Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 24 Noi 2009 11:13:13    Titlul subiectului: 120513

Aici o fi suficienta inaltime pentru a permite trecerea vehiculelor mai inalte? Or fi 3 metri?!?


intrareidm.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.18 kb
 Vizualizat:  de 16248 ori

intrareidm.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalinm



Data înscrierii: 30/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Sep/2010
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2009 11:21:17    Titlul subiectului: 120912

Ma bucur sa gasesc un asemenea forum pe net.

Din cate stiu eu: tramvaiul care vine pe Giulesti poate sa faca doar stanga catre Gara Basarab unde se va reconstrui bucla deci va putea intoarce; intr-adevar linia care vine de la Basarab pe sub pod se uneste cu linia care vine pe pod dinspre Titulescu si traverseaza "impreuna" Dambovita pe podul vechi (podul metalic de deasupra dambovitei avand doar 2+2 benzi pt auto); podul vechi Grozavesti a fost largit cu 7+7 m deci cate 2 benzi pe sens; e foarte probabil ca circulatia pe el sa fie relativ lejera avand in vedere ca traficul la nivelul solului de pe Orhideelor-V. Milea va fi mult redus;

Cat despre breteaua de acces pe coltul cu IDM ul, aceasta era prevazuta sa fie si de urcare initial dar din cauza unor probleme de expropriere s-a renuntat si a ramas doar varianta simpla deci din toata zona Orhideelor - Giulesti nu se poate urca pe pod inspre Vasile Milea ramanand varianta circulatiel la nivelul solului; dealtfel aceatsa bretea nu va lasa trafic pe sub ea, accesul principal spre IDM revenind la varianta initiala (de pe Orhideelor-Fabrica de bere).

O alta bretea a fost modificata din aceleasi motive: la Carrefour era prevazuta o bretea tip scoica la care s-a renuntat facandu-se astfel imposibila coborarea la Carrefour dinspre V Milea.

Rezum:
Auto:
Se urca pe pod dinspre Titulescu (acces principal) si Grivitei dinspre pod grant (bretea) si se coboara pe Giulesti, pe Orhideelor (Fabrica de paine), pe Vasile Milea - toate bretele si pe Cotroceni (principal).

Se urca de pe Cotroceni, din fata de la Carrefour si de pe Plevnei si se coboara pe Plevnei, pe Grivitei (spre gara) - toate bretele si pe Titulescu - principal.

Tramvai:
Urca dinspre Titulescu, coboara spre pod Grozavesti, intersectandu se cu linia care vine de la Basarab.

Acces Carrefour: direct de pe pod nu exista din directia Cotroceni/Milea (!) - trebuie sa vii la nivelul solului.

Acces Bricostore: ca si pana acum de pe Orhideelor.

Ambele accese vor fi favorizate de amenajarea unui giratoiru sub pod la intersectia Plevnei cu Orhideelor si Giulesti (acest giratoriu exista si acum intr-o forma mai rudimentara).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2009 14:38:08    Titlul subiectului: 120916

Intrebare: ce problema a aparut la exproprieri? Nu au cazut de acord asupra pretului? De ce nu s-a reglementat aceasta problema cum s-a rezolvat in alte parti ale pasajului cu fortarea exproprierii, prin declararea zonei de utilitate publica?... Eu asa am inteles problema, poate gresesc.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
catalinm



Data înscrierii: 30/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Sep/2010
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2009 15:12:35    Titlul subiectului: 120918

Carrefour a cerut vreo 10 de mil. de euro...(1mp costa cam 1600 de euro la vremea respectiva).

Pentru partea dinspre IDM s-a facut deja modificarea proiectului (era in perioada cand nu se declarase inca de utilitate publica) si nu se mai revine..sper sa gresesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 08:17:47    Titlul subiectului: 121251

Dimineata la stirile KissFM s-a mentionat faptul ca primarul capitalei, Sorin Oprescu a fost in inspectie la pasajul Basarab. In cadrul aceleiasi stiri s-a mentionat faptul ca lucrarile la pasaj sunt finalizate in proportie de 70 %, urmand ca la anul sa fie amplasat podul peste pachetul de cai ferate de la Gara de Nord. De asemenea s-a mentionat ca liniile de tramvai vor merge de pe bulevardul Nicolae Titulescu pana la Vasile Milea.
Am cautat pe net stirea, dar nu am gasit decat un link catre Evenimentul Zilei http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/879757/Oprescu-vrea-verdeata-pe-Pasajul-Basarab/

Citat:
Oprescu vrea verdeață pe Pasajul BasarabPROIECT. Edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, vrea să planteze verdeață rezistentă la praf și ușor de întreținut pe Pasajul Basarab.

Primarul i-a cerut, ieri, directorului Parcurilor, Radu Popa, să angajeze un peisagist care să propună soluții de „înverzire” a pasajului. Pasajul Basarab, început în 2006, e gata în proporție de 70% și va fi finalizat la sfârșitul lui 2010. Va a vea o lungime de 1.900 de metri.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalinm



Data înscrierii: 30/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Sep/2010
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Dec 2009 22:47:10    Titlul subiectului: 121362

Stirile de pe net sunt destul de lapidare pentru ca nici Oprescu n-a avut ce spune.

Acum 5 luni promitea redeschiderea podului Grozavesti in 4 luni si reluarea treptata a traficului catre Militari; acum a "uitat" si o sa se permita doar intoarcerea pe pod - beneficiar doar Carrefour.

Traficul va reveni la normal d-abia in aprilie-mai cand se va circula ca inainte de de inceperea lucrarilor.

D-abia acum baietii din Primarie isi dau seama ca actualul Bd. Titulescu va bloca masinile pe marele Pod fiindca acest bulevard n-are decat 1 banda circulabila; acum se gandesc cum sa rezolve problema.

Oprescu mai uita si ca a "omorat" un ax de tranzit paralel - e vorba de pasajul Lujerului - cand logic era sa astepte 2011 cand pasajul Basarab va fi fost gata....

Sper sa nu mai ninga prea mult ca sa nu le mai dea motive de amanare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 17 Dec 2009 08:45:47    Titlul subiectului: 121368

In mod normal la podul Grozavesti ar mai trebui adaugate si o serie de traverse in partea superioara a arcelor, pentru rigidizare, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalinm



Data înscrierii: 30/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Sep/2010
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 22:23:48    Titlul subiectului: 121426

Foarte adevarat; podul a fost eliberat astazi de structurile provizorii de sustinere si "sta"bine; sincer sa fiu nu m-am uitat dupa aceste traverse dar ele apar in toate schitele; estimez ca pana la Craciun se va da drumul la circulatie pe Splai pe sub pod, cel putin pe dreapta Dambovitei; sper sa nu mai ninga...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 06 Ian 2010 18:44:06    Titlul subiectului: 121994

Revin cu detalii despre evolutia lucrarilor la pasaj.

In zona Grozavesti aproape s-au incheiat lucrarile la podul de otel. Structura de otel (scheletul) este gata, au fost indepartate schelele provizorii care sustineau podul pe parcursul constructiei si au mai ramas de adaugat placile de beton care vor forma soseaua. Podul "se tine" bine "pe propriile-i picioare" din cate se vede. Cateva aspecte neplacute: au ramas vizibile urmele de la imbinarile structurilor de otel ce formeaza podul. Sudura a fost vopsita cu un soi de grund argintiu care se vede foarte urat. Poate dupa ce vor adauga si placile, au sa vopseasca si aceste imbinari sau mai bine tot podul de la un cap la altul. Au ramas de asemenea sudate "nivelele" pe care se sprijineau structurile pe schele pana a fi sudate (un fel de bare transversale in unghi, prisme triunghiulare, sudate pe structura curbata a podului, pentru a o face sa stea drept pe schela). Acum baietii se chinuie cu pichamerele sa sparga picioarele de beton ale fostelor schele ce au ramas pe asfalt. Inspre soseaua Grozavesti, langa termocentrala, continua sa se toarne piloni, inca nu s-a inceput turnarea niciunui viaduct sau bretea. Un lucru interesant: langa Carrefour au inceput montarea sinelor de tramvai sub pod si au inceput prin montarea macazului ce va desparte linia care urca pe pod de linia care merge pe traseul vechi de pe Orhideelor. Acum nu mai exista niciun dubiu in privinta liniilor de tramvai, ce configuratie vor avea. Macazul vorbeste de la sine. Deocamdata de partea cealalta, pe pod, in urcare, n-au montat nicio linie. Cat despre partea restabilirii circulatiei rutiere nici sa nu indraznim sa ne gandim macar... Va mai dura o bucata buna de timp... Trebuie inlocuite sinele de tramvai pe pod, asta dupa ce vor termina de spart "cutiile" de beton ale fostelor schele. In ritmul in care se sparg betoanele alea si mai ales cu ce pichamere "obosite" se sparge, pana la Pastele Calului (sau cel crestin poate) va fi gata. Cine a trecut prin zona stie la ce fel de pichamere "obosite" ma refer... (cele de maniera excavatoarelor care au un varf de pichamer montat pe brat, cu o frecventa a batailor de una la 2-3 secunde....)

In zona intersectiei de la Giulesti/Plevnei continua sa se toarne pilonii, inca n-au turnat nicio bretea laterala si nici viaduct.

In zona Orhideelor-Gara Basarab au turnat pilonii si s-au apucat de turnat viaductele. O portiune a fost turnata, alta este inca in lucru, sunt asezate cofrajele pe pozitie. Un lucru ciudat: lucrarile continua in "zona fierbinte" (zona bordelurilor), desi nu s-a demolat nimica. Podul este destul de aproape de streasina caselor... Intre cei doi piloni de la Basarab au inceput sa monteze la partea superioara terminala a acestora o serie de grinzi transversale care ii unesc intre ei. Este vorba de niste grinzi de otel, sase la numar, montate doua cate doua pe trei randuri. Este posibil sa ma insel in privinta numarului de grinzi, le-am vazut in fuga noaptea cand eram in trecere prin zona. Totusi cred ca asa este.

In zona Titulescu au turnat partea terminala a podului, coborarea pe bulevard, au turnat o bretea laterala de urcare de pe Grivita dinspre Piata Chibrit si partea terminala a bretelei de coborare de pe pod pe Grivita inspre Gara de Nord. Pilonul vedeta, cel care a avut ghinionul de a nimeri fix si exact deasupra cioturilor de metrou inca nu a fost turnat si de aceea lucrarile intarzie aici. In gaura de la cioturi tot ce au facut pana acum este sa toarne un soi de fundatie de cladire (tipul de fundatie cameral, in retea, care se toarna pentru case). Chiar nu-mi dau seama ce vor sa faca... Vom vedea...

Cam atat. O sa incerc sa fac si niste poze, nu stiu cand, depinde si de timpul pe care il am.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 12:54:00    Titlul subiectului: 122321

Au inceput demontarea longrinelor de beton si a sinelor de tramvai de pe podul Grozavesti vechi si au montat placile de beton pe podul nou de otel, aproape ca au terminat. Continua montarea sinelor de tramvai in zona Carrefour.

In zona Titulescu - Grivita, in "zona zero" a cioturilor de metrou, am vazut ca au refacut planseul spart si l-au ingrosat totodata, construind o suprastructura de rezistenta peste el. Pe acea suprastructura urmeaza probabil sa toarne si pilonul buclucas. Au inceput si turnarea bretelei de legatura cu podul de pe acea parte.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 03 Feb 2010 23:35:52    Titlul subiectului: 123233

Revin cu informatii in legatura cu evolutia lucrarilor la pasaj.

Ce pot spune pe langa ce am fotografiat. Pe Grivita, in zona cioturilor de metrou, a fost refacut planseul acestora, a fost ingrosat cu beton armat iar acum acolo, peste aceasta fundatie, a fost amplasata reteaua de fierbeton ce va forma armatura viitorului pilon, care a intarziat lucrarile in zona. In legatura cu cioturile de metrou pot spune ca nu au fost distruse de lucrare (inca?) si sper nici sa nu fie. Sunt bune pe post de vestigii ale trecutului. Am trecut in ultimul timp destul de frecvent cu trenul pe M4 si acele cioturi sunt in continuare mascate de placile de PFL.

La Grozavesti, s-a acoperit cu placi de beton intreaga structura a podului de otel, urmeaza turnarea soselei. Tot in zona Grozavesti, langa centrala de curent, o chestie comica: au fost turnati aproape toti pilonii de beton... cu exceptia unuia singur care a ramas la stadiul de retea de fierbeton, singur si stingher... Laughing oare ce o astepta?...

In zona Giulesti/Plevnei/Orhideelor si pe Orhideelor spre Basarab se toarna in continuare piloni si viaductul. "Locul se strange" tot mai mult, se apropie cu pasi repezi momentul cand lucrarile vor cuprinde intersectia, o data cu aceasta se va inchide probabil circulatia rutiera. Devierea circulatiei banuiesc ca se va face pe splai, dupa ce vor redeschide drumul pe aici, deci dupa refacerea liniei de tramvai pe podul vechi Grozavesti, dupa asfaltare... etc...

Fotografiile prezinta santierul in zona pilonilor-gemeni de la Gara Basarab. Pana la un punct, cam in dreptul IDM-ului, viaductul este din beton, apoi din acest punct, dincolo de piloni, peste bulevardul Golescu, peste liniile CFR, peste Grivita, pana la Titulescu, podul va fi format din segmente de otel, construit in aceeasi maniera cum a fost construit si podul nou de la Grozavesti. Se monteaza niste schele provizorii pe care se vor sprijini profilele de otel ale podului, grinzile transversale ce vor uni intre ele aceste profile fiind prinse ulterior in nituri. Profilele de otel au prevazute din constructie sistemele de prindere a cablurilor de sustinere de cei doi piloni. Pilonii-gemeni sunt turnati goi pe dinauntru, adica pe toata inaltimea lor, de sus pana jos, este o "camera" imensa. Accesul se face printr-o "usa" de la nivelul grinzii transversale inferioare. Prin aceasta camera se vor prinde pe dinauntru cablurile de sustinere ale podului. Interesant de vazut va fi cum vor construi podul peste liniile de tren, fara a opri circulatia feroviara. Daca lucrurile merg bine, cred ca la primavara vom asista la aceasta constructie. Cert este ca baietii lucreaza nonstop, chiar si acum pe frig. Sunt vizibil in intarziere cu executia lucrarii.



28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.05 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

28.jpg



29.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.46 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

29.jpg



31.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.8 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

31.jpg



32.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.83 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

32.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 03 Feb 2010 23:43:18    Titlul subiectului: 123234

... continuare


33.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.24 kb
 Vizualizat:  de 14586 ori

33.jpg



35.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.58 kb
 Vizualizat:  de 14586 ori

35.jpg



36.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.82 kb
 Vizualizat:  de 14586 ori

36.jpg



x.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.85 kb
 Vizualizat:  de 14586 ori

x.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 21:49:14    Titlul subiectului: 123821

Noi fotografii care evidentiaza evolutia santierului Pasajului Basarab. Incep mai intai cu zona Titulescu - Cal. Grivitei. In fotografia #50 se vede fundatia pilonului ce sta pe cioturile de metrou, acoperita cu panze de protectie.


36.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.27 kb
 Vizualizat:  de 14183 ori

36.jpg



37.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.05 kb
 Vizualizat:  de 14183 ori

37.jpg



38.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.32 kb
 Vizualizat:  de 14183 ori

38.jpg



39.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.21 kb
 Vizualizat:  de 14183 ori

39.jpg



41.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  340.98 kb
 Vizualizat:  de 14183 ori

41.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 21:51:21    Titlul subiectului: 123823

... continuare


42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.75 kb
 Vizualizat:  de 14182 ori

42.jpg



44.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.3 kb
 Vizualizat:  de 14182 ori

44.jpg



47.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.29 kb
 Vizualizat:  de 14182 ori

47.jpg



48.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.84 kb
 Vizualizat:  de 14182 ori

48.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 21:52:51    Titlul subiectului: 123824

... ultima parte


49.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.75 kb
 Vizualizat:  de 14180 ori

49.jpg



50.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  332.06 kb
 Vizualizat:  de 14180 ori

50.jpg



52.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.9 kb
 Vizualizat:  de 14180 ori

52.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 21:54:14    Titlul subiectului: 123825

Acum continuam cu zona Garii Basarab.


53.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.48 kb
 Vizualizat:  de 14180 ori

53.jpg



56.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.71 kb
 Vizualizat:  de 14180 ori

56.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 21:55:55    Titlul subiectului: 123826

Mergem mai departe in intersectia Giulesti/Plevnei/Orhideelor.


58.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.13 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

58.jpg



59.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.21 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

59.jpg



61.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.26 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

61.jpg



66.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.55 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

66.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 22:02:32    Titlul subiectului: 123827

Inchei cu viaductul de langa Carrefour, macazele de tramvai care despart cele doua sensuri de circulatie ("pe sus" si "pe jos") si podul Grozavesti. Aici, in zona viaductului, lucrarile au avansat cel mai mult. Au inceput montarea "bordurilor" podului, chiar am surprins si o tentativa de "parapet" (fotografia #72) Laughing . Cu fotografii mai multe in zona podului Grozavesti o sa mai revin.


70.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.83 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

70.jpg



72.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.97 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

72.jpg



73.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.8 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

73.jpg



74.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.02 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

74.jpg



75.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.61 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

75.jpg



76.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.9 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

76.jpg



77.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.76 kb
 Vizualizat:  de 14178 ori

77.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 09:28:23    Titlul subiectului: 124793

Lucrarile au reinceput in forta, acum ca vremea si-a revenit din zvarcolirile incalzirii globale.
Vedeta este intersectia Orhideelor cu Plevnei, unde se intampla ultimele faze ale inchiderii pasajului si a urcarilor si coborarilor de pe directia principala.
A inceput si lucrarea la urcarea de pe Plevnei.



spre IDM.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.44 kb
 Vizualizat:  de 13749 ori

spre IDM.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 09:31:28    Titlul subiectului: 124794

Continuare...si scuze pentru calitatea pozelor de pe mobil Wink


inchidere intersectie.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.8 kb
 Vizualizat:  de 13747 ori

inchidere intersectie.JPG



inceput Plevnei.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.84 kb
 Vizualizat:  de 13747 ori

inceput Plevnei.JPG



inceput Plevnei 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.3 kb
 Vizualizat:  de 13747 ori

inceput Plevnei 1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 14:58:57    Titlul subiectului: 124807

Ar fi foarte interesanta filmarea intregului proces de montare a tablierului, pe etape. Sta cineva in zona? Il cunoaste cineva pe individul de pe pasajbasarab.net care posteaza numai poze de cand s-a inceput constructia? Eu n-am camera Sad , doar foto
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 22:27:23    Titlul subiectului: 124824

Revin cu mai multe detalii despre evolutia lucrarilor. Mai intai, zona Grozavesti. Aici, au montat cofrajele pentru turnarea viaductului de coborare pe Sos. Grozavesti, au demontat total longrinele si sinele de tramvai, au terminat de asezat placile pe podul de otel si au inceput montarea si aici, pe pod, a cofrajelor pentru turnarea ultimului covor de beton pe pod, pentru a asigura coerenta placilor, plus "bordura". Inca un lucru de mentionat, s-a inceput degajarea treptata a carosabilului (splaiului) de ansamblele de otel ce au format picioarele provizorii in timpul constructiei propriu-zise a podului.


079.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.73 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

079.jpg



080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.37 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

080.jpg



083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.18 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

083.jpg



084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.29 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

084.jpg



085.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.86 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

085.jpg



086.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.01 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

086.jpg



089.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.03 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

089.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 22:30:44    Titlul subiectului: 124825

Continui cu fotografii din zona viaductului de langa Carrefour. Aici pot spune ca se lucreaza serios la montarea "bordurilor" pe pod si a sinelor de tramvai.


092.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.21 kb
 Vizualizat:  de 13600 ori

092.jpg



101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.12 kb
 Vizualizat:  de 13600 ori

101.jpg



102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.04 kb
 Vizualizat:  de 13600 ori

102.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 22:43:44    Titlul subiectului: 124827

Inchei prezentarea cu zona intersectiei Plevnei/Orhideelor. Dupa evolutia lucrarilor, se pare ca liniile de tramvai "de jos" nu vor mai urma vechiul traseu pe Orhideelor, ci vor merge printre pilonii podului, oarecum in paralel cu liniile de pe pod (fotografiile 109 si 111). In rest, se lucreaza la greu la turnarea ultimelor portiuni de viaduct, se monteaza cofraje, se toarna coborarile de pe pod pe Plevna si Giulesti (fotografiile 103, 104 si 115) etc. Circulatia rutiera se desfasoara multumitor as putea spune, nu par a fi probleme sau blocaje, desi benzile au fost destul de gatuite si reasezate, trimise catre partea terminala a parcarii hypermarketului si sunt foarte sinuoase. Ultimele fotografii sunt la Gara Basarab.

O sa incerc sa fiu pe faza si sa prind in fotografii montarea tablierului peste Grivita. Aici, in zona Titulescu, important de mentionat este ca au reusit turnarea pilonului peste cioturile de metrou si acum se ocupa de turnarea portiunii de bretea acolo (au montat cofrajele). Au reusit sa lucreze fara sa distruga "vestigiile trecutului tulburat" al metroului Smile . In rest, lucrurile stau cam la fel cum le-am mai prezentat in fotografii randurile trecute.



103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.78 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

103.jpg



104.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.1 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

104.jpg



109.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.34 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

109.jpg



110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.87 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

110.jpg



111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.64 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

111.jpg



112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.44 kb
 Vizualizat:  de 13601 ori

112.jpg



115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.19 kb
 Vizualizat:  de 13599 ori

115.jpg



116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.9 kb
 Vizualizat:  de 13599 ori

116.jpg



118.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.58 kb
 Vizualizat:  de 13599 ori

118.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 20 Mar 2010 15:38:12    Titlul subiectului: 124852

Imagini "calde" de pe santierul Pasajului Basarab la tronsonul de la Titulescu.

Circulatia pe Grivita a fost oprita in zona lucrarilor, vehiculele ocolind santierul pe o straduta prin spatele blocurilor, straduta ce da in Titulescu, aproape de Banu Manta. Troleibuzele intorc la bucla nou creata in dreptul strazii C. Marinescu. Despre bucla pot spune urmatoarele: firele principale de circulatie au fost taiate si legate direct la firele buclei, deci intoarcerea nu se face asa cum am crezut eu, prin mutarea captatorilor, ci direct, troleibuzele intra direct in bucla.

Despre lucrarile la pasaj: nu am filmat pentru ca nu avea sens. Montarea pieselor de otel nu se face ca la LEGO, rapid, ca sa poti filma "miscarea de trupe", se monteaza lent, cu macaraua Smile . Doar am fotografiat. Piesele tablierului se monteaza similar celor ce formeaza podul peste Dimbovita, la Grozavesti. Intai se monteaza cele longitudinale, sprijinite temporar pe "schele" din otel, apoi se monteaza si cele transversale, care le unesc. La sfarsit se ataseaza si piesele laterale ale tablierului. Pe mine unul ma fascineaza cum arata podul in stadiul acesta: ca o uriasa coloana vertebrala... Smile .

Prima serie de fotografii sunt cu bucla de troleibuze.



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  337.59 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag004.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.14 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.66 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag008.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  357.15 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag012.jpg



Imag013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  326.73 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag013.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  316.29 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag014.jpg



Imag015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.93 kb
 Vizualizat:  de 13759 ori

Imag015.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 8 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community