Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V2A-2S
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 14 Apr 2006 01:48:27    Titlul subiectului: 11 59855

Versiunea bidirectionala a tramvaielor V2A. Acestea sunt in numar de 8 si au numere de parc : 4037 - 4044.
Mai sunt numite uneori si V2B Very Happy

Iată și un tramvai V2A-2S în intersecția de la Razoare... se poate vedea si sensul giratoriu... Se observă locul pe unde CF traversează rondul (perpendicular pe linia de tramvai)



40410110033xs.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.4 kb
 Vizualizat:  de 37536 ori

40410110033xs.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 09:06:22    Titlul subiectului: 63443

Iata si o poza a lui #4042 la Dristor.


RF_#4042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.4 kb
 Vizualizat:  de 37928 ori

RF_#4042.jpg



_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 08:54:07    Titlul subiectului: 65065

Tren 2 x V2B azi-dimineață pe linia 19? Nicidecum, 4044 (fără călători) este doar remorcat de 4042.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 15:32:40    Titlul subiectului: uuuuuu4043 66304

Un V2A-2S azi în Depoul Dudești... (#4043)!


4043-Dep-009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.1 kb
 Vizualizat:  de 37501 ori

4043-Dep-009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 14:18:54    Titlul subiectului: 89054

Aceste tramvaie se află acum la Depoul Giulești și se folosesc pentru linia 44.
Pe linia 44 sunt scoase mai mult cele 6 V3A-2S decât aceste "mici făpturi"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 09:22:27    Titlul subiectului: 98741

Nu mi-a venir sa cred cand am vazut: tramvaie V2A-2S cu ambele pantografe pe fir, simultan!
La inceput am crezut ca e o manevra gresita sau smechereasca a vreunui vatman, insa am vazut 2 astfel de tramvaie in aceasta situatie.
Care sa fie explicatia pentru aceasta manevra neobisnuita?



4039-P1210485.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.98 kb
 Vizualizat:  de 36247 ori

4039-P1210485.jpg



4039-P1210486.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.39 kb
 Vizualizat:  de 36247 ori

4039-P1210486.jpg



4042-P1210490.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.91 kb
 Vizualizat:  de 36247 ori

4042-P1210490.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 16:43:47    Titlul subiectului: 98775

Din cauza ca la capatul din Orhideelor nu exista refugiu decat pe o parte iar usile nu pot fi controlate si din celalalt post de comanda, manipulantii lasa totul pregatit pentru plecarea in celalalt sens astfel incat dupa inchiderea usilor fug imediat in cealalta cabina si pornesc. Cu toate astea se mai strang cate unii pe refugiu care vor sa urce in momentul plecarii, dar injura degeaba ca nu are cum sa le deschida acele usi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Olle S Nevenius



Data înscrierii: 07/Mai/2008
Ultima vizita: 11/Sep/2018
Mesaje: 37
Locație: (Suedia)

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2008 09:00:16    Titlul subiectului: V2B on line 51 98921

Some V2B pictures .......










Very Happy lle.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2008 11:38:11    Titlul subiectului: 102545

Ceva ce pare a fi un V2A-2S in Pantelimon:


Pantelimon.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.1 kb
 Vizualizat:  de 35692 ori

Pantelimon.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 14 Aug 2009 21:22:11    Titlul subiectului: 115392

#4041 si #4043 au fost casate. Urmatoarele pe lista sunt #4044 si #4037.

Pacat, au fost niste tramvaie foarte bune. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 12 Dec 2009 16:56:24    Titlul subiectului: 121180

Aceste tramvaie ies din ce in ce mai rar la traseu, asteptand in depou sa fie casate. Evil or Very Mad

Calatorie cu tramvaiul V2A-2S #4038 pe linia 44


http://www.youtube.com/watch?v=iO8YiSr9bwI

V2A-2S ramase: #4038, #4039, #4040, #4042.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 18:01:39    Titlul subiectului: 128958

#4038 si #4040 au fost casate acum cateva luni (erau ultimele V2B cu casuta dreptunghiulara pentru placa cu indicativul liniei) ! Crying or Very sad
Au mai ramas doar doua bucati - #4039 si #4042, care se vor casa foarte curand.
#4042 circula aproape zilnic, #4039 nu cred ca va mai circula vreodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 16:17:58    Titlul subiectului: 134236

#4039 si #4042 sunt sigilate si vor fi casate cand se va redeschide Depoul Giulesti (in curand)!
Odata cu disparitia acestora, au disparut si ultimele V2A-uri din Bucuresti. Au fost foarte bune atat acestea (V2A-2S), cat si versiunea cu un singur post de conducere (V2A), adio, V2A, nu va vom uita niciodata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mafteiu



Data înscrierii: 07/Mar/2006
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Noi 2010 15:55:23    Titlul subiectului: 136570

L-am vazut astazi pe 4039 la Pasajul Muncii. Arata ca de casat - vopsea dusa, usa de la vatman nu se inchidea...
Era tras de 237 pe Mihai Bravu inspre Iancului.
Ce mi s-a parut ciudat era ca si 4039 avea pantograful pe fir. Vatman nu avea.
'Garnitura' se deplasa foarte incet, la un moment dat chiar s-a oprit, a stat cateva secunde, apoi a pornit din nou.
Stie cineva de ce aceste tramvaie nu se convertesc in V2A-2S cu chopper?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Le 3400



Data înscrierii: 12/Apr/2008
Ultima vizita: 23/Iul/2011
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti 3 (Salajan)

MesajTrimis: Dum 21 Noi 2010 01:43:24    Titlul subiectului: 136583

Daf686 a scris:
Se duceau ultimele V2S la Urac, și celelalte vor ajunge la Giulești.
Nu, ele au fost scoase toate din Giulesti, inclusiv plugurile si vagoanele, si duse la Depoul Victoria pentru linia 5 care o sa aiba modificari din cauza pasajului Pipera.
_________________
91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Noi 2010 07:38:11    Titlul subiectului: 136584

mafteiu a scris:
Stie cineva de ce aceste tramvaie nu se convertesc in V2A-2S cu chopper?
Pai deja s-au "modernizat" pe hartie in V3A-2S-93. Tot in sistemul clasic cu reglare reostatica actionata manual.

4042 circula in varianta mai "lunga" de ceva vreme, 4039 iese de la "modernizare" curand. Ieri a fost o zi mai "speciala" in sensul ca s-au scos siamezele de la naftalina din Giulesti fiindca e nevoie de ele in alta parte, iar vagonul 4042 a circulat in dublu exemplar, si varianta clasica si cea modernizata Twisted Evil Deci ce ai vazut tu la Piata Muncii "e imposibil", ca in bancul ala cu masina cu numar fals de inmatriculare Twisted Evil

In legatura cu solutia de modernizare, nici eu nu inteleg de ce nu s-a adoptat solutia cu chopper, care ar fi simplificat mult lucrurile, pentru ca nu ar mai fi fost necesare 2 circuite complet separate pentru alimentarea motoarelor de tractiune, care sunt absolut necesare in cazul folosirii actionarii reostatice comandate manual (asa cum e acum). Si nu ar mai fi fost necesare nici 2 pantografe, s-ar fi putut pune un singur pantograf, montat pe mijloc (ca sa nu apara probleme cu electromagnetii de la macaze).

In sistemul cu chopper, singurele cheltuieli in plus ar fi fost cu echipamentele electronice (adica chopperele propriu-zise). Avantajul era ca aceleasi choppere se puteau folosi pentru ambele sensuri.

Aceste tramvaie, in configuratia actuala, sunt poreclite pe buna dreptate "siameze" fiindca, electronic vorbind, sunt practic doua tramvaie separate, singura parte "comuna" este caroseria. Desi discutia asta nu mai are nici un rost acum, fiindca "zarurile au fost aruncate", ma intreb care ar fi fost diferenta de pret dintre sistemul cu variator de tensiune versus sistemul clasic, care pe langa ca este invechit, implica si costuri in plus cu dublarea circuitelor de alimentare + 2 pantografe.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 04/Noi/2018
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 21 Noi 2010 11:14:07    Titlul subiectului: gggg 136587

Ieri am surprins intamplator un moment din scoaterea si mutarea tramvaielor din Depoul Giulesti. Din pacate nu am putut sa fiu de fata la evenimentului deoarece eram in 178 plin cu bagaje asa ca tot ceea ce am putut sa fac au fost cateva poze cu telefonul, astfel ca regret calitatea slaba a acestora dar am preferat sa nu scap momentul.
Pozele sunt facute la Maternitatea Giulesti unde asteptau toate vagoanele depoului cuminti cu pantografele in aer. Tind sa cred, dupa prezenta stangii de cupla primului vagon si a autocamionului tractor ca acestea au fost tractate pe noile linii de sub Pasajul Basarab pana la intersectia Bd. Timisoara cu Vasile Milea. Spun aceasta deoarece in dimineata aceleiasi zile am observat la susnumita intersectie o masina de interventie ce curata linia si macazul de sosire.

In primele doua poze se observa cum se pregatea linia pentru circulatie iar in a doua primul vagon ce statea la rand pt tractare cu stanga pusa, fiind vorba de 4044.

In a III-a poza se observa capul celei de-a doua coloane de tramvaie ce astepta astfel pt a nu se bloca circulatia 237 iar in spatele lui si in a IV-a poza se observa "saracul" 4039. In ultima poza se pot vedea si utilitarele depoului.

Ar fi fost interesant de urmarit cum s-a defasurat circulatia pe sub Podul Basarab cu prima garnitura de tramvai de proba, chiar si tractata.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.28 kb
 Vizualizat:  de 29912 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.37 kb
 Vizualizat:  de 29912 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.09 kb
 Vizualizat:  de 29912 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.85 kb
 Vizualizat:  de 29912 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.49 kb
 Vizualizat:  de 29912 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 12/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 21 Noi 2010 12:03:13    Titlul subiectului: 136588

Citat:
Tind sa cred, dupa prezenta stangii de cupla primului vagon si a autocamionului tractor ca acestea au fost tractate pe noile linii de sub Pasajul Basarab pana la intersectia Bd. Timisoara cu Vasile Milea.

Linia de pe Milea e in lucru, se inlocuieste, deci n-avea cum sa treaca pe acolo Smile .

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 21 Noi 2010 17:49:27    Titlul subiectului: 136594

Le 3400 a scris:
... Depoul Victoria pentru linia 5 care o sa aiba modificari din cauza pasajului Pipera.
Devierea va fi pana la Statia Pasaj Baneasa.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Feb 2011 21:00:52    Titlul subiectului: 139986

Iată și ultima imagine pe care v-o propun pentru identificare. Mulțumesc d-lui Andrei pentru promptitudinea răspunsurilor anterioare.


foto1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.16 kb
 Vizualizat:  de 28546 ori

foto1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Feb 2011 21:36:22    Titlul subiectului: 139988

Tramvaiul este 8 si este la Zetarilor. Restul elementelor cred ca se deduc de la sine.


Zetarilor 0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.82 kb
 Vizualizat:  de 28533 ori

Zetarilor 0.jpg



Zetari 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105 kb
 Vizualizat:  de 28533 ori

Zetari 1.jpg



Zetari 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.04 kb
 Vizualizat:  de 28533 ori

Zetari 2.jpg



Zetarilor4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.73 kb
 Vizualizat:  de 28533 ori

Zetarilor4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 12/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 15 Feb 2011 22:05:15    Titlul subiectului: 139989

Nu e 8, e 11, se vede clar...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Feb 2011 22:17:57    Titlul subiectului: 139990

Dar poza nu este nici de la vechiul Romprim nici de la 16 Februarie. E de la Zetarilor, acolo 'miroase' a Ferentari. Intoarcerea de la 16 Februarie a ramas nemodificata de cand a fost data in exploatare.


Giulesti.jpg
 Descriere:
Capul lui 11 de la 16 Februarie
 Mărime fișier:  96.54 kb
 Vizualizat:  de 28511 ori

Giulesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2018
Mesaje: 1097
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 16:26:42    Titlul subiectului: 140012

Poza este de la Podul Grozavesti - taluzul vargat marginea linia de tren care traversa strada si intra la fabrica de paine, in stanga fotografului. Cum privim, in fata acum avem noua linie de tramvai, bretelele podului si o bucatica din Orhideea. Dincolo de gardul de beton erau niste depozite, prin care trece acum pasajul Basarab.

curba care v-a dat impresia ca e la un capat de tramvai e linia care venea de pe splai a tramvaielor 14 si 30 spre Gara. Tramvaiul e V2A, inca nu aparusera bidirectionalele, poza fiind facuta in 1982 - acestea si-au facut intrarea in scena pe iinia 41 un an mai tarziu.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Feb 2011 08:21:15    Titlul subiectului: 140271

Da, poza e facuta inainte de intrarea pe podul Grozavesti (in spate). In fata, linia duce spre fabrica de tigari, iar in stanga este fosta fabrica de paine, demolata recent pentru a face loc unui proiect imobiliar mort la nastere. Unde este gardul de beton din poza, a fost vechea intrare auto a hipermarchetului (inainte de inceperea lucrarilor la pasaj). Calea ferata industriala a fost scoasa la constructia hipermarchetului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community