Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 00:00:22    Titlul subiectului: 116332

Destul de veche, cred ca e taiata acum; intr-adevar este din lotul celor galbene (minerele de la usi , semnalul de alarma si barile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 19:22:57    Titlul subiectului: 116406

Ma adresez celor ceva mai in varsta dintre membrii forumului:
Isi aminteste cineva de o REM - IVA de prin '84 - '86 care a fost expusa la Rom Expo? A fost vopsita cu rosu si albastru pe fond alb, dar nu mai imi amintesc interiorul (crem sau galben) si nici desenul exterior. A circulat cuplata cu alte doua REM alb / galbene, ea fiind la un capat al trenului. Ma gandesc ca ar fi putut reprezenta trecerea de la vopsirea alb / galben la cea gri metal / rosu, dar amintirile sunt prea vagi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 23:49:34    Titlul subiectului: 116414

131 avea dispersoarele de la lampi de sticla si din cite stiu era albastru cu alb
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Sep 2009 10:34:45    Titlul subiectului: 116418

Nu sunt in varsta, dar din informatiile si imaginile pe care le detin, au fost cateva REM-uri care au fost expuse la ROMEXPO! Atat blonde cat si roscate! Referitor la schimbarea modului de vopsire al REM-urilor, stiu ca prin 1985 s-a trecut la schema rosie! Acest an l-am vazut pomenit si pe la tv!

Cat despre rama 131, aceasta a fost casata!

_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Oct 2009 20:20:28    Titlul subiectului: 117861

A existat vreo varianta de IVA care sa aiba bare verticale si la mijlocul culoarelor dintre scaune, nu numai in dreptul usilor ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 21:35:36    Titlul subiectului: gbggg 118707

Din ce cunosc eu Ramele IVA erau dotate si cu acumulatori care puteau sa miste trenul pe o anumita distanta, atat cat acesta sa poata ajunge in statie. Despre Ramele Movia Bombardier nu detin astfel de informatii dar mi se pare cel putin ciudat ca acestea nu exista...
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 22:18:28    Titlul subiectului: 118722

Adica prin 1976 exista tehnologia prin care niste baterii puse in relativ putinul loc ramas sub vagon, sa fie in stare sa ofere suficienta putere pentru a misca 36 de tone (greutatea unui vagon neincarcat), suficient timp cat sa il duca pana in statie?! Nu e cam SF?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2009 21:59:25    Titlul subiectului: 118804

Eu nu am auzit de asa ceva, 100% povesti numai un motor se alimenteaza la 300 - 900 V si are 180kW, cite baterii trebuie sa alimenteze 4...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2009 16:21:14    Titlul subiectului: Re: iva albastre 118831

TEM-urile albastre au fost modernizate in anii '90, ele circuland cu foarte putin timp inainte de sosirea Bombardierelor.
100% sigur ca n-o sa le mai vedem in circulatie. Iar despre un eventual muzeu nici nu poate fi vorba. Cazul locomotivelor cu abur este elocvent...

_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 20:12:01    Titlul subiectului: Cum arata metroul la inceput de cale? 118944

Din informatiile pe care le detin, primul tronson de metrou a fost inzestrat cu un parc de material rulant format din 12 rame. Mai exact, acele rame care au scobitura aceea in bot - (003 - 014). Acestea inca mai ruleaza, cu exceptia lui 009 si 012. Totusi in Depoul Militari se gaseste VS 01 care are in bot scobitura... Pararea mea este ca au fost cel putin 13 rame de metrou. Initial acestea erau vopsite in schema galbena. Le lipseau acele bari din dreptul usilor si aveau acele manere "maini libere". Totusi, am citit pe undeva, din pacate nu mai stiu pe unde, ca ar fi fost in exploatare un nr mult mai mare de rame de metrou, insa care se defectau frecvent. Undeva intre 25 si 36. Din pacate o data cu cresterea metroului, timpul si evolutia tehnicii si-au pus amprenta asupra acestor vehicule, astfel ca in prezent, din prima serie de rame de metrou nu a mai ramas original decat caroseria. Restul au fost schimbate, pentru un randament mai bun. Totusi sunt curios un singur lucru: cum deplasau ramele daca se defectau? Pun aceasta intrebare, deoarece la inceputurile metroului nu era in exploatare ldh-urile. Aceastea au fost fabricate mai tarziu intre mijlocul anilor '80 si inceputl anilor '90. Cu a spus si rosseti, la inceputurile metroului exista acel obicei de a se da liber unei rame de metrou prin intermediul unui impegat. Acestia aveau o uniforma indentica cu cea de CFR. Primul logo al metroului era de fapt o derivatie din vechiul logo al CFR.
_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 22:36:03    Titlul subiectului: 118957

Eu am circulat zilnic cu metroul de prin iunie 1980 si nu am vazut niciodata decat numerele 001 - 012. Este evident vorba de tronsonul Petrache Poenaru - Timpuri Noi. . Nu stiu de unde scoateti voi ca erau 24 sau 36 de metrouri eu nu am vazut decat numerele 001 - 012. Nici macar numerele 013 - 014 nu le-am vazut niciodata. Este drept ca aproximativ cu 2 luni inainte de inaugurarea tronsonului Republica - Timpuri Noi au aparut metrouri mai multe, dar se faceau probe si oricum trebuiau aduse, metrourile 001 - 012 evident nefacand fata noii magistrale. Cu vreo 4 - 5 luni inaintea de darea in folosinta a metroului in Balta Alba aparusera cate 3 mecanici / tren, erau noii mecanici care - si faceau practica. De altfel, dupa jumatate de an cu metroul repet, circuland zilnic cu el invatasem toti mecanicii de tren ( dupa figura, nu dupa nume, evident)
Schema de circulatie era cu 5 metrouri " active" si cu 2 de rezerva la capetele de linii ( la Petrache Poenaru si la Timpuri Noi). Niciodata nu au fost mai mult de 6 metrouri active / traseu ( Asta va spun sigur, cu 6 statii in exploatare nici nu ar fi avut unde).
Daca se defecta vreo rama era tractata de cea din urma ei. Nici nu aveau cum sa faca altfel. Era impinsa ori pe linia de rezerva de la Petrache Poenaru ori in tunelul spre (viitoarea) Mihai Bravu de la Timpuri Noi.
In schimb metroul a fost dotat cu LDH - uri de la inceput. Acest LDH nu era obligatoriu sa fie de la Faur, putea sa fie de exemplu de la Cehi sau din RDG. Dealtfel nici metroul nu este de conceptie romaneasca 100 %, nici macar piesele nu sunt 100 % de origine autohtona.
Impegatii de miscare intr-adevar au existat pentru foarte scurt timp, dar nu am inteles niciodata de ce au aparut.
VS 01 a fost de la inceput VS 01 si nu a fost vreo rama modificata. Cred ca are motor termic, nu electric.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 17:34:22    Titlul subiectului: 119004

Atunci ramele erau numerotate de la 001 la 012. In total 12 rame. Astazi sunt tot 12 rame DAR numerotate de la 003 la 014. 001 si 002 sunt rame fabricate in anii '80.
Cat despre VS 01 pe placuta lui de fabricatie scrie 4. Spre exemplu pe 009 scrie 7. Totusi povestea ca au fost fabricat de IVA direct ca vagon de sudura nu se leaga. Acea cifra de pe placuta de fabricatie a coincis pana acum cu cateva rame. Una dintre ele 016. Este albastra si zace la Berceni. 16 este treecut si pe placuta de fabricatie.
Despre LDH-urile din afara nu prea cred ca am avut asa ceva in dotare la metrou. Totusi fostu' "23 August" producea LDH-uri cum sunt cele ale CFR-ului, inca din anii '60.

_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 18:53:44    Titlul subiectului: 119007

Vreau cateva lamuriri ca nu inteleg.
1) Daca ai spus ca fostul 23 fabrica LDH - uri de mult, vezi ca te-ai contrazis cu cateva postari mai sus. Puteau foarte bine sa faca 2 LDH -uri pentru metrou.
Pe liniile de tip mocanita sau miniere de suprafata ( liniile de suprafata) nu erau LDH - uri ? La nivelul anului 1979 vorbesc, in februarie 1984 am mers eu cu un LDH intre Sibiu si Agnita pe linie ingusta.
2) Ce este cu acesta placuta de pe metrouri ? Un fel de serie sasiu ca la auto ?
Nu am inteles eu prea bine, placuta de la VS 1 a fost a unui metrou pentru calatori inainte ?
Cat priveste pe 001, sigur am circulat cu el in ' 79 - ' 80.. Valabil si pentru 002.
Cand au dat drumul la Republica - Petrache Poenaru aparusera deja trenurile compuse din 2 garnituri - la foarte scurt timp dupa inaugurare - 2 - 3 luni si deja aparusera multe metrouri, nu am mai tinut minte cu ce metrou circulam.
Dar pe prima sectiune ( Petrache Poenaru - Timpuri Noi) stiu sigur ca nu am circulat decat cu 001 - 012.
Da, mi-am amintit LDH -uri au fost de la inceputul inceputului, inainte sa ajunga primul metrou in tunel
Primele 12 metrouri au fost introduse cu macaraua prin fata tribunalului de la P. Unirii, inaintea lor fiind introdus, prin aceeasi procedura si un LDH care le - a tractat ( impins) pana in depoul Ciurel. Informatia asta este absolut sigura
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 19:14:02    Titlul subiectului: 119009

Totusi LDH-urile CFR-ului sunt diferite de cele ale Metrorex-ului. Cele de la metrou au cabina coborata.

Tablita de care pomenesc, este "certificatul de nastere al ramei. Mai exact e placuta de fabricatie a ramei...

_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 19:36:17    Titlul subiectului: 119010

Despre VS01, cineva spunea ca a circulat pana in '82 cand a fost retras, iar in '89 a fost trimis la Arad pentru modificari, si astfel a iesit vagon de sudura, cu motor diesel (a se vedea gurile de aerisire pe o parte). E doar un zvon, nu stiu cat este de credibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 08:21:24    Titlul subiectului: 119285

Foarte posibil acest zvon. Si eu am auzit o poveste asemanatoare despre acest greieras. Totusi oficial... e doar VS 01 si atat...

VS 01 e fabricat in '89.
Vagonul de masurat geometria caii e din '83.

Plus ca exista diferente d.p.d.v. al modelului de vagon. VS01 are scobitura in bot, pe cand vagonul de masurat geometria caii e normal... 100% sunt doua vagoane de la doua rame diferite. Eu asa vad lucrurile...
andrei11 a scris:
Eu am circulat zilnic cu metroul de prin iunie 1980 si nu am vazut niciodata decat numerele 001 - 012. Este evident vorba de tronsonul Petrache Poenaru - Timpuri Noi. . Nu stiu de unde scoateti voi ca erau 24 sau 36 de metrouri eu nu am vazut decat numerele 001 - 012. Nici macar numerele 013 - 014 nu le-am vazut niciodata.
Tot racolind prin "arhiva" mea, am gasit (momentan) o fotografie ce reprezinta botul unei rame din prima serie. Cel mai interesant este ca pe cupla este trecut un numar. 13 B ! Ca sa n-o mai lungim cu povestea asta, in poza apare si un impegat - deci datarea fotgrafiei este in lunile de dupa inaugurarea metroului. Sper ca fotografia din atasament este un argument clar ca primul tronson de metrou a avut cel putin 13 rame!

Incerc sa separ adevarul de legenda! Totusi, referitor la ramele IVA am o multime de dubii si intrebari. prima serie de rame aveau acea scobitura in bot. primele doua REM-uri nu. De ce? Totusi nu se leaga unele aspecte. Oficial nr de rame s-a ridicat la 252 de bucati. Neoficial, am auzit de la unul si de la altu fel de fel de povesti cu prezidentiala si 264 de rame. Cate rame au fost de fapt? Parerea mea este ca Metroul Bucurestean ascunde enorm de multe "de ce-uri"!

De ce oficial se precizeaza doar "252 de rame"? Care-i treaba cu numarul total de rame? De ce nu se zice: "Fratilor noi atatea REM-uri am avut!"? Totusi 253 si 254 unde sunt, ca nici pe lista de casari n-au fost si nici prin depouri nu le-am vazut!



013.PNG
 Descriere:
Cupla ramei 013.
 Mărime fișier:  19.32 kb
 Vizualizat:  de 19219 ori

013.PNG



_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 20:33:53    Titlul subiectului: 119332

Nu contest evident fotografia, s-ar putea sa fi fost initial 14 rame, nu 13. Dar atat, nici vorba de 36 sau nu mai stiu ce numar.

Cateodata se practica o smecherie, si nu numai la metrou. De exemplu ramele originale 005 si 006 le retrageau din circulatie si le trimiteau inapoi la Arad, aceste rame fiind inlocuite cu alte rame dar avand aceleasi numere, respectiv 005 si 006
Atentie, numerele 005 si 006 sunt date spre exemplificare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 01:20:15    Titlul subiectului: 119381

264 sau 254? Pana la 254 am vazut si eu, iar altii au confirmat si ei asta, inclusiv pe forum.

Ce inseamna de fapt numarul "oficial"? Ce era pentru calatori sau numarul total de rame? Daca de exemplu una sau doua rame erau "mai speciale", pentru tovarasul, prototipuri sau chiar utilitare?
Nu cred ca vreo lista "pentru public" de parc circulant, cuprinde si vagoane care nu circula cu calatori, din Xspe motive. In afara de asta, daca totusi au fost "doar" 252, e posibil sa fi vazut o greseala de numerotare, cum a fost cu 3339 la tramvaiele Tatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 20:01:47    Titlul subiectului: 119437

Nu cumva cele doua rame care nu va ies la scoteala sa fie de fapt cele care formeaza trenurile de verificat calea inainte de deschiderea circulatiei sau, cum le spun mecanicii, trenurile de sacrificiu, acele trenuri care dimineata inainte de deschiderea circulatiei parcurg tot traseul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Noi 2009 18:08:35    Titlul subiectului: 119978

"trenuri de sacrificiu"... suna destul de interesant aceasta titulatura...
- vagonul VS 01 face parte din prima serie de rame de metrou...
- despre vagonul de verficat calea se vehiculeaza eronat ca ar fi jumatatea lui VS 01, dar este total gresit, deoarece face parte din ramele "normale"...
- in Depoul Militari "stationeaza" un vagon "normal" galben, insa numai scheletul se mai pastreaza, iar placutle de identificare nu mai sunt...in interior se afla un capac de la cutiile de sub vagon...051 scrie pe ea, insa exista sanse ca acel vagon sa fie si sa nu fie 051 cu adevarat...

_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Noi 2009 06:34:16    Titlul subiectului: 120154

009 si 012 nu mai circula pentru ca nu mai au cu ce...009 e total chelita de piese...
_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 02 Dec 2009 14:33:43    Titlul subiectului: 120780

O poza care certifica faptul ca primele rame IVA aveau numere din doar 2 cifre, nu din 3, ca acum.

In poza vedeti rama 06-A si nu 006-A.

Poza este preluata din "Die Metro in Bukarest", de Dicran Baboian.



06-IVA-Separat.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.58 kb
 Vizualizat:  de 18114 ori

06-IVA-Separat.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Dec 2009 18:53:49    Titlul subiectului: 121386

Un articol din Adevarul..

"București: Trenurile de metrou, scoase la vânzare
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Trenurile_de_metrou-scoase_la_vanzare_0_172783023.html

Trenurile electrice de metrou tip IV A, construite la Arad, au pierdut definitiv lupta cu modernele garnituri Bombardier, aduse de la Montreal. Pentru a face loc noilor vagoane, Metrorex încearcă de zor să scape de cele îmbătrânite, care ocupă inutil din spațiul depoului. Și, cum nimeni nu le vrea, acestea sunt vândute la kilogram comercianților de fier vechi.
„Costurile cu întreținerea vagoanelor vechi sunt extrem de mari. Am analizat și varianta modernizării lor, dar nu se merită. Mai bine cumpărăm garnituri noi. Pe cele vechi, construite în anii ’70 – ’80, încercăm să le vindem prin licitație firmelor care valorifică fierul vechi“, ne-a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.

Metrourile au ajuns la Galați și la Târgu-Jiu
La licitația care va avea loc în data de 23 decembrie 2009, Metrorex va vinde aproape 1,3 milioane de kilograme de vagoane, se arată pe site-ul www.licitatiepublica.ro. Conducerea Metrorex a găsit, în acest an, prin intermediul altor licitații organizate de Bursa Română de Mărfuri, cumpărători pentru zeci de vagoane scoase din uz, acestea fiind achiziționate, la prețuri minime, de firme specializate din Galați și Târgu-Jiu.
„Firmele declarate câștigătoare primesc vagoanele întregi, trebuind să le taie pentru a le transporta la depozite“, a mai spus Udriște. Garniturile scoase de pe șine își așteaptă clienții în depoul Militari.

Trenurile vechi dispar definitiv
În acest moment, în București se mai află în circulație 57 de trenuri vechi de metrou, acestea urmând să fie scoase din uz în cel mai scurt timp. În locul lor, Metrorex a cumpărat până acum 264 de trenuri noi, alte 26 urmând să fie achiziționate la începutul anului viitor.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 01:02:01    Titlul subiectului: 1494 121390

Jurnalistii lu' Peste,...la ei un vagon de metrou e un tren; am fi vrut sa avem atatea. Sunt 264 de vagoane, adica fix 44 de trenuri "noi". Si nu sunt aduse din Canada, nici de pe Luna, nici de pe Marte...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 10:18:24    Titlul subiectului: 121396

Boghiurile sunt fabricate la Siegen in Germania, caroseriile la Görlitz in Germania, sistemul de propulsie IGBT la Västeras in Suedia. La Craiova se face doar asamblarea finala (sursa: http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/metros/bucharest--romania?docID=0901260d8000d153#). In plus, desi Bombardier este o companie canadiana cu sediul la Montreal, Bombardier Transportation are sediul la Berlin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 7 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community