Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Nicorita - Piata Chirila -Doi Baieti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2009 20:41:24    Titlul subiectului: 117161

Stalpul-problema din rond a fost scos:


IMG_6131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.53 kb
 Vizualizat:  de 17386 ori

IMG_6131.JPG



IMG_6135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.5 kb
 Vizualizat:  de 17386 ori

IMG_6135.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2009 19:59:25    Titlul subiectului: 117277

Tatarasi Sud, 21 septembrie:


IMG_6260.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.12 kb
 Vizualizat:  de 17321 ori

IMG_6260.JPG



IMG_6261.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.88 kb
 Vizualizat:  de 17321 ori

IMG_6261.JPG



IMG_6262.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.17 kb
 Vizualizat:  de 17321 ori

IMG_6262.JPG



IMG_6264.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.27 kb
 Vizualizat:  de 17321 ori

IMG_6264.JPG



IMG_6265.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.97 kb
 Vizualizat:  de 17321 ori

IMG_6265.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2019
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2009 20:34:07    Titlul subiectului: 117279

Am trecut azi prin Tg. Cucu si, din cate am observat, si firma Martin Rose a procedat la fel in acea zona, asezand linia pe traverse si apoi turnand strat de beton.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2009 20:29:29    Titlul subiectului: 117397

Atentie la imaginile de pe santierele celor doua firme: se observa ca in absolut toate etapele diferentele sunt uriase, de la fundatie si pana la turnarea betonului!

Intre timp, lucrarile la calea de rulare din zona rondului se apropie de final, ramanand de facut legatura intre sine pe sensul spre Piata Chirila si finalizarea incrucisarilor. A inceput montarea retelei de contact spre Dr. Savini, iar la Flora se lucreaza la montarea sinelor in curba.

foto: 23 septembrie 2009



IMG_6306.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.87 kb
 Vizualizat:  de 17250 ori

IMG_6306.JPG



IMG_6301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.67 kb
 Vizualizat:  de 17250 ori

IMG_6301.JPG



IMG_6302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.27 kb
 Vizualizat:  de 17250 ori

IMG_6302.JPG



IMG_6304.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.01 kb
 Vizualizat:  de 17250 ori

IMG_6304.JPG



IMG_6310.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.76 kb
 Vizualizat:  de 17250 ori

IMG_6310.JPG



IMG_6313.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.83 kb
 Vizualizat:  de 17250 ori

IMG_6313.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 00:57:38    Titlul subiectului: cauzele esecului 118393

Impartasesc opinia colegilor de forum care, suparati pe calitatea si durata lucrarilor la linia de tramvai din Tatarasi, vor sa se schimbe algoritmul de adjudecare a licitatiilor. Insa parerea personala a mea este ca nu valoarea de adjudecare a licitatiei a facut diferenta intre cele 2 firme care reabiliteaza liniile de tramvai din Iasi, ci experienta si organizarea.Ambele firme si-au adjudecat lucrarile la preturi mari si iata argumentele mele :
1. Lucrarile executate de firma Martin Rose & Confort Timisoara - pret de adjudecare 1,2 mil. euro / km. Firma care a venit la licitatie cu pretul cel mai bun - Swietelsky - a fost descalificata pentru lipsa de experienta in constructia liniilor de tramvai (varianta oficiala).Aceeasi firma a lucrat o parte din Culoarul IV de cale ferata Bucuresti - Constanta cu un pret mediu de 0,8 - 0,9 mil.euro / km. Linie de cale ferata de 160 km / h, cu volum de terasamente infinit mai mare, cu sute de macazuri noi montate, cu peroane, cu instalatii de semnalizare si retea de contact complet noi, cu pasaje subterane pentru acces calatori, deci cu lucrari la alta scara. Nu neg calitatea lucrarilor executate de Martin Rose si mi-as dori ca toate liniile de tramvai din Iasi sa arate la fel de bine.
2. Lucrarile executate de firma Themeli & CCF Campulung - pret de adjudecare + acte aditionale - aproximativ 0,9 - 1,0 mil. euro / km. Pentru ce ? Lucrari de terasamante si relocari de utilitati mai putine, traverse facute in mare parte din sina scoasa din cale, intoarsa cu talpa in sus si sudate buloane ( este si vina proiectantului ), o geometrie a liniei indoielnica si cireasa de pe tort - macazul din rond ! Nu ma refer aici la fisura aparuta, dar s-a scris ca este adus de la Braila. De cand se fac la Braila macazuri de tramvai ? Nu cumva in goana dupa scaderea cheltuielilor, s-au cumparat macazuri nefolosite, care au stat ani de zile pe la gardul Regiei de transport din Braila? Daca pana in 1990 romanii construiau masiv in Grecia, acum vin elenii cu bonitatea lor financiara, castiga licitatii si ne dau lectii de infrastructura. Ei ca si intermediari isi pastreaza bonitatea financiara, de lucrat lucreaza firme romanesti care nu mai scot capul din datorii si rezultatele se vad (liniile de tramvai din Bucuresti si Iasi, DN 17 Suceava - Dej, cladirea garii din Iasi,etc.).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 11:27:28    Titlul subiectului: 118404

1. Atrag inca o data atentia asupra faptului ca intreaga procedura de atribuire in cazul proiectului derulat cu finantare partiala BERD s-a desfasurat cu supervizare din partea institutiei mentionate. De altfel, daca va amintiti, perioada de timp scursa intre momentul deschiderii ofertelor si cel al desemnarii castigatorului a fost destul de mare, explicatia fiind foarte simpla: au existat nenumarate discutii intre comisia de licitatie si oficialii BERD pe marginea unui numar foarte mare de chestiuni ce tineau de documentele prezentate de catre firmele care au depus oferte. Daca am ajuns cu discutia aici, sa ne reamintim care au fost acestea si ce s-a intamplat in cazul fiecareia:

1 - Martin Rose GmbH &Co.KG Kassel impreuna cu SC Confort SA Timisoara - o oferta de baza de cca. 23 milioane euro si una alternativa de cca. 20 milioane euro

2 - Swietelski Baugesellschaft impreuna cu SC Euroconstruct Trading '98 SRL Bucuresti si SC Retrom SA Pascani - o oferta de baza de cca. 24 milioane euro

3 - Alpine Mayreder Bau GmbH - o oferta de baza de cca. 18 milioane euro

4 - Colas Rail - o oferta de baza de cca. 23 milioane euro

5 - SC Themeli Constructii SA

Cea de-a cincea firma din aceasta lista a fost imediat descalificata, intrucat lipseau documente de baza din "oferta" sa.

A doua eliminata a fost Alpine Mayreder, intrucat, desi li s-a dat sansa de a prezenta documentele care lipseau din oferta, care ar fi atestat experienta similara, raspunsurile primite nu au fost nici pe departe cele asteptate. Cu mana pe inima spun ca s-a facut tot ce legal era posibil pentru a se clarifica situatia. Este si pentru mine o mare necunoscuta motivul pentru care un colos precum Alpine s-a impotmolit in astfel de maruntisuri (repet, raportat la nivelul firmei).

Celelalte trei oferte au putut merge mai departe in faza de analiza - inclusiv oferta Swietelski. In final (asta insemnand un lung sir de dezbateri intre membrii comisiei, specialistii din cadrul firmei de consultanta si cei ai BERD) a fost desemnata castigatoare oferta alternativa de la Martin Rose, deci cea cu pretul cel mai mic (repet, e vorba despre ofertele care au putut intra in analiza, deci pentru care exista documentatia completa).

2. Executantul macazurilor are atestare AFER.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:33:32    Titlul subiectului: 118431

Care era situatia pe santier astazi, 14 octombrie 2009:

- Tatarasi Sud - Flora



IMG_8659.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.21 kb
 Vizualizat:  de 17042 ori

IMG_8659.JPG



IMG_8658.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.41 kb
 Vizualizat:  de 17042 ori

IMG_8658.JPG



IMG_8657.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.71 kb
 Vizualizat:  de 17042 ori

IMG_8657.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:34:49    Titlul subiectului: 118432

- curba de la Flora


IMG_8660.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.15 kb
 Vizualizat:  de 17041 ori

IMG_8660.JPG



IMG_8661.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.87 kb
 Vizualizat:  de 17041 ori

IMG_8661.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:36:15    Titlul subiectului: 118433

- Flora - Dr. Savini


IMG_8663.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.6 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

IMG_8663.JPG



IMG_8665.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.49 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

IMG_8665.JPG



IMG_8668.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.28 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

IMG_8668.JPG



IMG_8667.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.67 kb
 Vizualizat:  de 17039 ori

IMG_8667.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:39:37    Titlul subiectului: 118434

- Dr. Savini - intersectia Pictorului/V. Lupu (continua intinderea traverseelor)


IMG_8669.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.71 kb
 Vizualizat:  de 17038 ori

IMG_8669.JPG



IMG_8675.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.57 kb
 Vizualizat:  de 17038 ori

IMG_8675.JPG



IMG_8671.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.15 kb
 Vizualizat:  de 17038 ori

IMG_8671.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:43:08    Titlul subiectului: 118435

- intersectia Pictorului/V. Lupu (se observa faptul ca reteaua de contact este deja montata dinspre Tatarasi Nord pana la intersectie)


IMG_8672.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.69 kb
 Vizualizat:  de 17037 ori

IMG_8672.JPG



IMG_8674.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.36 kb
 Vizualizat:  de 17037 ori

IMG_8674.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 20:56:41    Titlul subiectului: 118436

In rondul din Tatarasi Nord au ramas de finalizat incrucisarile, aparatele de cale si elementele de automatizare si semnalizare.


IMG_8676.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.16 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8676.JPG



IMG_8678.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8678.JPG



IMG_8688.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.86 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8688.JPG



IMG_8687.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.98 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8687.JPG



IMG_8685.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.34 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8685.JPG



IMG_8689.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.44 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8689.JPG



IMG_8690.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.92 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8690.JPG



IMG_8681.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.7 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8681.JPG



IMG_8682.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.11 kb
 Vizualizat:  de 17035 ori

IMG_8682.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 21/Sep/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 21:47:24    Titlul subiectului: 118440

Am observat intr-o poza ca utilajele abia mai incapeau. Eu cred ca lucrarile au progresat incet pentru ca majoritatea automobilistilor au parcat masina pe partea neasfaltata, nepermitand utilajelor trecerea.
_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Scumpete



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Feb/2015
Mesaje: 31
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2009 07:45:39    Titlul subiectului: Oferta Martin Rose 118594

radub a scris:
1 - Martin Rose GmbH &Co.KG Kassel impreuna cu SC Confort SA Timisoara - o oferta de baza de cca. 23 milioane euro si una alternativa de cca. 20 milioane euro

Stii cumva ce diferente au fost intre cele 2 oferte ?

Legat de semaforizare, n-ar trebui sa se mai puna inca un semafor in care sa indice directia macazului; pentru a sti dinainte pe ce directie se afla acesta? Uite o poza exemplificativa din sectiunea Aradului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 18:43:24    Titlul subiectului: 118671

Nu cunosc oferta de baza, dar banuiesc ca nu difera semnificativ solutia pentru montarea caii de rulare. Atentie, insa, sper ca ai fost atent la faptul ca prezentarea din cadrul acestui topic nu are legatura cu Martin Rose.

Semafoarele instalate vor indica directia. Desi slab, se observa sagetile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 18:48:08    Titlul subiectului: 118673

Themeli vrea sa impresioneze in ceasul al n-spelea. Nu stiu, insa, pe cine...
Branza buna in burduf de caine:



IMG_8738.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.28 kb
 Vizualizat:  de 16865 ori

IMG_8738.JPG



IMG_8739.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.88 kb
 Vizualizat:  de 16865 ori

IMG_8739.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 18:49:38    Titlul subiectului: 118674

Revenim in realitatea de pe vremuri (foto: 17 octombrie):


IMG_8742.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.09 kb
 Vizualizat:  de 16864 ori

IMG_8742.JPG



Img_8743.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.4 kb
 Vizualizat:  de 16864 ori

Img_8743.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 18:51:35    Titlul subiectului: 118675

Intersectia Pictorului/V. Lupu e gata.


IMG_8745.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.74 kb
 Vizualizat:  de 16863 ori

IMG_8745.JPG



IMG_8747.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.82 kb
 Vizualizat:  de 16863 ori

IMG_8747.JPG



IMG_8748.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.77 kb
 Vizualizat:  de 16863 ori

IMG_8748.JPG



IMG_8749.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.6 kb
 Vizualizat:  de 16863 ori

IMG_8749.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 19:40:47    Titlul subiectului: 118688

Se observa de la o posta ca liniile din acele intersectari nu sunt aliniate cum trebuie pe niciun plan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Oct 2009 13:02:40    Titlul subiectului: 118739

De ce nu au folosit oare sectiuni prefabricate pentru aceste intretaieri. Aceasta metoda de a aseza sinele una peste alta si apoi sa le taie la ochi pana ce s-or potrivi mi se pare de-a dreptul rudimentara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 19:13:05    Titlul subiectului: 118935

O ultima solutie, pentru a putea da drumul, totusi, cat mai repede, circulatiei tramvaielor...

foto: Dr. Savini si Tatarasi Sud, 25 octombrie



IMG_8875.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.39 kb
 Vizualizat:  de 16712 ori

IMG_8875.JPG



IMG_8880.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.67 kb
 Vizualizat:  de 16712 ori

IMG_8880.JPG



IMG_8882.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.72 kb
 Vizualizat:  de 16712 ori

IMG_8882.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 763
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 25 Oct 2009 21:22:26    Titlul subiectului: 118949

Vad bine sau au improvizat traverse din bucati de sina? Shocked E ceva provizoriu sau definitiv?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 01:12:25    Titlul subiectului: 118968

Este ceva definitiv. Toate traversele folosite pana acum sunt din bucati de sina folosita. Insa nu vad nicio diferenta intre traversele obisnuite si cele folosite in cazul nostru. Rezultatul final din punct de vedere al calitatii este acelasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Oct 2009 09:40:33    Titlul subiectului: 119073

Mi se pare mie (din nou Very Happy ) sau din imaginea 8667 de mai sus rezulta ca noua linie este montata pe un aliniament un pic diferit fata de ce era pana acum. Acea portiune de sina nerefacuta in zona Dr.Savini si la care inteleg ca se lucreaza acum cu aceste traverse pare a nu avea continuitate cu cea montata dinspre Flora. Aceeasi impresie am avut-o si cand am fost la Iasi, dar nu am avut timp sa privesc in ansamblu situatia. Am mers in schimb pe linie cam de pe la Flora pana aproape de Dr.Savini si mi s-a parut destul de dreapta si de bine montata. Intr-un singur loc in dreptul primului parc de joaca cum urci de la Flora la o imbinare mi s-a parut ca linia putin lasata, dar poate e doar impresia mea. Pe cand se va asfalta pentru o mai buna circulatie in zona si o eliminare a locurilor de parcare ad-hoc? Nu stiu cum, dar parca s-au inmultit brusc masinile de parcheaza toti pe-acolo...
Ah si sa nu mai vorbim de capatul de la Tatarasi Nord, cosmarul celor care vor sa coboare sau sa urce din si in tramvai in lipsa unor refugii. Cum va fi gandita pana la urma acea statie? Presupun ca in momentul finalizarii lucrarii nu vor mai fi tramvaie care sa intoarca acolo venind din Centru, deci infiintarea unor refugii nu e necesara. Si totusi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 19:56:03    Titlul subiectului: 119253

In ultimele doua zile circulatia tramvaielor spre Tatarasi Nord a fost intrerupta pentru a se turna beton in zona rondului.

foto: 31 octombrie



IMG_9250.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.73 kb
 Vizualizat:  de 16522 ori

IMG_9250.JPG



IMG_9251.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.67 kb
 Vizualizat:  de 16522 ori

IMG_9251.JPG



IMG_9252.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.7 kb
 Vizualizat:  de 16522 ori

IMG_9252.JPG



IMG_9253.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.63 kb
 Vizualizat:  de 16522 ori

IMG_9253.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 7 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community