Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 21:57:34    Titlul subiectului: 99206

1959-1965. Cu exceptia majoritatii vagoanelor cu numerele de parc de forma 3xx, au fost modernizate (in seria 3xx exista si cateva modernizate: 324, 330, 336, 337, 338).
Nu circula in tandem pentru ca nu sunt suficiente vagoane pentru a circula si in formula asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 23:11:29    Titlul subiectului: 99792

In luna mai a anului 2003 ajungeau la Iasi 27 de vagoane GT4 achizitionate de la HAVAG Halle (Germania).


Image12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.32 kb
 Vizualizat:  de 18071 ori

Image12.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 16:59:04    Titlul subiectului: 101116

Dupa ce saptamana trecuta a iesit pe trasee vagonul 458, a venit acum si randul lui 402 (ex-SSB 618). Ambele vagoane au necesitat o serie de interventii tehnice.
Se poate spune acum ca toate cele 31 de tramvaie aduse anul acesta de la Stuttgart au iesit la strada. Din pacate, in urma accidentului pe care l-a avut 415 (acum 412), au ramas in circulatie 30 de vagoane.

Foto: 402 (ex-SSB 618), 15 noiembrie 2008:

1,2 - Rond Tutora
3 - Bd. Dacia



IMG_6772.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.53 kb
 Vizualizat:  de 16220 ori

IMG_6772.JPG



IMG_6773.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.06 kb
 Vizualizat:  de 16220 ori

IMG_6773.JPG



IMG_6774.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.5 kb
 Vizualizat:  de 16220 ori

IMG_6774.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2008 19:49:31    Titlul subiectului: 101904

Foto: 458, Podul de Piatra, traseul 5 - 30 noiembrie 2008.


IMG_7030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.13 kb
 Vizualizat:  de 16101 ori

IMG_7030.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 592
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2008 20:03:27    Titlul subiectului: 101907

Poate putin off-topic:Dupa inlaturarea reclamelor de pe 458, a fost nevoie de o revopsire ? Caci tramvaiul, trebuie sa recunosc arata excelent!
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 592
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 21:36:52    Titlul subiectului: GT4 413 102036

Din pacate el nu a mai ajuns la Iasi.... Sad
Sursa :www.michatram.de/Stuttgart.htm



413.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.07 kb
 Vizualizat:  de 16195 ori

413.jpg



_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 02:06:33    Titlul subiectului: 103988

Recent am fost cu un GT4, numar de parc #446 cu reclamele ramase de la Stuttgart. Este un tramvai adus anul trecut sau in anii trecuti, am cautat in topic-ul asta si nu l-am gasit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 23:06:50    Titlul subiectului: 104074

In Iasi vagoanele GT4 au circulat intotdeauna solo. Celor fara perete despartitor intre postul de conducere si restul vagonului li s-a confectionat unul, iar de la bord au fost indepartate panourile care impiedicau accesul la comenzi (deci bordul arata ca al tuturor celorlaltor vagoane GT4).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 22:05:32    Titlul subiectului: 107595

Dati-mi voie sa va felicit pentru faptul ca din cate am observat eu in Iasi s-au pastrat benzile cu numerele de traseu din Germania, nu stiu asa a fost intelegerea intre cei din Iasi si cei din Sttutgart?
La noi in Arad nu s-au pastrat nu inteleg din ce motive pentru ca asa cum am vazut la voi erau numere mici, asa le era mai usor si vatmanilor nostrii care nu mai trebuia sa umble cu o plasa de tablite ci doar cu o cheie patrata pentru a rula banda.
Avem cateva tramvaie din cate stiu eu care au benzi,dar ori e cifra prea mica in sensul ca nu se distinge de la distanta, ori nu exista in banda linia pe care circula,felicitari inca odata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 22:55:05    Titlul subiectului: 107602

Este optiunea RATP, fara vreo legatura cu partenerii germani.
Majoritatea vor primi afisaje electronice in cadrul programului Managementul transportului urban de calatori (gestionare, urmarire, ticketing).

Atunci cand o serie de firme se vor plictisi sa tot conteste diverse chestiuni din caietul de sarcini, licitatia se va finaliza si se va trece la punerea in practica a proiectului. Daca nu ar fi existat cele 5 contestatii de anul trecut eram deja departe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 17:01:46    Titlul subiectului: 107659

122, 330, 337 si 338 se reintorc la depoul Dacia, in vederea inlocuirii ultimelor 4 Tatre care mai circulau. Asadar se mai incheie un capitol din istoria tramvaiului iesean - tramvaiele Tatra Sad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 17:57:08    Titlul subiectului: 107662

Imi pare rau ca se termina cu TATRELE. Dar de ce #244 sau #262 nu mai pot circula?! Sunt atatea TATRE in depou. Din doua zeci si ceva s-ar putea face 3-4 ca sa mai faca traseu... ar fi piese de shimb "la greu". Sunt niste tramvaie minunate! Iar #122, #330, #337 si #338 isi fac datoria unde trebuie!
Daca tot vreti sa scapati de Tatre si doriti inlocuirea lor cu GT4, de ce nu aduceti toate GT4 de la GARA ex-Stutgart (acelea nemodernizate). Nu fac cinste orasului. De ce nu le pun prin centru pe cele modernizate care arata excelent. Si vagoanele ST 10/11 nu prea au ce cauta prin Dacia. O fi linia mai buna, dar zona, adica in centru circula tramvaie cu bancile carpite si la periferie circula tramvaie aduse recent, care arata net superior
O sugestie pentru cei de la RATP:
AU ATATEA TATRE IN DEPOU, SA LE IA UNA DINTRE ELE CARE ARE CAROSERIA BUNA (FARA CRAPATURI ETC.) SI CU PIESE DE LA ALTE TATRE CARE ZAC SA FACA O TATRA, CUM STIU EI CEL MAI BINE, NU AR STRICA SI AFISAJE NOI, SI SA-L PUNA PE TRASEU. NU COSTA MAI MULT DECAT TIMP SI RABDARE. AR IESI CEVA FRUMOS SI INTERESANT. Si nu ar mai trebui aduse GT4 da la Gara. Si cu V2A se putea face la fel, iesea si de acolo un produs finit super. Asa nu se mai iau tramvaie din exterior...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 18:18:30    Titlul subiectului: 107665

Totuși, dacă tatrele erau ,,praf", GT5urile de ce mai circulă? S-ar putea înlocui ușor cu Tatre în tracțiune dublă, că tot zac atâtea prin Dep. Dacia. Câte Tatre mai rămân (pe lângă #262)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 592
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 18:20:48    Titlul subiectului: 107666

Probabil ca odata cu sosirea celor 14 GT4 de la Augsburg se vor retrage si GT5 si Tatrele ramase!Nu stiu sigur, e doar o parere.....
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 18:47:49    Titlul subiectului: 107669

Eu cred ca si GT5 s-ar putea reconditiona in acelasi mod, ca sa nu se arunce si ce este bun. Iar ideea lui Dr2006 este una foarte buna. Eu cred ca daca s-ar lega 2 si ar forma un cuplu ar fi excelent. Vagonul 2 ar pute fi fara post de comanda modern, ar pute fi pastrat cel actual. Insa pentru aceste modififcari trebuie timp si mai ales rabdare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 21:34:07    Titlul subiectului: 107682

Si daca se va reabilita tronsonul Podu Ros-CUG nu ar fi bine sa puna acolo ST10/ST11, pe Dacia sa ramana GT5 si GT4 cu scaune carpite si pe Copou, Canta si Centru sa fie puse GT4-urile modernizate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 21:43:44    Titlul subiectului: 107684

In Rromania totul e pe dos... dar sustin ideea lui silviu.. Am fost ieri cu un GT4 (nu mai stiu numarul) si era sa cad de pe scaun... are 8-10 ani de utilizare si nici un Rk.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 21:51:45    Titlul subiectului: 107685

Tramvaiele GT5 nu se vor retrage din circulatie decat in momentul in care vor putea fi inlocuite cu alte vagoane de capacitate mare. De GT4 de la Augsburg este nevoie pentru completarea parcului si eventual pentru inlocuirea unora dintre vagoanele GT4 ex-Stuttgart aduse in '97/2000.
De ce se retrag vagoanele Tatra si nu GT5? Simplu: cheltuieli (exploatare, intretinere), capacitate. Diferentele sunt net favorabile GT-urilor (si vorbim de cifre reale, pentru ca ele spun totul, nu de evaluare ochiometrica). Alte investitii in Tatre, exceptand cheltuielile pentru mentinerea lor in circulatie, nu puteau fi facute pentru ca nu avea sens. In primul rand caroseriile sunt terminate.
Pur si simplu s-a incheiat o etapa. E trist pentru cei pasionati ca ne despartim si de ele, insa lucrurile trebuie sa mearga mai departe. Tatrele si-au facut datoria cu brio.

De ce vagoanele aduse in ultima vreme (exceptand Be-urile) au mers in Dacia si nu la Gara? Din doua motive: 1. parcul din Dacia trebuia inlocuit si 2. in Dacia si Alexandru locuiesc tot ieseni, platitori de taxe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Aug 2009 21:43:41    Titlul subiectului: 115958

Recent retrase din circulatie (31 iulie) 13 tramvaie GT4 asteapta plecarea din Augsburg spre noua casa. Vi le prezint in ultimele zile de circulatie si, de asemenea, in ziua retragerii, in cadrul topicului

Germania, Augsburg : Despartirea de tramvaiele GT4
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 592
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 24 Aug 2009 22:09:58    Titlul subiectului: 115960

Vagoanele cu numerele 46x sau 47x au fost gandite sa fie folosite ca remorci?
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Aug 2009 22:20:03    Titlul subiectului: 115965

Sunt vagoane motor absolut normale. La modernizare cabina a ramas semi-deschisa, elementele de comanda au fost acoperite cu masti (dar sunt pastrate complete si perfect functionale), iar in locul scaunului pentru vatman este fixat un taburet tapitat, pe care calatorii se pot aseza (era, de altfel, locul preferat al copiilor).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
jax



Data înscrierii: 09/Mar/2009
Ultima vizita: 31/Iul/2020
Mesaje: 34
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2009 21:24:24    Titlul subiectului: 115995

La Iasi vor fi folosite tot in cuplu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2009 21:30:11    Titlul subiectului: 115996

Nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2020
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2009 21:53:38    Titlul subiectului: 115998

La Iasi de ce nu se folosesc GT4 in cuplu?? Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 592
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2009 21:59:38    Titlul subiectului: 115999

Probabil ca pe anumite trasee nu e nevoie de cupluri de tramvaie.Iasiul are GT5, ST11, ST10 care pot compensa prin lungime.
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 4 din 26

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community