Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 20:53:53 Titlul subiectului: |
115410 |
|
Reteaua de contact a fost montata la loc, deci in privinta infrastructurii pentru tramvai totul e in regula acum.
Cateva imagini din zona rondului din Canta (foto: 15 august 2009):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.42 kb |
Vizualizat: |
de 22366 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.26 kb |
Vizualizat: |
de 22366 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.83 kb |
Vizualizat: |
de 22366 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.45 kb |
Vizualizat: |
de 22366 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.57 kb |
Vizualizat: |
de 22366 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 20:55:33 Titlul subiectului: |
115412 |
|
Se lucreaza pe acest tronson la realizarea unor alveole destinate parcarii (numai ca, din pacate, au fost taiati copacii de pe margine).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.16 kb |
Vizualizat: |
de 22365 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.34 kb |
Vizualizat: |
de 22365 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.05 kb |
Vizualizat: |
de 22365 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Sep 2009 07:08:17 Titlul subiectului: |
116457 |
|
Care mai este situatia pe acest tronson? Vad ca lucrarile se cam terminasera, dar au fost si definitivate? Ma refer aici tot la refugii, fir contact, alte asfaltari etc. Citeam prin ziare ca si Primaria asfalteaza undeva in zona pentru a crea noi locuri de parcare.
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Sep 2009 10:47:00 Titlul subiectului: |
116465 |
|
Tavinho a scris: | Citeam prin ziare ca si Primaria asfalteaza undeva in zona pentru a crea noi locuri de parcare. | Da. Primaria face alveole pt parcare... sa speram ca nu vor disparea complet copacii de pe marginea strazii.
|
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 19:59:51 Titlul subiectului: |
117222 |
|
Pe Canta s-au finalizat lucrarile la linia de tramvai, mai este de lucrat la carosabil si de aceea circulatia auto se face pe linia de tramvai. Deoarece zona gara - Canta este centura Iasiului, circulatia auto este intensa, de aceea s-a aminat o perioada reintroducerea tramvaielor pe traseul 7.Se zvonea ca terenul de sub rondul din Canta era revendicat, s-a rezolvat problema? Cine ma poate informa daca toate macazurile montate la modernizare sunt cu actionare electrica? Asa ar fi normal,dar am vazut ca la macazul de la Colegiul National se actioneaza manual.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 20:02:31 Titlul subiectului: |
117224 |
|
Ciudat, macazul ala ERA unul electric Si zi mai bine zona Iorga-Gara-Canta este centura....la cate TIR-uri vad pe la Gara Nicolina si ce trafic e in zona pietei Nicolina....cate s-ar putea evita daca am avea si noi o centura ca tot omul....poate nu ca Ploiestiul ci una functionala.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 20:16:28 Titlul subiectului: |
117229 |
|
Aparatele de cale montate pe tronsoanele MR sunt de ultima generatie, permit adoptarea de solutii de automatizare moderne. Se lucreaza si in aceasta directie. Momentan, da, actionarea se face manual.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Sep 2009 16:50:04 Titlul subiectului: |
117560 |
|
Se ingusteaza si rondul din Canta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.98 kb |
Vizualizat: |
de 22036 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Sep 2009 18:14:48 Titlul subiectului: |
117564 |
|
Largirea se face pentru autobuze, care vor intoarce in rond.
Este posibil ca tramvaiele sa revina in Canta incepand din 5 octombrie.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Oct 2009 14:46:22 Titlul subiectului: |
118128 |
|
Astazi am vazut in trecere un tramvai in rond. Banuiesc ca se faceau probe. Cand ar trebui sa revina traseele?
|
|
Sus |
|
|
zimbrul
Data înscrierii: 30/Sep/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2011 Mesaje: 4 Locație: Londra (Marea Britanie)
|
Trimis: Mie 07 Oct 2009 17:40:22 Titlul subiectului: |
118135 |
|
In Iasi, unul dintre cele mai importante orase din Romania, au sapat un sant de 40 cm adancime (si mai mult pe alocuri) si l-au lasat nesemnalizat si ne-ingradit ca sa cada toata lumea in el? Masini, biciclisti, copii, batrani ... toti isi pot accidenat cate ceva pe acolo.
... mai e mult pana o sa fie tara aia cat de cat "civilizata". Pana mea...ii doare undeva de cetatean si bunurile sale pe 4 sau doua roti .
Pentru tantalaul de sef de lucrari responsabil cu protectia muncii atasez cateva poze ale unor lucrari din Marea Britanie ca sa se vada cum se ingradeste o lucrare de excavatie si in general lucrarile la partea carosabila. Poate-i da careva linkul si face ceva sa nu-si distruga fraierii autoturismele.
Nu puteau sa puna niste blocuri de beton sau niste parapeti temporari sa impiedice lumea si masinile sa cada in groapa?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.23 kb |
Vizualizat: |
de 21895 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.08 kb |
Vizualizat: |
de 21895 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.78 kb |
Vizualizat: |
de 21895 ori |
|
_________________ Pentru fiecare femeie frumoasa exista un barbat plictisit de ea. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Oct 2009 20:19:45 Titlul subiectului: |
118142 |
|
Intr-adevar este altceva in Anglia. Dar la noi in Romania, si in Iasi mai trebuie sa ne gandim la un alt aspect. Pentru un asemenea balizaj al unei lucrari de escavare ar trebui si paza permanenta. Ar disparea imediat marcajele. Si asta nu e o gluma, vorbesc serios....
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:25:41 Titlul subiectului: |
118184 |
|
A inceput sa se toarne si ultimul strat de asfalt(de uzura) pe acest tronson. Probabil nu vor mai dura mult lucrarile.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Oct 2009 16:50:57 Titlul subiectului: |
118328 |
|
Tramvai in Rond Canta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
425.87 kb |
Vizualizat: |
de 21704 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
416.18 kb |
Vizualizat: |
de 21704 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Oct 2009 18:16:27 Titlul subiectului: |
118331 |
|
Nu stiu de ce se intarzie asa mult cu turnarea chitului mastic. Nici pe Canta, nici pe Silvestru, nici pe Iorga nu s-a terminat turnarea chitului mastic in zonele unde asflatarea e gata. Presupun ca se asteapta sa se desprinda bucati din asfaltul taiat de langa sina si abia apoi sa-si dea seama ca au uitat ceva.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Oct 2009 07:43:08 Titlul subiectului: |
118344 |
|
Da intr-adevar mai sunt unele lucruri de facut.Pe langa turnarea chitului nici refugiile dintre billa si rond nu sunt terminate complet. Banuiesc ca si in rond vor mai amenaja cumva; macar niste pavele pe margine.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 13 Oct 2009 20:06:41 Titlul subiectului: |
118383 |
|
Cum arata tronsonul astazi, 13 octombrie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.77 kb |
Vizualizat: |
de 21616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.06 kb |
Vizualizat: |
de 21616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.83 kb |
Vizualizat: |
de 21616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.58 kb |
Vizualizat: |
de 21616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.23 kb |
Vizualizat: |
de 21616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.11 kb |
Vizualizat: |
de 21616 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Oct 2009 14:21:30 Titlul subiectului: |
118662 |
|
Conform http://tramclub.org/viewtopic.php?t=5020&start=150 se va turna in sfarsit chit pe acest tronson. Acele santuri de langa sine mi se par totusi ca au fost taiate prea entuziast si sunt foarte late.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 20 Oct 2009 15:34:08 Titlul subiectului: |
118663 |
|
Spre comparatie, Innsbruck si Darmstadt:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.6 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.35 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.01 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.39 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.28 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.85 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.3 kb |
Vizualizat: |
de 21512 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 09:28:09 Titlul subiectului: |
118976 |
|
O intrebare generala: de ce dureaza atat de mult turnarea chitului mastic? Si de ce se da drumul la linii inainte de turnarea lui? Cand am fost in Iasi, acum o saptamana am vazut destule portiuni de sina reabilitata fara acest chit mastic (si fara santulete sapate pentru turnarea lui) unde deja se crapa asfaltul....
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 11:53:53 Titlul subiectului: |
118979 |
|
E o intrebare buna. Atati bani cheltuiti si totusi o lucrate atat de simpla (in comparatie cu restul) ca turnarea chitului se desfasoarea greu si foarte tarziu. S-a inchis in wekend portiunea dintre Billa si Rond Canta, anuntandu-se ca se va turna chit. Am trecut azi dimineatea pe acolo si reusise de abia sa umple acele santuri pe jumatate cu asfalt (dupa ce in prealabil fusese taiate prea largi); nici urma de chit.
|
|
Sus |
|
|
jax
Data înscrierii: 09/Mar/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 37 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 12:13:19 Titlul subiectului: |
118980 |
|
O parte din chit a fost turnat.
Se lucra si ieri de zor.
Cat despre santul foarte larg taiat langa sine ce se poate spune? Munca in plus pentru a reasfalta jumatate din el, nu mai spun de cheltuielile inerente.
Azi dimineata s-a dat drumul la tramvaie pe traseul Billa - Rond Canta.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 13:14:45 Titlul subiectului: |
118981 |
|
Santul a fost "taiat" asa larg la tarnacop si la ciocan pneumatic, asa am vazut cand intamplator treceam intr-o sambata prin zona respectiva. Asfaltul de langa sine era deja crapat deoarece initial nu au lasat spatiu pentru turnare de chit mastic (probabil nu era in plan). Astfel au fost nevoiti sa scoata toata portiunea aceea de asfalt faramitat.
Nu am mai trecut prin zona ca sa vad cu ochii mei cum evolueaza (stagneaza) lucrarile, insa daca spuneti ca au turnat iar asfalt in acele spatii e clar ce treaba romaneasca o sa iasa si acolo. Daca tot s-au apucat de reparat prostia initiala macar trebuia scos tot acel asfalt turnat aiurea si era nevoie de turnarea unui strat nou, uniform.
Insa noi traim in Romania si am senzatia ca nu vom termina niciodata cu aceste neghiobii, cu aceasta risipa continua de resurse si cu aceasta bataie de joc la adresa banilor publici si la adresa celor care traiesc zi de zi in acest oras. Parca suntem condamnati sa induram vesnic aceasta sfidare din partea mintilor luminate care s-au trezit stapane peste acest oras.
|
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 19:44:30 Titlul subiectului: |
119013 |
|
S-a scris ca proiectele liniilor au fost analizate si rasanalizate pana la verdictul final.Totusi,orice problema de proiectare aparuta se analizeaza si se remediaza pe parcursul lucrarii si nu la finalul ei.Ca sa respectam adevarul, pe portiunea de linie Billa - Canta s-au lasat rosturi la turnarea asfaltului,eu personal nu am sesizat o ingustare a acestori rosturi prin turnarea unei fasii de asfalt. Cu tarnacopul si cu aer comprimat se curata de impuritati rosturile inaintea turnarii masticului.Insa daca acest mastic nu va fi turnat pe toata inaltimea ciupercii sinei si nu va face legatura cu benzile Sedra de pe ciuperca, nu-si va indeplini rolul pana la capat.Pentru mine de neinteles este ca se continua cu aceste statii oribile in care incap numai 2 tramvaie,nu au nici un fel de facilitati,barele de la grilaje mi se pare ca au inceput sa rugineasca la imbinari.Si ca si sofer,nu inteleg de ce statiile de autobuz de la Moara 1 Mai si pana la Bazar nu au fost construite toate cu alveole.Acum un autobuz oprit in statie ingusteaza intersectiile cu o banda.Mai bine faceau statiile de tramvai mai mari si puteau prelua si autobuzele.Ca sa nu par carcotas,ma gandesc ca in atatia ani in care nu s-a construit nimic,s-a pierdut o generatie de specialisti cu experienta.Sau vorba romaneasca "mai bine facem ceva chiar daca mai gresim, decat sa nu facem nimic".
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Noi 2009 23:09:26 Titlul subiectului: |
120262 |
|
S-a turnat chit in rond.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
437.88 kb |
Vizualizat: |
de 21162 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|