|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 19:27:45 Titlul subiectului: |
104764 |
|
Poți plăti cu orice card al oricărei bănci,,, articolul ăla probabil e ,,subvenționat" de BCR. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 23 Ian 2009 09:21:57 Titlul subiectului: |
104795 |
|
Dr2006 a scris: | Poți plăti cu orice card al oricărei bănci,,, articolul ăla probabil e ,,subvenționat" de BCR. | Nu are nici o legatura una cu alta.
P.O.S-urile, acele dispozitive prin intermediul cardului, sunt montate de o anumita banca, insa nu inseamna ca pot fi folosite doar de clientii acelei banci. Nicaieri in articol nu spune ca poti plati doar cu card B.C.R.
Si la RATB, si la marile magazine, P.O.S.-urile sunt montate de o banca cu care face contract magazinul, insa de platit poti plati cu cardul indiferent clientul carei banci esti tu.
Pe deasupra, in cazul platilor cu cardul nu se percep comisioane, cel putin deocamdata.
Deci articolul e chiar neutru, pur si simplu cei interesati au fost informati de noua facilitate de plata cu cardul. _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 11:27:51 Titlul subiectului: |
105815 |
|
Ideea de a avea un titlu de transport universal RATB/Metrorex nu este noua, ea a mai fost luata in calcul si anterior actualelor carduri Activ.
Prin anul 2004 a existat un abonament pe 1 zi valabil atat la RATB cat si la Metrorex. Se prezenta sub forma unei cartele similare cu cele ale Metrorex, numai ca era valabila si pe RATB.
Exista insa conditia OBLIGATORIE ca prima folosire sa fie la metrou, pentru imprimarea datei de valabilitate. _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 23:15:02 Titlul subiectului: |
107229 |
|
Pe linia expres 780 nu exista cartele magnetice la fel ca si pe 783, ci doar bilete, care costa 3,5 RON/calatoria. Nu inteleg de ce nu au introdus cartele si pe aceasta linie. Poate este o linie cu regim mai special decat 783. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 07:34:46 Titlul subiectului: |
113167 |
|
Prețul biletelor RATB ar putea crește până la 20%
Realitatea.net a scris: | Prețul biletelor și abonamentelor RATB va crește cu 10- 20%, a declarat directorul regiei, Gheorghe Aron, care a precizat că propunerea va fi înaintată CGMB.
Aron a precizat că solicitarea regiei se bazează pe creșterea prețului combustibililor, dar și pe cel al pieselor necesare noilor vehicule din parcul RATB. Recent, RATB a finalizat achiziționarea a ultimelor vehicule din cele 1.000 de autobuze Mercedes Citaro comadate
Prețul unui bilet pentru o cursă urbană a crescut, pe 31 ianuarie 2008, de la 1,1 lei la 1,3 lei. Prețul unui abonament nominal integral pe o linie a crescut cu 20%, de la 25 de lei la 30 de lei, cel pe două linii cu 16,66%, de la 30 de lei la 35 de lei, iar un abonament lunar nominal intergral pe toate liniile s-a majorat cu 25 %, de la 40 de lei la 50 de lei.
De asemenea, Aron a precizat că regia are în vedere achiziționare de autovehicule de capacitate medie (mai mici ca cele existente) pentru transportul de noapte. "Încă analizăm oportunitatea acestui transport, mai ales din punct de vedere al solicitărilor. Dacă îl vom face avem nevoie de autovehicule mai mici pentru că noaptea cererea de transport e mai mică. Vom avea în vedere introducere acestor vehicule pe traseu între orele 21.00 și 5.00" a precizat Aron.
Directorul RATB spune că ar putea introduce vehicule mai mici încă de la ora 21.00, ținând cont de scăderea traficului spre seară. "În general, numărul de călătorii a scăzut în acest an cu 4-5 procente față de aceeși perioadă a anul trecut" a mai spus Aron.
|
http://www.realitatea.net/pretul-biletelor-ratb-ar-putea-creste-pana-la-20prc-_551252.html |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 20:49:47 Titlul subiectului: |
114980 |
|
O intrebare legata de tarifele calatoriilor cu bilet pe liniile preorasenesti: In pagina cu tarife a RATB http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=9 se mentioneaza asa:
BILETE - pentru distante mai mici de 20 km - 1,5 lei
BILETE - pentru distante mai mari sau egale cu 20 km - 2,5 lei.
Okay. Dar mai jos apare o alta notita:
Linii cu tarif de 1,5 lei/bilet : 400, 401, 402, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 414, 417, 418, 419, 421, 422, 425, 427, 428, 430, 431, 432, 433, 434, 439, 445, 453, 454, 455, 456, 458, 459, 460, 461, 466, 471, 473, 475.
Linii cu tarif de 2,5 lei/bilet : 412, 415, 416, 426, 443, 444, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 476.
Deci printre altele toate liniile ce pleaca de la Piata Presei spre nord au 2.5 lei per bilet. Intrebarea mea e: Daca merg o distanta care este clar sub 20 de kilometri - sa zicem pana in comuna Otopeni, sunt nici macar 10 - dar folosesc o linie care e trecuta cu tarif de 2 lei si jumatate ce fel de bilet de hartie trebuie sa folosesc, de un leu si jumatate sau doi si jumatate? Intrebarea se refera strict la bilete de hartie, nu la cardul Activ unde mi-e clar ca s-ar scadea 2.5 lei. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 05 Aug 2009 15:25:03 Titlul subiectului: |
114995 |
|
Liniile de lung parcurs raman cu pretul de 2,5 lei indiferent de distanta parcursa - ar trebui zonate si la cumparare cerut bilet (de hartie, daca e pe card, e putin mai complicat) in functie de distanta - ar putea fi trei tipuri: 10 km. 10-20 km, peste 20 km, insa mai comod e sa fie doar doua zonari, asa cum e acum, pana in 20 si peste. Metoda are si dezavantaj - romanul descurcaret ia bilet de 1,5 dar poate sa mearga mai departe (iau pana in Otopeni, dar merg la Snagov, ca nu prea vine "nasu'" ), asa ca mai sigura e tarifarea pe tip de linii - daca vrei o anumita destinatie, platesti tarifarea de pe linia respectiva. Oricum pe liniile din nord, oferta de transport de bogata, de la firmele private pana la RATB - privatii sunt mai desi decat RATB. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 05 Aug 2009 15:30:55 Titlul subiectului: |
114996 |
|
Sunt zone, dacă mergi până la Otopeni cu 476 plătești 1,5 RON, nu 2,5 RON, iar dacă mergi doar în oraș iei bilet de oraș. Desigur, trebuie să folosești bilet de hârtie, că SATul nu știe de zone și îți ia prețul maxim. Desigur, cea mai bună soluție e abonamentul general pentru toate liniile din oraș și din afară, 62,50 RON.
Înainte de prima desființare era o listă pentru fiecare traseu cu tarifele pe diverse rute. |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 05 Aug 2009 15:45:54 Titlul subiectului: |
114997 |
|
rosetti61 a scris: | Liniile de lung parcurs raman cu pretul de 2,5 lei indiferent de distanta parcursa |
Dr2006 a scris: | Sunt zone, dacă mergi până la Otopeni cu 476 plătești 1,5 RON, nu 2,5 RON |
Bun, la un interval de cateva minute apar doua raspunsuri la intrebarea mea de ieri, dar se bat cap in cap ... deci cine are dreptate? Mentionez ca ma intereseaza realitatea existenta pe teren, deci cum se procedeaza acum, si nu potentiale alte variante care ar putea fi implementate. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 05 Aug 2009 21:39:36 Titlul subiectului: |
115002 |
|
Cel puțin pe sensul de întoarcere e logică treaba. La dus e mai greu să demonstrezi controlorului că tu mergi cu mașina de Periș numai până la Otopeni, însă teoretic nu ar avea ce să îți facă, ținând cont că biletul de 1,5 RON e valabil până la Otopeni, deci tu, la momentul controlului, ai bilet valabil pentru zona aia. |
|
Sus |
|
|
clujsergiu
Data înscrierii: 14/Aug/2009 Ultima vizita: 26/Aug/2012 Mesaje: 2 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 15:43:24 Titlul subiectului: Bilete |
115407 |
|
Imi poate spune cineva in ce perioada au circulat aceste bilete si legitimatii de calatorie (exceptie legitimatia alba care a circulat in anii 1950). |
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 22:44:25 Titlul subiectului: |
115423 |
|
Abonamentele apartin perioadei 1986-1989. Biletele cred ca sunt dinainte de 1970. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 00:57:33 Titlul subiectului: |
115442 |
|
Primul rand si biletul de troleu - 2 calatorii pana in 1985
Randul 2 - autobuz 1 calatorie pana in 1985
Biletele de autobuz si tramvai (cu "a" si "tw" dupa 1987
cel de tramvai cu stampila si unificat de 6 lei dupa 1990
Tariful a fost de 2 lei si imediat dupa unificare pana in 1990.
Biletele de maxi-taxi randul de mijloc: primul 1990, al doilea pana in 1989 (au exista si de culoare galbena - cele de noapte erau albastre)
cel de jos 1991.
Abonamentele de 1 zi si-au pastrat aspectul pana prin 1996.
Abonamente din perioada 1985-1988 postul din 23 noiembrie 2006 (pag. 3); am unul bleu ca cel cu fotografie din postul lui acier din marti 23 octombrie 2007 (pag. 4)si unul pe linia 12 cu foto (anii 50-60) dar pe care nu stiu pe unde e. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Lun 21 Sep 2009 21:34:41 Titlul subiectului: |
117282 |
|
Un bilet pe care l-am primit sambata de la taxatoarea din V56. _________________
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Lun 21 Sep 2009 22:00:25 Titlul subiectului: |
117286 |
|
Am regasit (dupa indelungi cautari) abonamentele mele de cand eram student.
Mai intai abonamentul studentesc, putea fi pe o linie sau doua linii (de acealsi vehicul). Nu mai tin minte preturile. Eu foloseam liniile dintre caminul "6 Martie" si Universitate, adica troleele 84 si 92.
Apoi abonament de ne-student, plus tichetul cu numarul traseului (traseelor). Vad ca aveam 134 si 177, dar nu mai tin minte unde mergea 177 asta ...
Poza de pe abonamentul albastru probabil ca am folosit-o la carnetul de partid, ca vad ca e taiata. Sau am oferit-o vreunei fete?! Am uitat! _________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 29 Oct 2009 21:08:32 Titlul subiectului: |
119154 |
|
Niste bilete vechi.
"Aceste bilete de masina au 38 de ani!!Reprezinta drumurile tatalui meu catre maternitatea unde mama mea urma sa nasca!Am pastrat aceste bilete,sunt o legatura cu trecutul meu!!! " spune Onisei Mihaela. Strangatoare fata... http://www.adevarul.ro/reporter-adevarul-foto/inapoi-in-comunism/drumuri _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 20 Noi 2009 12:03:58 Titlul subiectului: |
120345 |
|
Postat cu intarziere (de mine) ....
http://www.gandul.info/news/controlorii-ratb-au-primit-ordin-sa-nu-mai-dea-amenzi-pe-durata-grevei-de-la-metrou-5114491
"Controlorii RATB au primit ordin să nu mai dea amenzi pe durata grevei de la metrou
de Daniel BEFU | 18 NOIEMBRIE 2009
Controlorii RATB au primit ordin să nu mai dea amenzi pe durata grevei de la metrou
Controlorii RATB s-au reprofilat pe perioada grevei de la Metrorex, lăsând-o mai moale cu amenzile și transformându-se în ghizi care dau informații despre traseele de autobuz, călătorilor obișnuiți să călătorească numai cu metroul. Mihai Vădărău, șeful Serviciului de Relații Publice al RATB, a declarat în exclusivitate pentru Gândul: "Controlorii RATB sunt pe traseu, să se vadă că există organ de control în mijloacele de transport, însă li s-a recomandat să nu apese foarte tare pe eficiență, adică să nu mai fie atât de aspri în privința amenzilor, ci să înțeleagă situațiile care apar. Lumea și așa e necăjită că transportul în comun e așa cum e în aceste zile și atunci vrem să nu amplificăm și noi această stare de numulțumire".
Pe timpul grevei de la metrou, controlorii au o nouă sarcină de serviciu, conform șefului de comunicare al RATB: "Echipele de controlori au primit recomandarea să aibă în primul rând atribuții de îndrumare și de sprijin, să fie prezenți pe traseu și să ajute oamenii să se descurce, în special să dea relații celor care sunt obișnuiți să circule doar cu metroul și nu cunosc traseele mijloacelor de transport în comun de suprafață"." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Noi 2009 12:15:57 Titlul subiectului: |
120348 |
|
Pot sa confirm datele din articol. Miercuri dupa masa, pe la ora patru fara un sfert am mers cu 336 de la Piata Rosetti inspre Eroilor. La Universitate s-au urcat doua controloare. Desi autobuzul era aproape gol, au fost depistati doi blatisti. Au inceput scuzele clasice ba ca merge doar o statie, si nu a apucat sa isi ia bilet, ba ca nu a apucat sa isi prelungeasca abonamentul pe o luna. Blatistii s-au ales doar cu o dojana moralizatoare din partea controloarelor si apoi fiecare si-a vazut de drumul lui. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Dec 2009 12:45:21 Titlul subiectului: Reduceri pensionari |
121713 |
|
Oare e corect ca pensionarii sa aiba transportul gratuit 100% pe toate mijloacele RATB (cu exceptia liniilor Expres). Chestia asta presupune, pe langa faptul ca noi ceilalti platim mai mult in contul lor, si o aglomerare semnificativa a vehiculelor. Mai mult, odata cu aglomerarea apare si "obligatia" ca un pasager mai tanar, care a platit, sa le cedeze locul din oficiu, desi poate se intoarce obosit frant de la serviciu. Daca nu cedeaza, ii sar in cap cei care n-au prins loc, din invidie.
Eu unul as propune un procent de 75% reducere pe o linie, 65% pe 2 linii si 50% reducere pe toate liniile si obligatia de a sta la coada pentru procurarea legitimatiei, nu facand dovada in mod simplist cu talonul de pensie. Probabil ca unii imi vor sari in cap spunand ca sunt un tanar obraznic, dar sa nu uitam ca asemenea facilitati sunt specifice tarilor socialiste si nu capitalismului pe care ne luptam sa-l construim. Poate acum cu criza sa se mai miste lucrurile la capitolul asta. Nu am nimic contra pensionarilor, dar ceva ar trebui sa plateasca si ei. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Dec 2009 17:48:33 Titlul subiectului: |
121720 |
|
Sa nu uitam totusi ca pensionarii au cotizat o viata la asigurarile sociale. Nu trebuie ei aratati cu degetul ci politicienii care au fost incapabili sa gestioneze economia tarii si au adus pensionarii in prag de saracie, si bugetul asigurarilor sociale aproape de cota 0.
Exista insa si pensionari care nu au cei 7 ani de acasa in mijloacele de transport in comun. Eu cred ca dialogul (unde se poate) este cel mai bun. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Lun 08 Mar 2010 16:54:52 Titlul subiectului: |
124398 |
|
Oprescu taie abonamentele gratuite la RATB pentru angajații primăriilor
Mediafax.ro a scris: | Primarul Capitalei a declarat, luni că municipalitatea va reduce subvențiile RATB, lucru care nu va duce însă la creșterea prețului unei călătorii, pentru că acești bani vor fi luați prin eliminarea celor aproximativ 12.000 de abonamente gratuite de care beneficiază aparatul executiv al primăriilor.
"Nu intervenim încă la prețul biletului, pentru că nu este momentul ca acesta să crească, ci vom încerca să reducem cele aproximativ 12.000 de abonamente gratuite ale aparatului executiv al celor șase primării de sector și al municipalității", a spus Sorin Oprescu.
Referindu-se la reducerea subvențiilor acordate de municipalitate Regiei Autonome de Transport București (RATB) și Regiei Autonome de Distribuția Eenergiei Termice (RADET), primarul Oprescu a caracterizat cele două instituții ca fiind "două găuri negre ale bugetului municipalității".
Astfel, potrivit edilului șef al Capitalei, cele două regii ar trebui să se transforme "cât de curând" în societăți comerciale, pentru eficientizarea lor.
De asemenea, Oprescu a precizat că nu se va interveni asupra abonamentelor gratuite de care beneficiază pensionarii, cărora însă le-a adresat rugămintea de a circula mai puțin în intervalul orar 7.00 - 9.00 al fiecărei zile lucrătoare, atunci când liniile de transport în comun sunt folosite de elevii și angajații bucureșteni.
El a mai spus că nu s-a luat în calcul și nu se va renunța la anumite linii de transport în comun, pentru că cetățenii trebuie stimulați să folosească mijloacele de transport în comun. |
http://www.mediafax.ro/social/oprescu-taie-abonamentele-gratuite-la-ratb-pentru-angajatii-primariilor-5725728/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mar 2010 20:27:50 Titlul subiectului: |
124402 |
|
RATB-ul reprezinta gaura neagra si datorita blatistilor. De exemplu cati merg cu bilet pe liniile din Ferentari, Giulesti sau alte zone "fierbinti" ?
Foarte haios primarul cand ii roaga pe pensionari sa nu circule intre orele 7:00 si 9:00. Ajungem de rasul curcilor. Ma intreb daca in Germania, Austria sau alte tari din vestul Europei primarul ii roaga pe pensionari sa stea cuminti intre orele 7:00 si 9:00 ca sa circule elevii si angajatii. Poate ar trebui sa le dam interdictie pensionarilor sa iasa din casa, daca este sa ne luam dupa logica primarului. Oare pensionarii sunt problema principala a RATB-ului ? Oare pensionarii sunt de vina pentru faptul ca multe autobuze Mercedes Citaro, care au costat o caruta de bani, stau pe bara ? Oare pensionarii sunt de vina ca s-au casat intr-o veselie, inclusiv autobuze care ar mai fi putut circula inca cativa ani ? Oare pensionarii sunt de vina pentru faptul ca nici pana in ziua de astazi edilii nu au fost in stare sa rezolve problema culoarului unic pentru RATB ? Oare pensionarii stabilesc frecventele liniilor RATB, gen 181 ? Ca si in alte domenii ale economiei nu se rezolva problemele de fond. Se taie din subventii, se arunca vina pe pensionari, o sa apara si aici useri porniti contra pensionarilor, lumea in autobuze o sa ii injure pe pensionari, pensionarii o sa ii injure pe elevi, dar problema de fond nu se va rezolva in felul asta si o sa ne plangem in continuare ca RATB va fi o gaura neagra, si o sa preferam sa mergem cu masina in locul transportului in comun, care vine in unele cazuri la o jumatate de ora, ba se blocheaza pe la intersectii aglomerate, ba nu stiu ce acces/retragere SF-ista au autobuzele, etc. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mar 2010 20:52:09 Titlul subiectului: |
124403 |
|
RATB-ul este singurul vinovat pentru aceasta situatie, care nu se va schimba pana cand nu se va schimba si sistemul de control. In momentul de fata, cand te urci intr-un mijloc de transport in comun fara bilet, sunt sanse mult mai mari sa circuli bine-mersi decat sa fii amendat. Chiar daca te prind controlorii, acestia sunt in multe cazuri complet lipsiti de autoritate si amendeaza si ei pe cine pot.
De asemenea, RATB-ul are multe linii gandite foarte prost. O eficientizare a acestora si o corelare la fluxurile actuale de calatori ar reduce din cheltuielile in plus. _________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 09 Mar 2010 10:05:51 Titlul subiectului: |
124412 |
|
Conform unor stiri difuzate aseara pe mai multe programe de stiri, municipalitatea bucuresteana sta foarte prost cu banii si intentioneaza sa reduca subventiile catre RATB, lunadu-se in calcul scumpirea biletului de calatorie de la 1,3 lei la 1,5 lei/calatorie.
Mai amuzant e ca (si) astia din Primaria Bucurestiului isi dau cu stangu-n dreptu', vedeti declaratia lui Oprescu citata de zzz pe pagina anterioara, pentru ca la numai cateva ore sa apara stirea despre intentia de scumpire... Halal papagali politici mai avem... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Mar 09 Mar 2010 10:11:10 Titlul subiectului: |
124413 |
|
Te prinde mirarea? Oricum in capitala transportul public era unul din cele mai ieftine din tara! In Constanta de cand e calatoria 1,5 lei... |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Nu puteți descărca fișiere în acest forum
|
|