu este mai scurta curba (lungimea arcului de cerc este mai mica), fiind unghiul dintre strazi mai mare, pe cand la Romana curba ar fi mai lunga (lungimea arcului de cerc e mai mare), fiindca unghiul dintre strazi este mai mic. Singurul inconvenient major ar fi inchiderea circulatiei pe o portiune a unei magistrale foarte importante. Totusi trenurile ar putea circula pana la Universitate, respectiv pana la Victoriei, creandu-se macazele in X necesare pentru intoarcere (macaze provizorii) intre Universitate si Romana, respectiv intre Romana si Victoriei. De la Eroii Revolutiei, tunelurile ar merge pe sub Giurgiului, iar statia Eroii Revolutiei ar arata ceva de genul Eroilor, cu un peron central, unul lateral si trei linii. Am sa revin si cu schite la Eroii Revolutiei, asa cum vad eu situatia. Cu o buna coordonare a trenurilor pe portiunea comuna si daca dispecerii de miscare isi fac treaba, nu cred ca vor fi probleme de circulatie pe portiunea comuna, asa cum se intampla acum pe M1/M3.


Piata Romana - harta amplasament.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.28 kb
 Vizualizat:  de 21435 ori

Piata Romana - harta amplasament.JPG



Sectiune transversala prin statia Romana.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.02 kb
 Vizualizat:  de 21435 ori

Sectiune transversala prin statia Romana.JPG



Vedere de deasupra prin statia Romana.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.25 kb
 Vizualizat:  de 21435 ori

Vedere de deasupra prin statia Romana.JPG



Schita Romana.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.33 kb
 Vizualizat:  de 21435 ori

Schita Romana.JPG



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 06:18:48    Titlul subiectului: 114682

Parca s-a mai discutat o data propunerea asta...Raman la parerea ca nu este bine sa existe traseu comun cu M2 pe nicio portiune din cauza sincronizarii (sa nu uitam ca pe M2 ritmul de succedare este mult mai rapid ca pe M1+M3) si nu in ultimul rand din cauza lucrarilor M2 ar fi data complet peste cap cativa ani poate, ceea ce nu se poate.
rosetti61 a scris:
Varianta cu Hasdeu - Panduri - Chirigiu - Viilor era interesant .........
Asa, in varianta clasica, cu Izvor, urmatoarele statii nu pot fi decat la Rond Cosbuc, Filare (traseu prin Cutitul de Argint sau ocol prin dr Istrate, Viilor) , Eroii Revolutiei, Piata Progresul, Drumul Gazarului, Luica, Gara Progresu.

Eu stiam doar de varianta oficiala cu Arsenalului-Panduri...Acum recent am citit si de cea cu rond Cosbuc, dar cred ca nu are sanse de realizare din cauza tramei stradale inguste de dupa Rondul Cosbuc.Problema cu Hasdeu este ca daca se va adopta aceasta varianta va trebui construita o statie noua pe M1/M3 in acea zona, si cum tunelul acolo nu este ca la Gorjului ci rectangular cred ca inseamna oprirea totala a M1 si M3. Asa ca ramane varianta Cobalcescu-Schitu Magureanu-Izvor-Str Izvor-Arsenalului- Calea 13 Septembrie- T Vladimirescu-Chirigiu-Viilor.
Trebuie sa ne gandim la implicatii cat mai mici pentru magistralele existente. Altfel sunt proiecte fanteziste, dar cu putine sanse de realizare.
Asta este planul oficial al Primariei, care insa nu trece pe la Izvor, dar o ia pe la Arsenalului.



Picture1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.68 kb
 Vizualizat:  de 21424 ori

Picture1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 13:47:17    Titlul subiectului: 114706

Ca tot suntem la propuneri pentru traseul M4 am si eu o idee de traseu pentru a rezolva problema nodului cu M1/M3 si M5 si problema solului din preajma Palatului Parlamentului. As propune ca M4 de la Gara de Nord sa ajunga direct la Eroilor pe sub bd Dinicu Golescu si pe sub Stirbei Voda. Statia la Eroilor ar fi undeva in zona parcului de langa Opera. Apoi ar subtraversa M1/M3, M5 si Dambovita si ar lua-o pe sub strazile Costache Negri si Dr N. Staicovici pentru a ajunge la Piata Arsenalului. Cred ca se poate sapa sub aceste strazi. Astfel am avea un nod M1/M3/M4/M5 la Eroior si am evita strazile ce au cladiri vechi din centru. Statii am putea avea Gara de Nord, Eroilor 4 si Piata Arsenalului. Fireste am putea avea o statie intre Gdn si Eroilor la Piata Emil Cioran, dar sincer nu sunt adeptul distantelor mici intre statiile de metrou. Astfel am mai "popula" statia fantoma Gdn2 deoarece M1 ocoleste prea mult pentru a ajunge la Eroilor.


M4Eroilor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.49 kb
 Vizualizat:  de 21349 ori

M4Eroilor.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 14:48:40    Titlul subiectului: 114707

Sa nu uitam ca primaria are in plan largirea Berzei si a strazilor din continuare pana la Dambovitza si apoi in sus spre 13 Septembrie.
Poate ar trebui ca de pe Dinicu Golescu sa urmareasca traseul acestei strapungeri pana la subtraversarea Dambovitei si in continuare spre Viilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 17:25:14    Titlul subiectului: 114711

Mai intai de toate trebuie vazuta si realizarea celorlalte magistrale, M5 si daca se va mai face M6 alexandria-Voluntari, pentru a se sti care vor fi statiile comune si sa se realizese din timp anumite lucrari in zonele mai complese ce vor primi alte destinatii pana la realizarea noilor magistrale - in alte parti asa se procedeaza: stiind din proiect ca vor urma si alte magistrale, se construiesc din timp unele portiuni ce vor folosi la viitoarele linii; la Sofia exista constructii pentru viitoare statii inca din anii 70-80. Un proiect controversat care nu a fost finalizat nici acum este cel al Second Avenue Subway din New York, ce are portiuni deja construite - statii de legatura si portiuni de tunele.
La Eroilor, (ca si la Izvor) va fi o problema cu Dambovita, in cazul statiilor, deoarece raul impreuna cu toate canalizarile lui trebuie deviat pentru realizarea unor lucrari, sau se poate fora pe sub el un pasaj de legatura intre Eroilor 1 si 4?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 17:32:29    Titlul subiectului: 114713

Oricum va merge pe sub Berzei. Problema este daca va merge partial si apoi pe sub Cobalcescu si Schitu Magureanu pana la Izvor sau va merge total pe sub Berzei si apoi pe sub Vasile Parvan, ratand Izvorul. Aici cred ca este dilema majora.
Propunerea lui Catalin Grigorie mi se pare foarte interesanta, mai ales ca sunt adeptul a cat mai putine noduri. Cu singura diferenta ca as merge in continuare de-a lungul Splaiului, dar pe partea cealalta unde nu exista tunel pana in zona Hasdeu-Izvor si apoi as merge pe traseul care se va alege, ori spre Puisor, ori spre Cosbuc. Nu stiu daca strazile Costache Negri si Staicovici sunt suficient de late chiar si pentru un tunel sapat prin decopertare.
Pentru statii as avea 2 variante :
1. M4 sub Stirbei Voda in zona Casei Radio, iar M5 sub parcul de la Opera.
2. ambele statii M4 si M5 sub parcul Operei , una deasupra celeilalte, ceva in genul Victoriei
O statie M5 sub parcul Operei mi se pare mai buna pentru ca nu s-ar mai bloca Dr Taberei pe perioada executatarii statiei Eroilor 2.
Singura problema majora esre curba Dinicu Golescu-Stirbei Voda...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 17:42:45    Titlul subiectului: 114714

rosetti61 a scris:
Mai intai de toate trebuie vazuta si realizarea celorlalte magistrale, M5 si daca se va mai face M6 alexandria-Voluntari

Aceste lucru se va realiza peste................ 50 de ani ? Very Happy

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 18:01:18    Titlul subiectului: 114715

Sper sa nu. Poate ca vom avea si noi guverne/ministri/primari responsabili la un anumit moment.
Dar rosetti61 are dreptate, trebuie ca proiectantii sa gandeasca in perspectiva, altfel iese ceva de genul GdN1-GdN2.. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 19:19:34    Titlul subiectului: 114718

Prima observatie. Nu va mai impiedicati de fundatiile Prlamentului ! Aceste fundatii nici nu sunt asa de adanci pe cat se spune, parca am discutat asta odata si sunt strict pe perimetrul construit, nici macar 30 cm peste perimetru
A doua observatie : Daca tunelul este la o cota de minus 13 m fata de fundatia cladirii problema este rezolvata, cladirea de deasupra nu simte nimic. 13 m inseamna aproximativ un bloc cu 5 nivele ( P + 4)
A treia observatie : Cele mai mari sanse pentru M 4 este sa coboare de la Berzei unde obligatoriu trebuie sa faca statie pe sub Schitu Magureanu. Sunt in continuare foarte curios cum rezolva tripla intersectie din zona (M1 / M 4 / M 5)
Desi nu este de neglijat nici Strapungerea Berzei Poate cineva pe harta sa ne arate despre ce traseu este vorba ?
Eu am inteles ca pleaca din Piata Victoriei pe Buzesti si trebuie sa ajunga la Podul Hasdeu. M-ar interesa de la str Stirbey la Podul Hasdeu pe unde o ia. S-ar putea ca M 4 sa se tina de aceasta strapungere, sa se intersecteze numai cu M 5 la viitoarea statie HASDEU 4/5 si sa rateze astfel intersectia cu M 1/ M 3.
M 5 va avea statie cu siguranta la Eroilor in parcul in care este si actuala statie. Am impresia ca lucrurile ptr M 5 Dr. Taberei - Eroilor sunt destul de avansate, cel putin dpdv al proiectarii, deci mari schimbari nu cred ca sunt, cel putin pentru Eroilor 5.
Subtraversarea Dambovitei se va face fara nici un fel de probleme / incidente, totusi Dambovita nu este Dunarea la Budapesta. Si sa nu uitam ca este si canalizata, deci cu alte cuvinte are fundatie construita, se trece pe sub ea ca si sub o fundatie oarecare.
Propunerea mea este sa stabilim daca putem aceasta strapungerea Berzei s-ar putea sa aiba legatura si cu viitorul traseu al lui M 4
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 19:34:44    Titlul subiectului: 114719

Imaginea de ansamblu a tronsonului GdN2 - Progresu.
La schema de mai sus cu metroul pe la Eroilor (si mie Imi venise ideea dar statia era pe Panduri, prin spatele Arenei Progresu), nu stiu daca e indicata statia in fata MApN, nu stiu daca poate sa sape pe acolo pentru statie, doar sa foreze tunelul atat.

Strapungerea este marcata cu portocaliu - dupa cum se observa existau deja trei intrari de artere ce nu au mai fost continuate.



m41.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 21264 ori

m41.jpg



m42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  473.43 kb
 Vizualizat:  de 21264 ori

m42.jpg



m43.jpg
 Descriere:
Interstatia Gara de Nord 2 - Berzei
 Mărime fișier:  309.21 kb
 Vizualizat:  de 21264 ori

m43.jpg



m4 berzei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.92 kb
 Vizualizat:  de 21264 ori

m4 berzei.jpg



strapungere.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  336.89 kb
 Vizualizat:  de 21264 ori

strapungere.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 19:46:39    Titlul subiectului: 114720

Daca se merge pe traseul strapungerii as vedea si o statie intre Parlament si Catedrala din spatele lui. Cred ca ar avea sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 20:20:40    Titlul subiectului: 114723

Totusi statia Hasdeu eu as vedea-o asa cum am notat-o eu, cu intersectie cu viitoarea M 5


Statia HASDEU.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  409.9 kb
 Vizualizat:  de 21242 ori

Statia HASDEU.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 20:35:08    Titlul subiectului: 114724

andrei11 a scris:
Desi nu este de neglijat nici Strapungerea Berzei Poate cineva pe harta sa ne arate despre ce traseu este vorba ?
Eu am inteles ca pleaca din Piata Victoriei pe Buzesti si trebuie sa ajunga la Podul Hasdeu. M-ar interesa de la str Stirbey la Podul Hasdeu pe unde o ia. S-ar putea ca M 4 sa se tina de aceasta strapungere, sa se intersecteze numai cu M 5 la viitoarea statie HASDEU 4/5 si sa rateze astfel intersectia cu M 1/ M 3.

De ce i-or spune strapungere cand strazile exista nu stiu...Este pur si simplu vorba de largirea strazilor Berzei si Buzesti la 2 benzi pe sens. Si este vorba de cca 11 imobile de demolat din cate am inteles. Problema nu este cu Berzei sau Buzesti ci adevarata strapungere este str Uranus care va trece prin curtea Palatului Parlamentului si va ajunge drept in capatul strazii BP Haseu (se reface ceea ce exista inainte ca Ceausescu sa demoleze tot ce era in zona Parcului Izvor, cu diferenta ca atunci str Uranus ajungea exact la Podul Izvor, nu la Podul Hasdeu...)
Insa lucrarea nu are legatura cu M4...M4 poate fi executata si cu actualele strazi, luati exemplul strazii Polizu, destul de ingusta si sub care s-a executat tunel foarte frumos. M4 nu are cum sa rateze M1 si mai ales M3 ar fi o idiotenie mare de tot, asa cum am mai explicat intr-un mesaj anterior.
In schema lui rosetti61 M4 nu are cum sa ajunga la Izvor pe sub Calea Plevnei. Intre Pta Kogalniceanu si Podul Izvor este extrem de ingusta. Singurele solutii raman Berzei-Parvan sau Berzei-Cobalcescu-Schitu Magureanu, ambele variante cu avantaje si dezavantaje. Optez pentru Varianta Berzei-Cobalcescu-Schitu Magureanu pentru a se realiza intersectia cu M1/M3 la Izvor in mod firesc. Altfel fie va trebui construita o noua statie la Hasdeu pe M1/M3 cu dezavantajele de rigoare, fie nu se va realiza intersectia cu M1/M3, fie se realiza un traseu fortat de la Podul Hasdeu la Izvor pentru ca apoi M4 sa se intoarca cu 180 grade spre Marriott.
andrei11 a scris:
Totusi statia Hasdeu eu as vedea-o asa cum am notat-o eu, cu intersectie cu viitoarea M 5

Categoric statia Hasdeu trebuie sa fie inainte de pod pentru a realiza legatura cel putin cu M5... Very Happy .Insa ajungem la aceasi dilema a nodului triplu, cu diferenta ca acum trebuie construita o statie de la zero pe M1/M3, insa cu avantajul ca statia M4 ar avea sanse sa incapa intre M1/M3 si M5, ceea ce la Izvor este un pic mai greu



Strapungere Uranus.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.88 kb
 Vizualizat:  de 21233 ori

Strapungere Uranus.jpg



POD HASDEU.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.97 kb
 Vizualizat:  de 21226 ori

POD HASDEU.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 21:26:23    Titlul subiectului: 114728

Daca M4 ajunge intersecteaza M4 la Chirigiu si nu la Liberty Center cum am propus eu, atunci este obligatorie construirea inca unei statii pe M6 la intersectia Rahova - Sebastian - Ferentari. Deci vom avea o distanta scurta intre statiile Sebastian si Chirigiu de pe M6. Raman la idea cu intersectia M4-M6 la Liberty Center si atunci nu ar mai fi nevoie de construirea inca unei statii apropiate pe M6.

Later Edit: Daca nu va place numele Liberty Center, fiind proiect privat, statia ar putea sa se numeasca Trafic Greu sau Progresului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 21:50:17    Titlul subiectului: 114731

Trebuie avut in vedere ca pe M 1/ M 3 intre Eroilor si Izvor nu se va construi nici o statie. Pe acea portiune avem peretii de rezistenta a tunelului infipti in pamant la circa 20 m adancime (un bloc cu 9 nivele, P + 8 etaje), deci este IMPOSIBIL de modificat ceva. Ma rog, nimic nu e imposibil, dar foarte dificil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 21:56:58    Titlul subiectului: 114732

M4 nu are cum sa ajunga la intersectia Trafic Greu/Progresului cu Rahovei(la Liberty Center). Cat despre M6 este mult prea indepartat, daracceptand ca se va construi vreodata... si in cazul M4, si in cazul M5 si in cazul M6 va trebui sa acceptam ca statiile vor fi mult mai dese decat cele actuale. Si da, in planuri sunt prevazute nu 2 ci chiar 3 statii pt M6 in zona... Si la Sebastian si la Progresului si la Chirigiu... Very Happy
andrei11 a scris:
Trebuie avut in vedere ca pe M 1/ M 3 intre Eroilor si Izvor nu se va construi nici o statie. Pe acea portiune avem peretii de rezistenta a tunelului infipti in pamant la circa 20 m adancime (un bloc cu 9 nivele, P + 8 etaje), deci este IMPOSIBIL de modificat ceva. Ma rog, nimic nu e imposibil, dar foarte dificil.

Inca un argument ca M4 trebuie sa mearga pe sub Cobalcescu si Schitu Magureanu...



Progresului-Chirigiu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.69 kb
 Vizualizat:  de 21193 ori

Progresului-Chirigiu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 23:32:26    Titlul subiectului: 114738

Daca vor face statii pe M6 si la Sebastian si la Liberty Center si la Chirigiu inseamna ca au de gand sa-l mute pe 32 in subteran.
M4 poate ajunge la Trafic Greu foarte simplu:

- fie merge pe in continuare pe sub 13 Septembrie, apoi pe sub Progresului si Constantin Istrati unde intra pe Viilor

- fie merge pe sub Tudor Vladimirescu, apoi pe sub zona industriala aflata in paragina, pe sub Progresului si Constantin Istrati unde intra pe Viilor


Ultima modificare efectuată de către lucian-crusher la Joi 30 Iul 2009 12:05:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community