Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 25 Iun 2009 14:16:58 Titlul subiectului: |
112858 |
|
Mi se pare mie s-au acest model are caroseria identica cu cea a Mercedes Citaro, sau noul Conectro? Daca ne poate da cineva mai multe detalii despre aceasta minunatie ar fi si mai bine.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 07:28:46 Titlul subiectului: |
112962 |
|
Autobuz fabricat la Moinesti/Bacau pentru prezentare la Iasi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.67 kb |
Vizualizat: |
de 20096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.29 kb |
Vizualizat: |
de 20095 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 10:42:41 Titlul subiectului: |
112966 |
|
Frumoase autobuze, ar participa ele la licitatia pentru cele 50 de noi autobuze pentru Iasi, de care se tot vorbeste de ceva timp incoace? poze din interior nu sunt? pare mai inalt decat un Citaro....Nu-i cunosc performantele,dar mi-ar placea un asemenea autobuz pentru oras.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 13:00:10 Titlul subiectului: |
112981 |
|
Nu e cine stie ce interiorul....si portiunea din spate cocotata asa la cucurigu....niciodata nu mi-au placut autobuzele cu 2 usi....si mai ales avand si structura asta la interior, la ce ingramadeala e la noi, e un calvar sa stai in spate si sa trebuiasca sa cobori. Ce trebuie la noi sunt autobuze cu un singur rand de scaune pe fiecare parte, cel putin in spate sau daca sunt doua, atunci un spatiu mai mare intre ele.....daca s-ar circula ca in Vest, atunci n-ar fi nicio problema.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 13:11:56 Titlul subiectului: |
112982 |
|
MAN Dyparro 105U spate:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.46 kb |
Vizualizat: |
de 20058 ori |
|
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
diana19
Data înscrierii: 28/Aug/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 22 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 23 Aug 2009 01:35:51 Titlul subiectului: |
115850 |
|
Am o intrebare, vad ca si Iasul isi modernizeaza infrastructura la tramvaie ca Timisoara si Bucuresti dar de ce nu se schimba si reteaua?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 23 Aug 2009 08:00:11 Titlul subiectului: |
115852 |
|
Modernizarea retelei de contact implica un efort financiar destul de mare. Deocamdata inlocuirea caii de rulare este prioritara. Pentru urmatorii ani sunt prevazute si alte investitii majore, inclusiv inlocuirea retelei de contact.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2009 18:54:08 Titlul subiectului: |
116212 |
|
Pe forum nu am gasit nimic despre etapele urmatoare legate de reabilitarea liniei de tramvai, dar ar fi interesant de stiut ce planuri are primaria. Dar cele 2 credite din care s-au finantat lucrarile aflate acum in desfasurare, de la BERD si Dexia, pe cati ani sunt luate? Intreb asta pentru ca in conditiile in care orasul se indatoreaza prea mult s-ar putea sa nu mai existe finantare si pentru alte trasee. Si o ultima intrebare, pe Copou ce portiuni au fost reabilitate si cand s-au facut aceste lucrari?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2009 19:44:03 Titlul subiectului: |
116215 |
|
BERD - 13 ani, Dexia - 22 de ani (insa pe acest credit au intrat mai multe proiecte, legate nu doar de transportul public).
Cu fonduri Dexia va fi atacat anul viitor tronsonul Tg. Cucu - Cinci Drumuri (inclusiv rondul din Tg. Cucu).
De asemenea, anul viitor se va lucra in continuare pe tronsonul Familial - Pd. de Piatra, pentru reabilitarea portiunii ramase - Pasaj ACB - Pd. de Piatra (inclusiv rondul din Pd. de Piatra).
Primaria a solicitat BERD suplimentarea imprumutului, astfel incat sa fie atacate tronsoanele:
- Liceul National - BCU
- Cinci Drumuri - str. Nicorita
- Tatarasi Sud - Tepro
- Elena Doamna - Palat
- Pasaj Nicolina - Tesatura
Pentru Pd. Ros - CUG si Triumf - Agronomie vor fi cautate surse de finantare, astfel incat sa fie reabilitate in anii urmatori.
Tronsonul BCU - Triumf a fost reabilitat in anul 1997.
Intrucat pentru tronsonul Triumf - Agronomie nu au fost identificate surse de finantare (ma rog, in plus domnului Simirad ii cazuse greu la stomac acest tronson si tot ameninta ca il desfiinteaza) nu s-a putut continua reabilitarea pana la Agronomie. Totusi, in 2001, pe parcursul verii, a fost executata o lucrare ampla de repozitionare a sinelor (a celor existente, mai putin acolo unde dezastrul era prea mare si s-au inlocuit portiuni mici) si un timp s-a putut circula in conditii rezonabile. Evident, a fost o solutie temporara, revenirea la starea initiala fiind inevitabila. In 2006 s-a executat o lucrare de asfaltare a tronsonului, moment in care s-a intervenit si la cale, acolo unde sina era in stare foarte proasta.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Aug 2009 21:57:23 Titlul subiectului: |
116224 |
|
radub a scris: | Pentru Pd. Ros - CUG si Triumf - Agronomie vor fi cautate surse de finantare, astfel incat sa fie reabilitate in anii urmatori. | Pacat ca tocmai aceste trasee care ar trebui sa fie prioritare sunt lasate la urma, ba mai mult, cine stie daca vor mai fi totusi reabilitate, fiindca din cate imi aduc aminte finantare pentru repararea lor se cauta de ani buni, mai exact din 1997 incoace (ma refer bineinteles la tronsonul Podu-Ros - CUG).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Sep 2009 07:06:49 Titlul subiectului: |
116235 |
|
Diferenta e ca acum exista sanse reale. Trebuie doar sa nu piara entuziasmul .
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Sep 2009 14:56:00 Titlul subiectului: |
116298 |
|
In cazul in care sa spunem ca peste un an se aproba finantarea din fonduri europene pentru reabilitarea liniei de tramvai pe tronsonul Podu-Ros - CUG, ar fi sanse reale ca sa se lucreze tot cu firma Martin-Rose, sau va fi nevoie de noi licitatii in urma carora se va stabili cine va beneficia de acest contract?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Sep 2009 19:35:45 Titlul subiectului: |
116311 |
|
Raspunsul trebuie cautat in OUG 34/2006 si HG 925/2006 (cu modificarile lor ulterioare). Pe moment nu-ti pot da un raspuns 100% corect la intrebare.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 02 Sep 2009 20:55:18 Titlul subiectului: |
116317 |
|
La cum merg anumite lucrari, am putea sti cel putin daca firma Thembeli va mai fi acceptata la vreo licitatie.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Sep 2009 14:56:18 Titlul subiectului: |
116396 |
|
Ce se mai stie de achizitionarea celor 50 de autobuze noi? Se mai urmareste acest aspect de catre RATP? sau prioritare sunt alte lucruri acum, reabilitarea liniilor, Archimedes etc...?
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Dum 06 Sep 2009 22:51:28 Titlul subiectului: |
116498 |
|
Vehicolul mai este vizibil si aici : http://www.dypety.ro/Dypety-dyp/Autocare-Autobuze-Dyparro-20/Dyparro-Urban-30.html
Ciudat amestec : platforma MAN (sasiu, motor, etc) si caroserie romaneasca, inspirata de Mercedes Citaro. Rotile prea mici (de karting ?) confera o tinuta de drum lamentabila, si risca si fie ruleze mai rau decat R312 ! Tinand cont de faptul ca acest vehicul este un midibuz de 10.5 m, as vrea sa stiu ce precizeaza licitatia ieseana : autobuze standard (12m) sau midibuze ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Sep 2009 23:01:11 Titlul subiectului: |
116501 |
|
Cu siguranta vor fi solicitate autobuze standard de 12 m.
|
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Sep 2009 20:49:53 Titlul subiectului: |
116554 |
|
Intr-adevar la Iasi in privinta reabilitarii liniilor de tramvai 2008 a fost un an de incalzire, insa 2009 este un exemplu de cum trebuie lucrat.Oare mai avem resurse si pentru urmatorii ani? Tot efortul care se face trebuie sa se regaseasca in readucerea ieseanului spre calatoria cu tramvaiul,de aceea am citeva intrebari:
- se are in vedere in viitor stabilirea si respectarea unui orar de circulatie a tramvaielor coerent, mediatizat, incit ieseanul sa stie pe de rost la ce ore vine tramvaiul si sa uite vremurile cind circula cu microbuzele? Pun aceasta intrebare deoarece statiile care s-au finalizat in zona garii si la Billa sunt sinistre, nu au scaune, nu au un mic acoperis, nu au un perete de protectie a calatorilor de baltile de pe carosabil. Responsabilii de la Primarie nu au vazut in alte tari statii moderne, fara mari cheltuieli? Sa se uite pe YouTube la Barcelona de exemplu - o harta a mijloacelor de transport, un automat de bilete, un ceas, poate un sistem de informare a intirzierii tramvaielor, un minim pentru sec.XXI !!! Personal cred ca statia de la gara trebuia construita mult mai mare si in ea sa opreasca si autobuzele 19, 21, 30.
- de ce nu se are in vedere (daca tehnic s-ar putea ) montarea in Piata Unirii, in zona magazinului Decora a 2 macazuri electrice conjugate (idem cu intrarea in depou pe Silvestru) care sa permita circulatia unor viitoare tramvaie bidirectionale. Ma gindesc ca un traseu 6 - Dacia - Gara - Piata Unirii - Copou ar fi excelent si in avantajul clar al calatorilor, timp de calatorie scurtat si plata abonamentului pe o singura linie + eject microbuzele 6. Ce raza au macazurile care se monteaza? Sunt facute la Apcarom Buzau? Problemele de siguranta circulatiei care pot aparea la cele 2 macazuri conjugate (vagon contra vagon) se pot rezolva prin instalarea a 4 joante izolante si a 2 semafoare.
- am inteles ca anul 2010 va aduce reabilitarea portiunii de linie din Tg.Cucu spre str.Elena Doamna. Nu ar fi bine de gindit un alt aliniament pentru linia de tramvai, care sa permita largirea strazii, tinind cont ca acea portiune de drum va deveni in timp o placa turnanta a traficului rutier?
Parca s-a facut la Primarie un studiu de trafic care prevedea ca circulatia rutiera intre intersectia 5 drumuri si intersectia cu str.Sararie sa fie gindit ca un sens giratoriu in jurul blocului turn. O idee buna care ar permite mutarea liniei de tramvai la bordura ,pentru a permite circulatia pe 3 benzi spre Hotel Europa. Avantajul ar fi marirea razei curbei de la blocul turn si a razei curbei care iese din rond, unde a deraiat recent un tramvai. Totusi facem o lucrare pentru urmatorii 30 de ani...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Sep 2009 21:53:43 Titlul subiectului: |
116559 |
|
Graficele de circulatie se realizeaza pentru fiecare traseu, sunt complete si sunt modificate periodic, in functie de o serie de parametri. Problema cea mare este imposibilitatea respectarii lor, in principal din cauza traficului auto infernal si haotic din oras.
Peroanele au fost prevazute cu o serie de elemente necesare mobilarii lor. Vom spune ca sunt pe deplin gata atunci cand va putea fi montata chiar si aparatura necesara informarii calatorilor (in acest sens exista o licitatie in desfasurare, blocata insa de nenumarate ori de catre o serie de firme).
Sistemul de taxare va fi schimbat, in concordanta cu modalitatea in care va fi realizata zonarea retelei de transport public si cu ideea de reconfigurare a traseelor pe principiul transbordarii in anumite puncte-cheie din oras, unde vor fi create terminale intermodale/statii complexe.
Nu am cunostinta despre vreo intentie de transformare a intersectiei din Tg. Cucu intr-un giratoriu, insa stiam ca exista ideea de realizare a unui pasaj rutier subteran... Deci, e greu de spus ce va fi pana la urma acolo.
Cum spuneai, s-a iesit din amorteala, lucrurile au inceput sa se miste. Chiar daca in unele chestiuni inca se vede stilul romanesc de a construi, eu zic, totusi, ca exista speranta de a avea candva in Iasi transport public civilizat.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 16:09:10 Titlul subiectului: |
117205 |
|
Dupa modernizarile programate pentru la anul (si apropo, in ce stadiu e acordarea de fonduri?) ar mai ramane de modernizat in afara de CUG, toata zona Industriala si Tatarasi Sud-Dancu. S-a luat in calcul refacerea liniei de pe Calea Chisinaului pana la Tesatura sub forma sa zicem a unui metrou usor? Vad ca tot se desfiinteaza spatiul verde dintre sine. S-ar castiga o banda de circulatie in zona ca tot e destul de aglomerata de Tir-uri si de alte masini grele. Pentru ca, sa fim seriosi, centura Iasiului mai are mult pana va fi circulabila.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 20:59:14 Titlul subiectului: |
117231 |
|
astefanoaei dan a scris: | Sunt facute la Apcarom Buzau? |
Da, cu solutii Contec.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 07:25:32 Titlul subiectului: |
117922 |
|
Se stie deja cand vor veni tramvaiele de la Augsburg? S-au incheiat procedurile de licitatie pentru transportarea lor? Radu, stii cumva care GT8 va veni?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Oct 2009 18:03:15 Titlul subiectului: |
118068 |
|
1. Inca putina rabdare.
2. Aproape.
3. Da.
|
|
Sus |
|
|
robypedia
Data înscrierii: 29/Ian/2009 Ultima vizita: 04/Dec/2009 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 08 Oct 2009 15:23:34 Titlul subiectului: |
118168 |
|
Am 2 intrebari:
1) De ce nu se mareste frecventa autobuzelor pe traseul 43 barat, deorece in orele de varf ale diminetii sunt doar 2 autobuze(Rond CUG - 7 05 si 7 30), care se umplu pana "gem de oameni". N-ar putea sa mai fie un autobuz la 7 si un sfert?
Consider ca ar fi o idee foarte buna pt. RATP, deoarece la cel de 7 jumate ramane multa lume in unele statii(lume care ar putea urca si aduce profit in plus RATP-ului).
2) Stie cineva daca abonamentul pe toate liniile (cel de 93 lei) poate fi achizitionat doar nominal? Si ar putea fi achizitionat de un elev (la ac. pret, desigur)?
|
|
Sus |
|
|
|