Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 18:22:40 Titlul subiectului: Mercedes-Benz /Irannational |
11606 |
|
Ce părere aveți de autocarele "Mercedes-Benz"/"Irannational" 0302.
Din cîte știu aceste autocare au aparținut O.N.T.-ului și erau folosite la "plimbarea" turiștilor străini.
Ieri m-am dus la Autogara Obor (care-i la 2-3 stații de minecu troliebuzul 69 sau 85) și am fotogrfiat 3 autobuze din alea. Un șofer a fost de gașcă și m-a lăsat să mă sui într-unul (era unul de prin 1975-76, ca să vezi autocar de epocă ) și chiar mi-a plăcut intreriorul. Față de astea alea noastre era autocar de lux. Păcat că nu era îngrijit. Unele indicaroare de pe bord arătau extroardinar (am fotografiat și bordul, să văd ce a ieșit).
Șoferul mi-a zis că autocaru' respectiv nu ar consuma decât 20%! (un minibuz care era pe acolo cică consuma 21%!).
Pentru cei care nu știu, e vorba de acest tip de autocar:
Niste "Irannational" la Gara de Nord din Bucuresti:
http://gallery139658.fotopic.net/p18520305.html
Un "Irannational" 0302 din 1975 fotogrfiat pe la mine prin zonă (Șos. Mihai Bravu - Lic. "Hașdeu"):
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=152759
Și interior de O302 (nu de la cel din link-ul anterior):
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=152757
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=152758
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.03 kb |
Vizualizat: |
de 62715 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.56 kb |
Vizualizat: |
de 62715 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.07 kb |
Vizualizat: |
de 62715 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 22/Aug/2024 Mesaje: 313 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 19:30:55 Titlul subiectului: |
11612 |
|
Am mers cu asa ceva . Viteza de croaziera 50 km/h, dar cand am inceput sa cantam a calcat-o pana la 60. Avea si un soi de ventilatie, primind aer prin prizele de deasupra parbrizului (ram air timpuriu) , ca geamuri care sa se deschida nu avea. Avea cale de bagaje cam mici (4 bucati), insa suspensia era super comfortabila. Scaunele erau cam inghesuite (ca eram noi mai multi decat scaunele).
|
|
Sus |
|
|
mirciulina
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Apr/2009 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 20:05:30 Titlul subiectului: |
11619 |
|
Eu am mers deseori cu ele .... viteza maxima cu care am circulat ( pe care am vazut-o afisata la vitezometru ) era de 90 km/h... Cu siguranta ca se putea duce la 100 - dar nu stiu daca mai avea motorul original...totusi se simtea o lipsa de putere...in virful pantelor de abia se tara cu 30 km/h.
Per total un vehicol fiabil si care bine intretinut circula si astazi ( face Urziceni in mod regulat).
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 15:35:05 Titlul subiectului: |
11705 |
|
1. IS04BIG, acesta a apartinut ONT Iasi (au fost vreo 6 buc) Acum transp. salariatii de la CocaCola
2. IS97CAN , a aparut in primavara2005 la Iasi din alt judet
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.55 kb |
Vizualizat: |
de 62702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.29 kb |
Vizualizat: |
de 60619 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 18:50:17 Titlul subiectului: |
11727 |
|
IS04BIG nu cumva a fost al Net Tours (sau cum se mai chema agentia Nord-Estului)?
Pentru mine O302 a fost o revelatie. Am mers multa vreme cu 111 RDT si RDT-M pe ruta Iasi - Piatra Neamt si stiam cam tot ce pot saracele (si confort si performante - sau mai bine zis lipsa). In 1996 am avut ocazia sa fac un tur al Maramuresului cu un O302 (Irannational) si mi s-a parut de vis. Viteza mi s-a parut mai mare decat la 111 iar pe pante se tinea mult mai bine.
In Iasi am impresia ca sunt doua, unul fiind al unei scoli de soferi. Mai ca mi-as lua D-ul numai de dragul O302-ului. Caut poza facuta in '96 cu autocarul respectiv si o postez.
_________________ Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398 |
|
Sus |
|
|
sdanescu
Data înscrierii: 26/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Ian/2023 Mesaje: 39 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 11 Ian 2006 11:02:48 Titlul subiectului: |
11768 |
|
In primele trei imagini postate sunt doua modele diferite prin inaltimea geamurilor laterale. Aceste autocare nu erau folosite doar pentru plimbatul turistilor straini. In 1985 am participat la o excursie organizata de scoala, si deplasarea s-a facut cu un astfel de autocar. Am mai fost si in alte excursii cu parintii, iar transportul s-a facut de asemenea cu acest tip de autocar. Nu aveam statut special nici eu, nici parintii sau colegii mei de scoala. Modelul postat de mariooo era cel ce a circulat in Ro (geamurile se puteau deschide si erau discutii pe tema asta in timpul calatoriei, deoarece noi le tot deschideam).
In momentul actual in Tm mai exista cel putin doua astfel de exemplare. Acesta este unul dintre ele, fotografiat in luna iulie a anului 2005.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.77 kb |
Vizualizat: |
de 62660 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
falizwim
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Aug/2013 Mesaje: 56 Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel
|
Trimis: Dum 22 Ian 2006 07:34:42 Titlul subiectului: Autobuz de la muzeul societatii israeliene "EGGED" |
13402 |
|
A fost folosit in transportul in comun israelian interurban intre anii 1972-1982, cu numarul de parc 1142 si cu numarul de inmatriculare 338-775
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.39 kb |
Vizualizat: |
de 62601 ori |
|
_________________ ENG(tram)=ROM(vai) |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 02:42:28 Titlul subiectului: |
15767 |
|
Iată un Irannational adevărat, surprins în Brașov:
|
|
Sus |
|
|
VIP_Raising
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 21/Iul/2009 Mesaje: 4 Locație: Dorohoi
|
Trimis: Joi 08 Iun 2006 10:30:11 Titlul subiectului: gngfngfgfnfnf |
24610 |
|
In Dorohoi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.76 kb |
Vizualizat: |
de 62591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.81 kb |
Vizualizat: |
de 60614 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.42 kb |
Vizualizat: |
de 60614 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.21 kb |
Vizualizat: |
de 60614 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 20 Iun 2006 14:33:50 Titlul subiectului: |
25910 |
|
Am surprins un Mercedes (Irannational?) pe Șos. Colentina ieri...
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Mai/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Vin 15 Dec 2006 17:53:05 Titlul subiectului: |
41387 |
|
Am pozat si eu zilele trecute in Deva.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 25 Ian 2007 22:43:16 Titlul subiectului: |
44697 |
|
In luna septembrie 2006 am vizitat noul muzeu Mercedes-Benz din Stuttgart. Iata o poza cu un Mercedes-Benz O 302 folosit la campionatul mondial de fotbal Germania 1974. Fiecare echipa a avut propriul autocar. Acesta este al Germaniei. Viteza maxima este 102kmh, iar motorul are 240CP.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.87 kb |
Vizualizat: |
de 61447 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.65 kb |
Vizualizat: |
de 61447 ori |
|
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Magnum
Data înscrierii: 13/Mar/2007 Ultima vizita: 07/Feb/2021 Mesaje: 149 Locație: Suceava
|
Trimis: Lun 11 Iun 2007 22:50:14 Titlul subiectului: |
79433 |
|
Un autocar Mercedes Iran... pe strada Traian Vuia din Suceava
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.91 kb |
Vizualizat: |
de 61087 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.1 kb |
Vizualizat: |
de 61088 ori |
|
_________________ MAGNUM |
|
Sus |
|
|
concasor
Data înscrierii: 18/Ian/2007 Ultima vizita: 13/Iun/2007 Mesaje: 12 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Iun 2007 08:10:11 Titlul subiectului: |
79442 |
|
Deh, imi aminteste de vremurile bune ,si eu am condus o astfel de jucarie. Ele erau de fapt fabricate in Iran. Nu stiu insa care era cauza pentru care la Bucuresti se puteau vedea atat de multe (ma refer si la microbuze aici), probabil relatiile lui Ceausescu prin Iran si alte tari din zona Islamica. Ce pot sa zic decat ca erau niste masini tapene, insa le-a cam trecut vremea.
Multe din cele ce vietuiesc azi nu mai sunt cu prea multe piese originale, mai ales in ceea ce priveste caroseria. Motoarele au fost refacute. La unele s-au schimbat si cutiile, iar unde nu au gasit modelul original au adaptat alta mai noua, luata evident de la piese folosite.
Productia lui a inceput cam prin 1970. Apoi a fost faceliftat prin anii 80, tot 0 302 fiind numit. Dar parca mai mult imi place primul. O 302 varianta 2 erau facute si in Turcia.
|
|
Sus |
|
|
unimog
Data înscrierii: 28/Mai/2009 Ultima vizita: 21/Dec/2016 Mesaje: 56 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Iun 2009 22:06:44 Titlul subiectului: foto |
112453 |
|
Cumva din intimplare are cineva o fotografie cu MB 0302 sau 0307 dinainte de 1989? Ma intereseaza o foto din lateral...
Are cineva o poza din lateral cu un autocar dinainte de 89? Ma intereseaza sigla ONT Carpati, Romtur sau Turist Transport Romania.
|
|
Sus |
|
|
SEBY
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 07/Noi/2011 Mesaje: 38 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 26 Ian 2010 12:03:50 Titlul subiectului: |
122697 |
|
Acelasi DB-02-TNK pozat de Dr2006 in 14 Februarie 2006...
Poza facuta in 17.01.2010 in Predeal.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
288.24 kb |
Vizualizat: |
de 57316 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mgiurgeu
Data înscrierii: 23/Feb/2010 Ultima vizita: 26/Sep/2012 Mesaje: 1 Locație: (Canada)
|
Trimis: Lun 29 Mar 2010 23:54:30 Titlul subiectului: |
125154 |
|
Tatal meu a fost sofer la O.N.T. pe un 0302 timp de 15 ani. Va pot spune multe lucruri despre aceasta masina, de care am fost personal foarte atasat (inca mai am vise cu 'autocarul'). Stiu ca tata mai are si cateva poze, dar sunt la el in RO. Eu locuiesc in Canada, poate mai am si eu ceva pe aici, o sa caut.
Daca cineva e interesat de povestea mea, o sa o postez cu mare placere.
Autocarele Iran National au fost principalele mijloace de transport turistic in Romania in perioada ceausita. Au fost importate la scurt timp dupa venirea lui Ceausescu la putere odata cu lansarea initiativei sale de modernizare si extindere a turismului national.
Aceste autocare au fost fabricate in Iran la fabrica Iran National (actualmente Iran Khodro) sub licienta Mercedes. Au fost importate in mai multe serii incepand de prin 1967 pana in 1975. Principalii beneficiari au fost Intreprinderea de Transporturi Turistice Auto (I.T.T.A) si parcul de autovehicule al PCR (nu stiu exact numele). Clientii principali erau Oficiul National de Tursim (O.N.T.) si respectiv Uniunea Tineretului Comunist (U.T.C.)
ITTA detinea majoritatea autocarelor. Institutia avea sediul central in Bucuresti, si de aceea toate autocarele aveau numere de inmatriculare de Bucuresti. Aproape in fiecare judet existau “coloane” de autocare iar in unele judete chiar si cateva ateliere pentru reparatii minimale.
Parcul auto al ITTA mai cuprindea autocare marca Setra si Van Hool (doar in Bucuresti), Fiat, Skoda, Sanos si incepand din anii ’80 un autocar romanesc, nu mai retin numele. Deasemenea mai existau microbuze Iran National si mai tarziu ceva microbuze autohtone.
Autocarul pe care a lucrat tatal meu a fost importat in 1969 si a facut parte din seria ce mai mare de importuri (nr de inmatriculare (vechi) 33-B-86xx). Toate autocarele au fost aduse pe roti din Iran de catre soferi romani. In afara de cateva modificari cosmetice, toate seriile au fost relativ identice: intre 43 si 47 de locuri (inclusiv soferul si ghidul), motorul in spate, fara aer conditionat si fara toaleta.
Caracteristica principala a acestor autovehicule a fost fiabilitatea foarte ridicata si eficienta in exploatare (tatal meu a facut 550.000km pana la prima reparatie capitala).
Motorul era montat longitudinal in spate. Era un monobloc de 6 litri, cu 6 cilindri in linie (2 chiulase) cu cursa la piston foarte mare. Turatia in exploatare normala (la 80km/h) era de 1800rpm ceea ce a contribuit la longevitatea acestuia. Motorul era cuplat la o cutie de viteze mecanica cu 6 trepte inainte si una inapoi care mai avea atasat un reductor pneumatic. Intregul ansamblu conferea un cuplu extraordinar de mare. Pornirea de pe loc se facea fara probleme din viteza a 2-a. Reductorul nu era necesar aproape nici o data. Motorul aspira aer din cabina si il filtra prin doua filtre, unul uscat si unul umed prin barbotare in ulei, astfel incat uzura din cauza particulelor dure de praf din aer era aproape inexistenta. Pompa de injectie era Bosch si din cate tin minte, tata a avut doar o singura data probleme cu ea. O foarte mare inovatie pentru vremea respectiva era instalatia de pre-incalzire a motorului si a cabinei, cred ca Webasto care folosindu-se de un cuptor cu motorina si o pompa de apa electrica, preincalzea motorul principal precum si cabina putand fi programat in prealabil. Cand afara era mai rece de -5 grade, preincalzirea motorului era obligatorie. Directia era asistata servo. Viteza maxima era 120km/h, iar consumul de motorina era extraordinar de bun – in jur de 22 litri/100km.
Toate componentele erau de o calitate deosebita. Singurele probleme erau cu cauciucurile (900 R20, daca tin bine minte) care fiind putin subdimensionate solicitau prea mult amaratele de Danubiana. In general, reparatiile erau minimale. La garajul central din Bucuresti se faceau reparatii capitale unde se schimba de exemplu toata tabla, chiar si bucati din sasiu care erau ruginite. Existau acolo niste mesteri care faceau minuni.
Confortul interior era foarte ridicat pentru vremea respectiva. Zgomotul interior era aproape inexistent pe randurile din fata. Fiecare pasager avea scaun rabatabil, suport la picioare, cotiera pe ambele parti, o gura de aer controlabila si lumina de citit. Cu toate ca nu exista aer conditionat, temperatura interna putea fi controlata prin niste fante de aer individual la fiecare pasager precum si prin cele doua turele montate in acoperis. In plus, la fiecare al doilea rand de scaune se putea deschide geamul latelar. Sigur ca in ziua de azi, toate astea par primitive, dar acum 30 de ani era super delux.
Suspensia era pe arcuri cu foi pe spate, montate sub diferential pentru a reduce inaltimea cabinei de la sol, iar pe fata pe arcuri spirale. Din cate tin minte, pe spate existau telescoape duble, iar intregul ansamblu oferea un confort sporit. Unghiul de virare la rotile din fata era aproape exagerat de mare, si asta era foarte folositor in spatii inguste. Distanta intre axe era mult mai mica ca si la alte autovehicule de acelasi gabarit, si de aceea trebuia sa ai grija la viraje scurte.
Era o adevarata placere sa conduci aceasta masina. Cum am spus, totul era foarte bine gandit si fabricat. Farurile (Hella), stergatoarele, oglinzile, incalzirea interna, directia, transmisia, suspensia, etc., totul functiona impecabil.
Din pacate nu am aici decat cateva poze cu autocarul, toate facute in 1990 intr-o excursie in Franta. Calitatea pozelor, e clar reprezentativa perioadei....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
300.23 kb |
Vizualizat: |
de 56521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.12 kb |
Vizualizat: |
de 56521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.76 kb |
Vizualizat: |
de 56521 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Mihai1992
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 01/Iun/2013 Mesaje: 23 Locație: Targoviste
|
Trimis: Lun 26 Apr 2010 16:20:01 Titlul subiectului: |
126274 |
|
Am avut ocazia sa ma plimb si eu cu Mercedesul acela cu numar de Dambovita. Si m-am plimbat nu gluma. Tin minte ca am fost in 4-5 excursii de o zi cu acest autobuz si in una de o saptamana prin Moldova.Merge si arata binisor.
Din cate stiu cel care are acel autobuz mai are inca unul tot albastru. Din cate stiu, amandoua sunt garate undeva la o casa de pe Bulevardul Castanilor din Targoviste si se folosesc mai ales pentru a se efectua excursii.
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Iun/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 11:23:34 Titlul subiectului: |
129235 |
|
Acum cateva zile am avut norocul sa surprind o bijuterie de acest model, in stare perfecta, pe Str. Lizeanu din Bucuresti. Totul este autentic, parca ieri ar fi fost scos de pe poarta fabricii!!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.34 kb |
Vizualizat: |
de 55564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.77 kb |
Vizualizat: |
de 55564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.27 kb |
Vizualizat: |
de 55564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.89 kb |
Vizualizat: |
de 55564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.31 kb |
Vizualizat: |
de 55564 ori |
|
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm |
|
Sus |
|
|
SEBY
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 07/Noi/2011 Mesaje: 38 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 15:59:20 Titlul subiectului: |
145627 |
|
La 1 an departare iata-l in Sinaia, aratand tot la fel de bine intretinut....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
349.26 kb |
Vizualizat: |
de 52222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 21:55:02 Titlul subiectului: |
145729 |
|
Cinste soferului si patronului. Ma intreb daca nu poate fi inmatriculat deja ca vehicul de epoca...sau asta nu se aplica la vehiculele comerciale?
|
|
Sus |
|
|
Alexandru Cabaret
Data înscrierii: 25/Mai/2008 Ultima vizita: 14/Ian/2016 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2012 19:59:04 Titlul subiectului: |
153025 |
|
Multumesc mult pentru laude! Este autocarul meu pe care l-am cumparat si refacut in anul 2009 - 2010. A trebuit sa apelez la URAC-RATB pentru a putea repara sasiul si caroseria care erau intr-o stare foarte grava pot zice, mai clar avea aproape rupt sasiul in zona puntii spate. Masina a fost desfacuta toata si imprastiata prin toata sectia auto a URAC-ului. Vreau sa va spun ca nu am reparat absolut nimic la motor, cutie viteze, grup diferential sau sistem de franare, toate acestea fiind intr-o stare foarte buna de functionare. Interiorul a fost refacut de mine si a durat ceva timp, deoarece a fost o suprafata foarte mare de pus tapiterie. Folosesc autocarul doar pentru deplasarile cu trupa mea si la prezentarile Mercedes-Benz Evobus. Numai bine!
|
|
Sus |
|
|
TV 14 C
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 01/Apr/2018 Mesaje: 34 Locație: Sighisoara
|
Trimis: Vin 17 Feb 2012 23:08:29 Titlul subiectului: |
153234 |
|
Sa-l stapânesti sanatos si fara evenimente rutiere! Este un Autobuz superb si foarte rar. Ai grija de el! Mai bine ar f, daca ar sta într-un garaj, dar la marimea asta un garaj este un lux!
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 19 Feb 2012 20:07:22 Titlul subiectului: |
153266 |
|
La aceasta bijuterie m-ar interesa 3 aspecte:
1 - Cati km are?
2 - Anul de fabricatie?
3 - Cat a costat RK-ul, daca se poate?
|
|
Sus |
|
|
Alexandru Cabaret
Data înscrierii: 25/Mai/2008 Ultima vizita: 14/Ian/2016 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Mar 2012 17:55:07 Titlul subiectului: |
153643 |
|
Da, autocarul sta numai in garaj de cand l-am cumparat, adica intr-o hala destul de mare si platesc destul de mult, dar daca nu ar fi stat inauntru cred ca m-ar fi costat si mai mult sa-l repar sau in cazul cel mai rau sa caut prin tara geamuri sau faruri sau cine stie ce piese care se pot distruge sau fura imediat.
Masina este din 1973 si are un motor de aproape 9.000 cmc, 6 cilindrii in linie cu peste 1.500.000 km. Garantia motoarelor de autocar este de aproape 2.000.000 km. RK-ul a fost de fapt o reconstructie a masinii deoarece 80% era ruginita si cu elemente de structura lipsa. Totul, totul..... aproximativ 15.000 Euro...
|
|
Sus |
|
|
|