Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Liniile expres ale RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 19:18:22    Titlul subiectului: 110515

Liniile 781 si 784 au fost desfiintate undeva prin 2000, 2001.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2009 16:06:14    Titlul subiectului: 110581

785 a disparut pe la inceputul lui 2002, 781 si 784 s-au desfiintat undeva in 2003
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 20:04:11    Titlul subiectului: 111229

rosetti61 a scris:
785 a disparut pe la inceputul lui 2002, 781 si 784 s-au desfiintat undeva in 2003
Nu cumva aceste linii s-au desfiintat la sfarsitul anului 2004?Eu unul parca asa retin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 15:21:23    Titlul subiectului: 112861

Cateva imagini din statia Aeroportul Otopeni - Sosiri, una dintre putinele (daca nu chiar singura) statie integral acoperita a RATB...
Deservita de liniile expres 780 si 783.



4165-783-P1250553.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.64 kb
 Vizualizat:  de 24962 ori

4165-783-P1250553.jpg



4165-783-P1250555.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.44 kb
 Vizualizat:  de 24962 ori

4165-783-P1250555.jpg



4987-783-P1250551.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.43 kb
 Vizualizat:  de 24962 ori

4987-783-P1250551.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2009 22:44:32    Titlul subiectului: 121242

Am remarcat astazi ca s-a renuntat la biletele de hartie de 3.50 lei pentru linia 780, autobuzele liniei respective primind si ele cititoare de cartele ca si cele de pe 783 (cel putin cel cu care am mers eu). Bine ca s-a eliminat astfel absurditatea cu cartelele pentru 783 si biletele de hartie pentru 780, acum amandoua liniile mergand pe cartele clasice de carton sau pe card Activ. Interesant e ca inauntru, lipit de cabina soferului, a ramas afisul vechi care explica in romana si engleza ca poti plati prin cardul Activ sau compostand bilet de hartie.

Interesant ca la prima cursa a lui 780 de la Aeroport, cea de 5.30 dimineata, am fost 3 persoane la plecarea din Aeroport dar s-au mai urcat vreo 40 la Primaria Otopeni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Dec 2009 22:55:06    Titlul subiectului: 121243

Probabil ca sunt navetisti care lucreaza la aeroport sau in zinele adiacente. Eu am prins foarte multa lume si cand am fost cu 783 catre aeroport, dupa 10 jumate seara. Era vorba de navetisti care veneau de la Baneasa si mergeau inspre Otopeni.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 10:08:26    Titlul subiectului: 121253

Mie nu mi se pare in regula faptul ca liniile expres de legatura ale aeroportului cu orasul sa fie folosite de navetisti!
Dupa parerea mea aceste linii ar fi trebuit sa nu aiba statii decat la Aeroport si la Piata Unirii, respectiv Gara de Nord sau, eventual, in 2-3 puncte de maxima importanta turistica, sa zicem Piata Victoriei, Piata Romana, Universitate/Intercontinental si, poate, Piata Presei, astfel incat liniile in cauza sa fie chiar expres si ca traseu, dar si in ceea ce priveste "selectia" "faunei" de calatori.
Banuiesc ca nu e tocmai placut, mai ales pentru straini, sa se trezeazca inconjurati si inghesuiti de o sleahta de "rromani traditionali" ai zilelor noastre, cu manifestarile specifice...
Dupa mine, liniile expres trebuie sa fie ceva mai exclusivist, o alternativa intermediara in ceea ce priveste confortul si siguranta intre autobuzele "obisnuite" si taxi... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 14:31:11    Titlul subiectului: 121262

Solutia: pretul mai mare. Oricum, alternativa taxiului este pentru straini 10 x pretul biletului de expres, dar in euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 14:52:04    Titlul subiectului: 121264

Nu cred ca e cazul sa facem sau sa propunem vreun fel de 'apartheid' in care anumite autobuze sa fie doar pentru anumiti cetateni. In plus 780 cel putin chiar este Expres, oprind asa: Aeroport Otopeni - Primarie Otopeni - Aeroport Baneasa - Piata Presei; pe intervalul acesta autobuzele normale au vreo 14-16 statii.

O buna parte din cei ce s-au urcat aveau cartele de 2 calatorii, deci chiar expresul il asteptau, iar lumea era civilizata. Plus ca e primul autobuz pe sensul spre oras, primele preorasenesti plecand abia in jur de 05.30 inspre oras dinspre comunele aflate mult mai la nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 15:00:42    Titlul subiectului: 121265

Catalin Ghita a scris:
Mie nu mi se pare in regula faptul ca liniile expres de legatura ale aeroportului cu orasul sa fie folosite de navetisti!
Păi... și ce să folosească? Toți cei care fac naveta la/de la Otopeni (oraș, nu aeroport) au în dotarea standard biletul de 1,5 RON, cartela de 783 și 2 lei pentru dubă, ca să ia ce vine primul. Apropo, știați că prețul biletelor RATB e în funcție de indicativul liniei, nu de traseu? Deci, până la Otopeni poți plăti 1,5 RON la 449 sau poți plăti 2,5 RON la celelalte 4xx.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 15:26:17    Titlul subiectului: 121266

Nu mi se pare OK ca linia EXPRES de Aeroport sa fie folosita si de altcineva in afara de cei care merg spre - sau se intorc de la - Aeroport.
Pentru calatorii "obisnuiti" ar putea sa infiinteze o linie pe traseul solicitat de acei navetisti sau ar putea sa puna curse mai devreme pe liniile "normale" deja existente, eu raman la ideea ca trebuie sa aiba loc o "filtrare" a calatorilor in functie de specificul destinatiei autobuzului... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 15:41:23    Titlul subiectului: 121268

Sunt de acord cu tine Catalin, liniile expres ar trebui folosite doar de cei care merg la aeroport, asta in conditiile in care Bucurestiul ar beneficia de un transport urban si preorasenesc civilizat. Cazul cu navetistii care se intorc la Otopeni semnalat de mine s-a intamplat din cauza faptului ca oamenii nu prea mai aveau alternative la acea ora in afara de liniile 783 sau 780. Solutia ar fi sa se aranjeze o data pentru totdeauna transportul preorasenesc, nu bataia de joc care este acum.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 21:47:55    Titlul subiectului: 121286

Din cate stiu, 780 nu face opriri atit de dese, corect?
Nu uitati ca 783 preia foarte multi din aganjatii INMH, pe care i-am vazut folosind cartelele magnetice. Cred ca si pentru INMH este foarte util acest serviciu.
Si eu am prins pe 783 ceva aglomeratie cu tot felul de insi. Au fost destul de cuminti, desi aratau ciudat. Nu ai ce sa ii faci, au si ei dreptul la circulatie, fie ca ne place sau nu. Totusi, din ce am observat din calatoriile cu 783, este ca rata de frauda este destul de scazuta. Chiar si pe "dubiosi" i-am vazut compostind.
Pe 783 as semnala alta problema, mai serioasa: lipsa unei posibilitati de cumparare a cartelei magnetice de la capatul de la Piata Unirii. Poate ca ar fi util ca soferului sa i se dea voie sa vinda cartele la capatul de la Unirii, si numai acolo, ca sa nu se mai cheltuie bani cu instalarea de ghereta, plus angajat.
Eu am reusit cu bagaje cu tot sa ma deplasez pana la statia de la capatul lui 32 sa iau o cartela, dar pentru unii poate fi mai greu.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 22:36:01    Titlul subiectului: 121288

Catalin Ghita a scris:
Nu mi se pare OK ca linia EXPRES de Aeroport sa fie folosita si de altcineva in afara de cei care merg spre - sau se intorc de la - Aeroport.

De ce? Toate liniile de transport in comun din orasul asta pot fi folosite in orice combinatie de statii de urcare si coborare. Cata vreme acei calatori s-au urcat intr-o statie normala a traseului, care-i problema? E ca si cum ai spune '137 deserveste Carrefour Militari, deci numai cei ce coboara acolo se pot urca'. Absurd!

Majoritatea nu coborasera inca la Piata Presei unde am coborat eu; cum urmatoarea statie este Clabucet si a doua la Gara, e clar ca aveau nevoie sa ajunga la una din aceste doua locatii. Nu exista legaturi directe intre comuna Otopeni si locurile respective, deci 780-ul este o legatura binevenita.

Plus ca ce spui tu nu are sens nici din punct de vedere comercial - daca au fost 3 pasageri la plecare din aeroport si alti 40 de la Primaria Otopeni, inseamna ca respectiva cursa a fost profitabila mai ales celor care fac neveta din oras. In scenariul propus de Catalin ar fi fost 3 persoane in tot autobuzul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 22:51:50    Titlul subiectului: 121290

Autobuzele liniei 783 le folosesc de destule ori intre Bucuresti si Comuna Otopeni. Nu am treaba cu aeroportul decat odata intr-un an si atunci ma duc cu o masina mica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 16 Dec 2009 00:09:29    Titlul subiectului: 121298

stfp a scris:
Plus ca ce spui tu nu are sens nici din punct de vedere comercial - daca au fost 3 pasageri la plecare din aeroport si alti 40 de la Primaria Otopeni, inseamna ca respectiva cursa a fost profitabila mai ales celor care fac neveta din oras. In scenariul propus de Catalin ar fi fost 3 persoane in tot autobuzul!
De la Otopeni se urca multa lume in expresul catre oras. Am stat si in picioare in cursa plecata de la Otopeni Sosiri, pana la Baneasa sau chiar Victoriei. Expresul se goleste cel mai mult la Romana.

@andrei11: si pentru Otopeni ai putea sa folosesti tot 783 te lasa fix la plecari la usa Wink.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 21:20:27    Titlul subiectului: 125077

O mica reorganizare a opririlor in incinta aeroportului Henri Coanda. Autobuzele liniilor 780 si 783 care vin dinspre Bucuresti vor opri intai in statia "Plecari" http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=370

Citat:
Reorganizarea statiilor de oprire a liniilor Expres in incinta aeroportului

Avand in vedere lucrarile de modernizare si reorganizare necesare conformarii cu standardele Schengen din Aeroportul International Henri Coanda, incepand cu data de 28.03.2010, traseele liniilor Expres 780 si 783 se vor modifica in incinta aeroportului, astfel:
1. Pe semicursa Bucuresti - Aeroportul International Henri Coanda, autobuzele vor opri initial la Terminal Plecari (acordand prioritate pasagerilor care urmeaza sa plece in calatorie), apoi vor efectua statie la Terminal Sosiri, dupa care se vor indrepta catre spatiul destinat pauzei dintre semicurse;
2. Pe semicursa Aeroportul International Henri Coanda - Bucuresti, autobuzele vor opri initial la Terminal Sosiri, apoi la Terminal Plecari, de unde se vor indrepta spre Bucuresti pe traseul actual.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 22:42:08    Titlul subiectului: 178013

Sunt in continuare de parere ca ar trebui infiintate noi linii expres, dupa modelul celor actuale, care sunt un real succes. Ar fi un fel de "clasa I" pentru RATB sau un "accelerat". Statiile ar fi mult mai putine (adica in punctele cu adevarat cheie de pe traseu), exact pe modelul 780 (pentru ca 783 inca mai are 2-3 statii total inutile), soferii de pe liniile expres ar fi mult mai experimentati, masinile alocate ar fi in stare excelenta si alte avantaje. As introduce aceste linii expres pe traseele cele mai solicitate din Bucuresti, in care peste 50% dintre cei care se urca de la un capat merg in celalalt capat, nicaieri in alta parte. Cel mai bun exemplu este linia 335! Lista ar putea continua cu 104, 102+202, 381, precum si alte idei de linii circulare.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2015 13:19:09    Titlul subiectului: 178072

Sosit ieri la 22:45 la Otopeni disnpre Berlin ma duc sa iau expresul. Se facuse ora 23:30, afara era frig si nici urma de expres. Nici macar un program de circulatie nu este afisat in statie. De fapt impropiu spus statie, practic, la terminalul Sosiri, cobori la parter, iesi afara si astepti autobuzul. Nu exista copertina ci doar niste panouri indicatoare pe unul din stalpi, acolo unde opreste 780 si 783 precum si un automat de cartele. Atat. Dupa ce am stat vreo 15 minute, am cedat, m-am urcat la etajul 1, am comandat un taxi si in 25 de minute eram acasa. Evident din nou injuraturile la adresa RATB-ului au curs una dupa alta.
Asa te stimuleaza in Bucuresti sa folosesti transportul in comun ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2015 13:38:00    Titlul subiectului: 178074

Vezi ca orarul e afisat in geamul chioscului de bilete.
De asemenea, pentru 780 si 783 exista orare in format *.pdf pe site-ul RATB, cand am treba pe la aeroport, de regula le iau cu mine tiparite.
In aeroport e si WI-FI gratuit, deci poti intra sa consulti orarul.

Partea proasta pe care am mai constatat-o si eu e ca orarele tind sa devina "flexibile", adica nu prea sunt respectate sau cel putin nu foarte exact ...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2015 21:17:57    Titlul subiectului: 178085

Exact aici am vrut sa ajung. Orarul a cam devenit.......flexibil. Orele de pe site-ul RATB nu prea se mai respecta.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2015 23:30:16    Titlul subiectului: 183096

Circuland de mai multe ori cu 783 in drum spre aeroport sau dinspre aeroport spre centru am ajuns la o concluzie. Autobuzele Citaro nu sunt cele mai potrivite pentru o linie care merge la aeroport, folosita de calatori cu valize medii sau mari si de asemenea folosita de navetisti. Spatiul din mijlocul autobuzului este insuficient daca sunt multi calatori cu bagaje.
Un lucru important de retinut, traficul de calatori al aeroportului Otopeni (zis si Henri Coanda) a ajuns la 5,5 milioane de calatori/an. Si se pare ca va fi in crestere. La anul compania RyanAir vrea sa introduca mai multe zboruri spre Otopeni, deci sunt toate premizele ca numarul de calatori sa creasca.
Prin urmare a crescut si numarul calatorilor care il folosesc pe 783.
Pe liniia asta ar fi necesare niste articulate, asa cum sunt la Berlin de exemplu, autobuzele de pe linia 109 care fac legatura intre aeroportul Tegel si centrul Berlinului.



ICCP Berlin, 23-29 august 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.68 kb
 Vizualizat:  de 17023 ori

ICCP Berlin, 23-29 august 012.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Dec 2015 17:32:19    Titlul subiectului: 183106

In cazul acesta trebuie sa le schimbe si traseul, pt ca articulate intre Victoriei si Unirii... mai putin...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Dec 2015 19:46:18    Titlul subiectului: 183107

De ce ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Dec 2015 20:22:24    Titlul subiectului: 183108

E bulevard lat pe acolo ? Ce ar impiedica articulatele sa mearga ? In Berlin, articulatele faceau multe viraje pana in centru, de la aeroportul Tegel.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community