Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 00:04:43 Titlul subiectului: |
108759 |
|
Iata, am gasit inca un autobus cu rotile ascunse, proprietate Pito TRANS.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 16:47:49 Titlul subiectului: |
108773 |
|
Este vorba de un MAZ nu? Daca da, ce tip este?
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 16:50:39 Titlul subiectului: |
108774 |
|
^ Nu stiu sa iti raspund la aceasta intrebare, insa stiu ca Pito a achizitionat mai multe asemenea autobuze, probabil pentru a le inlocui cu modelele Ikarus folosite pentru unele firme din Zona Industriala Vest.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 17:21:56 Titlul subiectului: |
108778 |
|
Daca nu ma-nsel este vorba de GRAF STEYR numai ca cel detinut de PITO TRANS este articulat. Mi-am dat seama de asat uitandu-ma la 2 din autobuzele aduse de Unistil (regie privata din Iasi) care au aceleasi faruri. Scuzati-ma de Off Topic:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.41 kb |
Vizualizat: |
de 24974 ori |
|
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
bus_andrei
Data înscrierii: 25/Mar/2008 Ultima vizita: 01/Mar/2011 Mesaje: 148 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 17:26:20 Titlul subiectului: |
108779 |
|
Este un autobuz Neoplan N4021 daca nu ma insel.
|
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 20:28:10 Titlul subiectului: |
108794 |
|
silviu a scris: | Daca nu ma-nsel este vorba de GRAF STEYR numai ca cel detinut de PITO TRANS este articulat. Mi-am dat seama de asat uitandu-ma la 2 din autobuzele aduse de Unistil (regie privata din Iasi) care au aceleasi faruri. Scuzati-ma de Off Topic: |
This Gräf&Stift comes from Vienna, there this type was powered with gas. Probably now this car is powered with diesel. Does somebody know?
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 20:30:20 Titlul subiectului: |
108796 |
|
^ I'm almost 100% sure that it's not gas powered.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
lemtry
Data înscrierii: 18/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Apr/2009 Mesaje: 28 Locație: Essen (Germania)
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2009 11:17:53 Titlul subiectului: Transport ordinar in plin centru Aradului |
110037 |
|
Imi cer scuze pentru acest titlu dar ceea ce se intampla in acest oras este dezolant. Aseara am asteptat la Podgoria ca un autobuz sa binevoiasca sa duca calatorii inspre Piata Romana, desi erau 2 autobuze pe partea opusa nu a dorit nici un sofer sa duca calatorii pana nu a venit un autobuz de la Piata Romana. Eu cred ca in cazul autobuzelor de pe centru nu ar mai trebui sa se puna problema unui program,ci sa se circule in flux constant pentru ca la aglomeratia din oras oricum nu se mai tin de el. Asa este la noi, nu se doreste a fi mai bine.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2009 21:44:48 Titlul subiectului: |
110061 |
|
^ Nu uita insa ca si ei au timpi pe care trebuie sa ii respecte, timpi care difera in functie de perioada zilei. Nu trebuie condamnati soferii, caci cel mai mult timp nu fac decat sa respecte ordine si sa isi incaseze injurii din partea calatorilor!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 26 Apr 2009 01:07:15 Titlul subiectului: |
110063 |
|
Ca de obicei, adevarul e pe undeva pe la mijloc. Sa pesupunem, prin absurd, ca printr-o intelegere, un dispecer confirma cateva curse in plus si nimeni nu verifica asta. Ramane ceva motorina, nu? Acum sa presupunem ca cineva chiar verifica asta dar "nu vede". Daca tot dam cu presupusul, sa ne intrebam cat de sus urca asta.
Cum spuneam, presupuneri absurde deloc adevarate.
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 26 Apr 2009 12:08:43 Titlul subiectului: |
110085 |
|
Timpii pe care ar trebui sa ii respecte soferii, dupa care a fost facut si programul lor, este ca autobuzele sa circule cu o frecventa de 5 minute in orele de varf si 8 minute in rest.
Ori, din moment ce duminica dupa-amiaza se asteapta 15-20 de minute dupa autobuzul care stationeaza bine-mersi pe partea cealalta, a cui e vina? La orele de varf se intelege, traficul este intens, strazile aglomerate. Totusi soferii ar putea sa isi calculeze mai bine turele si sa pasteze o anumita distanta unii de ceilalti.
Judecand din experienta zilnica a transportului in comun, se poate observa ca soferii sunt principalii vinovati de toata treaba cu nerespectarea programului, dintr-un motiv sau altul. La tramvaie, in mod ciudat, nu se intampla (aproape)*niciodata sa astepti unul (dupa orar) si sa nu apara.
Ultima modificare efectuată de către m_the_one la Dum 26 Apr 2009 22:17:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 26 Apr 2009 18:26:29 Titlul subiectului: |
110098 |
|
^ Permite-mi sa te contrazic la partea cu asteptatul la tramvaie. S-a intamplat uneori sa astept si... sa nu vina. Da, e adevarat, de cele mai multe ori asta s-a intamplat cand a avut loc vreun eveniment, dar sa stai 30-40 de minute in statie si sa nu te anunte NIMENI, e grav! S-a intamplat asta sambata dimineata, cand din cate am inteles, un tramvai a lovit un muncitor care se ocupa de amenajarea zonei Podgoria si s-a apropiat prea tare de linie.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 26 Apr 2009 21:41:25 Titlul subiectului: |
110106 |
|
Despre timpul la care vin autobuzele, un om in putere ajunge mai repede pe jos din Podgoria in Romana, daca a avut ghinionul sa plece busul din fata lui (la sfarsit de saptamana). Legat de teoria cu furatul motorinei, as fi curios unde s-ar produce si cum, cel putin la autobuzele MAN. Eu cred ca nu se (mai) intampla asa ceva, cel putin pe cursele urbane. Poate pe la Livada sau Fantanele daca mai au ceva combinatii, cum au mai descoperit colegii nostri forumisti si prin mai multe suburbii ale Bucurestiului.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 08:12:02 Titlul subiectului: |
110116 |
|
^ Nu zic ca nu se intampla asta, insa atata timp cat nu sunt dovezi clare (foto sau video) nu putem decat acuza fara drept!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 23:15:08 Titlul subiectului: |
116940 |
|
quiksilver a scris: | Despre timpul la care vin autobuzele, un om in putere ajunge mai repede pe jos din Podgoria in Romana, daca a avut ghinionul sa plece busul din fata lui (la sfarsit de saptamana). | E-X-A-C-T. Si astazi am putut experimenta pe "pielea mea" acest lucru din nou(daca mai era nevoie?). A plecat un autobuz din statia din centru (vis-a-vis de Terra Nova...?) chiar in momentul in care am ajuns. Totul este in regula. Ma gandeam odata sa ma pornesc pe jos (avand in vedere experientele trecute), dar datorita faptului ca eram in intarziere si numai ajungeam la scoala, am hotarat totusi sa astept. Au trecut 20 de minute, 30 de minute...in tot acest timp au trecut deja doua autobuze spre Bou Rosu pe partea celalalta; aproape se faceau chiar si 40 de minute. Okay, am inteles si faptul ca se pot produce incidente pe drum, si faptul ca traficul e infernal in special la orele de varf s.a.m.d. Toti oameni pareau destul de iritati (si mai apoi toti s-au inapostit asupra vatmanului, ceea ce nu mi-a parut intocmai corect). Oricum, un singur lucru mi-a ramas incert si poate ma poate lamuri cineva de aici: cat timp trebuie sa stea un autobuz la capat de linie? Aproape ca trecuse si cel de al doilea autobuz inspre bou rosu, cand deja nici macar primul nu aparuse. Poate cei care se ocupa cu dirijarea acestora, ar trebui sa mai scurteze din timpul stationarii la capat de linie.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 18:19:21 Titlul subiectului: |
116967 |
|
Totusi, nu inteleg ideea din spatele stationarilor indelungate la capatul liniei. Cel putin nu pe foaie. Vreau sa imi explice si mie cineva care e avantajul (aici nu vreau sa aud motive "romanesti", gen: fura motorina).
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 19:47:16 Titlul subiectului: |
116977 |
|
Nu cred ca aceste stationari sunt treburi oficiale. Soferul are o foaie pe care la sfarsitul fiecarei ture i se pune o stampila la dispecerat, pentru pontaj. Ma intreb unde este acel dispecerat, deoarece nici la Boul Rosu si nici la Podgoria nu am vazut vreun sofer coborand din vehicul cu vreo foaie. Singura regula dupa care am observat ca se ghideaza este autobuzul din spate. Cand celalat a ajuns la capat de linie, primul mai sta putin sa "impartaseasca experiente" cu colegul, iar apoi pleaca la drum.
Cand inca nu erau benzi blocate pe centru stationarile lungi se explicau prin faptul ca soferii ajungeau prea repede si trebuiau sa astepte ora de plecare. Dar in situatia data, cand la orele de varf iti trebuie 30 de minute sa faci 2 km, ma indoiesc ca mai crede cineva aceasta explicatie.
Daca se fac sesizari la conducerea CTP, este si normal ca purtatorii de cuvant ai firmei sa isi aparere angajatii si sa incerce sa "spele" imaginea companiei gasind tot felul de argumente diplomatice. Din pacate nu prea se poate face nimic in acest sens, deoarece este greu sa verifici soferii, care cand stiu ca este control fac totul ca la carte. Daca vor fi penalizati, se vor revolta, ca salariile si asa sunt mici in comparatie cu toti nervii "mancati" in trafic si cu imbulzeala din vehicule.
Personal, sunt satula de atata asteptat dupa transport civilizat. Ar fi trebuit ca pe aceste curse Podgoria-Piata Romana sa se impuna taxa, din care sa se ofere prime soferilor, ca sa nu obiecteze la orare facute "la sange". Dar, avand in vedere ca la sfarsitul lui noiembrie se va redeschide circulatia in centru, inca 2 luni de asteptare nu va insemna sfarsitul lumii.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 23:22:51 Titlul subiectului: |
116984 |
|
Nu stiu exact, dar s*ar putea ca soferii de autobuze urbane sa aiba aceleasi restrictii precum cei de pe cursele de distanta lunga. Ma refer la acea diagrama cu timpii parcursi. Daca un autobuz sta mult blocat in trafic, soferul s-ar putea sa fie nevoit sa "recupereze" timpul pierdut la capat de linie.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 17 Sep 2009 14:42:09 Titlul subiectului: |
117022 |
|
Eu nu înțeleg după ce program circulă autobuzele pe relația Podgoria - Piața Romană pentru că nu l-am văzut nicăieri afișat. În plus, nici pe site-ul CTP Arad nu există, sau mai bine spus nu funcționează. Nu văd rostul său din moment ce nu poate fi respectat. Ar trebui să circule autobuzele într-un flux continuu, fără staționări de lungă durată la capăt de linie.
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 17 Sep 2009 16:19:20 Titlul subiectului: |
117028 |
|
Zgârcănstein a scris: | Ar trebui să circule autobuzele într-un flux continuu, fără staționări de lungă durată la capăt de linie. | Și după aia o să te dea șoferii în judecată că nu au pauză de masă, timp de mers la budă ș.a.m.d..
O staționare de 10 minute (doar la unul din cele două capete) și una de 15 minute după o anumită cursă (pauză de masă) mi s-ar părea OK.
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 17 Sep 2009 18:29:08 Titlul subiectului: |
117034 |
|
Dragos, solutia pe care o propui tu cu 10 minute stationare la un capat de linie e ok pentru cursele lungi, unde soferul este nevoit sa conduca mai mult de 2 ore incontinuu. Dar pe o distanta de 4 km le ajunge 30 de minute pauza la 8 ore lucrate. Acest sistem se practica la aproape orice firma "normala". Nu stiu exact cate ore lucreaza un sofer pe zi, banuiesc ca intre 8 si 10. Daca stationeaza 5 minute la fiecare capat de linie (asta se intampla la noi in cel mai fericit caz) si face o cursa Podgoria-P-ta Romana in 30 de minute (conditii de trafic intens, multi calatori, ca in mod normal aceasta se face in 15 min) asta ar insemna intre 80 si 100 min de pauza!!! Adica din 10 ore lucrate aproape 2 ore soferul nu face nimic. In situatia asta nici nu-i asa rau sa fii sofer la CTP.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 19 Sep 2009 10:45:46 Titlul subiectului: |
117133 |
|
Zgârcănstein a scris: | Eu nu înțeleg după ce program circulă autobuzele pe relația Podgoria - Piața Romană pentru că nu l-am văzut nicăieri afișat. În plus, nici pe site-ul CTP Arad nu există, sau mai bine spus nu funcționează. Nu văd rostul său din moment ce nu poate fi respectat. | Aici sunt total de acord cu tine. Singurul rol pe care l-ar avea ar fi sa enerveze calatorii (cateodata cam neintelegatori) si mai tare sau eventual sa fie distruse (precum am vazut ca s-a intamplat cu cele din statia "Billa" ). Mai bine ar circula mai intens iar pauza luata de catre fiecare sofer sa fie si intr-o oarecare concordanta cu durata pe care fiecare dintre ei parcurge distanta Podgoria-Bou Rosu si viceversa. Dar nici aproape o ora interval intre autobuze la orele de varf. Cum spuneam si mai in sus, mai bine mergi pe jos atunci.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 14 Oct 2009 21:25:42 Titlul subiectului: |
118439 |
|
Sa nu uitam un veteran Ikarus, preluat de la http://www.phototrans.eu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.47 kb |
Vizualizat: |
de 24039 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 16 Oct 2009 16:44:55 Titlul subiectului: |
118489 |
|
Dupa cum arata, cred ca Ikarusul de mai sus este numarul 15. Din cate imi dau eu seama (forumistii aradeni se pare ca tin doar evidenta tramvaielor), dintre Ikarusurile venite la inceputul anilor 90 (sau chiar inainte de 89 din RDG) mai supravietuieste doar 61. Acesta mai poate fi vazut pe linia de Aradul Nou si este intr-o stare destul de buna, cel putin la partea de caroserie. Mecanic nu ma pronunt, dar pare cam obosit.
Eu unul nu am mai vazut de mult alte Ikarusuri vechi. Printre "supravietuitoare" se mai numarau: 15, 26, 53, 49 (unul dintre 49 si 53 cred ca are numarul AR 01 DUC, nu mai avea nr de parc in ultima vreme), eventual 1, 23, 44, 59 daca marim intervalul generos de mult. Deci, sunt toate sansele ca macelul CTP sa fie prezent si in cazul autobuzelor. O soarta nu prea buna au si acele Saveimuri cu dungi verzi: din vreo 20 de bucati nu stiu exact cate mai circula, dar cred ca sub jumatate.
In privinta autobuzelor nou aduse, CTP mai are de dat propriul numar unui set de nearticulate din Essen, cele cu numere originale de genul 3253. In rest, probabil mai sunt cateva stricate si din randul lor, ma gandesc in primul rand la 301, 302, 303, 304-primele aduse în Arad. Pana in urma cu ceva vreme, 302 si 304 mai puteau fi vazute dar au cam disparut (ambele "faceau" destul de des liniile BERD).
Revenind la Ikarus, cele mai "noi" au revenit pe linia de Aradul Nou, treaba lor obisnuita fiind pe 25, 26, 27 si cursa spre Zabrani. As mai remarca faptul ca autobuzul 94 a dispartut, dupa ce era prezent zilnic pe UTA-Podgoria. Dupa aceea s-a inchis centrul si au intrat MAN-urile scurte, iar 94 cred ca rugineste prin garaj daca nu a fost deja topit.
|
|
Sus |
|
|
|