Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alexro
Data înscrierii: 09/Ian/2007 Ultima vizita: 28/Aug/2009 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 15:12:58 Titlul subiectului: |
116087 |
|
Dupa cate vad in mesajele voastre linia care leaga Republica de Pantelimon nu trece pe sub blocuri. Atunci ce blocuri puteau fi afectate de trecerea trenului? Nu pot sa uit reportajul de la TVR si imaginile cu blocuri de 10 etaje cam cum sunt alea de pe langa Cora. Nu reusesc sa-mi explic. Sau probabil... teoria conspiratiei, au lansat motivul asta si au inchis-o de fapt din cu totul alt motiv.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 17:05:15 Titlul subiectului: |
116091 |
|
Stii cum este cu jurnalele de stiri. Una spun si alta prezinta in imagini....In mod sigur linia Republica-Pantelimon trece la cativa km de cele mai apropiate blocuri, asa ca nu avea cum sa le produca ceva. Era vorba de case, nu de blocuri
Nu inteleg insa un lucru. Daca Pantelimon/Antilopa avea 2 peroane pe unde se ajungea la celalalt peron ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 21:22:26 Titlul subiectului: |
116110 |
|
Iata cum s-a construit tunelul la Ciurel. De precizat ca si la Abator este exact acelasi lucru, numai ca acolo deviatia s-a facut pe dreapta, nu pe stanga. Cine are timp sa mearga pe Splai pe la fostul abator se observa ca pe partea dreapta la un moment dat se face un semicerc fara nici un fel de noima. Pe acolo a fost deviata Dambovita
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.24 kb |
Vizualizat: |
de 13386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.62 kb |
Vizualizat: |
de 13386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.58 kb |
Vizualizat: |
de 13386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
648.35 kb |
Vizualizat: |
de 13383 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 30 Aug 2009 01:36:07 Titlul subiectului: |
116153 |
|
La Ciurel nu s-a deviat asa cum e in desen, ci tocmai invers, spre depou - imediat dupa vechiul stavilar, in aval exista o priza de deversare cu doua compartimente, pe malul dinspre Semanatoarea. Semicercul de la Abator este prea strans ca sa fie o deviatie "la lumina" a raului. Doar canalul de la Semanatoarea l-am vazut, despre Abator nu stiu exact ce au facut - cel mai probail deviatii temporare si batardouri.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Aug 2009 12:38:40 Titlul subiectului: |
116155 |
|
Si la Abator si la Ciurel au fost deviatii la lumina a raului. La Ciurel deviatia s-a facut pe partea strandului. Pe partea lui Semanatoarea s-a deviat raul cand a fost facut noul stavilar. Stavilarul provizoriu cand s-a construit noul stavilar se afla in dreapta, se vede si acum ( evident ca ne luam dupa directia de curgere). Soseaua care duce la Virtutii prin fata lui Semanatoarea dupa ce s-a inaugurat Tronsonul I nu a mai fost inchisa niciodata. Nici nu se putea devia raul pe acolo, nici teoretic nici practic, ar fi dat exact peste statie. La Abator deviatia s-a realizat pe la semicerc, nu este strans de loc acel semicerc.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Sep 2009 19:53:22 Titlul subiectului: |
116847 |
|
Anuntul statiei Piata Unirii (M2) s-a actualizat, acum suna mai bine - "Urmeaza statia Piata Unirii cu peronul pe partea stanga Corespondenta cu magistralele 1 si 3"!
|
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 08:41:54 Titlul subiectului: |
116869 |
|
Asa a fost dintotdeauna, de cand au venit primele trenuri Bombardier in 2003, cand se circula Industriilor-Republica in paralel cu Dristor2-Republica. Nu au mai actualizat intre timp anunturile si intamplator acum au redevenit de actualitate
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 11:17:03 Titlul subiectului: |
116882 |
|
Cred ca pana acum anuntul suna "corespondenta cu magistrala 1 si 3", din vremea cand M3 era considerata GdN-D2 si exista celebra exprimare M I+III, M3 fiind doar prelungirea unei ramuri a M1. Practic si atunci era cam ilogica exprimarea, pt ca daca M3 incepea la Gara atunci PU1 era numai pe M1 si nu avea treaba cu M3.
Nu stiu daca atunci cand au fost aduse primele BM se mai circula direct Industriilor-Republica. Parca limitarea la Eroilor s-a facut ceva mai devreme de 2003.
La PV pe M2 care era anuntul ?
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 16:06:34 Titlul subiectului: |
116906 |
|
sab a scris: | La PV pe M2 care era anuntul ? | La Piata Victoriei a ramas acelasi anunt ("Urmeaza statia Piata Victoriei cu peronul pe partea dreapta Corespondenta cu M1"), dar la Piata Unirii se zice "Corespondenta cu magistralele 1 si 3" in loc de "Corespondenta cu magistrala 1 si 3"!
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 16:57:07 Titlul subiectului: |
116909 |
|
La Piata Victoriei de pe M2 liniile sunt pe mijloc si peroanele pe lateral. E si normal sa zica doar "Corespondenta cu M1", pentru ca M3 nu trece prin cealalta statie cu care are corespondenta, in schimb la Piata Unirii trec ambele magistrale...
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 20:01:09 Titlul subiectului: |
116924 |
|
Anunturile din ramele Bombardier cu nume de flori (care circula pe M2) s-au actualizat acum 3 ani, deci de asta zice "Corespondenta cu M1" la Piata Victoriei!
Anunturile vechi ziceau "Transfer la linia 1" la Piata Unirii si "Transfer la linia 3" la Piata Victoriei, deci da, cand a ajuns prima rama Bombardier in Bucuresti (in anul 2002), M1 era Eroilor - Dristor 2 si M3 era Republica - Industriilor (Preciziei).
Dar din ce ziceti voi rezulta ca nu se circula intre Eroilor - Gara de Nord, in anul 2002.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 23:31:35 Titlul subiectului: |
116943 |
|
M1 a fost o buna bucata de timp magistrala intre Republica si Industriilor (actuala statie Preciziei), iar M3 Republica - Dristor 2. In momentul in care magistrala Republica - Industriilor a fost scurtata trenurile circuland doar intre Industriilor si Eroilor, M1 a devenit M3, M1 devenind Republica - Dristor 2, o numerotare care mi se pare absolut normala avand in vedere fluxul de calatori, lungimea magistralei si zonele care le traverseaza.
Iar intre Eroilor si Gara de Nord s-a circulat intotdeauna, din momentul in care a fost deschis tronsonul intre Semanatoarea si Gara de Nord.
_________________
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 06:27:31 Titlul subiectului: |
116945 |
|
George85 a scris: | Dar din ce ziceti voi rezulta ca nu se circula intre Eroilor - Gara de Nord, in anul 2002. | Cum adica ? Te referi sa se fi circulat doar pana la Eroilor ?
Eu stiu exact invers, ca M3 a fost pentru foarte scurt timp Eroilor-D2 (probabil corelat si cu ce au vrut sa faca la Eroilor prin spargerea peretelui de la linia 4), dar au abandonat repede ideea.
Nu imi aduc aminte de M3 decat GdN-D2 (lucru clar, vizibil si acum pe afisajul de pe acest tronson) si apoi Industriilor-Eroilor (care inca de la constructie 1983 fusese parte a M1). Nu imi amintesc de M3 Republica-Industriilor, dar daca a fost asa de ce anuntul era "corespondenta cu magistrala 1 si 3", ca si cum ar fi o singura linie ?
O explicatie ar fi cea pe care o da Impiegatul aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=4365&start=0
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 11:15:18 Titlul subiectului: |
116952 |
|
Te referi la peretele de pe peronul mic, care are gauri (acum cu scaune), posibil pentru a se putea folosi linia cealalta pentru calatori? Gaurile respective nu sunt corelate cu usile unui tren, uneori distanta dintre acele gauri este de sub 2 metri, alteori mai mare decat distanta dintre usile unui vagon.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 12:22:05 Titlul subiectului: |
116957 |
|
Anuntul "Corespondenta cu magistrala 1 si 3" a fost facut prin anul 2005/2006 (cand M3 nu trecea pe la Piata Unirii), dar s-a zis "Corespondenta si cu M3" deoarece s-au gandit ca in viitor pe la Piata Unirii o sa treaca M3 (Preciziei - Anghel Saligny). Anuntul de acum este mai corect ca zice "magistralele" in loc de "magistrala"!
Si eu stiam ca in 2002 aveam asa:
M3 - Republica - Dristor 2
M1 - Republica - Industriilor (Preciziei)
Si v-am spus ca din anul 2002 pana in anul 2007 anuntul din ramele BM cu nume de flori era:
"Transfer la linia 1" la Piata Unirii
"Transfer la linia 3" la Piata Victoriei
Deci se leaga totul acum.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 17:25:40 Titlul subiectului: |
116964 |
|
Ice a scris: | M1 a devenit M3, M1 devenind Republica - Dristor 2, o numerotare care mi se pare absolut normala avand in vedere fluxul de calatori, lungimea magistralei si zonele care le traverseaza. |
Atunci M2 ar fi trebuit de mult sa fie M1 la ce flux de calatori are si prin ce zone trece...
Trebuiau sa termine odata si odata cu idiotenia M1+3, era complet aiurea sa consideri ca acelasi tren merge pana la o statie pe M1 si apoi trece pe M3. Si pur si simplu cred ca au ales la intamplare, dovada ca denumirile de M1 si M3 (si culorile galben si rosu) s-au tot schimbat intre cele 2 magistrale pana au optat pentru varianta finala. La vremea aceea ar fi fost un pic aiurea sa denumeasca M1 o magistrala de Industriilor care in acel moment fusese transformata in linie secundara si scurtata la Eroilor, chiar daca practic aceasta urma sa devina in curand axa E-V a orasului.
Oricum cred ca suntem caz unic in lume in care M1 este linie circulara. Ceea ce nu inteleg este de ce nu au actualizat de atatia ani afisajul de pe fosta M3.
George85 a scris: | s-a zis "Corespondenta si cu M3" deoarece s-au gandit ca in viitor pe la Piata Unirii o sa treaca M3 (Preciziei - Anghel Saligny). |
Nu este aiurea sa anunti ceva ce nu are loc? Poate produce confuzie. Actualizau anuntul atunci cand dadeau drumul la M3 pe la Pta Unirii. Si anuntul trebuia sa fie inca de atunci cu "magistralele" daca s-ar fi gandit la 2 linii distincte.
Reactor a scris: | Te referi la peretele de pe peronul mic, care are gauri (acum cu scaune), posibil pentru a se putea folosi linia cealalta pentru calatori? Gaurile respective nu sunt corelate cu usile unui tren, uneori distanta dintre acele gauri este de sub 2 metri, alteori mai mare decat distanta dintre usile unui vagon. |
Este adevarat ca usile nu se potrivesc cu sparturile, dar refuz sa cred ca au spart ditamai peretele de beton doar ca sa faca loc scaunelor.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 17:59:37 Titlul subiectului: |
116966 |
|
Cred ca singurul lucru care s-ar fi putut face e sa fi dus linia in locul acelui peron de serviciu, iar in locul liniei sa se fi construit un peron ingust care sa fie legat de actualul "peron mic" (linia 4?), exact prin acele gauri, si sa fi iesit exact ca la Piata Romana, deoarece nu e foarte mult loc dupa perete.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Sep 2009 20:55:11 Titlul subiectului: |
116980 |
|
Dupa perete e un spatiu mai mic decat la Piata Romana. Doar banda rosie de la margine si inca una sau doua dale galbene.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 17:16:02 Titlul subiectului: |
117103 |
|
Dupa peretele spart la Eroilor sunt cel putin 3 placi de gresie galbena+banda de siguranta. Nu cred ca este mai ingust ca la Romana. Daca nu aveau de gand sa-l transforme in peron activ de au mai pus gresie galbena si mai ales pentru cine au instalat banda de siguranta ?
Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 18 Sep 2009 17:16:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 17:16:09 Titlul subiectului: |
117104 |
|
Banda de siguranta e si pentru muncitorii care se intampla sa circule pe acolo cine stie cand. In capatul dinspre Izvor, pe partea opusa este o platforma mai larga, se vede putin din ea cand trenul intra in statie, probabil un spatiu care umple vreun gol dintre peretele exterior si linia curenta. In afara de usa de la peron mai exista vreo camera de la novelul vestibulului care comunica cu acea remiza? Platforma ar fi in simetrie cu cea in care se intra de la peron.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 17:19:08 Titlul subiectului: |
117105 |
|
Da, numai ca am impresia ca acel "peron" este asimetric, este numai la capatul dinspre Izvor.
Daca banda de siguranta este si pentru personalul tehnic, atunci ea ar fi trebuit sa fi existat si inainte. Stie cineva cum arata acel peron inainte de 2000 ?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 18:27:38 Titlul subiectului: |
117109 |
|
Cred ca aceasta poza este realizata inainte de 2000...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 18:43:36 Titlul subiectului: |
117111 |
|
Da, se vede clar lipsa benzii de siguranta, latimea peronului (comparabila cu Pta Romana), precum si faptul ca nu aveau unde sa mai duca linia. Cred ca acum este mai clar ca s-a dorit transformarea in peron activ. Ramane ciudatenia nepotrivirii sparturilor cu usile vagoanelor.
Eu as putea sa spun cel mult ca vad ceva ce seamana putin cu gresia galbena in stanga, dar cam atat....Mai mult seamana a ciment...
Cu toate ca daca ma uit mai bine fotografia pare a fi facuta totusi dupa ce s-a spart peretele, in stanga nu sunt panourile de tabla din dreptul sparturilor ?
Si altceva...nu vad sina III, iar linia imi pare foarte indepartata de peron in locul de unde a fost facuta fotografia (probabil capatul dinspre Izvor)...Oare coltul de care vorbea rosetti61 si unde sunt depozitate diverse materiale a fost facut pe peretele opus pentru a masca spatiul ramas dupa ce au mai "tras" linia spre peron? (dupa cum se stie linia a fost in lucru multa vreme.)
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 21:42:55 Titlul subiectului: |
117126 |
|
Se vad perfect doua tonuri de culoare si o dunga departajanta pe mijlocul mini-peronului.
100% sigur e marmura rosie. Vad pana si cele doua dungi albe care o incadreaza! Nu te lasa pacalit de faptul ca e murdarita! Pe acolo nu e trafic zilnic care sa impiedice asternerea prafului si nici femeile de serviciu nu cred ca au prea des treaba pe acolo...
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Sep 2009 00:06:57 Titlul subiectului: |
117129 |
|
Nu stiu unde e facuta poza dar ala nu e peron, peronul e mult mai inalt ala are maxin 10cm.
|
|
Sus |
|
|
|