Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind transportul in comun de suprafata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 20:33:50    Titlul subiectului: 113039

Am gasit un articol referitor la camerele video de pe mijloacele de transport in comun http://www.ziare.com/Camerele_video_din_RATB_doar_pe_trasee_fara_probleme-294166.html
Citat:
Camerele video din RATB, doar pe trasee fara probleme
Toate camerele de luat vederi din troleibuze si autobuze au fost instalate pe trasee unde nu se inregistreaza niciun fel de probleme, precum furturi, batai sau vandalizari ale masinilor RATB.
Traseele monitorizate sunt cele ale autobuzelor de pe liniile 131, 331 si 385 si ale troleibuzelor 69, 85, 86, 90. Traseele autobuzelor 102, 105, 116, 117, 282 nu sunt monitorizate, desi cartierele parcurse sunt printre cele mai periculoase din Capitala, informeaza "Gardianul" de luni.
Au fost instalate 100 de camere in troleibuze si in 112 in autobuze. Aceste camere inregistreaza intreaga activitate care se petrece in decurs de trei zile si imaginile se stocheaza automat pe un hard-disck. Aceste inregistrari se centralizeaza la depourile unde se retrag autobuzele si troleibuzele dotate cu camere video digitale.
Aceste inregistrari se sterg in mod automat dupa 72 de ore. Nici un reprezentat al RATB nu are autorizatia de a viziona aceste inregistrari. Cei care le pot viziona sunt cei de la Jandarmerie sau de la Politie. Pentru a se depista neregulile din mijloacele de transport in comun dotate cu camere de luat vederi este nevoie de o sesizare la Politie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 892
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 18:34:59    Titlul subiectului: 113199

Primaria vrea tramvaie in valoare de un miliard de euro
Ziarul financiar.ro a scris:
Oficialii primariei Bucuresti au anuntat ca in planul de modernizare a parcului auto al Regiei Autonome de Transport (RATB) se numara achizitia a 400 de tramvaie, valoarea contractului ridicandu-se la aproximativ un miliard de euro.
“Vrem sa cream un parteneriat cu firma producatoare pentru a livra componentele necesare, asamblarea urmand sa aiba loc in Romania. Valoarea unui tren se ridica la aproximativ 2,5 milioane de euro, achizitia celor 400 de tramvaie ridicandu-se astfel la circa un miliard de euro”, a declarat Mircea Raicu, viceprimar in cadrul Primariei Bucuresti.
Raicu a mai apreciat ca prin modernizarea RATB se incerca descurajarea transportului privat, fapt care ar duce la mai putin trafic in Bucuresti si astfel la mai putina poluare.

http://www.zf.ro/zf-24/primaria-vrea-tramvaie-in-valoare-de-un-miliard-de-euro-4607132/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 21:49:00    Titlul subiectului: 113245

Cele 100 de camere video din troleibuze sunt de inteles (100 Iribus Citelis), dar de ce DOAR 112 autobuze? Nu sunt 500 Mercedes Citaro 2, toate dotate cu camere?
Iar un articol in presa fara o documentare serioasa...

De multe ori s-a mai discutat despre achizitia de tramvaie noi, dar nu s-a facut nimic pana acum... Inseamna ca daca s-ar intampla o minune si s-ar gasi banii necesari si dupa licitatiile binecunoscute Evil or Very Mad URAC -ul ar primi licienta de producator de tramvaie (acum doar le modernizeaza, etc... - are alt statut). In alta parte in Bucuresti nu vad unde s-ar asambla... Totusi ma intreb daca nu sunt prea scumpe.... si de asemenea cat ar fi costat in plus sa le livreze gata asamblate?
Descurajarea transportului privat nu stiu cum ar putea-o face... pentru ca daca se intampla precum cu Mercedesurile Citaro 1 in care esti ca in sauna, iar pe linii de tramvai precum 41 in care la orele de varf (desi circula la 1'-2') nu te poti urca.... sunt unii calatori care nu ar lasa masina personala Crying or Very sad
Intr-adevar 400 de tramvaie noi ar insemna mai putina poluare daca populatia nu ar mai folosi masinile personale / de la serviciu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 10:27:27    Titlul subiectului: 113271

mircea700 a scris:
Cele 100 de camere video din troleibuze sunt de inteles (100 Iribus Citelis), dar de ce DOAR 112 autobuze? Nu sunt 500 Mercedes Citaro 2, toate dotate cu camere?
Iar un articol in presa fara o documentare serioasa...
Articolul este mai vechi (aprilie 2008), înainte de sosirea tuturor autobuzelor Citaro 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 14:04:48    Titlul subiectului: 113285

mircea700 a scris:
URAC -ul ar primi licienta de producator de tramvaie (acum doar le modernizeaza, etc... - are alt statut). In alta parte in Bucuresti nu vad unde s-ar asambla...
Spune ca s-a asambla in Romania, nu neaparat in Bucuresti. Probabil s-ar face ceva de gen Desiro / Movia, cu asamblare la Electroputere sau la Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 03 Iul 2009 23:40:59    Titlul subiectului: Stire bomba 113401

Nu o fi ea luata din presa dar e o stire.
Mercedes Benz a dat pentru fiecare 100 Citaro cumparate 1 gratis .Se pare ca oficiali primariei sau ai Ratb NU au vrut autobuzul ci bani pe el.
Restul va dati si voi seama.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Oct 2009 08:12:16    Titlul subiectului: 118119

Din cauza mitingului bugetarilor din Piata Victoriei, trafiul auto va fi restrictionat in zona, cu posibile repercursiuni si asupra transportului in comun. Desi pe site-ul RATB-ului nu am vazut nici un anunt in acest sens, recomand celor care au drum azi cu RATB-ul in zona Piata Victoriei sa isi ia o marja de timp sau sa foloseasca metroul. Articolul se gaseste aici
Citat:
Traficul rutier va fi restricționat 18 ore, în zona Victoriei, din cauza mitingului bugetarilor.
Traficul rutier va fi restricționat, astăzi, începând cu ora 00.00, în zona Guvernului, pentru ca polițiștii să amenajeze perimetrul în care se va desfășura mitingul de protest al Alianței Bugetarilor, la care sunt așteptate peste 20.000 de persoane, informează un comunicat al Poliției Capitalei.
Astfel, străzile unde traficul urmează să fie restricționat sunt: Șoseaua Kiseleff, între Piața Arcului de Triumf și Piața Victoriei, Strada Monetăriei, bulevardul Iancu de Hunedoara, între Pasajul Victoriei și Piața Victoriei, breteaua de legătură între Piața Victoriei și strada Buzești, și Piața Victoriei, între orele 0.00 - 18.00.
Totodata, Poliția Capitalei anunță că traficul rutier va fi restricționat temporar pe străzile care acced în șoseaua Kiseleff, pe timpul afluirii și defluirii. În intervalul 14.30 - 16.30, va avea loc defluirea manifestanților, se arată în comunicatul Poliției.
Rutele ocolitoare pe care șoferii le vor avea la dispoziție sunt:
Șoseaua Kiseleff - bulevardul Mărăști - Strada Clucerului - bulevardul Ion Mihalache - Piața Victoriei - Strada Buzești
Șoseaua Kiseleff – bulevardul Alexandru Averescu – bulevardul Ion Mihalache – Piața Victoriei – strada Buzești
Piața Presei Libere - Piața Arcului de Triumf - bulevardul Constantin Prezan - Bulevardul Aviatorilor - bulevardul Lascăr Catargiu sau Calea Victoriei
Șoseaua Ștefan cel Mare - Calea Dorobanților - Piața Charles de Gaulle.
Brigada de Poliție Rutieră le recomandă conducătorilor auto să evite zonele mentionate mai sus, în intervalul 07.00 - 18.00, și să fie atenți la semnalizarea temporară montată în zonă și semnalele agenților de circulație. Deasemenea, Brigada de Poliție Rutieră solicită cetățenilor să utilizeze, pe cât posibil, mijloacele de transport public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
genesis



Data înscrierii: 20/Oct/2009
Ultima vizita: 02/Noi/2011
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 16:56:05    Titlul subiectului: RCA pentru parcul auto RATB 118925

Regia Autonomă de Transport București (RATB) își va asigura parcul auto pentru anul viitor, prin polițe RCA, alocând pentru acest capitol o sumă estimată la 3,65 milioane lei. Parcul regiei de transport cuprinde 305 de autovehicule, 1.304 autobuze, 548 tramvaie și 302 troleibuze.

http://www.gandul.info/financiar/polita-rca-pentru-un-autobuz-ratb-cat-asigurarea-pentru-doua-loganuri-5032258
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Noi 2009 21:48:32    Titlul subiectului: 119848

Ieri un vatman s-a sinucis la locul de munca, intr-un tramvai. Articolul se gaseste aici
Voi cita doar un pasaj din articol.
Citat:
Din depou iese pe traseu tramvaiul în care s-a petrecut prima sinucidere la locul de muncă a unui salariat al RATB.
„I-am dat drumul tot pe linia 34 pentru că l-am dezinfectat și lumea poate merge fără probleme cu el. Salariatul nostru care s-a sinucis avea 33 de ani, lucra de un an la noi și era mai singuratic", ne declară Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvânt al regiei.
Îl prindem din urmă pe Șos. Ștefan cel Mare. Ne urcăm în tramvaiul ce miroase puternic a dezinfectant.
"Îl știam pe Adrian și nu știu de ce a făcut gestul. Acum sunt eu în locul lui și mă ia puțin așa cu furnicături", povestește vatmanul Alexandru Bediceanu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 25 Ian 2010 11:45:49    Titlul subiectului: 122663

Conform unei stiri difuzate de TVR1, se pare ca municipalitatea bucuresteana ar fi incheiat deja un parteneriat cu "autoritatile" ( Question Rolling Eyes ) din Frankfurt pentru "eficientizarea" transportului din Bucuresti.

Ca sa vezi, probabil iti trebuie astfel de "studii" ca sa intelegi ca mijloacele de transport trebuie sa aiba un orar afisat si respectat, ca trebuie corelate intre ele, la punctul de transbordare/intermodale sa nu ai de facut decat sa treci dintr-un mijloc de transport in altul, sa ai intervale mici intre vehicule, sa ai benzi dedicate transportului in comun

De parca noi de studii ducem lipsa! Nu, noua ne lipseste aplicarea practica si consecventa in aplicarea celor cateva masuri anemice care deja s-au luat; astia vorbesc de tot felul de vise, dar ei nu-s in stare sa faca sau sa mentina functionale niste amarate de anunturi audio/video din vehicule si statii... Rolling Eyes

Eu banuiesc ca la mijloc e o treba de genul asta: nemtii ne ofera "consultanta" si ne "sprijina" sa facem proiecte care sa obtina finantare europeana, iar de banii primiti de la U.E. - e vorba de aproximativ 100.000.000 EURO - probabil ca RATB va mai cumpara "neste" Citaro... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Ian 2010 15:18:33    Titlul subiectului: 122675

Catalin Ghita a scris:
dar ei nu-s in stare sa faca sau sa mentina functionale niste amarate de anunturi audio/video din vehicule si statii... Rolling Eyes

Eu banuiesc ca la mijloc e o treba de genul asta: nemtii ne ofera "consultanta" si ne "sprijina" sa facem proiecte care sa obtina finantare europeana, iar de banii primiti de la U.E. - e vorba de aproximativ 100.000.000 EURO - probabil ca RATB va mai cumpara "neste" Citaro... Rolling Eyes
Nici in Londra nu merge tot timpul. In fiecare zi prind cate un tren care are afisajul oprit, sau anuntul vocal la fel. Nu este relevant. Cand vor veni tehnologii mai bune vor fi si mai de incredere sistemele astea.
Problema de transport in comun trebuie raportata la intreaga retea de transport a orasului.
Acum 3 ani am fost prezent la o expunere despre aplicarea unor categorii de algoritmi de control in repartizarea si utilizarea resurselor pentru o companie de transport. Printre altele acestia aratau cum se integreaza ceea ce voiau ei tinand cont de toti factorii si problemele orasului, incepind cu infrastructura si terminand cu semnalizarea.
Ei zic ca un parteneriat de acest gen nu poate fi decat benefic. Macar pentru cateva idei invatate in plus.
Eu apreciez foarte mult Citaro si apreciez ca ar mai trebui aduse, atunci cand va fi posibilitatea inca 500, pentru un serviciu mai bun. Eventual articulate...
Acum, oricat de buna semnalizarea, si oricat de banda de RATB speciala, aglomeratia si intarzierile din trafic nu pot fi decat usor atenuate. Asta se va datora in principal intersectiilor foarte aglomerate si a modului de comportament in trafic.
Orisicat, poate ca germanii acestia ne pot da ceva solutii suplimentare de imbunatatire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mar 2010 14:17:18    Titlul subiectului: 124380

Ieri a circulat tramvaiul special de 8 martie, pe linia lui 21. Articoluls e gaseste aici

Citat:
Cadou de 8 Martie: Cofetarie in tramvai si sport extrem pe patru roti

Reprezentantele sexului frumos pot manca o prajitura in tramvaiul 21 sau se pot plimba cu masini de raliu, duminica, in Capitala, in cadrul unor evenimente organizate cu ocazia Zilei Internationale a Femeii.
Femeile care prefera o plimbare linistita se vor putea urca gratuit intr-un tramvai-cofetarie, care va circula pe linia 21. Regia Autonoma de Transport Bucuresti a scos pe traseul Piata Sfantul Gheorghe-Helitube un tramvai special pentru Ziua Femeii, in care doamnele si domnisoarele vor primi prajituri si flori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Mar 2010 02:05:50    Titlul subiectului: 125089

In presa se vehiculeaza ideea scumpirii biletelor si abonamentelor RATB precum si o reducere a numarului de curse. Articolul se gaseste aici

Citat:
RATB ia în calcul reducerea numărului de curse și creșterea prețului biletelor

Regia Autonomă de Transport București (RATB) se gândește la reducerea numărului de curse și la creșterea prețului biletelor și abonamentelor, ca reacție la reducerea subvenției municipalității pentru acoperirea diferențelor de tarif, au declarat surse municipale citate de NewsIn.


Printre măsurile de criză pe care RATB le poate lua în urma reducerii bugetului de către Consiliul General al Municipiului București se numără reducerea numărului de curse, creșterea prețului unui bilet de la 1,3 la 1,5 lei și desființarea transportului în Ilfov. Acțiunile pe care RATB le-ar putea lua vor afecta cetățenii - reducerea numărului de curse va însemna un timp mai mare de așteptare în stații și aglomerație mai mare în mijloacele de transport.

Surse municipale au declarat pentru NewsIn că RATB a înaintat încă din septembrie 2009 o cerere către Consiliul General privind creșterea prețului biletelor de la 1,3 la 1,5 lei, urmând ca și prețul abonamentelor să aibă o creștere echivalentă procentual.

Conform reprezentanților RATB, bugetul actual le ajunge doar până la sfârșitul lunii august.

Pe de altă parte, edilul Sorin Oprescu spune că nu intenționează decât o creștere insignifiantă a prețului biletelor, dar că vrea eficientizarea activității regiei. Conform declarațiilor lui Oprescu, nu se are deocamdată în vedere reducerea salariilor sau a numărului de angajați ai regiei. Eficientizarea regiei ar putea veni ca urmare a transformării acestei regii, ca și a RADET, în societate comercială.

Pe de altă parte, surse municipale spun că transformarea regiei în societate comercială înseamnă și cedarea unor terenuri pe care le deține acum RATB și care sunt valoroase din punct de vedere imobiliar. În urmă cu câțiva ani Guvernul Tăriceanu dorea să preia terenul pe care se află depoul RATB din spatele Guvernului pentru a extinde sediul Executivului. Surse municipale spun că de acest teren mai sunt interesați mulți investitori privați.

Consilierii generai ai Capitalei au votat, joi, bugetul municipalității pentru anul 2010, potrivit căruia bugetul RATB scade de la 748 milioane lei în 2009 la 518 milioane anul acesta, subvenția pentru acoperirea diferenței de tarif micșorându-se și ea, de la 520 la 465 milioane lei.

Viceprimarul Mircea Raicu a declarat, înaintea ședinței CGMB în care a fost votat bugetul, că grupul PDL din Consiliu vrea să fie păstrate actualele subvenții pentru RATB, fondurile necesare pentru acest lucru urmând să vină din amânarea construirii unui sediu nou pentru poliția comunitară.

Raicu a declarat totuși că primarul Sorin Oprescu a promis că pe parcursul anului vor fi găsite alte resurse, nespecificate însă, pentru ca activitatea regiei să nu fie afectată.

La începutul lunii martie viceprimarul declara că primăria ia în calcul eficientizarea RATB și RADET deoarece subvențiile pentru cele două regii reprezintă aproape jumătate din bugetul municipalității. Viceprimarul a precizat că eficientizarea ar putea însemna reduceri de personal, eliminarea unor costuri inutile și, eventual, transformarea RATB și RADET din regii în societăți comerciale.

Ultima creșere a prețului unui bilet pentru o cursă urbană a fost pe 31 ianuarie 2008, de la 1,1 lei la 1,3 lei. Prețul unui abonament nominal integral pe o linie a crescut cu 20%, de la 25 de lei la 30 de lei, cel pe două linii cu 16,66%, de la 30 de lei la 35 de lei, iar un abonament lunar nominal intergral pe toate liniile s-a majorat cu 25 %, de la 40 de lei la 50 de lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 22:11:03    Titlul subiectului: 125393

Ei bine un posibil scandal. Romania este pe lista statelor unde Daimler a dat spaga ca sa luam autobuze Mercedes Citaro. S-a discutat destul de mult subiectul la TV, articolul l-am gasit in Evenimentul Zilei

Citat:
România, pe lista statelor unde Daimler a dat șpagă

Mita oferită de grupul german Daimler pentru a obține contracte de vânzare cu autoritățile publice a ajuns și la oficiali din România.
Potrivit publicației germane „Der Spiegel”, țara noastră se numără, alături de Coreea de Nord, Libia, Bulgaria sau Yemen, printre statele în care au ajuns plăți incorecte efectuate de Daimler prin intermediul birourilor din Istanbul ale subsidiarei Mercedes-Benz Turk (MB Turk).

Totalul plăților suspecte se cifrează la cel puțin 3,88 milioane de euro. Datele prezentate de „Der Spiegel” nu menționează achizițiile concrete făcute în România, în cazul cărora există suspiciuni de mită.

Informațiile au apărut în urma unei anchete desfășurate în Statele Unite, care vizează afaceri din 22 de țări ale grupului Daimler. Ancheta s-a încheiat amiabil, după ce grupul german și procuratura germană au încheiat un acord.


MB Turk produce autobuze pe care le exportă în mai multe state. De la subsidiara din Turcia, în România au fost cumpărate autobuze pentru mai multe autorități publice. Cele mai importante dintre acestea sunt Bucureștiul și Timișoara.

Pentru transportul public din Capitală au fost achiziționate circa 1.000 de autobuze Citaro, în mai multe etape, până în vara anului trecut. Timișoara a cumpărat 30 de autobuze cu burduf de capacitate mare, pentru care a organizat o licitație în noiembrie 2007.

Bani și cadouri

Cele 3,88 milioane de euro au ajuns la oficiali guvernamentali sau părți terțe sub formă de bani și cadouri, cu înțelegerea să fie date mai departe, total sau parțial, către oficiali care să ajute Daimler să-și asigure vânzarea unor autovehicule către clienți guvernamentali.

Departamentul de Justiție al SUA a acuzat grupul german că a falsificat documente pentru a eluda Legea Practicilor Străine și de Corupție. Potrivit legii, este ilegal ca o companie listată pe Bursele din SUA să dea mită pentru a obține afaceri în străinătate.

Daimler urmează să plătească 185 de milioane de dolari pentru a rezolva pe cale amiabilă litigiul cu autoritățile SUA.

In Bucuresti s-au achizizitionat 1000 de autobuze Mercedes Citaro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 1179
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 12:26:44    Titlul subiectului: 125409

Citat:
Departamentul de Justiție al SUA a acuzat grupul german că a falsificat documente pentru a eluda Legea Practicilor Străine și de Corupție. Potrivit legii, este ilegal ca o companie listată pe Bursele din SUA să dea mită pentru a obține afaceri în străinătate.

The Pirate Bay a scris:
As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.
Valabil si pentru Germania, probabil.
Antonio Espinosa @ La Piovra a scris:
Democratia e o masinarie care trebuie unsa.

Chiar ma intrebam cum de Bucuresti nu a luat autobuze MAZ, ca toate orasele care se respecta din prin tara. Iata raspunsul: spaga Twisted Evil
Oare cum era sa mergem astazi cu vreo 1500 autobuze chinezesti, din care 300 deja stau pe bara din cauza defectiunilor, dar sunt remorcate la capat de linie ca sa le vada presa in actiune, ca pe vremea comunistilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 13:40:16    Titlul subiectului: 125413

Trix a scris:

Valabil si pentru Germania, probabil.


Nu chiar:

Citat:

Germania a interzis companiilor sa ofere mita in strainatate in 1998, potrivit editiei online a cotidianului Spiegel. Unele companii nu au instituit sisteme de control si au permis perpetuarea unor astfel de practici. Pina in 1998, "platile utile" erau legale in Germania si chiar deductibile din impozite.

Sursa: http://www.ziaruldeiasi.ro/economic/daimler-a-mituit-oficiali-din-romania~ni6974

Trix a scris:

Chiar ma intrebam cum de Bucuresti nu a luat autobuze MAZ, ca toate orasele care se respecta din prin tara. Iata raspunsul: spaga Twisted Evil
……………

In Iasi pentru 50 autobuze MAZ 103 s-au achitat 11,5 milioane Euro. La pretul asta mita a fost mult mai consistenta! Cool
Diferenta e ca MAZ nu are afaceri in SUA! Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 14:24:26    Titlul subiectului: 125415

Trix a scris:
Oare cum era sa mergem astazi cu vreo 1500 autobuze chinezesti, din care 300 deja stau pe bara din cauza defectiunilor, dar sunt remorcate la capat de linie ca sa le vada presa in actiune, ca pe vremea comunistilor?

Au fost si multe Citaro trase pe dreapta. Pe multe linii full Citaro am vazut sau vedem si acum DAF-uri sau RdS-uri, dar si pe forumul asta si nu numai au existat referinte la faptul ca multe dintre noile autobuze stau pe bara datorita defectiunilor mai mici sau mai mari. Plus ca au existat multe accidente mai mici sau mai mari, iar reparatul autobuzelor a costat destul de mult. Tot referitor la acest subiect multi si-au pus intrebarea daca aceste autobuze sunt intr-adevar potrivite pentru Bucuresti. Iar alt aspect, fabrica noastra de autobuze da faliment, cand putea sa aiba multe comenzi, iar noi cumparam...........de la nemti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 10 Apr 2010 14:18:52    Titlul subiectului: 125640

Se incearca noi achizitii. Sursa: http://www.ziare.com/stiri/ratb/ratb-nu-are-bani-sa-cumpere-cele-150-troleibuze-de-care-are-nevoie-1008283

"RATB nu are bani sa cumpere cele 150 troleibuze de care are nevoie

RATB nu va putea incepe nici in 2010 achizitionarea celor 150 de troleibuze de care are nevoie pentru innoirea parcului auto, neavand surse de finantare, in conditiile in care costul total al vehiculelor este de 60 milioane de euro, a declarat pentru NewsIn viceprimarul Capitalei Mircea Raicu.

RATB a demarat in 11 ianuarie 2010 procedurile de adjudecare pentru achizitia, in intervalul 2010-2012, a 150 de troleibuze in valoare de 60 de milioane de euro fara TVA. Obiectul contractului il reprezinta achizitia unor troleibuze noi, cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a aprobat in 25 septembrie 2009 un proiect de hotarare prin care RATB era imputernicita sa poata cumpara cele 150 de troleibuze. Hotararea venea dupa o alta de de la jumatatea lunii iulie 2007 care prevedea achizitia vehiculelor in intervalul 2008-2010.

Troleibuzelor noi ar trebuie sa inlocuiasca modelul aflat in exploatare Astra Ikarus 415T. Cele 150 de troleibuze vor avea podea joasa, vor fi dotate cu aer conditionat si cu rampa mecanica pentru accesul carucioarelor persoanelor cu dizabilitati si a carucioarelor de copii.

Bugetul RATB pentru 2010 este de doar 518 milioane lei fata de 748,86 milioane lei in 2009, municipalitatea platind pentru diferenta de tarif 465 milioane lei fata de 520 milioane lei. Scaderea se va reflecta si in privinta achizitiilor sau modernizarii parcului regiei. In 2010 pentru modernizarea de tramvaie vor fi disponibili doar 12,5 milioane lei fata de 32,9 milioane lei anul trecut, iar pentru introducerea de aer conditionat nu este alocat niciun ban. In schimb pentru achizitia de tramvaie, singura de mijloace de transport noi, vor fi alocati 15,4 milioane lei.

Nici aceste sume nu sunt sigure, dupa ce saptamana trecuta primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a decis marirea fondului lunar de salarii de la 38 la 40 milioane lei. "Marirea salariilor nu va depasi 5% si a fost luata practic, pentru ca pentru aceesi munca, erau salarii diferite. Banii vor fi luati de la alte capitole de cheltuieli ale regiei, netrebuind un vot al CGMB, urmand ca atunci cand vom face rectificarea in august-septembrie sa putem aloca bani de la alte institutii", explica Raicu.

La sfarstitul lui 2008 RATB avea in dotare 1.354 autobuze, care circulau pe 116 trasee. In 2008, in parcul regiei au intrat 350 de auobuze si au fost casate alte 321. In ultimii trei ani, numarul autobuzelor achizitionate a fost de 910, in timp ce 652 au fost casate.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 21:19:02    Titlul subiectului: 127190

Maine va fi suplimentat numarul mijloacelor de transport in comun. Articolul se gaseste aici
Citat:
Oprescu le cere bucureștenilor să folosească transportul în comun pe timpul grevei de miercuri

Peste 60.000 de persoane vor participa miercuri la mitingul organizat de sindicate în Piața Victoriei.

Primăria Capitalei a solicitat Regiei Autonome de Transport București să suplimenteze numărul de autovehicule, miercuri, în ziua mitingului organizat de sindicate în Piața Victoriei, și urmează să ceară conducerii Metrorex suplimentarea garniturilor de metrou.

În plus, având în vedere manifestările de protest anunțate pentru miercuri, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, face un apel către bucureșteni să folosească, pe cât posibil, mijloacele de transport în comun, pentru a evita blocajele de trafic.

Peste 60.000 de persoane vor participa miercuri la mitingul organizat de sindicate în Piața Victoriei, iar la protest vor participa alături de angajații din sănătate și învățământ și de funcționari publici și cel puțin 1.000 de mineri din Valea Jiului, au anunțat luni liderii sindicali.

"În condițiile în care CSDR, Cartel Alfa și CNSLR Frăția vor scoate în stradă 45.000 de oameni, iar BNS alți 10.000 de oameni, la fel ca și Meridian care anunță între 8.000 și 10.000 de oameni, probabil că peste 60.000 de persoane vor participa miercuri la mitingul organizat de sindicate în Piața Victoriei", a declarat vicepreședintele BNS, Ovidiu Jurcă.

La protestul care se va desfășura între orele 11.00 și 13.00 vor participa angajați din sănătate, educație, funcționari publici, energie, compania națională de cale ferată și minerit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 19:24:21    Titlul subiectului: 128595

Nou director general la RATB. Sursa: Hotnews.ro

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-7448177-adrian-crit-noul-director-general-ratb.htm

Citat:
Adrian Crit, noul director general la RATB
de V.M. HotNews.ro
Vineri, 18 iunie 2010, 18:57

Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) are un nou director general, in persoana lui Adrian Crit, fost director tehnic la Registrul Auto Roman, au declarat pentru Agerpres surse din cadrul RATB.

Adrian Crit il inlocuieste pe Gheorghe Aron, care a cerut transferul pe postul de director de exploatare in cadrul regiei, din motive de sanatate.

Gheorghe Aron a fost numit director general al RATB in anul 2004, dupa ce ocupase timp de trei ani functia de director adjunct al regiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 20 Iun 2010 22:27:06    Titlul subiectului: 128682

Un articol pe aceeasi tema si mai jos.

Printre motivele demiterii, speculate de presa, se vehiculeaza, pe langa "presiunile" unor consilieri generali, si „organizarea defectuoasa a unor licitații”, conform sursei citate.

Oare cele 1000 de stele si scandalul international legat de Mercedes sa faca prima victima si in Romania?!?

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Directorul_RATB_Gheorghe_Aron_schimbat_din_functie_0_283171765.html

"Directorul RATB Gheorghe Aron schimbat din funcție

Oana Balan

Sâmbătă 19 iun 2010

Regia Autonomă de Transport București are de ieri un nou director. Fostul șef al regiei, Gheorghe Aron, a fost înlocuit de Adrian Criț, printr-o decizie a Consiliului de Administrației.

Primarul general Sorin Oprescu consideră această schimbare drept o „lovitură de palat” și a declarat că luni va verifica legalitatea deciziei Consiliului de Administrație al RATB. Surse din cadrul municipalității, spun pentru Realitatea Tv, că Aron ar fi fost schimbat în urma unor presiuni făcute de o parte dintre consilierii generali.

De asemenea, aceleași surse susțin că un motiv al înlocuirii lui Aron ar fi acela legat de o plângere la Direcția Națională Anticorupție, formulată ca urmare a „organizării defectuoase a unor licitații”. Gheorghe Aron a fost numit în funția de director general al RATB în anul 2004, după ce timp de trei ani ocupase funcția de director adjunct.

Adrian Criț a fost desemnat la 6 martie 2009 de Consiliul General al Municipiului București, reprezentant în Consiliul de Adminisrație al RATB. Totodată acesta a ocupat funcția de director tehnic la Registrul Auto Român.

Gheorghe Aron nu putut fi contactat pentru a comenta acuzațiile care i se aduc și pentru a explica modul în care a fost demis.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 19:27:22    Titlul subiectului: 132595

Un articol despre salariile celor de la RATB. Stirea mai in detaliu a fost pe RealitateaTV, link-ul l-am gasit pe antena 3 si se poate vedea aici

Citat:
Țara tuturor posibilităților: Directorul demis al RATB, salariu dublu față de actualul director

În România, orice este posibil. O demonstrează statele de plată ale Regiei Autonome de Transport
București care arată cum fostul director, deși a fost demis, are în continuare salariul dublu față de actualul director.

Gheorghe Aron a primit în luna iulie un salariu brut de peste 9.200 de lei. În acest timp, actualul șef de la RATB, Adrian Criț, a primit doar 4.700 de lei brut.

Cifrele apar în lista salariilor încasate de angajații regiei, postată pe site-ul RATB și preluată de Cancan.

În cadrul Regiei, se pare că salariile mari sunt o constantă: și alți șefi de direcții din instituții au obținut venituri de peste 10.000 de lei în luna iulie, după ce au încasat primele de vacanță.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 892
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 08:30:01    Titlul subiectului: 133618

RATB va dubla numărulul vehiculelor în zilele cu proteste
Adevarul.ro a scris:
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat astăzi, la Realitatea TV, că în zilele în care vor fi proteste sindicale RATB va ieși în stradă cu un număr dublu de vehicule, sfătuindu-i totodată pe bucureșteni să folosească cât mai puțin mașinile personale.
"Îi rog pe bucureșteni ca în perioada în care se desfășoară aceste proteste, adică de luni și până la sfârșitul săptămânii, să folosească mai puțin mașina personală și cât mai mult mijloacele de transport în comun, pentru că am dublat numărul acestora. Am făcut un apel și sper ca Udriște (directorul Metrorex- n.r.) să mărească și el numărul garniturilor de metrou", a spus Sorin Oprescu.

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Oprescu-_RATB_va_dubla_numarulul_vehiculelor_in_zilele_cu_proteste_0_337766628.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 1752
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 10:03:48    Titlul subiectului: 133619

Ori primarul nu stie ce vorbeste, ori redactorul articolului bate campiii... cum sa iasa RATB la strada cu numar dublu de vehicule? Implicit se intelege ca referinta ar fi parcul circulant al unei zi normale... nu s-a gandit nimeni ca RATB nu are de unde sa scoata inca o data pe atat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Flat



Data înscrierii: 11/Feb/2010
Ultima vizita: 13/Iul/2016
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 11:09:09    Titlul subiectului: 133622

Primarul nu stie ce vorbeste. In traducere din limba opresciana, dublat = suplimentat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community