|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cridi
Data înscrierii: 29/Apr/2009 Ultima vizita: 22/Oct/2009 Mesaje: 4 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 06 Mai 2009 14:27:56 Titlul subiectului: |
110511 |
|
Citat: | Posibila desființare a traseului de tramvai 101 provoacă nemulțumirea angajaților RATP
Intenția primarului Ploieștiului, Andrei Volosevici, de eliminare - până la toamnă - a rutei de tramvai pe traseul 101 a declanșat nemulțumirea vatmanilor și a angajaților din departamentul de întreținere a acestui mijloc de transport din cadrul RATP.
Edilul șef susține că decizia e determinată de faptul că tramvaiul 101 deteriorează imobilele de pe strada Democrației și infrastructura rutieră. Angajații depoului se tem că își vor pierde locurile de muncă, însă Radu Popescu, directorul RATP Ploiești, susține că decizia nu va duce la disponibilizări. |
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 06 Mai 2009 19:24:54 Titlul subiectului: |
110517 |
|
In Occident, tramvaiele se strecoara pe stradute foarte inguste din centrul istoric al oraselor, stradute de doar doua benzi, doar pentru tramvai (de exemplu in Amsterdam) si nimeni nu se mai plange ca li se deterioreaza cladirile (acolo casele sunt mai vechi decat cele ale noastre). Si pe Democratiei sunt blocuri, din beton, nu case din chirpici sau paianta... Motive, motive si iar motive... Si, ma rog, ce au sa faca vatmanii din RATP?... Au sa se reprofileze pe troleibuze sau autobuze, ca cei din Brasov?!... Mi se pare total aiurea! Cu electrificarea lui 2 si 30 ce se mai aude? Ca vad ca primarul e pus pe demolat, nu construit...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Mai 2009 12:25:40 Titlul subiectului: |
110859 |
|
http://www.telegrafuldeprahova.ro/index.php?act=show&idart=14278&p=r
"Amenda se pierde pe drum
Autor: Roxana JILAVEANU
Conducerea ARR Prahova se plânge că mai toate procesele verbale întocmite de inspectorii prahoveni sunt contestate, iar șoferii rămân cu un singur avertisment.
Cinci inspectori au rămas angajați la Autoritatea Rutieră Română Prahova, iar cele mai frecvente controale pe care le demarează aproape zilnic sunt cele legate de transportul în comun în regim maxi - taxi. Cele mai multe amenzi acordate sunt pentru șoferii microbuzelor care transportă mult mai multe persoane decât numărul maxim de locuri cu care este prevăzută mașina. Numai că, după cum susține Marius Burtescu, șeful ARR Prahova, amenda prevăzută de procesul verbal este repede anulată printr-o simplă contestație. “Controalele la transportul de tip maxi - taxi sunt la ordinea zilei, numai că marea descentralizare ne-a îngreunat și nouă activitatea. În plus, am rămas cu puțini inspectori, pe motiv că transportul de persoane este coordonat și controlat de Consiliul Județean, dar la verificări tot noi suntem chemați, pentru că deținem aparatul de măsură. Deși toate verificările se lasă cu procese verbale și cu amenzi, șoferii le contestă, iar în instanță primesc un avertisment sau, prin contestație, termenul de plată este decalat și cu jumătate de an, până la finalizarea procedurilor. Asta se întâmplă în 80% dintre cazuri“, ne-a declarat Marius Burtescu, șeful ARR Prahova."
Luati aminte ce tertipuri folosesc nenorocitii astia cu maxi-taxi-urile pentru a scapa de amenzi!
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2009 12:06:12 Titlul subiectului: |
111359 |
|
Se plombeaza gropile de-a lungul traseului tramvaiului 101,aici se mai vorbeste si daca se va desfiinta traseul tramvaiului 101 sau se va moderniza pe banii europeni Citat: | La ieșirea din Ploiești spre Bucov, in zona giratoriului, se repară carosabilul. Lucrările de reabilitare a asfaltului au demarat astăzi și vor dura mai bine de o săptămână, motiv pentru care reprezentanții municipalității le recomandă șoferilor să ocolească această zonă.
Vești nu tocmai bune sunt și pentru conducătorii auto care vor circula mâine spre zona de sud a orașului, pe traseul Șoseaua Nordului, Bulevardul Republicii și pe strada Ștefan cel Mare. Calea de rulare a tramvaiului 101 intră în reparații.
Vor fi plombate toate gropile din carosabil existente pe lângă linia de tramvai, gropi care, de-a lungul timpului, au creat numeroase probleme conducătorilor auto prezenți în trafic. Tramvaiul 101 va fi înlocuit mâine cu autobuze, de la ora 5 până ora 21.
Deocamdată, Primăria nu a hotărât dacă linia tramvaiului 101 va fi desființată sau dacă va intra în reparații capitale, cu fonduri europene.
| Articol preluat din http://www.adevarul.ro/articole/ploiesti-in-weekend-se-plombeaza-strazi.html
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mie 10 Iun 2009 12:05:56 Titlul subiectului: |
112242 |
|
Autobuz ecologic la Ploiesti
Realitatea.net a scris: | Primul autobuz ecologic din România circulă pe străzile Ploieștiului
Pe străzile Ploieștiului circulă primul autobuz ecologic. Este vorba de un vehicul care folosește drept combustibil uleiul de rapiță. Autoritățile speră că în curând vor fi pe șosele mai multe astfel de autobuze care nu poluează.
20% din combustibilul folosit pentru autobuz este ulei de rapiță.
Concentrația va crește, iar pe viitor este posibil ca autovehiculul să meargă numai pe bază de ulei de rapiță. Călătorii sunt mândri că primul mijloc de transport în comun ecologic din România este în orașul lor.
"Protecția mediului înseamnă o viață ma lungă și o planetă mai curată. Suntem un exemplu și sper că și ceilalți să ne urmeze", a spus un locuitor din Ploiești.
"Biodieselul poate fi absorbit de plante, iar combustibilul fosil nu este absorbit de plante și automat rămâne în efect de seră. Biodieselul este mai ieftin decât combustibilul fosil", a explicat directorul RATP Ploiești, Radu Popescu.
Autobuze ecologice mai circulă în orașe din Marea Britanie, Suedia, Spania și Bulgaria, tări care au fost cuprinse în Proiectul BOINIC, susținut din fonduri europene. |
http://www.realitatea.net/primul-autobuz-ecologic-din-romania-circula-pe-strazile-ploiestiului_535522.html
|
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Iun 2009 12:21:24 Titlul subiectului: Stiri si articole |
112245 |
|
Autobuze din astea mai sunt si in alte orase din tara. Mai bine s-ar prezenta conditiile din mijloacele de transport in comun. Cum s-au investit bani in niste harburi de Ikarusuri sa aiba GPL cand se puteau cumpara autovehicule noi. S-a preferat GPL pe niste autobuze ruginite, care scartaie din toate incheieturile. Valabil si pentru tramvaie si troleibuze care nici ele nu sunt prea ok. Nu se mai aude nimic de cele 70 autobuze promise anul asta? Dar de troleibuze?! Se stie ca se vrea extinderea transporului electric...dar cum? Autoritatile se lauda ca infinteaza o linie noua de troleibuze, dar desfiinteaza alta. Mai bine l-ar desfiinta pe 201...sa ramana doar 202 si 44...deci 2 linii de troleu, nu 3...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 10 Iun 2009 12:40:49 Titlul subiectului: |
112248 |
|
201 circulă câteva week-enduri pe an, când e închis Bd. Independenței și nu circulă 202. Practic, e un 202 scurtat. Nu cred că ar plânge nimeni dacă s-ar desființa (încurcă lumea existența pe plăcuțele de stații a 2 trasee: 201 și 202 care nu circulă simultan) și în locul lui ar rămâne 202 cu o plăcuță ,,Întoarce la Hale" pe bord.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Iun 2009 22:27:13 Titlul subiectului: |
112269 |
|
Despre 201 si 202 zice Dr2006 foarte bine si pe langa cele de mai sus mai adaug ca in era Volosevici nu se mai inchide bulevardul deloc vara decat cateva zile cum a fost :
- Zilele orasului Ploiesti
- Ziua fara autoturism ( sau cum so numi ea )
- Ziua Romaniei
- Ziua Politiei ( parca )
si inca vreo 2 zile tot anul in rest in week-end vara cum ne-am obisnuit ani de-a lungul cu bulevardul inchis , de cand a iesit Volosevici primar nu se mai inchide bulevardul. Cine vrea sa se relaxeze o poate face la padure , la un strand , terasa , la Parcul Bucov unde merge in week-end traseul 40barat curse la 30 min , Parcul de la Sala Sporturilor sau oricare alt parc mic din oras sau zona de la marginea orasului.
...si nu ca nu ar vrea primarul sau alti din conducerea orasului dar duminica in special in intervalul orar 14:00 - 20:00 pe strada Bobolna pe unde se circula deviat spre Gara de Sud in locul bulevardului erau coloane de masini de circa 2- 3 km, nu mai zicem de intarzierea autobuzelor care au si ele de respectat un grafic. Circulatia devenise un calvar duminica mai ales cand bucurestenii tranzitau orasul din cauza lucrarilor la centura de Vest ( viitoarea autostrada Bucuresti-Brasov )
Cele 70 autobuze au fost promise pentru anul 2009 , an care se termina pe data de 31.12.2009 iar eu bag mana in foc ca primele autobuze si/sau troleibuze vor ajunge in Ploiesti la inceputul luni septembrie si vor intra pe trasee odata cu inceperea anului scolar.
Despre traseele exterioare va anunt ca primul traseu luat de RATP este traseul 9 Ploiesti ( Hale/Bariera.Bucov - Blejoi ) dar data exacta nu o stiu cand va intra in functiune. Urmatoarele trasee sunt cele spre Sudul Judetului : 11 , 16 , 19 sau 45 deoarece in mare parte se suprapun.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 11 Iun 2009 16:41:45 Titlul subiectului: |
112297 |
|
Ce se intampla cu privatii care exploateaza acum traseele? Cel putin pe 9 se desfasoara un transport civilizat efectuat de S.C. Marin Stelian T.I.M.P. S.R.L.. Nu am văzut șoferi/taxatoare să nu taie bilete, se eliberează abonamente, graficele de circulație sunt respectate, iar stațiile sunt amenajate bine, cu adăposturi acoperite.
Frumos e că patronul mai are și un Roman 112 funcțional, pe care-l mai scoate la traseu din când în când (doar el, nu lasă pe altcineva să îl conducă).
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Iun 2009 17:11:40 Titlul subiectului: |
112298 |
|
Poate ca acel program se respecta ziua. Se stie si aici ca si in alte parti ale tari ca dupa ora 20 unii nu vor sa mai faca curse pe motivul ca se duce cu 2-3 calatori si apoi se intoarce gol. Calatorii mai multor trasee exterioare s-au plans de aceste lucruri plus ca aici au de castigat si cei cu gratuitati, ca sa vina in Ploiesti nu vor mai fi nevoiti sa plateasca bilet.
Toata treaba asta cu intrarea RATP-ului pe cateva trasee exterioare e deja aranjata. De aceea s-a si dat comanda de un numar atat de mare de autobuze noi. La licitatie dintre privatii x , y , z si RATP , cei din urma vor iesi castigatori. Consiliul Local si Consiliul Judetean vor aceste trasee pentru RATP asa ca afacerea e ca si incheiata.
Privatii vor mai strange buzunarul , eventual nu vor mai face investiitii sau se vor apuca de alte afaceri.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 11 Iun 2009 17:35:00 Titlul subiectului: |
112301 |
|
În niciun caz nu se pune problema de servicii proaste pe linia 9. Nu vreau sa para ca iau apararea lui Marin Stelian, dar adevărul e că nu prea am ce să-i reproșez (poate doar lipsa graficelor de circulație din stații, dar nici RATP nu stă mai bine).
E clar că unii călători vor prefera RATPh-ul, unde toți pensionarii merg gratis, la fel și colorații și alte categorii din astea. Pentru navetiștii de rând singura diferență va fi că ... nu vor mai avea de unde să își ia bilete (că RATPh e cu autotaxare), deci vor călători cum apucă.
|
|
Sus |
|
|
cipika
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 27/Mar/2010 Mesaje: 42 Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )
|
Trimis: Vin 12 Iun 2009 17:34:57 Titlul subiectului: |
112350 |
|
Macaz electric la intersectia 101-102?
Citat: | Înarmați cu câte o rangă și cu multă răbdare, vatmanii tramvaielor care circulă prin Ploiești dau zilnic probe de rezistență în fața... singurului macaz electric din oraș. Sistemul cedează după fiecare ploaie ori ninsoare, ajungând să fie acționat tot în stilul clasic. Adică manual.
Macazul, montat în intersecția din partea de nord a Ploieștiului, a reprezentat un “bonus“ primit în 1997 de Regia de Transport Public la o comandă de sisteme clasice similare achiziționate la mâna a doua, din Austria. Mecanismul vechi și nefuncțional a ajuns repede mândria căii de rulare a tramvaielor.
E bun și de la second-hand
A fost reparat de angajații RATP și montat chiar în buricul târgului, cu scopul de a scurta durata unei călătorii cu tramvaiul. Însă macazul a început repede să dea semne de oboseală, până a ajuns să fie mai mult defect. “Nu este izolat bine și, atunci când plouă ori când ninge, în apropierea bobinei se acumulează apă și aceasta se arde. Anul trecut, s-a întâmplat de trei ori“, ne-a explicat Ion Micu, director tehnic în cadrul RATP Ploiești. Ultima defecțiune, din decembrie, nu a fost remediată nici până acum, chiar dacă o reparație nu costă mai mult de 300 lei.
Cu ranga la purtător
Din moment ce macazul nu prea le e de folos, vatmanii poziționează cu ranga patina pe care ar fi trebuit să o acționeze automat. Și au uitat cum e să treacă de intersecția cu pricina fără să țopăie, mai întâi, pe treptele garniturilor. “E cam greu să cobori tot timpul și să-l acționezi manual, dar dacă se defectează de la ploaie, ce să facem? Mai rău e că ne încurcă la traseu, pentru că pierdem mult timp și prindem semaforul de mai multe ori“, ne-a spus Cornelia Decu, unul dintre vatmani. Asta în timp ce colegul ei, Eugen Leșiță, pierduse deja șirul defecțiunilor. Deoarece un mecanism nou ar costa prea mult - acum câțiva ani era evaluat la peste 60.000 euro -, macazul nu va fi schimbat prea curând. În schimb, Regia e dispusă să cheltuiască aproximativ 300 lei (circa 88 euro) pentru a remedia fiecare defecțiune. Chiar dacă reparația nu ține la umezeală. Dar măcar se poate mândri că a pus în funcțiune un mecanism electric, care răspunde la comandă numai dacă-i arăți ranga. |
Sursa: www.telegrafuldeprahova.ro
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 19:38:40 Titlul subiectului: |
113229 |
|
Autobuzul 'ecologic' ce mergea cu combustibil derivat din rapita se va intoarce la motorina standard:
http://www.green-report.ro/revista-presei/padevarul-primul-autobuz-ecologic-din-romania-trage-pe-dreaptap
Green Report a scris: | Proiectul experimental privind dezvoltarea transportului public „eco“ din Ploiesti a ajuns la final inainte de termenul prevazut. Singurul vehicul care foloseste un amestec de motorina si ulei de rapita va mai circula in sistem bio numai cateva zile.Combustibilul bio a fost asigurat gratie unei sponsorizari. Pana la urmatoarea donatie, autobuzul va folosi numai carburant traditional.
Autoritatile prahovene anuntau la inceputul acestei luni ca pe strazile municipiului Ploiesti circula primul autobuz „eco“ de la noi din tara. Vehiculul utilizeaza, fara a suporta transformari de ordin tehnic, un amestec de motorina – in proportie de 80% – si ulei de rapita – in proportie de 20%.
Ca urmare a implicarii Universitatii Petrol si Gaze (UPG) din Ploiesti intr-un proiect ecologic european, institutia a incheiat un parteneriat cu Regia Autonoma de Transport Public (RATP), in baza caruia autobuzul a devenit functional.
Odata cu punerea vehiculului in circulatie, RATP, in calitate de exploatator, a primit 200 de litri de biocombustibil de la UPG, in calitate de beneficiar al proiectului. Biocarburantul a fost obtinut ca urmare a unei sponsorizari.
Ultima alimentare a fost facuta alaltaieri
Insa, la numai trei saptamani de la intrarea pe traseu, RATP a epuizat stocul de ulei de rapita. Ultima alimentare cu ulei vegetal a autovehiculului a fost facuta alaltaieri, inainte de intrarea in cursa, pe traseul numarul 7 – cartier Dorobantu – Centru – Bariera Rudului.
Conform estimarilor facute de cei de la regia de transport, autobuzul va mai putea circula in sistem bio numai cateva zile, in functie de programarile de trafic pe care le va avea. Continuarea curselor in sistem „eco“ depinde de o alta sponsorizare, intrucat legislatia nu permite universitatii sa achizitioneze biocombustibil. „Pentru a putea achizitiona carburant bio, conform legislatiei noastre in privinta uleiurilor, trebuie sa fii autorizat ca antrepozit fiscal“, ne-a explicat directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu.
„Nicio firma nu poate sa sponsorizeze la infinit“
La randul lor, reprezentantii UPG Ploiesti se declara destul de sceptici in privinta primirii unor noi sponsorizari. „Cantitatea de 200 de litri de biocombustibil a fost obtinuta ca urmare a unei sponsorizari de la o societate producatoare din tara, dar nicio firma nu are posibilitatea sa sponsorizeze la infinit si nici legea nu-i permite acest lucru, decat respectand anumite procente“, a declarat profesorul Dorin Stanica din cadrul Universitatii Petrol si Gaze din Ploiesti.
Stanica spune ca, din cauza ca institutia pe care o reprezinta nu este antrepozit fiscal, proiectul va dura mai putin decat fusese prevazut. „Avem alocati bani pentru 500 de litri de ulei, dar aici nu este vorba despre o pierdere de bani, ci despre o pierdere de informatie. In loc sa dureze sase luni, asa cum ne doream, experimentele noastre dureaza mai putin. Exista o reglementare in legislatie care impiedica achizitionarea acestor produse. Chiar daca s-ar gasi la pompa, noi sau dumneavoastra - cetatenii - nu putem face plinul“, spune profesorul Dorin Stanica, de la UPG.
Directorul regiei de transport afirma ca, daca ar putea fi cumparat biocombustibilul, autobuzul ar putea circula folosind uleiul de rapita in proportie mai mare de 20%. „Uleiul vegetal poate fi folosit drept combustibil si in proportie de 100%. Noi am ales 20% in aceasta prima etapa si probabil ca, in functie de cum vom putea sa achizitionam acest produs, vom incerca sa ridicam procentul. Dar iata ca, pe un proiect demonstrativ, suntem in situatia in care nu putem sa cumparam carburant bio decat prin tot felul de artificii si la limita maxima admisa de lege, pentru a nu le provoca niciun fel de problema celor care ni-l pot furniza“, spune Radu Popescu. |
|
|
Sus |
|
|
cipika
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 27/Mar/2010 Mesaje: 42 Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )
|
Trimis: Vin 17 Iul 2009 16:18:49 Titlul subiectului: |
114201 |
|
RATP Ploiesti a scris: | ANUNT INCHIDERE CIRCULATIE PE BULEVARDUL INDEPENDENTEI
Incepand cu 18.07.2009, pe perioada estivala, in zilele de sambata si duminica, se intrerupe circulatia autovehiculelor pe Bd.Independentei, de la statuia lui Radu Stanian si pana la Gara de Sud, astfel : in zilele de sambata incepand cu ora 12,00 si in zilele de duminica pana la ora 14,oo. Exceptie face data de 18.07.2009, cand restrictionarea circulatiei pe bd. Independentei incepe la ora 10,00 din cauza actiunii ”Stafeta Internationala ******” organizata de catre ******** 2241.
In consecinta, autobuzele vor circula la sensul din centru spre sud pe strada Bobalna, cu statii la Pelican si Liceul de Muzica. La sensul din sud spre centru, pe strada Democratiei, autobuzele opresc in statia 13 Decembrie de pe strada Democratiei. Aceeași ruta ocolitoare va fi folosita si pentru cursele in conventie (transport executat pe baza de contract de transport).
Pe perioada mentionata, liniile de troleibuze 202 si 44 se desfiintează, fiind folosita urmatoarea schema de transport inlocuitoare: traseul de troleibuze 201 „Pod Inalt - Hale Coreco” si traseul de autobuze 25 „Pod Inalt – Centru - Gara de Sud”, respectiv traseul troleibuze 44 Hale „Malul Rosu - Hale Coreco” si traseul de autobuze 44 „Malul Rosu – Centru - Gara de Sud”
R.A.T.P. PLOIESTI |
Sursa: www.ratph.ro
|
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 18:05:39 Titlul subiectului: Stiri |
114716 |
|
Gata!S-a hotarat : 27 autobuze standard si 24 trolee.Atata merita Ploiestiul?De la 70 autobuze, s-a ajuns la 50, iar acum la numai 27...care vor lua locul celor care se vor casa...nici macar nu sunt articulate...iar la trolee se aude ca vor fi Neoplan si ca vor inlocui o parte din FBW...deci nici extinderea liniilor de troleibuze nu se va face!Luam Neoplanuri care ne mai tin vreo 3 ani si apoi scapam si de transportul electric!
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 20:10:02 Titlul subiectului: |
114721 |
|
Cu Neoplanurile alea mai merge Ploiestiul cel putin 10 ani. Ele au si motor sincron, deci pot circula si pe alte trasee ce nu sunt deservite de retea! MA bucur ca ajung la Ploiesti!
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 20:40:43 Titlul subiectului: |
114725 |
|
27 de autobuze si 24 de troleibuze ajung orasului Ploiesti. Ajung deoarcere RATP nu mai executa curse de conventie pentru Yazaki si JOHNSONS de vreo cateva luni. In legatura cu cele 24 de Neoplanuri nu cred eu ca daca ajung la Ploiesti vor inlocui o parte di FBW-uri si atat. Cu ele se poate extinde reteaua pe linia 2 si sectorul Gara.DE.Sud - Hipodrom.
Sa vedem daca mai intra RATP-ul pe traseele exterioare, are autobuze destule plus astea 27 care vor veni.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 21:38:17 Titlul subiectului: |
114729 |
|
Eu tin la FBW si nu as vrea sa le vad casapite.Insa au deja 34 de ani..o varsta la care si un om incepe sa se resimta..Tot respectul din lume pentru ele..asteptam sa vedem noutatile!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 07:39:06 Titlul subiectului: Stiri |
114746 |
|
27 autobuze si 24 troleibuze ajung?!Pai daca se caseaza harburile,unde e marirea parcului?!Sa fim seriosi!Sunt dezamgit profund de hotararea de ieri.Si nu se va extinde troleibuzul,NU s-a hotarat nimic!La fel cum se spune ca se baga bani in reabilitarea liniilor de tramvai, parca vad ca sunt doar vorbe...sa NU uitam:de la 70 autobuze:scurte si articulate,s-a vehiculat apoi un numar de 50...ca ca se ajunga la 27...cat despre trolee,ar fi suficiente in momentul de fata si cele 24 care vor veni.Dar daca se vor casa cateva-Berliet si nu numai, nu stiu ce extindere cu troleul va mai fi!
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 08:49:15 Titlul subiectului: |
114747 |
|
Tramvaiul 101 ramane pe sine !
``Chiar daca initial era pentru desfiintarea unei portiuni a caii de rulare a tramvaiului traseului 101, primarul Andrei Volosevici nu o mai considera oportuna. In opinia acestuia, in acest caz nu este vorba despre o razgandire, ci mai degraba despre concluziile la care a ajuns in urma discutiilor cu ploiestenii pe acest subiect. “Dezbaterile cu ploiestenii pe tema desfiintarii sau nu a traseului de tramvai 101 au fost benefice – ne-a declarat primarul Andrei Volosevici. Spun acest lucru deoarece, la un moment dat, chiar unii dintre cetatenii care solicitau desfiintarea liniei de tramvai si-au nuantat pozitia. Acestia au declarat ca daca municipalitatea gaseste o solutie astfel incat circulatia tramvaielor sa nu mai afecteze locuintele de pe traseul caii de rulare, atunci, sunt de acord cu mentinerea acestui mijloc de transport in comun. Ca urmare, sarcina noastra a fost sa identificam solutiile, si cea mai buna a fost realizarea de proiecte care sa vizeze reabilitarea caii de rulare a tramvaiului, proiecte care sa fie finantate cu bani europeni. Cum exista posibilitatea accesarii fondurilor europene, reabilitarea caii de rulare a tramvaiului a fost deja inclusa in mapa de proiecte pentru Polul national de dezvoltare Ploiesti, intentia mea fiind aceea de a exista doua proiecte distincte pentru reabilitarea caii de rulare atat pentru traseul 101, cat si pentru traseul 102“. Primarul municipiului a mai adaugat ca, pana la jumatatea lunii viitoare, mapa de proiecte propuse pentru finantare in cadrul Polului national de dezvoltare va fi gata aceasta urmand sa fie transmisa la Bucuresti, la Ministerul Dezvoltarii, unde vor fi selectionate proiectele eligibile. In acest context, edilul este optimist, considerand ca proiectele care vizeaza reabilitarea caii de rulare a tramvaielor in Ploiesti vor fi acceptate pentru finantare, astfel incat lucrarile sa poata incepe chiar din acest an.``
www.ziarulprahova.ro
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 15:49:43 Titlul subiectului: 10434 |
114759 |
|
Autobuze de zece milioane de euro
După o ședință cu scandal, consilierii locali ploieșteni, mai puțini cei ai PSD, au votat aseară cumpărarea a 27 de autobuze și 24 de troilebuze noi pentru înnoirea parcului Regiei Autonome de Transport Ploiești.
Investiția se ridică la aproximativ 10 milioane de euro și va fi finanțată dintr-un împrumut contractat acum trei ani de municipalitate de la BCR. Cel care s-a opus vehement acestei achiziții a fost Emil Calotă, fostul primar, care a invocat ilegalitatea finanțării investiției.
„Creditul a fost contractat de primărie pentru infrastructură, adică reparații de drumuri, nu pentru cumpărarea de mijloace de transport în comun. Ceea ce ni s-a propus este o ilegalitate”, a declarat Calotă. Consilierul local a observat faptul că în caietul de sarcini sunt indicate dimensiunile autovehiculelor, ceea ce ridică semne de întrebare asupra corectitudinii licitației.
De partea cealaltă, directorul RATP Ploiești, Radu Popescu, a declarat că investiția este necesară întrucât gradul de uzură al mijloacelor de transport în comun este de 100%. „Nu mai putem asigura un transport sigur și civilizat cu actuala flotă”, a declarat Popescu.
RATP are 100 de autobuze, majoritatea vechi de 20 de ani, care nu mai corespund normelor de poluare.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 19:52:15 Titlul subiectului: |
114766 |
|
Timisoara da 11 milioane euro pe 30 autobuze articulate, iar Ploiesti vrea sa cumpere 27 de autobuze + 24 de troilebuze cu doar 10 milioane de euro?
Ceva pute in Danemarca cu licitatia asta.
Ar fi interesant de aflat cate dintre autobuzele actuale sunt functionale, respectiv care este numarul necesar de autobuze in orele de varf.
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 20:22:10 Titlul subiectului: |
114770 |
|
44 si 202 in timpul anului scolar fac fata la orele de varf cu cele 25 de trolee, ba chiar isi permit sa tina in garaj vreo 8 troleibuze. Inca 24 de troleibuze NEOPLAN ( deci articulate ) pe traseul 2 ar face fata lejer chiar si daca ar casa cele 5 Berlieturi si 5-6 FBW-uri sau Rocaruri.
27 de bucati de autobuze sunt suficiente (mai ales daca s-ar face 2-ul troleibuz) Traseul 2 la ore de varf se face in 13-16 min iar recordul in afara orelor de varf este de 8-9 min cu autobuze, cu troleibuze s-ar reduce durata cu cel putin 1-2 minute.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 09:26:18 Titlul subiectului: |
114780 |
|
Pentru ca aparusera o multime de informatii imprecise, privind parcul de autobuze al RATP, iata aici un document oficial care lamureste atat problema numarului si tipului de vehicule, cat si a vechimii lor.
Documentul a fost publicat de Silviu Sintea pe forumul Transira.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.03 kb |
Vizualizat: |
de 16366 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 09:31:54 Titlul subiectului: |
114781 |
|
http://ploiesti.time4news.ro/administrativ/primul-autobuz-biodiesel-la-ploiesti
Primul autobuz biodiesel pus in circulatie la Ploiesti
Din 09 Iunie 2009
"Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti are in dotare primul autovehicul care functioneaza pe baza de combustibil biodiesel - un carburant obtinut din uleiuri vegetale de rapita, soia, palmier etc.
Carburantul are caracteristici atat de asemanatoare cu cele ale combustibilului Diesel, incat poate fi folosit in amestec cu motorina Diesel la motoarele actuale, fara a aduce vreo modificare acestora. Este vorba despre un autobuz ecologic care va circula regulat incepand din aceasta saptamana.
Actiunea face parte din cadrul proiectului international Bionic, ce a obtinut finantare in cadrul programului Intelligent Energy Europe Programme. Banii vin pe filiera Comisiei pentru Comunitati Europene."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|