Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 20:15:08    Titlul subiectului: 106719

Sau ca sa fie o linie completa ar trebui sa fie dusa pana la terminalul din Ghencea, iar linia sa fie numita 33 Dristor-Filaret-13 Septembrie-Ghencea, dar ce te faci ca nu exista destule tramvaie pentru linii de tramvai noi infiintate Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Si ce buna ar fi fost linia 15 de pe vremuri dar deh traim alte vremuri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 00:13:41    Titlul subiectului: 106737

Ce traseu avea 15? Stiu ca il vedeam pe Camil Ressu dar nu mai tin minte traseul...

Intr-adevar nu sunt tramvaie... Nu este nimic din ce ar putea fi folositor bucurestenilor. Sunt in schimb bani ca sa amplaseze Piedone cerbi si ursi luminosi prin Sectorul 4... Ne putem lua adio de la pasajul de la Eroii Revolutiei, au tras trei lemne si niste nisip pe deasupra si au rezolvat problema...

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 10:41:44    Titlul subiectului: 106745

Linia 15 a circulat in mare parte din timp pe traseul RATB Titan-Camil Ressu-Dristor-Dudesti-Bd Marasesti-Autogara Filaret-Sos Viilor-Trafic Greu-C Rahovei-Dep. Alexandria. Dupa lucrarile de modernizare a liniei 32, tramvaiul 15 a circulat pe George Cosbuc-11 Iunie renuntandu-se la partea cu Autogara Filaret-Viilor-zic "ei" ca s-a descongestionat traficul rutier de la intersectia Trafic Greu-Calea Rahovei !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 23:41:05    Titlul subiectului: REINFIINTAREA LINIEI 17 DE TRAMVAIE 107130

Va rog mult sa depuneti petitii la RATB pentru reinfiintarea liniei 17 de tramvai care a fost desfiintata inaintea lucrarilor de pe sos Mihai Bravu. Acum lucrarile s-au incheiat, iar linia nu s-a mai reinfiintat si facea legatura intre 2 cartiere mari, Lacul Tei si Sos Giurgiului. Cei de la RATB au spus ca din lipsa de calatori au desfiintat linia 17 dar in ultimul timp ne-a facut pe noi sa renuntam la ea, intrucat mai ramasese 2 vagoane pe traseu, iar sambata si duminica un singur vagon! Tot din lipsa de calatori spun cei din conducerea RATB de aceasta linie care cu toate ca strabate artere foarte circulate si intretaie multe zone cum ar fi Bucur Obor, Dimitrov, Iancului, Vatra Luminoasa, Dristor, Muncii, Big si alte zone care dupa parerea celor de la RATB nu sunt calatori! De aceea rog sa trimiteti petitii pt reinfiintarea acestei linii, atat de utila! S-ar putea scoate 3-4 vagoane din linia 34 si reintroduse pe linia 17.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 16:51:24    Titlul subiectului: 107179

Linia 17 de tramvaie, oricate petitii am trimite noi, nu cred ca o vom vedea prea curand deoarece cum s-a mai spus pe aici nu sunt vagoane, deja din parcul liniei 34 se va mai lua ceva pentru reinfiintata linie 46, pe care mai bine il uneau cu 45 si ii faceau un traseu cat de cat mai avantajos. Poate pe 17 il vom vedea pe traseu doar atunci cand se va cumapara vagoane ca sa fie cat de cat de ajuns pentru reinfiintarile de linii care se preconizeaza in viitorul apropiat ex. liniile 2, 11 (prelungit), 12, 15 si exemplele ar putea continua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovidiudraghia



Data înscrierii: 07/Mai/2009
Ultima vizita: 09/Ian/2012
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 13:24:40    Titlul subiectului: Unire liniii 65 si 93 111514

Cred ca ar fi o idee buna ca bucla din Drumul Taberii sa fie din nou inchisa, de exemplu prin prelungirea lui 91 la Valea Argesului. In acest fel, traseul sau nu ar mai fi fix suprapus peste 90 si ar asigura un acces mai usor pentru locuitorii dintre Vaile Argesului si Ialomitei catre centru si Piata Dr. Taberii, chiar daca in prezent au 268.

Am trimis RATB o propunere de legare a magistralelor de troleibuze la Gara de Nord, mai exact ar urma sa fie legat nordul de vest. Am sugerat o unificare a lui 65 cu 93. Mi s-a raspuns ca nu este o idee viabila pentru ca traseul e prea lung (dar traseele lui 86 sau 90?) si ca nu ar avea calatori o astfel de linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 13:51:20    Titlul subiectului: 111515

Eu l-as inlocui pe 301 cu troleibuzul 81 (altfel spus sustin reinfiintarea lui 81) si sa circule pe aceeasi ruta ca a lui 301, iar capatul in loc sa fie la Romana, sa fie la Rosetti sau Vasile Parvan.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2009 16:10:28    Titlul subiectului: 111530

Deocamdata nu renteaza asa ceva, plus ca troleibuz la Baneasa si pe DN 1 ar fi pacat.Eu sustin transportul ecologic insa Bucurestiul nu prea seamana cu orasul pe care sa-l impanzesti cu troleibuze.Cel mai facil lucru ar fi realizarea legaturii in Gara de Nord, ducerea lui 65 pana la Piata Rosetti(ajutarea troleibuzului 85), iar 86 dus prin Gara de Nord pana in Militari inlocuind traseul troleibuzului 62.Bucurestiul nu are nevoie de linii noi creeate(vezi "succesul" liniei 76...), are nevoie de unirea traseelor de troleibuz si imbunatatirea intervalelor.Consider ca 301 este un traseu mult prea legendar si aglomerat ca sa fie inlocuit cu niste vehicule lente precum troleibuzele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 27 Iun 2009 22:52:10    Titlul subiectului: 113007

Eu as propuna ca una din liniile 182 sau 282 sa circule pe la Sos.Pipera->Ambasada Chinei->Piata Charles de Gaule.Asfel ar mai diferentia liniiile intre ele si cred ca ar fi foarte bine venita.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 13:51:41    Titlul subiectului: 113027

Intr-adevar, ar fi o propunere foarte buna ca linia 282 sa circule prin Bd. Aviatorilor - Sos. Pipera - Bd. Barbu Vacarescu. Anul trecut cand se circula pe aceasta ruta din cauza lucrarilor pe Str. Mircea Eliade, erau destui calatori care urcau/coborau la Aurel Vlaicu (statia de metrou). Mai mult decat atat, s-ar crea o alternativa la tramvaiul 5 care are o frecventa jalnica (mai ales de cand au inceput lucrarile pe Str. Tunari) si l-ar ajuta si pe 301 care de asemenea nu exceleaza la capitolul frecventa.
Deci, Crazy Boy, poate pui o vorba buna la autobaza Floreasca pentru aceasta modificare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 17:08:55    Titlul subiectului: 113037

Pai modificarea asta a fost propusa si de soferi garajului dar daca nu primesc propunerea din partea calatorilor ei nu fac nimic.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adi30



Data înscrierii: 20/Iul/2009
Ultima vizita: 13/Oct/2023
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2009 21:21:36    Titlul subiectului: Propunere prelungire traseu linia 133 114320

Buna seara la toata lumea, sunt cel mai nou venit pe acest forum foarte interesant si as avea o propunere: Prelungirea liniei 133 de la strada Fluviului pana la caminele Belvedere din Regie, deoarece ar fi foarte utile pentru studentii de la ASE care stau in aceste camine! Ar fi vorba de 3 statii in plus, anume: Calea Giulesti, Pascal Cristian(comune cu 162 si 163), Tibles si Spitalul dr. Panait Sarbu! Apropo, au suspendat si 601, pe care cred ca la fel o puteau devia prin zona Regie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
swq2009



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 13/Mar/2010
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 22:26:25    Titlul subiectului: 114640

M-am tot gandit la o solutie pentru dublarea liniei 34.Linia 1 de la Romprim dubleaza linia 34 pana la Bd Ferdinand si prelungit pana la Dep Colentina.Punct de pornire pentru linia 46 care dubleaza linia 34 de la Lizeanu pana la Gara de Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 23:19:09    Titlul subiectului: 114642

Scuze, dar nu inteleg ce vrei sa spui. Poate vii cu lamuriri suplimentare. De ce vrei sa fie dublata linia 34 pe anumite portiuni ? Sau n-am inteles eu bine. Oricum linia 1 este desfiintata de foarte mult timp, iar cand era in functiune avea 3 tramvaie in ora de varf si 2 in restul timpului.
Iar linia 34 nu mai ajunge de mult timp la Gara, iar 46 se desparte de 34 la Iancului si nu la Lizeanu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dimitrios



Data înscrierii: 31/Iul/2008
Ultima vizita: 10/Oct/2015
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti; Ploiesti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 10:03:32    Titlul subiectului: 114694

In locul RATB as prelungi linia de troleibuz 76 pana la Palatul Victoria (cu intoarcere prin Str Paris) iar Linia 381 as muta-o pe traseul: Piata Resita-Luica-Soseaua Giurgiului-Bd Dimitrie Cantemir-Piata Romana (cu intoarcere pe la Piata Lahovari). As muta linia 7 pe un alt traseu de pe Sos Giurgiului sau as desfiinta-o, iar vagoanele le-as repartiza pealte linii. As muta de asemeni linia 323 pe un alt traseu sau as desfiinta-o iar autobuzele liniei le-as repartiza pe alte linii.
Dr2006 a scris:
Deci ai desfiinta 312, 313, 381, care și ele dublează metroul! Deci ar trebui zburate și ele!
... Dar nu te văd mergând pe jos de la Liceul Șincai la Palatul Copiilor.
Nu susțin desființarea lui 312 , 313 și 381!

_________________
pasionat de tot ce inseamna miscare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 16:28:26    Titlul subiectului: 114709

Pe Soseaua Giurgiului exista un flux foarte ridicat de calatori. Sa desfiintezi 7 si 323 (care deserveste o alta zona foarte aglomerata, Ferentari) reprezinta o nebunie curata - practic ai lasa ca singur mijloc de transport pe Soseaua Giurgiului tramvaiul 25 (si 4, cu un interval prost) ! S-ar urca lumea pe vagoane si tot nu ar incapea. Mai mult, ai desfiinta o legatura foarte buna a zonei cu centrul (linia 7) si ai lasa linia de pe Constantin Istrate in paragina.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 17:29:28    Titlul subiectului: 114712

Util ar fi inglobarea turelor de pe 4 in 19 si prelungirea acestuia la Zetari. Ramane de vazut dupa aceea ce ar putea fi adus pana la Mall, ca sa foloseasca linia ca doar au modernizat-o.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 21:20:06    Titlul subiectului: 114727

Eu nici pana in ziua de azi nu inteleg de ce au desfiintat 15-le. Era foarte bun pentru dublarea lui 32, care circula aglomerat pana la refuz. Eu l-as reinfiinta pe 15 pe vechiul traseu Titan - Alexandriei via Parcul Carol.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 22:02:35    Titlul subiectului: 114734

Sau ca sa nu-l mai plimbam pana in Titan, sa intoarca la Dristor, folosim cu ocazia asta si lnia de acolo.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 22:58:15    Titlul subiectului: 115426

As propune modificarea liniei de troleibuze 71, de la intersectia Str. Drumul Taberei/Bd. Vasile Milea sa circule prin Str. Drumul Taberei - Razoare - apoi traseul liniei 96. In acest moment liniile 71 si 105 au traseu comun pe o portiune de peste 80 % din traseu (pe relatia Drumul Taberei-Gara de Nord). Sustin de asemenea ce a scris ovidiudraghia, adica prelungirea lui 91 pe bucla pana la Valea Argesului. Astfel s-ar elimina dublarea 100% a liniei 90.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 00:32:22    Titlul subiectului: 115441

Dublarea lui 71 de 105 e provizorie, cat dureaza lucrarile la Pasajul Basarab. Ma gandeam la prelungiurea liniilor de troleibuz (in speta 71 si 90 pana la CET Vest, ca tot se dezvolta zona respectiva. Una din liniile existente (sau una nou) ar putea intoarce prin bucla (desi intre V. Ialomitei si V. Argesului nu e decat o statie, serviciu facut de 268, care de la capat o ia pe ramura sudica.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 11:21:48    Titlul subiectului: 115461

Eu as propune ca linia 91 sa fie desfiintata iar troleibuzele ramase libere de pe aceasta linie sa fie trimise in 90, macar asa asigurandu-se un interval de succedare mai de bun simt.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 10:52:32    Titlul subiectului: 115511

Imi cer scuze ca intru si eu in discutie. In mesajele de mai sus, am vazut ca se tot vorbeste de dublarea unor linii. Lucru care nu se mai poate intampla. Voi nu vedeti ca se cauta in general , mai ales la tramvaie ca sa circule cate o singura linie pe fiecare artera? Asa au facut cu 41 si au reusit. Asa au vrut sa faca cu 34 si nu au reusit. Au fost nevoiti sa introduca si linia 46, dar pana la Big de la Iancului circula tot singur. Asa au incercat si cu 32, dar cam greu, nu le-a reusit. Cand se vor incheia lucrarile pe Sos. Viitorului si 21 va circula singur de la cap la cap, pentru ca linia 1 este stearsa de tot. Pana si capatul de la Cart. Colentina a fost desfiintat. Ei tot cauta sa ramana cate o singura linie. Nu cred ca le convine sa fie mai multe linii, ca sa nu vina 2 tramvaie la rand, in timp asa scurt. Calatorii sunt aceeasi, de ce sa nu stea inghesuiti intr-un singur vagon in loc de 2? Si uite asa, transport mai prost ca cel de acum, cred ca nu a fost niciodata! Ce linii s-au mai infiintat de curand? Cu cat este redus parcul de vehicule fata de acum 10-20 de ani? Avem mijloace de transport moderne care au golit bugetul, dar in ce hal stam in ele? Sa ne mai miram ca s-au inmultit cazurile de gripa AH1N1? De ce suntem condamnati sa stam inghesuiti? Vor sa fim partenerii lor si sa compostam IMEDIAT la urcarea intr-un vehicul, dar ei de ce nu au grija de noi sa fie si ei partenerii nostri si sa ne solutioneze problemele prin reinfiintarea liniilor disparute! Nu sunt fonduri? Dar sa cumpere atatea autobuze au avut fonduri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 08:21:39    Titlul subiectului: 115854

La intersectia de la Liberty Center exista macaz stanga de pe Trafic Greu (venind dinspre Eroii Revolutiei) pe Calea Rahovei? Daca exista, ar fi o idee foarte buna schimbarea traseului 23 dupa cum urmeaza: traseul actual pana la Parcul Carol, unde in loc de 11 Iunie - Regina Maria - George Cosbuc (unde oricum il dubleaza pe 32 si 117), sa o ia pe Constantin Istrate - Soseaua Progresului si apoi din nou traseul actual (Calea Rahovei - Calea Ferentari - Zetarilor).

Printr-o modificare minora se rezolva astfel problema liniei 15, care nu poate fi reinfiintata din cauza lipsei de vagoane. Astfel, cu vagoanele de pe 23, exploatam cele doua macaze nefolosite de la Parcul Carol si Viilor/Progresului/Constantin Istrate, scutind calatorii de doua transbordari foarte enervante.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 12:17:32    Titlul subiectului: 115892

Macazele acelea sunt folosite pentru punerea sau scoaterea unor vagoane pe diferite rute, precum si retragerea catre depou la Alexandriei. Daca te uiti cu atentie, sinele nu sunt uzate aproape deloc, se vede ca nu prea circula ceva pe acolo.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 24 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community