Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 14:29:48    Titlul subiectului: 111631

Cateva comentarii la ce ai subliniat tu:
- da, operatorul va fi acelasi. E vorba de CTP Arad, care se ocupa in momentul de fata de tot ce inseamna transport in comun in Arad.
- ma indoiesc ca nu vor fi situatii in care calatorii sa nu stea in picioare. Totusi, ele cel mai probabil vor deservi linii cu un flux mediu sau mediu-scazut de calatori, motiv pentru care nici nu s-a optat pentru autobuse.
- nu vor folosi microbuse pe toate traseele, pentru ca pe unele ar fi pur si simplu imposibil! Exista situatii cand si un autobuz articulat abia face fata!

Dar la final avem aceeasi concluzie: vom vedea!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Mai/2022
Mesaje: 84
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Mai 2009 22:02:50    Titlul subiectului: 111711

Din ceea ce cunosc, microbuzele urmau sa deserveasca linii de cartier, adica sa aduca oamenii in principalele statii. De asemenea ele se justifica in transportul din judet (intercomunal) acolo unde calatorii pot fi numarati pe degete si unde sistematic autobuzele actuale produc pierderi mari. De abia din acest an Consiliul Judetean a fost "convins" sa suporte financiar aceste pierderi (cum era normal sa o faca demult, conform legii). Prea mult timp municipiul a platit indirect pierderile din judet. Colac peste pupaza, actuala administratie doreste schimbarea Conducerii CTP si odata cu ea probabil se vor schimba interese si prioritati. Prin CTP totul e acum flexibil si nebulos in acelasi timp, administrativ vorbind. Cum bine se spunea "vom vedea".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2009 08:08:00    Titlul subiectului: 112458

Observator a scris:
Un an

Reporterii de la ziarul Observator au aflat, oficial, că garanția lucrării BERD, care îndatorează Aradul pe următoarele generații, este de un an. 12 luni, bătute pe muchie! În aceste condiții este lesne de înțeles de ce administrația locală se ferea să facă publică această cifră, de ce primarul a preferat să schimbe de mai multe ori subiectul când l-am întrebat despre garanție, la o recentă emisiune televizată la Info TV, și de ce există o opacitate severă în privința termenelor acestei lucrări.
Un an de zile, dacă ținem cont că împrumutul din care se realizează lucrarea se va rambursa în 19 ani, nu reprezintă nimic. În plus, trebuie să avem în vedere că în anumite zone „șantierul BERD” s-a încheiat deja de mai bine de un an, iar în altele nici nu a început. Adică, până când se va închiea în tot orașul, anumite porțiuni vor fi ieșit deja din garanție?!
Aradul, așa cum susțin și eu, avea și are în continuare nevoie de lucrări substanțiale de infrastructură. Doar că nu e totuna în ce condiții se realizează! Un proiect de zeci de milioane de euro – este dificil de stabilit valoarea sa reală, 40, 50 sau 60 de milioane plus dobânzile aferente, pentru că este vorba de o întrepătrundere de fonduri împrumutate de la mai multe bănci și absorbite din bugetul local – trebuie să ofere satisfacție pe termen lung. Or, această lucrare a pornit prost – în locurile unde s-a finalizat covorul asfaltic este deja ondulat, există diferențe mari de nivel și nu au fost corectate acele hopuri care amintesc de drumurile rurale unde din când în când dai peste câte un dâmb de pământ nebătătorit.
Șantierul denumit generic de autorități și de arădeni „proiectul BERD” (de la numele băncii care ne-a împrumutat cu cea mai mare parte a banilor) a demonstrat mai multe lucruri:
1. există capacitate de mobilizare în Arad pentru proiecte importante de infrastructură, arădenii apreciază lucrările, tolerează bine disconfortul pe care îl generează șantierele și se raportează cu optimism la termenii avansați de municipalitate pentru finalizare. Le lipsesc total exigența și spiritul critic! Asta tocmai fiindcă există o mare foame în oraș față de confortul urban! Compromisurile sunt percepute ca etape inerente ale sentimentului de reușită de la final, iar administrația locală a știut să exploateze aceste sentiment, scoțând permanent în evidență oportunitatea lucrărilor și minimalizând calitatea lor.
2. între intenția bună a realizării infrastructurii și concretizarea acestui demers este o mare diferență; e vorba de vechea teorie a trecerii de la vorbe la fapte, care la noi se întâmplă întotdeauna defectuos! Dacă într-adevăr a existat o monitorizare atentă a lucrărilor, așa cum ne-a asigurat de mai multe administrația locală, în ultimii doi ani, de ce nu au fost sesizate și corectate primele derapaje vizibile cu ochiul liber, ca să nu se repete pe mai multe porțiuni de drum? De ce nu s-a acționat din timp?! Nu trebuie să fii specialiști să sesizezi că nu s-a lucrat bine, pe tronsoane lungi!
3. calitatea îndoielnică și neajunsurile care derivă de aici ridică încă un mare semn de întrebare, asupra lipsei de viziune cu care s-a raportat administrația locală la aceste lucrări extrem de scumpe și de importante. Iar aici avem în vedere chiar acel termen de garanție de un an, care determină orice om cumpătat, de bună credință, să se întrebe dacă garanția scurtă merită o investiție atât de substanțială! De altfel, „proiectul BERD” nu rezolvă problemele de trafic ale orașului, nu oferă alternative, soluții, nu face mai funcționale traseele vechi. Consultanții care au gestionat problema fluidizării circulației în timpul derulării proiectului au eșuat rușinos, dar pe bani mulți, de vreme ce în Arad circulația a devenit un chin. Montarea câtorva zeci de semafoare noi, în locuri unde ele nu existau, a generat un trafic mai greoi, mai lent (numai între gară și Fortuna, pe doi kilometri, au fost puse în funcțiune 12 semafoare pe un singur sens de mers, majoritatea cu o utilitate îndoielnică!). Aradul, în loc să devină un oraș mai degajat, mai respirabil, este și mai congestionat.
Am mai spus-o și altădată: faptul că se construiește, se repară și se investește la Arad nu poate fi negat, minimalizat, denigrat de nimeni. Se fac lucruri importante. Necazul este că se fac prost, cu complicitatea celor care ar trebui să se zbată nu pentru interesele antreprenorilor ci pentru comunitate. Să fixezi un termen de garanție de un an la o astfel de lucrare, sau să îl accepți, nu este o neghiobie, ci un atentat la banul, la confortul și la bunul simț al arădeanului. Mai e de remarcat un aspect important: administrația locală ne vorbește de cinci ani despre „proiectul BERD”, neîncetat, la capitolul realizărilor sale. Se pare că termenul de garanție al laudei de sine expiră de cinci ori mai târziu decât al lucrărilor de asfaltare extrem de scumpe din oraș, care ne îndatorează pe câteva generații...


Sursa: www.observator.info

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 08:02:37    Titlul subiectului: 112556

Aradon a scris:
Se inchide DN7

ARAD - Drumul Național 7 va fi închis circulației în noaptea de sâmbătă spre duminică, între ora 24 și ora 4. Motivul îl reprezintă lucrările la recondiționarea pasajului de trecere la nivel de cale ferată, de la ieșirea din Arad spre Vladimirescu.

În urmă cu două săptămâni a fost începută această lucrare, a fost schimbat jumătate de pasaj, iar la sfârșitul acestei săptămâni va fi încheiată reabilitarea trecerii peste linii.

Lucrarea propriu-zisă va începe sâmbătă la ora 18, și se va circula pe un singur sens până la ora 24, după care drumul va fi închis total. „Sperăm să terminăm mai repede decât am programat, dar avem nevoie de o marjă de eroare pentru a primi avizele din partea Drumurilor Naționale, Poliției Rutiere și altor instituții”, a declarat Zaharia Grec, șeful secției Linii L8 de la CFR.

Pe lângă schimbarea pasajului de cauciuc, va fi înlocuită și linia de cale ferată care traversează șoseaua, iar intersecția dintre linia de tren și cea de tramvai va fi înlocuită cu alta, mai modernă, care incorporează ambele căi ferate în una singură, evitându-se astfel uzarea accentuată.


Sursa: Aradon.ro
Link aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 19 Iun 2009 10:21:24    Titlul subiectului: 112606

ANUNT: Licitatie spatii

S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad anunță desfășurarea în data de 30 iunie 2009, la orele 11:00, a licitației în vederea închirierii unor spații aflate în proprietatea sa de pe lângă fosta linia de tramvai Radna – Pâncota, a unui spațiu comercial din Autogara Ineu, a dispeceratului DN7, respectiv a Gheretei și a dispensarului C.T.P. Arad.

Caietul de sarcini și documentele necesare participării la licitație, pot fi solicitate la sediul S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, cl. Victoriei, nr. 35B-37, la Serviciul Comercial.

Informații suplimentare pot fi obținute la tel. 0257-338598.


Sursa: http://www.ctparad.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 18:27:31    Titlul subiectului: 112731

Program redus la tramvaie

ARAD - Timp de două săptămâni, locuitorii din Vlaicu vor avea, din nou, de suferit în ceea ce privește transportul în comun.


Tramvaiele nu vor mai circula seara până la 24, cum este programul obișnuit, ci doar până la ora 22. Compania de Transport Public și SC ICIM au anunțat că în perioada 22-30 iunie se vor executa operațiuni de verificare și calibrare după perioada de rodaj la liniile de tramvai de pe tronsonul Făt-Frumos - Podgoria.

„Operațiunea se desfășoară pe timpul nopții între orele 22 -04. Ca urmare este necesară reducerea programului de circulație a tramvaielor cu 2 ore. Astfel, în această perioadă tramvaiele vor circula până la ora 22”, informează Primăria.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/program-redus-la-tramvaie/cn/news-20090622-04521007
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 08:20:07    Titlul subiectului: 112796

Aradon a scris:
CTP renunta la 16 curse

ARAD - Consilierii județeni sunt chemați să aprobe intenția CTP de a renunța la 16 curse de autobuz, din județ.

Aleșii județeni sunt chemați, la finele acestei luni, pentru a aproba, printre altele, modificarea Programului județean de transport de persoane, modificare propusă de către reprezentanții Companiei de Transport Public. Este vorba despre unul dintre punctele care va avea, comparativ cu alte proiecte de hotărâre care vor fi introduse în dezbatere, efecte imediate asupra locuitorilor din județ. Programul județean de transport a mai fost modificat la finele anului trecut.


„În urma monitorizării”

Decizia de modificare a programului județean de transport vine „ca urmare a monitorizării traseelor”. CTP propune, astfel, renunțarea la nu mai puțin de 16 curse regulate.

Totodată, se prevede și introducerea unor curse noi. Este vorba despre 11 curse, atât de week-end, cât și zilnice.


Șase dintr-o lovitură!

Cea mai afectată localitate din județ va fi comuna Fântânele. Aceasta deoarece, dacă propunerea CTP va fi acceptată, va lăsa localitatea Fântânele, respectiv, satul aparținător al comunei, Tisa Nouă, fără nu mai puțin de șase curse regulate: trei curse zilnice de la Arad la Fântânele, respectiv, trei de la Arad la Tisa Nouă.


Fără Arad-Zăbrani!

Ambele curse de la Arad la Zăbrani, introduse abia la finele anului trecut, în cursul lunii noiembrie 2008, nu și-au dovedit, se pare, eficiența. La aproximativ jumătate de an de la introducerea curselor, acestea vor fi eliminate, prin propunerea conducerii CTP.


Sursa: www.aradon.ro , cu link aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 27 Iun 2009 08:44:23    Titlul subiectului: 112964

Tramvaiele pun la grea încercare răbdarea călătorilor

Circulația mijloacelor de transport în comun în municipiul Arad este, așa cum se poate observa, extrem de dificilă.

Din cauza traficului îngreunat de reabilitarea liniilor de tramvai de pe anumite trasee, mersul de acasă la serviciu și invers a devenit pentru mulți dintre arădeni o adevărată aventură. De multe ori călătorii sunt nevoiți să aștepte minute în șir pentru tramvaiul dorit, ca să nu mai vorbim că, de cele mai multe ori, pentru a parcurge un anumit traseu sunt nevoiți să schimbe mai multe mijloace de transport, cheltuind nu doar bani, ci și timp.

Niciun tramvai timp de o jumătate de oră

O astfel de situație a avut loc ieri în stația de tramvai UTA. Zeci de persoane au fost nevoite să aștepte mai bine de o jumătate de oră după tramvaiul care trebuia să le ducă înspre Podgoria. Obișnuiți cu întârzierea mijloacelor de transport unii așteptau împăcați să se rezolve problemele și să intre tramvaiul în stație. „Nu stau de multă vreme, ne mărturisește Dragoș P. Dar am auzit că n-o să vină prea repede tramvaiul pentru că au deraiat niște vagoane de pe șine la Fortuna. Sunt aici doar de vreo 10 minute”.
O tânără care n-a dorit să ne dezvăluie identitatea nu este însă atât de înțelegătoare. „Sunt în stație de cel puțin 20 de minute și n-a trecut niciun tramvai înspre Podgoria. Nu înțeleg de ce nu se bagă mai multe tramvaie pe traseu dacă nu pot face față nevoilor oamenilor”. Părerea tinerei a fost împărtășită și de alți călători revoltați. „Până aici a trebuit să vin cu autobuzul, pentru că linia de tramvai se repară pe traseul de unde vin eu. Acum așteptăm tramvaiul de vreo 20 de minute și nu știm când va veni” ne mărturisește Carmen Morariu, profesoară. „De multe ori fac mai bine de o oră până la școală. De când se repară liniile de tramvai n-a fost zi să nu întârzii la ore”, adaugă femeia. „Bine că a venit vacanța! Nu știm cât o s-o mai țină tot așa. Puteau măcar să lase autobuzul să continue traseul până la Podgoria. Nu înțeleg de ce nu încearcă să se adapteze la aceste situații” a mai spus supărată Carmen Morariu.

CTP dă vina pe trafic

Am încercat să aflăm care este punctul de vedere al reprezentanților Companiei de Transport Public Arad despre această situație. Contactat telefonic, Radu Torsin directorul general al companiei a infirmat zvonurile conform cărora întârzierea tramvaielor în zona UTA ieri după amiaza s-ar fi datorat unor defecțiuni. „Circulația tramvaielor este îngreunată din cauza traficului din zona centrală. Din această cauză se întârzie atât. Nu este vorba despre nicio defecțiune tehnică”, ne-a declarat Radu Torsin.

Noi credem că nu există soluții la îndemână

Este adevărat că fiind vineri după amiaza traficul a fost mai intens decât în alte zile ale săptămânii. Cu toate acestea traficul din Arad îi îngrijorează pe tot mai mulți, atât pe șoferi, cât și pe călătorii cu mijloacele de transport în comun. Din păcate situația nu va fi chiar atât de ușor de rezolvat. Nu le putem cere șoferilor să renunțe la mașina personală atâta vreme cât mijloacele de transport în comun nu pot reprezenta o alternativă viabilă. Și nu vor putea reprezenta atâta vreme cât traficul intens din municipiu va continua să îngreuneze circulația mijloacelor de transport în comun.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/46289-rabdarea_calatorilor_la_arad.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 21:10:40    Titlul subiectului: 113049

Observator a scris:
Mijloace de transport cumpărate cu banii jos, nu în leasing

Printr-o hotărâre a Consiliului Județean Arad s-au aprobat credite de angajament pentru SC Compania de Transport Public SA Arad în valoare de 2.248.000 de lei pentru achiziționarea în leasing financiar pe perioada 2009-2011 a 9 mijloace de transport în comun.
Din analiza execuției bugetului de venituri și cheltuieli în afara bugetului local s-au constat economii la unele capitole de cheltuieli care vor putea fi redirecționate, începând cu trimestrul III, pentru completarea sumei de 550.000 de lei cuprinse la capitolul « Transporturi » la SC Compania de Transport Public SA Arad, în vederea achiziționării cu plata integrală a celor 9 mijloace de transport (4 microbuze interurbane noi, 4 midibuze interurbane noi și un midibuz interurban second – hand) pentru care CTP a solicitat aprobare de achiziționare.
Autobuze și microbuze care să înlocuiască autobuzele din anii 70
Consiliul Județean va mai avea o ședință, de data asta cu caracter extraordinar, în 3 iulie, pentru aprobarea unei sume care va fi alocată pentru transport, și anume înlocuirea autobuzelor vechi care circulă pe traseele din județ, fabricate în anii ‘76-‘77.
Va avea loc o licitație, în urma căreia vor fi achiziționate microbuze cu 19 locuri, respectiv autobuze cu 26-28 de locuri. Va fi vorba despre autovehicule noi și poate unele uzate foarte puțin, avându-se în vedere faptul că sunt firme care nu-și mai pot plăti leasing-ul.
Traseele au fost deja stabilite pentru noile mijloace de transport. Vor fi înlocuite autobuzele cu peste 40 de locuri, care circulă pe trasee cu mult mai puțini călători decât capacitatea mașinii.
Compania de Transpot Public va cheltui așadar mult mai puțin pentru mentenanță și consum de combustibil.


Sursa: www.observator.info

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 21:11:08    Titlul subiectului: 113313

Aradon a scris:
Tarife si amenzi noi la CTP

ARAD - Noile tarife pentru transportul public local pentru cursele regulate și noul cuantum al biletului de suprataxă (amendă pentru neplata biletelor pe mijloacele de transport) sunt la îndemâna arădenilor.

Primăria a expus la transparență un proiect care vorbește de aceste tarife și îi așteapă pe arădeni să-și spună părerea pe subiect. Suprataxa, în valoare de 30 de lei, se va constitui venit la bugetul CTP.


Sursa: www.aradon.ro
____________________________________________________________
Observator a scris:
Renașterii - strada gropilor și a prafului

Persoanele care locuiesc pe strada Renașterii susțin, pe bună dreptate, că s-au săturat până la refuz de gropile, mizeria și circulația foarte proastă a tramvaielor. În mod regulat, pe motiv de lucrări la rețeaua de apă, încălzire sau canalizare, străzile continuă să fie “sparte”.

[...]

La fel ca multe alte străzi din județul nostru, și strada Renașterii se tot reabilitează de câțiva ani, dar fără niciun folos, pentru că rezultatele se cam lasă așteptate, spre disperarea celor care locuiesc în zonă. Se mai peticește o groapă, dar între timp apare alta, se mai verifică liniile de tramvai, dar se pare că nimeni nu observă că deja au cam trecut ani buni de când au fost schimbate. În pavajul de pe șosea s-au format „cratere” care distrug mașinile persoanelor care au norocul să treacă pe acolo. Cu toate acestea, micălăcenii speră să beneficieze de străzi asfaltate corespunzător și trotuare amenajate decent, pe care să se poată circula fără să se facă slalom printre gropi și pietre. Edilii arădeni tot spun că oamenii ar trebui să aibă răbdare, pentru că lucrările se fac spre binele lor, dar ei văd deja de prea mult timp mizeria și starea deplorabilă a drumurilor pe care circulă zi de zi și refuză să mai suporte această situație. Când plouă este destul de greu să circuli pe trotuarele de pe stradă fără să dai într-o groapă în care băltește apa. După am scris și în rândurile de mai sus, liniile de tramvai sunt “băgate” în pavaj, și, chiar ar fi nevoie să se asfalteze și să fie schimbate sau măcar îngrijite, pentru ca tramvaiele să nu îi mai zdruncine ca până acum pe călători. Dacă e să fim cât de cât optimiști, acest lucru ar trebui să se întâmple destul de curând, având în vedere că edilii au promis asta de o bună bucată de vreme.
O altă problemă cu care se confruntă cei care trec prin zona Miorița este faptul că… se tot sapă. Sunt în plină desfășurare lucrările la șosea, ceea ce nu ar fi un lucru rău dacă oamenii nu ar fi obligați să circule pe șosea, să sară peste mormane de pământ, pentru a ajunge la tramvai.

[...]



Tramvaiele care merg din Micălaca spre Podgoria se lasă așteptate zeci de minute

De când se tot lucrează la reabilitarea orașului pe tronsonul Podgoria - Boul Roșu, circulația tramvaielor din Micălaca spre Centru a fost sistată. În momentul de față, tramvaiele circulă doar până la Podgoria, într-un ritm care cam lasă de dorit. Oamenii sunt nevoiți să aștepte zeci minute până să vină un tramvai. Unii chiar preferă să meargă pe jos, decât să tot aștepte. Enervant este și faptul că la „Calul Bălan” nici nu există stație, călătorii trebuind să aștepte pe șosea, în fața Liceului Sportiv. “Nu se poate așa ceva. Trebuie să așteptăm și 20 de minute după un tramvai. Deși este afișat un orar nu se ține cont de el aproape niciodată. Asta ca să nu mai spun că, din cauza acestor întârzieri nu mai prindem niciun autobuz în Podgoria. E o mare bătaie de joc. Ce să mai zic…”, a declarat revoltat Alin Pop.


Sursa: www.observator.info, link aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 02 Iul 2009 12:27:32    Titlul subiectului: 113336

Parcări în funcție de linii

ARAD - Parcările mediane de pe Bulevardul Revoluției, redeschise peste două săptămâni.

Lucrările la parcările mediane sunt aproape gata, parcările putând fi folosite chiar și acum, însă redeschiderea lor este întârziată de lucrările la liniile de tramvai.

În prezent, se lucrează în zonele unde vor fi puse liniile de tramvai, la intrările și ieșirile din parcările din zona mediană a Bulevardului Revoluției. Corina Drăghici, purtătorul de cuvânt al Primăriei, ne-a informat ieri că până nu se vor finaliza lucrările la trecerile la nivel cu calea ferată, parcările nu se vor redeschide: „Deși este și interesul nostru să redeschidem parcările, atât datorită faptului că vor fi mai multe locuri de parcare în zona centrală, cât și din cauza încasărilor din taxa de parcare, nu se poate să tot deschidem și închidem parcările, până nu se termină complet lucrarea. Estimăm ca până la data de 15 iulie parcările să fie accesibile”.

De Zilele Aradului

Lucrările de decapare a asfaltului din Piața Revoluției nu se știe exact când vor demara, însă se știe exact când Piața va fi complet gata: înainte cu două zile de desfășurarea manifestărilor prilejuite de Zilele Aradului. Potrivit informațiilor furnizate de Corina Drăghici, „lucrările se vor finaliza până cel târziu în data de 20 august, în Piața din fața Primăriei urmând să se desfășoare o serie de manifestări prilejuite de Zilele Aradului, începând din 22 august”. Carosabilul din Piața Revoluției nu va mai fi asfaltat, asfaltul urmând să fie înlocuit cu plăci de granit. Totodată, după finalizarea lucrărilor, vor fi eliminate locurile de parcare din fața Palatului Administrativ și de pe partea opusă, din fața sediului Băncii Naționale.

Monumentul, în negocieri

Problema scoaterii Monumentului Revoluționarilor din Piața Revoluției nu a fost încă tranșată, într-un fel sau altul, de către executivul local. Deși în urma ședinței extraordinare organizate de revoluționari și urmașii acestora s-a luat decizia de a nu accepta sub nicio formă mutarea monumentului, la nivelul executivului local încă se mai poartă discuții pe această temă, cu mai mulți factori politici și cu specialiști care activează în arhitectură, urbanism, artiști etc.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/parcari-in-functie-de-linii/cn/news-20090702-10132392
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2009 12:14:41    Titlul subiectului: 113587

BERD, până în decembrie

ARAD - Lucrările la Podul Traian și demararea celei de a doua etape a BERD, planificate pentru februarie 2010.

Constructorul proiectului de reabilitare a liniilor de tramvai și a principalelor artere de circulație din oraș (investiția BERD) va trebui să predea întreaga lucrare până la finele anului, iar Primăria să facă recepția ei. Aceasta este condiția impusă de BERD și care va fi respectată cu strictețe de Municipalitate (susține executivul local) iar lucrurile sunt de înțeles, în condițiile în care banca nu va accepta altfel demararea celei de a doua etape a lucrării (și accesarea creditului).

Executivul local susține faptul că lucrările sunt, în mare, în grafic, deși există unele întârzieri față de programul stabilit pe parcurs. Totuși, pentru întârzierile de acum nu va plăti constructorul, vina fiind asumată, în mare parte, de către Primărie, care a refuzat să predea întregul amplasament și să sisteze circulația în zonele în care se lucrează.

În forță

Lucrările vor fi reluate însă, în forță, la finele acestei săptămâni, multe dintre intervenții fiind sistate datorită unor evenimente precum organizarea bacalaureatului. Piața Romană și intersecția de la Boul Roșu vor fi atacate în două săptămâni, aceasta fiind ultima lucrare mare care mai rămâne de executat din prima parte a investiției. Tot în forță va fi reatacată, la finele săptămânii, potrivit promisiunilor executivului, și Piața Primăriei, unde se speră că lucrările se vor finaliza înainte de Zilele Aradului.

Podul, închis din februarie

„Ce a fost mai greu a trecut, pentru această primă etapă. Podgoria a fost proba de foc. Vor urma momente grele la demararea celei de a doua etape, moment care am decis să îl suprapunem peste demararea lucrărilor la Podul Traian, în cadrul proiectului de reabilitare a centrului vechi”, a declarat Gheorghe Falcă.

Dacă Primăria va reuși să facă recepția lucrării până la finele anului, atunci BERD va da undă verde pentru demararea etapei a doua a investițiilor, care include Calea Romanilor și Calea Timișorii, până la intersecția cu Ștefan cel Mare.

Potrivit planurilor executivului local, cea de a doua etapă a investiției va începe imediat ce se va ieși din iarnă, iar podul Traian va fi atacat (fapt ce presupune și închiderea totală a circulației pe pod) tot atunci. Mai exact, potrivit spuselor primarului, undeva la finele lui februarie.

<>Problemele

Câteva restanțe există însă și la proiectul de acum: constructorul stă prost, de pildă, la capitolul trotuare, chiar în cartierul unde a demarat această lucrare (Aurel Vlaicu) și la capitolul amenajare spații verzi. Mult promisa linie de tramvai înierbată (care ar fi urmat să schimbe estetic întregul cartier) nu este vizibilă nici acum și s-ar putea ca soluția să nu mai fie pusă în practică niciodată, pentru că în calcul au intrat o serie de factori: hectarele pe care s-ar întinde aceasta, firma care ar asigura întreținerea acestei zone, factorii de mediu și modul în care ar fi afectată șina de tramvai.

Avram Iancu, pe cauciuc

O problemă sesizată de locuitorii zonei Pieței Avram Iancu încearcă acum să fie rezolvată, chiar dacă nu pe placul celor care au reclamat-o. Locuitorii de aici se plângeau de faptul că firele de contact sunt legate de casele lor iar la orice trecere a tramvaiului pe acolo imobilele intrau în trepidații. Aceștia și-au dorit ca firele de contact să fie mutate de pe case, însă constructorul și Primăria nu au optat pentru această variantă, în condițiile în care soluția mutării lor pe trotuare nu era nici ea de acceptat (datorită dimensiunilor extrem de reduse ale pietonalului). S-a optat totuși pentru montarea unor cuve de cauciuc sub liniile de tramvai, care urmează să absoarbă trepidațiile generate de tramvaie. Soluția aleasă de Primărie pe Tribunul Dobra, cu montarea de cuve de cauciuc, va fi aplicată și în cadrul proiectului de reabilitare a centrului vechi - pe străzi precum Preparandiei și Dornei.

Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/berd-pana-in-decembrie/cn/news-20090707-10240245
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2009 12:26:35    Titlul subiectului: 113590

Renașterii, la anul

ARAD - Deși investiția a fost programată să se realizeze (și) în acest an, parte din bani fiind puși deoparte în bugetul local, reabilitarea străzii Renașterii va mai avea de așteptat.

În acest an, municipalitatea a decis să nu intervină cu lucrări pe acest tronson, pentru a nu da de tot peste cap circulația tramvaielor și a salva ce se mai poate salva din bugetul și așa tot mai „subțire” al celor de la Compania de Transport Public.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/renasterii-la-anul/cn/news-20090707-10220070
__________________________________________________________________________________________
Modernizările din fața Primăriei trebuie finalizate de Zilele Aradului

Lucrările din fața Primăriei Municipiului Arad vor fi gata la mijlocul lunii august.

Cel puțin așa au în plan autoritățile locale, care doresc ca modernizările să fie finalizate până la Zilele Aradului. Pentru ca totul să fie ca la carte la data respectivă, în curând vor începe și lucrările de decapare a asfaltului din Piața Revoluției. „Lucrările se vor finaliza până cel târziu în data de 20 august, deoarece în Piața din fața Primăriei se vor desfășura o serie de manifestări prilejuite de Zilele Aradului, începând din 22 august”, spune Corina Drăghici, purtător de cuvânt al Primăriei Arad.
Carosabilul din Piața Primăriei nu va mai fi asfaltat. Autoritățiile au decis ca acesta să fie înlocuit cu plăci de granit. Amintim că aceste lucrări de modernizare din fața Palatului Administrativ desființează locurile de parcare de pe ambele sensuri.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/46757-modernizarile_din_fata_primariei.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2009 09:25:47    Titlul subiectului: 113685

Cu ochii pe tramvaie

ARAD - După modelul de la Linz (Austria). Aceasta este varianta pe care ar vrea să meargă Primăria Arad în privința transportului public de călători. Primarul Gheorghe Falcă s-a aflat marți la Linz pentru a studia sistemul iar instituția pare decisă să investească în patru tramvaie moderne, noi, care ar costa undeva pe la două milioane de euro fiecare. Discuțiile se poartă cu firmele Bombardier, Astra Vagoane și Siemens.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/cu-ochii-pe-tramvaie/cn/news-20090708-04454557
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 10:57:22    Titlul subiectului: 114554

Autogări, la intrările în Arad

ARAD - Zece microbuze noi, cumpărate pentru a face din tramvai principalul mijloc de transport în oraș!

Un fel de autogară sau mai degrabă peroane pentru autobuze și microbuze la fiecare intrare în municipiul Arad. Aceasta este ultima ofertă a Municipalității arădene. Scopul final al acestei noi investiții nu are legătură însă cu autobuzele, ci cu tramvaiele, Primăria Arad vrând să transforme acest vehicul în principalul mijloc de transport din Arad. Consilierii locali sunt chemați să fixeze tarifele pentru călătoriile cu microbuzele (cele 10 noi, cumpărate prin CTP) pe traseele noi, însă proiectul gândit de executiv este mult mai amplu. Tarifele propuse de primărie sunt identice cu cele practicate deja pentru transportul în comun.

Ticketing total

Potrivit primarului Gheorghe Falcă, microbuzele cumpărate acum vor avea menirea de a transporta cetățenii din zonele în care nu există acces direct la tramvai spre zonele în care acest acces există și de ai aduce pe cei care vor să vină în municipiu cu autobuzele tot spre tramvai. „Vom realiza un gen de autogări la fiecare intrare în Arad, unde vor exista tramvaie care să-i preia pe cetățeni și să îi ducă unde vor. Vom avea și un sistem de ticketing total, care va include și biletul de autobuz și cel de tramvai, ca să nu fie nimeni nevoit să își ia două bilete. În plus, vom pune la fiecare dintre aceste intersecții și autogări panouri de informare, cu puncte turistice. Ideea este să ducem oamenii spre tramvaie, iar tramvaiul să devină cel mai important mijloc de transport din municipiu. În 2011 vom avea 80% din infrastructura tramvaielor modernizată și vom putea introduce tramvaie moderne, noi, pe lini”, a precizat Gheorghe Falcă.

Primăria vrea să cumpere, în fapt, pentru început trei-patru tramvaie noi de la firma Astra Vagoane.

Fără autogară mare

Primăria nu mai vrea ca în municipiu să există o singură autogară, care să creeze blocaje în trafic iar proiectul de acum pare să se muleze pe această dorință. În plus, primarul susține că modelul mai multor autogări care să ia locul uneia enorme se regăsește în mai toate orașele mari din Occident.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/autogari-la-intrarile-in-arad/cn/news-20090726-01524966

_____________________________________________________________

Microbuze pentru transportul în comun

Primăria dorește ca tramvaiul să devină cel mai important mijloc de transport în comun

Primarul Aradului, Gheorghe Falcă a prezentat un proiect de dezvoltare a infrastructurii transportului în comun din interior, proiect prin care urmează să fie achiziționate microbuze noi. Proiectul preupune ca la toate intrările în oraș să existe peroane, din care călătorii să fie preluați de microbuze. Microbuzele vor duce călătorii la punctele importante de tramvai care pleacă pe traseele municipiului, nemaifiind nevoie ca aceștia să se deplaseze pe mai multe bucăți din traseul ce duce la destinația dorită.
Cetățenii își vor putea achiziționa bilete care înclud tariful pentru microbuz și pentru tramvai într-un singur bilet, pentru destinația în care doresc să ajungă. În intersecții se vor amplasa panouri care să prezinte punctele turistice al Aradului. „Intenționăm să cumpărăm 10 microbuze noi, pentru a face un transport public în interior, în loc de autobuz. Se va pleca de la Autogară dar se va evita șirul extraurban. Toate mașinile ajungeau în autogară, era un paralel cu tramvaiul, chiar o concurență.

Așa cum în Europa a dispărut ideea de Autogară mare, vom face peroane la toate intrările în oraș, locuri din care călătorii vor fi preluați de tramvai. Va exista tramvai care face doar traseul Podgoria-Grădiște. Aceste microbuze vor duce populația spre tramvai. În 2011 finalizăm 80% din infrastructura tramvaielor, astfel că dorim ca tramvaiul să fie cel mai important mijloc de transport în comun. Vor fi bilete de microbuz și de tramvai inclus“, a declarat primarul Gheorghe Falcă.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/47632-microbuze_pentru_transportul_in_comun.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 15:30:44    Titlul subiectului: 114574

Gasesc aceasta idee una excelenta! Totusi, am ceva nelamuriri referitor la tramvaiul care va circula doar pe ruta Podgoria - Gradiste...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 17:19:40    Titlul subiectului: 114579

Probabil greseala de intelegere a mesajului. O astfel de ruta ar fi posibila doar daca tramvaiele ar intoarce in triunghiurile Podgoria sau Caius Iacob..

In rest, intentiile sunt bune insa nu stiu cat de fiabile. Sa inteleg ca se doreste limitarea traseelor preorasanesti la intrarile in oras? In fine, sa vedem.

As vedea trasee de microbuze in Arad pe urmatoarele rute:
Podgoria-Spital Judetean-UTA
Piata Romana (sau zona Billa)-Subcetate-Sanicolau Mic (pe soseaua de centura)
Cartier Confectii-Bujac-Fortuna
Transformarea liniei 31 in microbuz +permanentizarea ei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 18:35:49    Titlul subiectului: 114583

quiksilver a scris:
Transformarea liniei 31 in microbuz +permanentizarea ei


Vezi că dacă se crează un precedent în domeniul ăsta riscați să rămâneți complet fără autobuze și, ulterior, fără tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 18:55:28    Titlul subiectului: 114585

^ Nu confunda Aradul cu alte orase de dimensiuni similare! Aradul are tramvaiul in "vene" si se incearca eficientizarea la maxim a acestuia, in nici un caz eliminarea lui.
Autobuzele au rute, dar foarte putine. In momentul de fata se apeleaza mai des la ele doar pentru ca o parte a liniilor din oras sunt in curs de reabilitare.

Nu cred ca in Arad ar fi vreodata cineva atat de idiot incat sa incerce introducerea de maxi-taxi pe actualele rute de tramvai intrucat volumul de calatori (in perioadele de varf si nu numai) e mare chiar si pentru tramvaie de dimensiuni considerabile! Nici microbuze la fiecare 2-3 minute nu ar putea face fata...

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 19:27:46    Titlul subiectului: 114587

In "lumina" a ceea ce a spus primarul, linia 31 microbuz s-ar preta sa fie transformata in microbuz datorita numarului mic de calatori si a faptului ca linia deserveste un cartier destul de "adanc" fata de strada principala (Petru Rares). Nu il vad pe Gheorghe Falca renuntand la tramvaie pentru autobuze, pentru simplul fapt ca...s-ar putea chiar sa-i placa acest mijloc de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 20:20:20    Titlul subiectului: 114594

^ De ce sa nu ii placa? Capacitate mare de transport, consum redus de resurse/calator, folosinta indelungata a mijloacelor de transport.
Microbuzele private din alte orase nu fac decat sa strice imaginea orasului si implicit a conducerii acesteia. Suntem unul din putinele orase care modernizeaza un mijloc de transport ecologic si de viitor, investind pe termen mediu si lung... Acest lucru aduce imagine buna conducerii actuale. Care primar ar fi impotriva unui asemenea lucru?

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 19:57:49    Titlul subiectului: 114666

Aradon a scris:
CTP își caută stăpân

ARAD - Aleșii sunt chemați să voteze pentru alegerea unui partener strategic care să se ocupe de managementul CTP. Proiect privatizare | Strategia de licitatie

Compania de Transport Public Arad (CTP) e gata de măritat. Cel puțin așa reiese din proiectele ce vor sta pe masa de vot a aleșilor locali miercuri, în ședința CLM. Poate cel mai important dintre proiectele referitoare la societatea Primăriei vorbește de aprobarea contractului-cadru de prestări servicii de consultanță managerială pentru prestarea serviciului de transport public local. Mai exact, de licitația prin care Primăria va alege cine se va ocupa de managementul acestei societăți (cine va conduce CTP). La baza deciziei de acum stă, potrivit expunerii de motive, contractul de împrumut extern încheiat de Municipiul Arad, în iunie 2005, cu BERD pentru „Transport urban în Municipiul Arad”, contractul de credit încheiat în aprilie 2009 cu aceeași bancă, acte prin care Municipiul și-a asumat obligația de a lua o decizie finală asupra strategiei și criteriilor de selecție a unui partener strategic, de a stabili un plan de investiții multianual pe durata contractului de delegare a serviciilor etc.

Aleșii sunt chemați să voteze întreaga procedură, până la semnarea contractului cu firma care va manageria transportul în comun din Arad, eveniment programat a avea loc între 18 și 31 decembrie 2009.

Până la stabilirea firmei care va avea grijă de CTP mai sunt de făcut câțiva pași, pe lângă cei deja făcuți de autorități. Împreună cu consultantul ITALTREND, s-a stabilit deja o modalitate legală de selectare a unui consultant în vederea eficientizării serviciilor oferite de CTP, prin încheierea unui contract de consultanță managerială cu un partener strategic selectat prin licitație publică.

Partenerul strategic trebuie să fie o companie de consultanță managerială specializată în transport public, care se va ocupa și de realizarea Programului de Îmbunătățire a Serviciului de Transport Public Local. S-a stabilit că trebuie bătută în cuie o strategie de organizare a licitației și criteriile de selecție a partenerului, precum și aprobarea Contractului cadru de prestări servicii de consultanță managerială. Forma definitivă a contractului va fi aprobată de CLM. Din acte rezultă că prestatorul se obligă să presteze servicii de consultanță managerială, iar municipiul să obligă să plătească prețul trecut în contract pentru serviciile prestate, plata urmând să se facă lunar, timp de trei ani (durata contractului).

Cu precalificare

Licitația va fi organizată în două etape: o precalificare, licitație la care sunt așteptate să ia parte numeroase companii, și selecția propriu-zisă din rândul companiilor calificate. În proiect se vorbește de experiența pe care ar trebui să o aibă companiile interesate să managerieze CTP (cinci ani pentru consultanți și zece ani pentru operatori), de veniturile companiei (10 milioane euro pentru operatori și un milion euro pentru consultanți) și alte condiții, inclusiv depunerea unui program detaliat de implementare și prezentarea remunerațiilor propuse. Se va alege oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Cei interesați de CTP vor avea parte de o vizită a amplasamentului cu furnizarea de informații.

Pașii licitației

Pașii exacți ai licitației urmează și ei să fie bătuți în cuie: finele lui iulie, pentru aprobarea contractelor de delegare a gestiunii de către Consiliul Local și de către Consiliul Județean; 7-15 octombrie, publicarea anunțului de participare; 20-30 noiembrie, data limită de depunere a ofertelor; 1-15 decembrie, pentru raportul procedurii de licitație; 4-19 decembrie, comunicarea rezultatului procedurii și 18-31 decembrie, pentru semnarea contractului.


Sursa: www.aradon.ro

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 18:00:22    Titlul subiectului: 114972

Începe șantierul în Boul Roșu

În fața Primăriei se lucrează de zor

Încă o lună și jumătate. Atâta ar trebui să mai dureze lucrările BERD pe tronsonul Podgoria – Boul Roșu. Reprezentanții Primăriei speră că până când elevii vor începe școala să poată da drumul circulației tramvaielor în centrul orașului. Până atunci, însă, se lucreză la punerea granitului în Piața Primăriei, lucrare care ar trebui să fie gata până la finele acestei luni. „Zilele acestea se vor încheia lucrările pe Tribunul Dobra, urmând să înceapă apoi în Piața Arenei (Boul Roșu). Dacă vremea va ține cu noi în toamnă tramvaiele vor circula în centrul orașului”, ne-a declarat Răzvan Popa, director tehnic din cadrul Primăriei Arad.
De asemenea, în această perioadă se lucrează și pe Podul Grădiște. Muncitorii au terminat de montat bordurile și urmează să toarne asfaltul, după care vor demara lucrările pentru amenajarea parcărilor pe Petru Rareș. Dacă tot vorbim de șantiere, și pe Iuliu Maniu se lucrează la ridicarea capacelor de canal la cotă, urmând ca săptămâna viitoare ele să demareze și pe Calea Radnei.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/48062-santier_boul_rosu.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 21:17:10    Titlul subiectului: 114986

^ Din pacate in una din relatarile anterioare, asfaltarea podului de la Gradiste a fost preconizata pe luna... octombrie! Rolling Eyes
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 16:18:29    Titlul subiectului: 115029

Se va schimba si calea de rulare a tramvaielor pe viaductul de la Gradiste? Eu asa sper, altfel asfaltarea e aproape inutila pentru ca linia e in ultimul hal pe acel tronson.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 12 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community