Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 16:34:02    Titlul subiectului: 114760

Unii sunt de-a dreptul tâmpiți cu bicicletele astea prin Brașov. Nu mă înțelegeți greșit, sunt un mare „fan” al bicicletelor, îmi place să „mă dau” cu bicicleta. Numai că în această zonă este vreme de biciclete maxim 5 luni pe ani. Adică dacă plouă o zi vara, deja se face frig de toamnă. În restul de 7 luni ce facem cu pistele și bicicletele? În nici un caz nu este o soluție pentru „ecologizarea transportului”.

Soluție ar fi fost(/este) menținerea, modernizarea, ba chiar extinderea transportului electric, sincronizarea semafoarelor electrice pentru a asigura un flux de trafic fără opriri/demarări, construirea centurii în loc de sensuri giratorii fără sens, eliminarea capcanelor de viteză de pe arterele principale (eventual înlocuirea lor cu semafoare pentru pietoni, bineînțeles sincronizată cu restul sistemului de semafoare), construirea magazinelor Plus, sau a altor mărci în alte locuri decât în zonele verzi și parcuri, în general ne distrugerea-, menținerea chiar mărirea ponderii zonelor verzi în totalul suprafaței orașului, ș.a.m.d.

Numai că trăim într-un oraș de strungari, conduși de un strungar marionetă devenit profesor de sport care pe deasupra este localizat în România. Așa că să nu ne mirăm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2009 10:11:17    Titlul subiectului: 115974

Autobuzul decapotat pentru turiști a primit licenta de traseu
Realitatea.net a scris:
Autobuzul descoperit are mare succes în rândul turiștilor din Brașov. Dacă nu mai prindeți loc la Roma, Londra, Barcelona sau Paris, încercați la Brașov.
După doi ani de muncă birocratică, autobuzul a primit în sfârșit licența de traseu. Turiștilor nu le-a venit să creadă când l-au văzut.
Plecarea se face de pe aleea de sub Tâmpa, unde se pot admira zidul vechi al cetății, iar la doar câțiva zeci de metri Bastionul Țesătorilor. Prima oprire se face la Biserica Sf. Bartolomeu, apoi autobuzul urcând la Belvedere, pe drumul de Poiana Brașov, de unde se poate admira Brașovul, în toată splendoarea lui.
Conform autorităților locale autobuzul are un traseu bine stabilit. Plecările se fac zilnic la orele 11, 13, și 15, iar biletul costa 5 lei.

http://www.realitatea.net/brasovul-are-un-autobuz-decapotat-pentru-turisti_597612.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BogdyBBA



Data înscrierii: 31/Oct/2008
Ultima vizita: 25/Apr/2021
Mesaje: 5
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 17:15:58    Titlul subiectului: 116206

pok a scris:
Unii sunt de-a dreptul tâmpiți cu bicicletele astea prin Brașov. Nu mă înțelegeți greșit, sunt un mare „fan” al bicicletelor, îmi place să „mă dau” cu bicicleta. Numai că în această zonă este vreme de biciclete maxim 5 luni pe ani. Adică dacă plouă o zi vara, deja se face frig de toamnă. În restul de 7 luni ce facem cu pistele și bicicletele? În nici un caz nu este o soluție pentru „ecologizarea transportului”.
Nu te contrazic in legatura cu relativa lor inutilitate, dar totusi, avand in vedere ca Saturn-Vlahuta-Garii au trotuare mari, o pista de bicicleta poate sa incurajeze mai ales tinerii sa circule cu bicicleta in loc sa ia troleu' 8 sau pe jos. Eu asa vad lucrurile.

Pe de alta parte, sensurile giratorii mi se par bunicele pentru masini (nu neaparat pentru pietoni, mare atentie aici), iar Scripcaru a facut in general treaba buna (de Nzeci de ori mai buna decat Ghise).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 18:31:17    Titlul subiectului: 116211

BogdyBBA a scris:
Pe de alta parte, sensurile giratorii mi se par bunicele pentru masini (nu neaparat pentru pietoni, mare atentie aici), iar Scripcaru a facut in general treaba buna (de Nzeci de ori mai buna decat Ghise).
O fi facut treaba Scripcaru, dar multe proiecte erau de pe vremea lu` Ghise.Ghise nu a inceput constructia din lipsa de fonduri. Nu stiu daca tu ai permis,dar pentru orice categorie de autovehihule e crima si pedeaspa sa circuli la ora de varf prin sensurile aceastea giratorii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Sâm 24 Oct 2009 22:41:18    Titlul subiectului: 118892

De la exterminarea tramvaiului, terminalul Saturn a fost lasat de izbeliste pana saptamana aceasta. Firma Vectra are misiunea de a da o fata civilizata acestuia.
Lucrarile au demarat cu un ritm lent, dar si astazi s-a lucrat.
Ultimele dale ale liniei de tramvai ramase in terminal, au fost scoase ieri.
In principiu terminalul va avea o conviguratie asemanatoare celui din LIVADA POSTEI.
Vizavi de acest terminal, in cel de pe Carpatilor a aparut, tot saptamana acesta, un nou sens giratoriu.
Stalpii pentru reteaua de troleibuz sunt deja montati, find sanse ca de luni in colo sa se inceapa montarea retelei .
Astazi in afara de linia 8, nu au circulat troleibuze din cauza asfaltarilor care au loc pe intreg cuprinsul B-dului Carpatilor.
Legat de linia 10 se pare ca va ramane deservita de catre autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 27 Oct 2009 16:44:11    Titlul subiectului: 119047

Nu inteleg un amanunt: unde a aparut giratie? La intrarea in terminalul Roman SA?
Ai idee daca linia de troleibuz va avea peron paralel cu autobuzele sau va avea peron ca si acum pe fostele dale de tramvai?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mar 27 Oct 2009 22:58:19    Titlul subiectului: 119060

Sensul giratoriu a aparut la iesirea din terminalul Carpatilor/Poenelor/Roman SA (cum vrei sa ii spui) si are acum legatura cu Poenelor, ocolitoarea Calea Bucuresti spre cartierul Noua si in nici 100 m este mega sensul pe care deja il stim cu totii.

Legat de terminalul Saturn, nu stiu unde va avea peronul troleibuzele liniei 8, ce este sigur, peroanele autobuzelor vor fi asa cum ne-am obisnuit.
Din cate am inteles acea constructie care adaposteste un wc, caseria si biroul dispecerului vor fi daramate si asta dupa ce azi a fost zugravita/vopsita.

Legat de retelele din giratorii, acestea se modifica si se aduc ajustari periodic in limita posibilitatilor actuale. Sambata trecuta, spre exemplu la amiaza se lucra la giratoriul de la Onix, nici cel de la Judeteana nu a scapat de modificari, chiar dupa prima zi de redare in circulatiei a zonei.
Inclusiv cei din RATBv sunt constienti ca solutia adaptata acum, cu elemente de prindere a retelei, ce dateaza ca performante la nivelul anilor 40, sunt complet depasite avand in vedere complexitatea generata de un sens giratoriu, care este mai mult incomod tuturor participantilor la trafic.

Problema ramane linia 10 care se pare ca ramane inca deservita de autobuze.
Eu personal astept parerea BERD-ul in privinta transportului cu troleibuze,( de la domnu' primar am aflat, intr-o emisiune la rtt ca se intentioneaza accesarea unui imprumut consistent in aceasta directie, emisiune difuzata prin vara a.c.), acum vom vedea ce se o mai intampla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Joi 29 Oct 2009 22:19:54    Titlul subiectului: 119160

Adica sa ii dea BERD bani pt trolee?
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Joi 29 Oct 2009 22:42:35    Titlul subiectului: 119161

Era vorba de o regandire a sistemului de transport public, care implica si o veriga ecologica.Berd-ul urma sa faca o evaluare si pe baza respectivei evaluari urmand a se lua decizia investirii sau nu in troleibuze. Suntem deja in noiembrie si inca nu s-a auzit nimic de concluziile evaluarii. Daca a existat asa ceva.
Tot ce am auzit din partea primariei recent este inlocuirea termenului de "troleibuz" cu "autobuz electric".
de exemplu aici:

http://www.mytex.ro/tex-verde/intersectiile-verzi-desi-brasovenii-le-considera-inutile-sensurile-giratorii-sunt-mai-ecologice_232538.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 30 Oct 2009 00:27:40    Titlul subiectului: 119165

mihaiatanasie a scris:
Adica sa ii dea BERD bani pt trolee?

Poate i-o da pentru ceva hibride... sau poate pentru ceva electric fara fir, macar la nivel mini, desi ma indoiesc.
Deocamdata hibrid, poate si pe gaz, este solutia mai viabila.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 09:44:21    Titlul subiectului: 119232

Multumesc pentru lamuriri si pentru articol. Desi vin destul de rar "acasa", am multe de spus in legatura cu istetimea celor care fac si desfac circulatia la Brasov. Cea mai "reusita" realizare mi se pare parcarea de la gara. Daca in primvara am gasit cu usurinta un loc acolo si am platit cinstit si civilizat taxa la aparat, in august, la opt si ceva seara, cand era aproape bezna, m-am pomenit intr-un labirint ciudat din stalpisori, in care mai multi soferi se chinuiau sa manevreze iar eu am reusit sa zgarii un astfel de popic, spre disperarea unui nenea, probabil custode al capodoperei de sistematizare. Daca aia inseamna reducerea noxelor, aferim! Un lucru am invatat, totusi: sa nu mai incerc sa parchez la gara, cu alte cuvinte sa apelez la transportul in comun (un autobuz pe ora intre Lanii si Gara, merci frumos).
O vorba si in legatura cu folosirea bicicletei: cand eram copil foloseam intens bicicleta prin oras, pe strazi si bulevarde. Militienii ma opreau nuneori sa-mi ceara buletinul si factura bicicletei si ca sa imi recomande sa circul cu grija. N-am avut niciodata vreun accident, si, in afara de perioadele cand era zapada, umblam mereu. Acum bicicleta este un pericol imens pentru toti, nu numai pentru calaret. Pista sau nu, pietonii nu baga de seama la biciclisti, pe "jos", adica pe partea carosabila nu e voie si oricum nu mai poti avea curaj sa umbli, asa ca imi dau bine seama de ce nu exista amatori.

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 14:06:04    Titlul subiectului: 119241

Pai daca ai fi mers cu grija in parcare ai fi reusit sa intri la gara. 2 la mana, ai la 40 minute masina intre gara si linii. Cred ca este mai mult decat suficient pentru zona respectiva, care si asa nu are trafic intens in sine. Pentru o zona rezidentiala si ascunsa cum e linii, o masina la 30-40 minute cu destinatia gara e destul. Daca nu se poate face traseul prin jonctiune cu 23 sau 4. Maxim 35 minute.
Nu va inteleg, serios, ce va mirati si comparati cu anii 70... numarul de masini a crescut de 10, 100 ori?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 9886
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 19:00:07    Titlul subiectului: 119246

Nesimtirea insa a crescut fata de acea perioada, nu trebuie sa ne renegam trecutul. Ar trebui sa luam si lucrurile bune din trecutul nostru, nu sa dam cu piciorul trecutului. Lucru valabil si pentru transportul in comun. Acum o intrebare pentru brasoveni. Sunt toate bune si frumoase in transporutul in comun ? Este totul perfect si idilic ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 20:25:23    Titlul subiectului: 119262

Normal ca nu este. Si stim cu totii asta. Sunt multe de facut si cu totii stim asta! Ele, multele probleme se pot enumera simplu: aglomeratia, lipsa fondurilor serioase, comportamentul unor angajati si mai ales materialul care este transportat, neimplementarea (inca) a unui sistem electronic de control al vehiculelor in trafic, etc.
Discutia este lunga si greu de facut obiectiva.
Oricum un lucru este clar: Brasovul este orasul care la capitolul rutier s-a schimbat foarte mult (mai mult sau mai putin ortodox) si care , din aceasta cauza starneste foarte multe controverse. Ca popor, suntem in general cam conservator, iar provincia cu atit mai mult. Adaptarea la schimbare este foarte grea, iar colac peste pupaza vremurile pe care le traim si ceea ce se intampla, accentueaza aceasta caracteristica.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 00:16:19    Titlul subiectului: 119281

Nu vreau să pornesc o polemică, dar atâta timp cât există bani pentru înfrumusețat mușuroaie (sensuri giratorii), pus pietre la colțurile străzilor (de un extraordinar de prost gust și de un manelism execrabil), schimbat flori în parcuri în fiecare săptămână, mutat treceri de pietoni de zeci de ori, schimbat bare și gărdulețe de la marginea trotuarelor și alte scurgeri de fonduri, în nici un caz nu putem vorbi de lipsa fondurilor.

Mai sus s-a pus în cuvinte esența stării actuale a circulației de la Brașov: s-au schimbat extraordinar de multe, cu toate acestea tot este aglomerație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Lun 02 Noi 2009 23:55:56    Titlul subiectului: 119377

Reteaua a fost realizata in sensul giratoriu de la capatul din Astra.
Troleibuzele pe linia 8 nu mai circula de duminica din cauza lucrarilor de la terminalul Saturn.
"Bani in Brasov au fost de pe vremea lui Ceasca, problema este pe unde au ajuns si pe unde ajung. Un exemplu este bolovanii de pe marginea bulevardelor."

Faptul ca si astazi este extrem de multa aglomeratie este un rezultat al proastei gestiuni a transportului public. Si vin si cu un exemplu: linia 32 -terminalul gara- orar circulatie : ora 18.36, urmatorul la 19.08; adica trebuie sa astepti 32 de minute !! Oricine are masina, prefera masina decat RAT, cu orare de genul asta.
Normal ar fi ca intre 7-19.15 programul sa fie din 15-15 minute, avand in vedere numarul mare de calatori de pe aceasta linie.
Sa nu uitam pe vremuri, pe linia 32 circulau troleibuze articulate din 10-10 minute la orele de varf .Adevarul este ca dupa inlocuirea troleibuzelor articulate cu autobuze solo si doar cateva articulate, liniile respective au avut enorm de suferit din punct de vedere al capacitatii si al timpilor de asteptare.
Capacitatea de transport pe ora a scazut dramatic iar in timp aceasta a mai culminat si cu timpi mai mari de asteptare in statii pentru calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 00:11:06    Titlul subiectului: 119378

Care giratoriu in capat la Astra?
In capatul de la Saturn se intra tot printr-o giratie? la care parte a terminalului? Poti sa faci niste poze?
Am vazut ca autobuzele de la Saturn intorc prin rotonda de la Poienelor...

Din cate stiu stalpisorii aia sunt dintr-un fel de cauciu care nu iti ataca masina. oricum intrarea in parcarile astea se face incet... Lasa ca data viitoare iti va fi mai usor.
Cum e accesul si plata? Accesul e apasind pe un buton si luind o cartela magnetica pe care apoi o platesti la un aparat?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 13:43:06    Titlul subiectului: 119403

Am mers cu grija, ca tin mult la masina. Dar in conditiile date: popice, intuneric, aglomeratie, ploaie.

Iata pe unde am intrat si cu ce riscuri. Acum poate ca s-a ameliorat situatia, eu am patit-o in 18 august. Inca nu era nici o bariera de acces, un chiosc care avea inscriptia "parcare cu plata" era inchis si stalpul de "cauciuc" era fier sadea, intarit, dupa cum se ved, si cu beton in interior. Rosul de pe stalp e furat de pe usa mea din dreapta, si se vede ca au fost altii si mai ghinionisti, care au lasat acolo vopsea mai multa. Te asigur ca in momentul ala alta cale de intare nu era si ca am mers foarte incet, ca nu vedeam mai nimic, ploua torential. Doar fulgerele luminau orasul.



090816_132414.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.5 kb
 Vizualizat:  de 14090 ori

090816_132414.jpg



090816_132357.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.13 kb
 Vizualizat:  de 14090 ori

090816_132357.jpg



_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 15:55:23    Titlul subiectului: 122542

A venit in sfarsit iarna in Brasov si o data cu ea si vesnicile probleme. Incalzirea orasului, deszapazirea strazilor, trotuarelor, intarzierea trenurilor, etc.
Situatia este asa de grava incat marea majoritate a brasovenilor accepta cu o usurinta patologica incompetenta Primariei Bv, bataia de joc a firmelor de deszapezire Vectra și Eurostrada, care trec cu masinile de deszapezire prin oras, in urma lor ramanand zapada nemiscata. Sau si mai rau nu intervin decat dupa ora 8, asa s-a intamplat si ieri si azi. Astfel la primele ore ale diminetii, intreg sistemul de transport public a fost complet dat peste cap, cu troleibuze si autobuze derapand pe bulevardele Brasovului, cu soferi in culmea disperarii, ce mai un haos total, noroc ca ninsoarea a incetat.

Iata si o relatare de ieri din presa locala :http://www.brasovultau.ro
Dacă ninge mai mult e prăpăd pe străzile din muncipiul Brașov. Zăpada a îngreunat din nou, ieri, circulația iar șoferii au fost nevoiți să își testeze abilitățile în trafic. Cu toate acestea autoritățile locale spun că drumurile au fost dezăpezite la timp, doar pe DN1 existând probleme.
Minciuni gogonate. Dovadă comunicatul de presă al Primăriei Brașov în care totul e foarte roz: „Mașinile celor două firme de deszăpezire, Vectra și Eurostrada, au ieșit pe traseu din luni seară, iar de la ora 4 dimineața s-a ieșit cu întreg efectivul de utilaje, primele zone vizate fiind cele mai înalte, respectiv Poiana Brasov, CD Gherea, poduri și traseul ocolitoarei.Vectra asigură activitatea de deszăpezire cu 24 masini, din care două în Poiana Brasov, iar restul în oraș, pe tronsonul 1 al ocolitoarei și pe drumul spre Poiana Brasov, primele străzi vizate fiind cele pe care circulă mijloacele de transport in comun. (....) Eurostrada lucrează cu 14 masini, primele zone vizate fiind podurile, DN 13, tronsonul 2 al ocolitoare și străzile principale din zona atribuită. Eurostrada a utilizat aproximativ 150 de tone de material antiderapant, ieri, până la ora 14.00.(...)".
Nervi întinși. Însă șoferii brașoveni sunt de altă părere și spun că autoritățile nu au intervenit la timp. Aceștia s-au chinuit încă de ieri dimineață să ajungă întregi în zonele unde muncesc. Mulți au avut de furcă la greu pe principalele artere de circulație pe care au derapat deoarece erau pline de zăpadă. Iar utilajele de deszăpezire au fost prezente pe drumuri nu de cu noapte, ci abia după ora 9.00. (M.P.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 20:47:35    Titlul subiectului: 122551

Azi-noapte pe la 1 si ceva erau trei utilaje care mergeau prin zona rotondei de la Calea Bucuresti - Poienelor.
Circulatia a fost ingreunata pe la orele diminetii, in rest s-a mers in regim de iarna. Intarzierile RAT au fost undeva intre 2 si 5 minute. De dimineata deja se mai curatase...
Da, BVT scria azi ca in schimb drumurile judetene erau excelente...
La ora asta tot se plimba niste camioane cu plug si girofar. Pe undeva pe la Gara.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Lun 25 Ian 2010 22:29:13    Titlul subiectului: 122691

Gerul face probleme atat troleibuzelor cat si autobuzelor.
Azi pe linia 5B la 17.30 circula 812, singura linie deservita de troleibuze la acea ora. De maine circulatia troleibuzelor se va relua normal.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Brasov-_Gerul_a_rupt_liniile_de_troleibuz_0_196180415.html

Zona afectata se intinde pe cateva sute bune de metri, iar din ce am vazut eu pare mai degraba ca ceva a agatat linia de contact. Console dislocate, izolatori-despartitori distrusi, pana si cablurile de alimentare au fost rupte.

Tot respectul meu, angajatilor RAT care muncesc probabil si la aceasta ora pentru a remedia aceasta defectiune in conditii de peste 20 grade sub zero.
Adevarul a scris:
Frigul năprasnic a afectat grav rețeaua de transport în comun din municipiul Brașov. În jurul orei 7.30 liniile de alimentare ale troleibuzelor au început să cedeze, astfel că mijloacele de transport în comun nu au mai putut circula. „Din cauza gerului sârmele s-au întins foarte mult și s-au rupt. Încercăm să înlocuim troleibuzele cu autobuze, dar și la ele avem probleme, fiindcă le îngheață motoarele", ne-a declarat Ion Puchianu, dispecerul de serviciu al RAT Brașov. Acesta a explicat că va mai dura câteva ore până ce circulația va intra în normal. Până în acest moment doar pe liniile 8 și 30 au fost băgate câteva autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 26 Ian 2010 00:51:41    Titlul subiectului: 122693

Si asta a ramas asa pana la sfarsitul programului.
Din observatiile mele orarele au fost destul de respectate.
Poate voi ati avut si alte experiente.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 00:00:46    Titlul subiectului: 123000

"Achizitie: Energie electrica
Data publicarii: 29.01.2010
Natura contractului: Altele

Data inchiderii licitatiei: -
Termenul de solicitare a caietului de sarcini: -

Locul realizarii: Brasov, in punctele de consum, conform Caietului d
Regiunea: RO: Brasov

I.D.: 5326808
Tipul documentului: Anunt de atribuire

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Descriere: Energie electrica necesara alimentarii celor 6 substatii de redresare aflate în exploatarea regiei, pentru realizarea transportului public de calatori cu troleibuzele, cât si pentru alimentarea sediului central si a bazei de troleibuze
Numar extern: 3-77299
Cod CPV: 09310000-5
nformatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 89920 / 30.10.2009
Denumire contract: Energie electrica

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500250 , Romania , Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU , Tel. 0368/401259 , Email: achizitii@ratbv.ro , Fax: 0368/401259 , Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante

- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brasov, in punctele de consum, conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Energie electrica necesara alimentarii celor 6 substatii de redresare aflate în exploatarea regiei, pentru realizarea transportului public de calatori cu troleibuzele, cât si pentru alimentarea sediului central si a bazei de troleibuze
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

1,207,560 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 18 Denumirea: Energie electrica
V.1) Data atribuirii contractului 12/23/2009
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

ICCO ENERG S.R.L.
Adresa postala: str. Scolii, nr.8,cam.10 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500059 , Romania , Tel. 0268401253 , Email: andreea.cristoloveanu@icco.ro;energ@icco.ro , Fax: 0268401287 , Adresa internet (URL): www.icco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 990000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 966900.00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu


V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 1 Denumirea: energie electrica joasa tensiune
V.1) Data atribuirii contractului 1/22/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

SOCIETATEA COMERCIALA FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE " ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA SUD" S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Luchian, Nr.25, Bl. 30 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500193 , Romania , Tel. 0268305209 , Email: valentin.tira@electricats.ro , Fax: 0268305204 , Adresa internet (URL): www.efts.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 240000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 240660.00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu


V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str 15 Noiembrie nr 45 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500550 , Romania , Tel. 0268/419615 , Email: trbrasov@just.ro , Fax: 0268/418054 , Adresa internet (URL): http://portal.just.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Oficiul Juridic
Adresa postala: str Harmanului nr 49 et 2 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500550 , Romania , Tel. 0268/334678 , Email: ratbv@ratbv.ro , Fax: 0268/335660 , Adresa internet (URL): www.ratbv.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2010 10:14
sursa:www.licitatie-publica.ro
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 23:30:06    Titlul subiectului: 124740

Uneori visam frumos... Insa realitatea e alta. La Brasov, transportul ecologic pierde teren si din pacate, nimeni nu-si prea da interesul sa... recupereze din pierderi. Articolul postat mai jos apartine cotidianului "Adevarul", editia din 15.03.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Brasov-_Edilii_nu_sunt_interesati_de_transportul_ecologic_0_225577526.html

"Edilii nu sunt interesați de transportul ecologic

Chiar dacă ecologia este pusă pe primul plan în toată lumea, la Brașov, autoritățile nu își prea dau interesul pentru a elimina poluarea din oraș, iar locuitorii respira în continuare aerul contaminat de noxele de la mașini.

De exemplu, începând cu anul 2006, în Brașov au fost desființate mai multe linii de troleibuz, dar și linia de tramvai, iar în locul lor au fost introduse autobuze, care odată cu creștere gradului de uzură, au devenit poluante.

Cu toate acestea, proiectele în privința transportului ecologic nu sunt încă o prioritate a Primăriei, chiar dacă acum câțiva ani se vorbea de reintroducerea tramvaiului și înființarea unor noi linii de troleibuz. Toate aceste au rămas la stadiul de promisiune și doar vis pentru cei ce se preocupă de protecția mediului.

Investiții pe banii UE

Prin Programul Operațional Regional, edilii ar fi putut accesa fonduri pentru extinderea acestor rețele, cofinanțarea locală fiind de doar 2%. Programul nu le-a tentat însă pe autorități, chiar dacă lista orașelor ce au accesat aceste fonduri este destul de lungă. Promisiuni sunt însă multe. Primăria vrea însă autobuze cu motoare electrice doar în centrul vechi al Brașovului.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 22:03:08    Titlul subiectului: 125395

Programul de functionare al mijloacelor de transport ale R.A.T. Brasov cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Paste. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 02.04.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Brasov-_Programul_R-A-T-_Brasov_de_Paste_0_236376844.html

"Programul R.A.T. Brașov de Paște

Brașov: Autobuzele R.A.T. Brașov vor circula după un program special. Brașovenii care vor circula în aceste zile cu mijloacele de transport în comun trebuie să știe că autobuzele și troleibuzele vor avea un program special de Paște.

Conform conducerii R.A.T. Brașov sâmbătă, duminică și luni mijloacele de transport în comun vor circula conform programului de weekend. Astfel că primul autobuz va pleca din stație dimineața la 6.30, iar ultima cursă va fi la ora 22.30.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 8 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community