Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 10 Aug 2009 22:46:52 Titlul subiectului: |
115200 |
|
Intrebarea mea este alta in schimb si e una cat se poate de simpla: cum pot sa trec de la Unirii 1 la Unirii 2, sa fac transferul pe la suprafata si mai mult fara sa taxez inca o calatorie? Cred ca domnii de la Metrorex glumesc...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 06:39:49 Titlul subiectului: |
115206 |
|
Tavinho a scris: | Stiu ca parca s-a discutat asta, dar cu prea multe detalii tehnice pentru neavizati asa ca mine, de exemplu. Asa ca pun o simpla intrebare: se poate largi pasajul? si daca da, cum si in ce parte a lui? |
Tehnic este posibil sa se largeasca pasajul si cred ca in ambele parti. Insa o solutie mai simpla mi se pare construirea unui alt pasaj paralel cu cel actual care sa dea exact la unul din capete statiei Unirii1. Implica mai putin deranj pentru calatori. Insa nu cred ca se vor apuca de el prea curand mai ales ca odata cu M3 s-a diminuat mult numarul de calatori/metrou care schimba acolo.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 09:04:24 Titlul subiectului: |
115208 |
|
Kaustik a scris: | Intrebarea mea este alta in schimb si e una cat se poate de simpla: cum pot sa trec de la Unirii 1 la Unirii 2, sa fac transferul pe la suprafata si mai mult fara sa taxez inca o calatorie? Cred ca domnii de la Metrorex glumesc... | Probabil iti dau un bon cand iesi dintr-o statie si cu ajutorul caruia intri in cealalta. Sau daca ai abonament poti evita bonuri si alte lucruri, ca doar ai calatorii nelimitate
|
|
Sus |
|
|
Speedy
Data înscrierii: 08/Aug/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2009 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 16:43:22 Titlul subiectului: Oportunitatea unei statii de metrou la Lucretiu Patrascanu |
115238 |
|
M-am gandit la chestia asta in timp ce stateam in statia RATB la Lucretiu Patrascanu in asteptarea troleibuzului. Am observat gurile de aerisire ale metroului in spatiul verde din spatele statiei.
Personal mi s-ar parea o solutie, intersectia de la Lucretiu Patrascanu fiind la 2 statii RATB de Costin Georgian si la aproximativ 15 minute de mers pe jos de statia Titan.
Nu imi dau seama daca din punct de vedere tehnic ar fii solutii, dar o noua statie de metrou in acel loc mi s-ar parea o idee buna, tinand cont de apropierea de Piata Minis (5 minute); Liceul Cuza (5 minute) si de intregul cartier de blocuri ce inconjoara zona, cartier de blocuri care la Costin Georgian lipseste.
Impartaseste cineva ideea?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 17:49:06 Titlul subiectului: |
115240 |
|
Tehnic este posibil sa fie construita o statie cam oriunde. Practic lipsa unui al treilea tunel precum si macazurile insuficiente fac din orice lucrare pe magistralele existente o adevarata aventura.
Pana acum singura statie construita dupa ce s-a dat in folosinta metroul ramane Gorjului. Si sa nu uitam cu ce pret s-a construit : cel putin 2 ani de blocare a circulatiei pe fiecare sens, transbordari in doua statii, pendule pe distante scurte si aspectul ciudat rezultat al statiei.
Un alt exemplu concludent si mai aproape de zona in discutie este zona NG-Dristor1 unde s-au efectuat lucrari cu ocazia noului tronson NG-LdC. Asta a insemnat cam 6 luni de calvar pe fiecare sens. Si acolo doar s-au spart niste tuneluri, nu s-a construit efectiv o statie.
Oricum nu este prevazuta nicio noua statie pe M1 intre Dristor1 si Republica, nici macar ca intentie indepartata. In alte locuri se prevad statii pt viitor, dar aici nu.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 19:55:41 Titlul subiectului: |
115245 |
|
sab a scris: | Si sa nu uitam cu ce pret s-a construit : cel putin 2 ani de blocare a circulatiei pe fiecare sens, transbordari in doua statii, pendule pe distante scurte si aspectul ciudat rezultat al statiei. | Metrorex nu are nici o scuza pentru aspectul statiei. Asta tine de incompetenta, puteau sa faca si peste 20 de ani a doua jumatate, nu ii tinea nimic sa faca ceva similar din punct de vedere arhitectural.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 20:56:30 Titlul subiectului: |
115249 |
|
Gorjului trebuia facuta unitar indiferent de distanta ( in timp) dintre constructia celor 2 linii. Totodata circulatia trenurilor nu trebuia oprita nici o secunda. Se cunoaste tehnica, nu e o noutate in domeniu. Daca am timp voi face o schita, e simplu de tot. Iar o statie ca Gorjului in maxim 3 ani este gata, repet, fara sa se intrerupa circulatia trenurilor nici o secunda
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 22:07:46 Titlul subiectului: |
115255 |
|
Daca cineva isi pune in gand, statia ar putea fi renovata, dandu-i-se un aspect unitar? La peronul de Eroilor nu-mi plac picioroangele pe care se sprijina scarile, pe celalalt peron, macar au umplut pana la un punct golul respectiv, in timp ce aici scara se sprijina pe sol si pe picioarele alea. Plus portalurile de tunel date cu negru mat pe care se vad urmele infiltratiilor.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Aug 2009 17:36:51 Titlul subiectului: |
115295 |
|
Dar ce zici de vestibulul de la primul nivel (cel care subtraverseaza bulevardul ) unde trebuie sa urci cateva trepte si aproape sa dai cu capul de plafon pentru ca sa cobori imediat acelasi numar de trepte pe partea cealalta.
Nu stiu daca Gorjului putea sa aiba un aspect unitar decat cel mult la nivelul finisajelor. Ca statie asimetria peroanelor cred ca a fost data de faptul ca cele doua tuneluri nu erau simetrice fata de axul bulevardului si erau la distanta apreciabila unul de celalalt. Si cum s-a oprit circulatia pe rand pe cate un sens al bulevardului au rezultat un peron mai ingust si unul mai lat.
Nici nu cred ca avea rost sa sape toata distanta intre tuneluri pentru a uni cele 2 peroane pe toata lungimea lor pentru ca aproape ar fi rezultat o statie de latimea Unirii2 . Insa cred ca puteau sa uneasca etajul intermediar. Asa degeaba au facut formele acelea rotunde daca se termina brusc in perete.
Cel mai ciudat la Gorjului este modul cum au fost gandite accesele. Multi cand coboara pe sensul spre Preciziei se inghesuie si urca folosind scarile rulante pana la nivelul de sub bulevard pentru ca apoi sa coboare pana la niveulul urmator (deci cam jumatate din distanta urcata cu scara rulanta )si sa se indrepte spre iesirea dinspre piata. Sunt convins ca acea iesire nu a fost initial in proiect. Nu puteau proiecta 2 iesiri la asa mica distanta, dar si-au dat seama ulterior de greseala.
Ceea ce nu inteleg deloc la Gorjului sunt coloanele de pe peronul vechi.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 17 Aug 2009 15:05:03 Titlul subiectului: |
115529 |
|
Nu mai stiu daca am mai publicat sau nu acest material, va rog sa ma avertizati daca l-am mai publicat.
Acest material este preluat din lucrarea "Constructii pentru Transporturi in Romania", de Dumitru Iordanescu si Constantin Georgescu, lucrare editata de Centrala de Constructii Cai Ferate CCCF Bucuresti - 1986 si analizeaza mai in detaliu cele 5 proiecte initiale ale statiei de metrou Gara de Nord; pana la urma se pare ca s-a optat pentru o a 6-a solutie
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.39 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.63 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.05 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.73 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.99 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.04 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.8 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.74 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.18 kb |
Vizualizat: |
de 12582 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Aug 2009 17:40:37 Titlul subiectului: |
115604 |
|
Pentru GdN din cele 5 variante s-a ales solutia nr 2, dar modificata un pic pe ici, pe colo, prin partile esentiale, adica i-au scos partial etajul.
Am gasit o poza mai veche cu statia Politehnica. Mi se pare mie sau celebra gura de acces care a nascut atatea discutii nu exista ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.85 kb |
Vizualizat: |
de 12442 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Aug 2009 09:50:36 Titlul subiectului: |
115707 |
|
Pasajul Universitate a fost modernizat anul trecut, lucrarile finalizandu-se la mijlocul lunii decembrie. S-au schimbat scarile rulante, au aparut si rampele+elevatoarele pentru persoanele cu handicap. Am profitat de trafiul redus de la ora 11 noaptea si am facut cateva poze, din pacate unele au iesit putin neclare (poza 7 ). Pasajul Universitate asigura transferul rapid al calatorilor de la metrou spre mijloacele de transport in comun de la suprafata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.63 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.54 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.09 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.54 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.88 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.33 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.49 kb |
Vizualizat: |
de 12300 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Aug 2009 09:58:01 Titlul subiectului: |
115708 |
|
Prezint in continuare cateva poze cu interiorul pasajului. Este o schimbare in bine fata de anii trecuti. Pasajul are si spatii comericale (poza 1 si pozele 3-4), toalete (poza 2) insa ca de obicei magazinele nu au aparut inca, spatiile comeriale asteptandu-si inca chiriasii. Sunt curios daca vor reaparea si fast-food-urile in pasaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.79 kb |
Vizualizat: |
de 12297 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.9 kb |
Vizualizat: |
de 12297 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.58 kb |
Vizualizat: |
de 12297 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.7 kb |
Vizualizat: |
de 12297 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.09 kb |
Vizualizat: |
de 12297 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.64 kb |
Vizualizat: |
de 12297 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 20 Aug 2009 10:10:27, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Aug 2009 10:05:22 Titlul subiectului: |
115710 |
|
Asa cum ati vazut din pozele precedente, in zona centrala a pasajului sunt trei monitoare de informare, privind iesirile din pasaj si conexiunile RATB (pozele 2-3) precum si informatii privind intrarea de metrou (poza 4). Ca o chestie romaneasca, din trei monitoare doar unul era functional. Sa zicem ca la ora la care am facut pozele nu prea mai circula RATB-ul sunt curios daca in timpul orelor de varf toate monitoarele sunt functionale. Am gasit si un plan al pasajului modernizat (poza 5).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.52 kb |
Vizualizat: |
de 12296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.83 kb |
Vizualizat: |
de 12296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.64 kb |
Vizualizat: |
de 12296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.56 kb |
Vizualizat: |
de 12296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.76 kb |
Vizualizat: |
de 12296 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
moonshine
Data înscrierii: 25/Aug/2009 Ultima vizita: 17/Mar/2011 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 11:15:03 Titlul subiectului: |
116013 |
|
In primul rand, buna ziua tuturor
Se discuta mai devreme aici depre actuala transbordare la suprafata intre PU1 si PU2. Ei bine, daca tot s-a dovedit ca este posibil, ma tot intreb de ce nu s-o implementa acest sistem si intre GdN1 si GdN2? Realizez ca majoritatea lumii oricum schimba la Basarab daca e nevoie, dar ar mai reduce din ridicolul situatiei de a avea doua statii "gemene" intre care trebuie sa mai platesti o data. Ca sa nu mai zic de calatorii ocazionali sau nefamiliarizati, care oricum nu cunosc situatia si ar putea dori sa schimbe la Gara.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 19:55:10 Titlul subiectului: |
116028 |
|
Cel mai simplu era sa execute o galerie care sa uneasca GdN2 cu etajul de la GdN1 (care oricum este cam nefolosit) sau cu zona turnichetilor. Practic actuala galerie de acces la GdN2 care da in fata caselor de bilete puteau sa o faca etajata, cu un etaj sub galeria actuala ce ar fi servit unei legaturi directe intre cele 2 statii.
Dar nici ideea care se aplica acum la PU nu este rea, desi eu nu am inteles care este algoritmul acolo astfel incat sa nu se valideze a doua calatorie.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 20:14:15 Titlul subiectului: |
116031 |
|
Nu stiu concret, dar banuiesc ca algoritmul consta in faptul ca aparatul citeste cand ai taxat ultima/ultimele calatorie/ii scrisa pe cartela, si daca ea s-a efectuat intr-un interval de timp mai mic sau egal cu cat au considerat cei de la metrou ca ai face din cea mai indepartata statie de Unirii (de expl. 40 de minute), atunci se considera ca faci transbordare. E o banuiala, poate stie cineva din surse sigure.
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 22:59:19 Titlul subiectului: |
116040 |
|
Daca eu ma duc de la NG sa zicem la Unirii, si am treaba acolo, rezolv ce am de rezolvat, si intru dupa aia la cealalta statie, cea de pe M2. De unde stie validatorul ca eu fac o a 2-a intrare la metrou, sau ca fac transbordare?
Parerea mea, desi e putin mai complicat, e ca ar fi trebuit sa puna inca un rand de turnicheti la iesirea la suprafata, de pe M1, sa validezi cartela, si dupa aceea la intrarea in M2 sa validezi din nou cartela. Sa aiba un timp de 10-15 min in care poate fi validata fara sa fie taxata, si in felul acesta nu ar mai putea facute ,,manevre''.
|
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Aug 2009 00:11:26 Titlul subiectului: Universitate |
116044 |
|
Nu ma dau in vant dupa ce au facut la statia Universitate. Prea multa risipa de spatiu. Erau OK magazine acolo. Nu cum erau pana in renovare, dar asa e un spatiu inutil. Nici spatiu de promenada nu e, nici comercial, nici tehnic, nici frumos, nici urat, nimic. E un spatiu prin care treci cu gandurile tale.
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 13:31:43 Titlul subiectului: |
116083 |
|
sab a scris: | Dar nici ideea care se aplica acum la PU nu este rea, desi eu nu am inteles care este algoritmul acolo astfel incat sa nu se valideze a doua calatorie. | Treaba este simpla, daca vrei sa treci pe la suprafata intre Unirii I si II trebuie sa validezi cartela intr-un validor special atat la iesirea din PU I cat si la intrarea in PU II, daca am inteles eu bine. Nu stiu, am ratat experienta, nu am fost in Bucuresti. Daca se valideaza atat la intrare cat si la iesire era treaba simpla. Poate ma insel eu, dar asa am inteles
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 17:24:23 Titlul subiectului: |
116093 |
|
Pai tocmai aici este problema, ca nu validezi LA IESIRE, ci numai la intrare...Altfel, daca validai si la iesire, intr-adevar era treaba simpla.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 20:43:15 Titlul subiectului: |
116105 |
|
Am fost acum o jumatate de ora la Unirii I .Treaba este mai simpla decat imi inchipuiam, pur si simplu Metrorex face bonus o transbordare pentru fiecare acces în subteran ! Nu castiga, nu pierde nimeni. Precum am observat, sunt validoare speciale pentru transbordare. Pur si simplu la fiecare acces in subteran am dreptul la o transbordare, numai sa fie in ziua respectiva, si probabil daca am intrat in subteran pe la M 1 / M 3 am dreptul la o transbordare la Unirii II si invers, daca am intrat pe la M 2 am dreptul la o transbordare la Unirii I.
Si mai este o treaba, probabil ca daca am beneficiat de o transbordare si nu am mai intrat in subteran, nu mai am dreptul si la a doau transbordare. Cred ca e logic ce am spus pana acum
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 21:29:58 Titlul subiectului: |
116112 |
|
Mi se parea mai simpla solutia de a valida la iesire, desi poate intarzia putin calatorii. Dar asa se stia sigur cine face transbordare si cine nu.
Oare nu exista o limita de timp din momentul validarii initiale a cartelei la intrarea pe M1/M3/M4 in care sa poti valida din nou la PU2 dupa care nu mai ai acest drept ? Sa spunem 45min sau 1h, timp suficient de oriunde ai veni.. Sau poti sa intri la ora 10 sa spunem in metrou, iesi la Unirii si faci niste cumparaturi cateva ore dupa care poti sa reintri cu aceeasi cartela ?
Si apropo de Unirii, la PU1 s-a stricat putin finisajul "balconului" chiar in dreptul gurii de la pasaj. Initial am sperat ca vor instala acolo o scara sa cobori direct pe peron, dar nu cred ca vor merge vreodata asa departe...
Scuze pt calitatea imaginii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.7 kb |
Vizualizat: |
de 11698 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 21:39:06 Titlul subiectului: |
116113 |
|
Mi se pare prea complicat cu timpul limita. Pai ce faci daca cu transbordarea normala te intalneai cu cineva la Mc Donald's si stateai acolo o ora, dupa care te intalneai cu altcineva si mai stateai o ora si deabia dupa aceea plecai spre casa ?
Cat priveste plimbatul cu metroul, sa recunoastem ca nu mai e timp de asa ceva - cel putin pentru bucuresteni. Sa fim seriosi, cati dintre noi se plimba pur si simplu asa, fara scop ? De exemplu m-am dus eu in seara asta sa vad minunea cu transbordarea, ce, credeti ca ma mai duc odata si maine ?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 21:53:36 Titlul subiectului: |
116114 |
|
Daca nu exista un timp limita inseamna ca 3 saptamani poti sa te duci la serviciu (daca este in zona Unirii) utilizand o singura calatorie dus-intors (bineinteles presupunand ca nu ai abonament si ca iesi printr-o statie si intri pe la cealalta).
|
|
Sus |
|
|
|