Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 12:54:55    Titlul subiectului: 115894

herminedirt a scris:
La intersectia de la Liberty Center exista macaz stanga de pe Trafic Greu (venind dinspre Eroii Revolutiei) pe Calea Rahovei?

Nu exista. Singurul macaz din acea intersectie este cel de pe Calea Rahovei stanga spre Sos. Progresului (si în sens invers), pe unde circula linia 8.

Macazele la care se refera Kaustik se gasesc la intersectia Calea Rahovei-Calea Ferentari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 19:23:03    Titlul subiectului: 115906

Ma miram eu de ce nu urma 23 acest traseu mult mai logic, ca pana la urma luand-o pe 11 iunie nu face decat sa se intoarca si sa ocoleasca aiurea.

Nu inteleg de ce in astfel de intersectii mari nu se fac macazuri in toate combinatiile posibile. Nu stii cand iti trebuie.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 22:08:12    Titlul subiectului: 115913

Dupa terminarea santierului de la Basarab as propune un 278 intre CET Vest si Sala Palatului, prin Moinesti - Dezrobirii si apoi comun cu 178. (in zona respectiva vor apare noi complexe rezidentiale plus firmele care mai apar pe acolo); daca nu este posibila aparitia lui 278, se pot prelungi unele linii de la V. Ialomitei/V. Argesului pana la CET Vest.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 349
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 24 Aug 2009 18:19:32    Titlul subiectului: 115944

Ma intreb, de ce linia 101 de autobuze, pentru a ajunge din Cart. Pantelimon in Sos. Colentina, trebuie sa ocoleasca prin B-dul Ferdinand, Sos Mihai Bravu, Bucur Obor artere foarte aglomerate, in care se pierde foarte mult timp. Daca ar fi trecut prin Str, Ziduri Mosi, am fi ajuns mult mai repede, asa cum era si in urma cu multi ani, insa din cauza aglomeratiei de la Piata Obor, a fost deviat. Dar, cum bine stim, piata este demolata, iar circulatia este foarte libera. Iar cei care vor sa ajunga la metrou din Cart. Pantelimon, au la dispozitie liniile 330, 335, 55 iar pentru a ajunge la Liceul Iulia Hasdeu, tramvaiul 14. Iar din Sos. Colentina, pentru a ajunge la metrou la Bucur Obor, au la dispozitie liniile 21, 66. Mai multi cetateni am trimis o petitie spre rezolvarea acestui caz, dar raspunsul a fost unul ce a lasat de dorit! Mai jos prezint petitia trimisa de noi, bine alcatuita, apoi raspunsul fara nici un inteles al celor de la RATB! De ce oare nu vor ca linia 101 sa treaca din nou pe la Piata Obor?


8-17-2009 4;56;11 AM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  779.23 kb
 Vizualizat:  de 10747 ori

8-17-2009 4;56;11 AM.jpg



8-17-2009 5;04;11 AM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  708.59 kb
 Vizualizat:  de 10747 ori

8-17-2009 5;04;11 AM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Frequent Traveller



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2009 13:48:40    Titlul subiectului: yhythy 116297

herminedirt a scris:
Linia RATB care ma pasioneaza cel mai mult la ora actuala este 20
Din pacate, inteleg (sau o fost numai zvon) ca aceasta linie se va desfiinta incepand de la Victoriei, pentru a face loc noului Bd. Uranus.

E adevarat ? Poate ar fi frumos sa fie prelungita pana la 11 iunie (si mai incolo) cu aceasta ocazie.

_________________
aimant des chemins de fer...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Sep 2009 11:23:49    Titlul subiectului: 116524

Eu propun ca liniei 236 sa i se mute terminalul de la Piata Operei la Lujerului, intrucat nu este necesara in zona Piata Operei (zona foarte bine deservita de catre liniile 61 si 336).
Linia 236 ar urma sa circule astfel : Complex Comercial "West Park" -> Autostrada Bucuresti-Pitesti -> Bd. Iuliu Maniu -> Str. Dezrobirii -> Bd. Uverturii -> Soseaua Virtutii -> Lujerului. (cu intoarcere prin Bd. Iuliu Maniu).
Aceasta micsorare a traseului liniei 236 ar imbunatai frecventa acesti linii, lucru necesar, astfel incat vine destul de rar, iar majoritatea calatorilor opteaza pentru linia 137 care a devenit supraaglomerata in ultima perioada de timp.

De altfel, propun modificarea traseului liniei 136 astfel incat sa evite zona Strazii Valea Cascadelor pe care se formeaza exagerat de des ambuteiaje.
Ar putea sa circule si in timpul saptamanii pe Strada Moinesti -> Bd. Timisoara.
Pentru preluarea calatorilor din zona Valea Cascadelor, s-ar putea infiinta o noua linie 150 sau 152 care sa circule doar pentru deservirea platofrmei industriale din zona Comautosport/Cet Vest. (ceva gen linia 221).

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Lun 07 Sep 2009 16:10:57    Titlul subiectului: 116545

Chiar si cu aceasta eventuala micsorare a traseului liniei 236 tot nu vad ca o se se imbunatateasca intervalul de succedare. RATB va face in asa fel incat sa fie tot 2-3 curse la intervale de minim 20-25 minute. Ar fi buna aceasta miscorare a traseului si propun suplimentarea pana la aprox. 22-23 ture (zile lucru) si 14-15 (week-end) a liniei 137.


Citat:
Linia 136 ....ar putea sa circule si in timpul saptamanii pe Strada Moinesti -> Bd. Timisoara.
Pentru (.....)zona Valea Cascadelor, s-ar putea infiinta o noua linie (.....) doar pentru deservirea platofrmei industriale din zona Comautosport/Cet Vest. (ceva gen linia 221).

Ar fi benefica aceasta schimbare permanenta a treseului liniei 136, dar infiintarea unei noi linii pe Valea Cascadelor nu ar schimba deloc situatia. Aceleasi blocaje ar fi, iar pentru acea noua linie vor trebuie autobuze, vehicule care vor fi luate de pe alte linii.... unde vom ajunge de fapt ? Si sa nu uitam faptul ca actualmente 136 este o linie gen 221 (fantomatica) Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Sep 2009 17:01:21    Titlul subiectului: 116547

mircea700 a scris:
Chiar si cu aceasta eventuala micsorare a traseului liniei 236 tot nu vad ca o se se imbunatateasca intervalul de succedare
Păi 236 circulă la 40 de minute la orele de vârf. 20 de minute ar fi o îmbunătățire semnificativă, presupunând că odată cu înjumătățirea traseului nu o să înjumătășească și numărul de vehicule.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 11:43:28    Titlul subiectului: 116682

Propun ca liniile 421 si 458 sa circule numai pana la Master. Nu vad de ce ar trebui sa aiba 14 statii in Bucuresti. Pana la urma sunt linii pre-orasenesti...
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 349
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 28 Sep 2009 19:58:41    Titlul subiectului: 117704

Propun ca linia 282 sa se numeasca 176. Am sa trimit si conducerii RATB o petitie in acest sens!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 29 Sep 2009 17:02:47    Titlul subiectului: 117769

182 = 176, 282 = 276, poate fi dus pana la Fundeni?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 349
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 02 Oct 2009 19:15:38    Titlul subiectului: 117871

Totusi pe langa 182 si 282 ar mai merge infiintata si linia 176, o linie rapida cu care cei din cartierul Tei sa poata ajunge rapid la gara. Traseul ar fi urmatorul: Doamna Ghca, B-dul Lacul Tei, Str. Barbu Vacarescu, Sos Stefan cel Mare, Stadion Dinamo, Pasaj Victoria si Str Dreapta apoi Gara de Nord. Prea ocolesc acele linii 182 si 282 pentru a ajunge la gara, care este atat de aproape!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
brand43



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Iun/2010
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 08:52:29    Titlul subiectului: 118349

La Paris acum 20 de ani nu mai erau tramvaie. Au fost reintroduse in ultimii ani pentru ca nu polueaza. Ideea e ca arata f.
oarte bine daca linia este pe o fasie de gazon bine intretinuta. Noi nu avem bulevardele largi pe care le au ei. In schimb putem reface niste linii care sa traverseze orasul in prezent liniile de tramvai fiind taiate intr-un mod barbar. Trecerile peste Dambovita ar trebui facute la inaltime. Daca sunt bine proiectate, nu arata rau.

_________________
brand43
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2009 21:40:13    Titlul subiectului: 118624

Pentru locuitorii din Baicului/Doamna Ghica, foarte utila ar fi prelungirea liniei 143, pe Ferdinand si apoi Mihai Bravu, eventual chiar pana la Piata Sudului, pe traseul fostei navete 634.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2009 21:44:20    Titlul subiectului: 118625

Da ar fi foarte utila insa avem o problema care se poate rezolva. Sa intre si autobaza Titan cu autobuze. Ar mai trebui vreo 10 bucati.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Noi 2009 20:34:42    Titlul subiectului: 120736

Avand in vedere ca s-au terminat lucrarile la calea de rulare pe str. Viitorului, si deja s-au facut probe cu tramvaie, cat timp 16 este suspendat, iar pe bulevardul Barbu Vacarescu nu incep lucrarile de reabilitare a caii de rulare, propun ca tramvaiul 5 sa circule de la intersectia dintre soseaua Stefan cel Mare si str. Viitorului, pe aceasta strada pana la Piata Galati (Gemeni) si de acolo traseul de baza pana la Sf. Gheorghe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Dec 2009 20:13:46    Titlul subiectului: 120755

Momentan nu este montata reteaua in curba de legatura Stefan cel Mare-Viitorului. Twisted Evil Insa, 616 pe traseul Pipera-Sf.Gheorghe via Viitorului ar fi binevenit pana la reinfiintarea liniei 16.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dutu



Data înscrierii: 13/Dec/2006
Ultima vizita: 20/Mai/2017
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Ian 2010 22:16:14    Titlul subiectului: Prelungirea capatului liniei de autobuz 178 122627

Capatul liniei 178 a ramas ca nuca-n perete la Master in loc sa fie dus la Auchan unde sa intoarca impreuna cu fantomaticul 138 (si ca numar atribuit, dar si ca prezenta fizica )
La anumite ore, la capatul de la Master SA se sta la coada ca sa intri in ovalul statiei mult prea aglomerate de troleibuzele 61 si de linia 178 de autobuze.

Propun celor de la Auchan in cazul in care vor dublarea numarului de clienti, ca sa reorganizeze spatiul de asteptare-parcarea autobuze si sa faca diligentele necesare ca sa se aduca acolo si linia 178, lucru atat de usor de infaptuit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Ian 2010 11:03:04    Titlul subiectului: 122636

Nu sunt de acord. linia 178 este una dintre cele mai problematice din punctul de vedere al intervalelor de succedare, o prelungire suplimentara a traseului ar introduce si mai multe neregularitati in frecventa de trecere.

S-ar putea lua in considerare scurtarea traseului de la celalalt capat, prin intoarcerea in intersectia Berzei - Stirbei Voda si atunci da, prelungirea spre Auchan n-ar afecta f mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2010 13:03:33    Titlul subiectului: 122871

In legatura cu reteaua de troleibuz, ar fi frumos sa se realizeze doua racorduri foarte importante, pentru a efectua ulterior si legaturile aferente:
- linie Piata Sudului - Gara de Nord, via Unirii, Romana;
- racordarea terminalelor de la Gara de Nord, in vederea unificarii liniilor 96 si 97 (poate nu intamplator a gresit cineva odata la dep. Alexandria, scriind in loc de 96, 97). Very Happy

Iata ce as propune si in reteaua de tramvaie:
- realizarea legaturii Hala Traian - Nerva Traian, in vederea unei linii directe Granitul - Progresul sau ceva de genul;
- realizarea legaturii Piata Sf. Vineri - terminal 32 Piata Unirii, cum s-a mai sugerat, tot pentru o linie directa est-vest; aceasta ar taia parcul Unirii in doua; trasarea prin subteran nu este posibila datorita metroului;
- desfiintarea aripii Berzei - Calea Plevnei - Cismigiu si limitarea tramvaiului 20 la Gara de Nord pe bucla lui 24; ori "revitalizarea" buclei dupa finalizarea Pasajului Basarab, cu vechile linii 35, 37, 44

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Sâm 30 Ian 2010 19:08:50    Titlul subiectului: 122923

folkfan a scris:
Iata ce as propune si in reteaua de tramvaie:
- realizarea legaturii Hala Traian - Nerva Traian, in vederea unei linii directe Granitul - Progresul sau ceva de genul;
Daca te referi la o linie de tramvaie care sa circule prin str. Traian legand astfel Hala Traian de str. Nerva Traian eu cred ca e de domeniul fantasticului. Eu stau pe Nerva Traian si stiu ce circulatia e zilnic pe acel segment de drum care are doar o banda pe sens...traficul si asa e mort acolo la ore de varf, cu linie de tramvai... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
misulica



Data înscrierii: 30/Ian/2010
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 12:11:41    Titlul subiectului: prelungire linii 330 si 335 122952

Va rog sa propuneti prelungirea liniilor 330 si 335 pana la Faur poarta 4. Astfel, ar fi ajutati oamenii din zona bd 1 Decembrie. In plus, zona de la Barajul Dunarii este foarte aglomerata din cauza autobuzelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 257
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 13:27:33    Titlul subiectului: 122962

Legatura directa Granitul - Progresu exista, vezi linia 102, dar nu prin Nerva Traian. Si dupa cum spune si andreea_78 o linie de tramvai pe str. Traian pana la Nerva Traian nu ar fi o idee foarte buna din cauza aglomeratiei iar in afara de asta nici nu cred ca ar avea loc o cale de rulare dubla pe acolo.

Referitor la prelungirea liniilor 330 si 335 pana la Faur, eu as propune doar linia 330 sa fie prelungita, 335 deja este intins la maxim si nu stiu daca s-ar mai gasi 2-3 ture in plus pentru a mentine acelasi interval de succedare.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 18:59:32    Titlul subiectului: 123070

Ice a scris:
nici nu cred ca ar avea loc o cale de rulare dubla pe acolo.
Pai atunci nici pe Traian sau pe Mosilor veche nu trebuia sa circule tramvaiul, nu mai zic de Viitorului si Tunari. Este o idee si scoaterea definitiva a tramvaielor din zona interioara inelului definit de Mihai Bravu - Stefan cel Mare - Iancu de Hunedoara, exceptand zona Garii.

Apropo, a observat cineva ce amalgam de capete de linii si bucle de intoarcere exista la Gara de Nord? Un turist care ar alege sa nu foloseasca taxiul sau metroul... s-ar ingrozi. Exista oare solutii de sistematizare a tuturor liniilor care ajung in zona Garii?

Uitandu-ma peste zona limitrofa Militariului, sugerez prelungirea liniei preorasenesti 406 din centrul Chiajnei pe Soseaua de Centura, comun cu 405 si 421, pana la complexul comercial de langa A1. Ma gandeam ca poate si locuitorii de pe Uverturii si din satele Rosu, Dudu, Chiajna, ar vrea sa ajunga la cumparaturi.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Mie 03 Feb 2010 09:58:14    Titlul subiectului: 123191

folkfan a scris:
In legatura cu reteaua de troleibuz, ar fi frumos sa se realizeze doua racorduri foarte importante, pentru a efectua ulterior si legaturile aferente:
- linie Piata Sudului - Gara de Nord, via Unirii, Romana;
- racordarea terminalelor de la Gara de Nord, in vederea unificarii liniilor 96 si 97 (poate nu intamplator a gresit cineva odata la dep. Alexandria, scriind in loc de 96, 97). Very Happy
Cu toate ca RATB-ul se face ca nu le vede, eu cred ca urmatoarele modificari ale traseelor de troleibuze se pot realiza in scurt timp fiind foarte utile:
In primul rand linia 70 + linia 91= o singura linie si anume linia 84
linia 79 + linia 97= o singura linie si anume linia 79 (realizabila si cu desfiintarea liniei 65 careia in momentul de fata nu-i vad rostul) si linia 61 + linia 92 = o singura linie si anume linia 61.
In al doilea rand realizarea racordului de la Gara de Nord de care zicea si "folkfan" si extinderea retelei de la Piata Unirii la Piata Romana, astea in vederea prelungirii liniei 76 pana la Dridu capat comun cu linia 86 si a liniei 71 pana la Strand Straulesti actualul capat al liniei 97. (acestea cred ca se pot realiza daca se mai achizitioneaza troleibuze).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 25 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community