Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 22:15:05 Titlul subiectului: |
116115 |
|
Exact, este un risc asumat. Dar nu cred ca fac multi treaba asta. Nu vad alta rezolvare a problemei. Daca erau validoare speciale si pentru iesire si pentru intrare, alta era solutia. Probabil au mizat ca cei care folosesc constant metroul au abonament. Hai sa spunem ca lucrezi in zona Palatului de Justitie de pe Splai si vii cu M 1 din Balta la Unirii I. Chiar vezi pe cineva ducandu - se taman la magazinul Unirea , intrand la sfarsitul programului pe la Unirii II, apoi cu M 2 pana la Victoriei schimband acolo cu M 1 pana la D 2, apoi schimband din nou la D 1 ca sa ajunga din nou in Balta ? Parca e prea complicat !
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2009 13:37:49 Titlul subiectului: |
116124 |
|
Aici intervine problema. Daca stai la Pacii si mergi la Unirii nu poti iesi decat pe la Unirii 1. Dupa ce iti termini treaba, din nou nu poti intra decat pe la Unirii 1!
Poti incerca smecheria asta daca ai timp de un ocol prin Piata Victoriei
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2009 14:37:49 Titlul subiectului: |
116125 |
|
Exact asta am spus si eu, e prea mare deranjul (pentru calator) sa faca nu stiu ce smecherii cu Unirii I si II. Pentru circa 15 zile lucratoare cat tine inlocuirea scarilor rulante, cine vrea sa faca excursii pana la Victoriei / Dristor II nu are decat, dar nu cred ca merita. (din punctul meu de vedere)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2009 17:06:25 Titlul subiectului: |
116126 |
|
Aveti dreptate, dar exista bresa cand iesi pe la PU1, faci cumparaturi la Magazinul Unirea, apoi intri pe la PU2 si te duci undeva pe M2 unde mai ai treaba fara sa taxezi a doua oara.
Solutial ar putea fi folosita, asa cum s-a sugerat, la GdN, astfel incat sa nu se mai taxeze la schimbarea statiei. Cred ca este o idee buna.
Nu am inteles insa de ce au pus taxatoare speciale pentru transbordare. Nu puteau sa puna softul respectiv (sau unul modificat) la toate aparatele astfel incat sa poata fi folosite inclusiv de cei care intra prima oara acolo ?
Practic au redus nr de aparate pt intrare si la ora de varf se vede.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2009 17:48:08 Titlul subiectului: |
116128 |
|
Aparatele verzi sunt unele rudimentare si ma indoiesc ca ar fi fost capabile de mai multe operatiuni.
La fel si cele noi, care nu pot face decat transbordarea. Altfel ar fi fost prevazute din prima cu ambele sisteme, astfel incat sa nu se produca aglomerari la orele de varf...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2009 20:58:13 Titlul subiectului: |
116142 |
|
Aparatele noi sunt folosite in regim normal in statiile de pe tronsonul NG2-Anghel Saligny din cate stiu eu, asa ca pot face si validari normale, nu numai transbordare. Cred ca problema este de soft, nu de poate alege decat un singur program de functionare (regim normal sau transbordare), nu amandoua simultan. Desi cu un programator priceput cred ca s-ar rezolva problema.
Apropo, pe ce principiu functioneaza validatoarele ? Sunt independente sau legate la o retea ca niste calculatoare?
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Aug 2009 21:46:21 Titlul subiectului: |
116167 |
|
Cred ca sunt legate la o retea, judecand dupa faptul ca o data validat abonamentul nu il mai poti folosi la nici un alt validator, indiferent de capatul statiei...
Mai putin la Dristor 1/2, Unirii 1/2, Victoriei 1/2 si s-ar putea si la Nicolae Grigorescu 1/2, unde pot folosi doi oameni acelasi abonament intrand unul pe la o statie iar celalalt pe la cealalta
|
|
Sus |
|
|
mestecanis
Data înscrierii: 16/Ian/2009 Ultima vizita: 15/Noi/2010 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Aug 2009 23:02:13 Titlul subiectului: |
116175 |
|
Mai se poate si la Basarab 1/2, unde desi este aceeasi statie (fara pasaj de legatura), sunt aparate pentru Basarab 1, si alte aparate pentru Basarab 2.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Aug 2009 09:25:45 Titlul subiectului: |
116194 |
|
Flo a scris: | Cred ca sunt legate la o retea, judecand dupa faptul ca o data validat abonamentul nu il mai poti folosi la nici un alt validator, indiferent de capatul statiei... | Sunt scrise informatii pe banda magnetica, ca timpul si statia, daca nu a trecut un sfert de ora de la prima validare, aparatul nu te lasa.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Aug 2009 18:17:46 Titlul subiectului: |
116210 |
|
Adica banda magnetica este scrisa/rescrisa la fiecare utilizare? Atunci nu ar trebui sa fie permis ce spune Flo si anume sa poti folosi acelasi abonament la mai putin de 15 min in statii diferite ...
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Aug 2009 23:34:46 Titlul subiectului: |
116229 |
|
Azi am aflat ca la transbordare la Piata Unirii conteaza doar ziua ultimei validari. Cel putin a functionat la 2 ore dupa prima intrare...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 10:23:08 Titlul subiectului: |
116335 |
|
S-a redeschis pasajul !
Circulația pietonală în pasajul de corespondență între cele două stații de metrou din Piața Unirii va fi reluată începând de mâine (azi 3.09..) la ora 5.00.
Pasajul pietonal a fost închis în 16 august pentru executarea unor lucrări de modernizare și reconfigurare și pentru înlocuirea scărilor rulante. Din 16 august, legătura dintre cele două stații s-a făcut pe la suprafață, fără taxarea suplimentară a călătorilor.
„Începând cu ora 5.00 călătorii pot traversa pasajul pietonal. Am finalizat lucrările, iar condițiile ne permit să reluăm circulația prin el, mai ales că vremea se va răci iar oamenii trebuie să circule ca atare“, a spus Gheorghe Udriște, director general Metrorex.
http://www.adevarul.ro/articole/bucuresti-pasajul-pietonal-de-la-piata-unirii-se-redeschide-maine.html
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 11:09:39 Titlul subiectului: |
116336 |
|
L-am auzit la radio (EuropaFM) pe Udriste declarand foarte telegrafic ca:
1) lucrarile continua in statia P-ta Unirii 1, cu scopul de a uni vestibulele laterale ale statiei si de a construi accese cu scari rulante direct de pe peron in vestibule.
Sau poate "vestibul", la singular? Deocamdata un vestibul e in afara zonei de taxare...
2) incep lucrari la statia (sau statiile) p-ta Victoriei, cu scopul de lega direct peroanele celor doua statii, prin accese cu scari rulante.
Aici sper ca am inteles bine; alternativ, s-ar putea referi la peroanele statiei de pe M2.
3) vor fi montate sisteme de informare privind timpii de asteptare; nu a precizat pe ce magistrala.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 11:37:48 Titlul subiectului: |
116340 |
|
BladHaund a scris: | 3) vor fi montate sisteme de informare privind timpii de asteptare; nu a precizat pe ce magistrala. | Cel putin in Dristor 1 si Piata Unirii de pe M1 deja sunt montate monitoarele, de alte statii nu stiu.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 11:48:59 Titlul subiectului: |
116341 |
|
Cred ca in toate statiile care deservesc M3 sunt instalate monitoare (deocamdata nu functioneaza decat pe NG2-AS).
Nu inteleg ce vor sa faca la PU1. Poate sa urci direct de pe peron catre pasajul de legatura, fara sa mai ocolesti prin capete statiilor. Altfel ce vestibule laterale sa uneasca ? Laterale nu inseamna "balcoanele" ?
Sa te apuci acum sa demolezi scarile fixe chiar si partial pentru a instala rulante o sa provoace alt deranj.
La Victoriei imi este si mai neclar. Poate desfiinteaza de tot scarile fixe la PV2, ca scari rulante exista si acum (este drept, sunt amplasate aiurea, la un capat al statiei PV2)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 12:21:19 Titlul subiectului: |
116347 |
|
Azi am traversat corespondenta PU1 - PU2 (am facut si cateva poze). Lucrarea, nu este terminata, mai trebuie facuti peretii laterali. Oricum parca parcurgi cu mai mult drag. Sunt 3 scari rulante (2 urca, 1 coboara, iar scarile fixe sunt mai largi),. In rest, cred ca ar fi o idee interesanta sa schimbe finisajele in toate statiile sau sa le restaureze macar... ar da un aspect mai ingrijit metroului. Eventual pentru fiecare magistrala cateva semne distincte (culorile scaunelor din statie sa corespunda magistralei spre exemplu).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.83 kb |
Vizualizat: |
de 14224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.33 kb |
Vizualizat: |
de 14224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.25 kb |
Vizualizat: |
de 14224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.25 kb |
Vizualizat: |
de 14224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.2 kb |
Vizualizat: |
de 14224 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 17:05:28 Titlul subiectului: |
116356 |
|
Catalin Grigorie a scris: | cred ca ar fi o idee interesanta sa schimbe finisajele in toate statiile sau sa le restaureze macar. | Glumesti, iti dai seama ce inseamna asta ? Daca pentru un amarat de pasaj a fost atata tevatura, pentru o statie cred ca ar dura multe luni in care sa fie inchisa.
Nu inteleg de ce nu au facut un lucru pana la capat si nu au schimbat gresia de pe jos. Arata ca naiba acum pasajul, cu gresia tocita de 25 ani si sparta pe alocuri amestecata cu finisajele noi. Contrastul o sa fie si mai mare cand se vor placa peretii. Mare tampenie ! Cat putea sa le ia sa placheze tot pasajul ? Catalin Grigorie a scris: | culorile scaunelor din statie sa corespunda magistralei spre exemplu. |
Mai greu intre Eroilor si NG. unde ar trebui un scaun galben si unul rosu...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Sep 2009 22:02:39 Titlul subiectului: |
116372 |
|
Stiu ca ar fi greu pentru ca s-ar inchide statia insa cred ca ar fi ceva ce s-ar merita facut (nu ca s-a face vreodata :-j).
Referitor la culorile scaunelor pe portiunea comuna, cred ca s-ar putea gasi o solutie lejer... le-ar putea face portocalii
Macar sa se schimbe panourile de afisare in statie...
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Sep 2009 10:42:57 Titlul subiectului: |
116390 |
|
Mie mi s-ar parea o porcarie maxima sa se refaca finisajele in statii. Adica sa se reconditioneze, ok! Dar nu sa placheze cu marmura si aluminiu, clona a statiilor de pe M4. Pentru ca desi nu-mi plac majoritatea decorurilor din statii, ele fac parte din istoria metroului.
Cum ar fi ca statiile de la 1800 din Londra sa fie renovate cu otel si sticla?
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Sep 2009 10:46:04 Titlul subiectului: |
116391 |
|
Sunt atatea infiltratii de apa prin tunele care macina peretii, sau magistrale noi de construit, si voi va ganditi la cheltuirea banilor pe refacerea finisajelor din statii...
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Sep 2009 14:21:40 Titlul subiectului: |
116393 |
|
N-as compara statiile de la 1800 din Londra cu statiile noastre. Si eu sunt pro reconditionarea pe cat posibil a statiilor de metrou. Nu vorbesc aici de cine stie ce lucrari importante, bani nu sunt si altele sunt prioritatile, dar parca nici asa nu e bine....Mizeria din unele statii se vede cu ochiul liber, nu trebuie sa fie cine stie pe unde sau in tunel. Se pot reconditiona si pastrand aspectul lor original, in unele statii e dragut, dar in altele m-as lipsi bucuros de el. Sunt mult prea simple si prea comuniste. Putina culoare n-ar strica. Evident pe cat posibil. Pasajul de la Unirii e un pas sa zicem, cu minusul pentru gresia crapata...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Sep 2009 16:49:05 Titlul subiectului: |
116399 |
|
Ce pas este la Unirii, ca deocamdata in afara de scari nu se vede nimic ? Probabil ca o sa placheze peretii cu un placaj gen NG2-LdC sau Basarab2.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Sep 2009 20:20:27 Titlul subiectului: |
117321 |
|
La Unirii si Victoriei am vazut ca au disparut chioscurile Fornetti si au fost inlocuite de covrigarii. Are cineva idee de ce? Cred ca e vorba de vreo neintelegere contractuala, ceva, ca de lipsa vanzarii nu cred ca se poate vorbi
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.9 kb |
Vizualizat: |
de 13619 ori |
|
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Sep 2009 17:26:46 Titlul subiectului: |
117563 |
|
A inceput placarea peretilor din pasajul de legatura. Din pacate cred ca solutia aleasa nu este cea mai fericita, culoarea placajului fiind predominant alb ...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.62 kb |
Vizualizat: |
de 13446 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2009 15:35:09 Titlul subiectului: |
117589 |
|
Solutia e complet nefericita, dar din alte considerente!
In loc sa lateasca pasajul ca traficul e groaznic prin el, ei monteaza pereti falsi la un 15-20 cm distanta de peretii adevarati, ingustand pasajul cu jumatate de metru Ca sa nu mai vorbim de senzatia de claustrofobie pe care ti-o ofera tavanul imposibil de jos (se poate atinge cu mana fara probleme)
|
|
Sus |
|
|
|