|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Victor
Data înscrierii: 10/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mar/2012 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Sep 2008 11:58:23 Titlul subiectului: |
97833 |
|
Nu. Asa sunt din primavara (martie) atunci cand s-au efectuat lucrari la linia de tramvai de la intersectzia ion Mihalache cu dr.Felix, iar 20 circula intre Laromet S.A. si Piata presei Libere.
|
|
Sus |
|
|
Rasnitza
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Sep/2010 Mesaje: 39 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2009 19:54:19 Titlul subiectului: |
114878 |
|
De luni se schimba macazele la intersectia Bucurestii Noi cu Bld. Gloriei asa ca 24 se suspenda si 20 va intoarce in depou. Durata lucrarilor 03.08.2009-09.08.2009. Au afisat si prin statiile de pe traseu, au informat si pe site.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.15 kb |
Vizualizat: |
de 27513 ori |
|
_________________ Tramway Rider |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 06 Aug 2009 15:33:54 Titlul subiectului: |
115026 |
|
A aparut pe site-ul RATB o stire conform careia tramvaiul 5 va merge doar de la Aeroport Baneasa pana la Bucur Obor, pentru a asigura o ritmicitate cat de cat previzibila a tramvaielor:
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=288
RATB a scris: | Odata cu demararea lucrarilor de modernizare a infrastructurii caii de rulare a tramvaielor de pe Str. Tunari si Str. Vasile Lascar, s-a inregistrat o crestere a traficului rutier pe arterele adiacente, si anume pe Calea Mosilor si Str. Cavafii Vechi.
Din aceasta cauza, pe traseul liniei 5 se produc zilnic ambuteiaje si blocari ale tramvaielor, cu repercursiuni asupra asigurarii ritmicitatii pe Bd. Aerogarii si Str. Barbu Vacarescu, unde aceasta linie este singurul mijloc de transport.
Pentru imbunatatirea fluidizarii circulatiei tramvaielor si cresterii capacitatii de transport pe Bd. Aerogarii si Str. Barbu Vacarescu, incepand cu data de 08.08.2009, linia 5 va functiona experimental intre Aeroportul Baneasa si Bucur Obor, pe urmatorul traseu: Bd. Aerogarii, Pasajul Aviatiei, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Stefan cel Mare, Str. Lizeanu, Str. Reinvierii, Sos. Colentina, cu intoarcere prin Sos. Stefan cel Mare, Str. Barbu Vacarescu, Bd. Aerogarii.
Legatura de transport cu Piata Sf. Gheorghe se realizeaza prin transbordare cu tramvaiele liniilor 16 si 21, in statia Bucur Obor.
Abonamentele eliberate pentru linia 5 vor fi valabile si pe liniile 16 si 21, intre Bucur Obor si Piata Sf. Gheorghe. |
Okay, dpdv trafic poate ca e bine, cei cu abonamente iarasi n-au probleme, dar cei care merg cu bilete... sa se descurce, nu? Lasa-i sa taxeze doua bilete, ca au de unde!
A, dar am uitat ca in oras avem minunatul SAT... dar de ce sa ne deranjam sa facem o programare complicata de genul 'daca ai validat din portofel pe linia 5, urmatoarea validare pe 16/21 in interval de o ora e gratis' si viceversa... da-i incolo si pe fraierii care folosesc SAT, sa valideze si ei de doua ori.
|
|
Sus |
|
|
ADY88
Data înscrierii: 26/Oct/2009 Ultima vizita: 16/Dec/2013 Mesaje: 59 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 18:37:54 Titlul subiectului: 8296 |
119703 |
|
Stie cineva de ce s-a asfaltat linia de tramvai pe bulevardul Vasile Milea pe portiunea dintre pasajul Basarab si bulevardul Iuliu Maniu? Se planifica cumva transferarea liniei de tramvai de pe Vasile Milea pe soseaua Grozavesti?
Mai exact, e vorba de zona Universitatii Ecologice am vazut asfalt insa, nu am vazut sinele de tramvai deoarece era seara, iar iluminatul stradal nu era aprins inca ,si m-am speriat ca vor sa desfiinteze linia asfaltand-o pur si simplu, desi au facut statia de tramvai la intersectia cu bulevardul Timisoara.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 08 Noi 2009 00:18:12 Titlul subiectului: |
119709 |
|
Tramvaiul va circula in continuare pe Vasile Milea - s-a asfaltat bucata de linie refacuta spre Grozavesti, asa cum e si pe Mosilor.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Noi 2009 19:12:08 Titlul subiectului: |
120304 |
|
Terminalul Zetarilor se modernizeaza complet (toata sina a fost scoasa)... Ca sa schimbe macazul de la Lacul Tei nu le trebuie mai mult de 5 zile (in alte tari chiar intr-o zi s-ar putea schimba); parerea mea este ca vor sa modernizeze toata portiunea dintre Lizeanu si bucla Lacul Tei, deoarece la Lacul Tei o sa intoarca linia 35 (peste un an) si probabil vor ca linia 35 sa fie modernizata pe toate portiunile (ar fi cazul sa inceapa lucrarile si pe Bd. General Vasile Milea).
Linia 35 va avea traseul: Depoul Militari - Bd. Preciziei - Bd. Timisoara - Bd. General Vasile Milea - Pod Grozavesti - Pasajul Basarab (Sos. Orhideelor - Podul Hobanat/Gara Basarab - Sos. Nicolae Titulescu) - Bd. Iancu de Hunedoara - Sos. Stefan cel Mare - Lizeanu - Str. Lizeanu - Str. Maica Domnului - Bd. Lacul Tei - Capul de linie Lacul Tei.
Deci eu zic ca ne asteapta lucrari la linia de tramvai si pe strazile Lizeanu, Maica Domnului si Bd. Lacul Tei... astfel am avea traseul liniei 17 (care nu se mai infiinteaza) 100% modernizat!
|
|
Sus |
|
|
ik149
Data înscrierii: 26/Mar/2008 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Iul 2010 12:23:30 Titlul subiectului: |
130424 |
|
Construcție subterană în zona Unirii
Un posibil tunel sau un canal care probabil asigura drenarea unui afluent al Dâmboviței a fost decopertat, în zona Unirii, în punctul unde începe bulevardul Regina Maria, la capatul liniei de tramvai nr. 32. Amplasamentul, construcția și materialele utilizate indică perioada 1870-1890, ca posibil interval al construirii.
http://rcristea.blogspot.com/2010/07/constructie-subterana-in-zona-unirii.html
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 29 Iul 2010 14:52:01 Titlul subiectului: |
130904 |
|
Doua modificari incepand din acest week-end:
- Linia de la Podul Constanta se va re-aseza in mijlocul drumului (acum e deplasata intr-o parte datorita lucrarilor ce au fost pe acolo) astfel ca depoul de tramvaie Bucurestii Noi va fi izolat, 24 va circula Mezes-Damaroaia si 45 Mezes-Laromet;
- Se inlocuiesc elementele de cale de la 11 Iunie cu Dr. Istrate astfel ca 7 se scurteaza CFR Progresu - Sura Mare iar 32-ul care era dus pana acum la Sura Mare via 11 Iunie va fi dus la CET Vest (!!! - de ce nu l-or fi dus la Ghencea, era mult mai scurt si mult mai util); linia naveta 632 va functiona pe toata lungimea liniei 32, de la Dep. Alexandria pana la Piata Unirii (!)
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=420
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=421
|
|
Sus |
|
|
ik149
Data înscrierii: 26/Mar/2008 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 08:06:56 Titlul subiectului: |
131970 |
|
"Tramvaiul 32 va fi deviat pînă pe 30 Octombrie!
Echipele noastre intervin pentru remedierea unei prăbușiri pe rețeaua de canalizare
Această lucrare, care afectează capătul liniei de tramvai 32 din zona Unirii, presupune o intervenție hidrotehnică amplă. Lucrările se vor finaliza la data de 30 octombrie 2010."
http://www.apanovabucuresti.ro/noutati/lucrari-ce-afecteaza-traseul-liniei-de-tramvai-32/
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 11:01:19 Titlul subiectului: |
132022 |
|
Cred ca linia 32 este campioana la capitolul "devieri de traseu" pentru anul acesta. O linie "scurta", care face doar 10 statii de la un capat la altul a fost deviata pana in Ghencea si apoi chiar la Sura Mare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 16:56:20 Titlul subiectului: |
132030 |
|
Deci ce vor face cu vechiul canal?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 17 Aug 2010 17:31:54 Titlul subiectului: |
132034 |
|
Ghencea, Sura Mare si din diverse motive a fost trimisa la CET Vest, sa tina companie lui 47.
Lucrarea o sa fie astupata, ca doar n-o sa-l faca muzeu. Cu ocazia asta de ce nu se gandesc la o modalitate de a prelungi linia la Sf. Vineri. O sa tipe multi ca se face prin parc si o sa incurce suplimentar traficul. E foarte simplul, poate s-o ia prin parc fara sa afecteze traficul, deoarece tramvaiul va putea circula pe una din fazele actuale a semaforului, nu mai e nevoie de una in plus: la Bratianu va circula pe faza dinspre Splai in timp ce la capatul actual poate sa circule pe faza spre Regina Maria.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Oct 2010 09:24:28 Titlul subiectului: |
134856 |
|
In sfarsit, de luni linia de tramvai 32 si celelalte linii din zona, vor reveni la Piata Unirii, ca urmare a finalizarii lucrarilor la reteaua de apa http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=460
Citat: | RATB va relua functionarea liniilor de tramvaie si autobuze din zona Piata Unirii
Incepand de luni, 18.10.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va relua functionarea liniilor de transport public din zona Piata Unirii, ca urmare a finalizarii lucrarilor executate de societatea APA NOVA la reteaua publica de canalizare din zona terminalului RATB.
Liniile de tramvaie si autobuze vor functiona pe urmatoarele trasee:
Linia 4 se reinfiinteaza intre terminalul Zetari si Sura Mare, pe traseul: Str. Zetarilor, Str. Anghel Alexandru, Sos. Giurgiului.
Linia 7 va functiona intre terminalul CFR Progresului si Piata Unirii, pe Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Str. 11 Iunie si Bd. Regina Maria.
Linia 19 va reveni pe traseul de baza intre terminalul Complex R.A.T.B. Titan si Sura Mare, pe traseul: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, si Cal. Serban Voda.
Linia 27 va reveni pe traseul de baza intre terminalul Complex RATB Titan si Piata Unirii, urmand traseul: Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria.
Linia 32 va reveni pe traseul de baza intre terminalul Depoul Alexandria si Piata Unirii, pe Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria.
Linia 117 va functiona intre terminalul Bacau si Piata Sf. Vinerii, pe Sos. Salaj, Cal. Ferentarilor, Str. Nasaud, Str. Odoarei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria, Piata Unirii, Bd. Unirii, Bd. Mircea Voda, Bd. Corneliu Coposu, Piata Sf. Vineri.
Linia 232 va functiona intre terminalul Real Berceni si Piata Unirii, pe urmatorul traseu: Bd. Metalurgiei, Str. Turnu Magurele, Sos. Berceni, Piata Sudului, Sos. Oltenitei, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Piata Unirii. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Noi 2010 02:01:04 Titlul subiectului: |
136693 |
|
Exista planuri pentru modernizarea liniei trmavaielor ce pleaca de la Sf. Vineri - Hala Traian, in special pe linia care pleaca catre Piata Muncii (56, 40)? Eu sunt obisnuit cu 21, doar e in fata blocului meu, linia respectiva fiind foarte lina, logic ca atunci cand mergi pe un traseu distrus ca cel al lui 56/40 te sperie teribil.
Vad ca incet-incet lucrurile se misca la noi in Bucuresti, ma face deja sa fiu mandru ca sunt bucurestean. Ma bucur ca mai-marii-capitaliei au gandit cu creierul pastrand traseele de tramvai, nu ca la Mazare acasa.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Noi 2010 07:53:09 Titlul subiectului: |
136700 |
|
Modernizarea infrastructurii de tramvai a inceput din 2002 cu celebra linie de "metrou usor 41", urmand modernizariile liniilor din B-dul Timisoara, Rahova, Giulesti, Sos. Giurgiului etc. In vestul orasului modernizarile s-au efectuat intr-un timp mai scurt. Cand au inceput sa modernizeze liniile din jumatatea estica a orasului, lucrarile au inceput sa se desfasoare intr-un ritm mult mai lent, si au inceput sa le modernizeze pe bucatele, cum este si cazul lui 21 si apoi linia 16 (str. Viitorului), linia 5 (str. Tunari, str. Aleccu Russo si bucatica de bulevard Dacia---record negativ, lucrarile au inceput din iunie 2009). Probabil nu mai sunt bani, probabil au fost selectate firma prietene, dar cum am mai tot spus in diferite postari la diferite topice: linia 41 a fost modernizata cap-coada in 7 luni !!!
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Noi 2010 00:28:22 Titlul subiectului: |
136882 |
|
@guest: Linia 41 NU a fost modernizata cap-coada in 2002. In zonele care deja aveau linie CF la acel moment (Podul Grant si Ciurel) s-a inlocuit numai sina si s-au pus si prinderi elastice. Atat.
Diferenta "est" vs. "vest" de care vorbeai e usor de explicat. Majoritatea modernizarilor din zona de vest au fost prinse in contractul de imprumut cu BEI, pentru modernizarea a circa 110 km cale simpla de tramvai. Aceste tronsoane au fost:
1) linia 41, intre Ghencea si PPL
2) linia 32, intre Dep. Alex. si Unirii
3) linia 35 intre Dep. Militari si Razoare
4) linia 12 intre CFR Progresul si Autogara Filaret
5) str. 11 Iunie
6) Bd. Ghencea si Cal. 13 Septembrie, intre Trafic Greu si terminalul Ghencea
7) Cal Ferentari, intre Calea Rahovei si terminalul Zetarilor
str. Sura Mare
9) strazile Anghel Moldoveanu, Tudor Gociu si Actiunii
10)calea Giulesti, numai intre Sos. Orhideelor si Depoul Giulesti (bucata scurta dintre depou si bucla de intoarcere a fost finantata de la bugetul local)
11)Sos. Progresului, intre Sos. Viilor si Razoare (initial, in documentatia depusa la BEI, RATB vroia sa "modernizeze" in loc de linia pe Progresului, tronsonul vechi pe Tudor Vladimirescu - Panduri, care evident, trebuia construit, nu modernizat. S-au impotrivit locuitorii si proiectul a cazut).
12) depourile Alexandria, Dudesti, Giurgiului si Militari
Restul modernizarilor care s-au facut au fost din bugetul local, din care, asa saracit cum este, nu s-a putut finanta mai mult.
A, si inca ceva: e un lucru cunoscut ca modernizarea (si extinderea) liniilor de tramvai e o cheltuiala eligibila pentru finantare europeana, prin Programul Operational Regional - Axa 1. Majoritatea oraselor din alte tari noi-admise in UE si-au inlocuit liniile de tramvai in acest mod. La fel se va face si la Cluj, unde bugetul local va suporta numai 2% din costul proiectului de modernizare a liniei de tramvai.
Evident, la noi, Dr. Oetker are preocupari mai importante decat refactia unor nenorocite de linii de tramvai: de exemplu, vad ca are vise umede cu "penetrari" largi fara transport in comun (ex. Berzei - Uranus, faza a 2'a) ca doar nu circula el cu tramvaiul, sau cu transportul in comun in general.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Noi 2010 15:33:46 Titlul subiectului: |
136891 |
|
In enumerarea ta e o mica inexactitate, Sos. Progresului a fost finantata de la bugetul local...
Portiunile din 41 modernizate de RATB sunt teoretic cuprinse tot in programul BEI, pe post de 'contributia locala de 50% din costul total'.
Programul BEI a fost apoi continuat cu cele 9 (ramase doar 8 ) bulevarde 'Videne' plus inca fo' trei pe investitii RATB...
Ce este acum 'pe ordinea de zi', cunoasteti si singuri nu mai e nevoie de 'reimprospatari de memorie'...
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 18:38:28 Titlul subiectului: |
146166 |
|
Pana la urma s-a renuntat la ideea de statie de tramvai in Pasajul Victoria? Scarile de acces s-au construit totusi si sunt perfect functionale
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 16:04:35 Titlul subiectului: |
165418 |
|
Care este scopul inlocuirii sinei vechi de tramvai de pe Str. Piatra Morii (linia 24) cu sina tip CF?
Se preconizeaza modernizarea si pe Bd-ul Gloriei pentru a muta linia 20 in locul lui 24 si apoi desfiintarea liniei 24?
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Iun 2013 02:56:15 Titlul subiectului: |
165429 |
|
Ce inseamna sina tip CF? De unde ai tras concluzia ca s-ar desfiinta vreo linie de tramvai?
Dupa mine, reteaua de pe Gloriei - Piatra Morii este incompleta si acopera un cartier de case cu un foarte mic potential de calatori. Autobuzul deserveste cu succes zona Damaroaia (gol, oricum).
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Frequent Traveller
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 12/Apr/2016 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iul 2013 11:33:43 Titlul subiectului: |
165541 |
|
Sina tip CF = tip cale ferata. In genul celei de pe Progresul, 13 Septembrie, linia 41.
_________________ aimant des chemins de fer... |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iul 2013 14:38:41 Titlul subiectului: |
165548 |
|
Cand se va construi statia de metrou "Laminorului" se va desfiinta linia 20 pentru ca statia va fi construita fix pe mijlocul bulevardului.
Nu va mai circula nimic pe acolo, toate fluxurile vor fi deviat pe strazile laterale.
Este putin probabil ca dupa finalizare sa reapara linia 20 pentru ca vei avea fix aceleasi statii ca ale metroului, respectiv Jiului / Parc / Laminorului.
Parca tramvaiul mai are o statie in plus, nu stiu, poate ma insel.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iul 2013 17:53:40 Titlul subiectului: |
165558 |
|
Asa se spunea si despre linia de tramvai de pe Iancului. Ca se va desfiinta. In schimb vad ca se modernizeaza
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Tudor
Data înscrierii: 21/Aug/2013 Ultima vizita: 02/Feb/2020 Mesaje: 38 Locație: Targoviste
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 13:02:14 Titlul subiectului: |
166583 |
|
Pe Bucurestii Noi si pe Bd. Ion Mihalache cand vor incepe lucrarile?
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 16:45:45 Titlul subiectului: |
166588 |
|
andrei 11, tin sa te anunt ca ieri am luat metroul de la Bazilescu si m-am uitat inspre directia unde ar urma sa fie statia Laminorului si linia de metrou face o usoara curba la stanga asa ca nu va fi pe mijlocul bulevardului, tinand cont ca este singura legatura directa cu Mogosoaia
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|