Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Sep 2009 10:54:24 Titlul subiectului: |
117134 |
|
Daca te uiti atent, peronul tot urca pana in dreptul celor 2 sine negre, dintre cele 2 sine pe care merge trenul. Deasemenea, acolo metroul merge cu alimentare de la pantograf, catenara se vede discret daca te uiti atent, se camufleaza usor.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Sep 2009 12:08:52 Titlul subiectului: |
117138 |
|
Nu cred ca peronul urca, asta ar insemna ca in dreptul primei sparturi care se vede in fotografia de la pagina anterioara in stanga (acoperita cu tabla) peronul sa fie mai jos decat cel de la linia 2. Si la ce ar folosi un peron in rampa ?
Cred totusi ca este o iluzie optica, peronul este la inaltime normala. Atasez o poza actuala a peronului liniei 4. Aici se vede clar banda de siguranta rosie.
Reactor a scris: | Gaurile respective nu sunt corelate cu usile unui tren, uneori distanta dintre acele gauri este de sub 2 metri, alteori mai mare decat distanta dintre usile unui vagon. | Am studiat bine si sparturile chiar se potrivesc cu usile trenului !! Nr sparturilor este 3-4-3-3-4-3, adica la vagoanele 2 si 5 exista cate o spartura la fiecare usa. Sparturile sunt mai mari decat usile, dar se potrivesc. A 4-a spartura cred ca nu a fost executata din motive de rezistenta in anumite zone (la mijlocul statiei unde exista si un rost de dilatatie/ pt cutremure si in zonele in care plafonul incepe sa urce, dupa cum se stie la capetele statiei Eroilor plafonul are inclinatie mare si urca).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.86 kb |
Vizualizat: |
de 18955 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 00:43:36 Titlul subiectului: |
117173 |
|
Dupa ochiul meu este mare diferenta intre cele 2 poze in prima nu se vede marmura si clar se vede diferenta de inaltime a celor 2 peroane posibil sa fi facut un peron acolo dar dupa ce a fost facuta prima fotografie cele 2 linii dintre liniile pe care circula se numesc contrasine se pun de obicei in curbe sau ace (macaze)
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 08:38:23 Titlul subiectului: |
117178 |
|
Contrasina este cea de langa sina din stanga, la cativa centimetri, care este fixata de traverse, eu ma refeream la cele 2 sine negre din mijloc (acelea sunt sine normale, care se mai inlocuiesc cu cele pe care circula trenul si raman acolo din anumite motive).
Contrasina in curbe se pune la sina din interior, iar ceva nu se potriveste: dupa cum se stie de la macaz pana la inceputul peronului este ceva distanta, iar respectiva contrasina indica faptul ca fotograful cam statea in curba, asta sugereaza ca in locul unde s-ar fi fotografiat (prima poza) nu ar fi statia propriu-zisa, nu?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 19:34:17 Titlul subiectului: |
117220 |
|
Nu stim sigur din ce capat al statiei a fost facuta fotografia. Banuiala mea este ca dinspre Izvor, unde usa cam sta deschisa. Dupa cum se stie linia 4 se desprinde din linia 2 chiar inainte de intrarea in statie, si cum linia 2 este dreapta este normal ca linia 4 sa intre la peron in curba, deci de aceea exista contrasina acolo.
Parerea mea ca fotografia a fost facuta exact din usa aceea dinspre Izvor. Pe mine ma intriga, asa cum am spus, distanta mare a sinei fata de peron in acea curba. Daca se deschideau usile (in cazul unui peron activ) puteai pasi in gol... S-ar putrea ca acolo sa fi fost un miniperon care pornea de jos de la nivelul sinei, dar la ce ar fi folosit ?
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 20:09:00 Titlul subiectului: |
117227 |
|
Eu nu stiu despre ce fotografie vorbiti, pe cuvantul meu...
Este un peron de inaltime normala, continuarea peronului mic din statie. Este pavat si are banda de siguranta. Poza e facuta din capatul dinspre Izvor (logic, altfel nu ar fi fost peronul pe partea aia...) Si peronul e la distanta perfecta fata de sina (lucru observabil in filmele grafferilor, unde nu apar santuri mari intre peron si tren)
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Sep 2009 09:29:54 Titlul subiectului: |
117247 |
|
Referitor la discutiile de la EROILOR si linia 4, Catalin a postat cu ceva vreme in urma o schita a statiei. Desi am impresia ca schita reprezinta o varianta de proiect, constructia actuala nu are diferente semificative fata de cea din almanah.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.12 kb |
Vizualizat: |
de 18634 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.77 kb |
Vizualizat: |
de 18551 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tudor_toma82
Data înscrierii: 03/Oct/2009 Ultima vizita: 28/Apr/2010 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 02:41:04 Titlul subiectului: 7895 |
117917 |
|
Desi citesc cu mult interes de destul de mult timp acest forum, fiind pasionat de ceea ce inseamna infrastructura in Romania, de-abia azi m-am logat pe site !
Si, daca tot am "debutat", am zis sa intru in forta cu niste poze pe care le-am facut acum 2 zile la ceea ar trebui sa fie o importanta linie de tranzitie intre zona CFR Cotroceni si Depoul Ciurel ! Sau ce a mai ramas din aceasta linie !
Ideea era ca putea fi conservata! Alte state, gen SUA, au retele intregi de linii de metrou si multe din ele sunt parasite, dar sunt totusi in conservare!
In schimb, la noi, a fost greu sa conservam o linie amarata ! Cu atat mai mult cu cat e vorba de un unicat (pasaj subteran CFR) la noi si, in plus, e o linie vizibila publicului, trecand prin mijlocul orasului! Cei de la blocurile de pe Virtutii au un adevarat focar de infectie in spatele lor !
Mai jos gasiti pozele...
Descriere: |
Prima poza cu intrarea liniei in tunelul paralel cu pasajul rutier Lujerului ! Nu am putut trece de gard ! Nici nu am incercat ! Cert e ca vegetatia e la loc de cinste ! |
|
Mărime fișier: |
563.63 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Iesirea liniei dincolo de Iuliu Maniu, vis-a-vis de sos. Virtutii ! No comment ! |
|
Mărime fișier: |
900.48 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Iesirea din tunel ! De asemenea, nu cred ca mai e nevoie de nici un comentariu ! Nu-i asa ca e "minunat" cum am reusit sa distrugem prin nepasare ce au reusit sa faca predecesorii, de mult ori chiar cu pretul vietii ?... |
|
Mărime fișier: |
719.01 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Poza facuta de pe o pasarela pietonala construita peste linia de metrou ! Poza este facuta catre gura de tunel de la pasajul Lujerului ! |
|
Mărime fișier: |
1.01 MB |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Cam cum arata linia cand ajunge la nivelul strazii / trotuarului ! Se poate sesiza cat a fost de utilizata si ingrijita in ultimii... 10 ani ??? |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Stiu ca nu se vede nici o linie in aceasta poza (nici nu prea ar avea ce sa se vada), dar Oltcit-ul din imagine este aproximativ in dreptul macazului (care se afla in boscheti) care separa linia catre PUMAC (stanga) de linia catre depoul Ciurel (dreapta) |
|
Mărime fișier: |
392.13 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Linia catre PUMAC "taiata" de o alta linie care venea, probabil tot de peste Iuliu Maniu, de langa liceul Tudor Vladimirescu, si se indreapta catre depoul Ciurel |
|
Mărime fișier: |
649.07 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Gardul de "protectie" al depoului Ciurel sau a ceea ce ar trebui sa fie un fel de triaj... |
|
Mărime fișier: |
550.81 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
710.03 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
Descriere: |
Intrarea in tunelul depoului Ciurel ! Subliniez ca in momentul pozei eram CHIAR pe linie, la vreo 100-200 de metri de intrare ! Se poate observa tentativa de savana de pe linie ! Daca va uitati foarte atent in centrul pozei, veti zari o urma de tunel... |
|
Mărime fișier: |
674.6 kb |
Vizualizat: |
de 18399 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 06:45:31 Titlul subiectului: |
117918 |
|
Parerea mea este ca si inainte de 1989 legatura metroului cu liniile CFR facuta pe la Ciurel nu se mai justifica in conditiile in care se construisera depouri la marginea orasului (Berceni, Industrilor) care aveau legatura mult mai facila cu calea ferata.
Deci singura justificare pentru aceasta "anexa" a pasajului Lujerului este legatura cu calea ferata a fabricilor din zona (Semanatoarea, Pumac). Altfel n-ar mai fi trebuit facuta. Si cum fabricile respective n-au avut o soarta prea buna dupa 1989 acest lucru se vede si in situatia caii ferate respective. Dealtfel cred ca gara Cotroceni se va desfiinta cat de curand.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 11:55:55 Titlul subiectului: |
117932 |
|
Trist este ca linia a ajuns sa fie invadata de gunoaie. Ar fi putut sa o puna in conservare, poate in viitor ii gaseau o utilitate, dar Romania este tara gunoaielor asa cum se vede din aceste imagini...
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 15:26:40 Titlul subiectului: 7895 |
117956 |
|
sab a scris: | Dealtfel cred ca gara Cotroceni se va desfiinta cat de curand. | Gara Cotroceni din spatele Cora este folosita pentru aprovizionarea hypermarketului! Desi nu foarte des, linia ferata este circulata inca.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 15:42:53 Titlul subiectului: |
117959 |
|
Totusi nu poti tine o gara si o linie ferata prin mijlocul orasului pentru un singur client, chiar daca el se numeste Cora . Treptat zona industriala pe care o deservea a disparut, fabricile au fost demolate sau urmeaza, se vorbeste de un nou bulevard pe traseul actual al liniilor care vin catre aceasta gara dinspre vestul orasului. Pana la declansarea crizei se auzea si de licitatii pentru vanzarea terenurilor din jurul acestei gari.
Ne place sau nu ne place aceasta gara precum si linia din pasajul Lujerului trec incet incet in istorie.
Ultima modificare efectuată de către sab la Dum 04 Oct 2009 15:46:00, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 15:45:04 Titlul subiectului: |
117961 |
|
Acele linii erau functionale (si chiar se circula pe ele ) cind mai functiona uzina Semanatoarea, intre timp odata ce uzina a disparut au disparut si liniile si importanta lor.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 05 Oct 2009 10:44:57 Titlul subiectului: 7895 |
118023 |
|
tudor_toma82 a scris: | Ideea era ca putea fi conservata! Alte state, gen SUA, au retele intregi de linii de metrou si multe din ele sunt parasite, dar sunt totusi in conservare! | Sa nu exageram. New York e plin de resturi de linii de metrou, in special cele supranivelate, care au cam disparut cu ani in urma. Se mai vad resturi din linii, inclusiv din cele de tramvai, pe unde au avut ei.
Unde se pastreaza este fie din cauza ca neintretinerea sectiunii respective afecteaza si alte sectiuni, fie ca ele folosesc acum in alte scopuri mai mult sau mai putin legate de transport. In alte locuri, cum ar fi Charleroi, reteaua si instalatiile din sectiunile abandonate sau neterminate de ani de zile, sunt sub tensiune ca sa nu se fure!
Iata cum arata NY la acest capitol:
http://www.forgotten-ny.com/SUBWAYS/Subways%20homepage/subways.html
Merita vazut si restul sitului. Inevitabil, orasele se schimba, partea proasta ca uneori doar in rau. Cel putin pentru Bucuresti, este de cele mai multe ori valabil.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 20:21:06 Titlul subiectului: |
119331 |
|
S-a montat fir aerian in remiza de langa statia Dristor 2 si in statia Dristor 2!
Poze cu firul aerian din statia Dristor 2:
Descriere: |
Fir aerian in statia Dristor 2 |
|
Mărime fișier: |
202.89 kb |
Vizualizat: |
de 17640 ori |
|
Descriere: |
Fir aerian in statia Dristor 2 |
|
Mărime fișier: |
216.12 kb |
Vizualizat: |
de 17640 ori |
|
Descriere: |
Fir aerian in statia Dristor 2 |
|
Mărime fișier: |
189.04 kb |
Vizualizat: |
de 17640 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 20:37:39 Titlul subiectului: |
119333 |
|
Vad ca sunt niste neconcordante pentru sectiunea Republica – Pantelimon ( Antilopa) atat in ceea ce priveste lungimea traseului cat si data la care a fost pusa in functiune.
La adresa http://www.metroubucuresti.webs.com ni se spune ca lungimea tronsonului este de 1,4 km, iar la adresa
http://www.club-feroviar.ro/club/index.php?option=com_content&task=view&id=6140&Itemid=15
ni se da ca sigura lungimea de 1,9 km. Aceasta lungime mi se pare mai apropriata de adevar, documentarul fiind cu date concrete despre traseu si strazile subtraversate.
In ceea ce priveste, inaugurarea tronsonului in data de 15 ianuarie 1990 mi se pare o gluma buna. Deci sa inteleg ca cei de la Metrorex la 3 saptamani de la Revolutie, cu lupte de strada, etc nu aveau altceva mai bun de facut decat sa inaugureze statii de metrou !
Statia s-a deschis prin Martie – Aprilie 1989 pentru foarte scurt timp ( aproximativ o luna). Era un metrou naveta cam de 3 ori pe ora cu un program foarte curios, ceva in genul 5,00 – 9,00 si 16,00 – 21,00 in afara de sambata dupamasa si duminica cand nu circula.
Nu stiu cine a lansat aceast zvon cu ianuarie 1990 !
Mai mult decat atat, tot pe acest forum cineva a identificat in statia Mihai Bravu o placa de orientare veche de pe timpul fostului regim in care scria de fosta statie Antilopa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.71 kb |
Vizualizat: |
de 17633 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zimbrulcarpatin
Data înscrierii: 15/Aug/2008 Ultima vizita: 19/Iul/2020 Mesaje: 49 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 21:07:44 Titlul subiectului: |
119335 |
|
Nu caut scuze pentru eventuala greseala a mea pe site-ul meu dedicat metroului, insa dupa ce am pierdut ore bune pe net, in cautarea de informatie corecta am ajuns la concluzia ca pe 15 ianuarie 1990 traseul de metrou Republica - Pantelimon/Antilopa a fost deschis publicului calator.
Pe site-ul meu apare asa:
(15 ianuarie 1990 - punerea in functiune a tronsonului 6, in lungime de 1.4 km cu o statie, cuprins intre Republica si Pantelimon (Antilopa).)
Totusi trebuie sa recunoastem ca greseala nu este numai a mea, ci a celor din Metrorex.Ei au postat informatia potrivit careia respectivu tronson are 1.4 km. Asa apare si pe wikipedia, si pe alte cateva zeci de site-uri. Totusi cum poti sa determi o distanta daca x zice atat iar z vine si sopune ca n-are atat, ci are cu cateva sute de metrii peste atat? Dupa '89 informatia (*propaganda) despre metrou ca realizare a regimului, a apus. Din cand in cand mai aparea cate un articol despre una alata - exact ca in prezent...
_________________ https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/ |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Noi 2009 01:09:55 Titlul subiectului: |
119342 |
|
Din cite stiu eu darea in exploatare a depoului Pantelimon a fost facuta in 1993 in primavara (martie aprilie); din ce stiu eu circulatia la Pantelimon (Antilopa) s-a desfasurat pentru scurt timp, dupa care a fost sistata o foarte mare perioada de timp (citiva ani) si s-a reluat prin 97-98 cred.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Noi 2009 01:39:43 Titlul subiectului: |
119344 |
|
Din moment ce se stiu strazile pe sub care are metroul traseu, se poate masura distanta cu Google Earth, si se pot inlatura dubiile. La prima vedere sunt 1,4 km Republica - statia Pantelimon si 1,9 km Republica - depoul Pantelimon.
|
|
Sus |
|
|
zimbrulcarpatin
Data înscrierii: 15/Aug/2008 Ultima vizita: 19/Iul/2020 Mesaje: 49 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Noi 2009 21:16:16 Titlul subiectului: |
119372 |
|
Doar 500 de metri pana in Pantelimon?! Ca tot veni vorba de distante, as avea unele intrebari:
Care este distanta pana in Depoul Ciurel? Stiu ca des se rotunjeste la 1 km, desi NU este atat! Parerea mea: 900 si ceva de metri.
Care este distanta dintre Semanatoarea si Cringasi? Si aici se rotunjeste, ba la 900 de metri, ba la 1 km...
_________________ https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/ |
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Noi 2009 20:19:14 Titlul subiectului: |
119513 |
|
Distanta Semanatoarea - Dep. Ciurel este de 900m conform bornelor din tunel si, pentru cunoscatori, frecventele statiilor radio din metrou 147.025 si 147.075 MHz, frecvente care alterneaza si se schimba intre statii.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Noi 2009 20:42:50 Titlul subiectului: |
119515 |
|
yo3ies a scris: | [...]pentru cunoscatori, frecventele statiilor radio din metrou 147.025 si 147.075 MHz, frecvente care alterneaza si se schimba intre statii. | Explica putin si pentru necunoscatori, ca suna interesant
|
|
Sus |
|
|
zimbrulcarpatin
Data înscrierii: 15/Aug/2008 Ultima vizita: 19/Iul/2020 Mesaje: 49 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Noi 2009 22:15:57 Titlul subiectului: o hala mare asteapta un raspuns pe masura... |
120057 |
|
yo3ies a scris: | Distanta Semanatoarea - Dep. Ciurel este de 900m conform bornelor din tunel [...] |
Sa-mi fie iertata intrebarea dar cum arata o "borna de tunel"? Vazusem la un moment dat unele placute albe pe care erau trecute cateva cifre... Parca acest tip de placute mi sa parut cel mai raspandit la metrou...
De ceva vreme ma tot framanta o intrebare: Ce este in imensa hala a Metrorex-ului, de langa fosta Uzina Semanatoarea? Ce tin acolo si la ce le foloseste o hala de o asemenea anvergura. La prima vedere NU au o linie de CF... Totusi e prea mare hala, ca sa nu beneficieze la un raspuns pe masura... Nu ar fi posibil sa fie cumva o greseala si sa nu fie o hala a Metrorex, ci una a fostei Semanatori?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
450.62 kb |
Vizualizat: |
de 17175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
793 kb |
Vizualizat: |
de 17175 ori |
|
_________________ https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/ |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Noi 2009 22:49:37 Titlul subiectului: |
120060 |
|
Cunosc foarte bine acea hala. Nu a apartinut niciodata Metrorex
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 15 Noi 2009 01:23:01 Titlul subiectului: |
120071 |
|
Acea hala nu e a metroului. Depoul Ciurel se afla sub terenul de sport de langa antena STS (acea hala e trecuta gresit ca fiind a metrorex de ani buni pe "hartile galbene", culmea e ca celalte depouri sunt localizate corect). Si Wikipedia face aceeasi greseala si indica hala de la Semanatoarea ca fiind depoul (Hala in discutie e ceea ce a mai ramas din Semanatoarea).
Descriere: |
Depoul se afla suab terenul de sport |
|
Mărime fișier: |
241.66 kb |
Vizualizat: |
de 17118 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|