Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 10 Aug 2009 17:05:54 Titlul subiectului: |
115172 |
|
Bucur LF iese in probe pe linia 21, dar pentru perioade destul de scurte (cateva curse in fiecare zi). El sta acum la depoul Dudesti si chiar l-am surprins virand la dreapta de pe Mosilor pe liniile noi din intersectia dela Obor.
Un motiv principal pentru care nu intra inca pe 41 este ca linia 41 este o linie foarte aglomerata, chiar peste "standardele" RATB si tramvaiul nu va intra acolo inainte de omologare.
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 11 Aug 2009 22:57:36 Titlul subiectului: |
115258 |
|
Tramvaiul Bucur LF circula de pe 4 august pe linia 21, oricum nu va circula mult pe acesta linie.
PS: A fost implicat intr-o mica tamponare in a doua zi (prima ?), dar a fost reparat .
Niste poze cu #401 facute in a doua zi de circulatie a acestuia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.08 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.46 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
995.57 kb |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 35347 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2009 13:46:15 Titlul subiectului: |
116739 |
|
Azi am mers si eu cu Bucurul prima oara.
Primele inpresii?
Cam bruscheaza in curbe. In rest mi-a placut demarajul, franele si acel sunet care te anunta ca se inchid usile.
Ca o idee il puteti gasi in weekend pana in jurul orei 14:00 pe linia 21, turul 12.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.26 kb |
Vizualizat: |
de 35035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.71 kb |
Vizualizat: |
de 35035 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Oct 2009 15:25:32 Titlul subiectului: |
119142 |
|
Am mers si eu cu Bucur LF ieri. Este un tramvai bun, are asemanari si deosebiri fata de tramvaiele V3A-CH-PPC. Accelereaza destul de lin, si nu mai pune acele frane bruste ca la V3A-urile obisnuite, chiar daca se baga un sofer in fata lui. Faptul ca are 70 % podeaua joasa este un lucru foarte bun, mai ales pentru linia 21 pe care o deserveste, multi calatori se urca incarcati cu cumparaturi de la Piata/Hala Obor sau din zona Europa. Din pacate aceleasi probleme cu traficul la intersectia de la Obor, e posibil ca in viitor tramvaiul sa aiba de suferit de pe urma eventualelor coleziuni. Una peste alta pe infrastructura modernizata a liniei 21 pe portiunea de traseu pe care am circulat, tramvaiul a mers foarte lin. Sa vedem cum va rezista in continuare acest model de tramvai in conditiile de trafic din Bucuresti, astept cu interes sa vad inceputa o data productia in serie a acestui model, cum am mai spus intr-o postare anterioara a aceluiasi topic, daca acest tramvai este de vreo trei ori mai ieftin decat un tramvai nou din import, logic ar fi sa producem in serie acest tip de tramvai, cel putin pentru Bucuresti. Atasez si doua poze cu Bucur LF, in statia Obor, facute ieri dimineta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.74 kb |
Vizualizat: |
de 34503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.05 kb |
Vizualizat: |
de 34503 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 00:41:29 Titlul subiectului: |
119166 |
|
Doua observatii critice
- Prima : La prima vedere pare ca are o capacitate mai mica fata de tramvaiul clasic, cu locurile acelea duble si cu locurile asezate transversal. Culoarul este mai ingust evident fata de tramvaiul clasic
- A doua : Usa din fata nu mai este in fata. De aici rezulta ca in fata se creeaza psihologic un spatiu pe care omul nu-l mai foloseste. Nimanui nu-i convine sa se duca intr-o infundatura ! Iar infundatura este destul de adanca ! Daca cineva inainteaza din spatele vagonului spre fata, la prima usa nu o sa se mai duca si mai in fata ! E un lucru cunoscut de catre arhitecti si psihologi, nici o fiinta nu se va duce in spatii inchise, avand usa de coborare in spate !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.02 kb |
Vizualizat: |
de 34431 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 08:25:38 Titlul subiectului: |
119172 |
|
Are cam aceiasi capacitate cu V3A, dar mie s-a parut ca nu te inghesui la fel, ba chiar ramane mai aerisit. Faptul ca e LF este un avantaj absolut evident. Pacat ca nu sunt mai multe...asa, cam vre...100. Atunci s-ar cunoaste imediat. Pe o linie ca 41, cred ca ar face fata mai bine.
Ceea ce am spus mai demult, dar cred eu ca n-are nici un ecau, ar fi sa i se adauge corpurile D si E, adica sa fie "V5A". Cam ca si storcatoarele din occident. Iata si o idee. Multumesc lui metrou.usor pentru poza...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
11.74 kb |
Vizualizat: |
de 34396 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 08:32:21 Titlul subiectului: |
119173 |
|
Ideea ar fi buna, insa mai intai trebuie rezolvata problema semaforizarii intersectiilor aglomerate. Daca un vagon mai lung ar ramane blocat in curba la Bucur Obor de exemplu ar "omora" toata intersectia precum si traficul de pe Stefan cel Mare si Calea Mosilor. Si asa, alaltaieri Bucur LF a pierdut un semafor, din cauza masinilor care veneau de pe Colentina, si vroiau sa vireze la stanga pe Mihai Bravu (vesnica problema cu virajul la stanga in intersectiile din capitala). Degeaba au reconfigurat unele intersectii, prea mare trafic de masini. Cred ca Bucur LF ar fi exploatat mult mai bine in conditii de cale de rulare separata de trafic. Cand or delimita calea de rulare a lui 21 macar cu niste balize, probabil la Sfantu' Asteapta......
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 13:11:55 Titlul subiectului: |
119192 |
|
In afara de problemele cauzate de lungime, legea limiteaza (in mod stupid pentru tramvaie) lungimea vehiculelor sub lungimea unui astfel de vagon, iar daca totusi se incadreaza in limita, ar insemna doar doua boghiuri motoare pe tramvai, conceptia sau importul de motoare LF fiind peste posibilitatile din acest moment ale URAC.
Solutia pentru 41 ar fi mai curand un tren de 2xV2A-CH-PPC, in care, neexistand un segment central, ar fi acest tip de tramvai, rezultat din modernizarea vagoanelor K2 din Cehia. Motivul pentru care cred ca aceasta solutie (2 x asa ceva), este ca din punctul de vedere al URAC, ar fi vorba de 2x2=4 boghiuri motoare, fata de doua in celalalt caz. Motivul pentru care nu s'ar face este ca ar fi doua tramvaie si nu unul singur.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 19:47:50 Titlul subiectului: |
119213 |
|
andrei11 a scris: | Usa din fata nu mai este in fata. De aici rezulta ca in fata se creeaza psihologic un spatiu pe care omul nu-l mai foloseste. Nimanui nu-i convine sa se duca intr-o infundatura ! Iar infundatura este destul de adanca ! | Deocamdata lumea parea obisnuita cu noua configuratie a tramvaiului, si azi la ora 16:00 in statie la Eminescu cand a venit Bucur LF urcarea si coborarea se facea fara "balamuc" prea mare. E drept ca venise un 16 inainte si nu era asa de mare aglomeratie. Trebuie sa merg o data cu Bucur LF la o ora de varf, cand este plin sa imi dau seama mai bine ce se intampla.
In alta ordine de idei avand in vedere ca l-am vazut in servicu si la aceasta ora, cumva Bucur merge toata ziua pe 21 ? Nu mai are tur scurt ca pana acum ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Apr 2010 21:03:49 Titlul subiectului: |
125392 |
|
Asta seara l-am prins la capatul de la Helitube pe BucurLF, ocazie cu care am profitat si am facut cateva poze cu interiorul tramvaiului. M-a amuzat reactia unor calatori care s-au urcat la prima statie si spuneau ca parca ar merge cu un vagon de tren, nu cu un tramvai
Cine vrea sa faca poze cu interiorul tramvaiului, cele mai mari sanse le are seara dupa orele 19-20, cand tramvaiul pleaca gol sau cu 2-3 calatori de la terminalul Helitube redenumit Pasaj Colentina.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.71 kb |
Vizualizat: |
de 33354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.56 kb |
Vizualizat: |
de 33354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.25 kb |
Vizualizat: |
de 33354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.75 kb |
Vizualizat: |
de 33354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.36 kb |
Vizualizat: |
de 33354 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Apr 2010 22:05:24 Titlul subiectului: |
125396 |
|
Reiau, din pacate lipsa usii din fata mi se pare o ratare, se creaza un spatiu mort intre actuala usa nr 1 si vatman.
Pe de alta parte scaunele puse ca la metrou micsoreaza vizibil spatiul culoarului. Este clar ca tramvaiul nu mai poate lua 300 pasageri.
Lipsa practic a usii nr 1 creaza un spatiu inchis, o fundatura. Acea fundatura nu o sa fie niciodata folosita eficient.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 03 Apr 2010 11:14:08 Titlul subiectului: |
125408 |
|
Exista multe tipuri de tramvaie care nu au usi in capete. De exemplu, tramvaiul Be8/8, care exista si la Iasi. La fel si NGT6 si CKD RT6N, un vagon oarecum similar cu Bucur LF.
La NGT6, usa de la vatman poate exista sau chiar lipseste, oricum nu este folosita de calatori. La acest vagon nu exista insa usa nici in spate, la fel si la tramvaiul Be8/8. Nu cred ca cehii, nemtii sau elvetienii au creat tramvaie cu "spatii moarte".
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Apr 2010 11:36:10 Titlul subiectului: |
125410 |
|
Se poate demonstra foarte repede de ce o fiinta inteligenta nu percepe pozitiv o fundatura si o va evita. Daca in tramvaiul de 300 calatori s-ar limita la 200, deci cum ai intoarce-o mai mult de 200 de oameni nu ai voie sa iei in tramvai totul e OK. Dar in caz de aglomeratie iti pot demonstra usor ca nu o sa te bagi intr-o fundatura. Evident ca daca mergi pana la cap sau pana la un loc de traseu in care tramvaiul se goleste se poate folosi si fundatura.
Exista si autobuze (nu in Bucurest) cu doar 2 usi - fata si mijloc, daca ai prilejul sa te intalnesti cu asa ceva observa ca fundatura se umple ultima.
Ca sa trag o concluzie clara, o fundatura este buna cand ai siguranta ca poti iesi din ea, deci cand mijlocul de transport este "mai aerisit"
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 03 Apr 2010 11:49:40 Titlul subiectului: |
125412 |
|
Daca tramvaiul este proiectat dupa norme care nu se potrivesc cu inteligenta de pe malurile Dambovitei, asta este cu totul altceva. Am dat doar exemplu de tramvaie dupa conceptie similara, ca sa nu mai vorbim de autobuzele fara usa in spate, de care Germania e plina, dar si plaiurile mioritice, via Paris (Saviem).
Altfel, chiar si interiorul in totalitatea lui poate sa nu fie perceput pozitiv de o fiinta inteligenta, care se posteaza strategic la usa si ramane acolo, chiar daca va cobora la capat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Apr 2010 13:19:03 Titlul subiectului: |
125414 |
|
Cand nu este aglomerat este OK. Nu am mers insa niciodata cu BucurLF in orele de varf, cand este plin ochi, asa ca nu ma pot pronunta. Daca careva dintre forumisti, care sta prin zona pe unde merge acest tramvai (linia 21-Mosilor, Doamna Ghica, Colentina) si are ocazia sa mearga cu el cand este plin, poate ne spune si noua cum este situatia, mai ales referitor la aceasta discutie, daca lumea evita sau nu partea din fata ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 22 Sep 2010 15:25:25 Titlul subiectului: Tramvaie Bucur LF |
133839 |
|
Daca tot se vrea a fi cel mai modern tramvai din Romania, de ce nu l-au facut bidirectional (cu doua posturi de conducere) si usi pe ambele parti?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 22 Sep 2010 15:36:04 Titlul subiectului: |
133841 |
|
Un vagon bi-directional implica complicatii tehnice si costuri suplimentare, la ce bun sa faca aceste lucruri daca nu este nevoie?!?
In marea majoritate a cazurilor se folosesc tramvaie mono-directionale pentru ca infrastructura are linii duble si bucle de intoarcere la capete.
Tramvaiele bi-directionale se folosesc doar in cazul unor lucrari, deci numarul lor trebuie dimensionat corect, daca lucrarile sunt programate cu cap astfel incat sa nu se suprapuna, un numar mic de tramvaie bi-directionale sunt arhi-suficiente.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Sep 2010 14:18:54 Titlul subiectului: Re: Tramvaie Bucur LF |
133881 |
|
fl82 a scris: | Daca tot se vrea a fi cel mai modern tramvai din Romania, de ce nu l-au facut bidirectional (cu doua posturi de conducere) si usi pe ambele parti? | Ar fi doar o mare bataie de cap inutila si mai ales foarte mare risipa de spatiu. In primul rand cabina #2 + spatiul furat de usile #2. Atata timp cat avem bucle, de ce sa ne complicam cu capete de tip infundaturi? Plus (din nou) ca avem destule bidirectionale momentan, parerea mea. Sunt alte probleme care ar trebuii rezolvate la BucurLF, mult mai suparatoare...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 29 Sep 2010 08:29:41 Titlul subiectului: |
134066 |
|
Un fragment dintr-un interviu acordat de Adrian Criț, directorul general al RATB, revistei TIR Magazin, numarul din iulie 2010, referitor la fabricarea unui tramvai "nou" in uzina "proprie" a RATB:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.35 kb |
Vizualizat: |
de 31813 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Sep 2010 15:13:08 Titlul subiectului: jhjj,j,, |
134134 |
|
Legat de Bucur LF si producerea de tramvaie la URAC, n-as avea nimic impotriva daca n-as fi vazut cu ochii mei conditiile de lucu si dotarile tehnologice de acolo. Fie ca ne place, fie ca nu, URAC'ul este o mica manufactura incapabila sa asigure fabricarea in timp scurt/mediu a unui lot mare de tramvaie. Ganditi-va ca le-a luat 17 ani (1994-2010) sa modernizeze (adica sa fabrice) ~300 de V3A... In ritmul asta, ajungem la pepeni...Sigur, nu e vina lor, Bucur LF e un produs foarte bun avand in vedere fondurile mici de care dispun si daca nu era URAC'ul probabil ca acum comentam cum se scot liniile, ca la Brasov si Constanta.
Dar ideea este ca salvarea tramvaiului din Bucuresti (daca va veni) nu va veni de la URAC, decat cu o retehnologizare masiva, care nu cred ca se va intampla, pentru ca nu exista nici interes la nivel de primarie, iar la o concurenta "fair", un producator ilegal ca URAC'ul n-ar avea nici o sansa in fata firmelor grele in domeniu. Deci singura solutie mi se pare semnarea unui contract cu un producator adevarat, eventual asamblarea vagoanelor acolo sub licenta. Astra Arad mi se pare un producator potential foarte bun, fiindca tot lucreza ei cu Siemens la producerea de tramvaie.
Din prima - si singura pana acum - calatorie pe care am facut-o cu el, am observat ca articulatiile sunt cam zgomotoase si vagonul nu se comporta prea bine in curbe stranse, ca cele de la Sf. Gheorghe. Aceste probleme sper ca se vor rezolva la productia de serie, dar problema ramane capacitatea destul de mica de transport, chiar mai mica decat la V3A. Si asta chiar nu cred ca se poate rezolva fara reproiectarea caroaseriei. De aceea, cred ca Bucur LF e solutia pentru metroul usuratic doar daca RATB'ul va incerca sa faca "B&D" cu cate 2 vagoane de acest tip.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 30 Sep 2010 22:15:54 Titlul subiectului: |
134173 |
|
Nu laud Bucur LF pentru calitatile sale per ansamblu, dar este totusi un tramvai realizat de singurii producatori autohtoni, pe baza experientei lor de zeci de ani in intretinerea unor mijloace de transport calarite de populatia acestei tari. Cred ca Bucur LF face fata cu brio, chiar daca este doar un prototip si sunt cu siguranta lucruri care vor fi mult imbunatatite la productia de serie.
Apropos de Bucur, URTP a criticat RATB pentru denumirile necomerciale date tramvaielor, ca de exemplu V2A-T sau V3A-CH-PPC. Asa a aparut Bucur (primul tip, numit si V2A-T).
|
|
Sus |
|
|
Tudor623
Data înscrierii: 01/Mai/2010 Ultima vizita: 18/Feb/2024 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 03 Iun 2011 17:41:22 Titlul subiectului: |
144295 |
|
#401 pe linia 34
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.7 kb |
Vizualizat: |
de 29307 ori |
|
_________________ Tudor623 |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Iun 2011 13:21:24 Titlul subiectului: 262 |
144408 |
|
Adevărul în editia de Luni 6 Iunie 2011 a scris: | Un tramvai numit Low Floor. Noile garnituri „Bucur“ vor circula pe podul Basarab, pe traseul liniei 34
Andrei Rizescu
Noua garnitură cu podea parțial joasă va intra pe linia de tramvai 34 din Capitală, alături de tramvaie mai vechi din dotarea RATB. Construit la Uzina de Reparații RATB, tramvaiul va avea o capacitate de 300 de persoane.
Potrivit unor surse, conducerea RATB pregătește de zor lansarea primului tramvai cu podea joasă din București, botezat „Bucur Low Floor" (trad. „Bucur cu podea joasă"). Garnitura este alcătuită din două vagoane cu un segment intermediar și poate călători cu o viteză maximă cu 60 km/h.
Datorită podelei parțial joase, în proporție de 60%, tramvaiul „Bucur Low Floor" poate micșora semnificativ timpul de îmbarcare din stații, fără să diminueze nivelul de confort al pasagerilor.
„La finalizarea podului Basarab va circula linia 34, dar cu tramvaiele din dotarea RATB", a precizat Brândușa Raeceanu, purtătorul de cuvânt al regiei de transport din Capitală. Potrivit unor surse neoficiale, „Bucur Low Floor" ar putea intra în exploatare chiar de la începutul lunii septembrie.
Construit la Uzina de Reparații RATB, tramvaiul „Bucur" a fost introdus în circulație în luna martie 2009, reacțiile călătorilor fiind în acest caz pozitive.
Modelul, unul dintre cele mai silențioase din lume, are o capacitate totală de 300 de persoane, la fel ca și celelalte tramvaie aflate în dotarea regiei.
Până în prezent, singurul exemplar „Bucur" din București rulează pe linia 21, care face legătura între Piața Sfântul Gheorghe și Pasajul Colentina și se deosebește prin designul modern de garniturile mai vechi, „Tatra". |
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Iun 2011 14:35:26 Titlul subiectului: |
144410 |
|
S-a mai discutat aceasta problema de nenumarate ori, Bucur LF are capacitate mai mica decat un V3A clasic, nu are rost sa dau explicatii, se vede cu ochiul liber. Nu stiu de ce se insista asa de mult pe cele 300 de persoane pe care le poate transporta un LF pentru ca este o gluma numarul acesta. Si ca sa nu ramana informatia in coada de peste intr-un LF pot incapea maxim 250 persoane ( vara, ca iarna incap si mai putine ).
Atat partea din mijloc este mai mica si mai ingusta decat a originalului, cat si numarul de scaune duble care "ia" din culoarul central.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 06 Iun 2011 15:10:55 Titlul subiectului: |
144413 |
|
Adevarat. Sectiunea centrala a vagonului este mai scurta decat la un V3A clasic, insa latimea exterioara a vagonului este aceeasi ca cea a unui V3A, aproximativ 2.40 m. Sectiunea centrala este mai scurta pentru ca exista un singur boghiu purtator, chiar sub aceasta, comparativ cu vagonul V3A, care are doua boghiuri purtatoare sub fiecare articulatie. Modelul de tramvai Bucur LF este in ansamblu mai scurt decat un tramvai V3A cu aproximativ 1.80 m si, intr-adevar, conform fisei de prezentare a aceluiasi Bucur LF, poate lua maxim 240 persoane (6.6 pers/mp). Are mai multe locuri pe scaune (43) fata de cele 34 ale V3A-ului.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
|