|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 21:49:04 Titlul subiectului: Generalitati despre transportul local din Alba Iulia |
115966 |
|
Am fost acum cateva zile in trecere pentru cateva ore prin Alba Iulia si am dat o fuga si la garajul STP unde am stat de vorba cu domnul director general Stelian Nicola; dansul a fost extraordinar de amabil si deschis, discutia trebuind s-o incheiem prematur doar datorita protestelor fiicei mele Mara (3 ani) care vroia sa mergem la un loc de joaca ... Iata cateva din lucrurile povestite de domnul director, sper ca n-am uitat nimic important:
- Consiliul Local a limitat lungimea autobuzelor urbane la 10.5 metri (fata de cei 12 metri ai autobuzelor solo stanard) astfel ca cei de la CTP pot cumpara doar astfel de autobuze putin mai scurte;
- De curand s-a cumparat un lot de autobuze Guleryuz; cateva erau deja date in exploatare, altele in garaj in asteptarea inmatricularii, ITP samd; de asemenea s-au mai adus autobuze Renault second-hand din Franta;
- Se doreste creerea unei imagini a societatii bazate pe culoarea rosu inchis; pe langa autobuzele noi comandate in aceasta culoare si unele din Renault-urile second-hand au fost vopsite (sau colantate?) asa; oarecum in contra-tendinta doua dintre Turkkar-uri, original rosii, au fost facute albastre la dorinta clientului de publicitate;
- Se va renunta la numerele de parc datorita confuziilor facute de calatori, care in unele cazuri confundau numarul de parc cu linia (!!); autobuzele noi nu vor mai avea numere de parc si identificarea lor in general se va face doar pe baza numarului de inmatriculare;
- De curand s-a dat in folosinta o spalatorie noua-nouta cumparata de la Karcher (stirea aici: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=113212#113212); aceasta este computerizata si are bagate in memorie formele autobuzelor, astfel ca soferii care vin la spalat selecteaza doar tipul autobuzului si gata; toate autobuzele sunt spalate zilnic in exterior si maturate in interior iar cate doua autobuze pe zi sunt curatate profesional si in interior (curatare cu aburi a tapiteriei, sters barele de sustinere...)
- Exista neclaritati legate de proprietatea respectiv dreptul la folosinta de catre CTP al terenului de langa gara, actualmente folosit ca loc de stationare intre doua curse pentru autobuze; nu exista nici o problema legala in schimb cu garajul, care are un spatiu de garare generos;
- Toate autobuzele sunt dotate cu GPS;
- Autobuzele Ikarus au fost fie casate, fie retrase, nemaiexistand niciunul in serviciu;
- Se intentioneaza implementarea unui sistem de plata calatoriei prin carduri de proximitate si se spera demararea unei prime faze pana in Revelion; sistemul va fi mai complex si va permite o mai buna integrare intre transportul pre-orasenesc si cel urban.
Atasez si cateva imagini din garajul societatii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.57 kb |
Vizualizat: |
de 12621 ori |
|
Descriere: |
Diverse autobuze parcate in garaj |
|
Mărime fișier: |
122.63 kb |
Vizualizat: |
de 12621 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.96 kb |
Vizualizat: |
de 12621 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|