Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in judetul Ilfov (STB+particulari)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 12:26:57    Titlul subiectului: 105675

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/838716/Ilfovul-nu-mai-vrea-RATB/

Sa intrati sa cititi si comentariile oamenilor.
Mi-e sila de dubele alea di de cei care le promoveaza cu orice pret!

"Ilfovul nu mai vrea RATB

Raluca Petrescu
Vineri, 06 Februarie 2009
La doar două luni după ce au fost reintroduse, din considerente mai mult politice, liniile preorășenești RATB sunt pe cale să fie desființate.

În timp ce reprezentanții RATB așteaptă liniștiți finalizarea socotelilor privind veniturile și cheltuielile și virarea banilor de către Consiliul Județean (CJ) Ilfov, acesta din urmă a decis să-și facă un serviciu de transport propriu, aflându-se în imposibilitatea de a-și plăti partea de subvenție. „Am discutat subiectul în ultima ședință de consiliu județean și am ajuns la concluzia că trebuie implementat un serviciu propriu. În prezent, vorbim despre niște costuri exorbitante, de circa două milioane de lei pe lună, pe care nu ni le permitem“, a declarat președintele CJ, Cristache Rădulescu.

Cu toate că se preconizează introducerea autobuzelor „de Ilfov“ în trei-patru luni, proiectul este încă la stadiul de intenție. „Vom face un proiect în asociere cu cele 40 de localități așa încât consiliul județean să plătească o parte din costuri, iar primăriile restul. Prețurile vor fi aproximativ egale cu cele practicate de RATB“, a precizat Rădulescu, fără a putea da alte detalii legate de valoarea investiției sau de frecvența mijloacelor de transport.

Exemplul Voluntarilor

Totuși, el a explicat că prioritatea o constituie programul ilfovenilor angajaț i în Capitală și al copiilor care fac naveta la școli și licee, indicând astfel intervalul în care frecvența mijloacelor de transport orășenești va fi mai mare.

Soluția Ilfovului a fost aplicată deja de Consiliul Local al orașului Voluntari, care a introdus încă din 2006 autobuze ce asigură transportul public de persoane pe rute care se prelungesc în Bucureș ti. Pe cele patru trasee existente, beneficiază de reduceri elevii, studenții și pensionarii, iar pentru bătrânii de peste 70 de ani și pentru veterani transportul e gratuit.

Operatorii privați continuă protestele

De partea cealaltă, firmele de maxitaxi duc o luptă surdă cu RATB, pe care o acuză de ilegalitate, în contextul în care traseele pe care operează acum împre ună au fost câștigate în urma unei li ci ta ții doar de transportatorii privați. Ei spun că Regia i-a adus în pragul falimentului și este în pierdere chiar și în con di- țiile în care mare parte din costuri sunt subvenționate de Primăria Capitalei.

„Comparativ cu perioada anterioară introducerii RATB-ului pe rutele din Ilfov, încasările operatorilor care asigură transportul în județul Ilfov au scăzut cu circa 75%“, ne-a declarat președintele companiei C&I, Ion Comuși.

Potrivit acestuia, firma C&I avea încasări de aproximativ 15.000-20.000 de lei/zi, iar după introducerea liniilor RATB, acestea s-au redus la circa 2.500 de lei. „Am trimis 125 de oameni în șomaj tehnic din aproape 200, câți aveam înainte, iar la nivelul tuturor firmelor de transport s-a renunțat la circa 500 de persoane“, a precizat Comuși.

El spune că, în 2008, firma C&I a investit 185 de milioane de euro în parcul de autobuze și microbuze. „Investiția pentru mașini s-ar fi amortizat în șase ani, în condițiile pieței de atunci, când funcționam singuri și planul de investiț ii trebuia să acopere cererea“, a explicat directorul C&I.

Ultimul protest al federațiior transportatorilor a scos în stradă peste 300 de șoferi și s-a soldat doar cu promisiuni din partea reprezentanților Ministerului Transporturilor că Ordonanța 119/2008 (care a permis reintroducerea RATB în Ilfov) va fi abrogată. În lipsa unor decizii concrete, transportatorii pregătesc o nouă acțiune de protest, la nivel național, programată peste șase săptămâni.

POMANĂ ELECTORALĂ

Autobuze pentru voturi

Autobuzele, retrase în mai multe rânduri de-a lungul anilor, din cauza pierderilor uriașe înregistrate de RATB, și-au reluat cursele astă-toamnă, la intervenția fostului premier Că lin Popescu-Tăriceanu, actual deputat de Ilfov, și a unei înțelegeri tacite între pri marul general al Capitalei, Sorin Oprescu, și prefectul județului Ilfov, Cristache Rădulescu. Justificarea re in troducerii liniiilor „păguboase“ a fost dată de cei 700.000 de navetiști pe ruta București-Ilfov și retur, electoratul din colegiul candidatului Tăriceanu. Des pre datoriile istorice ale CJ Ilfov, de aproape 64 de milioane de lei, nu se mai aude nimic, mai ales că Primăria Ca pitalei nu a impus un grafic al plății la momentul reintroducerii liniilor RATB.

În condițiile în care, în prezent, func ționează în paralel și cursele RATB, și cele private, oamenii sunt în con tinuare nemulțumiți. Pe de-o parte, că lătorii se plâng de aglomerația din maxi-taxi și de lipsa unui orar riguros al mașinilor. Ei sunt nemulțumiți și de ab sența abonamentelor, acuzând firmele că fac evaziune fiscală și urmăresc exclusiv profitul în detrimentul siguranț ei și al confortului. Pe de altă parte, varianta autobuzelor RATB nu este o soluție pentru navetiști, atât timp cât acestea circulă foarte rar.


PUSTII. Autobuzele RATB se plimbă mai mult goale între București și comunele ilfovene

OPTIMIȘTI

RATB: 95% dintre ilfoveni plătesc

Deși, în unele comune ilfovene, autobuzele RATB nu mai sunt numite „rate“, ci „gratuitele“, calculele regiei afișează rezultate neașteptat de bune. Potrivit datelor RATB, de la reintroducerea celor 51 de linii din Ilfov, procentul de ne plătitori ar fi estimat la numai 5%, datorită „publicului călător care a înțeles că numai plătind legitimațiile de călătorie poate beneficia de un transport decent, dar și datorită controalelor care au fost făcute în traseu“. Aceeași analiză arată că în cele aproximativ două luni de funcționare au fost vândute peste 7.300 de abonamente valabile pe rutele preorășenești. Totuși, pe unele rute, precum Ghencea - Dărăști, autobuzele se plimbă mai mult goale, iar puținii călători care le nimeresc, la intervalul de două ore în care circulă, le preferă doar pentru că nu plătesc biletul de 1,5 lei.

2 milioane de lei este datoria lunară a Consiliului Județean Ilfov la RATB
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 13:19:11    Titlul subiectului: 105678

O solutie ar fi ca lumea sa iasa in strada sa isi ceara drepturile.
Nu tin partea particularilor, dar legal pot sa aiba si ei dreptate. Cand au fost scoase pentru prima oara liniile preorasenesti, traseele au fost concesionate privatilor. Pentru cat timp au fost concesionate ? Ideea este ca tu ca particular ai luat un traseu, iti faci un plan de afaceri si apoi RATB-ul intorduce iar liniile preoresenesti. Avand in vedere insa ca particularii nu au respectat in unele cazuri nici cele mai elementare norme de siguranta, contractele ar putea fi considerate nule. Ma rog, jurisitii stiu mai bine.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 15:24:08    Titlul subiectului: 105680

Contractele prevad vehicule de minim 11 locuri... deci, din păcate, sunt 100% legale dubele alea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Citaro_2



Data înscrierii: 02/Sep/2008
Ultima vizita: 07/Mai/2013
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 19:34:57    Titlul subiectului: 107841

Dar maxi taxiurile au trasee in multe cazuri prelungit fata de cel RATB,deci se poate spune ca nu au acelasi traseu
_________________
Un transport iesit din comun!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razvanamza



Data înscrierii: 22/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2014
Mesaje: 19
Locație: Magurele (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 23:35:30    Titlul subiectului: 107849

Asta ca sa nu aducem vorba de sistemele de siguranta inexistente, soferii impertinenti si biletele care apar doar cand se anunta vreun control. Daca s-ar folosi autobuze adevarate, abia atunci s-ar putea spune ca RATB face o concurenta neloiala. Atat timp cat singurul mijloc de transport este o duba care ar putea la fel de bine sa care si cartofii la piata, acela nu se prea cheama transport public civilizat, ci bataie de joc, spaga, coruptie, sau orice altceva numai legalitate nu!
_________________
Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 11:09:51    Titlul subiectului: 107856

Daca gresesc, imi recunosc vina.Vad ca se tot discuta de evaziune fiscala la cursele de maxi taxi. Dar la RATB cand nu se plateste biletul ? Asadar : firma are contract cu statul, trebuie sa plateasca o suma pe care o negociaza si care periodic presupun ca se modifica.Mai departe : Pretul biletului este fixat prin acelasi contract.Mai departe : Banii incasati de soferi se duc pe urmatoarele directii :
- la patronat suma fixa obligatorie/zi
- motorina e platita de sofer
- piesele de schimb,revizii,reparatiile, anvelope sunt platite parte de sofer parte de firma, cum e contractul intre ei
- soferul plateste spalatul masinii
Ce ramane din incasari reprezinta salariul soferului
Tot prin contract o parte din aceasta suma se duce tot la patronat ptr CAS, somaj, pensie, etc
Nu vad unde e evaziunea fiscala
Soferul e interesat sa aiba grija de masina si sa-si faca cursele, eliminindu-se sutele de persoane care taie frunza la caini - controlori de capete, taxatori de bilete, oameni care tin evidenta motorinii, pieselor de schimb,etc, etc
Repet, daca gresesc rationamentul recunosc, dar sistemul mi se pare OK.
Daca mie ca stat nu-mi convine de ce incasari am, umblu la contract.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 15:06:07    Titlul subiectului: 107866

Dacă șoferul nu taie bilete... nu ajunge nimic nici la patronat, nici la CAS, nici la firmă...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 15:27:11    Titlul subiectului: 107867

Ce treaba are faptul ca la RATB nu se plateste biletul cu evaziunea fiscala?

"Evaziunea fiscală reprezintă sustragerea prin orice mijloace, în întregime sau în parte, de la plata impozitelor, taxelor și a altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurărilor sociale de stat și fondurilor speciale extrabugetare de către persoanele fizice și persoanele juridice române sau străine." (http://www.juristnet.ro/index.php?page=da-evaziunea)

"Nu vad unde e evaziunea fiscala " (andrei11)
Fiind vorba de impozite, se aplica proportional cu castigurile realizate, castiguri pe care le masori dupa nr de bilete vandute. Cand ei nu dau deloc bilete sau dau o zi pe an cand au un control aranjat, cum stii ce impozit au de platit?

"Daca mie ca stat nu-mi convine de ce incasari am, umblu la contract." (andrei11)

Poftim? Aici se vorbeste de parca am analiza o situatie ideala, in care cei care ar trebui sa-i controleze ar fi niste ingeri care nu mai pot de grija statului.

Am remarcat pe acest site 2 categorii de oameni care sustin maxi taxiurile:

- unii direct interesati (au legatura cu firme care isi desfasoara activitatea infractionala in acest domeniu). Am primit de la asemenea persoane un mesaj privat de genul: "Suntem doar niste oameni care incercam sa ne castigam cinstit o paine, sa avem ce le da si copiilor sa manance, sa avem bani sa le creem un viitor si tot pentru voi muncim, tot in serviciul vostru lucram...". Nu m-am obosit sa-i raspund atunci, o fac aici: nu are nimeni nimic cu voi, dar faceti totul legal. Si macar aduceti ceva in plus fata de trasportul de la stat, nu in minus.

- unii care - nu stiu cum sa ma exprim elegant - chiar mergand / traind prin tari straine, vorbesc de parca ...
Sunt unele persoane care chiar cred ca exista in realitate niste mecanisme care regleaza de la sine bunul mers al lucrurilor intr-o societate. Cum sa mai crezi asta, cand de 20 de ani totul se duce la vale?

Poftim exemplu, pe langa mesajul de mai sus, preluat de la alt topic:

"Raspunsul contine si ceva simbue de idee, care imi aduce aminte de ceva care mi s-a spus acum catva timp. Cand am intrebat pe un profesionist de presa de ce nu se interzice OTV, mi-a raspuns: suntem in democratie, nu tre interzis nimic, trebuie ca ceilalti, concurential, sa vina cu ceva mai bun, iar ce-i rau se va darima prin implozie.
Asa si cu transportul public: daca, de exemplu, la Buzau, ar fi convinsi cei care conduc sa aduca mai multe autobuze, cu un program normal si eventual un pret mia scazut, cred ca dubele vor sucomba singure, sau firmele concurente vor trece la alt mijloc de transport."

As vrea si eu sa mi se prezinte o situatie reala cand s-a intamplat ca in citatul de mai sus.

Nu doar ca OTV-ul e in pragul imploziei, dar cam toate televiziunile ofera aceleasi programe de prost gust. Tot asa o sa vedem si revenirea la normal a transportului public, de la sine.

Nu, e clar, suntem pierduti ca popor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 15:33:47    Titlul subiectului: 107868

Nu are legatura, linia 417 de exemplu pe zi/masina trebuie sa dea patronului 150 lei.Nu are treaba de bilete, nici nu-l intereseaza.Gasesti maxi si la 23,30 ! Prima plata o faci la patronat, 150 lei, dupa aceea pui motorina.O pui din banii tai, succesul e garantat, nu-ti convine s-o vinzi la cap de linie in Stefanesti - cum se intampla cu cursele RATB.Daca le-ar desfiinta ar fi mai bine.Masina o pastrezi, daca se strica scoti bani din buzunar.Succes garantat in continuare.
Dupa ce faci cheltuielile astea ce-ti ramane sunt banii tai.Nu te controleaza nimeni la cap de linie, daca nu faci curse nu ai bani.Treaba e excelenta ! Din cei 150 lei/masina/zi patronatul plateste CAS-ul, pensia, etc.Imi mentin parerea ca e cel mai bine si cursele RATB - de stat- trebuie desfiintate cat mai urgent.Pentru elevi, salariati exista reduceri tip abonament.E cel mai bine asa.Proprietatea privata e sfanta, cand apare proprietatea tuturor(de stat) e cel mai mare rau care se poate produce.
Nu exista evaziune fiscala, sunt oameni care nu vor sa rationeze.Stii cand apare evaziunea ? Daca primesc subventii, nu e cazul.Am spus, repet, statul nefacand nimic incaseaza bani.Eu ca stat pot mari taxa de exemplu, daca miros ca firma privata are incasari mai mari decat am calculat eu (ca stat).
pmp a scris:
Ce treaba are faptul ca la RATB nu se plateste biletul cu evaziunea fiscala?...
- unii direct interesati (au legatura cu firme care isi desfasoara activitatea infractionala in acest domeniu).... Si macar aduceti ceva in plus fata de trasportul de la stat, nu in minus.

Scuze, m-am exprimat eu gresit cu RATB-ul si evaziunea fiscala.
Firma privata aduce foarte multe lucruri in plus fata de o firma de stat.Ritmicitate si transport la ore tarzii.M-am saturat de desteptii de soferi de la RATB care iti inchid usa in nas, care daca au meci la TV se dau defecti care daca ploua in statie stau la cap de linie cu picioarele pe volan si usa inchisa, care ...(pot sa-ti mai spun multe deficiente)
Eu am facut naveta ani buni cu Ilfovul, nu se compara prestatia RATB cu prestatia firmelor private.De s-ar desfiinta mai repede RATB-ul pe preorasenesti ar fi o cheltuiala in minus ptr mine ca si contribuabil.
Cand iau pe cineva cu masina cu "ia-ma nene" si-mi da 5 lei, asta nu e evaziune fiscala ? Am un venit si nu platesc impozit !.
Off Topic : De cand transportul interurban e prestat de firme private s-a inbunatatit incomparabil prestatia.Firmele de stat erau o adevarata badjocura la adresa calatorului platitor de impozite.
Citeste conditiile impuse de ARR la efectuarea calatoriei, din pacate firmele de stat sunt sfidatoare la ceea ce scrie acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 16:12:49    Titlul subiectului: 107871

Nu exista evaziune fiscala, sunt oameni care nu vor sa rationeze. Stii cand apare evaziunea ? Daca primesc subventii, nu e cazul.Am spus, repet, statul nefacand nimic incaseaza bani. Eu ca stat pot mari taxa de exemplu, daca miros ca firma privata are incasari mai mari decat am calculat eu (ca stat).

Da, adevarul ca statul asta e chiar rau cu operatorii maxi taxi. Nu face nimic si le mai si cere impozit. Ai dreptate, propun ca de maine sa le plateasca motorina.

Cum poate sa "miroasa" cineva ca o firma are incasari mai mari decat cele declarate daca nu exista nici un element cu care sa masori asta? La asta nu raspunzi, e doar ceva teoretic, nu?

Proprietatea privata e sfanta? Dar nervii, banii mei cum or fi? De cand s-au introdus maxi taxi transportul public a luat-o la vale in numele concurentei, a proprietatii private sfante (paravan pentru averile obtinute prin frauda).

Ai maxi taxi pana la 23:30. Iti spun eu cum sta treaba, am suferit pana anul trecut din cauza celor cu maxi taxi. Daca ultimul autobuz pleaca la 22:50 in cursa, ultimul maxi taxi il ai la 22:45. Verificat. Asta e ceea ce ofera ca alternativa societatile private. Iti doresc cat mai multe curse cu maxi taxi. Dar nu ca sofer.

In fine, ca sa-ti mai tai din avant tin sa te anunt ca, urmare a cresterii confortului pe liniile preorasenesti de cand s-au introdus maxi taxi, cam toata lumea si-a luat masina. Dar cred ca e lumea nebuna si refuza confortul din maxi taxi contra a ceva mai bun.

"Cand iau pe cineva cu masina cu "ia-ma nene" si-mi da 5 lei, asta nu e evaziune fiscala ? Am un venit si nu platesc impozit !."
Tu probabil transporti o persoana asa o data pe saptamana, iar ei sute pe zi. Tu te auzi ce compari? Constat ca ma cobor prea jos, am lucruri mai importante de facut.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 16:45:36    Titlul subiectului: 107873

pmp a scris:
"Cand iau pe cineva cu masina cu "ia-ma nene" si-mi da 5 lei, asta nu e evaziune fiscala ? Am un venit si nu platesc impozit !."
Tu probabil transporti o persoana asa o data pe saptamana, iar ei sute pe zi...

Problema e ca pentru cele cateva sute de persoane transportate se plateste o suma bunicica catre stat, care stat nu investeste nimic in a ma ajuta pe mine ca firma privata de transport.Daca ar fi statul asa de bun in transport, s-ar desfiinta cursele particulare.
Maxi taxi 504 l-au desfiintat ca incurca circulatia prin centrul Bucurestiului.Bine ca au descurcat-o acum, fara 504 se circula mult, mult mai lejer pe la Universitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Citaro_2



Data înscrierii: 02/Sep/2008
Ultima vizita: 07/Mai/2013
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 22:57:05    Titlul subiectului: 108489

Mi-a spus un prieten ca pe linia 450 au circulat Citaro!?! in data de 25.03.2008. Mie mi se pare putin absurd pentru ca sunt inca multe linii din Bucuresti pe care se pot baga Citaro.
_________________
Un transport iesit din comun!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2009 15:12:06    Titlul subiectului: 109101

Si eu am vazut azi plecand de la terminalul Piata Presei pe # 4625 pe linia 450 Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 21:59:59    Titlul subiectului: 109286

Confirm si eu ca linia 450 are Mercedes Citaro2. Azi am vazut plecand de la Piata Presei Libere. Din pacate nu am vazut numarul de parc. Are dreptate Citaro_2 ca mai erau multe alte linii urbane pe care ar fi putut trimite aceste Citaro 2 sau sa suplimenteze parcul existent pe anumite linii pentru reducerea intervalului de succedare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 19:18:32    Titlul subiectului: 109899

S-au mai redus din turele destinate periferiei. Daca pe traseu erau 2 masini a mai ramas doar una. Se pare ca iar se incearca mazilirea RATB in Ilfov. Pacat....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 29 Oct 2009 10:08:26    Titlul subiectului: 119128

E posibil sa se renunte din nou la liniile preorasenesti...
Sa treaca si alegerile astea, sa scape baietii de "griji", sa vedem apoi cat de adanc isi vor baga picioarele in interesele ilfovenilor si cat de "sensibili" vor fi la interesele dubagiilor... Evil or Very Mad

http://www.ziarulring.com/stiri/8711/navetistii-din-ilfov-lasati-fara-autobuze

"Bogdan Cotigă 28.10.2009
Navetistii din Ilfov, lasati fara autobuze

INDIFERENTA. Autoritatile judetene ignora problemele oamenilor

Autobuzele de Ilfov”, folosite de zeci de mii de călători care fac zilnic naveta pentru a munci în Capitală ar putea fi retrase definitiv la garaj. Motivul: Consiliul Județean Ilfov nu plătit niciun leu RATB-ului pentru aceste curse preorășenești în ultimele 10 luni, de când au fost reintroduse.

Istoria s-ar putea repeta în ceea ce privește soarta navetiștilor ilfoveni care muncesc în Capitală. După ce, la începutul anului, oamenii s-au bucurat după ce Primăria Generală, prin RATB, a repus în funcțiune liniile preorășenești în baza unui acord cu Consiliul Județean Ilfov, acum, acestea ar putea fi desființate, exact ca în iunie 2008. Din nou, vinovate sunt autoritățile județene din Ilfov, care nu au achitat niciun ban pentru aceste servicii. "Consiliul Județean Ilfov trebuia să achite restanțele și să ofere o garanție imobiliară pentru datorii, potrivit unui acord încheiat anul trecut, dar acest lucru nu s-a întâmplat. În prezent, liniile ar putea fi oprite în orice moment, dar încă le menținem un timp din motive strict sociale”, ne-a declarat Mădălin Dumitru, directorul Direcției de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.

Datorie neachitată din motive politice

Cauza pentru care nu vin banii de la Ilfov este, potrivit șefului de la Transporturi, de natură politică. „Conducerea consiliului județean se află sub oblăduirea politică a PD-L și de aceea nu se achită datoria", a adăugat Dumitru. Președintele CJ Ilfov, Cristache Rădulescu, recunoaște că e dator RATB-ului, dar susține că va rezolva problema.

20 milioane de lei este datoria pe care Consiliul Județean Ilfov o are la RATB pentru transportul preorășenesc.
"

Ei, uite asa se face treaba, votantii de Ilfov fiind jucaria tovarasilor politicieni...

Articolul era ilustrat cu o poza de-a lui Stefan, cea de aici.
http://ratb.stfp.net/Data/A/d/36-414:1.jpg

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 18:38:37    Titlul subiectului: 120981

Am nevoie sa ajung sambata dimineata in jurul orei 5 la aeroportul Otopeni. Pe site-ul RATB, la sectiunea grafice de circulatie aproape toate liniile preorasenesti care pleaca de la Piata Presei au o prima plecare in traseu la 4.15 sau 4.20, deci conform graficului ar trebui pe atunci sa plece un 'trenulet' de vreo 6-7 autobuze, inclusiv sambata si duminica.

A fost cineva pe acolo atat de dimineata? Chiar vin la 4 si ceva autobuzele de la garaj pana in terminal la Piata Presei pentru a pleca la traseu, sau 'scurteaza' direct de la garaj spre capatul celalalt?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 23:42:33    Titlul subiectului: 120993

Am fost pe la 7, la următorul ,,trenuleț" și au plecat. Vezi că NU opresc toate la Aeroport, unele trec pe pod.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 12 Dec 2009 05:06:45    Titlul subiectului: 121175

Raspunsul la intrebarea mea de mai sus este: Da, acele curse se fac intr-adevar - este vorba de cele 6 linii preorasenesti ce pleaca de la Piata Presei la 4.15 si 4.20

Astazi am ajuns la 4.05 dimineata in terminalul de la Piata Presei - nimeni, nici vreun autobuz nici vreun om, dispeceratul inchis. Totusi la 4.12 au venit primele doua DAF-uri, pe 444 si 446, iar cel de pe linia 444 cu care am si mers a plecat fix la 4.15 conform graficului. Cel de pe 446 se pregatea si el de plecare si chiar cand am plecat din terminal am mai vazut un autobuz sosind.

Evident ca am fost singurul calator Smile

Este o conexiune comoda pentru cei care zboara din Otopeni cu plecare dimineata devreme; drumul dureaza 20 de minute la care se mai adauga inca 10 minute de mers pe jos din statia de autobuz de pe DN1 pana la aeroport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 21:16:54    Titlul subiectului: 123457

Daca in Bucuresti calatorii trebuiau sa escaladeze muntii de zapada din unele statii de troleibuz sau autobuz, in comuna Branesti din judetul Ilfov situatia este si mai albastra. Singurul detaliu este ca sunt mai putin calatori care circula cu RATB-ul in aceasta zona, iar cei care merg cu microbuzele coboara unde vor (desi teoretic soferii de microbuze nu mai au voie sa faca opriri decat in statiile special amenajate).
Prima poza am facut-o la intrarea in Branesti, cum vii disnpre Fundulea, aici opreste autobuzul de pe linia preoraseneasca 401, ce face legatura intre Bucuresti, terminal Granitu SA (vis-a-vis de Cora Pantelimon) si Islaz.
A doua poza am facut-o aproape de centrul comunei.



Statie intrare Branesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.78 kb
 Vizualizat:  de 18725 ori

Statie intrare Branesti.jpg



Statie Branesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.16 kb
 Vizualizat:  de 18723 ori

Statie Branesti.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 12:52:59    Titlul subiectului: 123793

Urmare a intereselor dubarilor liniile 402, 414 si 434 nu mai intorc la P-ta Sudului, ci la capatul tramvaielor de la Romprim, imediat la intrarea in Bucuresti. Motivul oficial este (cel mai probabil) ca autobuzele nu mai au unde sa intoarca la P-ta Sudului, din cauza lucrarilor la pasajul spre noul centru comercial. Bine ca au loc de intoarcere dubele.

Asadar, daca vreti sa ajungeti la metrou trebuie luat un autobuz preorasenesc si un tramvai, sau doar o duba. Felicit RATB, primaria Bucuresti, primaria Popesti, consiliul general Ilfov si alte capuse care dau vina una pe alta. Astept ziua cand le veti scoate de tot, ca sa nu mai jucati teatrul asta absurd.

Pe site nu se mentioneaza modificarea, oricum e doar un moft si situl.

In ritmul asta se pot extermina complet Dafurile in maxim o luna si poate incepe casarea primelor Citaro, ca e parcul supradimensionat si au si ele o varsta, plus ca ocupa spatiu in autobaze.

Si cand te gandesti ca in anii 90 linia 144 ajungea din Popesti pana la Eroii Revoulutiei. Ca sa nu mai vorbim de perioada de dinainte de 89, cand intorcea la P-ta Unirii.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2010 22:59:36    Titlul subiectului: 123832

Au loc sa intoarca in triunghiul format de Berceni, Oltenitei - unele intra prin fata blocurilor si intorc prin Berceni-Oltenitei (cele spre Popesti) iar altele vin pe Berceni si intorc prin Oltenitei si prin fata blocurilor (cele spre Berceni). Dar nu se vrea, e mai comod sa le mute de acolo. Nu stiu cum era inainte, intorceau in giratoriu cele pe Oltenitei. Dubele de ce poate si RATB nu?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 14:31:51    Titlul subiectului: 123985

Imi pare foarte rau sa o spun, dar jumatate din vina o au si locuitorii comunei Popesti Leordeni, care accepta acest mijloc de transport, numit maxi-taxi. De ce nu protesteaza mai multi pentru situatia asta, de ce nu se aduna cateva sute de localnici care sa protesteze zilnic, eventual sa faca cum au facut cei din cartierul Straulesti, sa treaca pe la trecerile de pietoni, cate o suta de oameni o data, ingreunand circulatia.
Daca nu vor avea loc luari de pozitie de acest gen, fenomenul maxi-taxi va dainui mult si bine cateva decenii de acum in colo.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 15:25:55    Titlul subiectului: 123991

Din cate imi aduc aminte, acum vreo 2 ani s-a procedat asa, adica au blocat strada traversand in continuu pe o trecere de pietoni. Problema e ca intre timp se pare ca s-a reusit alienarea populatiei, si nu stiu daca mai e cineva interesat de asa ceva. Plus ca au vazut cam ce ofera RATB-ul la schimb. Atunci amintirile erau proaspete, lumea isi aducea aminte de vremurile cand aveai autobuz la 10-15 min (la ora de varf). Insa acum perceptia e ca RATB-ul vine groaznic. Si asa este. Am ajuns (asa cum scriai si tu in alt topic) sa spunem ca dc scot microbuzele nu avem altceva. Nu avem altceva pentru ca nu se vrea, nu ca nu s-ar putea.

Mai e un aspect al problemei: pana la venirea crizei multi au vandut terenuri, si-au cumparat masini, iar cei care s-au stabilit de cativa ani in Popesti in general au si masini. Asa ca transportul in comun a pierdut mult teren si in aceasta zona. Pensionarii, elevii, studentii si cativa care nu au masina se mai bazeaza pe transportul in comun. Astea sunt efectele politicii criminale din domeniul transporturilor.

Tu pe undeva ai dreptate, asa ar trebui facut. Eu sunt insa un pic mai radical, cel putin in gandire. Am ajuns la concluzia ca doar o miscare dura (mai radicala decat blocarea strazii) ii poate pune pe ganduri. Pana nu se rastoarna o duba, sau macar acolo un incendiu ceva, astia nu se sesizeaza.

In vreme ce noi realizam ca nu avem altceva decat microbuze, RATB-ul trimite autobuze "in conservare" in depoul Nitu Vasile (ca oricum e prea mare pt cate troleibuze mai are), iar apoi le trimit pe lumea cealalta via URAC.

Si cat de simplu ar fi: cu 8 autobuze la ora de varf microbuzele ar disparea (insa neaparat in autobuz sa fie un jandarm si un taxator). 4 autobuze pe 402 ar insemna un interval de 15 min, 3 pe 414 ar da un interval de aproximativ 20 de min, si un autobuz pe 434 (interval de o ora). Pe traseul comun ar rezulta un interval si mai mic. Este foarte simplu si realizabil. Dar nu se vrea... Ma opresc aici ca iar m-a apucat scarba de ei.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cornellius



Data înscrierii: 09/Iun/2010
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 18:21:46    Titlul subiectului: Desfiintarea liniilor RATB preorasenesti 128133

Am încercat, luni, pe 7 iunie, să-mi fac abonament pe liniile preorășenești, iar casiera de la centrul de abonamente al RATB de la Aeroportul Băneasa mi-a spus că li s-a indicat să nu mai elibereze abonamente pe astfe de linii. Mi-a mai spus că săptămâna asta liniile preorășenești vor fi suspendate. Se pare că acum își trăiesc ultimele clipe. Păcat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Următoare
Pagina 10 din 17

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community