|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 17:04:19 Titlul subiectului: |
117979 |
|
Nu stiu daca ar fi prea bine sa renuntam la spatiul verde dintre cele doua sensuri de circulatie. Strada Brailei e deja poluata si putin spatiu verde zic eu ca ar fi necesar. Am vazut in alte orase (Braila de exemplu) strazi marginite de pomi batrani si umbrosi precum si sensuri de circulatie despartite de parcuri, scuaruri cu pomi, flori si iarba verde. Pe langa un aspect pozitiv ne mai protejeaza putin si de poluare. Galatiul are deja un puternic accent industrial iar spatiile verzi se reduc pe zi ce trece.
Eu as fi sugerat plantarea unor pomi in acel scuar la care face referire BaditaStefanGalati. Vara, la orele de varf, praful nu va atinge un nivel prea ridicat, soarele nu va stanjeni vizibilitatea celor care conduc dinspre Potcoava de Aur spre Inelul de Rocada iar in verile caniculare, temperaturile la nivelul solului (astfaltului) se vor incadra in limite acceptabile (nu 50 Celsius, cum se intampla prin dupa-amiezele din iunie si iulie).
Aceasta idee pe care am expus-o tine si de protejarea trecatorilor. Pe strada Domneasca, de exemplu, este o adevarata placere sa calatoresti chiar si vara, la orele de "foc". Teii batrani tin umbra iar aerul este mult mai "respirabil" decat pe strada Brailei.
Eu spun ca ar trebui sa tinem cont si de acest aspect atunci cand dorim sa extindem strazile si bulevardele...
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 20:56:28 Titlul subiectului: |
118002 |
|
In alte orase unde am vazut acest sistem banda pentru autobuze era separata de restul traficului, fie prin separatoare gen "mameloane" (cele folosite pentru reducerea vitezei, dar mai inalte), fie prin spatiu verde sau borduri. Dar peste tot existau camere de supraveghere. Si se permitea accesul inclusiv pentru taxiuri. In Romania nu am vazut decat in Brasov, dar separarea consta doar in linie dubla continua. Ideea este europeana, se stie ca se incurajeaza folosirea transportului in comun.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 19 Oct 2009 19:57:39 Titlul subiectului: |
118613 |
|
Pentru cei care doresc sa vada (revada) strada Domneasca, postez un link spre o filmare pe care am realizat-o in cursul zilei de ieri: http://www.youtube.com/watch?v=bbVHpmIWvNI
Strada Domneasca este strabatuta de majoritatea traseelor destinate autobuzelor si troleibuzelor galatene, puteti observa in filmulet statiile destinate acestora cat si reteaua de alimentare pentru troleibuze.
Filmarea am realizat-o din cabina unui MAZ 203.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 29 Oct 2009 09:15:18 Titlul subiectului: |
119125 |
|
Impins de curiozitate, am mers sa vad si eu de ce autobuzele care deservesc traseul 11 nu mai intra in Piata Centrala... Se pare ca este vorba de o lucrare la infrastructura, desfasurata pe strada Eroilor, pe portiunea dintre strada Balcescu si strada Traian. Lucrarea se intinde pe aproximativ 50 de metri.
O ruta ocolitoare, care sa cuprinda atat capatul pentru Piata Centrala cat si statiile cu flux mare de calatori (FSEA si CNVA) ar fi strabaterea strazii Garii pana la intersectia cu strada Traian si apoi parcurgerea acesteia din urma pana la capatul de linie. La intoarcere s-ar respecta aceeasi ruta. Problema cea mare o reprezinta chiar strada Garii, unde autoturismele sunt parcate pe ambele sensuri lasand un spatiu destul de ingust pentru circulatie.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 13 Noi 2009 22:09:27 Titlul subiectului: |
119987 |
|
S-au inceput inlocuirile unor semafoare in zonele centrale ale orasului. Pana aici, nimic nou, insa modul de fixare al acestora este destul de interesant... Mai precis, iata ca rotile autobuzelor si camioanelor autohtone - adica janta + anvelopa - au devenit elemente de sustinere pentru semafoarele noi.
In poza de mai jos puteti observa un astfel de exemplu in zona Tribunalului (intersectia dintre strada Cosbuc si strada Brailei). In mod curios, firele de alimentare nu au fost impamantate si nici suspendate, ci trecute prin tevi lasate la nivelul astfaltului, de-altfel mici capcane pentru cei grabiti sau neatenti... Anvelopele cu tot cu jante au fost vopsite in alb si rosu (probabil pentru a atrage atentia).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.99 kb |
Vizualizat: |
de 16181 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 13 Noi 2009 23:19:31 Titlul subiectului: |
119992 |
|
Astea nu vor ramane asa tot timpul, vor fi schimbate:
Articol din Viata Libera Galati :
Viceprimarul PSD Nicușor Ciumacenco a anunțat că, în vederea fluidizării traficului local, în prezent se execută lucrări de semaforizare în mai multe intersecții din Galați. Valoarea totală a investițiilor se ridică la aproape 500.000 de lei.
Lucrările de la intersecția dintre str. Prelungirea Brăilei și Drumul de Centură sunt executate de către compania SC UTI Trafic Management SA din București, vor dura 25 de zile, valoarea contractului fiind de 113.050 de lei.
La intersecția Bd. George Coșbuc cu Henry Coandă lucrează aceeași firmă bucureșteană, valoarea contractului fiind de 202.300 de lei. Semaforizarea intersecției Bd. George Coșbuc cu Drumul Viilor costă 121.380 lei, iar termenul de execuție este tot de 25 de zile.
În plus, se modernizează și semafoarele din intersecția Coșbuc cu Brăilei. Lucrările costă aproximativ 30.000 de lei, presupun modernizare cu corpuri cu leduri și schimbarea consolelor și sunt executate de către ECOSAL.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Noi 2009 10:41:36 Titlul subiectului: |
120215 |
|
Un alt aspect imbucurator consta in schimbarea refugiilor din statiile pentru calatori. Nu stiu daca e din cauza campaniei sau doar o simpla coincidenta... cert este ca in cursul zilei trecute, refugiul din statia Trei Star a primit "ingrijiri" mai precis s-a inlocuit unul dintre geamurile absente si s-au curatat celelalte, acoperite de reclame si anunturi...
Din pacate, vandalizarea se abate si asupra acestor refugii; unele geamuri sunt sparte, altele mazgalite cu marker, bancutele metalice indoite sau chiar rupte. De exemplu, in statia de la Spitalul Judetean s-au schimbat pana acum de trei ori geamurile laterale ale refugiului si tot de atatea ori au fost sparte (foto 1 si 2).
Pe de alta parte, Politia a inceput sa se implice cu mai multa seriozitate in ceea ce priveste parcarea ilegala a autoturismelor; printre zonele supravegheate cu "insistenta" se numara si statiile de la Palatul Telefoanelor, Trei Star si Potcoava de Aur (cu cateva luni in urma in aceste statii se creau veritabile caramboluri intre mijloacele de transport ale regiei locale, transportatori privati si autoturismele parcate aiurea). Este un aspect demn de lauda, pacat insa ca dupa ce politistii se retrag din aceste zone soferii amatori revin la vechile naravuri. Si niciodata nu se va schimba nimic daca din comoditate uitam sa fim civilizati... (foto 3)
Spuneam ca banda 1 de circulatie a capat, la Galati, in "ochii unor localnici" denumirea de banda pentru maxi-taxi. Privind in poza 4, ne dam seama ca situatia e mult mai... "avansata". Pe portiunea dintre Stirex si Agnetia de Voiaj, banda 1 este o amintire... Tot mai multe masini se ingramadesc pe trotuar, sfidand semnele de stationare interzisa... semne care de-altfel, de-alungul timpului au disparut din zona. Nici Politia nu poate lua masuri, in spatele blocurilor parcarile sunt pline si prin urmare revenim la vechea intrebare: "Eu unde parchez?". Troleibuzele intampina de multe ori dificultati pe acea portiune... Oare se vor lua masuri si in aceasta zona?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.86 kb |
Vizualizat: |
de 16122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.92 kb |
Vizualizat: |
de 16122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.14 kb |
Vizualizat: |
de 16107 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
241.61 kb |
Vizualizat: |
de 16107 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Noi 2009 12:29:30 Titlul subiectului: |
120229 |
|
In postarea anterioara am prezentat cateva aspecte "exterioare"... Sa privim acum si cateva probleme ce tin de "interior", mai precis de organizarea modului de transport in sine.
S-a re-introdus modalitatea de achizitionare a biletelor de la soferii Transurb, aspect deja mentionat. In poza 1 puteti vedea un astfel de anunt lipit pe geamul unui troleibuz MAZ. La o prima analiza, putem spune ca este un aspect pozitiv fiindca:
-nu in toate statiile sunt puncte de achizitionare a biletelor;
-exista de multe ori posibilitatea sa te grabesti sa ajungi in statie, sa nu ai bilet iar autobuzul sa fie la cativa metri distanta iar daca il pierzi mai ai de stat destul timp sa vina altul...
Daca privim insa problema mai in detaliu, ne dam seama ca munca soferului de autobuz incepe sa se apropie de cea a soferului de maxi-taxi. Nu toti calatorii se urca pe usa din fata, cu banii pregatiti sa cumpere bilet si prin urmare exista posibilitatea sa dai bilet si eventual rest dupa plecarea din statie. Creste riscul de producere de accidente... O clipa de neatentie poate costa scump. Daca refuzi sa dai bilet (motivand ca ai plecat din statie) si calatorii sunt prinsi de controlori iar nu este bine, acuzatia va cade pe soferul de autobuz cum ca nu si-a indeplinit sarcina. Un alt aspect ar fi urcarea celor care doresc sa cumpere bilet doar pe usa din fata insa operatiunea in sine (cumparare bilet, predare rest) raportata la numarul de pasageri ar insemna intarzieri mari in grafic (intarzieri cumulate la cele cauzate de trafic, semafoare, blocaje "accidentale"...) si iar nu este bine.
Concluzia mea si a catorva colaboratori cu care am discutat acest aspect este ca masura luata nu este un caz prea fericit pentru soferii Transurb-ului, ci mai degraba o modalitate care le ingreuneaza munca si poate genera discutii si chiar conflicte.
O alta masura pe care insista conducerea Transurb-ului este de a se evita calatorii in cabinele mijloacelor de transport. Daca privim concret acest aspect, masura este indreptata spre autobuzele DAB si MAZ precum si spre troleibuzele MAZ, celelalte mijloace de transport din parcul auto neavand practic o cabina "delimitata" propriu sau separata de salon (Prestij, Cobra, Isuzu...). "Toate mergeau bine la Transurb, numai aceasta masura mai lipsea" mi-a spus unul dintre soferi referitor la acest aspect. Intr-adevar, e cam aiurea sa nu poti primi in cabina un membru de familie, prieten bun (...) datorita acestei reglementari. Este un fel de ingradire abordata din exces de zel. Si spun asta fiindca mereu s-a calatorit cu oameni in cabina fara a exista insa influente negative asupra modului de conducere. (poza 2)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.65 kb |
Vizualizat: |
de 16103 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.01 kb |
Vizualizat: |
de 16103 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 20 Noi 2009 10:58:43 Titlul subiectului: |
120343 |
|
Postez mai jos un articol despre nemultumirile transportatorilor privati la nivel judetean si interjudetean in ceea ce priveste gratuitatea pensionarilor si a veteranilor de razboi. Neintelegerile dintre M.F. si F.O.R.R. filiala Galati afecteaza varstnicii care, conform legilor in vigoare ar trebui sa calatoreasca gratuit. "Iata ca si nevinovatii platesc..."
Articolul apartine cotidianului local "Adevarul de Seara", editia din 19.11.2009:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
388.99 kb |
Vizualizat: |
de 16066 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 21 Noi 2009 15:16:12 Titlul subiectului: |
120393 |
|
In urma hotararii CL de a schimba strategia conductorilor de bilete, s-a revenit la amendarea calatorilor fraudulosi. Cunoscand pe cineva care lucreaza in Transurb, ca si controlor, mi-a spus ca lunar incasa 22 de milioane lei vechi din vanzarea de bilete iar acum, dupa ce s-a revenit la sistemul actual cu amenzi, abia daca reuseste sa incaseze 5 milioane lei vechi lunar + stres mai mare + scandal. Se pare ca se intampla lucruri rele facute intentionat de catre sefii directoarei Transurb (care dupa parerea mea este o marioneta), pentru a limita pe cat posibil castigurile acestei regii, numai ca sa ceara bani de la primarie. Controlorii au facut solicitari catre directoare pentru a se reveni la vanzarea de bilete, pentru ca se incaseaza mai multi bani, insa nu s-a gasit nici o intelegere. Pana la urma tind sa cred despre Transurb ca este practic o arma politica.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 21 Noi 2009 23:40:31 Titlul subiectului: |
120398 |
|
Totul merge aiurea in acest oras, Galatiul va fi coada Romaniei! E greu de tot, treaba este de psihologia umana aici ca o vanzatoare de bilete, care iti vorbeste pe un ton cald si care nu vrea sa te pedepseasca are mai mare priza chiar si la tigani si la tineri, toata lumea era fericita, in momentul in care tu injuri calatorul, tipi, il bruschezi, cauti sa ii iei ceva de pe el ca sa plateasca amenda aici intervin vulgaritatile si bataile. Cat timp au fost vanzatoarele de bilete totul mergea struna, toti cumparau bilete si vorbeau frumos. Aici e si educatia controlorilor, dupa spusele domnului Graur, pe aceste posturi lucreaza oameni destul de limitati la minte, pe cand la tramvaie in depou nu lucreaza orice prost, am zis treaba cu tramvaiele pentru ca cei de la intretinere au fost pusi la vanzare de bilete! Se va reveni la forma vanzarii biletelor!
Mai jos semaforizarea foarte scumpa de la intersectia dintre Bulevardul Cosbuc si Str. Henri Coanda, mai precis in zona Patinoarului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.86 MB |
Vizualizat: |
de 16008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 16008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.95 MB |
Vizualizat: |
de 16008 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 08:57:22 Titlul subiectului: |
120450 |
|
Am trecut prin intersectia de la pationar, semafoare noi, frumoase, au aparut si semafoarele pentru tramvai, dar nu inteleg un lucru: De ce au montat semafor pentru tramvai pentru cei care vin in intersectie dinspre str Basarabiei (adica fostul traseu 54)? Pt ca pe acolo nu va mai trece niciodata tramvaiul, singura legatura de acolo fiind cu str Traian. Sau se pregateste vreo surpriza?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 12:40:14 Titlul subiectului: |
120593 |
|
Privind in poza de mai jos, s-a presupus ca un grup de tarani a luat o "gustarica" in troleu... Evident, cate un astfel de aspect pe care il sesizam atunci cand calatorim cu mijloacele de transport in comun ne taie elanul de a spera (sau macar a visa) spre un oras mai civilizat, mai curat, mai... cu bun-simt.
Am auzit turisti care au trecut prin Galati si care nu s-au putut abtine de la a nu comenta anumite aspecte negative, poate chiar primitive in ceea ce priveste disciplina orasenilor...
Este oare chiar asa de greu putin respect pentru cei din jur?! E chiar asa de mare grozavia de a plescai seminte si a lasa mizerie in mijloacele de transport in comun?! Dragii moshului, nu impresionati pe nimeni, doar va faceti de rusine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.39 kb |
Vizualizat: |
de 15915 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Noi 2009 21:12:25 Titlul subiectului: |
120624 |
|
Incep Sarbatorile Galatiului... Toate bune si frumoase insa pentru soferi haosul abia incepe; astazi s-a inchis drumul de centura de pe Faleza in favoarea mestesugarilor sositi din diverse orase iar circulatia s-a mutat... pe strada Brailei. La orele de varf, cozile la semafoare s-au intins pe cateva sute de metri iar marea majoritate a mijloacelor de transport in comun ale Transurb-ului au avut intarzieri. Posibil ca si in zilele urmatoare transportul in comun care se desfasoara pe strada Brailei sa aiba de suferit.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
316.59 kb |
Vizualizat: |
de 15876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
301.95 kb |
Vizualizat: |
de 15876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
314.02 kb |
Vizualizat: |
de 15876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.75 kb |
Vizualizat: |
de 15876 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Noi 2009 23:19:42 Titlul subiectului: |
120629 |
|
Viata Libera trateaza subiectul :
Comunicat de la Transurb
Transportul în comun, modificat de Serbările Galațiului
În perioada 27-30 noiembrie 2009, datorită manifestărilor prilejuite de Serbările Galațiului, circulația mijloacelor de transport în comun va suferi următoarele modificări:
- În data de 27 noiembrie, între orele 17-18, se va opri circulația autobuzelor de la traseele 102, 104, 19 și 26 pe str. Domnească, între str. Basarabiei și str. Ep. Melchisedec Ștefănescu.
- În data de 30 noiembrie, între orele 17-23, nu vor circula autobuzele de la traseele care circulă pe str. Brăilei, între Inelul de Rocadă și str. Domnească, adică traseele 9, 10, 11, 12, 15, 19, 20, 21, 22, 29, 102, 104.
Vor circula doar autobuzele de la traseele 35, 36, 7, 8, 26, 31 și 17.
- În data de 30noiembrie, traseul 26 va circula deviat pe str. Mihai Bravu între orele 17–18.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Noi 2009 00:38:41 Titlul subiectului: |
120636 |
|
Ai uitat si traseul 34...
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Noi 2009 10:50:18 Titlul subiectului: |
120641 |
|
Nu circula 34 pentru ca are traseu pe Brailei.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Noi 2009 11:21:06 Titlul subiectului: |
120642 |
|
Astazi, pe langa faptul ca este inceput de week-end si sunt Sarbatorile orasului, la orele diminetii ceata a contribuit si ea la ingreunarea traficului. Din nou orare date peste cap, "goluri" pe trasee compensate cu sistemul de tip "matura"...
Vizibilitatea destul de redusa (sub 100 metri) cat si traficul aglomerat au dat peste cap punctualitatea mijloacelor de transport in comun ale Transurb-ului.
Postez mai jos cateva poze justificatoare, efectuate in jurul orelor 9 ale diminetii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.26 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.08 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.57 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 29 Noi 2009 14:12:54 Titlul subiectului: |
120679 |
|
Autobuzele sunt urmărite cu GPS-ul
Autor: Vali Trufașu
Sâmbătă 28 nov 2009
"Monitorizarea autobuzelor prin GPS a permis Transurb să reducă întârzierile între stații până la maxim cinci minute.Aglomerația de pe traseele gălățene face imposibilă desfășurarea unui transport civilizat în Galați chiar și prin monitorizare prin satelit."
"Galațiul se numără printre marile orașe ale țării, cu o populație de 300.000 de locuitori. Urbea noastră nu se poate totuși compara cu celelalte capitale de județ când vine vorba de transportul public de persoane. Clujul, Constanța, Iașiul, Brașovul sau Sibiul nu au avut niciodată transport cu microbuze."
"Ploieștiul a eliminat microbuzele de acum cinci ani, iar Iașiul a renunțat la ele în urmă cu doi ani. Îmbucurător este că aproape jumătate din parcul auto al Transurb a fost înnoit, fiind vorba de 40 de autobuze din cele 110 aflate în stare de funcționare."
"Noile autobuze sunt dotate cu GPS, ceea ce permite reducerea semnificativă a întârzierilor prin controlul circulației acestora. „Dacă mijloacele de transport întârzie un minut, șoferului nu i se mai înregistrează cursa și apoi i se scade din salariu", ne-a declarat directorul societății publice de transport local, Genica Totolici."
"Cu microbuzul prin Viena"
"Pe anumite străzi din Galați, cum este strada Oltului sau Bălcescu, nu poți intra cu autobuzele, chiar dacă ai vrea. Țin să vă spun că și în alte țări civilizate, cum este Austria, transportul cu microbuze este necesar. Pe anumite străzi din Viena, nu o să vedeți decât microbuze pentru că autobuzele nu încap acolo", ne-a declarat administratorul operatorului ACJ Globe Tour, Silviu Cârlan."
"Organizarea unei noi licitații pentru traseele din Galați în 2010 va permite municipalității să-și spună punctul de vedere în privința unui transport mixt mai eficient cu autobuze și microbuze."
"Societatea publică de transport local va monta hărți de orientare pentru călători în fiecare stație aparținând Transurb în 2010. Investiția se va realiza din fonduri europene și era necesară atât pentru gălățenii care nu cunosc atât de bine orașul, cât și pentru persoanele care sunt în tranzit prin Galați."
sursa: http://www.adevarul.ro/locale/galati/Autobuzele_sunt_urmarite_cu_GPS-ul_0_161383964.html
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Noi 2009 17:55:46 Titlul subiectului: |
120685 |
|
Uite asa poti prosti lumea, daca vrei sa impui ceva. Argumentezi repede cu Europa (iar daca spui Viena, argumentul e suprem) si cine mai are curajul sa te contrazica...
Sa aduci vorba despre strazile din Viena pe unde trec cele doua trasee pe care circula microbuze (ma rog, si aici e de discutat, intrucat e teribil sa compari jegurile mioritice cu respectivele vehicule din Viena) fara sa spui si ce e cu acele strazi mi se pare jenant (dar, na, dupa o raita "pe Mariahilfer" si dupa o tura in roata de la Prater, mintea o ia razna la unii). Noroc ca n-a vazut ASTAX-urile, ca ne spunea cum Viena e raiul microbuzelor...
De disparitia dubelor si achizitia de vehicule destinate transportului public nu are nimic de spus domnul intervievat? Dar de reabilitarea liniilor de tramvai? Mai mare rusinea, oras cu tramvai de la inceputul secolului al XX-lea, dar care-si bate joc de el...
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 29 Noi 2009 19:15:42 Titlul subiectului: |
120688 |
|
In Romania , mai ales in Galati acest mijloc de transport in comun tip maxi-taxi a inflorit datorita nepasarii autoritatilor locale. Referitor la dubele din Viena care sunt folosite drept argument in apararea firmelor de maxi-taxi eu as folosi drept argument pentru autobuze si troleibuze autobuzele dublu articulate din Hamburg, care cirula pe strazi nu foarte largi si culmea am vazut si femei la volanul acestor colosi. Facand o paralela intre Hamburg si Galati putem spune ca acolo autobuzele pot intra pe stradute mai mici fiindca la ei lumea nu-si lasa masina pe unde ii taie capul, iar autoritatile locale au grija sa ofere locuri de parcare detinatorilor de masini, in timp ce la noi este un adevarat haos iar autobuzele de capacitate mai mare pierd teren in fata midibuzelor!
Pana sa ajungem noi la nivelul de civilizatie al Austriei sau a Germaniei va mai curge multa apa pe Dunare!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 29 Noi 2009 19:33:34 Titlul subiectului: |
120691 |
|
Nu stai ma mult de 5 minute in statie??? Poate la traseul 11 sau 102..cine circula des stie ca daca ajungi in statie si ai pierdut traseul 104(de ex),poti "sa-ti faci casa"in statie...ce sa mai vorbim de 10 sau 34? As vrea sa-i iau la o plimbare pe un edil care raspunde de transportul in comun sa vedem ce parere are de circulatia autobuzelor...daca te grabesti la gara, fiind din Micro 19, in cat timp ajunge 29? dar...din masina personala altfel judeci lucrurile...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 30 Noi 2009 09:50:16 Titlul subiectului: |
120718 |
|
Nu ne putem raporta la orasele altor tari, unde transportul in comun este pus la punct in favoarea calatorilor... La noi, la Galati, lucrurile sunt pe dos, ideea de transport civilizat este perimata de microbuzele private care... vin in favoarea comoditatii (adica n-are rost sa mai astepti un minut autobuzul sau troleibuzul cand ai la bordura un microbuz, fie el si plin, cam asa se pune problema) si se suprapun pe multe trasee detinute de Transurb. Prin urmare, haideti sa facem o scurta analiza: majoritatea calatorilor aleg mijloacele private datorita frecventei mai bune pe care o au in comparatie cu cele detinute de Transurb insa aceasta "anomalie" provine de la "sufocarea" liniilor respective cu un numar net superior de microbuze. Un exemplu invocat de colegul deprodio: autobuzele 29 si 34 sunt destul de rare. De acord, fiindca oamenii prefera traseul privat 64 in locul lui 29 si 68 in loc de 34. Amintiti-va ca s-au efectuat probe cu masini de mare capacitate (DAB-uri si MAZ-uri) pe aceste trasee insa nu au fost considerate rentabile fiindca nu aveau suficienti calatori. Nici macar Cobrele nu s-au dovedit a fi solutia optima... (e drept ca mai apare cate o Cobra pe linia 29 insa foarte rar si doar in anumite momente ale zilei). In momentul de fata, reteaua privata cuprinde zonele active ale orasului si ia "grosul" pasagerilor. E o organizare destul de bine pusa la punct - ca frecventa dar care ofera conditii foarte proaste de transport - calitate dezastruoasa si principii care contrazic orice urma de bun-simt, avand la baza un raport inegal care insa a fost tolerat si promovat de edili pe parcursul mai multor ani. Sunt convins ca daca se va reduce numarul de microbuze, atat traseele 29 cat si 34 vor primi mai multe autobuze, de mare capacitate, iar graficele de functionare vor fi si ele modificate in favoarea calatorilor.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 30 Noi 2009 16:37:18 Titlul subiectului: |
120727 |
|
Eu zic ca cel mai bine ar fi "fiecare cu painea lui"...adica Transurb-ul cu traseele lui iar privatii cuu traseele lor...
Deci, nu este corect ca la un traseu ca 104 sa stai in statie mai mult de 15 min., chiar si la 29...Trebuie neaparat o organizare a transportului in comun in Galati...maxi taxi sa aibe traseele lor pe strazi secundare, iar Transurbul sa pluseze pe fiecare traseu cu minim 2 mijloace de transport in comun...in Galati, calatorii trebuiesc "educati"cum s-a intamplat de ex.in Tiglina 3...toata lumea alege autobuzul si nimeni nu-i nemultumit de conditiile de transport...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|