Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 24 Noi 2009 11:13:13 Titlul subiectului: |
120513 |
|
Aici o fi suficienta inaltime pentru a permite trecerea vehiculelor mai inalte? Or fi 3 metri?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.18 kb |
Vizualizat: |
de 16245 ori |
![intrareidm.JPG](files/intrareidm_129.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
catalinm
Data înscrierii: 30/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Sep/2010 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 05 Dec 2009 11:21:17 Titlul subiectului: |
120912 |
|
Ma bucur sa gasesc un asemenea forum pe net.
Din cate stiu eu: tramvaiul care vine pe Giulesti poate sa faca doar stanga catre Gara Basarab unde se va reconstrui bucla deci va putea intoarce; intr-adevar linia care vine de la Basarab pe sub pod se uneste cu linia care vine pe pod dinspre Titulescu si traverseaza "impreuna" Dambovita pe podul vechi (podul metalic de deasupra dambovitei avand doar 2+2 benzi pt auto); podul vechi Grozavesti a fost largit cu 7+7 m deci cate 2 benzi pe sens; e foarte probabil ca circulatia pe el sa fie relativ lejera avand in vedere ca traficul la nivelul solului de pe Orhideelor-V. Milea va fi mult redus;
Cat despre breteaua de acces pe coltul cu IDM ul, aceasta era prevazuta sa fie si de urcare initial dar din cauza unor probleme de expropriere s-a renuntat si a ramas doar varianta simpla deci din toata zona Orhideelor - Giulesti nu se poate urca pe pod inspre Vasile Milea ramanand varianta circulatiel la nivelul solului; dealtfel aceatsa bretea nu va lasa trafic pe sub ea, accesul principal spre IDM revenind la varianta initiala (de pe Orhideelor-Fabrica de bere).
O alta bretea a fost modificata din aceleasi motive: la Carrefour era prevazuta o bretea tip scoica la care s-a renuntat facandu-se astfel imposibila coborarea la Carrefour dinspre V Milea.
Rezum:
Auto:
Se urca pe pod dinspre Titulescu (acces principal) si Grivitei dinspre pod grant (bretea) si se coboara pe Giulesti, pe Orhideelor (Fabrica de paine), pe Vasile Milea - toate bretele si pe Cotroceni (principal).
Se urca de pe Cotroceni, din fata de la Carrefour si de pe Plevnei si se coboara pe Plevnei, pe Grivitei (spre gara) - toate bretele si pe Titulescu - principal.
Tramvai:
Urca dinspre Titulescu, coboara spre pod Grozavesti, intersectandu se cu linia care vine de la Basarab.
Acces Carrefour: direct de pe pod nu exista din directia Cotroceni/Milea (!) - trebuie sa vii la nivelul solului.
Acces Bricostore: ca si pana acum de pe Orhideelor.
Ambele accese vor fi favorizate de amenajarea unui giratoiru sub pod la intersectia Plevnei cu Orhideelor si Giulesti (acest giratoriu exista si acum intr-o forma mai rudimentara).
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 05 Dec 2009 14:38:08 Titlul subiectului: |
120916 |
|
Intrebare: ce problema a aparut la exproprieri? Nu au cazut de acord asupra pretului? De ce nu s-a reglementat aceasta problema cum s-a rezolvat in alte parti ale pasajului cu fortarea exproprierii, prin declararea zonei de utilitate publica?... Eu asa am inteles problema, poate gresesc.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
catalinm
Data înscrierii: 30/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Sep/2010 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 05 Dec 2009 15:12:35 Titlul subiectului: |
120918 |
|
Carrefour a cerut vreo 10 de mil. de euro...(1mp costa cam 1600 de euro la vremea respectiva).
Pentru partea dinspre IDM s-a facut deja modificarea proiectului (era in perioada cand nu se declarase inca de utilitate publica) si nu se mai revine..sper sa gresesc.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
guest
![](images/avatars/2042202266623337817edfe.jpg)
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 08:17:47 Titlul subiectului: |
121251 |
|
Dimineata la stirile KissFM s-a mentionat faptul ca primarul capitalei, Sorin Oprescu a fost in inspectie la pasajul Basarab. In cadrul aceleiasi stiri s-a mentionat faptul ca lucrarile la pasaj sunt finalizate in proportie de 70 %, urmand ca la anul sa fie amplasat podul peste pachetul de cai ferate de la Gara de Nord. De asemenea s-a mentionat ca liniile de tramvai vor merge de pe bulevardul Nicolae Titulescu pana la Vasile Milea.
Am cautat pe net stirea, dar nu am gasit decat un link catre Evenimentul Zilei http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/879757/Oprescu-vrea-verdeata-pe-Pasajul-Basarab/
Citat: | Oprescu vrea verdeață pe Pasajul BasarabPROIECT. Edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, vrea să planteze verdeață rezistentă la praf și ușor de întreținut pe Pasajul Basarab.
Primarul i-a cerut, ieri, directorului Parcurilor, Radu Popa, să angajeze un peisagist care să propună soluții de „înverzire” a pasajului. Pasajul Basarab, început în 2006, e gata în proporție de 70% și va fi finalizat la sfârșitul lui 2010. Va a vea o lungime de 1.900 de metri. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
catalinm
Data înscrierii: 30/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Sep/2010 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Dec 2009 22:47:10 Titlul subiectului: |
121362 |
|
Stirile de pe net sunt destul de lapidare pentru ca nici Oprescu n-a avut ce spune.
Acum 5 luni promitea redeschiderea podului Grozavesti in 4 luni si reluarea treptata a traficului catre Militari; acum a "uitat" si o sa se permita doar intoarcerea pe pod - beneficiar doar Carrefour.
Traficul va reveni la normal d-abia in aprilie-mai cand se va circula ca inainte de de inceperea lucrarilor.
D-abia acum baietii din Primarie isi dau seama ca actualul Bd. Titulescu va bloca masinile pe marele Pod fiindca acest bulevard n-are decat 1 banda circulabila; acum se gandesc cum sa rezolve problema.
Oprescu mai uita si ca a "omorat" un ax de tranzit paralel - e vorba de pasajul Lujerului - cand logic era sa astepte 2011 cand pasajul Basarab va fi fost gata....
Sper sa nu mai ninga prea mult ca sa nu le mai dea motive de amanare.
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 17 Dec 2009 08:45:47 Titlul subiectului: |
121368 |
|
In mod normal la podul Grozavesti ar mai trebui adaugate si o serie de traverse in partea superioara a arcelor, pentru rigidizare, nu?
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
catalinm
Data înscrierii: 30/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Sep/2010 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Dec 2009 22:23:48 Titlul subiectului: |
121426 |
|
Foarte adevarat; podul a fost eliberat astazi de structurile provizorii de sustinere si "sta"bine; sincer sa fiu nu m-am uitat dupa aceste traverse dar ele apar in toate schitele; estimez ca pana la Craciun se va da drumul la circulatie pe Splai pe sub pod, cel putin pe dreapta Dambovitei; sper sa nu mai ninga...
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 06 Ian 2010 18:44:06 Titlul subiectului: |
121994 |
|
Revin cu detalii despre evolutia lucrarilor la pasaj.
In zona Grozavesti aproape s-au incheiat lucrarile la podul de otel. Structura de otel (scheletul) este gata, au fost indepartate schelele provizorii care sustineau podul pe parcursul constructiei si au mai ramas de adaugat placile de beton care vor forma soseaua. Podul "se tine" bine "pe propriile-i picioare" din cate se vede. Cateva aspecte neplacute: au ramas vizibile urmele de la imbinarile structurilor de otel ce formeaza podul. Sudura a fost vopsita cu un soi de grund argintiu care se vede foarte urat. Poate dupa ce vor adauga si placile, au sa vopseasca si aceste imbinari sau mai bine tot podul de la un cap la altul. Au ramas de asemenea sudate "nivelele" pe care se sprijineau structurile pe schele pana a fi sudate (un fel de bare transversale in unghi, prisme triunghiulare, sudate pe structura curbata a podului, pentru a o face sa stea drept pe schela). Acum baietii se chinuie cu pichamerele sa sparga picioarele de beton ale fostelor schele ce au ramas pe asfalt. Inspre soseaua Grozavesti, langa termocentrala, continua sa se toarne piloni, inca nu s-a inceput turnarea niciunui viaduct sau bretea. Un lucru interesant: langa Carrefour au inceput montarea sinelor de tramvai sub pod si au inceput prin montarea macazului ce va desparte linia care urca pe pod de linia care merge pe traseul vechi de pe Orhideelor. Acum nu mai exista niciun dubiu in privinta liniilor de tramvai, ce configuratie vor avea. Macazul vorbeste de la sine. Deocamdata de partea cealalta, pe pod, in urcare, n-au montat nicio linie. Cat despre partea restabilirii circulatiei rutiere nici sa nu indraznim sa ne gandim macar... Va mai dura o bucata buna de timp... Trebuie inlocuite sinele de tramvai pe pod, asta dupa ce vor termina de spart "cutiile" de beton ale fostelor schele. In ritmul in care se sparg betoanele alea si mai ales cu ce pichamere "obosite" se sparge, pana la Pastele Calului (sau cel crestin poate) va fi gata. Cine a trecut prin zona stie la ce fel de pichamere "obosite" ma refer... (cele de maniera excavatoarelor care au un varf de pichamer montat pe brat, cu o frecventa a batailor de una la 2-3 secunde....)
In zona intersectiei de la Giulesti/Plevnei continua sa se toarne pilonii, inca n-au turnat nicio bretea laterala si nici viaduct.
In zona Orhideelor-Gara Basarab au turnat pilonii si s-au apucat de turnat viaductele. O portiune a fost turnata, alta este inca in lucru, sunt asezate cofrajele pe pozitie. Un lucru ciudat: lucrarile continua in "zona fierbinte" (zona bordelurilor), desi nu s-a demolat nimica. Podul este destul de aproape de streasina caselor... Intre cei doi piloni de la Basarab au inceput sa monteze la partea superioara terminala a acestora o serie de grinzi transversale care ii unesc intre ei. Este vorba de niste grinzi de otel, sase la numar, montate doua cate doua pe trei randuri. Este posibil sa ma insel in privinta numarului de grinzi, le-am vazut in fuga noaptea cand eram in trecere prin zona. Totusi cred ca asa este.
In zona Titulescu au turnat partea terminala a podului, coborarea pe bulevard, au turnat o bretea laterala de urcare de pe Grivita dinspre Piata Chibrit si partea terminala a bretelei de coborare de pe pod pe Grivita inspre Gara de Nord. Pilonul vedeta, cel care a avut ghinionul de a nimeri fix si exact deasupra cioturilor de metrou inca nu a fost turnat si de aceea lucrarile intarzie aici. In gaura de la cioturi tot ce au facut pana acum este sa toarne un soi de fundatie de cladire (tipul de fundatie cameral, in retea, care se toarna pentru case). Chiar nu-mi dau seama ce vor sa faca... Vom vedea...
Cam atat. O sa incerc sa fac si niste poze, nu stiu cand, depinde si de timpul pe care il am.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 15 Ian 2010 12:54:00 Titlul subiectului: |
122321 |
|
Au inceput demontarea longrinelor de beton si a sinelor de tramvai de pe podul Grozavesti vechi si au montat placile de beton pe podul nou de otel, aproape ca au terminat. Continua montarea sinelor de tramvai in zona Carrefour.
In zona Titulescu - Grivita, in "zona zero" a cioturilor de metrou, am vazut ca au refacut planseul spart si l-au ingrosat totodata, construind o suprastructura de rezistenta peste el. Pe acea suprastructura urmeaza probabil sa toarne si pilonul buclucas. Au inceput si turnarea bretelei de legatura cu podul de pe acea parte.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 03 Feb 2010 23:35:52 Titlul subiectului: |
123233 |
|
Revin cu informatii in legatura cu evolutia lucrarilor la pasaj.
Ce pot spune pe langa ce am fotografiat. Pe Grivita, in zona cioturilor de metrou, a fost refacut planseul acestora, a fost ingrosat cu beton armat iar acum acolo, peste aceasta fundatie, a fost amplasata reteaua de fierbeton ce va forma armatura viitorului pilon, care a intarziat lucrarile in zona. In legatura cu cioturile de metrou pot spune ca nu au fost distruse de lucrare (inca?) si sper nici sa nu fie. Sunt bune pe post de vestigii ale trecutului. Am trecut in ultimul timp destul de frecvent cu trenul pe M4 si acele cioturi sunt in continuare mascate de placile de PFL.
La Grozavesti, s-a acoperit cu placi de beton intreaga structura a podului de otel, urmeaza turnarea soselei. Tot in zona Grozavesti, langa centrala de curent, o chestie comica: au fost turnati aproape toti pilonii de beton... cu exceptia unuia singur care a ramas la stadiul de retea de fierbeton, singur si stingher... oare ce o astepta?...
In zona Giulesti/Plevnei/Orhideelor si pe Orhideelor spre Basarab se toarna in continuare piloni si viaductul. "Locul se strange" tot mai mult, se apropie cu pasi repezi momentul cand lucrarile vor cuprinde intersectia, o data cu aceasta se va inchide probabil circulatia rutiera. Devierea circulatiei banuiesc ca se va face pe splai, dupa ce vor redeschide drumul pe aici, deci dupa refacerea liniei de tramvai pe podul vechi Grozavesti, dupa asfaltare... etc...
Fotografiile prezinta santierul in zona pilonilor-gemeni de la Gara Basarab. Pana la un punct, cam in dreptul IDM-ului, viaductul este din beton, apoi din acest punct, dincolo de piloni, peste bulevardul Golescu, peste liniile CFR, peste Grivita, pana la Titulescu, podul va fi format din segmente de otel, construit in aceeasi maniera cum a fost construit si podul nou de la Grozavesti. Se monteaza niste schele provizorii pe care se vor sprijini profilele de otel ale podului, grinzile transversale ce vor uni intre ele aceste profile fiind prinse ulterior in nituri. Profilele de otel au prevazute din constructie sistemele de prindere a cablurilor de sustinere de cei doi piloni. Pilonii-gemeni sunt turnati goi pe dinauntru, adica pe toata inaltimea lor, de sus pana jos, este o "camera" imensa. Accesul se face printr-o "usa" de la nivelul grinzii transversale inferioare. Prin aceasta camera se vor prinde pe dinauntru cablurile de sustinere ale podului. Interesant de vazut va fi cum vor construi podul peste liniile de tren, fara a opri circulatia feroviara. Daca lucrurile merg bine, cred ca la primavara vom asista la aceasta constructie. Cert este ca baietii lucreaza nonstop, chiar si acum pe frig. Sunt vizibil in intarziere cu executia lucrarii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
242.05 kb |
Vizualizat: |
de 14585 ori |
![28.jpg](files/28_522.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.46 kb |
Vizualizat: |
de 14585 ori |
![29.jpg](files/29_113.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.8 kb |
Vizualizat: |
de 14585 ori |
![31.jpg](files/31_148.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.83 kb |
Vizualizat: |
de 14585 ori |
![32.jpg](files/32_201.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 03 Feb 2010 23:43:18 Titlul subiectului: |
123234 |
|
... continuare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.24 kb |
Vizualizat: |
de 14583 ori |
![33.jpg](files/33_195.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.58 kb |
Vizualizat: |
de 14583 ori |
![35.jpg](files/35_361.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.82 kb |
Vizualizat: |
de 14583 ori |
![36.jpg](files/36_430.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.85 kb |
Vizualizat: |
de 14583 ori |
![x.jpg](files/x_845.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 21:49:14 Titlul subiectului: |
123821 |
|
Noi fotografii care evidentiaza evolutia santierului Pasajului Basarab. Incep mai intai cu zona Titulescu - Cal. Grivitei. In fotografia #50 se vede fundatia pilonului ce sta pe cioturile de metrou, acoperita cu panze de protectie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.27 kb |
Vizualizat: |
de 14180 ori |
![36.jpg](files/36_213.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.05 kb |
Vizualizat: |
de 14180 ori |
![37.jpg](files/37_174.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.32 kb |
Vizualizat: |
de 14180 ori |
![38.jpg](files/38_167.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.21 kb |
Vizualizat: |
de 14180 ori |
![39.jpg](files/39_645.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
340.98 kb |
Vizualizat: |
de 14180 ori |
![41.jpg](files/41_369.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 21:51:21 Titlul subiectului: |
123823 |
|
... continuare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.75 kb |
Vizualizat: |
de 14179 ori |
![42.jpg](files/42_896.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.3 kb |
Vizualizat: |
de 14179 ori |
![44.jpg](files/44_367.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.29 kb |
Vizualizat: |
de 14179 ori |
![47.jpg](files/47_125.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.84 kb |
Vizualizat: |
de 14179 ori |
![48.jpg](files/48_117.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 21:52:51 Titlul subiectului: |
123824 |
|
... ultima parte
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.75 kb |
Vizualizat: |
de 14177 ori |
![49.jpg](files/49_670.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
332.06 kb |
Vizualizat: |
de 14177 ori |
![50.jpg](files/50_164.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.9 kb |
Vizualizat: |
de 14177 ori |
![52.jpg](files/52_105.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 21:54:14 Titlul subiectului: |
123825 |
|
Acum continuam cu zona Garii Basarab.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.48 kb |
Vizualizat: |
de 14177 ori |
![53.jpg](files/53_171.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.71 kb |
Vizualizat: |
de 14177 ori |
![56.jpg](files/56_186.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 21:55:55 Titlul subiectului: |
123826 |
|
Mergem mai departe in intersectia Giulesti/Plevnei/Orhideelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.13 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![58.jpg](files/58_134.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.21 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![59.jpg](files/59_125.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.26 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![61.jpg](files/61_356.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.55 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![66.jpg](files/66_255.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 17 Feb 2010 22:02:32 Titlul subiectului: |
123827 |
|
Inchei cu viaductul de langa Carrefour, macazele de tramvai care despart cele doua sensuri de circulatie ("pe sus" si "pe jos") si podul Grozavesti. Aici, in zona viaductului, lucrarile au avansat cel mai mult. Au inceput montarea "bordurilor" podului, chiar am surprins si o tentativa de "parapet" (fotografia #72) . Cu fotografii mai multe in zona podului Grozavesti o sa mai revin.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.83 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![70.jpg](files/70_173.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.97 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![72.jpg](files/72_846.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.8 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![73.jpg](files/73_102.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.02 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![74.jpg](files/74_121.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.61 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![75.jpg](files/75_174.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
280.9 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![76.jpg](files/76_134.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.76 kb |
Vizualizat: |
de 14175 ori |
![77.jpg](files/77_204.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 09:28:23 Titlul subiectului: |
124793 |
|
Lucrarile au reinceput in forta, acum ca vremea si-a revenit din zvarcolirile incalzirii globale.
Vedeta este intersectia Orhideelor cu Plevnei, unde se intampla ultimele faze ale inchiderii pasajului si a urcarilor si coborarilor de pe directia principala.
A inceput si lucrarea la urcarea de pe Plevnei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.44 kb |
Vizualizat: |
de 13746 ori |
![spre IDM.JPG](files/spre_idm_194.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 09:31:28 Titlul subiectului: |
124794 |
|
Continuare...si scuze pentru calitatea pozelor de pe mobil
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.8 kb |
Vizualizat: |
de 13744 ori |
![inchidere intersectie.JPG](files/inchidere_intersectie_681.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.84 kb |
Vizualizat: |
de 13744 ori |
![inceput Plevnei.JPG](files/inceput_plevnei_263.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.3 kb |
Vizualizat: |
de 13744 ori |
![inceput Plevnei 1.JPG](files/inceput_plevnei_1_190.jpg)
|
|
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
folkfan
![](images/avatars/15823056552b1645bc9eb8.jpg)
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 14:58:57 Titlul subiectului: |
124807 |
|
Ar fi foarte interesanta filmarea intregului proces de montare a tablierului, pe etape. Sta cineva in zona? Il cunoaste cineva pe individul de pe pasajbasarab.net care posteaza numai poze de cand s-a inceput constructia? Eu n-am camera , doar foto
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 22:27:23 Titlul subiectului: |
124824 |
|
Revin cu mai multe detalii despre evolutia lucrarilor. Mai intai, zona Grozavesti. Aici, au montat cofrajele pentru turnarea viaductului de coborare pe Sos. Grozavesti, au demontat total longrinele si sinele de tramvai, au terminat de asezat placile pe podul de otel si au inceput montarea si aici, pe pod, a cofrajelor pentru turnarea ultimului covor de beton pe pod, pentru a asigura coerenta placilor, plus "bordura". Inca un lucru de mentionat, s-a inceput degajarea treptata a carosabilului (splaiului) de ansamblele de otel ce au format picioarele provizorii in timpul constructiei propriu-zise a podului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.73 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![079.jpg](files/079_741.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.37 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![080.jpg](files/080_524.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.18 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![083.jpg](files/083_105.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.29 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![084.jpg](files/084_951.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.86 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![085.jpg](files/085_118.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.01 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![086.jpg](files/086_201.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
241.03 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![089.jpg](files/089_186.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 22:30:44 Titlul subiectului: |
124825 |
|
Continui cu fotografii din zona viaductului de langa Carrefour. Aici pot spune ca se lucreaza serios la montarea "bordurilor" pe pod si a sinelor de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.21 kb |
Vizualizat: |
de 13597 ori |
![092.jpg](files/092_121.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.12 kb |
Vizualizat: |
de 13597 ori |
![101.jpg](files/101_656.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.04 kb |
Vizualizat: |
de 13597 ori |
![102.jpg](files/102_190.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 22:43:44 Titlul subiectului: |
124827 |
|
Inchei prezentarea cu zona intersectiei Plevnei/Orhideelor. Dupa evolutia lucrarilor, se pare ca liniile de tramvai "de jos" nu vor mai urma vechiul traseu pe Orhideelor, ci vor merge printre pilonii podului, oarecum in paralel cu liniile de pe pod (fotografiile 109 si 111). In rest, se lucreaza la greu la turnarea ultimelor portiuni de viaduct, se monteaza cofraje, se toarna coborarile de pe pod pe Plevna si Giulesti (fotografiile 103, 104 si 115) etc. Circulatia rutiera se desfasoara multumitor as putea spune, nu par a fi probleme sau blocaje, desi benzile au fost destul de gatuite si reasezate, trimise catre partea terminala a parcarii hypermarketului si sunt foarte sinuoase. Ultimele fotografii sunt la Gara Basarab.
O sa incerc sa fiu pe faza si sa prind in fotografii montarea tablierului peste Grivita. Aici, in zona Titulescu, important de mentionat este ca au reusit turnarea pilonului peste cioturile de metrou si acum se ocupa de turnarea portiunii de bretea acolo (au montat cofrajele). Au reusit sa lucreze fara sa distruga "vestigiile trecutului tulburat" al metroului . In rest, lucrurile stau cam la fel cum le-am mai prezentat in fotografii randurile trecute.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.78 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![103.jpg](files/103_194.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.1 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![104.jpg](files/104_211.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.34 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![109.jpg](files/109_182.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.87 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![110.jpg](files/110_123.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.64 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![111.jpg](files/111_202.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.44 kb |
Vizualizat: |
de 13598 ori |
![112.jpg](files/112_195.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
231.19 kb |
Vizualizat: |
de 13596 ori |
![115.jpg](files/115_995.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.9 kb |
Vizualizat: |
de 13596 ori |
![116.jpg](files/116_202.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.58 kb |
Vizualizat: |
de 13596 ori |
![118.jpg](files/118_715.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kaustik
![](images/avatars/15464650704cd42cf5b0bbb.jpg)
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 20 Mar 2010 15:38:12 Titlul subiectului: |
124852 |
|
Imagini "calde" de pe santierul Pasajului Basarab la tronsonul de la Titulescu.
Circulatia pe Grivita a fost oprita in zona lucrarilor, vehiculele ocolind santierul pe o straduta prin spatele blocurilor, straduta ce da in Titulescu, aproape de Banu Manta. Troleibuzele intorc la bucla nou creata in dreptul strazii C. Marinescu. Despre bucla pot spune urmatoarele: firele principale de circulatie au fost taiate si legate direct la firele buclei, deci intoarcerea nu se face asa cum am crezut eu, prin mutarea captatorilor, ci direct, troleibuzele intra direct in bucla.
Despre lucrarile la pasaj: nu am filmat pentru ca nu avea sens. Montarea pieselor de otel nu se face ca la LEGO, rapid, ca sa poti filma "miscarea de trupe", se monteaza lent, cu macaraua . Doar am fotografiat. Piesele tablierului se monteaza similar celor ce formeaza podul peste Dimbovita, la Grozavesti. Intai se monteaza cele longitudinale, sprijinite temporar pe "schele" din otel, apoi se monteaza si cele transversale, care le unesc. La sfarsit se ataseaza si piesele laterale ale tablierului. Pe mine unul ma fascineaza cum arata podul in stadiul acesta: ca o uriasa coloana vertebrala... .
Prima serie de fotografii sunt cu bucla de troleibuze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
337.59 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag004.jpg](files/imag004_121.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
249.14 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag007.jpg](files/imag007_141.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.66 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag008.jpg](files/imag008_151.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
357.15 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag012.jpg](files/imag012_453.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
326.73 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag013.jpg](files/imag013_972.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
316.29 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag014.jpg](files/imag014_169.jpg)
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.93 kb |
Vizualizat: |
de 13756 ori |
![Imag015.jpg](files/imag015_156.jpg)
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|