Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 21:50:11 Titlul subiectului: |
108418 |
|
Yesterday I had a conversation with a person from the head-office of the IVB.
He said, that the purchase of the last four cars to Arad (#38, 40, 52, 72) has been canceled by the CTP. Is that really true? And whats the reason?
The IVB have now the problem that at late summer or autumn they have to less place for this cars on their yard. So if no other buyer will be found, the cars have to been scraped.
If someone knows a company who needs some cars, please give me a PM or send a Email to office@ivb.at Some additonal informations can also be found on http://www.strassenbahn.tk/inntram/news_169.html (in german).
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 22:24:28 Titlul subiectului: |
108424 |
|
There is a problem with money, thas's all I know. Of course with reabilitation program financed from BERD is another problem but trams can stay at UTA depo and be transfered afther the problem is solved to Micalaca depo.
_________________ Luna Amara
Ultima modificare efectuată de către srazvi la Mar 24 Mar 2009 22:43:43, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 22:38:17 Titlul subiectului: |
108427 |
|
srazvi a scris: | ...but tram can sit at UTA... | Sorry, but I don't understand that part.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 23:42:33 Titlul subiectului: |
108429 |
|
I think, there is a problem in connection with the depots. After the problem is solved at Micalaca depot, the trams will be transfered there. So, some trams from Micalaca depot, can stay now in the Uta depot. Is it?
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Mar 2009 09:05:52 Titlul subiectului: |
108435 |
|
About the money problem, it is not CTP that decides, but Arad City Hall (sper ca m-am exprimat bine - Primaria Arad). They are the ones that give money for any purchase of vehicles, new or second-hand, trams or busses.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 03 Apr 2009 12:17:13 Titlul subiectului: |
108976 |
|
S-a reluat circulatia tramvaielor intre Micalaca si Vlaicu! Cred ca am reusit sa prind in poza chiar primul (sau printre primele) tramvai(e) care facea aceasta ruta. Chiar si muncitorii au ramas cu gura cascata ca s-a dat drumul .
Totusi, in paralel cu liniile 7 si 17 circula si autobuzele pe rutele 8 si 18. Asta cel putin acum, in jurul orelor 13-14. Mai tarziu nu cred ca vor mai circula!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 19:35:19 Titlul subiectului: |
110741 |
|
Nu stiu cat de multa valoare mai are acum, dar aici e poza de care am spus in urma cu o luna
Se poate vedea ca statia de tramvai era goala, deoarece toti asteptau... autobuzul. Din fericire vatmanul a fost atat de bine-crescut incat sa ii astepte pe toti!
Iar mai jos gasiti unul din rezultatele unor derbedei care au patruns in incinta Depoului Micalaca si si-au facut de cap. E #74 (ex Innsbruck).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.5 kb |
Vizualizat: |
de 18604 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.97 kb |
Vizualizat: |
de 18527 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 22:48:01 Titlul subiectului: |
110765 |
|
Nu stiu daca am mai vazut fenomenul cu grafittiul pe mijloacele de transport in alta parte decat Bucuresti (la noi in tara). In fine, ideea este ca baietii se perfectioneaza si prind curaj: au inceput cu o semnatura cu markerul, au trecut la un mic desen si acum iata...
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 12 Mai 2009 21:49:41 Titlul subiectului: |
110836 |
|
Asta se intampla pentru ca la noi cei care sunt la intrare la depou se pazesc pe ei nu vehiculele. Prin 1995 mi se pare pe cand au aparut Gt4 in Arad am trecut prin depou si nu m-a intrebat nimeni nimic. Atunci intrebarea mea este:pentru cine sunt cei de la poarta? Numai pentru angajati ? Ceilalti sa se plimbe cum vor ei in voie ca nu ii intreaba nimeni nimic.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 13 Mai 2009 10:52:34 Titlul subiectului: |
110853 |
|
^ Bine, dar hai sa recunoastem ca in '95 nici pericolul vandalizarilor nu era la fel de mare ca si acum. Totusi, nu inteleg de ce nu investeste Primaria ceva sume mai mari in protectia unor vehicule de mii de euro. Pot fi instalate camere de supraveghere, senzori, etc. Totul e sa se si vrea!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 13 Mai 2009 16:16:26 Titlul subiectului: |
110867 |
|
Si acest fenomen a luat amploare intre timp. Astazi l-am vazut si pe GT4 #05 mazgalit !
|
|
Sus |
|
|
muhle
Data înscrierii: 20/Iun/2009 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 20 Locație: Almere (Olanda)
|
Trimis: Dum 21 Iun 2009 22:17:53 Titlul subiectului: |
112693 |
|
Hello all,
I am Paul from the Netherlands and I have traveled allraedy for two times to Arad. I like this city becouse of the trams. I would like to travel in the First week of september to Arad again and travel for three days by tram. Is there somebody who can tell me of it posible to visit Depot Ghioroc? Maybe you can show me around in Arad at all tramlines. I olso look for a place to stay.
Can somebody help me? Please contact me at, oranje@easy.com
Greetings,
Paul
Netherlands
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 20:43:49 Titlul subiectului: |
114097 |
|
Mai jos gasiti imaginea unui utilitar pe linia 7, undeva in Micalaca (Zona 300), in dreptul policlinicii Euromedic.
Muncitorii din fata vagonului stropeau cu insecticid pe spatiul verde intre linii si sosea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.51 kb |
Vizualizat: |
de 17968 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 15:30:44 Titlul subiectului: |
116021 |
|
Referitor la discutia desptre vagoanul GT6 44, as mai face unele observatii. Nu stiu daca e adevarat ce spun, doar prespun ca:
-vagonul T4D 1069 are ceva probleme, vatmanul putand fi vazut pe GT8 (?) 1760.
- CTP face din nou economie de curent. Cuplurile de GT4 nu ies mai deloc din depou pe cand cele de Tatra (T4D+T4D)pot fi vazute destul de rar. Vagoanele vin destul de des, astfel incat poate cei de la CTP se gandesc ca nu are rost sa scoata tramvaiele de mare capacitate, cel putin pana nu incepe scoala.
- se repara 44, dar cu GT6 -urile nou-aduse din Micalaca ce se intampla? In acest ritm, cine stie ce defectiuni le mai paste. Cuplul 303+313 iese la strada?
- cred ca vagoanele GT4 561 si 572 isi asteapta sfarsitul. Ma rog, daca alte vagoane GT4 in stare mai buna (dpdv a caroseriei) sunt tinute nereparate, mi-e teama ca pe cele doua le astepata o soarta de tip 569: adica vagonul cu reclama Coca Cola retras si casat la cateva zile dupa.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 28 Aug 2009 07:00:19 Titlul subiectului: |
116070 |
|
Adevarat, din economie, multi vatmani titulari pe cupluri T4D pot fi vazuti pe TG6, TG8. In particular, 1069 a fost RC, ocazie cu care au fost depistate defecte ce urmeaza a fi reparate la momentul procurarii pieselor necesare (...). Despre Micalaca nu am informatii.
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2009 19:02:28 Titlul subiectului: |
116748 |
|
Arad, dragostea mea - film documentar realizat de catre Titus Muntean
http://vimeo.com/4496412
Filmul cred ca a fost realizat prin anul 2000 (din ce imi dau seama dupa cladiri), prezinta Aradul vazut prin ochii unor oameni diferiti din clase sociale diferite. Unul dintre acesti oameni este un vatman.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 30 Sep 2009 16:56:57 Titlul subiectului: bla |
117827 |
|
Restul de 6 vagoane care urmeaza sa fie casate care sunt? Sa fie remorcile acelea scurte, 167 si 183, alaturi de GT6 260? Mai sunt oare Gothe de casat?
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 01 Oct 2009 07:36:22 Titlul subiectului: |
117842 |
|
045,260,167,183,1755,1760. Nu stiu de ce 1760. Nu-i batut in cuie.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 02 Oct 2009 16:15:25 Titlul subiectului: |
117867 |
|
1755 si 1760?? Mai ales ultimul a fost destul de folosit in ultima vreme, adevarat, dupa o perioada in care nu a mai iesit din depou. Imi pare rau si de 045 sau 260, pacat ca nu s-a mai putut face nimic pentru ele.
1755 nu stiu ce poate avea, si el a iesit destul de mult. Remorcile cred pot fi folosite mai mult pentru consumabile: geamuri, scaune, etc.
Dintre GT8-urile bidirectiomnale, cred ca 1756 a fost cel mai putin folosit. Daca ar fi fost sa pariez, mi-as fi pus banii pe el cum ca ar urma sa fie taiat.
Din pacate, vagoanele GT8 nu sunt prea intretinute, desi sunt cele mai apreciate.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 02 Oct 2009 23:51:42 Titlul subiectului: |
117888 |
|
1755 a luat foc din nou
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 09 Dec 2009 11:29:40 Titlul subiectului: |
121041 |
|
Inghesuiala pe Tramvaiul lui Mos Craciun:
http://www.cancan.ro/2009-12-08/Bataie-pe-tramvaiul-lui-Mos-Craciun.html
Cancan a scris: | Compania de Transport Public Arad abia mai face fata copiilor care doresc sa se plimbe cu tramvaiul condus de Mos Craciun.
Tramvaiul copiilor, condus de insusi Mos Craciun, a iesit recent pe traseu in Arad. Primii calatori au fost, ca in fiecare an, copiii angajatilor Companiei de Transport Public Arad. De luni, in tramvaiul Mosului vor putea urca doar copiii care si-au facut programare deoarece solicitarile sunt numeroase.
Circulatia acestui tramvai a devenit traditionala in apropierea sarbatorilor de iarna, fiind al doisprezecelea an de cand iese pe traseu. Tramvaiul va circula pana dupa Sfantul Ioan, in fiecare zi, intre orele 08.00 si 20.00. |
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2009 20:10:18 Titlul subiectului: |
121184 |
|
Am aflat lista vagoanelor pentru care consilierii municipali au aprobat casarea la sedinta CLM din noiembrie. Vagoanele sunt, conform listei: Tatre: 153, 1121, 1093, 0149; GT6: 260, 45; Remorci GT4 dupa cum le spun ei: 167, 183, 312; GT8: 1755, 1760, GT4 din Micalaca: 567, 572, 613, 06, 013.
Motivatiile sunt cele obisnuite, reparatii prea costisitoare. Dintre vagoanele de sus, 1760 si 567 sunt in circulatie neavand nicio problema din cate se pare. Spre deosebire de ele, restul nu au mai iesit de mult timp din depou, 613 si 572 fiind retrase cel mai recent.
As mai face cateva observatii. In locul lui 567, s-ar putea sa fie 561, vagon pe care nu l-am vazut de mult timp. Apoi, din moment ce nu apar vagoane ca 01, 490, 626, desi au fost oprite inaintea lui 613 de ex, inseamna ca pentru ele mai exista o speranta.
In alta ordine e idei, nu prea inteleg cum functioneaza contabilitatea sau relatia dintre ce voteaza consilierii si cum opereaza cei de la CTP. Din informatiile mele, daca vagoane casate (teoretic) inca se plimba prin oras, alte vagoane care se plimba nici nu au intrat legal in patrimoniul municipalitatii. Exemplul este GT8 nr 51, folosit exclusiv pe linia 11 (a preluat turele si vatmanul, cred, al defunctului Timis 1+2), care va fi aprobat ca intrat in patrimoniul Aradului la sfarsitul saptamanii viitoare. Dar, nu pot zice ca stapanesc prea bine domeniul legal, asa ca nu pot trage prea multe concluzii.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 13 Dec 2009 13:56:21 Titlul subiectului: |
121204 |
|
Vagonul GT4 #561 este in reparatie capitala, inchis pe un canal din depoul Micalaca.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 29 Apr 2010 23:02:20 Titlul subiectului: |
126424 |
|
Doua lucruri care cred ca sunt interesante pentru forumisti:
- unii vatmani aradeni chiar sunt vitezomani. De fapt, ei merg cu viteaza normala pentru segmentul BERD, daca ne luam dupa spusele primarului Falca. Azi m-am luat la intrecere putin cu un tramvai (eu fiind la volanul unui autoturism) pe segmentul Lebada-Fortuna, viteaza atinsa fiind de peste 70 km pe ora (intre 70 si 75). Nu spun numarul tramvaiului din urmatoarea ratiune: nu as dori ca respectivul vatman sa fie atentionat si pentru ca doresc sa vad cat mai multe tramvaie atingand astfel de viteze. Ar fi un pas spre normalizarea transoportului cu tramvaiele.
- CTP este pregatita pentru a contracta niste servicii de proiectare in vederea construirii unei noi hale de reparatii in depoul Micalaca. Va fi specializata in bandajat roti, dar va avea si vestiare pentru vatmani plus birouri. Intentiile din caietul de sarcini sunt frumoase, ramane de vazut cand se vor gasi banii si pentru finantarea propriu zisa a lucrarii.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 30 Apr 2010 20:50:30 Titlul subiectului: |
126455 |
|
quiksilver a scris: | - unii vatmani aradeni chiar sunt vitezomani. De fapt, ei merg cu viteaza normala pentru segmentul BERD, daca ne luam dupa spusele primarului Falca. Azi m-am luat la intrecere putin cu un tramvai (eu fiind la volanul unui autoturism) pe segmentul Lebada-Fortuna, viteaza atinsa fiind de peste 70 km pe ora (intre 70 si 75). Nu spun numarul tramvaiului din urmatoarea ratiune: nu as dori ca respectivul vatman sa fie atentionat si pentru ca doresc sa vad cat mai multe tramvaie atingand astfel de viteze. Ar fi un pas spre normalizarea transoportului cu tramvaiele.
|
Acelasi lucru l-am constat si eu cand la 65-68 km/h am lasat tramvaiul sa ma depaseasca de frica unui posibil radar pe acel segment de drum... Dovada e ca daca liniile permit, tramvaiele pot. Ar fi bine daca s-ar reabilita la fel si linia Arad - Ghioroc pentru a putea injumatati timpul necesar pentru a face acest drum.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
|