Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Muzee ale transporturilor (în România)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 20:36:05    Titlul subiectului: Muzee ale transporturilor (în România) 23841

Astazi am fost la Muzeul Tehnic din Bucuresti , am ramas surprins de starea in care se afla toate exponatele si mai ales drama celor din curte.Curtea este inchisa publicului (dar am reusit sa fac poze peste gard).
Unele sunt tremurate putin Sad . Imaginile sunt de rezolutie 1600x1200 dar eu le am si de mare rezolutie 2592x1944 , cine vrea sa ma caute pe mess sau privat Wink .
POZE PARTEA I :





POZE PARTEA II :









Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 13:20:08    Titlul subiectului: Muzeele transportului (în România) 31980

Să discutăm despre muzeele transportului (din România).
Există:
- Muzeul R.A.T.B. (încă nu e deschis pentru public și exponatele la mărmime naturală nu sunt adunate în același loc) în București
- Muzeul C.F.R. (în București) - nu deține exponate îm mărime naturală
- Muzeul R.A.T.T. (în Timișoara)
- Parcul locomotivelor cu aburi fabricate la Reșița
- Muzeul locomotivelor cu aburi (în Sibiu)

În cadrul muzeelor transportului am putea să încadrăm și:
- Muz. Tehnic. "Prof. Dimitrie Leonida" din București, care deține niște tramvaie de epocă, o cabină de vatman de la un tramvai V09, un autobuz "Z.I.S. (Z.I.L.)"-155 - unul dintre primele 2 care de televiziune din România (cică urmează să fie restaurat), machete de locomotive
- Muz. U.P.B., aflat în corpul M din Polizu; au ceva semafoare C.F.R. și un motor de macaz Shocked

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 14:10:19    Titlul subiectului: 31983

muzeul CFR din Bucuresti are exponate in marime naturala dar nu sunt expuse din lipsa de spatiu. initial locatia muzeului era pe locul salii sporturilor Rapid dar a fost distrus aproape in totalitate in timpul bombardamentului din 4 Aprilie 1944, precum si peluza stadionului. A supravietuit insa prima garnitura care deservea prima linie din vechiul Regat, Bucuresti-Giurgiu, din 1869. Este formata din o locomotiva si 3 vagoane, nu stiu unde se afla in prezent. Diverse tipuri de locomotive cu abur se afla in remiza Bucuresti calatori si atelierele de reparatii CFR Grivita.
un alt muzeu care merita a fi adaugat pe lista este Muzeul Marinei din Constanta, desi transportul de pasageri fluvial si maritim este o ocupatie pe cale de disparitie in Romania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 20:21:59    Titlul subiectului: 32213

Muzeul R.A.T.T. nu este organizat ca muzeu. Mai precis, acel mic depou se poate vizita printr-o vizită la Relații cu Clienții la R.A.T.T. sau împreună cu un membru al Tram-Club Banat. Se dorește crearea unui muzeu în adevăratul sens al cuvântului (doar de asta s-au adus de la Buc un Ep/V3A și un V12/V3A din care mai există doar carosertiile Sad ) dar nu se știe când va fi creat și deschis publicului larg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 21:18:11    Titlul subiectului: 100579

Pentru ca topicul se refera la "transport" si nu numai la transport rutier, hai sa includem si cele doua muzee militare de profil: Muzeul Aviatiei (Bucuresti, Pipera) si Muzeul Marinei (Constanta). Sau chiar Muzeul Militar National, cu hangarul de aeronave si chiar ... cosmonave (capsula lui Dumitru Dorin Prunariu).
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 18:15:24    Titlul subiectului: 117994

Nu se poate face ceva la nivel national prin intermediul Uniunii Transportatorilor din Romania (parca asa se cheama) si cu ajutorul tuturor regiilor din tara pentru a se realiza la nivel national daca nu local, un muzeu al transportului in comun? S-ar putea aduce cate un exemplar din tramvaiele care au mai ramas prin tara, poate un Timis de la Cluj, o Tatra T4R de la Arad, alte Tatra de la Oradea, Iasul ar putea contribui cu V2A-ul si cu Timisul, cu un troleu DAC articulat si cu unul scurtat, cu un troleu Skoda si in general toate regiile din tara ar putea dona pentru muzeu cate ceva in loc sa le trimita la casare.
Pacat ca nu mai sunt (inteleg) V3A-C-uri pe nicaieri, dar inca se mai pot salva multe tramvaie de la pieire si nu numai tramvaie. Ikarusuri articulate si scurte, poate un IK4...Rocar-uri de toate tipurile....Aduse toate la URAC poate si reconditionate si apoi puse intr-un muzeu general pentru toata tara, pentru ca in mod clar nu se vor gasi bani pentru muzee separate in fiecare oras din tara.
Deja la Iasi am inteles ca nu se pot salva troleele scoase la licitatia de fier vechi. Intreb de ce? Doua trolee cat spatiu pot ele ocupa? Macar sa le salvam de la taiere ca un prim pas. Vad ca este o initiativa similara pentru salvarea V2A-ului numarul 356. Bun, sa zicem ca-l salvam, ce facem apoi cu el? Se degradeaza daca nu-l refacem. Si cu ce bani, de unde? Inteleg tot de la Iasi ca s-au obtinut parte din piesele originale ale vagonului de Sararie si ca se cauta acum un motor pentru refacerea vagonului Dorogan sau "de Sararie" cum e el cunoscut.
Mi-e ciuda sa vad cum tot Occidentul poate si numai noi nu. Daca luati separat nu suntem in stare, atunci sa ne unim toti fortele si sa facem ceva pentru a salva istoria transportului in comun. La nivel national sunt convins ca se pot strange foarte multe piese pentru acest muzeu. Si la fel de multe piese sunt pentru totdeauna pierdute. Nici macar RATB-ul din cate inteleg nu s-a obosit sa pastreze exemplare din mijloacele folosite de-a lungul timpului. Din cele recent casate s-a pastrat ceva? Vreun Rocar? Ikarus? Saviemurile mai sunt? Erau 3 nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community