Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 22:15:05    Titlul subiectului: 116115

Exact, este un risc asumat. Dar nu cred ca fac multi treaba asta. Nu vad alta rezolvare a problemei. Daca erau validoare speciale si pentru iesire si pentru intrare, alta era solutia. Probabil au mizat ca cei care folosesc constant metroul au abonament. Hai sa spunem ca lucrezi in zona Palatului de Justitie de pe Splai si vii cu M 1 din Balta la Unirii I. Chiar vezi pe cineva ducandu - se taman la magazinul Unirea , intrand la sfarsitul programului pe la Unirii II, apoi cu M 2 pana la Victoriei schimband acolo cu M 1 pana la D 2, apoi schimband din nou la D 1 ca sa ajunga din nou in Balta ? Parca e prea complicat !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Aug 2009 13:37:49    Titlul subiectului: 116124

Aici intervine problema. Daca stai la Pacii si mergi la Unirii nu poti iesi decat pe la Unirii 1. Dupa ce iti termini treaba, din nou nu poti intra decat pe la Unirii 1!
Poti incerca smecheria asta daca ai timp de un ocol prin Piata Victoriei Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Aug 2009 14:37:49    Titlul subiectului: 116125

Exact asta am spus si eu, e prea mare deranjul (pentru calator) sa faca nu stiu ce smecherii cu Unirii I si II. Pentru circa 15 zile lucratoare cat tine inlocuirea scarilor rulante, cine vrea sa faca excursii pana la Victoriei / Dristor II nu are decat, dar nu cred ca merita. (din punctul meu de vedere)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Aug 2009 17:06:25    Titlul subiectului: 116126

Aveti dreptate, dar exista bresa cand iesi pe la PU1, faci cumparaturi la Magazinul Unirea, apoi intri pe la PU2 si te duci undeva pe M2 unde mai ai treaba fara sa taxezi a doua oara.
Solutial ar putea fi folosita, asa cum s-a sugerat, la GdN, astfel incat sa nu se mai taxeze la schimbarea statiei. Cred ca este o idee buna.
Nu am inteles insa de ce au pus taxatoare speciale pentru transbordare. Nu puteau sa puna softul respectiv (sau unul modificat) la toate aparatele astfel incat sa poata fi folosite inclusiv de cei care intra prima oara acolo ?
Practic au redus nr de aparate pt intrare si la ora de varf se vede.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Aug 2009 17:48:08    Titlul subiectului: 116128

Aparatele verzi sunt unele rudimentare si ma indoiesc ca ar fi fost capabile de mai multe operatiuni.
La fel si cele noi, care nu pot face decat transbordarea. Altfel ar fi fost prevazute din prima cu ambele sisteme, astfel incat sa nu se produca aglomerari la orele de varf...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Aug 2009 20:58:13    Titlul subiectului: 116142

Aparatele noi sunt folosite in regim normal in statiile de pe tronsonul NG2-Anghel Saligny din cate stiu eu, asa ca pot face si validari normale, nu numai transbordare. Cred ca problema este de soft, nu de poate alege decat un singur program de functionare (regim normal sau transbordare), nu amandoua simultan. Desi cu un programator priceput cred ca s-ar rezolva problema.
Apropo, pe ce principiu functioneaza validatoarele ? Sunt independente sau legate la o retea ca niste calculatoare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Aug 2009 21:46:21    Titlul subiectului: 116167

Cred ca sunt legate la o retea, judecand dupa faptul ca o data validat abonamentul nu il mai poti folosi la nici un alt validator, indiferent de capatul statiei...
Mai putin la Dristor 1/2, Unirii 1/2, Victoriei 1/2 si s-ar putea si la Nicolae Grigorescu 1/2, unde pot folosi doi oameni acelasi abonament intrand unul pe la o statie iar celalalt pe la cealalta Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mestecanis



Data înscrierii: 16/Ian/2009
Ultima vizita: 15/Noi/2010
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Aug 2009 23:02:13    Titlul subiectului: 116175

Mai se poate si la Basarab 1/2, unde desi este aceeasi statie (fara pasaj de legatura), sunt aparate pentru Basarab 1, si alte aparate pentru Basarab 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 09:25:45    Titlul subiectului: 116194

Flo a scris:
Cred ca sunt legate la o retea, judecand dupa faptul ca o data validat abonamentul nu il mai poti folosi la nici un alt validator, indiferent de capatul statiei...
Sunt scrise informatii pe banda magnetica, ca timpul si statia, daca nu a trecut un sfert de ora de la prima validare, aparatul nu te lasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 18:17:46    Titlul subiectului: 116210

Adica banda magnetica este scrisa/rescrisa la fiecare utilizare? Atunci nu ar trebui sa fie permis ce spune Flo si anume sa poti folosi acelasi abonament la mai putin de 15 min in statii diferite ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 23:34:46    Titlul subiectului: 116229

Azi am aflat ca la transbordare la Piata Unirii conteaza doar ziua ultimei validari. Cel putin a functionat la 2 ore dupa prima intrare... Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 10:23:08    Titlul subiectului: 116335

S-a redeschis pasajul !

Circulația pietonală în pasajul de corespondență între cele două stații de metrou din Piața Unirii va fi reluată începând de mâine (azi 3.09..) la ora 5.00.

Pasajul pietonal a fost închis în 16 august pentru executarea unor lucrări de modernizare și reconfigurare și pentru înlocuirea scărilor rulante. Din 16 august, legătura dintre cele două stații s-a făcut pe la suprafață, fără taxarea suplimentară a călătorilor.

„Începând cu ora 5.00 călătorii pot traversa pasajul pietonal. Am finalizat lucrările, iar condițiile ne permit să reluăm circulația prin el, mai ales că vremea se va răci iar oamenii trebuie să circule ca atare“, a spus Gheorghe Udriște, director general Metrorex.

http://www.adevarul.ro/articole/bucuresti-pasajul-pietonal-de-la-piata-unirii-se-redeschide-maine.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 11:09:39    Titlul subiectului: 116336

L-am auzit la radio (EuropaFM) pe Udriste declarand foarte telegrafic ca:

1) lucrarile continua in statia P-ta Unirii 1, cu scopul de a uni vestibulele laterale ale statiei si de a construi accese cu scari rulante direct de pe peron in vestibule.
Sau poate "vestibul", la singular? Deocamdata un vestibul e in afara zonei de taxare...

2) incep lucrari la statia (sau statiile) p-ta Victoriei, cu scopul de lega direct peroanele celor doua statii, prin accese cu scari rulante.
Aici sper ca am inteles bine; alternativ, s-ar putea referi la peroanele statiei de pe M2.

3) vor fi montate sisteme de informare privind timpii de asteptare; nu a precizat pe ce magistrala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 11:37:48    Titlul subiectului: 116340

BladHaund a scris:
3) vor fi montate sisteme de informare privind timpii de asteptare; nu a precizat pe ce magistrala.
Cel putin in Dristor 1 si Piata Unirii de pe M1 deja sunt montate monitoarele, de alte statii nu stiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 11:48:59    Titlul subiectului: 116341

Cred ca in toate statiile care deservesc M3 sunt instalate monitoare (deocamdata nu functioneaza decat pe NG2-AS).
Nu inteleg ce vor sa faca la PU1. Poate sa urci direct de pe peron catre pasajul de legatura, fara sa mai ocolesti prin capete statiilor. Altfel ce vestibule laterale sa uneasca ? Laterale nu inseamna "balcoanele" ?
Sa te apuci acum sa demolezi scarile fixe chiar si partial pentru a instala rulante o sa provoace alt deranj.
La Victoriei imi este si mai neclar. Poate desfiinteaza de tot scarile fixe la PV2, ca scari rulante exista si acum (este drept, sunt amplasate aiurea, la un capat al statiei PV2)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 12:21:19    Titlul subiectului: 116347

Azi am traversat corespondenta PU1 - PU2 (am facut si cateva poze). Lucrarea, nu este terminata, mai trebuie facuti peretii laterali. Oricum parca parcurgi cu mai mult drag. Sunt 3 scari rulante (2 urca, 1 coboara, iar scarile fixe sunt mai largi),. In rest, cred ca ar fi o idee interesanta sa schimbe finisajele in toate statiile sau sa le restaureze macar... ar da un aspect mai ingrijit metroului. Eventual pentru fiecare magistrala cateva semne distincte (culorile scaunelor din statie sa corespunda magistralei spre exemplu).


03092009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.83 kb
 Vizualizat:  de 14076 ori

03092009.jpg



03092009(001).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.33 kb
 Vizualizat:  de 14076 ori

03092009(001).jpg



03092009(002).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.25 kb
 Vizualizat:  de 14076 ori

03092009(002).jpg



03092009(003).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.25 kb
 Vizualizat:  de 14076 ori

03092009(003).jpg



03092009(004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.2 kb
 Vizualizat:  de 14076 ori

03092009(004).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 17:05:28    Titlul subiectului: 116356

Catalin Grigorie a scris:
cred ca ar fi o idee interesanta sa schimbe finisajele in toate statiile sau sa le restaureze macar.
Glumesti, iti dai seama ce inseamna asta ? Daca pentru un amarat de pasaj a fost atata tevatura, pentru o statie cred ca ar dura multe luni in care sa fie inchisa.
Nu inteleg de ce nu au facut un lucru pana la capat si nu au schimbat gresia de pe jos. Shocked Arata ca naiba acum pasajul, cu gresia tocita de 25 ani si sparta pe alocuri amestecata cu finisajele noi. Contrastul o sa fie si mai mare cand se vor placa peretii. Mare tampenie ! Cat putea sa le ia sa placheze tot pasajul ?
Catalin Grigorie a scris:
culorile scaunelor din statie sa corespunda magistralei spre exemplu.

Mai greu intre Eroilor si NG. unde ar trebui un scaun galben si unul rosu... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 22:02:39    Titlul subiectului: 116372

Stiu ca ar fi greu pentru ca s-ar inchide statia insa cred ca ar fi ceva ce s-ar merita facut (nu ca s-a face vreodata :-j).
Referitor la culorile scaunelor pe portiunea comuna, cred ca s-ar putea gasi o solutie lejer... le-ar putea face portocalii Razz
Macar sa se schimbe panourile de afisare in statie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 10:42:57    Titlul subiectului: 116390

Mie mi s-ar parea o porcarie maxima sa se refaca finisajele in statii. Adica sa se reconditioneze, ok! Dar nu sa placheze cu marmura si aluminiu, clona a statiilor de pe M4. Pentru ca desi nu-mi plac majoritatea decorurilor din statii, ele fac parte din istoria metroului.
Cum ar fi ca statiile de la 1800 din Londra sa fie renovate cu otel si sticla?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 10:46:04    Titlul subiectului: 116391

Sunt atatea infiltratii de apa prin tunele care macina peretii, sau magistrale noi de construit, si voi va ganditi la cheltuirea banilor pe refacerea finisajelor din statii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 14:21:40    Titlul subiectului: 116393

N-as compara statiile de la 1800 din Londra cu statiile noastre. Si eu sunt pro reconditionarea pe cat posibil a statiilor de metrou. Nu vorbesc aici de cine stie ce lucrari importante, bani nu sunt si altele sunt prioritatile, dar parca nici asa nu e bine....Mizeria din unele statii se vede cu ochiul liber, nu trebuie sa fie cine stie pe unde sau in tunel. Se pot reconditiona si pastrand aspectul lor original, in unele statii e dragut, dar in altele m-as lipsi bucuros de el. Sunt mult prea simple si prea comuniste. Putina culoare n-ar strica. Evident pe cat posibil. Pasajul de la Unirii e un pas sa zicem, cu minusul pentru gresia crapata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 16:49:05    Titlul subiectului: 116399

Ce pas este la Unirii, ca deocamdata in afara de scari nu se vede nimic ? Very Happy Probabil ca o sa placheze peretii cu un placaj gen NG2-LdC sau Basarab2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Sep 2009 20:20:27    Titlul subiectului: 117321

La Unirii si Victoriei am vazut ca au disparut chioscurile Fornetti si au fost inlocuite de covrigarii. Are cineva idee de ce? Cred ca e vorba de vreo neintelegere contractuala, ceva, ca de lipsa vanzarii nu cred ca se poate vorbi Very Happy


4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.9 kb
 Vizualizat:  de 13471 ori

4.JPG



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2009 17:26:46    Titlul subiectului: 117563

A inceput placarea peretilor din pasajul de legatura. Din pacate cred ca solutia aleasa nu este cea mai fericita, culoarea placajului fiind predominant alb ... Shocked


pasaj Unirii.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.62 kb
 Vizualizat:  de 13298 ori

pasaj Unirii.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Sep 2009 15:35:09    Titlul subiectului: 117589

Solutia e complet nefericita, dar din alte considerente!
In loc sa lateasca pasajul ca traficul e groaznic prin el, ei monteaza pereti falsi la un 15-20 cm distanta de peretii adevarati, ingustand pasajul cu jumatate de metru Laughing Ca sa nu mai vorbim de senzatia de claustrofobie pe care ti-o ofera tavanul imposibil de jos (se poate atinge cu mana fara probleme)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 15 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community