Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Moara 1 Mai - Rond Canta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 20:53:53    Titlul subiectului: 115410

Reteaua de contact a fost montata la loc, deci in privinta infrastructurii pentru tramvai totul e in regula acum.

Cateva imagini din zona rondului din Canta (foto: 15 august 2009):



IMG_5229.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.42 kb
 Vizualizat:  de 22302 ori

IMG_5229.JPG



IMG_5230.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.26 kb
 Vizualizat:  de 22302 ori

IMG_5230.JPG



IMG_5231.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.83 kb
 Vizualizat:  de 22302 ori

IMG_5231.JPG



IMG_5227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.45 kb
 Vizualizat:  de 22302 ori

IMG_5227.JPG



IMG_5228.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.57 kb
 Vizualizat:  de 22302 ori

IMG_5228.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 20:55:33    Titlul subiectului: 115412

Se lucreaza pe acest tronson la realizarea unor alveole destinate parcarii (numai ca, din pacate, au fost taiati copacii de pe margine).


IMG_5232.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.16 kb
 Vizualizat:  de 22301 ori

IMG_5232.JPG



IMG_5233.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.34 kb
 Vizualizat:  de 22301 ori

IMG_5233.JPG



IMG_5234.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.05 kb
 Vizualizat:  de 22301 ori

IMG_5234.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 07:08:17    Titlul subiectului: 116457

Care mai este situatia pe acest tronson? Vad ca lucrarile se cam terminasera, dar au fost si definitivate? Ma refer aici tot la refugii, fir contact, alte asfaltari etc. Citeam prin ziare ca si Primaria asfalteaza undeva in zona pentru a crea noi locuri de parcare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 10:47:00    Titlul subiectului: 116465

Tavinho a scris:
Citeam prin ziare ca si Primaria asfalteaza undeva in zona pentru a crea noi locuri de parcare.
Da. Primaria face alveole pt parcare... sa speram ca nu vor disparea complet copacii de pe marginea strazii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2009 19:59:51    Titlul subiectului: 117222

Pe Canta s-au finalizat lucrarile la linia de tramvai, mai este de lucrat la carosabil si de aceea circulatia auto se face pe linia de tramvai. Deoarece zona gara - Canta este centura Iasiului, circulatia auto este intensa, de aceea s-a aminat o perioada reintroducerea tramvaielor pe traseul 7.Se zvonea ca terenul de sub rondul din Canta era revendicat, s-a rezolvat problema? Cine ma poate informa daca toate macazurile montate la modernizare sunt cu actionare electrica? Asa ar fi normal,dar am vazut ca la macazul de la Colegiul National se actioneaza manual.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2009 20:02:31    Titlul subiectului: 117224

Ciudat, macazul ala ERA unul electric Confused Si zi mai bine zona Iorga-Gara-Canta este centura....la cate TIR-uri vad pe la Gara Nicolina si ce trafic e in zona pietei Nicolina....cate s-ar putea evita daca am avea si noi o centura ca tot omul....poate nu ca Ploiestiul Laughing ci una functionala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2009 20:16:28    Titlul subiectului: 117229

Aparatele de cale montate pe tronsoanele MR sunt de ultima generatie, permit adoptarea de solutii de automatizare moderne. Se lucreaza si in aceasta directie. Momentan, da, actionarea se face manual.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2009 16:50:04    Titlul subiectului: 117560

Se ingusteaza si rondul din Canta.


DSC02422.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.98 kb
 Vizualizat:  de 21972 ori

DSC02422.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2009 18:14:48    Titlul subiectului: 117564

Largirea se face pentru autobuze, care vor intoarce in rond.
Este posibil ca tramvaiele sa revina in Canta incepand din 5 octombrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Oct 2009 14:46:22    Titlul subiectului: 118128

Astazi am vazut in trecere un tramvai in rond. Banuiesc ca se faceau probe. Cand ar trebui sa revina traseele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zimbrul



Data înscrierii: 30/Sep/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2011
Mesaje: 4
Locație: Londra (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mie 07 Oct 2009 17:40:22    Titlul subiectului: 118135

In Iasi, unul dintre cele mai importante orase din Romania, au sapat un sant de 40 cm adancime (si mai mult pe alocuri) si l-au lasat nesemnalizat si ne-ingradit ca sa cada toata lumea in el? Masini, biciclisti, copii, batrani ... toti isi pot accidenat cate ceva pe acolo.
... mai e mult pana o sa fie tara aia cat de cat "civilizata". Pana mea...ii doare undeva de cetatean si bunurile sale pe 4 sau doua roti Very Happy.
Pentru tantalaul de sef de lucrari responsabil cu protectia muncii atasez cateva poze ale unor lucrari din Marea Britanie ca sa se vada cum se ingradeste o lucrare de excavatie si in general lucrarile la partea carosabila. Poate-i da careva linkul si face ceva sa nu-si distruga fraierii autoturismele.

Nu puteau sa puna niste blocuri de beton sau niste parapeti temporari sa impiedice lumea si masinile sa cada in groapa?



roadworks2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.23 kb
 Vizualizat:  de 21831 ori

roadworks2.jpg



roadworks3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.08 kb
 Vizualizat:  de 21831 ori

roadworks3.jpg



roadworks4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.78 kb
 Vizualizat:  de 21831 ori

roadworks4.jpg



_________________
Pentru fiecare femeie frumoasa exista un barbat plictisit de ea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Oct 2009 20:19:45    Titlul subiectului: 118142

Intr-adevar este altceva in Anglia. Dar la noi in Romania, si in Iasi mai trebuie sa ne gandim la un alt aspect. Pentru un asemenea balizaj al unei lucrari de escavare ar trebui si paza permanenta. Ar disparea imediat marcajele. Si asta nu e o gluma, vorbesc serios....
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 07:25:41    Titlul subiectului: 118184

A inceput sa se toarne si ultimul strat de asfalt(de uzura) pe acest tronson. Probabil nu vor mai dura mult lucrarile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2009 16:50:57    Titlul subiectului: 118328

Tramvai in Rond Canta.


DSC02428.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  425.87 kb
 Vizualizat:  de 21640 ori

DSC02428.JPG



DSC02429.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  416.18 kb
 Vizualizat:  de 21640 ori

DSC02429.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2009 18:16:27    Titlul subiectului: 118331

Nu stiu de ce se intarzie asa mult cu turnarea chitului mastic. Nici pe Canta, nici pe Silvestru, nici pe Iorga nu s-a terminat turnarea chitului mastic in zonele unde asflatarea e gata. Presupun ca se asteapta sa se desprinda bucati din asfaltul taiat de langa sina si abia apoi sa-si dea seama ca au uitat ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 07:43:08    Titlul subiectului: 118344

Da intr-adevar mai sunt unele lucruri de facut.Pe langa turnarea chitului nici refugiile dintre billa si rond nu sunt terminate complet. Banuiesc ca si in rond vor mai amenaja cumva; macar niste pavele pe margine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 20:06:41    Titlul subiectului: 118383

Cum arata tronsonul astazi, 13 octombrie:


IMG_8524.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.77 kb
 Vizualizat:  de 21552 ori

IMG_8524.JPG



IMG_8526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.06 kb
 Vizualizat:  de 21552 ori

IMG_8526.JPG



IMG_8527.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.83 kb
 Vizualizat:  de 21552 ori

IMG_8527.JPG



IMG_8530.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.58 kb
 Vizualizat:  de 21552 ori

IMG_8530.JPG



IMG_8531.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.23 kb
 Vizualizat:  de 21552 ori

IMG_8531.JPG



IMG_8532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.11 kb
 Vizualizat:  de 21552 ori

IMG_8532.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 14:21:30    Titlul subiectului: 118662

Conform http://tramclub.org/viewtopic.php?t=5020&start=150 se va turna in sfarsit chit pe acest tronson. Acele santuri de langa sine mi se par totusi ca au fost taiate prea entuziast si sunt foarte late.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 15:34:08    Titlul subiectului: 118663

Spre comparatie, Innsbruck si Darmstadt:


IMG_7554.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.6 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_7554.JPG



IMG_7691.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.35 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_7691.JPG



IMG_7711.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.01 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_7711.JPG



IMG_7716.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.39 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_7716.JPG



IMG_1683.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.28 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_1683.JPG



IMG_1703.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.85 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_1703.JPG



IMG_1776.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.3 kb
 Vizualizat:  de 21448 ori

IMG_1776.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 09:28:09    Titlul subiectului: 118976

O intrebare generala: de ce dureaza atat de mult turnarea chitului mastic? Si de ce se da drumul la linii inainte de turnarea lui? Cand am fost in Iasi, acum o saptamana am vazut destule portiuni de sina reabilitata fara acest chit mastic (si fara santulete sapate pentru turnarea lui) unde deja se crapa asfaltul....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 11:53:53    Titlul subiectului: 118979

E o intrebare buna. Atati bani cheltuiti si totusi o lucrate atat de simpla (in comparatie cu restul) ca turnarea chitului se desfasoarea greu si foarte tarziu. S-a inchis in wekend portiunea dintre Billa si Rond Canta, anuntandu-se ca se va turna chit. Am trecut azi dimineatea pe acolo si reusise de abia sa umple acele santuri pe jumatate cu asfalt (dupa ce in prealabil fusese taiate prea largi); nici urma de chit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jax



Data înscrierii: 09/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 37
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 12:13:19    Titlul subiectului: 118980

O parte din chit a fost turnat.
Se lucra si ieri de zor.
Cat despre santul foarte larg taiat langa sine ce se poate spune? Munca in plus pentru a reasfalta jumatate din el, nu mai spun de cheltuielile inerente.
Azi dimineata s-a dat drumul la tramvaie pe traseul Billa - Rond Canta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 13:14:45    Titlul subiectului: 118981

Santul a fost "taiat" asa larg la tarnacop si la ciocan pneumatic, asa am vazut cand intamplator treceam intr-o sambata prin zona respectiva. Asfaltul de langa sine era deja crapat deoarece initial nu au lasat spatiu pentru turnare de chit mastic (probabil nu era in plan). Astfel au fost nevoiti sa scoata toata portiunea aceea de asfalt faramitat.

Nu am mai trecut prin zona ca sa vad cu ochii mei cum evolueaza (stagneaza) lucrarile, insa daca spuneti ca au turnat iar asfalt in acele spatii e clar ce treaba romaneasca o sa iasa si acolo. Daca tot s-au apucat de reparat prostia initiala macar trebuia scos tot acel asfalt turnat aiurea si era nevoie de turnarea unui strat nou, uniform.

Insa noi traim in Romania si am senzatia ca nu vom termina niciodata cu aceste neghiobii, cu aceasta risipa continua de resurse si cu aceasta bataie de joc la adresa banilor publici si la adresa celor care traiesc zi de zi in acest oras. Parca suntem condamnati sa induram vesnic aceasta sfidare din partea mintilor luminate care s-au trezit stapane peste acest oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 19:44:30    Titlul subiectului: 119013

S-a scris ca proiectele liniilor au fost analizate si rasanalizate pana la verdictul final.Totusi,orice problema de proiectare aparuta se analizeaza si se remediaza pe parcursul lucrarii si nu la finalul ei.Ca sa respectam adevarul, pe portiunea de linie Billa - Canta s-au lasat rosturi la turnarea asfaltului,eu personal nu am sesizat o ingustare a acestori rosturi prin turnarea unei fasii de asfalt. Cu tarnacopul si cu aer comprimat se curata de impuritati rosturile inaintea turnarii masticului.Insa daca acest mastic nu va fi turnat pe toata inaltimea ciupercii sinei si nu va face legatura cu benzile Sedra de pe ciuperca, nu-si va indeplini rolul pana la capat.Pentru mine de neinteles este ca se continua cu aceste statii oribile in care incap numai 2 tramvaie,nu au nici un fel de facilitati,barele de la grilaje mi se pare ca au inceput sa rugineasca la imbinari.Si ca si sofer,nu inteleg de ce statiile de autobuz de la Moara 1 Mai si pana la Bazar nu au fost construite toate cu alveole.Acum un autobuz oprit in statie ingusteaza intersectiile cu o banda.Mai bine faceau statiile de tramvai mai mari si puteau prelua si autobuzele.Ca sa nu par carcotas,ma gandesc ca in atatia ani in care nu s-a construit nimic,s-a pierdut o generatie de specialisti cu experienta.Sau vorba romaneasca "mai bine facem ceva chiar daca mai gresim, decat sa nu facem nimic".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2009 23:09:26    Titlul subiectului: 120262

S-a turnat chit in rond.


DSC02449-1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  437.88 kb
 Vizualizat:  de 21098 ori

DSC02449-1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community